چاپ خبر

آغاز ثبت نام بدون آزمون سال 91 دانشگاه پیام نور + دانلود دفترچه راهنما

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد و غیرانتفاعی سال 91 آغاز شد / ثبت نام تا 24 دی ماه 91

 ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور تا چهارشنبه 27 دی ماه 91 تمدید شد

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون  دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی، موضوع مصوبه کارگروه ماده(4)قانون پذیرش دانشجو برای سال 1391 می رساند :به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانیکه تا این تاریخ برای  ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 27 دی ماه 91 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند . لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است ) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : بر اساس مصوبه کارگروه ماده 4 قانون پذیرش دانشجو، در بیش از 10 هزار کد رشته محل تحصیل دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی بدون برگزاری آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب صورت می‌گیرد.

ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون سراسری سال 1391 – کلیک کنید

خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون سراسری سال 1391 – کلیک کنید

داوطلبان می‌توانند علاوه بر پرداخت از طریق سایت سازمان، نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز (ATM) بانک صادرات ایران اقدام کنند.

کلیه داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در پذیرش کد رشته محل‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای نیم سال تحصیلی 91-92 توصیه می شود ابتدا نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای این آزمون مبادرت کرده و سپس در صورت واجد شرایط بودن از 18 دی ماه 91 لغایت یکشنبه 24 در ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب‌رشته اقدام و با واریز مبلغ 85000 ریال به عنوان وجه ثبت نام و انتخاب‌رشته برای یک گروه آزمایشی از طریق کارت های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال باشد نسبت به دریافت شماره پرونده و رمز ورود اقدام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب‌رشته ابتدا نسبت به تکمیل پیش نویس تقاضانامه و انتخاب‌رشته مبادرت نموده و پس از بررسی های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات مربوط حد‌اکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه 24 دی ماه 91 به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب‌رشته الکترونیکی اقدام نمایند.

بر‌اساس ضوابط هر داوطلب می تواند از میان کد رشته محل‌های تحصیلی گروه آزمایشی انتخابی و یا گروه های آزمایشی انتخابی حداکثر 50 کد رشته محل را انتخاب و کد رشته محل‌های مذکور را به ترتیب تقدم علاقه در فرم ثبت نام و انتخاب‌رشته الکترونیکی ثبت نام نمایند که بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در هفته آخر بهمن ماه 1391 بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار داده خواهد شد.

دارندگان دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، دارندگان گواهینامه پیش دانشگاهی و یا شاغل در این دوره که حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه موفق به اخذ گواهینامه این دوره شوند، دارندگان مدرک کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دارندگان مدرک کاردانی پیوسته فنی و حرفه‌ای و یا شاغلین به تحصیل در دوره‌های کاردانی که حداکثر تا پایان بهمن ماه موفق به اخذ گواهینامه کاردانی شوند، حق ثبت‌نام در این دوره از پذیرش را دارند.

پذیرفته‌شدگانی که از این طریق پذیرش و به موسسات آموزش عالی معرفی می‌شوند، بر اساس مصوبات مربوط، مجاز به تغییر رشته و انتقال نمی‌باشند.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل اول شامل شرایط عمومی و اختصاصی، سهمیه ها، مراحل پذیرش، جدول های استان و بخش، جدول گروه بندی دیپلم ها و … (کلیک کنید)

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل دوم شامل شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو، نحوه گزینش دانشجو، انتخاب رشته، جدول های رشته های تحصیلی گروه های آزمایشی پنجگانه (کلیک کنید)

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل سوم شامل مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط اتباع خارجی، شرایط و ضوابط و جدول شهریه دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و … (کلیک کنید)


Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام
    من هنگام ثبت نام کد نظام وظیفه را باید 14 بنویسم. ولی سیستم پیام خطا میدهد! چه کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    با سیستم پاسخگویی سازمان سنجش تماس بگیرید.

  2. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام “ببخشید میخواستم بدونم کسی که دیپلم فنی و حرفه ای هشت سال پیش رو در رشته برق داره میتونه در این ازمونها شرکت کنه یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون را مطالعه فرمایید..

  3. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 19 دی 1391

    با سلام آیاپذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه پیام نوردرپایان تحصیل با عنوان فراگیرمیباشد؟لطفا راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    دوست عزیز مدرک فراگیر و سراسری هیچ فرقی با هم ندارد و در مدرک چیزی به عنوان فراگیر ذکر نمی شود

  4. نویسنده دیدگاه : سبزواری - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام.من دانشجوی رشته صنایع دانشگاه پیام نور خرم اباد هستم و به دلیل ازدواج به تهران امدم.به من انتقالی به عنوان تبعیت از همسر نمی دهند.میخواستم بدونم میتونم در کنکور بدون ازمون شرکت کنم بدون اینکه از دانشگاه انصراف بدم و بعد از قبول شدن درس هایی که پاس کردم با درس های رشته جدید تطبیق بدم.تورو خدا جواب بدید.یه شماره هم برای پاسخگویی به اینگونه سوالات بفرمایید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    بله می توانید.دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند می توانید.
    قبل از ثبت نام حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنید

  5. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام ببخشید.من که دیپلم تجربی هستم نمیتونم از رشته های ریاضی استفده کنم؟محدودیت دیپلم داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه فرمایید..

  6. نویسنده دیدگاه : saeid - در تاریخ : 19 دی 1391

    متاسفم برای خودم وهمه دانشجویایی که وقتشونا صرف پیام نور کردن
    هرروز یه قانون

  7. نویسنده دیدگاه : آسیه - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام پشتیبان, خسته نباشید. یه سوال دارم که ربطی به این قسمت نداره اما خواهش میکنم حذف نکنید و جواب بدید.. درصورتی که استاد نمره میانترم رو 0 رد کنه سیستم همون 0 رو درنظر میگیره و نمره امتحان رو در ده هفتم ضرب نمیکنه؟ لطفا جواب بدید. موفق باشید. مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    قبل از ارسال هر گونه نظر در سایت جستجو کنید:
    طریقه محاسبه نمرات میان ترم و پایان ترم

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 دی 1391

    با این شرایط و ضوابطتتون ، آبروی هر چی تحصیل کرده و دانشجو و دانشگاه و کلا ابروی ایران را دارید زیر سوال می برید.
    دیگه سازمان سنجش هم از این همه پول پارو کردن دست بر نمیداره و هر سال و هر روز با یه سری عناوین و بخشنامه هایی ، سعی در ……. این مردم فلک زده و بدبخت رو داره موندم سازمان سنجش این همه پول رو چیکار میکنه سالی چند بار تکمیل ظرفیت اعلام میکنن نمیدونم کنکور بدون آزمون نمیدونم به هر طریقی دست بر دار نیستند . نه خیلی هم بازار کار تو ایران خوبه ؟
    ولمون کنید ترا خدا، بزارید به حال خودمون ، اینقدر نمک به زخممون نپاشید.

  9. نویسنده دیدگاه : bahram - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام و خسته نباشید
    برای ارشد ‍یام نور یا دانشگاههای دیگه هم خبری هست

    امیدوارم تو امتحانا موفق باشین

  10. نویسنده دیدگاه : ارشد کامپیوتر - در تاریخ : 19 دی 1391

    البته بعضی از مراکز پیام نور هنوزم با آزمون سراسری سال بعد دانشجو می پذیزن مثل داشنگاه پیام نور گنبدکاووس که یکی از دانشگاه های قدیمی پیام نور کشوره که اینجا چک کردم فقط 10 تا رشته این دانشگاه بدون آزمونه اونم فکر کنم به خاطر کادر هیئت علمی دانشگاهشه؟

  11. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام
    آیا ازنظرشهریه فرقی بین دانشجویان فراگیرودانشجویانی که بدون کنکورواردپیام نورمیشن هست؟!!
    ممنون ازسایت خوبتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    جدول شهریه بدون ازمون در داخل دفترچه راهنما هست و لیست شهریه دانشجویان فراگیر هم در لینک زیر:
    جدول شهریه سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ دوره های دانشگاه پیام نور

    با همدگیر مطابقت دهید

  12. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام چرا مهندسی شهرسازی بدون کنکور نیست درحالی که مهندسی برق ومهندسی پزشکی بدون کنکورپذیرش میشن ولی برای مهندسی شهرسازی باید کنکور بدی و با توجه به رتبه، انتخاب رشته کنی دلیلش چیه؟؟؟
    ممنون از زحماتتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    والا اینا تصمیم سازمان مرکزی بوده دیگه

  13. نویسنده دیدگاه : سامان - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام

    در دفترچه قید شده که دانشجویان پیام نوری بدون انصراف میتوانند شرکت کنند .

    میخواهم بدانم که در صورت قبول شدن آیا سنوات جدیدی در نظر گرفته میشود یا اینکه در صورت قبول شدن سنوات در ادامه سنوات قدیم میباشد؟
    مثلا کسی که ترم 5 هست در صورت قبول شدن سنواتش صفر میشود یا از ترم 5 حساب میشود؟
    ممنون از جوابتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    بله برای رشته جدید سنوات جدید ثبت می شود

  14. نویسنده دیدگاه : رامین - در تاریخ : 19 دی 1391

    من ورودی 91 بودم .ثبت نام اینترنتی کردم ولی برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نکردم .الان بدون کنکور پیام نور ثبت نام کردم .اگر قبول شدم مشکلی برای ثبت نام رشته جدیدم پیش نمیاد.راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    خیر مشکلی پیش نخواهد امد

  15. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام
    من دانشجی کامپیوتر دانشگاه آزاد هستم. آیا اگر انصراف دهم و به این روش (بدون آزمون) وارد دانشگاه پیام نور شوم، واحدهایم تطبیق داده خواهد شد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند بله می توانید.شرابط تطبیق رو هم در همین سایت می توانید جستجو کنید

  16. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام
    رشته هایی که در دفترچه نیست حذف شده یا دارای کنکور میباشد؟مثلا مدیریت بازرگانی واحد ری در دفترچه نیست چه استنباطی میتوان داشت؟
    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    رشته هایی که در دفترچه نیست بله صورت پذیرش با ازمون هستند

  17. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام به همه میخواستم راهنماییم کنید.درخواست برا مهمام موقت دادم اما دانشگاه میگه هنوز سیستم باز نشده که تایید کنیم اگه سیستم باز نشد تکلیف چیه؟اگه میشه راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    اگر منظورتون برای ترم بعد هست نگران نباشید باز خواهد شد

  18. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام خسته نباشید فرق ماهایی که دی ماه امتحان دادیم یا اینایی که بدون کنکورن چیه پس واسه چی واستیم جواب بیاد همه ثبت نام کنن دیگه؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    خوب تفاوتی که دیده نمیشه

  19. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام می خواستم بدونم اگه دانشگاه پیامنور قبول بشم میتونم بعد از ترم اول اگه یه دانشگاه دیگه مثلا علمی کاربردی قبول شم از پیامنور انصراف بدم و درسام رو با اونجا تطبیق بدم؟لطفا زودتر جواب بدید
    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    بله می توانید

  20. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 19 دی 1391

    سلام این نوع پذیرش شامل کاردانی به کارشناسی هم میشه؟ یعنی رشته های کارشناسی ناپیوسته هن داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 دی 1391 :

    سلام
    فعلا فقط برای مقطع کارشناسی می باشد

  21. نویسنده دیدگاه : ارشد کامپیوتر - در تاریخ : 19 دی 1391

    دوست عزیزی که اسمشون آقا سعید هست میگن متاسفم که وقتمون صرف پیام نور شده اگه اینجوری فکر میکنین پس دانشگاه آزاد که حدود 250 تا 260 هزار ظرفیت رشته دانشگاهیشو بدون کنکور میگیره از امسال اونوقت دانشجویان دانشگاه آزاد هم همین حرف رو میزنن یه خورده درست فکر کنید!
    موفق باشید

  22. نویسنده دیدگاه : saeid - در تاریخ : 20 دی 1391

    به ارشد کامپوتر

    درست یعنی اینکه چی؟
    با این امتحانهای سخت باشرایط بدون آزمون بودن به معنی بی اعتباری پیام نور

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 دی 1391

    دیگه با این شرایطی که شده دانشگاه ازاد و پیام نور و غیر انتفاعی مدرکاشون فقط به درد قاب گرفتن روی دیوار یا ادامه تحصیل دادن توی دانشگاه های دولتی میخوره وگرنه دیگه ارزش استخدامی ندارن این مدرکا !!!!مهندس بر ق و مکانیک و هوافضای بدون کنکور چه شود!!!ما که این شالله ارشد و همین امسال یکی از دولتی های تهران قبول میشیم و ننگ پیام نور و از روی پیشانیمون پاک میکنیم !!!

  24. نویسنده دیدگاه : ? - در تاریخ : 20 دی 1391

    من در گزینش بدون آزمون ثبت نام کردم. خودم رشته مدیریت پیام نور هستم و پایان این ترم بیش از 72 واحد پاس خواهم گرد. اگه در بدون آزمون قبول شم و از رشته مدیریت انصراف بدم با توجه به 72 واحد پاس شدم میشم فوق دیپلم مدیریت… میتونم با حفظ اون مدرک در رشته جدیدی که قبول شدم برای کارشناسی این رشته جدید تحصیل کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    بله می توانید مشکلی ندارد

  25. نویسنده دیدگاه : ارشد کامپیوتر - در تاریخ : 20 دی 1391

    به سعید

    اگه شما میگین اینطوری پیام نور بی اعتبار شده پس دانشگاه آزاد هم بی اعتبار تر شده
    این حرف اصلا صحیح نیست!؟

  26. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 20 دی 1391

    خ خ ممنون از راهنماییتون

  27. نویسنده دیدگاه : ارشد کامپیوتر - در تاریخ : 20 دی 1391

    ولی ای کاش مسئولین دانشگاه پیام نور رشته های مهندسی رو با آزمون پذیرش می کردن یا اگه میخواستن حذف کنن فقط شامل واحد های پیام نور بشه نه مراکز!

    ای کاش سایت شما هم گزینه های به نام مثبت یا منفی داشت که اونایی که میان بازدید کنن رای مثبت میدادن یا منفی!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    سعی میشه به زودی تغییراتی در قسمت نظرات سایت و کلا سایت فراهم کنیم. مثل رای دادن به نظرات دوستان و …

  28. نویسنده دیدگاه : حسینی - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام
    پشتیبان عزیز ، من دانشجوی پیام نور سراسری هستم اگر بخوام تو این ثبت نام بدون آزمون پیام نور ی رشته ی دیگه انتخاب کنم باید این رشته ای که الان می خونم رو انصراف بدم؟
    سوال دومم اینکه اگه تو این ثبت نام بدون آزمون قبول بشم و بنا به دلایلی نخوام برم مشکلی پیش نمیاد ؟ میتونم همین رشته سراسریم رو بخونم؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    سلام
    خیر احتیاجی به انصراف نیست و می توانید به عنوان رشته دوم تحصیل کنید.
    خیر مشکلی پیش نخواهد آمد

  29. نویسنده دیدگاه : کیومرث - در تاریخ : 20 دی 1391

    کسی سئوالات یا پاسخنامه تستی ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت 2 رو که امروز امتحانش بود نداره نداره؟

  30. نویسنده دیدگاه : اعتقاد - در تاریخ : 20 دی 1391

    باسلام خدمت پشتیبان عزیز و آقا سعید وارشد کامپیوتر که سر بی اعتباری مدرک اختلاف دارن فوضولی نباشه این حرفا از من داشته باشید الان متاسفانه مدرک های کارشناسی چه دولتی چه آزاد چه پیام نور ارزشش برای استخدام کم شده باید تلاش بیشتر کرد برا ارشد الان ملاک فوق لیسانسه هر کی داشته باشه دیگه نمیگن از چ نوع دانشگاهیه یا نمیگن لیسانستا از کجا گرفتی

  31. نویسنده دیدگاه : atena - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام خسته نباشید یه سوال فوری آیا اگه منبع کتاب تغغیرکنه کد درسش هم تغییر میکنه ؟اخه این ترم کتاب عوض شده ولی کد درسش همون کد ترم های قبله ممنون ..
    امتحان خود خوان هست وسر در گم شدم ..

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    خیر کد درس تغییری نخواهد کرد

  32. نویسنده دیدگاه : zare - در تاریخ : 20 دی 1391

    با سلام لطفا راهنمایی بفرمایید:
    نمره قبولی دروس جبرانی در کارشناسی ارشد از چند حساب می شود؟
    لطفا جواب دهید.!!!
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1391 :

    سلام
    برای دروس جبرانی نمره 10 نمره قبولی می باشد

  33. نویسنده دیدگاه : ارشد کامپیوتر - در تاریخ : 20 دی 1391

    با سلام به اعتقاد و تشکر از زحمات پشتیبان سایت

    باز خوبه شما حداقل یه حرف جالبی زدین ولی به نظر من دانشگاه پیام نور حالا چه بدون آزمون دانشجو بگیره چه با آزمون نسبت به دانشگاه آزاد از نظر منابع درسی که به دانشجو معرفی می کنن سرتره چون دانشجویان دانشگاه آزاد حتی یه جزوه 60 صفحه ای هم زورشون میاد بخونن حالا چه برسه به کتاب حجیم

    بازم جای شکرش باقیه دانشگاه پیام نور امتحاناتش به صورت متمرکز و سراسری است امیدوارم همین روند ادامه داشته باشه

    بازم متشکرم از زحمات پشتیبان سایت امیدوارم در آینده شاهد تغییرات بخش نظرات در این سایت باشیم موفق باشید

  34. نویسنده دیدگاه : سورنا - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام
    خسته نباشید
    اگر امکانش هست پیگیری کنید که چرا نمرات امتحاناتی هیچ کدام از امتحانات هنوز وارد نشده (حداقل در اهواز هنوز وازد نشده) ؟ ترم های پیش نمرات تستی 24-48 ساعت بعد درج میشد .
    متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    سلام
    فعلا نتیجه هیچ یک از امتحانات اعلام نشده

  35. نویسنده دیدگاه : سامان - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام و خسته نباشید از این همه حوصله که واسه جواب دادن سوالات که به کار میبرید

    سوالم این بود که من دانشجوی پیام نور هستم و ترم 9 رشته ای که الان دانشجوی آن هستم را دانشگاه شهر خودمان آورده حالا میخواهم بدانم میتوانم با استفاده از این آزمون شرکت کنم و در دانشگاه شهر خودمان بیایم؟
    و آیا من که تا ترم 12 ، 3 ترم دیگر مهلت دارم در صورت قبولی همان 3 ترم هست یا اینکه سنوات جدیدی در نظر گرفته میشود؟
    چون یکی از دوستان میگفت چون ترم نه هستی نیمشودو اگر بشود سنوات جدید در نظر گرفته نیمشود!
    ممنون میشم راهماییم کنید چون چند روز دیگه ثبت نام تمومه و من هنوز سردرگمم!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    سلام
    بله دوستتون درست گفتند و اگر از معافیت تحصیلی استفاده می کنید سنوات رشته اولتان حساب می شود

  36. نویسنده دیدگاه : بیتا - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام”ببخشید میشه بگید منظور از این لیست ارائه شده مخصوص دانشجو (گزارش 212)تو سایت گلستان چیه؟

  37. نویسنده دیدگاه : سمیه - در تاریخ : 20 دی 1391

    با سلام
    در صورت قبولی در دانشگاه پیام نور بدون آزمون ، حضور در کلاس اجباری هست ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    سلام
    حضور در کلاسهای دانشگاه پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که فاقد منبع باشد و دروسی که دارای واحد عملی باشند

  38. نویسنده دیدگاه : بهادر - در تاریخ : 20 دی 1391

    باسلام
    بنده دانشجوی دکتری مهندسی یکی از دانشگاههای دولتی می باشم. لطفا بفرمایید چنانچه بدون آزمون در پیام نور پذیرفته شوم امکان تحصیل همزمان هر دو رشته را خواهم داشت؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    سلام
    این موضوع رو باید از وزارت علوم و یا سازمان سنجش استعلام فرمایید

  39. نویسنده دیدگاه : ashraf - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام من دبیر هستم وفوق دیپلم دارم آیا می توانم در رشته ای غیر از رشته تدریسم درکارشناسی بدون کنکور پیام نور ثبت نام کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    سلام
    بله می توانید

  40. نویسنده دیدگاه : عمران - در تاریخ : 20 دی 1391

    سلام ببخشید من میخواستم رشته حقوق بخونم.ولی این ظرفیت هایی که اعلام کرده برای حقوق (مرکزی یا خرمدره) 50 نفر هست .در یک قسمت دیگر هم نوشته که معدل دیپلم اونهایی که ریاضی فیزیک بوده رشته دبیرستانشون 40% تاثیر داده میشه!!!. آیا با این شرایط برای من که معدل دیپلمم 19 هست امکان قبولی حقوق وجود داره؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 دی 1391 :

    سلام
    مشخص نیست. بستگی به نفرات ثبت نام کننده دیگر هم دارد

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top