چاپ خبر

برگزاری چهارمین جلسه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان زنجان

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : چهارمین جلسه روسای دانشگاه های پیام نور استان زنجان با حضور ریاست، معاونت و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : این جلسه به واحد خرمدره و در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در این جلسه بر مدیریت بیش از پیش تک تک روسا و حفظ اعتماد به نفس در روند رو به رشد دانشگاه تاکید کرد.

آقای دکتر سید محمد موسوی همچنین بر استفاده از توانمندی نیروهای مختلف در اختیار دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: مراسم روز دانشجو در مراکز و واحدهای دانشگاهی با رعایت شان ایام سوگواری محرم برگزار شود.

در ابتدای جلسه نیز  معاون دانشگاه پیام نور استان گزارشی از عملکرد یک ماهه دانشگاه و دستاوردهای این دانشگاه ارائه کرد..

آقای سید سعید صفوی ادامه داد: برگزاری موفق پنجمین همایش ملی زمین شناسی در مرکز ابهر، انتخاب دانشگاه پیام نور استان به عنوان رتبه نخست غرفه قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن توسط دانشگاه پیام نور کرمانشاه، کسب رتبه سوم کمیته انضباطی و تجدید نظر در کشور، کسب مقام استاد برتر بسیجی توسط دکتر موسوی ریاست استان، اخذ امتیاز مجله پژوهشی برای استان، ایجاد سامانه استعدادیابی دانشجویان برای نخستین بار در کشور  از مهم­ترین اقداماتی است که در آبان ماه جاری توسط دانشگاه پیام نور استان زنجان کسب کرده است.

وی اظهار داشت: کسب رتبه دوم ابتکار توسط مجتبی حسینی دانشجوی استان در جشنواره جوان خوارزمی، کسب 6 مدال رنگارنگ در المپیاد ورزشی کشور و دعوت از دانشجویان این دانشگاه به اردوی تیم ملی، کسب دو مقام کشوری در مسابقات سراسری قرآن در مشهد از جمله موفقیت­های دانشجویان این دانشگاه در یک ماهه گذشته است.

معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به عملکرد رضایت بخش  حوزه های مختلف دانشگاه تصریح کرد: در جلسه ویدئو کنفرانس ریاست محترم استان با هیات رئیسه محترم دانشگاه، مواردی از جمله ثبت اطلاعات عملکرد فرهنگی در درگاه وزارت علوم با توجه به ظرفیت های بالای فرهنگی پیام نور استان فعالیت های مسئولان دانشگاه پیام نور استان زنجان تاکید شد.

وی افزود: در این جلسه قائم مقام معاونت طرح و توسعه دانشگاه پیام نور کشور اعلام کردند هیچ مشکلی در پروژه های عمرانی استان وجود نداشته و همگی فعال هستند و تنها پروژه واحد ماهنشان مشکل داشت که که اخیرا مرتفع شد.

در بخش دیگری از این جلسه رئیس دانشگاه پیام نور واحد خرمدره گزارشی از عملکرد بخش های مختلف این واحد در قالب تصویر و پاور پوینت ارائه داد.

آقای محمود شعبانی با اشاره به فعالیت های عمرانی این واحد اظهار داشت: اجرای پروژه دیوارکشی اراضی دانشگاه، اجرای پروژه احداث سردرب دانشگاه و الحاق یک هکتار زمین به اراضی قبلی از جمله فعالیت های عمرانی این واحد دانشگاهی است.

وی جذب 65 درصدی پذیرفته شدگان این دانشگاه را یک موفقیت برای این واحد دانست و گفت: برگزاری موفق کنکور سراسری در واحد خرمدره، تعامل با مسئولان شهرستان، مدیران ستادی و  روسای دیگر مراکز و واحدها، کسب مقام نخست جشنواره شهید رجایی توسط این دانشگاه را از دیگر فعالیت های دانشگاه پیام نور واحد خرمدره است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد خرمدره با بیان اینکه پیام نور خرمدره بیرق دار حوزه­های فرهنگی در شهرستان است، یادآور شد: پیشنهاد طرح برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی نماز و همایش مهدویت و انتظار ویژه دانشگاهیان و حوزویان استان، به شورای فرهنگی از برنامه­های مورد نظر فرهنگی آتی این دانشگاه است.

پرداخت حق الزحمه امتحانات و کنکور سراسری، رعایت دستوالعمل ابلاغی ثبت نمرات میان ترم و مصوبات سازمان، بازدید روسای مراکز و واحدها از روند برگزاری امتحانات به صورت چرخشی، نحوه استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاه در برگزاری امتحانات و ارائه راهکارهایی از سوی حاضرین در خصوص برگزاری هرچه بهتر امتحانات از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

تاکید بر حل مشکل مخابراتی واحد ماهنشان، دکل مخابراتی مرکز ابهر به منظور افزایش پهنای باند و حل مشکل سیستم ورود و خروج، کانال ارتباطی واحد سلطانیه، نصب دستگاه ورود و خروج جدید در مرکز قیدار، لزوم افزایش  پهنای باند از 30 مگابایت به دو برابر تا پایان سال و نصب نرم افزار مدیریت و کنترل پهنای باند از جمله موارد و مشکلات مطرح شده در حوزه رایانه مراکز و واحدها بود.

در بخش اداری و پژوهشی نیز مواردی از قبیل تهیه چارت تشکیلاتی مراکز و واحدها، تاکید بر مکاتبات به موقع در حوزه­های مختلف، ارائه سوابق پژوهشی اعضای هیئت علمی و پیگیری موضوع کسر موظفی اعضای هیئت علمی جهت امور اجرایی مقرر شد.

تاکید بر توجه جدی در حفظ و نگهداری اموال دانشگاه، گزارش اقدامات در حوزه­های مختلف مالی به سازمان مرکزی، تاکید بر تسهیل روند دریافت شهریه و … از موارد مطرح شده در حوزه مالی دانشگاه بود.

مصوبات جلسه:

1- بازدید روسای مراکز و واحدها طبق تقویم اجرایی در ایام امتحانات و نحوه برگزاری آن

2- تشکیل کمیته نظارت و پیگیری بر ثبت نمرات میان ترم هر مرکز و واحد در سیستم

3- تمهید جلسه جهت بهره برداری از امکانات مدیریت بحران شهرستان ها به منظور جلوگیری از بروز مسائل غیر مترقبه و پیشگیری از آن در ایام امتحانات پایان ترم

4- برقراری فیبر نوری حداقل در بین ستاد و مراکز سه گانه از مخابرات و ساختمان­ در حال احداث واحدهای جدیدالتاسیس

5- عدم به کارگیری کار دانشجویی بویژه فارغ التحصیلان

6- ثبت اطلاعات و گزارش فعالیت­های فرهنگی در درگاه وزارت علوم به صورت جدی

خبر ارسالی از : روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top