شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز اولین مهلت معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی اولین مهلت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 پیام نور از 21 بهمن ماه 94 آغاز شده است.

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : براساس آنچه در تقویم آموزشی سال تحصیلی 95-94 دانشگاه پیام نور (+اینجا) آورده شده است ، تاریخ انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی در 2 بازه زمانی در نظرگرفته شده است.

اولین مهلت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 از 21 بهمن ماه تا 1 اسفند ماه 94 در سیستم گلستان پیام نور قابل اخذ و انجام می باشد و فرصت دوم معرفی به استاد در نیمسال جاری از 21 اردیبشهت ماه لغایت 30 اردیبهشت ماه 95 انجام خواهد شد.

 

اولین فرصت انتخاب واحد و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 پیام نور

از 21 بهمن ماه لغایت 1 اسفند ماه 1394

 


شرایط و ضوابط اخذ معرفی به استاد :

در صورتیکه دانشجو دوره های کاردانی و کارشناسی (پیوسته یا ناپیوسته) برای فراغت از تحصیل ، فقط و تنها دو درس نظری باقیمانده داشته باشد می تواند آن دو درس را بصورت معرفی به استاد بگذراند. (باید تمام نمرات دروس دیگر تایید شده باشد و فقط حداکثر 2 درس نظری بدون نمره داشته باشد)

و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد اعم از شیوه آموزشی و شیوه پژوهشی برای فراغت از تحصیل تنها یک درس نظری اعم از؛ دروس باقیمانده سر فصل دوره، جبرانی کارشناسی و جبرانی میانگین داشته باشد (بجز دروس روش تحقیق و سمینار) می تواند آن درس را خارج از تاریخ امتحانات اعلام شده در تقویم دانشگاهی به صورت معرفی به استاد انتخاب و بگذراند.دانشجوی شیوه پژوهشی قبل از دفاع از پایان نامه مجاز به اخذ و گذراندن درس معرفی به استاد می باشد.


نحوه اخذ درس به صورت معرفی به استاد:

در دستورالعمل جدید دانشگاه پیام نور عنوان شده است که دانشجویان متقاضی معرفی به استاد باید برای ثبت درخواست به مسیر [پیشخوان خدمت] در سیستم گلستان مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. از طریق لینک زیر می توانید آموزش تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد را مشاهده کنید:

 

راهنمای تصویری ثبت درخواست معرفی به استاد از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان – کلیک کنید

 

1- برخی مراکز خودشان برای دانشجو درس معرفی به استاد را انتخاب میکنند و بعد از اینکه دانشجو فرم مربوط به درخواست معرفی به استاد را پر کرد ، مرکز مورد نظر درس را در سیستم به صورت معرفی به استاد ثبت میکند که در این صورت دانشجو احتیاجی به انتخاب واحد درس مورد نظر ندارد.

2- و برخی مراکز این مسئولیت رو بر عهده خود دانشجو میگذارند میگذارند تا خودش انتخاب واحد کند و بعد برای ثبت درس به صورت معرفی به استاد به مرکز مورد نظر مراجعه و فرم درخواست را پر کند تا مرکز درس مورد نظر را به صورت معرفی به استاد ثبت نماید.

نکته 1 : چون برخی از مراکز از این موضوع بی اطلاع هستند ، حتما و حتما بعد از ثبت درس از طریق پیشخوان خدمت ، موضوع رو نیز به مرکزتان اطلاع دهید تا از طریق مرکزتان نیز این موضوع بررسی شود.

نکته 2 : دقت داشته باشید که باید تمام نمرات دروس شما ثبت قطعی شده باشد (یعنی جلوی نمره زده باشد رد یا قبول) تا بتوانید معرفی به استاد را ثبت کنید.


شهریه درس به صورت معرفی به استاد :

در معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 شهریه ثابت به صورت کامل و شهریه متغییر درس به صورت کامل نیز از دانشجو اخذ می شود.


تاریخ و نحوه برگزاری امتحان معرفی به استاد:

1- در این مورد عملا مراکز باید در تاریخ های اعلام شده در تقویم آموزشی (+اینجا) نمرات را ثبت کنند ولی خوب تاریخ و برگزاری امتحان معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 دست خود مراکز هست و هر زمانی خودشان با استاد هماهنگ کنند می توانند آزمون را برگزار کنند.

2- از اسم عوان مشخص هست یعنی باید دانشجو به استاد معرفی شود برای امتحان و نمره درس!! ولی در اینجا چندین موضوع هست که قانون مشخصی ندارد:

الف: برخی مراکز دانشجو رو به استاد مورد نظر معرفی میکنند و بعد از استاد درخواست می شود که نمره و برگه امتحانی پیوست شده را به مسئول امتحانات مرکز برای ثبت نمره در سیستم گلستان ارسال کند.

ب: برخی مراکز از استاد مورد نظر تقاضای برگه امتحانی میکند و بعد از تمام دانشجویان متقاضی معرفی به استاد در ان مرکز ، در یک روز مشخص ، امتحانی به صورت تقریبا هماهنگ (مثل سایر امتحانات عادی) برگزار می کند (که در این روش کلا معرفی به استادی نیست و باید گفت معرفی به امتحان هست!!)


نکات بسیار مهم در اخذ درس به صورت معرفی به استاد:

1- دقت داشته باشید در تاریخ های اعلام شده امکان ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 هست و بعد از آن ممکن است سایت برای ثبت نمره بسته باشد و دانشجو باید تا زمانی که سایت باز شود صبر کند!! پس حتما پیگیر ثبت نمره خود در زمان اعلام شده باشید. تاریخ فارغ التحصیلی شما دقیقا تاریخی هست که اخرین نمره شما در سیست گلستان ثبت قطعی شود.

2- در مورد منبع درسی و حذفیات معرفی به استاد نیمسال دوم 95-94 نیز 3 مورد پیش خواهد آمد:

الف: اگر مرکزتان شما را به استاد معرفی کرد که برای منبع و حذفیات می توانید با استاد هماهنگ کنید (دیگه این مورد بستگی به استاد شما دارد)

ب: اگر قرار باشد مرکزتان از شما آزمون معرفی به استاد (معرفی به امتحان!) بگیرد که در این صورت منبع درسی و حذفیات بر اساس همان لیست ارائه منابع درسی نیمسال دوم 95-94 پیام نور (+اینجا) می باشد.

ج: اگر درس بدون منبع باشد خود دانشجو و یا مرکز مورد نظر از استاد مورد نظر برای تعریف منبع باید استعلام بگیرد.

3- دقت داشته باشید تکدرس همان معرفی به استاد هست!

4- درس حفظ جز 30 قرآن کریم قابل معرفی به استاد شدن نیست.

5- دروس عملی و آزمایشگاهی قابل ارائه بصورت معرفی به استاد نمی باشد.

 

دستورالعمل اجرایی و شرایط جدید معرفی به استاد پیام نور– کلیک کنید

 


در همین زمینه بخوانید:

دانشجویان ترم آخر دانشگاه پیام نور بخوانند!! / قوانین و شرایط ترم آخر

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    پشتیبان عزیز شما چقدر خوب پاسخ سوال ها رو میدهید
    انش الله همیشه موفق باشید
    کارتون فوق عالیه
    این از چشم ما دور نمیمونه

  2. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام یه سوال داشتم اینکه من کلا 16 واحد مونده برام میخوام 11 واحد بردارم . بعد 5 واحدشو واسه معرفی به استاد . خواستم ببینم مشکلی پیش میاد ؟چون از معافیت تحصیلی استفاده میکنم . قبلا خطای حداقل سقف مجاز رو سیستم میداد ولی چون مجوز ترم اخر رو گرفتم الان بدون خطا میتونم 11 واحدو بردارم . ممنون میشم اگه جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    اگر از معافیت تحصیلی استفاده میکنید حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم 12 واحد درسی می باشد

  3. نویسنده دیدگاه : هادی - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام.
    بنده رشته کارشناسیم ریاضی کاربردی بوده. و در ارشد هم ریاضی کاربردی گرایش آنالیز عددی. آیا باید درس جبرانی پاس کنم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    کارشناس رشتتون باید تشخیص دهد

  4. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام پشتیبان جان چرا این پیغام رو در سایت جامع گلستان دوباره گذاشتن؟؟؟؟یعنی هیچ توجهی نسبت به اعتراض دانشجویان عزیز نکردند که دوباره مارو تهدید میکنن؟؟؟

    قابل توجه کلیه دانشجویان محترم تاریخ انتشار :1394/11/21

    دانشجویان گرامی الزاما می بایست نسبت به پرداخت شهریه متغیر و تسویه حساب حداکثر تا تاریخ 1394/11/25 (قبل از شروع مهلت حذف و اضافه) اقدام نمایید .

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام
    اگه از وام استفاده نکنیم باید شهریه متغیر رو یکجا پرداخت کنیم؟؟ من هنوز انتخاب واحد نکردم و میخوام توی حذف و اضافه این کارو انجام بدم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    بله اگر از وام استفاده نکنید باید شهریه متغییر رو به صورت کامل واریز کنید

  6. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام بنده ترم اخرم تنها یه درس انتخاب واحد نکردم میتونم قبل از حذف واضاقه برم پیش کاشناس رشتم تا مجوز اخذ این درس به من بده (چون یه درس خودم نمیتونم انتخاب واحد کنم)یا با خود در تاریخ حدف واضافه برم پیش کارشناس رشتم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    بله می توانید

  7. نویسنده دیدگاه : کاظم - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام و عرض تبریک
    من دانشجوی رشته حقوق کلا 26 واحد دارم این ترم میخوام
    زبان عمومی که قبلا مردود شده بودم متون حقوقی به زبان1و2
    و کار تحقیقی 1و2 و دو درس معارف بردارم در این صورت من
    مشمول می شوم لطفا جواب بدهید با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    مشمول چی میشید دوست عزیز؟

  8. نویسنده دیدگاه : داود - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام، من تکدرس واسه معرفی به استاد دارم، دیروز اقدام کردم اما سیستم خطا داد، چون عدم رعایت پیش نیاز بود و حذفش کردن، نمره قبولی هم ازش داشتم، خطای سیستم هم به نمره قبولی بود، الان باید چکار کنم، آیا کارشناس ها میتونن کاری انجام بدن یا باید درس رو در طول ترم به صورت عادی بگیرم؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    بله به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا برایتان درست کنند

  9. نویسنده دیدگاه : مهرشاد - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلامی دوباره.تشکرازجوابهای شما.فقط یک سوال مهم تر.واینکه:مسیول رشتم ومرکز میگه تاریخ برگزاری امتحان دست ما نیس و باید ازاصفهان نامه بزنند و تاریخ راتعیین کنند.میخام بدون که درست میگند؟ایاامکان اینکه هم تو این هفته تو پیشخوان ثبت کنم وهم ازم امتحان بگییرند هست یاخیر؟؟باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    برخی از مراکز ، تاریخ امتحان رو از مرکز استانی خود میگیرند و این طبیعی هست ولی کلا دست خود مراکز می باشد

  10. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام.بنده تابستان 6واحد بردارم آیا میتونم 6واحد دیگه رو معرفی به استاد بگیرم شهریور؟؟ یعنی باید 4تا شهریه بریزم؟؟ و اینکه بازه زمانی واسه امتحان دادن معرفی به استاد چقدر هست؟؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    اگر تا بازه زمانی معرفی به استاد نمرات 6 واحد شما ثبت قطعی شده باشد بله می توانید ولی معمولا تا ان زمان نمرات ترم تابستان ثبت قطعی نمی شوند.
    بازه زمانی معرفی به استاد در تقویم آموزشی ذکر شده است

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام وقتتون بخیر
    درسهایی که ترم تابستان ارایه میشود از طرف مرکز(تهران) مشخص میشه یا هر دانشگاهی برای خودش دروسش را ارایه میدهد؟؟؟؟l ممنون میشم جواب بدین
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    برای ترم تابستان دروس ارائه شود توسط ساطمان مرکزی ارائه می شود

  12. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام
    بی زحمت یه جواب قطعی بدهید .
    من الان این ترم درس پایان نامه کارشناسی ارشد رو برداشتم و شهریه ثابت رو پرداخت کردم و به حذف و اضافه نیازی ندارم و مشکلی ندارد بعد از 25 بهمن شهریه متغیر رو پرداخت کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز جواب قطعی نمی شود داد چون اصلا مشخص نیست. سازمان مرکزی فعلا اعلام کرده الزاما باید شهریه متغییر تا 25 بهمن ماه واریز شود.

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام تو فرم تسویه حساب دانشگاه شماره تلفن و موبایل می خواستند من پر نکردم جا انداختم اشکال که نداره یا باید میزدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1394 :

    سلام
    بهتر بود میدادید تا اگر مشکلی در مراحل فارغ التحصیلی بود با شما تماس میگرفتند.

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام پشتیبان عزیز
    . 1…تابستان 6واحد بگیرم برای 6واحد باقی مانده که معرفی به استاد ارایه میشود شهریور درخواست بدم مشکلی پیش میاد؟
    2…چقدر بازه زمانی برای امتحان معرفی به استاد وجود دارد هم واسه خواندن درس؟چون میخوام زودتر تموم بشه درسام
    3…تابستان باید چهار تا شهریه پرداخت کنم هم ترم تابستان وهم معرفی به استاد درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    1- اگر تا بازه زمانی معرفی به استاد شهریور نمرات ان 6 واحد ترم تابستان شما ثبت قطعی شود می توانید که البته بعید هست تا ان موقع ثبت قطعی شود
    2- در تقویم آموزشی ذکر شده مطالعه کنید
    3- بله

  15. نویسنده دیدگاه : saeid - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    سلام
    من نیازی به حذف و اضافه ندارم
    وضع مالیم هم خوب نیس
    نمی دونم شهریه متغییر رو پرداخت کنم یا نه
    از طرفی نمی تونم ریسک کنم که یه موقع کل درسام یا بخشی شون رو حذف کنن
    شما بگید من چی کار کنم؟شهریه رو پرداخت نکنم؟
    شماره تلفنی از مرکز تهران هس جواب گو باشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز جواب قطعی نمی شود داد چون اصلا مشخص نیست. سازمان مرکزی فعلا اعلام کرده الزاما باید شهریه متغییر تا 25 بهمن ماه واریز شود.

  16. نویسنده دیدگاه : marjan - در تاریخ : 22 بهمن 1394

    باسلام و خسته نباشید
    من کلا انتخاب واحد نکردم و نگه داشتم برا زمان حدف و اضافه.الان که به سایت نگا کردم دیدم نوشته همه دانشجویان باید تا قبل از شروع زمان حذف و اضافه باید شهریه متغیرشونو پرداخت کنن.
    سوالم اینه که من نمیتونم موقع حذف و اضافه انتخاب واحد کنم؟؟؟
    و اگه نتونم یه راه حل بگین
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    اگر انتخاب واحد نکرده اید چرا می توانید

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    اگه ندونیم کارشناس هایی که باید امضا گرفت ازشون هر کدوم کدوم ساختمان باید رفت کارشناس راهنمایی میکنه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    بله

  18. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    سلام ناریخ حذق و اضافه کارشناسی ارشد را فراموش کردم اگه لطف کنید ممنون میشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    26 بهمن لغایت 4 اسفند

  19. نویسنده دیدگاه : سیما - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    سلام. چرا سیستم موقع ثبت نام این ترم دروس تربیت بدنی و دروس معارف رو ارایه نداده .پس تکلیف اونا چی میشه من دی ماه ترم اخرم که دروس تربیت بدنی 1و 2 رو که تابستان هم ممکنه ارایه نده حالا میمونه دی ماه که باهم اخذ کنم مگه اینطوری میشه؟تورخدا جواب بدید شما فقط جواب مارو میدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز ارائه دروس دست مرکزتان هست و باید از مرکزتان درخواست کنید تا در صورت موافقت برایتان ارائه کن

  20. نویسنده دیدگاه : zafari - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    با سلام،آیا مهلت معرفی به استاد تمدید می شود ،چون واقعا مهلتش کمه،اگه می شود ،لطفا پیگیری کنید…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    خیرتمدید نمی شود

  21. نویسنده دیدگاه : دانش - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    خبر جدید:
    ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند زمان حذف و اضافه دانشگاه از تاریخ 26 بهمن لغایت 4 اسفند ماه می باشد و دانشجویان گرامی می توانند مطابق تقویم دانشگاهی در تاریخ یاد شده نسبت به انتخاب واحد نیز اقدام نمایند.
    لازم به ذکر است کلیه دانشجویان جهت پرداخت شهریه متعیر نیمسال جاری خود می توانند به یکی از دو روش زیر اقدام نمایند:
    1- دانشجویان در صورت تمایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک تجارت و پرداخت شهریه از این طریق می توانند در سامانه گلستان و از طریق لینک اقدام به ثبت نام نمایند.
    2- دانشجویان ی که از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نمی کنند می توانند تا ده روز قبل از امتحانات نسبت به تسویه حساب کامل شهریه خود اقدام نمایند.

  22. نویسنده دیدگاه : زانا - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    سلام
    آیا برای معرفی به استاد نیازی هست که درس رو توو انتخاب واحد اصلی انتخاب کنیم یا همون توو پیشخوان خدمت انتخاب کنیم کفایت می کنه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    خیر فقط در پیشخوان خدمت باید ثبت کنید

  23. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    سلام.درصورتیکه ترم گذشته ۳واحد پروژه نیمه تمام باشه و من فقط ۵واحد درس نظری داشته باشم میتونم این ترم معرفی به استاد بردارم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1394 :

    سلام
    خیر نمی شود. باید نمره پروزه شما ثبت قطعی شده باشد

  24. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 23 بهمن 1394

    پس چرا درخواست من برای ثبت معرفی به استاد در پیشخوان خدمت قبول شده در سایت؟حتی یکی از دوستام با همین شرایط داره امتحان میده؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1394 :

    دوست عزیز ثبت هم شده باشد بعد که مشکل برمیخورید. باید تمام نمرات دروس شما ثبت قطعی شده باشد

  25. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 24 بهمن 1394

    پشتیبان عزیز
    درسته که میگن معرفی به استاد افتادن نداره؟
    یکی هم درسا همشون تشریحی امتحان گرفته میشه یا با توجه به منابع ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1394 :

    سلام
    خیر اینجوری نیست و خیلی ها بودن که نمره ردی گرفتند.
    معمولا بر اساس منابع می باشد

  26. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 24 بهمن 1394

    سلام.من دو درس معرفی به استاد دارم ،سنواتم تموم شده بود امروز درخواست سنوات دادم ، کارشناس رشته ام گفت اگه با درخواست سنوات زود موافقت بشه میتونیم تا اول اسفند امتحان معرفی به استاد بگیریم نمره هم ثنت کنیم. معلوم نیست که زود موافقت کنن ،حالا میخواستم اگه شماره تلفنی دارید بهم بدید زنگ بزنم شاید زودتر کارم راه بیفته.خواهش میکنم زودتر جوابمو بدید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1394 :

    سلام
    دوست عزیز با درخواست شما باید شورای آموزشی استان شما موافقت کند

  27. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 بهمن 1394

    سلام انصراف دادم اما کاردانی بهم تعلق نمیگیره کارت دانشجوییم رو بهشون دادم پروندم هم تو بایگانی هست هیچ مدرکی هم ازم نخواستند چون کاردانی نمیگیرم خواستم بپرسم یعنی دیگه تمومه هیچ کاری دانشگاه باهام نداره پروندم بایگانی هست اونجا اشکال نداره و اینکه ریز نمراتم رو گرفتم ایا به دردی میخوره یا نه مرسی لطفا جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1394 :

    سلام
    خیر کار دیگری نیاز نیست.
    بله اگر جایی خواستید مجددا تحصیل کنید این ریزنمرات رو میتونید تحویل بدید تا دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند برایتان تطبیق دهند

  28. نویسنده دیدگاه : beglari - در تاریخ : 24 بهمن 1394

    سلام.من ۳۵ واحدباقیمانده دارم که این ترم۲۴ واحدبرداشتم.تابستان ۸واحدو ۲درس رابرای معرفی به استادگذاشتم.اما درتقویم آموزشی شهریورماه زمان معرفی به استاد ندارد.وبرای شرکت در آزمون کانون وکالت ۹۵ باید۳۱ شهریور فارغ تحصیل شده باشیم می خواستم ببینم این امکان برای من هست یا اینکه مهرماه هم باید برای فارغ تحصیلی صبرکنم !!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1394 :

    سلام
    بعید هست بتوانید. چون باید اول نمرات 8 واحد شما ثبت قطعی شده باشند تا بتوانید 2 درس باقیمانده رو معرفی به استاد بگیرید و معمولا تا ان موقع نمرات ثبت قطعی نمی شوند!

  29. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 24 بهمن 1394

    سلام پشتیبان عزیز
    یه سوال مجدد خلاصه وار میپرسم
    در مورد درس معرفی به استاد که 2تا استاد داره، میشه درس معرفی به استاد ثبت شده با یه استاد رو از مرکز خودمون بخواهیم حذف کنه و همون درسو مجددا با یه استاد دیگه برامون ثبت کنه؟؟؟
    تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1394 :

    سلام
    تغییر و انتخاب استاد دست خود مرکزتان می باشد و باید با مرکزتان در این مورد هماهنگ کنید

  30. نویسنده دیدگاه : نسترن - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    سلام خسته نباشید . برای ترم تابستان کلاس های الکترونیکی خواهد بود؟یعنی میان ترم هم خواهیم داشت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1394 :

    سلام
    احتمال زیاد خیر و خودخوان باشد مثل سابق

  31. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    سلام خواشا جوابم رو بدهین!
    تمامی درسها رو پاس کردم فقط دو درس معارف مانده! آیا میشه این دو درس را مرفی به استاد بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1394 :

    سلام
    بله

  32. نویسنده دیدگاه : لیلی - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    سلام .موقع حذف و اضافه اگه دروسی رو جابه جا کنم .دوباره باید شهریه پرداخت کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1394 :

    سلام
    اگر شهریه درس اخذ شده بیشتر باشد بله. اگر یکسان باشد نیازی نیست

  33. نویسنده دیدگاه : نسیم - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    سلام میتونم کتاب دانش و جمعیت خانواده رو ترم اخر معرفی به استاد بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1394 :

    سلام
    در صورت داشتن شرایط بله می توانید

  34. نویسنده دیدگاه : سید مصطفی - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    با سلام خدمت همکاران زحمتکش.من دیروز درسی را معرفی به استاد گرفتم وشهریه منو هنوز تو سایت نزده امروزم که مهلت شهریه متغیر تمامه ایا میتونم روزهای اینده شهریه بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1394 :

    سلام
    مشکلی ندارد

  35. نویسنده دیدگاه : عارف - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    سلام خسته نباشین
    من در تحلیل آماری ارشد حسابداری را برای معرفی به استاد دانشگاه بهشهرانتخاب کردم
    چون راهم خیلی دوره با کارشناس رشته ام 100بار تماس گرفتم جواب سر بالا میده
    در حال حاضر درس در سایت انتخاب شده ولی هنوز تایید کارشناس نشده.مشکل من در مورد شهریه است با واحد مالی تماس گرفتن میگن نمیدونن باید کامل یا نصف واینکه کی پرداخت کنم.
    لطفا به من کمک کنین چیکار کنم اصلا انصافه کل شهریه برا تک درس واریز کنم با این اوضاع بد مالی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1394 :

    سلام
    هر شهریه ای در سیستم برای شما درج شده باید همان را پرداخت کنید.

  36. نویسنده دیدگاه : mgh - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    خسته نباشید من دو درسم مونده اما میخوام برای اردیبهشت معرفی به استاد بگیرم
    اشکالی نداره که اگر الان نرم دنبال کارای معرفی به استاد و اینبارو ثبت نام نکنم البته شهریه ثابتو ریختم

    و دوم اینکه ایا مشخص شده زمان معرفی استاد اردیبهشت کی هست

    سوم اینگه ایا تابستون هن معرفی استاد دااره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1394 :

    سلام
    مشکلی ندارد
    بله در خبر بالا مطالعه کنید!!
    بله دارد

  37. نویسنده دیدگاه : ئخاشئئشی - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    سلام خسته نباشید برای معرفی به استاد میشه از اساتید دانشگاه های دیگه استفاده کرد؟ درس فرهنگ وتمدن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1394 :

    سلام
    مرکزتان استاد را تعیین میکند

  38. نویسنده دیدگاه : mohammad - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    ترم تابستان چن واحد میشه برداشت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1394 :

    حداکثر 8 واحد درسی

  39. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    سلام .تورو خدا جواب بدین مهمه. میخواستم بدونم برای ترم تابستان میتونم تربیت بدنی بردارم سیستم ارایه میده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1394 :

    سلام
    احتمالا ارائه شود

  40. نویسنده دیدگاه : mgh - در تاریخ : 25 بهمن 1394

    میشه در معرفی به استاد اول ریاضی 2 رو پاس کرد بعد تابستون ریاضی 1 رو؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 بهمن 1394 :

    خیر نمی شود!! دوست عزیز معرفی به استاد زمانی هست که هیچ درسی برای فارغ التحصیلی شما نمانده باشد!!

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top