چاپ خبر

طرح جدید دانشگاه پیام نور : برگزاری آزمون ها در محل سکونت دانشجو

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه هنر مدیریت در دانشگاه پیام نور، ارزان اداره کردن این دانشگاه است، گفت: در حال حاضر در بیش از 50نقطه دنیا دانشجو داریم و نمایندگی دانشگاه پیام نور در 12 نقطه دنیا فعالیت دارد و تقریباَ در سراسر جهان امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : دکترسعید حسامی تصریح کرد: علی رغم اینکه دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌های شهریه بگیر است اما شهریه این دانشگاه نسبت به همه دانشگاه‌های دیگر کمتر بوده و در واقع دانشگاه ارزان و در دسترس مردم است. وی توسعه IT و استفاده از فناوری وتکنولوژِی‌های روز دنیا در امر یادگیری را یکی از رویکردهای جدید دانشگاه در دوسال اخیر عنوان کرد و دراین خصوص تصریح کرد: همه امر یادگیری دردانشگاه پیام نور به کلاس‌های فیزیکی خلاصه نمی‌شود بلکه استفاده از آموزش الکترونیکی و آموزشهای چند رسانه‌ای در دانشگاه پیام نور به نحو چشمگیری گسترش یافته است.

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور و معاون طرح وتوسعه دانشگاه افزود: در حال حاضر بزرگترین شبکه آموزش الکترونیکی و گسترده ترین شبکه آموزش تحصیلات عالی کشور مربوط به دانشگاه پیام نور است و دانشگاه پیام نور در تمامی سرزمین پهناور ایران به گستردگی کل کشور، تحصیلات عالیه را در نزدیکترین فاصله در اختیار مردم قرار داده است.

برگزاری آزمون ها در محل سکونت دانشجو

قائم مقام رئیس دانشگاه یکی دیگر از برنامه های دانشگاه را برگزاری آزمون در محل سکونت دانشجو عنوان و اظهار کرد: با اقدامات انجام شده قرار است هر دانشجو با مراجعه به سایت، محل مورد نظر خود برای امتحان را مشخص کند که با این کار دیگر نیازی نباشد دانشجو به شهر محل قبولی سفر کند.

دکتر حسامی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که از دانش اساتید مجرب در هرکجای ایران و یا دنیا استفاده کنیم که دراین خصوص با توسعه آموزش‌های الکترونیکی سعی خواهیم کرد زمینه استفاده از کلاسهای آنلاین این اساتید مجرب را فراهم سازیم.

معاون طرح وتوسعه دانشگاه پیام نور کشور در بخش دیگری از سخنان خود توسعه و ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی دانشگاه را کار مهمی عنوان کرد که در یکی دوسال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: درسال گذشته از 700هزارمترمربع فضای دردست احداث دانشگاه پیام نور کشور، 400هزار مترمربع فضای آموزشی، اداری و فرهنگی در مراکز و واحدهای دانشگاه به بهره‌برداری رسید که درحال حاضر، بیش از 5/1 میلیون متر مربع فضا در اختیار داریم.

دانشگاه پیام نور کمترین مشکل فرهنگی را در سطح کشور دارد

وی افزود:بزرگترین ویژگی دانشگاه پیام نور این است که عدالت آموزشی را در تمامی کشور گسترانده است، چرا که امروز بیش از 90 درصد دانشجویان پیام نور بومی هستند و تحت حمایت مستقیم و در کنارخانواده مشغول به تحصیل هستند

وی افزود: به خاطر بومی بودن دانشجویان پیام نور علی رغم تحصیل یک میلیون و 200هزاردانشجو ، دانشگاه پیام نور کمترین مشکل فرهنگی را در سطح کشور دارد.

30درصد دانشجویان کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در 500 نقطه در داخل کشور بیش از یک میلیون و200هزار دانشجو مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور هستند که این میزان 30 درصد جمعیت کل دانشجویی کشور را شامل می‌شود.

در سراسر جهان امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور فراهم است

حسامی با بیان اینکه در حال حاضر در بیش از 50نقطه دنیا دانشجو داریم، یادآور شد: نمایندگی دانشگاه پیام نور در 12 نقطه دنیا فعالیت دارد و تقریباَ در سراسر جهان امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

وی رشد تحصیلات تکمیلی را یکی از رویکردهای جدید دانشگاه پیام نور عنوان کرد و دراین خصوص اظهارداشت: در حال حاضر بالغ بر110رشته کارشناسی ارشد در پیام نور وجود دارد که دانشجویان این مقطع در 1500رشته محل و درمقطع دکتری نیز نزدیک به 5هزار دانشجوی دکترا در 60رشته مشغول به تحصیل هستند.

حسامی با بیان اینکه فرزندان و جوانان ما نیازمند تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند، تصریح کرد: خوشبختانه امکانات ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد از بعد تجهیزات و همچنین هیئت علمی در کشور مهیا شده است.

وی یکی از ملزومات دستیابی به توسعه کیفی در دانشگاه پیام نور را توسعه فضاهای فیزیکی و زیرساخت‌های دانشگاه عنوان کرد و دراین خصوص یادآور شد: ارتقای کیفیت نیازمند تامین فضای لازم است.

دانشگاه پیام نور را نمی توان سنتی اداره کرد

حسامی، افزایش واصلاح هرم هیئت علمی را یکی دیگر از محورهای مهم دانشگاه پیام نور عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور همه امور خود را بر محور اینترنت و حرکت به سوی IT محور شدن قرار داده است چرا که نمی‌توان دانشگاهی با این عظمت را به شکل سنتی اداره کرد.

قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور در پایان اظهارات خود از خیرین ونیکوکاران اوزی آقایان فاروق عبدالرحیم ضیایی،منصور فقیهی نژاد،شیخ عبدالقادر فقیهی،مرحوم محمدعلی صدیق،مرحوم محمد هاشم بهروزیان و برادران علوی تقدیر کرد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مریم کرمی - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1391

    سلام ببخشید از کی طرح جدید قاون امتحان در محل مسکونی دانشجو بر گزار میشود تا این همه متحمل هزینه سفر نشویم تقریبا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    فعلا” فقط در حد تصمیم گیری هست و هنوز اجرایی و به صورت بخشنامه نشده.

  2. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1391

    کاش این آقا که این همه به آموزش مجازی افتخار میکرد در یک کلاس آن حضور به هم میرساند تا ببنید اعصابش از فولاد هست یا خیر؟!!

  3. نویسنده دیدگاه : مریم کرمی - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1391

    سلام ببخشید این همه پولی که از ما دانشجویان ارشد فراگیر میگیرند بابت چیست از کلاس که استفاده نمیکنیم سوالها را هم از خزانه سوال بیرون میکشند این بی انصافی محض است حالا دانشگاه ازاد را بگو یک چیزی که بابت مسائل آموزشی دانشجویان بخشی از شهریه را هزینه میکند نمیدانم به چه کسی در این کشور دست به دامن بشیم به فکر ما باشند.ببخشید من هر جا هم میگردم دو سه تا از کتابها پیدا نمیشند البته کتابهای تخصصی ارشد ـآموزش زبان لطفا کمکی کنید ممنون سایت حذف اظطراری هم کماکان بسته است

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1391

    خسته نباشید.
    یعنی امتحان پایان ترم رو تو پیام نور شهر خودمون بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    بله یک چیزی توی هیمن مایه ها

  5. نویسنده دیدگاه : آرش - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1391

    سلام.این شامل ماکه ترم 6هستیم هم میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    فعلا” فقط در حد تصمیم گیری هست و هنوز اجرایی و به صورت بخشنامه نشده..

  6. نویسنده دیدگاه : پارسا - در تاریخ : 19 اردیبهشت 1391

    سلام، اگه خبری که گفتن اجرایی بشه مشکل خیلی از دانشجویان حل میشه. چون فقط مسئله دوری و هزینه نیست بلکه اقامت اونم مخصوصا برای خانم ها ( مخصوصا در مقطع ارشد که اغلب فقط برای امتحان مراجعه میشه ) واقعا سخته. هزینه های هتل، ( درصورت موجود بودن جا )، پانسیون اونم فقط واسه چند شب یه جورایی غیر مکنه درصورت امکان هم هزینش بالاست.. همه این مسائل + اینکه کارمند باشی.
    (مراجعه من به محل دانشگاه 14 ساعت طول میکشه )

    خلاصه یه کاری بکنین یه جورایی پیگیر شین.. بخدا دعای خیر خیلی از خانواده ها دنبالشه.

  7. نویسنده دیدگاه : سیروس - در تاریخ : 19 اردیبهشت 1391

    با سلام
    عذرخواهی می کنم که این سوال را اینجا مطرح می کنم
    به بحث هیچ ارتباطی ندارد اما برای بنده خیلی مهم می باشد
    نحوه ی محاسبه ی معدل کل:چگونه بفهمم نمره ی یک درس چقدر در معدل کل بنده موثر می باشد.
    قبل از این یک مطلب در سایت شما دیده بودم اما هر چه گشتم پیدا نکردم!
    یک فرمول نوشته بودید که چنین محاسبه ای را انجام می داد..
    اگر زحمت آنرا بکشید
    ممنون میی شوم
    موید باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    اگر ورودی 87 به بعد هستید
    اولین نمره مردودی و نمره قبولی هر درس ضرب در تعداد واحد آن درس
    مجموع اعداد بدست آمده تقسیم بر کل واحدها

    اگر ورودی 86 به قبل هستید نمره قبولی هر درس ضرب در تعداد واحد آن درس
    مجموع اعداد بدست آمده تقسیم بر کل واحد

  8. نویسنده دیدگاه : برات - در تاریخ : 19 اردیبهشت 1391

    ضمن تشکر از متولیان امر، تمنا دارد این مهم، برگزاری امتحانات در محل سکونت، از همین ترم جاری اجرا گردد چراکه بدلیل :
    1- شاغل بودن اکثریت دانشجویان
    2- متاهل بودن غالب دانشجویان
    3- هزینه های بسیار زیاد و کمرشکن اقامت و ایاب و ذهاب و… بعلاوه مشکلات و حوادث آشکار و نهان
    واقعاً باعث مشقتهای دانشجویان شده است

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 اردیبهشت 1391

    باسلام خواهشمندم اگر دسترسی به مسئولان دانشگاه دارید از انها بخواهید که این طرح زودتر اجرا شود به خدا ترم پیش خیلی در رفت و امد اذیت شدیم با این کتابهای سخت و قطور بدون استاد درس میخونیم حد اقل تو شهر خودمون امتحان بدیم

  10. نویسنده دیدگاه : صدف - در تاریخ : 20 اردیبهشت 1391

    با سلام

    طرح بسیار خوب و جامعی است از مسئولان درخواست عاجزانه دارم که در این ترم اعمال کنند.خیلی از دانشجویان پیام نور من جمله خود من شاغل هستیم.امکان مرخصی گرفتن زیاد نداریم.خواهشمندم در این ترم اجرا گردد.از شما پشتیبان محترم خواهشمندم اطلاع رسانی کنید.

  11. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 20 اردیبهشت 1391

    مثل اینکه از این ترم امتحان در محل سکونت اجرا میشود سایت آن باز شده ولی هنوز فعال نشده میتونید اینو مشاهده کنید اما سئوال من این است که من ارشد اموزش زبان تهران هستم و محل سکونت تبریز و اینجا هم این رشته را ندارد آیا باز هم این موضوع برای اینجانب و کسانی که شرایط مانند مرا دارند اجرا میشود خواهش میکنم پیگیر این امر برای ما باشید با نهایت تشکر ازاین همه زحمتی که میکشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 اردیبهشت 1391 :

    بله گزینه مورد نظر فقط برای کارشناسی ارشد فعال شده.
    ولی مطمئنا” باید برای مراکزی درخواست داد که رشته شما را داشته باشند.

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 اردیبهشت 1391

    باسلام.
    واقع خبر خوبی بود.
    من و امثال من که در اوج مشغول تحصیلیم برای امتحانات پایان ترممون میانگین بین 250تا 300هزینه رفت و برگشتمونه.اونم که برای بهمن اسفند اصلا ماشین نیست چون منطقه بیابونی و برف گیره.آوجچم کوچیکه و رفت وامد زیاد نیست.

    انشاالله این طرح اجرایی بشه.
    از پشتیبان و سار عزیزان که دسترسی به مسئولین دارند تقاضامندیم این کاار رو پیگیری کنند که واقعا خدمتی بزرگ و باارزشه.

    باتشکر.

  13. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 20 اردیبهشت 1391

    سلام .
    ایا محل ازمون اگر ان رشته ما نداشته باشه هم می توان جهت ازمون انتخاب کرد یا حتما در ان مرکز باید ان رشته را داشته باشد ؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    فکر نمیکنم و مطمئنا” منظورشون مراکزی بوده که رشته شما را داشته باشد. البته شاید این موضوع هم درست باشد و بتوانید هر مرکزی که مد نظرتان هست انتخاب کنید.
    باز هم پیگیری خواهیم کرد.

  14. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 20 اردیبهشت 1391

    ببخشید مشخص نشد اگر واحدی رشته ای را که شما دارید نداشته باشد میشه اونجا را انتخاب کرد یا نه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 اردیبهشت 1391 :

    در حال پیگیری هستیم و منتظر جواب یکی از مسئولین هستیم.

  15. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    سلام پشتیبان عزیز خسته نباشید
    میگم الان تو سایت گلستان دیدم نوشته 20 تا 27 میشه محل آزمون رو انتخاب کرد مثل اینکه اجرایی شده ولی تو سایت که میری نمیشه کاری کرد و همه چی غیر فعاله!چون اولشه اینجوریه؟
    مثلا من تهران غربم میتونم شیراز امتحان بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    دقت داشته باشید فقط مربوط به کارشناسی ارشد هست.
    احتمال دارد هنوز به صورت کامل فعال نشده باشد

  16. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    سلام پشتیبان عزیز اصلا فکر نمیکردم این موقع جواب بدین ماشالله
    بله میدونم منم منظورم ارشده الن زدم شد اول باید بله میزدیم بعد میذاشت انتخاب کنیم
    پشتیبان یعنی مهم نیست که رشته ما رو شیراز نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    منتاسفانه هنوز بخشنامه ای به مراکز استانی ابلاغ نشده و مشخص نیست. پیگیری هم کردیم متاسفانه مسئولین هم اطلاعی نداشتن. فعلا انتخاب نکنید تا پیگیری کنیم.

  17. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    دانشجوی گرامی :
    انتخاب محل آزمون در این قسمت به معنای برگزاری آزمون شما در مرکز/واحد انتخابی نیست و صرفا پس از تایید نهایی، آزمون شما، در مرکز/واحد انتخابی برگزار خواهد شد. همچنین در صورت تایید مرکز/واحد انتخابی شما، امکان برگزاری آزمون شما صرفا در همان مرکز/ واحد مقدور می‌باشد و شما مجاز به شرکت در آزمون مرکز/ واحد مبدا خود نخواهید بود.

  18. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    ممنون از شما لطف کردین

  19. نویسنده دیدگاه : چمني - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    سلام.برای ثبت نام به سایت مراجعه کردم ولی در قسمت فرم ثبت نام ،چیزی مشاهده نمی شود و یک صفحه سفید مشاهده می شود خواستم پیام بدم اون قسمت هم غیرفعال بود لطفا با توجه به فرصت کم شمادوستان این اشکالات رو به گوش مسئولین برسونید تا ما از این فرصت محروم نشیم.باتشکر از سایت بسیارخوبتون

  20. نویسنده دیدگاه : سلمان - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    من ارشد نرم افزار تهران شمال می خوانم، متاسفانه با وجود اینکه در سایت گلستان اعلام شده 20 تا 27 اردیبهشت می توان محل آزمون تعیین کرد، برای من این منو در گلستان وجود ندارد. بنده به شدت به این مورد نیاز دارم. لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 اردیبهشت 1391 :

    مطمئن هستید همچین گزینه ای برای شما فعال نیست؟ چون این گزینه حتی برای دانشویان کارشناسی هم فعال هست چه برسد به ارشد که باید فعال باشد. اگر فعال نیست با مرکزتان تماس بگیرید

  21. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    سلام دوستان بخشنامه دانشگاه کاملا واضح است وقتی میگوید حسابداری قشم میتواند در تهران امتحان دهد در حالی که هیچکدام از واحدهای تهران ارشد حسابداری را ندارند. مفهوم موافقش این است که همه رشته های ارشد می توانند هر مرکزی را انتخاب کنند اعم از این که این مرکز ان رشته را داشته باشد یا نه وانگهی در صفحه ورودی سیستم گلستان هم تاکیید شده که غیر از دانشجویان مراکز برون مرزی بقیه میتوانند هر مرکزی را انتخاب کنند و تنها استثنا انتخاب مراکز تهران به عنوان واحد مقصد میباشد که در این صورت باید طبق مثال ذکر شده در سیستم عمل کرد.

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    سلام پشتیبان عزیز.الان از دانشگاه به من پیامک دادن که برین تو سایت محل امتحانو انتخاب کنین.منم ارشدم ولی تو سایت نمی شه این کارو کردوفعال نیست.چرا؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    مثل اینکه برای دانشجویان ارشد غیرفعال شده و برای دانشجویان کارشناسی فعال هستو کارها برعکس شده. صبور باشید تا مشل برطرف شود. شما سومین نفری هستید که میگین برای شما غیرفعال هست. پس مشکل برای همه هست نگران نباشید

  23. نویسنده دیدگاه : مرد زاده - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    سلام پشتیبان جان ما منتظر خبری خوشیم مسافت ما خیلی دوره امیدوارم مشکلمون حل بشه پناه بر خدا

  24. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    برای بنده هم گزینه آخر در منوی درخواستها یعنی انتخاب محل آزمون وجود نداره،البته من هنوز شهریه ام را واریز نکردم نکنه بخاطر اینه؟
    من دانشجوی عسلویه ام ،تهران هم رشته منو داره اما میخام تویه شهر دیگه امتحان بدم که این رشته را نداره، آیا امکان داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 اردیبهشت 1391 :

    نه فکر نمیکنم برای عدم واریز شهریه باشد. احتمالا” اشکالی در سیستم وجود دارد

  25. نویسنده دیدگاه : مرد زاده - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    بابا اونجا تو فرم نوشته ترم تابستان اینجا نوشته نیمسال دوم

  26. نویسنده دیدگاه : zaka - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    سلام
    من دیروز فرم رو دیدم تو درخواست نوشته بود نیمسال دوم 90-91 حالا کردنش ترم تابستان.عجبا دیوونه کردن ما رو

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    ما چون خودمون دتسرسی نداریم نمی تونیم کاری کنیم. خودتون روی آیکون های مربوط به ترم کلیک کنید ببینید قابل تغییر نیست

  27. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    سلام خسته نباشید تکلیف ما چیست بالاخره میتونیم محل امتجان خودمون انتخاب کنیم سایت باز نمیشه اصلا صحت داره

  28. نویسنده دیدگاه : مرد زاده - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    بچه ها حالا درست شده مثل قبل نیس من بدهی هم دارم حالا وقتی چک میکنم شهرم نوشته شده

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1391

    پس کی درست میشه پشتیبان جان؟من به شدت به این کار نیاز دارم

  30. نویسنده دیدگاه : جعفری - در تاریخ : 22 اردیبهشت 1391

    سلام
    1- من می خوام آدرس محل سکونت و تلفن را در سیستم گلستان اصلاح کنم. این کار چگونه امکان پذیر است؟
    2- تایید درخواست تغییر محل آزمون به محل سکونت ارتباط دارد؟ آیا اصلاح آدرس محل سکونت ضروری است برای اینکه بتوان محل آزمون را تعیین کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    1- اگر قبلا” یکبار ثبت کرده اید دیگر نمی توانید و باید مرکزتان آنرا اصلاح کند.
    2- فکر نمیکنم. البته متاسفانه جز مطالبی که در صفحه نخست سایت گلستان آمده هیچ اطلاعات دیگری هیچ کس ندارد و منتظر بخشنامه هستیم که ابلاغ شود

  31. نویسنده دیدگاه : ژاله - در تاریخ : 22 اردیبهشت 1391

    سلام من دانشجوی ارشد عسلویه رشته صنایع هستم رشته من رو تهران داره ساکن اصفهان هستم می خام امتحان رو اصفهان بدم با توجه به بند 3اطلاعیه میتونم اصفهان رو انتخاب کنم یا حتما باید تهران رو انتخاب کنم ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    متاسفانه هیچ اطلاعات بیشتری در این زمینه اعلام نشده و مشخص نیست که باید فقط در محل سکونت خود انتخاب کنید یا نه هر جای دیگری می توانید.

  32. نویسنده دیدگاه : mamali - در تاریخ : 22 اردیبهشت 1391

    باسلام من اراک استان مرکزی زندگی میکنم میتونم دیگه این ترم نرم قشم البته رشتمونا اراک نداره اون موقع اگه دانشجو زیاد اراکا انتخاب کنن اون موقع جا نباشه چی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    متاسفانه این موضع هنوز مبهم هست ولی جوری که اعلام کردن هر جایی می توانید انتخاب کنید

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 22 اردیبهشت 1391

    با سلام.من هم ارشد هستم و به این موضوع نیاز شدید دارم اما صفحه ای که برام باز میشه امکان انتخاب شهر رو بهم نمیده و غیر فعال هست.باید چیکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    مثل اینکه مشکل دارد و هنوز به صورت کامل فعال نشده.

  34. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 22 اردیبهشت 1391

    لطفا اگر ممکنه یه توضیح راجع به برداشته شدن خبر حذف شهریه برای دانشجویان ممتاز بدید …
    واقعا آدمو شادو پشیمون می کنن !!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 اردیبهشت 1391 :

    نگران نباشید فکر نمیکنم بتونن این موضوع رو حذف کامل کنند چون در همه خبرگزاری های رسمی ایران این خبر درج شده و دادگاه هم رائ رو به دانشجویان داده

  35. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    سلام بجه ها خسته نباشین
    من الان انتخاب کردم شد البته باید شهریه رو ریخته باشین به حساب چون من دیدم دوستانی که شهریه واریز نکردن نتونستن انتخاب کنن
    اولش که قسمت موارد فوق مورد تایید اینجانب میباشد رو میزنین{ بله}
    بعد یه باکس واحد یا مرکز انتخابی آزمون براتون باز میشه داخلش مثلا اگه شیراز رو میخواین شیراز رو تایپ میکنین مرکز شیراز با کدش براتون میاد
    برررسی تغییرات و بعدم اعمال تغییرات رو بزنین
    بعد این پیغام رو میده
    دانشجوی گرامی :
    در حال حاضر مرکزشیراز را به عنوان واحـد/ مرکز آزمون انتخاب نموده اید
    انتخاب محل آزمون در این قسمت به معنای برگزاری آزمون شما در مرکز/واحد انتخابی نیست و صرفا پس از تایید نهایی، آزمون شما، در مرکز/واحد انتخابی برگزار خواهد شد. همچنین در صورت تایید مرکز/واحد انتخابی شما، امکان برگزاری آزمون شما صرفا در همان مرکز/ واحد مقدور می‌باشد و شما مجاز به شرکت در آزمون مرکز/ واحد مبدا خود نخواهید بود.
    اینجانب …….. با مطالعه شرایط فوق تقاضای برگزاری آزمون نیمسال دوم سال تحصیلی91-90را در مرکز/واحد زیر دارم. همچنین بدینوسیله متعهد می شوم اینجانب و بستگان درجه 1 کارمند مرکز/ واحد انتخابی نبوده و هرگونه مسئولیتی در خصوص عدم صحت اطلاعات بعهده اینجانب می باشد.
    این دیگه ثبت شده و منتظر تایید دانشگاه و موافقت اونا باید باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوبی که دادین

  36. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    خواهش میکنم پشتیبان عزیز میگم میشه اسم رو بردارین حواسم نبود اینجانب …..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    شرمنده ما هم حواسمون نبود اگر نه خودمون حذف میکردیم. اسمتون برداشته شد

  37. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    سلام ببخشید باید شهریه را پرداخت کرده باشی تا فایل تعیین محل امتحان فعال شود یا نیازی ندار ه.این فایل من هنوز باز نشده ممکن است بخاطر شهریه باشد در ضمن آیا کسی بدون پرداخت شهریه این فایلش باز شده است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    طبق گفته های دوستان دیگر مثل اینکه باید شهریه را واریز کرده باشید تا فعال باشد

  38. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    من شهریه هنوز نریختم یعنی بخش تعیین مکان امتحان فعال نمیشه یا ربطی نداره ایا شده کسی شهریه پرداخت نکنه و مکان امتحانش فعال شده باشه یا باید حتما شهریه بریزیم ممنون

  39. نویسنده دیدگاه : مرد زاده - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    قابل توجه دانشجویان ارشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من شهریه را واریز نکردم مال من فعال شده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    سپاس از اطلاع رسانی شما

  40. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    چطور ممکن یکی فعال بشه تعیین محل امتحانش یکی نشه قلقی داره ما نمدونیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    مال شما فعال نیست؟
    لطف می کنید اگر امکانش هست شماره دانشجویی و رمز عبور خودتونو بدید تا ما چک کنیم چون دسترسی نداریم متاسفانه.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top