آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور / تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : از هم اکنون می توانید برای ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور اقدام کنید / نکاتی بسیار مهم جهت سهولت در انتخاب واحد دانشجویان / اطلاعیه در مورد تعداد واحد قابل اخذ

 

برای ادامه بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

آخرین مهلت انتخاب واحد نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور / تاریخ حذف و اضافه

 

 


 

قبل از انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

 کاملترین راهنمای تصویری پرداخت شهریه پیام نور – کلیک کنید

 

در مورد تاخیر در ثبت شدن پرداخت ها در سیستم گلستان پیام نور مشکل بدلیل سامانه شاپرک بانکی می باشد که ۲۴ ساعت زمان می برد که در سیستم ثبت شود.پس دانشجویان عزیز کمی تامل کنند تا شهریه واریزی انها در سیستم ثبت شود.

اگر شهریه را به صورت حضوری در بانک – خودپرداز – تلفن بانک پرداخت کرده اید ، معمولا 48 الی 72 ساعت زمان می برد تا پرداختی شما در سیستم گلستان پیام نور ثبت شود.اگر به صورت اینترنتی پرداخت کرده اید بین 2 الی 5 ساعت زمان می برد پس صبور باشید تا ثبت شود.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی 95-1394 پیام نور از 14 شهریورماه 1394 آغاز و تا 28 شهریورماه 1394 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت.

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور

 

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور مطلع شوید.

 

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت (3روز) بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

(در روزهای آخر مجددا انتخاب واحد برای همه دانشجویان باز می شود)

 


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نیستند:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید (ورودی مهر 94)

ثبت نام و انتخاب واحد ورودی های جدید تاریخ دیگری می باشد که متعاقبا از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.نام نویسی اولیه از پذیرفته شدگان ورودی جدید ‌به صورت غیرحضوری از طریق سامانه جامع دانشگاهی به آدرس http://reg.pun.ac.ir انجام خواهد شد و بعد از مراجعه حضوری و تشکیل پرونده امکان انتخاب واحد رو در سایت گلستان پیام نور خواهند داشت. منتظر اطلاعیه های بعدی ثبت نام از طریق همین سایت باشید.

عضویت در خبرنامه ایمیلی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

عضویت در خبرنامه پیامکی پیام نورنا – آگاهی از جدیدترین اخبار پیام نور

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور :

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

* دانشجویان عزیز با توجه به اینکه ترم تابستان فاقد معدل می باشد و کلا اختیاری است ، ملاک انتخاب واحد شما بر اساس معدل ترمی نیمسال دوم 94-93 می باشد.

 

سقف انتخاب واحد ترمی در کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی بشرط فراغت (حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی) می تواند بدون توجه به معدل نیمسال قبلی خود تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 8 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 8 واحد اخذ نمایید.(برای کسانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند حداقل 12 واحد درسی می باشد)

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.

 

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

1- برای ورودی های نیمسال دوم 93-92 به قبل حداکثر واحد قابل اخذ 14 واحد و برای ورودی های نیمسال اول 94-93 به بعد حداکثر واحد قابل اخذ 12 واحد درسی می باشد (آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور)
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور با خطاهای زیر مواجه شوید:

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور – کلیک کنید

 


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 13 مهرماه 1394 لغایت 20 مهرماه 1394 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 95-1394 پیام نور

 

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی ، دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

 


 

کاملترین راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

 

سرور اصلی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 1 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 2 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

 

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور :

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

 

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

 

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

 

تــــــــــــــــــذکــــــــــــــــرات مهـــــــــــــــــم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 95-94 پیام نور

تقویم آموزشی سال تحصیلی 95-1394 دانشگاه پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 95-94 پیام نور

برنامه امتحانات پایان ترم نیمسال اول 95-94 دانشگاه پیام نور

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجویان پیام نور باید بگذراند

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : farzane - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    سلام من ورودی جدید کارشناسی هستم .چهارشنبه ثبت نام غیرحضوری رو انجام دادم و چهارمهرماه باید برای ثبت نام حضوری برم ،سهمیه ایثارگران رودارم ،بنیاد شهریه رو پرداخت میکنه .ایا میتونم انتخاب واحد کنم یا نه؟؟ درضمن معرفی نامه ازبنیاد گرفتم همراه مدارکم برای ثبت نام به دانشگاه اسکن کردم .خواهشا جوابمو بدید استرس گرفتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1394 :

    سلام
    باید معرفی نامه شما در سیستم ثبت شود تا شهریه شما درست شود

  2. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    پشتیان عزیز منظورم یه چیز دیگه بود
    من درس (الکترونیک در شیمی رو گرفتم) نه اینکه الکترونیکیه
    عادی هم هست فقط دو نفر گرفتن درسو
    تو برنامه کلاسی سایت مرکزمون این درس نبود و اختیاریه و یه واحدم عملی داره
    به نظرتون حذف کنم یا بزارم باشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1394 :

    ببینید بستگی به مرکزتان دارد. اکثر مراکز (99 درصد) فعلا دروس رو به صورت عادی ارائه میدهند ولی بعد از اتمام انتخاب واحد بر اساس انتخاب واحدی که هر درس شده انها را به حالت خودخوان و یا عادی تغییر میدهند.
    فعلا حذف نکنید بعد در زمان حذف و اضافه بررسی کنید اگر تعداد کمی اخذش کرده باشند خود مرکزتان حذف میکند درس رو و یا اکر حذف نکرده بود از مرکزتان پیگیری کنید که اگر کلاش تشکیل نمی شود حذفش کنید

  3. نویسنده دیدگاه : ونوس - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    سلام خسته نباشید.ورزش یک همون تربیت بدنی دو هستش

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1394 :

    سلام
    بله

  4. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    بنده شهریه ی ثابت رو از طریق اینترنت بانک صادرات 15 ساعت قبل پرداخت کردم و الان در سیستم گلستان هم ثبت شده ولی وضعیتم رو هنوز بدهکار مینویسه. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1394 :

    دوست عزیز اگر انتخاب واحد کرده اید شهریه بدهکاری مربوط به شهریه متغییر شما می باشد

  5. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    در صفحه ی انتخاب واحد سیستم گلستان نحوه ی ارائه ی برخی دروس الکترونیکی و برخی عادی است. تفاوت این دو را میفرمایید؟
    و بنده که در دانشگاه پیام نور تهران شرق قبول شده ام آیا میتوانم از دورس مرکز شیراز که به صورت الکترونیکی ارائه میشوند واحد بردارم؟

  6. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    درسهایی که الکترونیکی هست نحوه ی برگزاری آزمونشان چگونه است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1394 :

    ممکنه عادی باشه و ممکنه الکترونیکی باشه

  7. نویسنده دیدگاه : majed - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    سلام. انتخاب واحد تمدید نشده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1394 :

    سلام
    فعلا که باز هست و تمدید می شود

  8. نویسنده دیدگاه : komak - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    با سلام می خواستم پیام نور بدون آزمون شرکت کنم ولی عقب موندم راهی هست که نیمسال اول ثبت نام کنم .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1394 :

    سلام
    خیر فعلا راهی نیست و باید صبرکنید تا دوره بعدی

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    سلام مهلت انتخاب واحد تمدید شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1394 :

    سلام
    بله. امروز (28 شهریورماه) اخرین روز انتخاب واحد برای ورودی های قدیم می باشد و اگر انتخاب واحد نکنید میره برای حذف و اضافه.

  10. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    برای ادامه بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

    آخرین مهلت انتخاب واحد نیمسال اول ۹۵-۹۴ پیام نور / تاریخ حذف و اضافه

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top