چاپ خبر

علت ممنوعیت تحصیل رایگان دانشجویان ممتاز در دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : دبیر شورای برنامه ریزی آموزش عالی – رئیس دانشگاه پیام نور – معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از علت ممنوعیت تحصیل رایگان دانشجویان ممتاز در دانشگاه پیام نور می گویند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سه مسئول از ممنوعیت تحصیل رایگان برگزیدگان علمی (دانشجویان ممتاز)در دانشگاه پیام نور خبر داد.

توضیحات دبیر شورای برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم

دبیر شورای برنامه ریزی آموزش عالی، علت ممنوعیت تحصیل رایگان برگزیدگان علمی در دانشگاه پیام نور را تشریح کرد.

 سعید قدیمی گفت: در آیین نامه پیشین ادامه تحصیل برگزیدگان علمی که سال گذشته به دانشگاهها ابلاغ شد، بحث شرایط ویژه دانشگاهها دیده شده بود اما به این دلیل که اشاره ای به نام دانشگاه پیام نور نشده بود، دانشگاهها روی آن بحث داشتند.

وی با ذکر مثالی ادامه داد: به عنوان مثال، در تبصره 10 این آیین نامه ذکر شده که دانش آموختگان رتبه های نخست دوره های نیمه حضوری و مجازی در صورت داشتن شرایط، صرفاً می توانند در همان دوره ها با رعایت شرایط دانشگاه پذیرنده تحصیل کنند.

به گفته دبیر شورای عالی برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه پیام نور دانشگاهی نیمه حضوری است اما به این موضوع صراحتاً در آیین نامه اشاره نشده بود.

به گفته این مقام مسئول وزارت علوم، به دلیل عدم دریافت منابع دولتی توسط دانشگاه پیام نور، در این آیین نامه دانشگاه پیام نور مستثنی و اتخاذ تصمیم در رابطه با اخذ شهریه به اختیار آن دانشگاه واگذار شده است.


توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور از ممنوعیت تحصیل رایگان برگزیدگان علمی در دانشگاه پیام نور خبر داد.

حسن زیاری ، رئیس دانشگاه پیام نور در پاسخ به پرسش درباره علت دستور وزیر علوم در خصوص پرداخت شهریه برگزیدگان علمی در دانشگاه پیام نور، اظهار داشت: بر اساس اساسنامه، دانشگاه پیام نور باید امورات خود را از قبل شهریه بگذراند، ورودی دانشگاه پیام نور هر سال نزدیک به 200 هزار نفر است و اگر قرار باشد از 10 درصد برگزیدگان علمی که معادل 20 هزار نفر می شوند شهریه ای دریافت نکنیم چه بر سر پیام نور می آید؟

زیاری در ادامه به ارائه تخفیفهایی برای دانشجویان برگزیدگان علمی اشاره کرد و افزود: با این حال دانشگاه پیام نور برای نفرات برگزیده که از هر دانشگاه وارد پیام نور می شوند، تخفیفاتی ویژه در حد رایگان برای 109 نفر از این دانشجویان در نظر گرفته است.

وی همچنین به شکایت برخی دانشجویان ممتاز به دیوان عدالت اداری اشاره کرد و گفت: عده ای از دانشجویان با علم به اینکه حق تحصیل رایگان در دانشگاه پیام نور را دارند به دیوان عدالت اداری شکایت کردند که دیوان هم رای به تحصیل رایگان آنان داد ولی پرداخت شهریه آیین نامه شورای نخبگان است که در آن ارائه تخفیف به دانشجویان برگزیده را در اختیار دانشگاه قرار گذاشته شد.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور، تخفیفهای معقولی در حد 10، 20 و 50 درصد به این دانشجویان اختصاص می یابد اما اصل شهریه را باید پرداخت کنند، اگر قرار باشد 20 هزار نفر و آن عده از دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد هیچ شهریه ای پرداخت نکنند واقعاً باید چگونه دانشگاه را اداره کنیم؟


توضیحات معاون آموزشی دانشگاه پیام نور

در همین باره علیرضا دل افکار – معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با ارائه برخی توضیحات و با اشاره به شیوه نامه ادامه تحصیل برگزیدگان علمی، اظهار داشت: طبق ماده 4 آیین نامه ادامه تحصیل برگزیدگان علمی در مقاطع بالاتر، با اصلاحیه وزیر علوم تحصیل برگزیدگان علمی در دانشگاه‌های روزانه و دولتی به استثنای دانشگاه پیام‌نور رایگان شد.

وی درباره نحوه ادامه تحصیل دانشجویان نخبه و برگزیدگان علمی در دانشگاه پیام‌نور، اظهار داشت: بر اساس آیین‌نامه نخبگان و برگزیدگان علمی که سال گذشته ابلاغ شد، دانشگاهها می‌توانند 10 درصد پذیرفته‌ شدگان مقطع کارشناسی ارشد خود را از میان دانش آموختگان خود و 10 درصد دیگر را نیز از میان دانش آموختگان سایر دانشگاهها جذب کنند.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور، دانشگاهها ملزم به پذیرش این دانشجویان از دو روش اطلاعیه های خود یا سازمان سنجش هستند اما در نهایت وضعیت قبولی باید از سوی سازمان سنجش اعلام شود.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    با سلام
    خواهشی دارم
    شما اگر امکان صحبت با ریاست دانشگاه رو دارید
    حرف من دانشجو رو به گوششون برسونین.
    آیا رتبه ی اول کشوری پیام نور حقش این نیست که در مقطع ارشد این دانشگاه، رایگان تحصیل کنه؟
    آیا واقعا حقش این همه تلاش و پیگیری های واقعا طاقت فرسات ؟خواسته ی من چیزی خلاف قوانین بوده؟ 10% برتر ملاک رایگان بودن نبوده همانطور که قبلا هم خود مسئولین فرمودند..و قرار شده برای اونها تخفیف شهریه در نظر گرفته بشه اما رتبه های اول کشوری واقعا حقشون اینه که در جایگاهی مشابه بقیه قرار بگیرن؟یا امتیازی ارزشمندتر از بقیه داشته باشن؟
    هیچ وقت نشد حتی برای صحبت سر این قضیه نشستی با رتبه های اول کشوری پیام نور بذارن؟و حضورا به حرف یکی مثه من گوش بدن..واسه یه تقدیر خشک و خالی خم که دعوت نشدیم!به جای حمایت از شاگردای اول خودشون،واقعا عجیبه که هنوز چرا اصرار دارن که کمی به دانشجویی مثه من توجه نکنن..
    خواهشا شرایط من دانشجو هم در نظربگیرین،وقتی یکی از بارزترین علل ثبت نام با استفاده از آیین نامه استعداد درخشان برای من، همین رایگان بودن تحصیلات بوده…
    خواهشا شما ادمین سایت..حرق یکی مثه من و انتقال بده،تا حالا که شنیده نشدم

  2. نویسنده دیدگاه : محمود - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    با سلام
    واقعا چطوری امکان داره یه دیداری با این رؤسا داشته باشیم ؟ حصاری کشیدن دورشون که هفت خان رستم جلوش کم اورده ؟

  3. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    سلام
    پشتیبان گرامی خسته نباشید.
    منم کلی تلاش کردم در مقطع ارشد معدلم بالا باشه از تخفیف ویا تحصیل رایگان استفاده کنم هیچ چیزی که تخفیف ندادن کلی هم با تعجب منو نگاه کردن وقتی از مسول دانشگاه پرسیدم پس تفاوت من و اونی که درس نمیخونه و فقط مدرک میگیره چیه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    به راحتی گفت تو هم میتونی راحت درس بخونی و خودت و زحمت نندازی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ودر ضمن تخفیف باید از مراکز استان صادر بشه که به دلیل کمی بودجه تخفیف داده نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. نویسنده دیدگاه : سامان - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    توجه توجه توجه
    با سلام
    قابل توجه دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور که از طریق ایین نامه استعدادهای درخشان به شماره( ۳۵۳۶/۲۱ مورخ۳۱/۰۶/۸۶ )و از طریق پذیرش بدون ازمون در مهر وبهمن ۱۳۹۰ وقبل از ان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه ثبت نام کرده اند
    طبق ماده ۳ این ایین نامه باید به صورت رایگان تحصیل کنند چون ایین نامه ای که توسط کامران دانشجو وزیر علوم در تاریخ ۲/۰۳/۱۳۹۱ تصویب شده مربوط به ورودی های مهر۱۳۹۱ به بعد میباشد که با استفاده از ایین نامه جدید ۲۲۳۵۴/ مورخ ۲/۳/۹۱ پذیرش می شوند .
    لذا دانشجویانی که در حال تحصیل میباشند بایدبا پیگیری های خود از طریق سازمانهای ذی ربط احقاق حق کنند.

    تفاوتهای دو آیین نامه برای روشن شدن این مطلب:

    ایین نامه ۳۵۳۶/۲۱ مورخ ۳۱/۶/۸۶ (ایین نامه پذیرفته شده گان فعلی)

    ماده ۳: پذیرش دانشجویان ممتاز مذکور در ماده ۲ (با رعایت شرایط مندرج در هر بند )دردوره های تحصیلی بالاتر در هر یک از دانشگاههای دولتی به صورت رایگان
    می باشد و دانشگاهها مجاز به دریافت شهریه از دانشجویان مذکور نیستند.

    آیین نامه شماره ۲۲۳۵۴/و مورخ ۲/۳/۹۱ (مشمول ورودی های مهر۱۳۹۱ و بعداز ان)

    ماده ۴:ادامه تحصیل افراد مذکور در ماده ۲(با رعایت شرایط مندرج در هر بند)در دوره های تحصیلی بالاتر در دانشگاههای دولتی(در دوره های روزانه یا شبانه )به صورت رایگان و مانند دانشجویان دوره روزانه است و دانشگاهها مجاز به دریافت شهریه از دانشجویان مذکور نیستند
    در این ایین نامه جدید برای اینکه تحصیل رایگان شامل دانشجویان واقعا مظلوم پیام نور نشود دانشگاه دولتی را مستثنا به روزانه یا شبانه بودن می داند

    حالا با اینکه ما از طریق ایین نامه 21.3536 پذیرفته شدیم وطبق قانون این بخشنامه میبایستی رایگان باشد تکلیف چیست.؟؟؟؟؟؟؟؟؟این حرفهایی که این اقایون میزنند شامل ورودی های 90 نمیشودچون طبق ایین نامه 21.3536 پذیرفته شدند.

  5. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    سلام حالاکه بحث گرفتن شهریه مطرح شده اگه ممکن است از مسئولین ددرخواست کنید که تخفیفاتی که داده میشود را شفاف بیان کنند.مثلا ازشون بپرسید که آیا به نفرات اول تا سوم کشوری ممتازین پیام نور هم تخفیف داده میشود یا خیر؟ممنون میشوم حتما این مسئله را پیگیری کنید ونتیجه را در سایت قرار دهید

  6. نویسنده دیدگاه : عسل - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    سلام،میخواستم بدونم که این 10درصد برتر دانشگاه پیام نور در رشته های مختلف چه موقع اعلام میشه آیا این اسامی تا شهریور اعلام میشه که ما بدونیم جزو این 10درصد هستیم یا نه باید برا ارشد دوباره بخونیم واین اسامی کجا اعلام میشه در سایت سازمان سنجش؟؟؟کسی که جزو این 10درصد باشه میتونه بدون آزمون به مقطع بالاتر بره؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1392 :

    سلام
    اسامی از طرف سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور اعلام می شود.
    بله می تواند بدون آزمون وارد ارشد شود.

  7. نویسنده دیدگاه : عبداله - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    باسلام

    اگر تغییر رشته داده شود سنواتی که تحصیل شده در رشته قبلی محاسبه میشود ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1392 :

    سلام
    بله محاسبه می شود

  8. نویسنده دیدگاه : سولماز - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    سلام.خسته نباشید! از اینکه توی پیام قبلی جوابمو دادید ممنون! اما میشه بگید نصف واحدای اختصاصی علوم اجتماعی یعنی چند واحد که گفتید واسه گرفتن مدرک کاردانی لازمه؟ و اینکه از کل واحدای اختصاصی رشتم یا واحدای اول؟ آخه من واحدامو قاطی برداشتم نه طبق برنامه 9ترمه! تورو خدا جواب این سوالام را هم بدید! ؟ منتظرم!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1392 :

    سلام
    فرقی نمی کند. نصف واحدها حال چه عمومی چه اختصاصی

  9. نویسنده دیدگاه : نازی - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    پشتیبان عزیز اگر ممکنه آدرس لینکی که فونت مربوط به سیستم گلستان را میشه دانلود کرد را بنویسید و همین طور لینکی که آدرس محل آزمون پیام نور شیراز هست .ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1392 :

    فونتهای سایت گلستان

    اطلاعی نداریم به سایت مرکزتان مراجعه کنید

  10. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1392

    سلام
    من ترم دو علوم سیاسی هستم میخوام تغییر رشته بدم به حقوق. اگه درسای تخصصی علوم سیاسی که سه تا هستن رو سر امتحان نرم و حذف شن ایرادی داره؟؟ چون میترسم برم نمره هام پایین شن مشروط شم چون واقعا مخم کشش درساشو نداره
    تورو خدا شما کمکم کنید چیکار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    خیر هیچ مشکلی ندارد و مشکلی هم به وجود نمی آید

  11. نویسنده دیدگاه : س - در تاریخ : 31 اردیبهشت 1392

    سلام بنده برای ارشد 92مجاز به انتخاب رشته شدم در دفترچه قید شده بود که دانشجویان دارای رتبه برتر باید فرمی را به معاونت دانشگاه بدن تا دانشگاه تایید کند.سوال من این است آیا منظورش رتبه برتر در کل دانشگاههای پیام نور بوده است یا فقط پیام نور محل تحصیل.خواهش میکنم جواب منو بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1392 :

    سلام
    پیام نور محل تحصیل

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 31 اردیبهشت 1392

    یعنی چی؟ یعنی دیوان عدالت که خودشون در جریان تمامی بند وتبصره های قانون اساسی قراردارند ورای به رایگان بودن تحصیل دانشجویان پیام نور دادندکی ارایه تخفیف رو به دانشگاه واگذار کردند؟؟؟؟؟ در متن نامه ی دیوان در این باره چیزی گفته نشده .باز یک روشی برای اجرانکردن قانون مسولین پیداکردند خسته نباشید

  13. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 1 خرداد 1392

    دارن میگردن تو ایین نامه یه چیز از توش در بیارن تا اینکه بگن منظورمان تحصیل رایگان نبوده و شامل شما نمیشه….

  14. نویسنده دیدگاه : ر0ر - در تاریخ : 1 خرداد 1392

    با سلام پشتبان محترم. چند روز پیش سازمان سنجش اطلاعیه جدیدی برای ورود به مقاطع بالاتر بدون کنکور گذاشته؛شما میتونید لینک جداگانه ای توی ساتتون ایجاد کنید وبیشتر درباره ان صحبت کنید وبگویید جزئیات شرایط برای دانشگاه پیام نور چیه؟من ورودی 85هستم وقبلا اسمم به عنوان10%برتر اعلام شده ولی نتونستم ثبت نام کنم .الان میتونم ثبت نام کنم؟؟؟خواهش میکنم پاسخ دهید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 خرداد 1392 :

    سلام
    بله مطلب رو دیدم ولی چون دانشگاه پیام نور هنوز صحبتی از این موضوع نکرده به همین دلیل فعلا در سایت مطرح نکردیم.بذارید سازمان مرکزی اعلام کند بعد اطلاع رسانی خواهیم کرد

  15. نویسنده دیدگاه : nn - در تاریخ : 1 خرداد 1392

    جه جور 20 هزار نفر شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  16. نویسنده دیدگاه : samira - در تاریخ : 3 خرداد 1392

    منم موندم که چه جور 20 هزار نفر !!یه حساب سرانگشتی هم که بکنیم مگه خروجی پیام نور در سال چقدر هست که تازه 20هزارنفرشون ده درصد برتر هستند؟؟آقای دکتر ورودی ها را حساب کردند!!همین کارها را میکنند که روی پیام نوریها حساب باز نمیکنند.بگذریم حالا این 109 نفر هم که رایگان هستند چه کسانی هستند؟؟حتما فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی !! خودشون هم به دانشجویان دانشگاه خودشون بها نمیدند چه برسه به دیگران…اینها به کنار ولی وقتی مسوئیلیین دم از برتری این دانشگاه میزنند خداییش آدم دلش میسوزه.از این دنیا که گذشت امیدوارم توی اون دنیا یکی به حرفای منطقی ما جواب درستی بدهد..

  17. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 3 خرداد 1392

    من ورودی مهر 92 هستم مقطع ارشد . نیازی نیست الان اقدامی انجام بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 خرداد 1392 :

    تا شهریور 92 خیر احتیاجی نیست

  18. نویسنده دیدگاه : پیمان - در تاریخ : 7 خرداد 1392

    با سلام .
    من فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور سال 91 هستم و ورودی 87 هستم.و جزو ده در صد برتر هم هستم و رتبه 1 تو ورودی های خودم و رشته خودم
    حالا باید برای پیگیری چه کار کنم ؟صبر کنم تا مهلتی که خود سنجش داده ؟ یا برم دانشگاه پرسوجو کنم .
    (مسلما” میگن چنین بخشنامه ای هنوز نیومده)
    باید از کدام طریق عمل کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 خرداد 1392 :

    سلام
    باید صبر کنید تا اسامی 10 درصد برتر از طرف سازمان مرکزی اعلام شود.

  19. نویسنده دیدگاه : پیمان - در تاریخ : 8 خرداد 1392

    ممنونم که جوابم رو دادید .
    کی 10%اعلام میشه؟کجا اعلام میکنند؟از کجا پیگیر باشم؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 خرداد 1392 :

    مشخص نیست کی اعلام شود.
    در سایت سازمان سنجش و یا سایت سازمان مرکزی پیام نور

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 خرداد 1392

    باسلام و خسته نباشید پشتیبان محترم لطفا بفرمایید برای اعمال تخفیف شهریه نسبت به دانشجویان استعداد درخشان باید چه اقداماتی انجام بدهیم؟
    با نهایت سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1392 :

    سلام
    خود مراکز استانی تخفیف شهریه را اعمال می کنند. باید از طریق مرکز استانی پیگیری فرمایید

  21. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 23 خرداد 1392

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی مترجمی زبان هستم ترم پیش معدلم 18.74 شد وقتی به مرکز تهران جنوب ( محل تحصیلم ) مراجعه کردم گفتن اگه رتبه آورده باشم اتوماتیک تو شهریه ام تخفیف می خوره تعجبم از اینه که تو سایت گلستان معدل رشتمون 14 هست و بهترین معدل همکلاسیام 16 هست
    چه جوری میشه من رتبه نیاورده باشم یعنی باید معدلم بیست می شده تا تخفیف بهم می خورده؟؟؟!!!!
    حداقل بهم بگین چه جوری می تونم بفهمم کسایی که تخفیف بهشون می خوره معدلشون چنده ؟ یا رتبه اول رشتمون معدلش چند شده ؟
    با تشکر از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 خرداد 1392 :

    سلام
    تخفیف در شهریه رو باید از معاونت آموزشی استان برای شما اعمال شود.

  22. نویسنده دیدگاه : fereshte - در تاریخ : 1 تیر 1392

    سلام
    می شه واضح تر بگین باید چه جوری اقدام کنم ؟

    ممنون از زحماتتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 تیر 1392 :

    سلام
    شما نیاز نیست کاری کنید خود معاونت آموزشی استان اگر اشمل تخفیف باشید در سیستم تخفیف رو برای شما اعمال میکنند

  23. نویسنده دیدگاه : یک نفر پیام نوری - در تاریخ : 19 تیر 1392

    آقا اینا می پیچونن شما باور نکنید!!!!!!!
    کی گفته ده درصد برتر میرن ارشد؟؟؟؟؟؟؟؟
    از بین اونا انتخاب رشته میشه
    بعدشم میگن سه رتبه اول شامل تخفیف میشن که 20 هزار نفر نمیشن
    البته بهتره سه رتبه اولی که میرن ارشد
    شاید رتبه اول نره به جاش دو و سه و چهار برن

    این همه روزانه دارن مفت میخونن حالا واسه چند نفر پیام نوری دارن تز میدن
    چه بر سر پیام نور می آید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
    هیچی. دیگه رو سیاه تر از اینم مگه میشه؟؟؟؟
    چ خدماتی ارائه میده؟؟؟؟؟؟؟

  24. نویسنده دیدگاه : آتی - در تاریخ : 22 مرداد 1392

    سلام.من جزو شاگردهای ممتاز هستم از کجا باید بفهمم که جزو نفرات اول تا سوم هستم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 مرداد 1392 :

    سلام
    به مرکز استانی خود مراجعه کنید.

  25. نویسنده دیدگاه : پیام نوری ... - در تاریخ : 17 مهر 1392

    سلام
    من هم همراه 13 نفر از هم رشته ای هام ،اسمم رو جز 10 درصد برتر کارشناسی دیدم . ورودی بهمن 88 هستم و سال 92 فارغ التحصیل شدم .
    بجز ما اسم حدود 200 نفر از کل ایران خرداد ماه 92 اعلام شد. با پرداخت 50000 تومان ثبت نام بدون کنکور ارشد کردیم
    اما وقتی نتایج اومد اسمم و که میزنم میگه کاربر یافت نشد
    حتی نمی گه مردود یا قبول ….

  26. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 3 شهریور 1393

    سلام من با معدل 19.23 در مقطع ارشد ریاضی محض حائز رتبه دوم کشوری و ورودی 91 شدم ولی امان از یک تقدیر خشک و خالی
    اره الان مطمئنم که ثروت بهتر از …………است.

  27. نویسنده دیدگاه : میثم - در تاریخ : 30 مرداد 1395

    با سلام خدمت شما ایا دارندگان مدرک لیسانس از پیام نور میتوانند بدون پرداخت هزینه در رشته پزشکی روزانه برای تحصیل مجدد اقدام کنند

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 30 مرداد 1395 :

    سلام
    بله می توانند

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top