چاپ خبر

طرح جدید دانشگاه پیام نور : برگزاری آزمون ها در محل سکونت دانشجو

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور کشور با بیان اینکه هنر مدیریت در دانشگاه پیام نور، ارزان اداره کردن این دانشگاه است، گفت: در حال حاضر در بیش از 50نقطه دنیا دانشجو داریم و نمایندگی دانشگاه پیام نور در 12 نقطه دنیا فعالیت دارد و تقریباَ در سراسر جهان امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : دکترسعید حسامی تصریح کرد: علی رغم اینکه دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه‌های شهریه بگیر است اما شهریه این دانشگاه نسبت به همه دانشگاه‌های دیگر کمتر بوده و در واقع دانشگاه ارزان و در دسترس مردم است. وی توسعه IT و استفاده از فناوری وتکنولوژِی‌های روز دنیا در امر یادگیری را یکی از رویکردهای جدید دانشگاه در دوسال اخیر عنوان کرد و دراین خصوص تصریح کرد: همه امر یادگیری دردانشگاه پیام نور به کلاس‌های فیزیکی خلاصه نمی‌شود بلکه استفاده از آموزش الکترونیکی و آموزشهای چند رسانه‌ای در دانشگاه پیام نور به نحو چشمگیری گسترش یافته است.

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور و معاون طرح وتوسعه دانشگاه افزود: در حال حاضر بزرگترین شبکه آموزش الکترونیکی و گسترده ترین شبکه آموزش تحصیلات عالی کشور مربوط به دانشگاه پیام نور است و دانشگاه پیام نور در تمامی سرزمین پهناور ایران به گستردگی کل کشور، تحصیلات عالیه را در نزدیکترین فاصله در اختیار مردم قرار داده است.

برگزاری آزمون ها در محل سکونت دانشجو

قائم مقام رئیس دانشگاه یکی دیگر از برنامه های دانشگاه را برگزاری آزمون در محل سکونت دانشجو عنوان و اظهار کرد: با اقدامات انجام شده قرار است هر دانشجو با مراجعه به سایت، محل مورد نظر خود برای امتحان را مشخص کند که با این کار دیگر نیازی نباشد دانشجو به شهر محل قبولی سفر کند.

دکتر حسامی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که از دانش اساتید مجرب در هرکجای ایران و یا دنیا استفاده کنیم که دراین خصوص با توسعه آموزش‌های الکترونیکی سعی خواهیم کرد زمینه استفاده از کلاسهای آنلاین این اساتید مجرب را فراهم سازیم.

معاون طرح وتوسعه دانشگاه پیام نور کشور در بخش دیگری از سخنان خود توسعه و ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی دانشگاه را کار مهمی عنوان کرد که در یکی دوسال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: درسال گذشته از 700هزارمترمربع فضای دردست احداث دانشگاه پیام نور کشور، 400هزار مترمربع فضای آموزشی، اداری و فرهنگی در مراکز و واحدهای دانشگاه به بهره‌برداری رسید که درحال حاضر، بیش از 5/1 میلیون متر مربع فضا در اختیار داریم.

دانشگاه پیام نور کمترین مشکل فرهنگی را در سطح کشور دارد

وی افزود:بزرگترین ویژگی دانشگاه پیام نور این است که عدالت آموزشی را در تمامی کشور گسترانده است، چرا که امروز بیش از 90 درصد دانشجویان پیام نور بومی هستند و تحت حمایت مستقیم و در کنارخانواده مشغول به تحصیل هستند

وی افزود: به خاطر بومی بودن دانشجویان پیام نور علی رغم تحصیل یک میلیون و 200هزاردانشجو ، دانشگاه پیام نور کمترین مشکل فرهنگی را در سطح کشور دارد.

30درصد دانشجویان کشور در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در 500 نقطه در داخل کشور بیش از یک میلیون و200هزار دانشجو مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور هستند که این میزان 30 درصد جمعیت کل دانشجویی کشور را شامل می‌شود.

در سراسر جهان امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور فراهم است

حسامی با بیان اینکه در حال حاضر در بیش از 50نقطه دنیا دانشجو داریم، یادآور شد: نمایندگی دانشگاه پیام نور در 12 نقطه دنیا فعالیت دارد و تقریباَ در سراسر جهان امکان تحصیل در دانشگاه پیام نور فراهم شده است.

وی رشد تحصیلات تکمیلی را یکی از رویکردهای جدید دانشگاه پیام نور عنوان کرد و دراین خصوص اظهارداشت: در حال حاضر بالغ بر110رشته کارشناسی ارشد در پیام نور وجود دارد که دانشجویان این مقطع در 1500رشته محل و درمقطع دکتری نیز نزدیک به 5هزار دانشجوی دکترا در 60رشته مشغول به تحصیل هستند.

حسامی با بیان اینکه فرزندان و جوانان ما نیازمند تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هستند، تصریح کرد: خوشبختانه امکانات ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد از بعد تجهیزات و همچنین هیئت علمی در کشور مهیا شده است.

وی یکی از ملزومات دستیابی به توسعه کیفی در دانشگاه پیام نور را توسعه فضاهای فیزیکی و زیرساخت‌های دانشگاه عنوان کرد و دراین خصوص یادآور شد: ارتقای کیفیت نیازمند تامین فضای لازم است.

دانشگاه پیام نور را نمی توان سنتی اداره کرد

حسامی، افزایش واصلاح هرم هیئت علمی را یکی دیگر از محورهای مهم دانشگاه پیام نور عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور همه امور خود را بر محور اینترنت و حرکت به سوی IT محور شدن قرار داده است چرا که نمی‌توان دانشگاهی با این عظمت را به شکل سنتی اداره کرد.

قائم مقام دانشگاه پیام نور کشور در پایان اظهارات خود از خیرین ونیکوکاران اوزی آقایان فاروق عبدالرحیم ضیایی،منصور فقیهی نژاد،شیخ عبدالقادر فقیهی،مرحوم محمدعلی صدیق،مرحوم محمد هاشم بهروزیان و برادران علوی تقدیر کرد.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    ………………………

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    بله متاسفانه غیر فعال هست. شاید از مراکز باید فعال شود. پیگیری میکنیم

  2. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    سلام پشتیبان عزیز خیلی زحمت میدیم نمیدونم چرا بخش تعیین محل امتحان فعال نمیشه آنطور که دوستان گفتند ربطی به شهریه ندارد شاید چون دانشگاه من تهران است مرکز تهران فعال نمیشه ممنون از این همه دردسر برای شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    احتمال دارد این موضوع که میگید باشه. فعلا” برای یکی از مسئولنی پرسش رو سوال کردیم و منتظر پاسخ ایشون هستیم.

  3. نویسنده دیدگاه : zaka - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    سلام

    پشتیبان عزیز لطفا پیگیری کنید امتحاناتی که تشریحی هستند ورقه شون چگونه به دست استاد خواهد رسید؟اگه ما محل ازمونمون رو تغییر بدیم
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    متاسفانه حتی مراکز استانی هم از این موضوع تغییر محل آزمون هیچ اطلاعاتی جز همان صفحه اصلی سایت گلستان ندارند. فعلا” باید صبر کنیم. خبر جدید شد حتما اطلاع رسانی می کنیم.

  4. نویسنده دیدگاه : بردیا - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    سلام
    من شهریه را پرداخت نکردم ومرکز تهران جنوب هستم انتخاب محل آزمون برای من فعال هست ومن خودم مرکز اصفهان رو انتخاب کردم(باتوجا به اینکه ارشد رشته من رو هم نداره) وتوی سطر اول هم ذکرشده که من مرکز اصفهان روانتخاب کردم
    پس فکر نمیکنم فعال نبودن این بخش به بدهی شهریه ومرکز تهران بودن ربطی داشته باشه.
    ممنون

  5. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    سلام
    من از یکی از مسئولین شنیدم که قسمت انتخاب محل آزمون برای ورودی های بهمن فعال نیست و این امکان برای ترم بعدشون ایجاد میشه.
    حالا این موضوع چقدر صحت داره نمیدونم!!!

  6. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    سلام
    من ورودی بهمن 90 عسلویه هستم
    برای من اصلا همچین گزینه ای وجود نداره ، زنگ زدم دانشگاه گفت به خاطره عدم واریز شهریه هست .
    پس چجوریه خیلی ها شهریه را واریز نکردن و تونستن ؟
    حالا اگه من 24 ام شهریه را واریز کنم چقدر طول میکشه که ثبت شه ؟
    وقتش نگذره .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    48 الی 72 ساعت بعد از واریز شهریه فیش شما در سایت گلستان ثبت میشه.
    البته این موضوع همونجوری که اشاره کردین فکر نکنم مربوط به عدم واریز شهریه باشه

  7. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 23 اردیبهشت 1391

    سلام بابا ازتون خواهش التماس تمنا می کنیم یکمی به فکر ما دانشجویان بدبخت باشیدهرکاری میکنیم فقط به درسامون نمی رسیم آخه وقتی برای این کار برامون نذاشتین یه خبری دادین واسه تعیین محل مرکزآزمون یه هفته هم فرصت، هنوز 80درصددانشجویان شرایطشو نمیدونن چهار روزش همینجوری بلا تکلیف گذشت یاخبر درج نکنین یا دقیق و جامع اطلاع رسانی کنین تازه برای 10درصدفعاله واسه 90درصد نه هرکسی هم دلیلشو یه چیزی عنوان میکنه شهریه من صبح 1250000بوده بعده سه ساعت نگاه میکنم شده 20393000 خدا بده برکت بازی با ارقامه دیگه مگه چه خبره دست دانشگاه آزادو از پشت بستین بخدا واسه ارشدمجازی ترمی 20393000؟؟؟

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 اردیبهشت 1391

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما پشتیبان محترم من ازسیزدهم اردیبهشت شهریه ام رو واریزکرده ام ولی تا الان تو سایت ثبت نشده!!!!! من چکارکنم؟ خواهشا درمورد این تعیین محل امتحانات یه کمی بیشتر توضیح بدیدمن که ورودی جدید کارشناسی ناپیوسته هستم شاملم میشه یا فقط برای کارشناسی ارشدهاست؟باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    اگر از 13 واریز کرده اید و هنوز همان مبلغ قبلی هست که فیش رو به امور شهریه مرکزتان تحویل دهید تا آنها به مراکز استانی اعلام کنند فیش شما ثبت شود. ولی اگر مبلغ جدید در فرم واریز شهریه وجود داره که شهریه جدید شما هست و باید واریز شود.
    بله فعلا” فقط برای کارشناسی ارشد ها می باشد

  9. نویسنده دیدگاه : mamali - در تاریخ : 25 اردیبهشت 1391

    سوالات آزمونها در تغییر محل آزمون از موقیی که آزمون میدی تا موقیی که تو سایت گلستان ثبت میشه چگونه تصحیح میشه یه مقدار توضیح بدید…….؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    اصلا” مشخص نیست. چون برای اولین بار هست این طرح اجرا میشه مشخص نیست هنوز

  10. نویسنده دیدگاه : انور - در تاریخ : 25 اردیبهشت 1391

    سلام دوستان عزیز خسته نباشین :ازتون عاجزانه تقاضادارم از این بالا دستی ها بخواهید تا شنبه تمدیدش کنن این انتخاب مرکزآزمون رو ما شهریه مونو ریختیم اما تا 27 توسایت ثبت نمیشه تروخدا اینکاروبکنین بخدا خیلی از دوستان این مشکل رو دارن اجرتون باخدا

  11. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 25 اردیبهشت 1391

    سلام
    ممنون از پاسخ گویی شما
    مشکل باز نشدن قسمت انتخاب محل آزمون واقعاً بخاطر عدم واریز شهریه هست؟(با توجه به اینکه عده ای بدون واریز شهریه این امکان رو داشتند)
    اگه واریز کردیم و بازم امکان انتخاب نبود چی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    دوستان قبلی که بدون واریز شهریه محلشونو تغییر دادن از شانس خوبی برخوردار بودن 🙂
    بله متاسفانه باید شهریه واریز بشه واقعا” بسته شده

  12. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 26 اردیبهشت 1391

    با سلام مجدد
    با توجه به اینکه تعداد زیادی از دانشجویان موفق نشدن محل آزمون درخواستی خودشون رو به هردلیلی انتخاب کنند خواهش می کنم اگه امکان داره یه پیگیری کنید که چند روز دیگه مهلت این کار ( مثلا 5 روز ) تمدید بشه تا همه بتونن از این فرصت که هزینه های زیادی از دانشجوها رو کم کنه استفاده کنند.

  13. نویسنده دیدگاه : انور - در تاریخ : 27 اردیبهشت 1391

    سلام خسته نباشین من 20393000 رو ریختم پس کی انتخاب محل آزمون برام فعال میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    حداقل 48 ساعت بعد از واریز شهریه زمان خواهد برد تا فیش شما وارد سیستم گلستان شود

  14. نویسنده دیدگاه : انور - در تاریخ : 27 اردیبهشت 1391

    سلام .پس تکلیف ما چی میشه که 26م شهریه واریز کردیم امشبم مهلت تموم میشه فکرمیکنیدکاری کنن تا اونهایی که تا 27م شهریه شونو واریز کرده باشند بتونند بعداین تاریخ مرکز انتخاب کنندآخه گناه ما چیه 48 الی 72 ساعت بعد تو سایت ثبت میشه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    فقط باید صبر کنید اصلا” مشخص نیست.

  15. نویسنده دیدگاه : انور - در تاریخ : 27 اردیبهشت 1391

    سلام دوستان خسته نباشید یه خبر خوب تا پنجشنبه تمدیدش کردند هرکی فردا هم واریز کنه میتونه چون تا شنبه سایت گلستان بازه و براش فعال میکنه

  16. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 28 اردیبهشت 1391

    سلام منم تعیین محل انجام داده ام ولی نمیتونم تایید نهایی را ببینم و اصلا این قسمت فعال نیست از کجا بفهم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    فرم درخواست انتخا ب محل آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد از ساعت 6 بعداز ظهر پنجشنبه 28/2/91 لغایت پایان وقت اداری مورخ 30/2/91 فعال می گردد.

  17. نویسنده دیدگاه : نسترن گل - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1391

    سلام
    برای من هنوز درخواست انتخاب محل آزمون وجود ندارد! من پنجشنبه شهریه مو واریز کردم ولی نه تنها درخواست انتخاب محل آزمون وجود ندارد بلکه در سربرگ آموزش سیستم گلستان فقط دانشجو و گزارش های آموزش وجود دارد و سه تا از عناوین دیگر وجود ندارد.
    با دانشگاهم مدام تماس میگیرم ولی کسی جواب نمی دهد.
    من باید چیکار کنم؟ امروزم که روز آخر برا تعیین محل آزمونه!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 اردیبهشت 1391 :

    سلام
    دوست عزیز بعد از واریز شهریه حداقل 48 الی 72 ساعت کاری زمان خواهد برد تا فیش واریزی شما در سیستم ثبت شود. باید صبر کنید کمی دیگر

  18. نویسنده دیدگاه : نسترن گل - در تاریخ : 30 اردیبهشت 1391

    سلام
    بالاخره درخواست انتخاب مرکز آزمون برام اومد!

  19. نویسنده دیدگاه : پارسا - در تاریخ : 1 خرداد 1391

    سلام، من امروز خاستم وضعیت محل آزمون را که مشخص کرده بودم رو چک کنم دیدم نصف منوهای کاربریم تو سیستم گلستان غیر فعاله!! رفتم تو قسمت شهریه دیدم برا بار سوم واسم شهریه اومده! ( ورودی بهمن ارشدم)
    مطمئنا که اسمش شهریه دوره دانشپذیریه ! ولی تو صفحه 27 دفترچه ننوشته نصف شهریه ثابت و متغیر متناسب با تعداد واحد انتخابی، به عبارتی:

    2 / (5708713+8*570872 ) = 5137844.5

    حالا واسه دانشپذیری یه بار اومد: 5708713 ریال
    الانم : 1554741 ریال
    جمعا = 7263454
    تفاوتش میشه: 2125610

    تکلیف این دویست هزار تومان چی میشه؟ لابد تا فردا هم پرداخت نشه محل آزمون منتفی…

    ممنون میشم جواب بدین چون اعصابم خیلی خرابه! نمیدونیم حرص شهریه را بخوریم، استرس محل آزمونو بکشیم، دنباله کتابهای قطور ( نا یاب!! ) بگردیم … حالا خوبه درحال تحصیلیم نه کار خلاف!

  20. نویسنده دیدگاه : سمیه - در تاریخ : 1 خرداد 1391

    من همان روز اول که امکان تعیین محل آزمون فعال شد بدون پرداخت شهریه انتخاب کردم و شهریه ام رو امروز پرداخت کردم آیا بدون پرداخت شهریه ثبت نهایی شده؟ الان این امکان تعیین محل ازمون برام فعال نیست آیا درخواست قبلیم ثبث شده ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1391 :

    مشخص نیست. ولی منوی تغییر محل آزمون فعلا
    برای همه غیر فعال می باشد

  21. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 1 خرداد 1391

    سلام . من محل آزمونم را انتخاب کردم ( ارشد ). در مقابل تایید نهایی زده بود بررسی نشده …. الان بعد از چند روز منوی انتخاب محل آزمون تو سایت دیده نمیشه . این به معنی اینه که داره بررسی میشه یا کلاً قضیه منتفی شده ؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 خرداد 1391 :

    سلام
    با تمام درخواست ها موافقت شده نگران نباشید

  22. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 2 خرداد 1391

    سلام .
    ممنون و متشکر .
    حالا باید منتظر باشیم که تاییدیه تو پروفایله گلستانمون دیده بشه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 خرداد 1391 :

    سلام
    بله

  23. نویسنده دیدگاه : هانا - در تاریخ : 2 خرداد 1391

    سلام. توی سایت فقط زدن با همه درخواست ها موافقت شده درحالی که قبلا آخر درخواست نوشته شده بود بررسی نشده ما هم از فرم تکمیل درخواستمون پرینت نگرفتیم که هروقت تایید شد پرینت بگیریم. حالا از کجا معلوم مشکلی پیش نمیاد و اگه اومد ما که از فرم تکمیل شده تاییدشده پرینتی نداریم ثابت کنیم درخواست دادیم. بهتر نیست اسامی رو بزنن تو سایت یا قسمت درخواست تایید شده رو باز کنن طوری که بشه فقط ازش پرینت گرفت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 خرداد 1391 :

    سلام
    دوست عزیز کمی صبر بد نیست. در هنگام دریافت گزارش 428 (کارت ورود به جلسه) مطمئنا” مرکز شما به مرکز درخواستتان تغییر می کند.

  24. نویسنده دیدگاه : هانا - در تاریخ : 2 خرداد 1391

    سلام. قبول کنین که پیام نور هیچوقت خبر کاملی اعلام نمی کنه تا هم توی وقت دانشجواش صرفه جویی کنه هم براشون ابهام و استرسی نداشته باشه . اگه خبرش کامل بود اینهمه دانشجو سردرگم نبودن. خیلیا بخاطر ابهام خبر درخواست رو تکمیل نکردن و حالا پشیمانن. حتی خود شما اطلاع نداشتین که میشه شهر محل سکونت رو با وجود نداشتن رشته ارشد انتخاب کرد (پاسختون به ارسالی امیر 21م). مرسی با پاسخی که دادین خیالم راحت شد. آخه همه امتحانای من توی 5 روز متوالیه اگه اولی توی حوزم نباشه تا بجنبن همه امتحانام گذشتن. ممنون

  25. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 8 خرداد 1391

    سلام
    مگه نگفتین همه جابجایی های ارشد برای امتحانات تایید شدن
    پس چرا برا من تغییر نکرده؟؟؟؟؟؟
    همش دروغ بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 خرداد 1391 :

    سلام
    خیر دروغ نبود برای همه تایید و موافقت شده ولی در گزارش 428 قید نشده.

  26. نویسنده دیدگاه : مژده - در تاریخ : 8 خرداد 1391

    سلام

    چرا این دانشگاه پیام نور اینقدر وعده ی الکی به دانشجویانش میده.
    من 27 اردیبهشت درخواست تغیییر محل ازمون دادم وضعیتم بررسی نشده بود. تا اینکه تو سایت پیام گذاشتن همه تایید شدند. حالا روی گزارش 428 کارت ورود به جلسم هیچ تغییری نیست. من اهواز رو انتخاب کرده بودم ولی هنوز نوشته دانشگاه تهران جنوب.
    من چطوری ثابت کنم درخواست داده بودم هیچ پرینتی هم برای ثابت کردن از وضعیت انتخابیم هم ندارم.

    راهی برای اعتراض هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ممکن اشتباه شده باشه من چکار کنم خیلی دل خوش کرده بودم به این تغییر محل ازمون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 خرداد 1391 :

    سلام
    برای هیچ کس در گزارش 428 قید نشده که محل آزمونش را تغییر داده. باید صبر کنیم ببینیم چه راه حلی اعلام می شود.

  27. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 28 مرداد 1391

    سلام تعیین مکان امتحان ترم تابستان 91 چی شد؟ کی اعلام میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 مرداد 1391 :

    سلام
    فعلا هیچ خبری در این مورد نیست

  28. نویسنده دیدگاه : محمدی - در تاریخ : 27 مهر 1391

    با سلام من دانشجوی ورودی 90 رشته حقوق دانشگاه تبریزواحداذر شهر می باشم وخودم متاهل وساکن تهران ام با بچه مدرسه وبچه کوچک نمی توانم در کلاسها شرکت کنم ومیان ترم ندارم تمام نمرات این جانب زیر 12 می باشدواکثر نمراتم 9.47و 9.33. وهر ترم به علت مشروط شدن نمی توانم از 12 واحد بیشتر پاس کنم امسال می توانم در کنکور مجدد در شهر سکونت خودم امتحان بدهم ایا می شود ودر ضمن این نیمسال اول 90-91 می توانم در تهران امتحانات پایان ترم را بدهم چون با هزینه ایاب وذهاب وبچه کوچک هر هفته برم وبر گردم برایم خیلی سخت است با تشکر از لطف شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مهر 1391 :

    سلام
    بله می توانید مجددا شرکت کنید و دروسی رو که پاس کرده اید و هر کدام که شرایط تطبیق دارند در رشته جدید معادل سازی کنید

  29. نویسنده دیدگاه : Shaparak - در تاریخ : 4 دی 1391

    ببخشید من یه سوال خیلی مهم دارم.
    من دو روز دیر از این موضوع مطلع شدم که باید برای آزمون محل انتخب کنم. خب ترم اول بود و امروز یکدفعه با این موضوع رو به رو شدم. من دانشجوی تهران هستم. مشکلی برای من پیش میاد؟ فردا یعنی کارتی برای من صادر نمیشه؟؟؟
    یا اینکه در واحد خودم باید امتحان بدم؟
    لطفا راهنماییم کنین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 دی 1391 :

    اصلا هیچ اجباری نیست . در صورتی اینکار رو انجام بدید که می خواید محل ازمونتون رو تغییر بدید.
    اگر می خواهید در مرکز اصلی خود امتحان بدید اصلا اجباری به این کار نیست و مشکلی هم براتون به وجود نخواهد آمد

  30. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 17 اردیبهشت 1392

    سلام پشتیبان عزیز. یه سوال داشتم توروخدا جواب بدید. من ترم 6 هستم و خواستم محل آزمونم تایین کنم این امکان از سایت برداشته شده. حالا ما باید چیکار کنیم؟ مهلتش تمدید نمیشه؟ توروخدا کمکمون کنید. شما که دانشجورو باید بیشتر درک کنید. واسم سخته هفتصد کیلومتر راهو برم تا دانشگاهه مبدا. دانشگاه مبدا هم بهم گفته چون ترمای آخر هستی نمیشه بهت مهمان بدیم. خواهش میکنم تمدید کنید انتخاب محل آزمونو تمدید کنید. ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    بله زمانش تمام شده. باید صبر کنید شاید تمدید شد

  31. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 18 اردیبهشت 1392

    سلام من وقتی گزارش 101 رو موقع ثبت نام گرفتم شهریمو حدود 128000 تومن زده بود رفتم پرداخت کردم حالا باز دسترسی به منو کاربری ندارم رفتم قسمت شهریه دیدم 250000 تومن شده که 128000 رو ازش کم کردن و 135000 تومن باز بدهکار شدم!! چرا شهریه اضافه شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    شهریه داشنپذیری شما می باشد

  32. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 21 اردیبهشت 1392

    سلامی دوباره. چند درصد احتمال داره محل ازمون تمدید شه؟ توروخدا تمدیدش کنید. اگه بخوام هفتصد کیلومترو برم از کار اخراجم میکنن.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 اردیبهشت 1392 :

    سلام
    احتمالا دیگر تمدید نخواهد شد متاسفانه

  33. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 18 خرداد 1392

    سلام خسته نباشید. یسری افراد گفتن ترم تابستان به دلایلی امسال داده نمیشود. این درسته یا شایعست؟ کسی که 6 واحدش مونده فارغ التحصیل شه باید چیکار کنه؟ ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1392 :

    سلام
    خیر شایعست

  34. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 10 آذر 1392

    سلام خسته نباشید. محل انتخاب ازمون واسه دانشجویان مقطع کارشناسی ججوری انجام میشه؟ تو سایت گفتن با مهمان اضطراری. مهمان اضطراری یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همین انتخاب محل ازمونه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 آذر 1392 :

    سلام
    مهمان اضطراری یعنی باید حتما یک دلیل واسه مهمانتون داشته باشید و برای ثبتش هم باید به مرکزتان مراجعه کنید تا از طرف مرکز مبدا و مقصد تایید شود.
    ولی تعیین محل آزمون که برای ارشدی های هست همه تایید می شوند

  35. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 12 آذر 1392

    برای ثبت مهمان اضطراری حتما باید به دانشگاه مبدا مراجعه کنم؟
    از طریق تلفن و فکس و یا سایت گلستان هم امکان پذیره تا دوباره به دانشگاه مبدا نرم؟؟
    فاصله دانشگاه مبدا خیلی زیاده برای من مقدور نیست که فاصله ی هفصد کیلومتری رو برم و بیام
    خواهشا راهنمایی کنید
    ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 آذر 1392 :

    در حال حاضر خیر امکان پذیر نیستو مگر تلفنی با مرکزتان صحبت کنید و اگر مسئولین خوبی داشته باشید شاید ثبت کنند

  36. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 15 آذر 1392

    مهمان اضطراری بصورت تک درسه یا همه امتحانارو شامل میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 آذر 1392 :

    تمام دروس ان ترم رو شامل می شود

  37. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 20 تیر 1394

    سلام.من ساکن و شاغل در یزد میباشم. ارشد علوم سیاسی فراگیر تهران قبول شدم.میتونم هیچکدوم از کلاساشو نرم؟آخه شیوه پذیرشش آموزشی پژوهشی هست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 تیر 1394 :

    سلام
    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارند و دروسی که فاقد منبع هستند

  38. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 21 تیر 1394

    سلام.دکترای پیام نور ازطریق کنکور دکترا سراسری داوطلب میگیره ? خودش مستقلآ کنکور جداگانه داره ویا هردو؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    فقط از طریق کنکور سراسری پذیرش دارد

  39. نویسنده دیدگاه : اناهیتا - در تاریخ : 24 تیر 1394

    سلام. از کجا میتونیم مطمئن بشیم برا دکترا پیام نور چ رشته هایی موجود هست؟ توسایت ی دونه هست اونم برا سال 92

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 تیر 1394 :

    سلام
    منتظر انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سراسری باشید

  40. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 14 خرداد 1395

    با سلام.بنده در دانشگاه پیام نور یکی از شهرستانها در رشته مترجمی زبان مشغول تحصیل هستم ولی بدلیل کار در تهران حضور دارم.آیا این امکان وجود دارد که موقع امتحانات نهایی محل آزمون خود را یکی از دانشگاههای پیام نور تهران را انتخاب کنم تا مجبور به بازگشت به شهرستان برای شرکت در امتحان نباشم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 خرداد 1395 :

    سلام
    اگر کارشناسی هستید باید مهمان اضطراری بگیرید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top