چاپ خبر

اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی استعداد درخشان کارشناسی ارشد سال تحصیلی 93-92

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : اسامی قبول شدگان نهایی استفاده از تسهیلات آیین نامه جایابی استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 93-92 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده استعداد درخشان 92

با توجه به مذاکره صورت گرفته با مدیر کل محترم خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور ، زمان ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان پذیرفته شده به عنوان استعداد درخشان به همراه دستورالعمل مربوط به نحوه ثبت نام این عزیزان به زودی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد . لذا از دانشجویان محترم خواهشمند است تا مشخص شدن زمان ثبت نام خود ، از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی خود ، خودداری فرمایند .


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش آموزش کشور اسامی قبول شده های نهایی استفاده از تسهیلات آیین نامه جایابی استعدادهای درخشان را برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد منتشر کرد.

بر اساس آیین نامه جایابی، در کارشناسی ناپیوسته براساس بند چ آیین‌نامه شماره ۳۵۳۶/۲۱ مورخ ۳۱ شهریور ۱۳۸۶ ، دانشجویان رتبه اول در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی دانشگاه محل تحصیل که ظرف مدت حداکثر چهار نیمسال دانش‌آموخته شوند و دارای میانگین کل حداقل ۱۷ باشند، مشمول این آیین نامه هستند.

همچنین در کارشناسی پیوسته نیز براساس بند ج آیین‌نامه شماره ۳۵۳۶/۲۱ مورخ ۳۱ شهریور ۱۳۸۶ ، دانشجویان ممتاز که حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش‌ آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل جزء ۱۰ درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی (مجموع دوره های روزانه و شبانه) خود باشند مشمول این آیین نامه می شوند.

توجـــــه (بروز رسانی 22 شهریورماه 09:40 دقیقه) : !!!!!!!!!!

 در صورت هرگونه پرسش از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایند

نتایج نهایی قبول شدگان استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه هاکلیک کنید

نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن‌ دسته از پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند برای ورود به مقطع کارشناسی‌ارشد سال 1392

مشاهده نمونه معرفی نامه‌ برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد جهت ارائه به دانشگاه محل قبولی

مـــــــدارک لازم جهت ثبـــــــت نـــــــــــــام:

1ـ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن.
2ـ اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره 22354/و مورخ 2 خرداد 91 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
تبصره: معرفی نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت اینترنتی سازمان در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.
3ـ پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (1) را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.
4ـ اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها.
5ـ شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری
تبصره: برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌گردد، باید 12 قطعه عکس 4*3 ارائه نمایند.
6ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1392 مشخص کند (برای برادران)
7ـ حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
8ـ زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه پیام نور و چگونگی ثبت نام فعلا اعلام نشده است.

نکـــــــــــــــات مهـــــــــــــم:

1ـ پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1392 فارغ‌التحصیل شوند، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا تاریخ 31 شهریور 1392 فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.
2ـ در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره 22354/و مورخ 2 خرداد 91 و مصوبات مربوطه مشخص گردد، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.
3ـ عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.

 در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایند

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : PARISA - در تاریخ : 31 شهریور 1392

    ببخشید شرمنده میدونم تکراریه ولی میشه بگید زمان انتخاب واحد وثبت نام اسامی بذیرفته شده دراستعدادهای درخشان کی شروع میشه/

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 شهریور 1392 :

    هنوز اعلام نشده

  2. نویسنده دیدگاه : دانشجو از یزد - در تاریخ : 31 شهریور 1392

    با سلام …………………………………………………………. به دنبال جذب تعداد زیادی از استعدادهای درخشان !!!!!!!توسط پیام نور چشممان به جمال خبری افتاده مبنی بر این که استعدادهای درخشان پیام نور بتوانند در دانشگاههای روزلنه و شبانه ادامه تحصیل بدهند ولی این خبر هم مثل سایر اخبار پیام نور فکر کنم جنبه سرگرمی و پر کردن صفحات اخبارشان باشد ما را در پیام نوری که خودمان فارغ التحصیل شدیم قبول ندارند اون وقت ………….. برای خواندن این پیام به پورتال اصلی دانشگاه مراجعه کنید که در تاریخ 27 شهریور درج شده است

  3. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 31 شهریور 1392

    سلام.این خبری که توسایت pnu.ac.irمربوط به ارایه تسهیلات به برگزیدگان علمی زده تازه اعلام شده .یعنی استعدادهای درخشان می تونن تودانشگاههای دولتی روزانه وشبانه هم ثبت نام کنن .خواهش میکنم راهنمایی کنید این خبرمنوگیج کرده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 شهریور 1392 :

    سلام
    بله دقیقا می توانند

  4. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 31 شهریور 1392

    پشتیبان جان یعنی ارائه لیست جدید پیام نور دیگه انجام نمیشه؟ همچنان منتظر بمونیم یا نه؟ خواهش می کنم یه جواب منطقی به ما بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 شهریور 1392 :

    اصلا مشخص نیست و فعلا هیچکسی جواب قانع کننده ای نمی دهد!!!

  5. نویسنده دیدگاه : امیررضا - در تاریخ : 31 شهریور 1392

    سلام.ببخشید درباره استعدادهای درخشان که میتونن در دانشگاههای دولتی ثبت نام کنن میتوانید توضیحاتی بفرمایید یا لینکی معرفی بفرمایید.ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    سلام
    از لینک زیر دستوالعمل مربوطه را دریافت کنید:
    پیرو پیگیری های بعمل آمده از جانب ریاست محترم دانشگاه پیرامون ادامه تحصیل دانشجویان استعدادهای درخشان دانشگاه پیام نور در دوره های روزانه و شبانه دانشگاه های دولتی، شیوه نامه اجرایی مربوط به آیین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی ، به شماره 22354/و مورخ 2/3/91 وزارت علوم جهت ملاحظه در ادامه آمده است .
    دریافت بخشنامه و آیین نامه

  6. نویسنده دیدگاه : حرکت کن ونترس - در تاریخ : 31 شهریور 1392

    سلام من میگم چند ده نفر بشیم وبریم ببینیم چی شده پیام نور چند نفر اسم را اعلام کرده چند نفر قبول شدند چرا صدها برابر اسم اعلام کرده ایا منافع مالی انگیزه اینکار بوده و الی اخر اینطوریه به یک جائی میرسیم

  7. نویسنده دیدگاه : neda - در تاریخ : 1 مهر 1392

    سلام.ببخشید من جزئ استعداد درخشان هستم و موقع ثبت نام در پرتابل سازمان ستجش غیرانتفاعی رو انتخاب کردم و پیام نور را نزدم و الن که جوابش اومده و من غیرانتفاعی قبول شدم .اما الان نظرم عوض شده آیا الن میتونم پیام نور ثبت نام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    سلام
    خیر نمی توانید

  8. نویسنده دیدگاه : sjm - در تاریخ : 1 مهر 1392

    با سلام خدمت جناب پشتیبان
    یعنی این امکان برای شما وجود ندارد که با معاونت آموزشی پیام نورحداقل مصاحبه تلفنی بفرمایید و تکلیف ماجرا رو مشخص بفرمایید؟
    من که هرچقدر تهران سازمان مرکزی پیام نور تماس میگیرم یا گوشی رو بر نمی دارن یا اینکه آنقدر لطف میکنن و تلفن رو اینجا اونجا وصل میکنن که…
    ممنون از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    سلام
    در بالا اشاره کردیم. رئیس دانشگاه به احتمال زیاد عزل و رئیس دیگری جایگزین می شود و به همین دلیل سازمان مرکزی شدیدا به هم ریخته می باشد و اصلا کسی جوابگو نیست!!!!

  9. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 1 مهر 1392

    سلام اونایی که قبول نشدند نگران نباشند تازه باید خوشحالم باشند من که رتبه یک کشوری بودم قبول شدم چه گلی به سر من کردند نه دانشگاه جواب میده نه ثبت نامشو مشخص میکنند بخونید برید دولتی از دست پیام نور خلاص شید

  10. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 1 مهر 1392

    منظورم در نظر قبلی این بود یعنی اگه دانشگاهی برای دوره های روزانه و شبانه فراخوان بده من که یک بار استفاده کردم و قبول نشدم دیگه حق استفاده مجدد ندارم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    اگر به شما این امتیاز بازهم داده شود و اسمتان اعلام شود بله می توانید!!

  11. نویسنده دیدگاه : رفیق - در تاریخ : 1 مهر 1392

    سلام
    پس جناب رئیس با دسته گل تشریف می برند و عزل میشوند!!!
    انشاالله وقتی عزل شدند این دسته گل آخری تو کارنامه درخشانشون خواهد ماند.
    حالا بعدا فرصت زیادی خواهند داشت برای گشت و گذار تو اینترنت میان اینترنت و این نظرات رو می بینند اما چه فایده!!

  12. نویسنده دیدگاه : z - در تاریخ : 1 مهر 1392

    من الان زنگیدم سازمان استعدادهای درخشان تهران 02123322590)ازشون پرسیدم گفت اسامی تو سایت سنجش زده شده و برای سایت پیامنور هم دادیم که بزنن تو سایت اما نگفت اسامی جدید میزنیم خیلی ناراحت و ناامید شدم من از فروردین داشتم مثه بچه آدم درسم میخوندم که اسمم زدن کاش همون موقع نمیزدن حالا خیلی عقبم امسالم ازدست دادم ادمین دیگه منتظر نباشم دیگه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    باور کیند مشخص نیست و هر روز حرفهای متناقصی شنیده می شود

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 1 مهر 1392

    پشتیبان عزیز من از جای شما خسته شدم خسته نباشی

  14. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 1 مهر 1392

    سلام میشه دقیقا بگید قضیه بخشنامه ای که استعداد درخشان پیام نور میتونند تو دانشگاه روزانه ثبت نام کنند چیه ایین نامه گرفتم ولی هر چی گشتم ننوشته بود که پیام نوری ها میتونند برند روزانه؟اگه ما بتونیم بریم کی باید ثبت نام کنیم ؟تفاوت پردیس دانشگاهی با پیام نور چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    سلام
    صفحه آخر ایین نامه رو بخونید در جدول پایین این موضوع اعلام شده

  15. نویسنده دیدگاه : نجمه - در تاریخ : 1 مهر 1392

    سلام پشتیبان جان من اینو یه دفعه دیگه پرسیدم .میشه بگین ثبت نام استعدادهای درخشان تو دانشگاه دولتی روزانه مربوط به ارشد است یا دکترا ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    سلام
    کلا استعدادهای درخشان.

  16. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 1 مهر 1392

    چرا تازه باید این ایین نامه جدیدو اعلام کنند خوب من میدونستم استفاده ای از سهمیم نمیکردم تازه اون موقع هم اگر اعلام میشد بهتر بود من مستقیما میتونستم در یک دانشگاهی ثبت نام کنم برای ارشد بدون ازمون طبق فراخوان دانشگاه….و تو پیام نور هم ثبت نام نمیکردم.

    اصلا پیام نور کاراش برعکسه آخرای شهریور اعلام می کنند یعنی چی؟؟دیگه برای من چه فایده ای داره ؟!
    این فقط برای دوره های بعدی به نفعشونه !!!
    ای خدا چیکار کنیم تازه یه حرف خوب میزنن برای ما فایده ای نداره…

  17. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 1 مهر 1392

    تو ایین نامه نوشته پیام نوری ها تو دانشگاه پیام نور.نیمه حضوری. پردیس دانشگاهی.غیر انتفاعی . بین المللی و مجازی میتونند درس بخونند اسمی از روزانه نبرده.اگه بشه تو حق ما ظلم شده که زودتر اعلام نکردند ما مجبور شدیم پیام نور انتخاب کنیم

  18. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 1 مهر 1392

    ممنون میشیم اگه پاسخ بدید چون میخوام بدونم اینم ترفند جدید پیامنور واسه اینکه اعتراض بچه ها را بخوابونن یا واقعا تونستن آیین نامه رو عوض کنن. خواهشا فقط بگید میتونن واسه دولتی ها شرکت کنن یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    مشخص نیست متاسفانه!!

  19. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 1 مهر 1392

    سلام من ایین نامه رو خوندم ولی دورههای شبانه و روزانه دوره های معرفی شده پیام نور نیستند اینها همش سرکاری میخوان دل این لشکر شکست خورده استعدادهای خاموش رو خوش کنن بیاید همگی بیخیال ماجرا شیم .

  20. نویسنده دیدگاه : m - در تاریخ : 1 مهر 1392

    سلام سارا جون این ایین نامه را ازکجا باید ببینیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مهر 1392 :

    سلام
    در نظرات بالا قرار دادیم

  21. نویسنده دیدگاه : ثریا - در تاریخ : 1 مهر 1392

    خیلی جالبه. دوباره توی سازمان بازرسی کل کشور شکایت کردم، این دفه این جوابو بم داد:

    شهروند گرامی!
    مشخصات شما:
    نام: ثریا نام خانوادگی: … کد ملی: 3….1611 تاریخ ثبت شکایت: 1392/06/31

    به آگاهی میرساند به دلیل عدم ارتباط موضوع شکایت با وظایف سازمان بازرسی کل کشور رسیدگی به شکایت شما ممکن نیست.

    من موندم اگه این جزو وظایف شما نیست پس شما اونجا چکار می کنید؟ سبزی پاک می کنید یا آب حوض خالی می کنید؟
    ممنونم که اسباب شادی ما رو فراهم کردید بخاطر این جوکی که گفتید!

  22. نویسنده دیدگاه : نجمه - در تاریخ : 2 مهر 1392

    سلام . دوستان کی میدونه برا این دانشگاه دولتی روزانه وشبانه چطور و کجا باید ثبت نام کنیم ؟؟؟

  23. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 2 مهر 1392

    سلام پشتیبان امروز دیگه ان شاالله منتظر خبر خوشیم .نا امیدمان نکن.

  24. نویسنده دیدگاه : بابایی - در تاریخ : 2 مهر 1392

    سوال نجمه سوال منم هست لطفا

  25. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 2 مهر 1392

    برای ادامه بحث و سوالات مراجعه کنید به :

    دستور العمل ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد استعدادهای درخشان سال ۹۲ دانشگاه پیام نور

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top