چاپ خبر

آزمون فراگیر 91 دانشگاه پیام نور برگزار شد / زمان اعلام نتایج آزمون

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : آزمون‌های دوره‌های کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد فراگیر 91 دانشگاه پیام‌نور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : آزمون های فراگیر سال 91 دانشگاه پیام نور در 24 آذرماه در دو نوبت صبح در مقطع کارشناسی و بعدازظهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برگزار گردید.

براساس این گزارش، در آزمون دوره‌های فراگیر کاردانی به کارشناسی دانشگاه پیام‌نور 7هزار و 177 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 4 هزار و 152 داوطلب زن و 3 هزار و 25 داوطلب مرد هستند.

در آزمون دوره‌های کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز 120 هزار و 496 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 61 هزار و 394 داوطلب زن و 59 هزار و 102 داوطلب مرد هستند.

در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز 111 هزار و 868 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 49 هزار و 931 داوطلب زن و 61 هزار و 937 داوطلب مرد هستند.

نمره منفی برای پاسخ‌های غلط آزمون دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام‌نور منظور نخواهد شد و اگر داوطلب به سؤالی بیش از یک پاسخ دهد تمامی پاسخ‌ها غلط شناخته شده و به آن سؤال امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

نتایج نهایی آزمون‌ دوره‌های فراگیر سال 91 دانشگاه پیام‌نور در بهمن‌ماه امسال اعلام خواهد شد.

 پذیرش دانشجو از طریق آزمون‌های مذکور برای دو نوبت تحصیلی نیمسال دوم  92-91 و نیمسال اول 93-92 خواهد بود.

دانشجویانی که در بهمن‌ماه سال 91 فارغ التحصیل می‌شوند از نیمسال دوم سال تحصیلی91-92 می‌توانند تحصیل خود را آغاز کنند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : bahar - در تاریخ : 26 آذر 1391

    چه دلیلی داره آزمون اینقدر سخت باشه؟برای امثال من که به سختی می تونن درس بخونن.من بیشتر وقتمو گذاشتم روی ادبیات اما هیچ کدوم از شعرها از کتاب نبود.تو این مملکت هر کس به فکر جیب خودشه.موسسه به فکر جیب خودش که دانش پذیر بیشتر بگیره و استاد کمتر پول بده.ما هم که کشک!به هر حال افتضاح بود.همه چیز…

  2. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 26 آذر 1391

    من در ارشد فراگیر امسال از جهاردرس جغرافیا برنامه ریزی شهری بروجن 3تا ازدرسا رو 14 میارم یکی رو می افتم آیا امید به قبول شدنم هست؟

  3. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 26 آذر 1391

    نظر دوستان در رابطه با سوالات ارشد فراگیر جغرافیا برنامه ریزی شهری چیه ؟ میخواستم نظرشون رو بدونم

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سوالات فراگیر ارشد کی میان روسایت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    روی سایت سنجش قرار نمیگیرد ولی احتمالا تا چند روز آینده برای فروش قرار دهیم

  5. نویسنده دیدگاه : حیدری - در تاریخ : 26 آذر 1391

    با سلام،
    به نظر بنده سولات بسیار کارشناسی شده و برای کسی که خونده باشه راحت بود.من در رشته مدیریت دولتی ارشد شرکت کردم.بنظرم خوب جواب دادم.یه سوال از خدمتتون دارم.
    می تونید بفرمائید تعداد افراد آزمون دهنده رشته مدیریت دولتی مقطع ارشد چند نفر بود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 آذر 1391 :

    سلام
    ریز آمار رشته ها منتشر نمی شود

  6. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام به همه .
    منم بانظر بقیه دوستان کاملا موافقم .
    سوالات کاردانی به کارشناسی آموزش زبان هم وضعیت بهتری از رشته های دیگه نداشت .هرسوال درس فلسفه ی تربیت 4تا5سوال بود نه یک سوال .زبانشناسی که اصلا انگار ازیک منبع دیگه طرح شده بود.درسهای دیگه هم همینطور.
    همه سوالات گنگ و غیر استاندارد با زمان کم . دوستان فکر میکنم فقط باید منتظر اعلام نتایج باشیم
    به این منوال ممکنه مجبور باشن بجای حدنصاب نمره برای نمرات تراز بگیرن.یا براساس ظرفیت پذیرش کنن.
    یاهمه را مردود علمی اعلام کنن!!!!!!!
    ب

  7. نویسنده دیدگاه : محمد2 - در تاریخ : 26 آذر 1391

    پس چرا سواااله منو جواب نمیدید….من جمعه تو ازمون سرجلسه فقط شش نفر صنایع غذایی بودیم بین پسرا…یعنی هممون قبولیم دیگه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    دوست عزیز اصلا مشخص نیست. شاید در مراکز و واحدهای دیگر کسانی دیگر بوده اند که این رشته محل رو انتخاب کردند. همه که نباید در همان جا که شما امتحان داده اید باشند

  8. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 26 آذر 1391

    من حساب کردم پیام نور چه سودی از این سختگیری در فراگیر میگیره.اگر فقط صد و ده هزار نفر در مقطع کارشتاسی قبول بشن و نود هزار نفر شون بخوان سه چهار درس رو دوباره بگیرن.یعنی چند تا از درسارو.بالفرض که یکی دو درس رو قبول بشن و حدود سه چهار درسو دوباره مجبور بشن بگیرن.البته زمان آزمون و نحوه سوالات طوری بود که نمیتونستی همه درسارو قبول بشی.در نتیجه با توجه به شهریه ثابت و متغیر جمع اینها حدود نوزده میلیارد تومان به جیب پیام نور واریز میکنند در ترم بعد.

  9. نویسنده دیدگاه : شهین - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام .من دانشجوی رشته ی مهندسی نرم افزار (دانشگاه دولتی )هستم و امسال کنکور کارشناسی مهندسی عمران را دادم .امکان تحصیل همزمان واسم وجود داره . آیا درسام تطبیق میخوره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    سلام
    بله.
    دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند بله می توانید معادل سازی کنید

  10. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 26 آذر 1391

    در ضمن من نمونه سوالای پیایانترمهای دانشگاه پیام نور رو هم دیدم اونا هم ساده نیستن.ولی مثلا در درس ریاضی یک در پایانترم با سوالای نسبتا آسون-البته بازم سختن ولی نسبت به فراگیر میگم برای بیست تست شصت دقیقه وقت داری.یعنی برای هر تست سه دقیقه در نظر گرفتن.ولی اگر واقعا در فراگیر بخواستی به سوالات چهار درس دیگر غیر از ریاضی اول جواب بدی بعد بری ریاضی.برای اکثر داشنجویان بهترین حالت پانزده دقیقه برای ریاضی وقت میاری.غیر از استثناء ها.یعنی به ازاء بیست تست ریاضی پانزده دقیقه.یعنی برای هر تست ریاضی فکر کنم چهل و پنج ثانیه.حالا چطوره که خودشون از نظر استاندارد در آزمون پایانترم تشخیص دادن برای هر تست ریاضی سه دقیقه باشه.ولی در فراگیر برای تستهایی که حدود شش هقت دقیقه حداقل وقت میگیره فقط چهل و پنج ثانیه گذاشتن.سایر دروس هم همینطور.مثلا در پایانترم اندیشه برای هر تست دو دقیقه وقت داری.ولی در فراگیر برای هر تست چند مرحله ای و وقت گیر نمیتونی یک دقیقه هم وقت بگذاری.

  11. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 26 آذر 1391

    با سلام . آزمون خیلی خیلی سخت بود. کاملاً سؤالها رو پیچونده بودن. با اینکه من همه کتابها رو دو بار دوره کرده بودم و خونده بودم. 4 تا سوال از داخل کتاب بود. بقیه سوالها خارج از کتاب و مفهومی بود.(رشته روانشناسی) . حالا که همه دانشگاهها بدون کنکور پذیرش دارن شما فکر میکنید به چه دلیل این سوالها رو به این صورت و پیچیدگی طرح کرده اند. با تشکر.

  12. نویسنده دیدگاه : pegah - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام راسته تاریخ امتحانای این ترم تغییر کرده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    سلام
    خیر فعلا هیچ خبری در این مورد اعلام نشده و کذب است

  13. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 26 آذر 1391

    آقایی که میفرمایید سوالات کارشناسی شده و برای کسی که خونده راحت بود.عزیزم اکثر چیزا نسبیه.معلومه اگر کسی یکسال فقط دروس فراگیر رو بخونه و مدام تست بزنه و مطالعات خارج از منابع هم داشته باشه سوالات همه میتونه براش راحت باشه و شاید تو وقت خودش بزنه.تازه باز این سوتل پیش میاد که چرا باید سوالاتی بدن که اولا اطلاعات و ثانیا و مهمتر از اون دانش فرد رو مورد ارزیابی قرار نده.در آزمون خیلی استانداردها باید رعایت بشه.حتی باید مشخص بکنه که بیشتر بلده و کی کمتر.در کل سوال نباید طوری باشه که اگر کسی یکسال خونده نمره خوبی بگیره.این که ارزششو نداره.کسی بخواد یکسال بخونه.میره یکسال واسه کنکور میخونه بهترین دانشگاه ملی رو قبول بشه.خیلی مسائل چند بعدی هستن شما فقط داری یه بعد و از طرف خودتون میبینید.مثلا چون برای خودتون آسونه نتیجه گیری کلی میکنید و میگید امتحان راحت بود.

  14. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 26 آذر 1391

    اگر کسی ارشد امتحان میده احتمالا چون سوالات تخصصی رشته خودشونه اصلا نباید کلی نظر بده بگه امتحان فراگیر احت بود.شاید رشته خودشون راحت بوده.ولی کسایی که فراگیر کارشتاسی رو دادن سه درسشون فکر کنم برای هم رشته ها مشترکه.و دو درسشون هم برای خیلی از رشته ها مشابه هست.پس کسی که فراگیر کارشناسی رو داده شاید بتونه نظر کلی بده و بگه آزمون فراگیر سختیش در چه حد بود.ولی کسی که فراگیر ارشد داده نمیتونه نظر کلی بده.فقط در صورتی میتونه که درساشون با بسیاری از رشته های دیگه مشترک باشه.یا چند درسشون با همه رشته ها.

  15. نویسنده دیدگاه : مریم خانوم - در تاریخ : 26 آذر 1391

    سلام به همه
    من هم رشته علوم اقتصادی شرکت کرده بودم و با وجود اینکه فقط دو تا درس (البته با سه منبع) بود و من بیشتر از دو ماه با وجود دو تا بچه که یکیشون کلاس اوله و دومی فقط پنج ماهشه با چه سختی ای مطالعه کردم. انصاف نیست.
    اقتصاد خردش خیلی سخت بود و توی اقتصاد کلانش هم سوالاتی با اشتباه تایپی و گزینه های تکراری وجود داشت و تصادفا از سؤالاتی بود که من بلد بودم و نمی دونم بالاخره کدوم گزینه مد نظر طراح بوده.
    یعنی وقت و پول ما اینقدر بی ارزشه؟ وقتی گزینش قراره از روی حد نصاب باشه چرا سؤالا رو به طور غیرمنطقی‌ای سخت طرح می کنن که کسی نتونه جواب بده؟
    گزینش از روی حدنصاب یعنی ذاتا بالاترین نمره ها انتخاب می‌شن.
    لطفا اگه بین خواننده ها کسی علوم اقتصادی داده بیاد نظر بده

  16. نویسنده دیدگاه : لیلی - در تاریخ : 27 آذر 1391

    ببخشید اینکه میگن پذیرش بر اساس حد نصاب نمره یا بر اساس ظرفیت رو میشه توضیح بدین وفرقشو بگین خیلی ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    پذیرش بر اساس حد نصاب یعنی هر کسی نمره ملاک سازمان مرکزی رو گرفت می تونه پذیرش بشه.
    پذیرش بر اساس ظرفیت هم یعنی یک ظرفیتی اعلام میشه بر اساس اون ظرفیت میتونن پذیرش کنن

  17. نویسنده دیدگاه : سما - در تاریخ : 27 آذر 1391

    من ارشد روانشناسی دادم.
    خیلیییییییییییییی سخت بود در حدی که شانسی زدم.
    زبان تخصصی که نگو!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام به همگی
    سوالای آزمون شبیه تست هوش بودنه سنجش سطح علمی! مثلا اندیشه آیه هایی که اومده بودخیلی هاش گزینه هاش مربوط به درس هایی بود که اصلا اون آیه هاتوش نبود !
    زبانم 15 تا ازسولاش فقط ازدرس 9 و 10 بود اونم کاملا مفهومی یعنی یکی مثل من که تا درس 8 روفول بود باکسی که نخونده بود فرق چندانی نداشت!
    ادبیاتم که بازباید بشترمعنی شعرهایی رومیدونستی که تو کتاب نبود!
    تخصصی حسابداری (اصول)نیاز به محاسبات وقت گیرداشت .
    خیلی بی انصافی بود حدقل واسه اونایی که وقت گذاشته بودن وخوندن .

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام.سوالات رشته مدیریت بازرگانی ارشد واقعا سخت بود.از جاهایی سوال طراحی کرده بودن که اصلا مهم نبود.چرا باید سوالات مبهم باشه و از جاهایی که مهم نیست سوال داده بشه.کسانی که این رشته رو امتحان دادن امتحان چه طوری دادن؟

  20. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام دوستان. من امسال ارشد بیوشیمی امتحان دادم، به نظرم آنزیمولوژی نسبتا سخت بود. میخواستم نظر بقیه دوستانی که بیوشیمی امتحان دادن رو هم بپرسم.

  21. نویسنده دیدگاه : عاطفه - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام کلید سوالات ارشد فراگیر رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی می خواهم امکان داره بذارید تو سایت

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    سلام
    کلید سوالات از طرف سازمان سنجش منتشر نمی شود

  22. نویسنده دیدگاه : vn - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام مدیر عزیز بنظر شما بر مبنای شهریه ثابت اعلامی در دفترچه ارشد فراگیر امسال اگر شخصی از 9واحد6تاش را قبول بشه و برا ترم بهمن9واحد دیگه برداره جمع شهریه ترم دانشپذیریش با ترم دانشجویش چقدره میشه؟؟سوال بعدی میتونید بگید فرض کنید یک نفر تمام سوالات دفترچه فراگیر را صحیح پاسخ داده ولی معدل مقطع کارشناسی ش نزدیک به14با عنایت به تاثیر20%معدل مقطع کارشناسی احتمال عدم گرفتن نمره20وجود دارد یا خیر؟؟و سوال بعدیم هنگام توضیح سازمان سنجش در رابطه با نحوه گرفتن کارت و زمان ازمون فراگیر در تاریخ 19/09منتشر کرد نوشته بود کسانی که از سهمیه کارمندی استفاده مینمایند فقط هنگام قبولی مدارکی دال بر صحیح بودن به واحد قبولی ارائه کنند اینجا جند تا ابهام وجود داره که خواهشمند است با پاسخهای روشن خود دانشجویان وانشپذیران را اگاه نمایید الف:یعنی سهمیه اعمال نمیشه از طرف سازمان سنجش؟؟ب:هنگام انتشار دفترچه فراگیر “سازمانهای که با دانشگاه پیام نور همکاری دارند میتوانند از سهمیه استفاده کنند و اسامی انان در دفترچه قید میگردد”آیا این شامل تخفیف شهریه از طرف سازمان مربوطه بعنوان مثال استانداری تهران میباشد یا مواردی دیگر؟؟ج:ایا استفاده از سهمیه کارمندی و اعمال احتمالی ان از طرف سازمان سنجش فقط بعنوان شناخت دانشجویان شاغل در دستگاههای دولتی جهت عدم پرداخت وام شهریه به انان میباشد یا وام به اینگونه دانشپذیران تعلق میگیرد؟د:اساسا نحوه اعمال این سهمیه از طرف سازمان سنجش چگونه است و اگر شخصی بصورت الکی این کد مربوطه را وارد کند و مدارکی دال بر کارمند بودن خود نتواند ارائه دهد به دانشگاه محل قبولی شامل اعمال چه تبیهاتی میگردد حال یا از طرف سازمان سنجش یا از طرف دانشگاه مرکزی پیام نور با دانشگاه محل قبولی. با تشکر از صحه صدر و همینطور در اختیار گذاشتن تمام اطلاعات خود بدون کم و کاست در اختیار دانشپذیران ودانشجویان پیام نور …..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    سلام
    دوست عزیز سوالات شما خیلی کلی بود و در محدوده کار ما اصلا نیست.
    برخی از سوالاتتون کاملا حساب کتابی هست و باید 2 ساعت بشینیم حساب و کتاب کنیم.
    و برخی از سوالات شما کاملا در مورد سیاستهای حسابی سازمان سنجش هست که ما هیچ.نه اطلاعاتی در این مورد نداریم.

  23. نویسنده دیدگاه : صادق - در تاریخ : 27 آذر 1391

    در مورد روانشناسی ارشد فراگیر دوستانی که امتحان دادن چطور بود ؟ حتما جواب بدید . سخت بود یا آسون ؟برای من و دو نفر از دوستام متوسط بود .

  24. نویسنده دیدگاه : علي ناصري - در تاریخ : 27 آذر 1391

    ایا سوالات هر رشته مثلا مدیریت دولتی در آزمون باهم فرق دارد

  25. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام من رشته ی حقوق میخونم با این ترم 54 واحد پاس میکنم در ازمون فراگیر در رشته ی حقوق شرکت کرده ام اگه من در ازمون فراگیر یکی از درسامو بیافتم ولی قبول بشم میتونم در زمان دانشپذیری تطبیق واحد بدم .منظورم درس های دانشپذیری نیس درس ترم های بعدی رو میگم؟. در ضمن ایا میتونم در دانشگاه ازاد تطبیق واحد بدهم و ادامه تحصیل کنم؟ با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    سلام
    خیر .چون اگر درسی رو بیوفتید هنوز به صورت دانشپذیر هستید و تا زمانی که درس مورد نظر رو پاس نکرده باشید دانشجو محسوب نمی شود و فقطظ دانشجو می تواند تطبیق واحد انجام دهد.
    شرایط تطبیق واحد دانشگاه ازاد رو اطلاعی نداریم

  26. نویسنده دیدگاه : behroz - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام من تو رشته ی مهندسی عمران ازمون دادم خیلی سخت بود! ما فقط دو تا انتخاب داشتیم!من دوتا سوال داشتم اول اینکه تعداد شرکت کننده هی رشته عمران به نظرتون با سه درس افتاده احتمال قبولی دارم؟

  27. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 27 آذر 1391

    آیا سهمیه کارمندی در کنکور ارشد وجود داشت ؟شرایط برخورداری از آن چگونه است ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    بله وجود داشت.شرایط این بود که کارمند باشید دیگه 🙂

  28. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام-1)فارغ التحصیلی در آزمون فراگیر ارشد امسال شرکت کرده و در زمان انتخاب رشته محل علاوه بر انتخاب”پذیرش بهمن91″ ، “پذیرش مهر92” را نیز انتخاب نموده است.آیا امکان پذیرش او در مهر 92 که در حقیقت حائز شرایط پذیرش بهمن 91 می باشد وجود دارد؟ 2)با توجه به اینکه معمولا ظرفیت پذیرش در دانشگاههای پیام نور و آزاد هر ساله بیشتر می شود(مثلا در آزاد ارشد قید شده بود هر واحد 18 نفر اما در تکمیل ظرفیت بالای 100 نفر گرفتند)اگر فردی در آزمون فراگیر امسال مشروط شود احتما قبولی او با توجه به تمامی شرایط وجود دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    سلام
    1- بله
    2-اصلا مشخص نیست ولی خوب بله

  29. نویسنده دیدگاه : ارشد اقتصاد - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام ، آیا برای شرکت در امتحانات پایان ترم کارت دانشجویی الزامی است ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    سلام
    بله

  30. نویسنده دیدگاه : ساره - در تاریخ : 27 آذر 1391

    چرا یه سری ها میگن 2 هفته بعد جواب میدن؟؟؟

    2 هفته دیگه یا بهمن؟؟؟ ترو خدا بگین!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    خیر. نتایج بهمن ماه اعلام خواهد شد

  31. نویسنده دیدگاه : mohamad - در تاریخ : 27 آذر 1391

    من باید حسابداریو حداقل 19 میشدم حالا ترس از افتادن هم دارم به خدا اگر خود استاد اون سوالاتو با جمع و تفریقش انجام بده مطمئنم کمتر از 3 دقیقه نمی تونه حلش بکنه من نمی فهمم چرا باید اعداد و ارقام انقدر بزرگ باشند وقتی از ماشین حساب نمیشه استفاده کرد.ایا هدف اینه که بفهمیم دانشجو موضوع یا مطالب درس ها رو فهمیده یا اینه که سرعت عملشو بسنجیم؟نه تنها ایگونه طراحی سوال میزان سوادتو نشون نمیده بلکه به همه فهموندی که بی منطقی و با عقل میونه خوبی نداری،قابل توجه تمام طراحان سوال عقده ای

  32. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 27 آذر 1391

    دوستان میخوام نظرتونو درمورده مهندسی صنایع بدونم

  33. نویسنده دیدگاه : مسعود عزیزی - در تاریخ : 27 آذر 1391

    با سلام وخسته نباشید-سوال اولم اینکه تو شهر ما در رشته راه وترابری دوره ارشد پیام نور 4نفر شرکت کرده بودیم یعنی همه ما قبول میشیم؟سوال دومم هم این هست با چه نمره هایی میتونیم از پیام نور تهران قبول بشیم؟با تشکر از شما.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 آذر 1391 :

    سلام
    1- اصلا مشخص نیست.چون فقط در مرکز امتحانی شما 4 نفر بوده و شاید در مراکز امتحانی دیگر هم کسانی بوده اند که در رشته محل مورد نظر شما شرکت کرده باشند.
    2- مشخص نیست

  34. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سلام من ارشد IT شرکت کرده بودم سوال ها خیلی سخت بود شاید به جرات بتونم بگم خیلی خیلی کتاب ها رو خونده بودم شب و روز زحمت کشیده بودم به درس ها مسلط بودم ولی خدا لعنتش کنه اون طراحان سوال ها رو که چیزی از سوال طرح کردن نمیدونن و به نوعی میخان مچ گیری کنن .کنکور تست هوش نیست این واقعا ظلم هست در حق کسانی که واقعا وقت گذاشتن درس خوندن ولی با این جور سوال های مسخره فرقی بین اونها و دیگران نیست.اگر قبول نشم فقط طراحان سوال و مسئولین مربوطه را نفرین میکنم کاش یکی از سازمان سنجش جوابگو باشه که نیست….

  35. نویسنده دیدگاه : یوسف - در تاریخ : 27 آذر 1391

    سوالات مهنسی صنایع بهره وری خیلی افتضاح بود. 18 سوال مدیریت استراتژیک اصلا تو کتاب نبود. آمار هم همینجور یه سوال آمار دو صفحه و نیم A4جواب داشت.آقای طراح چی فکر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  36. نویسنده دیدگاه : سميه - در تاریخ : 27 آذر 1391

    با سلام
    من نیز هم نظر با بقیه دوستان هستم ، علیرغم تلاش فروان و شبانه روزی سطح سوالات در حد آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری بود ، مناسفانه تنها عاملی که میشه منطق سخت بودن سوالات را درک کرد ، قبولی آن دسته که خونده بودنند و افتادن در برخی از دروس وقت گیر که مجددا هزینه و شهریه آن را در ترم بعد بگیرند.
    من در رشته اجرایی امتحان دادم و به جرات می تونم بگم که سوالات مطرح شده توسط یک طراح کنکور سراسری بوه و نه از طراحی که طبق روال سالهای گذشته سوال طرح می کرده.
    باآرزوی قبولی همه دوستان و سپاس

  37. نویسنده دیدگاه : کامران - در تاریخ : 27 آذر 1391

    پشتیبان محترم.من جواب یه سوالمو که گیچ بودم یپدا کردم.واقعا ظلمه واسه کسایی که همه درساشون رو تو فراگیر قبول بشن بجز یکی.بعد چون هنوز یکی مونده و هنوز دانشپذیر نیستن نمیتونن تطبیق واحد کنن.مثلا یکی هشتاد واحد واسه تطبیقی داره.مجبور میشه یه ترم فقط یه درسو که افتاده بگیره.تا برای ترم بعد بتونه تطبیق کنه.چون بدون تطبیق اگر بخواد غیر از درس افتاده فراگیر دروس دیگری بگیره اون دروس جز دروسی هستن که قبلا با نمره بالای دوازده پاس کرده.که هیچکه نمیاد دروسی که بعدا تطبیق میشه رو تو ترم اول بگیره.در نتیجه مجبوره ترم اولش فقط یه درسو بگیره.واقعا من نمدونم اینایی که این قوانین رو میذارن اصلا فکر هم میکنن.این چقدر زمان و هزینه رو از یه داشنجو میگیره.پشتیبان محترم درمورد این که گفتید اگر یه درسم بمونه تا پاس نکتیم نمیتونیم تطبیق بدیم واقعا مطمئنید.اگر اینطوره راه حلی به ذهنتون میرسه برای بهتر عمل کردن توسط دانشجو.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 آذر 1391 :

    سلام
    مطالعه فرمایید:
    بخشنامه جدید معادلسازی و تطبیق واحد دروس در پیام نور

  38. نویسنده دیدگاه : mahdi - در تاریخ : 27 آذر 1391

    امسال کنکور فراگیر عجیب. ظالمانه. وسوالات بی نهایت بیمنطق. طرح شد. یعنی آقایان طراح نمیدانند چه میکنند…چرا؟!!!!! طراحان خوب میدانند که امسال اخرین مهلت برداشت از خرمن باد آورده ضعیفترین گروه محصلان در این کشور بود.من این احتمال را میدادم…..گویا تحصیل در این سرزمین بهایی گزاف دارد که در هر حالتی وبه هر قیمتی باید پرداخت شود ….و فراموش نکنیید مرگ ونابودیه عده ای بیشمار برای به ثروت رسیدن تعدادی اندک لازم است شاید.شاید. روزی بتوانیم این مشکل را حل کنییم حداقل در بیست سال ایینده

  39. نویسنده دیدگاه : مريم - در تاریخ : 27 آذر 1391

    به نظرتون سوال های مهندسی نرم افزارچطوربود؟

  40. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 27 آذر 1391

    من پارسال همین موقع یه ریسک خیلی بزرگ کردم و دانشگاه روزانه رو ول کردم و از طریق فراگیر پیام نور رشته ی مورد علاقم پذیرفته شدم و خدارو شکر بسیار هم راضی هستم
    پارسال هم فوق العاده سخت بود ! البته سخت که نه بهتره بگیم غیر استاندارد ! بطوری که بکلی نا امید شدم از قبولی !!
    وقتی که جواب ها هم اومد کاملا شگفت زده شدم ! بخاطر نتایج !! درسی رو که بار ها و بارها خونده بودم و بسیار هم برام لذت بخش بود رو شده بودم هشت 😐 ولی درسی رو که خیلی برام مشکل بود و اکثر سوالات رو از روی شانس جواب داده بودم رو زده بود 12 😐
    به هر حال به احتمال زیاد اکثر دوستانی که از سختی امتحان گلایه داشتند پذیرفته بشن
    با اینکه سختی آزمون فراگیر شدیدا تاثیرش رو روی معدل میگذاره !

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top