چاپ خبر

آزمون فراگیر 91 دانشگاه پیام نور برگزار شد / زمان اعلام نتایج آزمون

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : آزمون‌های دوره‌های کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر 91 دانشگاه پیام‌نور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : آزمون های فراگیر سال 91 دانشگاه پیام نور در 24 آذرماه در دو نوبت صبح در مقطع کارشناسی و بعدازظهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برگزار گردید.

براساس این گزارش، در آزمون دوره‌های فراگیر کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام‌نور 7هزار و 177 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 4 هزار و 152 داوطلب زن و 3 هزار و 25 داوطلب مرد هستند.

در آزمون دوره‌های کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز 120 هزار و 496 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 61 هزار و 394 داوطلب زن و 59 هزار و 102 داوطلب مرد هستند.

در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز 111 هزار و 868 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 49 هزار و 931 داوطلب زن و 61 هزار و 937 داوطلب مرد هستند.

نمره منفی برای پاسخ‌های غلط آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور منظور نخواهد شد و اگر داوطلب به سؤالی بیش از یک پاسخ دهد تمامی پاسخ‌ها غلط شناخته شده و به آن سؤال امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

نتایج نهایی آزمون‌ دوره‌های فراگیر سال 91 دانشگاه پیام‌نور در بهمن‌ماه امسال اعلام خواهد شد.

 پذیرش دانشجو از طریق آزمون‌های مذکور برای دو نوبت تحصیلی نیمسال دوم  92-91 و نیمسال اول 93-92 خواهد بود.

دانشجویانی که در بهمن‌ماه سال 91 فارغ التحصیل می‌شوند از نیمسال دوم سال تحصیلی91-92 می‌توانند تحصیل خود را آغاز کنند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 آذر 1391

    آزمون (مدیریت IT) فوق العاده سخت بود. ضمن این که سئوال برخی در سها فراتر از منبع اعلام شده بود. حالا واقعاً حداقل نمره 12 لازمه ؟ تو دفترچه نوشته بود ظرفیت!

  2. نویسنده دیدگاه : بهمن سوشيانت - در تاریخ : 24 آذر 1391

    واقعا سخت بود
    ادمین به نظرت رشته تاریخ گرایش ایران بعد از اسلام مرکز تهران جنوب چند درصد شانس قبول شدن دارم؟ مثلا از چهارتا درسی که آزمون دادم چنتاشو قبول شم وارد دانشگاه میشم؟
    میدونم معلوم نمیکونه میانگین میخوام بدونم نظر شخصی خودتو بگو ادمین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آذر 1391 :

    باور کنید اصلا مشخص نیست.
    الان یکی میگه بر اساس ظرفیت هست و یکی میگه بر اساس حد نصاب و ظرفیت هست. اصلا مشخص نیست

  3. نویسنده دیدگاه : دانشپذیر - در تاریخ : 24 آذر 1391

    سلام ،اقای مدیر خواهش میکنم این مشکل که دست پخت سازمان سنجش است پیگیری کنید.بنده در ازمون ارشد عصرجمعه ۲۴ اذر در رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربت شرکت نمودم و با کمال ناباوری دفتر چه سوالات که شامل مکاتب فلسفی و تعلیم و تربیت و برنامه ریزی اموزشی بود .سوالات مکاتب درست بود و نوبت به سوالات تعلیم و تربیت که رسید فقط سوالات شماره ۲۶ و ۲۷ و ۴۶ و۴۷ و ۴۸ و ۴۹ و ۵۰ مربوط به درس مربوطه بود و بقیه سوالات تکرا سوالات مکاتب بود و بنده به مسولان برگزار کننده انعکاس دادم ولی جوابی ندادن و گفتن ما هم نمیدونیم چکار کنیم و من موندم و هزار و یک فکر.از شما خواهش میکنم به مسولین پیام نور منعکس کنید تا مشکل پیگیری کنند.و بالاخره من فقط به همان ۷ سوال جواب دادم.با تشکر

  4. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 24 آذر 1391

    ازمون امسال خیلی سخت بود طراح سوال کی بوده ؟؟ که این همه مطالب مهم رو ول کرده سوالایی اورده من هنوز جوابش و تو کتاب پیدا نکردم این نامردیه در حق ماهایی که خونده بودیم

  5. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 24 آذر 1391

    واقعا آزمون فراگیر رو پیام نور در سالهای اخیر سخت میگیرد.ولی من با مقایسه نمونه سوال قبل با آزمونی که امسال دادم متوجه شدم امسال در رشته ما بهتر از پارسال بود.من نمیدونم کی این سوالها رو طرح میکنه .ولی آیا درسته مثلا در فارسی بیایم سوال بدیم که از مثلا نه کلمه داده شده چند تا غلط معنی شده.اونم کلمات سخت.خب اگه کسی خیلیم خونده باشه کافیه مثلا معنی یکیشو ندونه و جواب آخر و جواب تست صحیح رو نتونه بزنه.و کسی هم که هیچی نخونده باز نمیتونه درست جواب بده.اونوقت بین کسی که خیلی خونده و کسی که هیچی نخونده تفاوتی نمیمونه چون هردوشون نهایتا غلط میزنن.آزمون امثال پر بود از این نوع سوال دادنها.آخه وقتی لازم نیست اینقدر سخت گرفته بشه من توش موندم چرا سخت میگیرن.تازه نوع سختگیریشون صحیح هم نیست.

  6. نویسنده دیدگاه : کربلایی مهدی - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام
    بین فراگیری ها سوالات زیادی بحث شد امروز تو آزمون
    من می پرسم می دونم سوال خیلی هاست
    ممنونم سایت خوبم

    1) توی سایت دیگه گفته حد نصاب نمره برداشته شده آخرش چه جوریه؟
    2)این جملتون هم یعنی چی (( یا رشته محلی را با تراکم داوطلب زیاد انتخاب کنند که امکان پذیرش این داوطلبان وجود ندارد. )) خیلی گنگ بود
    3) کلا من به دلیل کم بودن رشته ادبیات عرب متاسفانه و نیز شغلم فقط و فقط اصفهان را زدم و یک کد رشته با ظرفیت 30 نفر / اولین بارم فراگیر می دم. الان قضیه چه جوریه؟ مثل کنکور سراسریه؟ یعنی بین ما 30 نفر کم کم 40 نفر بالای 90% زدن ؟؟ که در نتیجه من بدبخت می شم یا نه ؟ کلا با چه حدی تو فراگیر میشه قبول شد اگر یک کد رشته زده باشی؟
    4) از یک مسئول پرسیدم گفت همتون قبول میشین و یکی نظرش این بود اگر مثلا اصفهان 30 تا ظرفیت داره چون می ترسن یه عده انصراف بدن بیش از 30 نفر جذب می کنن این تئوری درسته؟
    5) اگر مثلا اصفهان فقط 30 تا میگره و از طرفی می گن اگر درسی به حد نصاب نرسید مشروط میشی ولی میزارن وارد دانشگاه بشی تناقض نداره؟ مگه جذب 30 نفر چقدر سخته؟ شاید 60 نفرشون بالای 70% زده باشن که در نتیجه جا واسه اونایی نمیرسه که مشروط بشن برای ترم جاری و واردشون کنن !!!

    کلا با این سوالات که من از بیخ ناامیدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آذر 1391 :

    سلام
    1 و 2 – اصلا مشخص نیست. یکی میگه بر اساس ظرفیت هست و یکی میگه بر اساس ظرفیت و حدنصاب نمره هست!!!!
    3- ؟؟؟
    4- خوب فقط اعلام شده ظرفیت برای پذیرش همه هست ولی اعلام نشده که همه پذیرش می شوند!!!
    5- ؟؟؟

  7. نویسنده دیدگاه : vn - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام در مود مقطع ارشد رشته حسابداری درس حسابرسی بسیار عالی بود ولی دولتی و مدیریت خیر سخت بود نظر دیگر دوستان چیه؟؟ راستی مدیر محترم میتونید کمی راجب سهمیه کارمندی و نحوه اعمال ش برا ما توضیح بدهید و ایا امسال سازمان سنجش کلید منتشر میکنند؟

  8. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام
    خیر نمی شود.
    باید با سازمان سنجش مکاتبه نمایید

  9. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 25 آذر 1391

    احتمالا کلید سوالات هم منتشر نشود

  10. نویسنده دیدگاه : ممد - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سوالات خیلی سخت بود..مخصوصاااا ریاضی و زبان…. من کشاورزی-صنایع غذایی زدم..تو سرجلسه امتحان فقط 6..5 نفرمون صنایع غذایی بودیم بقیه نرم افزار بودن..یعنی بین پسرها که کم بودیم…احتمال داره هممون قبول شیم؟؟؟

  11. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سوالات رشته کامپیوتر که خیلی سخت بود مقطع ارشد.

  12. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام..من رشته ام زبان انگلیسی است ظرفیت دانشگاهی که من انتخاب کرده ام 30 نفر است اما کل دانشجوهایی که ما دیروز امتحان دادیم از استان ما 9 نفر بودیم آیا همه ما رو پذیرش میکنند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آذر 1391 :

    سلام
    اگر مطمئن هستید تعداد همان بوده احتمالا بله

  13. نویسنده دیدگاه : محمد - ش - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام علیکم :
    باعرض خسته نباشید.من در حال حاضر مشغول به رشته مدیریت میباشم و دیروز درازمون رشته کارشناسی حفوق نیز شرکت کردم ایا
    1-درصورت قبولی در حقوق ودر همان مرکزمیبایست انصراف بدهم وبعد ثبت نام جدید کنم یا تغییر رشته ای بحساب می ایم ؟
    2- ایا دروس عمومی گذرانده شده را تطبیق میدهند یاخیر ؟
    3- ایا دو درس عمومی که با نمره 11 قبول شده ام رانیزتایید می کنند بعنوان واحدگذرانده شده یامجدد باید انها را ازمون بدهم
    با تشکر از پاسخ شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آذر 1391 :

    سلام
    1- بله باید انصراف دهیدو البته اگر هر دو از طریق فراگیر می باشد
    2- دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند می توانید معادل سازی کنید
    3- در همین سایت جستجو کنید شرایط تطبیق واحد رو اعلام کرده ایم

  14. نویسنده دیدگاه : mohi - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام. خدمت همه دوستان خسته نباشید میگم
    ادمین عزیز باید عرض کنم طبق بخشنامه وزارت علوم میشه همزمان هم در “فراگیر” پیام نور و هم در آزاد بطور همزمان تحصیل کرد. اینو در جواب دوستمون گفتم که مطلع باشه

  15. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سوالات ارشدپیام نورکامپیوتربرای من خیلی سخت بود
    میخواستم نظربقیه روهم دراین موردبدونم

  16. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 25 آذر 1391

    برای چی فراترازمنابع اعلام شده سوال آوردن ؟وقتی برای یه طراح سوال هدف سوال مشخص نیست چه انتظاری ازآزمون دهنده است

  17. نویسنده دیدگاه : سيروس روشن - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام خسته نباشید.
    اول خواستم بگم سوال ها خیلی سخت بود(در مقطع کارشناسی حقوق)اصلا قابل قیاس با سالهای قبل نبود.
    دوم من در دانشگاه علمی کاربردی تمام درسهای دوره دانش پذیری با نمره بالا پاس کردم اگر در دوره دانش پذیری قبول نشم کاری نمیشه کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    سلام
    خیر کاری نمی شود کرد. چون دورس دانشپذیری قابل تطبیق نیستند

  18. نویسنده دیدگاه : مهران - در تاریخ : 25 آذر 1391

    طراح های سوال نه تنها بسیار کم سواد تشریف داشتند به طوری که بسیاری از سوالات از نظر علمی به هیچ وجه قابل طرح نیست. بلکه به هیچ وجه سوالات استاندارد نبود و مطابقت زمانی هم رعایت نشده بود. مثلا در مقطع کارشناسی بخش عمومی در درس ادبیات به عنوان مثال ظاهرا طراح سوال با حسابداری اشتباه گرفته بود. تعداد بسیار زیادی از سوالات واژه چند تا دارد. یعنی کاملا غیر استاندارد. مثلا کافیست داوطلب یک درس را مطالعه نکرده باشد. چندین تست را از دست می دهد. چون اگر املا یا معنی یک کلمه را ندارد ده تایی که میداند به هیچ درد نمی خوره و فرقی با کسی که هیچ مطالعه ای نداشته نمی کند. یا در بخش اختصاصی زمان لازم برای حل تست ها از نظر من که مدرس آن هستم به هیچ وقت مناسب طرح در کنکور نیست. مثلا سوالات پاسکال بسیار بی ارزش و فاقد ارزش علمی اما بسیار زمان بر. ده ها تست به رفتار یک دستور ورودی و حلقه پرداخته. طراح سوال هنوز نمی داند در برنامه نویسی برای نمایش کاراکتر فاصله لازم است از علامت فاصله استفاده شود نه با تایپ معمولی که داوطلب نمی تواند تشخیص بدهد فاصله وجود دارد یا خیر. در کل سوالات از نظر سنجش بار علمی فوق العاده ضعیف اما از نظر زمان لازم کاملا غیر استاندارد هست.

  19. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام من رشته ی حقوق میخونم برای اینکه در شهر خودم باشم فراگیر شرکت کردم به طور میانگین هر کتاب رو سه بار خوندم اما ازمون رو نمیتونستم جواب بدم.اگه طراح سوال رو میزاشتیم خودش هم نمیتونست جواب بده. واقعا متاسفم اینطور رفتار میکنن.حالا سوال من اینه اگه من یکی از درسامو بیافتم ولی قبول بشم میتئنم تطبیق واحد بدم؟با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    سلام
    دروس دانشپذیری قابل تطبیق نیستند.ولی بعد از قبولی می تونید دروس دیگر با اگر شرایطش را داشته باشند تطبیق دهید

  20. نویسنده دیدگاه : سعید-- آبادان - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم طراح سوالا کی بوده؟ مگه میشه این همه مطلب مهم تو کتابا رو ول کنه و سوالاتی که هرچی نگاه به کتاب میکنم پیدایش نمیکنم طرح کنن حتی استاتید هم از اینطور سوالا ت بی خبر بودن (((( دداوطلبان چه گناهی کردن ))) خیلی بی انصافیه

  21. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 25 آذر 1391

    من واقعا نمیدونم کی این سوال های فارسی رو طرح کرده حتی نمیتونم جوابو از تو کتاب پیدا کنم من این کتابو چند بار خوندم این همه مطالب مهم کنار گذاشته شده و همچین سوالهای گنگی طرح شده اخه چرا واقعا چرا ؟؟حالا که ازاد کنکور برداشته دیگه کی میاد تو پیام نور درس بخونه؟؟؟

  22. نویسنده دیدگاه : شقایق - در تاریخ : 25 آذر 1391

    فقط میتونم بگگگگگگگگگگگگم خیلی بی رحمانه بود طراحیه سواااااااااااااااال….
    امسال واقعا سخت بود و اصلا باید بگم که طراحی سوال با سالای گذشته کاملا متفاوت بود.من آمادگی کامل داشتم واسه آزمون…طوری که همه نوع تست به راحتی جواب میدادم.اما سر آزمون گیج شدم با اون سوالاااااااا…
    معارف ظاهرا 15تا سوال بود اما باطنا 60تا بود.هر سوال 2-3 قسمت بود.خدایی انصاف بووووود؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    خوندن و نخوندن فرقیییییییییییی نداشت.چون اصلا از چیزایی که خونده بودیم نبود.3ماه ه ه ه ه ه وقت گذاشتم.الانم افسرده ام چون میدونم قبول نمیشم.دلللللللللللللللللللم ازتون خیلی پره ه ه ه ….

  23. نویسنده دیدگاه : شقایق - در تاریخ : 25 آذر 1391

    منم با سپیده جون موافقم…واقعااااااا مسخره بود سوالاش.
    من ازمون حقوق داشتم.سوالات اصول فقه که واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا واجعه بود.

  24. نویسنده دیدگاه : پوریا - در تاریخ : 25 آذر 1391

    it که خیلی اسون بود همش رو با خیال راحت زدم
    ریاضی واقعا سخت بود
    برنامه نویسیش گلابی بود 😀

  25. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 25 آذر 1391

    با سلامی گرم در این هوای سرد
    طبق خبر موثق از سایت مشابه شما پذیرش امسال بر اساس
    ظرفیت خواهد بود . درست است یا خیر ؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست.
    رئیس دانشگاه دیروز در مصاحبه ای اعلام کرده است که بر اساس حد نصاب نمره و ظرفیت هست .
    ولی باز در جایی دیگری اعلام کرده بر اساس ظرفیت هست.
    اصلا مشخص نیست متاسفانه

  26. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 25 آذر 1391

    سلام آزمون امسال خیلی خیلی سخت بود به شدتی که من احساس کردم منبع را اشتباه خوندم هر کدام از دوستان که رشته فقه ومبانی حقوق داده لطف میکنه نظرشو بده ببینم سوالا واقعا سخت بوده یا نه؟

  27. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 26 آذر 1391

    الهه جون من رشتم حقوق بود اما مشکل تو رو دارم طراح سواد از قصد اینجوری طرح کرده بود جواب ها رو پیدا نکردم این یعنی مایی که خوندیم با اونایی که شانسی امتحان دادن تو یه سطح هستیم

  28. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 26 آذر 1391

    شقایق جون منم افسردم خواب رو به خودم حروم کرده بودم این نامردیه……تمام کتابها رو حفظم اما….. چه فایده واقعا قصدشون از این کارا چیه

  29. نویسنده دیدگاه : عسل - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سوال های امسال خیلی سخت بود. من امسال تو رشته مدیریت شرکت کردم.3 ماه هم کلاس رفتم.ولی وقتی سوالات رو دیدم شوکه شدم مخصوصا سوالات درس مالی که من فکر میکنم طراح سوال سوالات رو از کتاب دیگه ای به جز کتاب منبع طرح کرده بود چون سوال ها و جوابها هیچ ربطی به کتاب منبع نداشت. و در واقع این سه ماه وقت و هزینه ما برای کلاس رفتن و درس خواندن بی فایده بود .چون همه سوالارو شانسی جواب دادیم

  30. نویسنده دیدگاه : تورج - در تاریخ : 26 آذر 1391

    باسلام
    می خواستم نظر بچه ها را در مورد سطح سوالات رشته روانشناسی عمومی بدانم که چطور بود در مجموع اختصاصی ها و عمومی ها؟ سخت بود آسان بود ؟

  31. نویسنده دیدگاه : SETAREH - در تاریخ : 26 آذر 1391

    باسلام در دفترچه آزمون فراگیر منابعی را که امتحان میگیرند نوشته شده بود اما برای ادبیات شعرهایی را که داده بودند خارج از کتاب بود؟ و بعضی سوالها مانند 8 سوال بود کلا استاندارد زمان ازمون رعایت نشده بود ؟وقتی که این ازمون نمراتش برای ترم اول حساب میشود و قبولی هم از روی تکمیل ظرفیت است آیا این طور سوادادن منطقی است؟

  32. نویسنده دیدگاه : مينا - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام من رشته حسابداری شرکت کردم.آخه می خوام بگم چرا یه سوالاتی داده بودن که ماشین حساب می خواست ؟ما با این وقت کم باید بشینیم سر جلسه ضرب و تقسیم های طولانی انجام بدیم؟من خودم دانشجوی پیام نور بودم ولی باور کنید تا حالا همچین چیزی ندیده بودم……
    واقعا براشون متاسفم

  33. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام دوستان عزیز چرا صبر نمیکنید که نتایج اعلام بشه
    سوالات پیام نور همیشه همینطوره من که ترم آخر کارشناسی هستم بهتون میگم که سوال همیشه از جای میاد که نباید بیاد برای همین ما عادت کردیم حتی به خوندن پاورقی
    متاسفانه انگار در پیام نور دنبال اطلاعات دانشجویان و یادگیری اونها نیستند و هر طراحی سعی میکنه اشک تعداد بیشتری از دانشجویان رو در بیاره وسر زبانها بیوفته
    کاش بفهمن که امتحان و آزمون یعنی سنجیدن بار علمی دانشجو
    نظر شما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پشتیبان عزیز شما هم که در پیام نور درس میخوانید از این شیوه خسته نشده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    🙂

  34. نویسنده دیدگاه : mohamad - در تاریخ : 26 آذر 1391

    با سلام
    می خواستم بدونم احتمالا اگر کسی 2 تا از درس ها رو بی افته ولی معدلش بالای 13 باشه میتونه رو قبولیش حساب کنه؟؟؟متاسفانه وقت کم اوردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست.بستگی به ظرفیت رشته محل و بستگی به تعداد افراد شرکت کننده در آن رشته محل دارد

  35. نویسنده دیدگاه : پری - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام
    جناب آقای پوریا خان امتحان it ریاضیاش خیلی سخت بود . مبانیشم انقد بی مزه بود ی جورایی آدم حس می کرد سخته. البته به نظر من اینطوری بود.

  36. نویسنده دیدگاه : مجتبي - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام به همگی:
    سوالات امسال حدود 50 درصدش خارج از منبع بود.
    خداییش من خیلی خونده بودم ولی نصف سوالات اصلا به گوشم نخورده بود.
    من لیسانس زبان هستم ولی وجدانا توی سوالای زبان تخصصی مدیریت مونده بودم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    این فاجعه است. امیدوارم دلیل منطقی برای این کارشون داشته باشن.

  37. نویسنده دیدگاه : سامان - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلوم….اغا ما رشته مهندسی برامه ریزی شهری شرکت کردیم ولی خدای الانم بعضی از سوالارو تو کتاب پیدا نکردم.نمیدونم اینا چی فک کردن بابا ما اگه زرنگ بودیم نمیامدیم فراگیر شرکت کنیم.اخه چی فک کردن.هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.واقعا

  38. نویسنده دیدگاه : حسابدار - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام.ببخشید تاکی برای ورود نمرات میان ترم وقت هست؟
    شرایط مهمان اضطراری کی اعلام میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    سلام
    تا 18 دی ماه

  39. نویسنده دیدگاه : بهمن سوشيانت - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام ادمین خوبی ؟
    دیگه فکر کنم منو شناخته باشی 2 ساله هر روز مزاحمتم D:

    خمن تمام کامنتهای این صفحه رو خموندم و خیالم راحت شد که واسه همه همینطور بوده و ربطی به خنگی ما نداشته!
    احتمالا همه قبول میشن ولی یه چیز مهم
    اینا از عمد خارج از منبع سوال دادن تا این درسهارو بچه ها بیفتن و تو ترم اول دانشگاه دوباره مجبور شن بردارن
    میدونی چند هزارتا دانشجو دوباره پول این واحدهارو بدن چقدر خوشبحال دانشگاه میشه و چه هزینه میلیاردی میشه

    ولی خداییش حرومه اینا حق‌الناس هستش اقایون بالانشین

    مخلص ادمین هم هستیم:دی!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    🙂
    .

  40. نویسنده دیدگاه : مریم از اصفهان - در تاریخ : 26 آذر 1391

    با سلام خدمت همه ی دوستان منتظر نتایج. من ارشد معماری دادم خداییییییییییییش خییییییییییییییلی سخت بود . به قول یکی از بچه ها هر سوال 2یا 3 تا سوال بود خیلی فکر کردن میخواست تازه جوابا هم خیلی به هم نزدیک بود من واقعا خونده بودم اما چون نمونه سوال نداشتم اصلا نمیدونستم چه طوری طرح میکنند فقط سال 90بود که منابعش مثل 91 بود که اونم خیلی سوالاش آسون بود بچه های معماری لطفا نظر بدین شما چه جوری دادین تو آزمون ما که همه زود بلند شدن رفتن من و یه دو سه تا دیگه داشتیم رو سوالا فکر میکردیم اونا هم میگفتند سخت بود.

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top