چاپ خبر

آغاز ثبت نام بدون آزمون سال 91 دانشگاه پیام نور + دانلود دفترچه راهنما

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور، آزاد و غیرانتفاعی سال 91 آغاز شد / ثبت نام تا 24 دی ماه 91

 ثبت نام رشته های بدون آزمون کنکور تا چهارشنبه 27 دی ماه 91 تمدید شد

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته های تحصیلی بدون آزمون  دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی، موضوع مصوبه کارگروه ماده(4)قانون پذیرش دانشجو برای سال 1391 می رساند :به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانیکه تا این تاریخ برای  ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که بتوانند تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 27 دی ماه 91 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند . لذا کلیه متقاضیان ، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما و انتخاب رشته از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است ) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : بر اساس مصوبه کارگروه ماده 4 قانون پذیرش دانشجو، در بیش از 10 هزار کد رشته محل تحصیل دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی بدون برگزاری آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلب صورت می‌گیرد.

ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون سراسری سال 1391 – کلیک کنید

خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی بدون آزمون سراسری سال 1391 – کلیک کنید

داوطلبان می‌توانند علاوه بر پرداخت از طریق سایت سازمان، نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز (ATM) بانک صادرات ایران اقدام کنند.

کلیه داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در پذیرش کد رشته محل‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی برای نیم سال تحصیلی 91-92 توصیه می شود ابتدا نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای این آزمون مبادرت کرده و سپس در صورت واجد شرایط بودن از 18 دی ماه 91 لغایت یکشنبه 24 در ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب‌رشته اقدام و با واریز مبلغ 85000 ریال به عنوان وجه ثبت نام و انتخاب‌رشته برای یک گروه آزمایشی از طریق کارت های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال باشد نسبت به دریافت شماره پرونده و رمز ورود اقدام و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب‌رشته ابتدا نسبت به تکمیل پیش نویس تقاضانامه و انتخاب‌رشته مبادرت نموده و پس از بررسی های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات مربوط حد‌اکثر تا ساعت 24 روز یکشنبه 24 دی ماه 91 به سایت سازمان مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب‌رشته الکترونیکی اقدام نمایند.

بر‌اساس ضوابط هر داوطلب می تواند از میان کد رشته محل‌های تحصیلی گروه آزمایشی انتخابی و یا گروه های آزمایشی انتخابی حداکثر 50 کد رشته محل را انتخاب و کد رشته محل‌های مذکور را به ترتیب تقدم علاقه در فرم ثبت نام و انتخاب‌رشته الکترونیکی ثبت نام نمایند که بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در هفته آخر بهمن ماه 1391 بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار داده خواهد شد.

دارندگان دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، دارندگان گواهینامه پیش دانشگاهی و یا شاغل در این دوره که حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه موفق به اخذ گواهینامه این دوره شوند، دارندگان مدرک کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دارندگان مدرک کاردانی پیوسته فنی و حرفه‌ای و یا شاغلین به تحصیل در دوره‌های کاردانی که حداکثر تا پایان بهمن ماه موفق به اخذ گواهینامه کاردانی شوند، حق ثبت‌نام در این دوره از پذیرش را دارند.

پذیرفته‌شدگانی که از این طریق پذیرش و به موسسات آموزش عالی معرفی می‌شوند، بر اساس مصوبات مربوط، مجاز به تغییر رشته و انتقال نمی‌باشند.

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل اول شامل شرایط عمومی و اختصاصی، سهمیه ها، مراحل پذیرش، جدول های استان و بخش، جدول گروه بندی دیپلم ها و … (کلیک کنید)

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل دوم شامل شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو، نحوه گزینش دانشجو، انتخاب رشته، جدول های رشته های تحصیلی گروه های آزمایشی پنجگانه (کلیک کنید)

دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی (بهمن ماه سال 1391) – فصل سوم شامل مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط اتباع خارجی، شرایط و ضوابط و جدول شهریه دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و … (کلیک کنید)


Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 23 دی 1391

    تو رو خدا جواب منو دقیقا بدین…….هر کسی یه چیزی میگه….من دانشجوی سراسری پیام نورم اگه تو بدون کنکور پذیرش بشم میتونم تحصیل همزمان داشته باشم؟؟آخه هر دو تاش سراسری میشه دیگه……اگه بله پس چرا یه عده میگن هر دو سراسری نمیشه،اگه خیر پس شما چرا در جواب بعضی از دوستان گفتین میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    بله می توانید مشکلی ندارد.

  2. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 23 دی 1391

    پس دیگه تضمینش با شما…..آخه این سوال رو از سایت ….. پرسیدم با قاطعیت گفتن امکان تحصیل همزمان دو رشته سراسری نیست،حتما باید یکیش فراگیر باشه.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    بله 100 درصد تحصیل همزمان دو رشته از طریق ازمون سراسری امکان پذیر نیست و فقط در صورتی مجاز هست که یکی از طریق آزمون سراسری باشد . یکی از طریق ازمون فراگیر.
    ولی این بدون ازمون اصلا مشخص نیست در کدام یک از گروه ها انجام می شود. و ما هم اینو به صورت قاطع نمیگیم که می شود یا نمی شود دقت داشته باشید.

  3. نویسنده دیدگاه : شاهین - در تاریخ : 23 دی 1391

    خوب الان تکلیف چیه؟؟الان که دیگه ظاهرا واسه این رشته ها کنکوری برگزار نمیشه…..نه سراسری نه فراگیر،خوب اگه یکی بخواد تحصیل همزمان کنه مجبوره بدون کنکور بره دیگه……لطفا چون این سوال خیلی از بچه هاست پیگیری کنید نتیجه رو بزارین تو سایت…..خیلی ممنونم ازتون 🙂

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    نا سعی میکنیم پیگیری کنیم ولی خودتون هم سعی کنید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش موضوع رو پیگیری کنید

  4. نویسنده دیدگاه : اشکان - در تاریخ : 23 دی 1391

    سلام
    1 میخواست بدونم که اگه تو این انتخاب رشته قبول شم برای کنکور سال دگه که ثبت نام کردم مشکلی پیش نمیاد ؟
    2 کدوم دانشگاه پیام نور تمام کلاس اش حضوری هستش (تهران شمال و کرج )
    یعنی اگه قبول شم میخوام تمام کلاس ها رو حضوری بردارم
    شدنیه ؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    1- خیر مشکلی ندارد
    2- هر مرکزی بیا به احتیاج دانشجویان کلاس تشکیل میدهد و هر ترم هم برنامه ریزیشون تغییر می کند و ثابت نیست

  5. نویسنده دیدگاه : SAREZ - در تاریخ : 23 دی 1391

    سلام .من برای ثبت نام وارد شدم وچند مرحله را پر کردم که مرورگرم بسته شد حالا وقتی می خوام برم ادامه باید چکار کنم .؟از اولم بری نمیشه .لطفا زود جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    مجددا وارد بشید و ببینید از کجا میاد براتون.اگر از اول اومد دوباره مراحل رو برید

  6. نویسنده دیدگاه : کربلایی مهدی - در تاریخ : 23 دی 1391

    سلام ایام تسلیت باد

    من فراگیر امسال اسم نوشتم و 24 اذر امتجان دادم
    به نظرتون این بدون کنکور هم بنویسم؟ معدل دیپلمم خوبه و احتمال قبولیم زیاده
    آخه نمی دونم فرقی بین این فراگیر و پیام نور بدون کنکور هست یا نه مخصوصا تو دو مقوله ( اجباری بودن کلاس ها و شهریه ) / البته علی الظاهر شهریه پیام نور بدون کنکور خیلی کمتره این جور که من مقایسه نمودم ( البته علی الظاهر !! )
    باز هم اگر میشه شما کمک کنین و توضیح بدین که :

    اگر فراگیر امسال قبول شدم برم یا پیام نور بدون کنکور هم اسم بنویسم و اونا برم اگر قبول شدم؟ با توجه به این نکته که (( که اجباری نبودن کلاس و شهریه کمتر و اعتبار مدرک )) برام اولویت دارن
    پیش فرض هم این هست که هر دو بتونم قبول بشم تو همون رشته و شهری که بخوام

    خیلی سپاسگذار

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    از نظر برگزاری کلاس ها تفاوتی ندارد. ا زنظر شهریه هم تا پذیرش انجام نشود مشخص نیست.

  7. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 23 دی 1391

    سلام پشتیبان خدا حفظ ت کنه ببخشید این نتایجش زودتر از فراگیر میاد یا همزمان یا هم مشخص نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    نتایجش احتمال زیاد دیرتر از فراگیر اعلام شود.
    جوری که اعلام شده نتایج بدون آزمون هفته آخر بهمن ماه اعلام می شود

  8. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 23 دی 1391

    با سلام و وقت بخیر
    آیا همزمن با سربازی میتوان در رشته های بدون کنکور اعلام شده دانشگاه پیام نور تحصیل کرد؟(بدون ترخیص از سرازی یعنی هم درس بخونیم و هم خدم سربازی انجام بدیم)
    در بند 8 صفحه 140 (پیوست 1 )ذکر شده است که امکان پذیر نیست ولی در صفحه 144 (پیوست4) امکان پذیر بودن این کار بیان شده است-پیش پیش بابت راهنمایی شما متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    تحصیل همزمان با خدمت سربازی از طرف سازمان نظام وظبفه ممنوع شده است.

  9. نویسنده دیدگاه : raha - در تاریخ : 23 دی 1391

    سلام / ببخشید من دانشجو ی دوره کارشناسی سال 91 هستم و ورودی بهمن هستم یعنی هنوز وارد دانشگاهم نشدم.اگه ثبت نام کنم و قبول شم و انصراف بدم همین بهمن امسال وارد دانشگاه می شم یا ترم اینده؟ اگر ترم اینده هست چرا الان برای پذیرش اقدام کرده اند و سال اینده این کارو انجام نمیدن. مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    پذیرش بدون آزمون برای ترم بهمن هست.

  10. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 23 دی 1391

    سلام
    آیا برای دروسی که معادل سازی میکنیم باید هزینه ی دوباره بدیم؟میشه توضیح بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    بله. مراجعه کنید به:
    بخشنامه جدید معادلسازی و تطبیق واحد دروس در پیام نور

  11. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 23 دی 1391

    دو تا سوال داشتم .
    ۱-اگر کسی دانشجو کارشناسی پیام نور بود و با سقف ۷۵ واحد از دانشگاه انصراف بده و خدمت هم رفته باشه میتونه در بدون ازمون ثبت نام کنه .
    ۲-اگه قبول بشه و بخواد همون رشته رو ادامه بده با ان ۷۵ واحد محاسبه میشه با دوباره از صفر شروع می شه .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    1-بله
    2- برخی دروسی که شرایط تطبیق رو دارند می تواند تطبیق دهد

  12. نویسنده دیدگاه : افسر - در تاریخ : 23 دی 1391

    با سلام و روز حوش . کلاس ها حضوری بر گذار می شه یا غیر حضوری لطفا جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    بستگی به مرکزی و واحدی دارید که قبول می شوید. ولی در کل هم حضوری دارد .و هم غیر حضوری

  13. نویسنده دیدگاه : مهرداد - در تاریخ : 23 دی 1391

    پشتیبان گرامی ای اسوه تحمل
    سلام
    اگر من فردا در مقطع کارشناسی ثبت نام کنم با فردی که روز اول ثبت نام کرده از نظر قبولی شانس کمتری دارم یا خیر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    خیر تفاوتی ندارند

  14. نویسنده دیدگاه : morteza - در تاریخ : 23 دی 1391

    با سلام

    میشه بفرمایید نتیجه ی پیگیری سوال آقا شاهین درباره ی تحصیل همزمان چی شد؟؟؟

    با سپاس فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    روز تعطیل هست و کسی هم جوابگو نیست. قول نمیدیم جوابش رو بدیم. ولی تا جایی بتونیم پیگیری میکنیم

  15. نویسنده دیدگاه : ایزانلو - در تاریخ : 23 دی 1391

    سلام خسته نباشید. ببخشید من دیپلم تجربی و علاقمند به رشته رباتیک می باشم و می خوام در این رشته تحصیل کنم ایا شما فکر می کنید بتوانم در این رشته پذیرش شوم معدل کلم 36/17 و معدل کتبی من 66/14 می باشد. یا رشته برق؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    مشخص نیست. بستگی به دیگر داوطلبان این رشته محل دارد

  16. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 23 دی 1391

    سلام چرا من نمیتونم صفحه دفترچه آزمون رو بیارم آیا از طریق دیگه ای میشه دفترچه را تهیه کردتورو خدا زود جوابمو بدین وقتی نمونده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    خیر. فقط باید دفترچه رو دانلود کنید.لینک های دانلود نیز قرار داده شده است

  17. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 23 دی 1391

    با سلام و خسته نباشید به شما مدیر محترم سایت
    میخواستم بپرسم که هنوز سایت برای ثبت میان ترم کارشناسی بازه یا نه؟
    خواهش میکنم جواب بدین واقعا مهمه
    گفته بودن 18 بسته میشه ولی بعضی از کارمندان دانشگاه گفتن هنوز بسته نشده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1391 :

    سلام
    مثل اینکه هنوز بسته نشده ولی احتمال داره فردا قفل شود

  18. نویسنده دیدگاه : پیام نور - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام وخسته نباشید
    اگرکسی دانشجوفراگیرروانشناسی باشه میتونه به عضوانجمن روانشناسی دربیادیابه خاطرفراگیربودنش نمیتونه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    بله می تواند. ربطی به فراگیر و غیر فراگیر بودن ندارد

  19. نویسنده دیدگاه : Mahdi - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام یه سوال دارم
    اگه دو درس ریاضی عمومی 1 و 2 در یک ترم انتخاب بشه و درس ریاضی 1 پاس نشه ولی ریاضی 2 پاس بشه. اون وقت ریاضی 2 قبولی میده یا چون ریاضی 1 پیش نیاز اونه. ریاضی 2 هم مردود میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    اگر ظبق تبصره ماده 10 ریاضی 1 و 2 را بهم اخذ کرده باشید خیر مشکلی ندارد و ریاضی 2 نمره اش ثبت می شود.
    ولی اگر تا کنون ریاضی 1 رو اخذ نکرده و الان ریاضی 1 و 2 را باهم اخذ کرده اید خلاف مقررات عمل کرده اید و حتی اگر ریاضی 1 رو هم قبول شوید ریاضی 2 شما حذف خواهد شد

  20. نویسنده دیدگاه : سیاوش - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام اگر میشه جواب منو بدید چون دیگه وقت زیادی برای ثبت نام نیست من دیپلم کامپیوتر دارم وخواستم دانشگاه پیام نور بدون ازمون شرکت کنم خواستم ببینم قبل اینکه به عنوان دانشجو پذیرفته بشیم چه درسای امتحان میگیرن وبه چه صورتن امتحاناشون و ایا برا این درسا کلاس برگزار میشود یا خیر ؟؟؟واگر درسا رو مثلا قبول نشدیم بعد کنکور علمی کاربردی دادیم و قبول شدیم میشه پیام نور ادامه ندیم وبریم علمی کاربردی متشکر میشم زود پاسخمو بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    اینکه چه دروسی میگیرند برای هر رشته ای متفاوت است
    بله شما می تواند بعد انصراف دهید و در عملی کاربردی خود ثبت نام کنید مشکلی ندارد.

  21. نویسنده دیدگاه : سیاوش - در تاریخ : 24 دی 1391

    ببخشید سوال دیگه مدرک اصلی دیپلمم دستم نرسیده اگر برا ثبت نام برم دانشگاه با مدرک موقت که ثابت بشه دیپلم داریم ثبت نام میکنن یا خیر ؟//////////////////////////////////

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    بله مشکلی ندارد

  22. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام
    ببخشید احتمال تمدید ثبت نام هست؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    بله احتمالش هست. ولی فعلا چیزی اعلام نشده

  23. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام
    خسته نباشید
    ببخشید من اگه این ترم که ترم آخرم یکی از درسامو نتونم پاس کنم،
    میتونم تک درس بگیرم؟
    تاریخ تک درس توی همون ترم بعده؟؟
    یا یکم زودتر؟؟؟؟
    اگه لطف کنید جواب بدید
    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    اگر فقط یک درس باقی مانده داشته باشید بله می توانید تکدرس اخذ کنید.
    خیر برای ترم آینده هست

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام خواهش میکنم جواب بدید اگر چه تکراری باشه

    شرایط این که یک درس به شکل تک درس بگیری چه؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    ترم آخر باشید و فقط یک درس برای فارغ التحصیلی داشته باشید.

  25. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام مجدد
    ببخشید من اگر پرینتر در دسترس نداشته باشم و ثبت نامه رو انجام بدم بدون گرفتن پرینت (کد رهگیری و … را یادداشت کنم) مشکلی پیش میاد؟
    یا بعدا میتونم از اطلاعات پرینت بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد و فقط کد رهگیری رو یکجا یادداشت کنید که داشته باشید.

  26. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام مدیر . ایا دروس ترمی دانشگاه پیام نور هم بصورت زوج و فرد هست؟ مثلا یه درس رو این ترم میدن و ترم دیگه ارایه نمیدن ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    هر مرکزی و واحد پیام نور فرق می کند و برنامه خاص خودشان را دارند.ولی اکثر بر اساس برنامه 9 ترمه دانشجویان دروس را ارائه می دهند

  27. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 24 دی 1391

    ببخشید من سه سال اخر دیپلمم سال 1377 رفسنجان بودم شناسنامه ام صادره از رفسنجان هست ولی الان 4 ساله که متاهل هستم و ساکن تهران وشغلم ازاد .میخواستم بدونم بومی کجا محسوب میشوم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    جایی که الان زندگی میکنید

  28. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام مدیر. مدیر جان مدرک رسمی پیام نور را بعد از این که درس رو تموم کردیم کی میدن یه تعداد میگن بعد از جهار سال؟!!! ایا درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    تا جایی ما شنیدیم زمانی که جایی به صورت رسمی استخدام بشید. البته بعد از چند سال هم میدن ولی چند سالشو اطلاع نداریم

  29. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام
    تشکر که اینقد سریع جواب میدین
    میخواستم بپرسم
    شما پیگیری نکردین که چرا هنوز نتیجه هیچ درسیو اعلام نکردن؟؟
    آخه شما به مسئولان دسترسی دارین نشده که دلیل این همه تاخیرو بپرسین؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1391 :

    سلام
    فعلا جواب درستی به ما هم نداند و کسی جوابگوی نیست و به بقیه ارجاع می دهند.در حال پیگیری هستیم

  30. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 24 دی 1391

    از بالا بالایی ها پیگیر باش پشتیبان که نمره ها بزنن و گرنه خودت میدونی که اگه دیر نمره وارد کنن پاسخنامه ها رو گم میکنن دیگه و یه بخشنامه میدن امتحانا از اول میگیریم پیام نورهستا ها پس پیگیر باش گلم!!!!!!!!!!!

  31. نویسنده دیدگاه : بهنام - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام مدیر جان من نگران نمره هام هستم چرا پس نمیزنن 10 روز گذشت پاسخ نامه ها رو گم میکنن. بدبخت می شیم .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    سلام
    نگران نباشید مشکل از طرف سازمان مرکزی می باشد

  32. نویسنده دیدگاه : * علی * - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام

    من الان پدرم میتونه ادامه تحصیل بده ؟
    کارت معافیت داره + دیپلم

    برای رشته حقوق فقط ثبت نام کافیه ؟
    یعنی بدون هیچ آزمون و تستی میره میشه دانشجو؟ ( شهریه اش زیاد مهم نیست )

    اگه تکراریب میپرسم معذرت میخوام فقط چون تا امروز وقت داره و میخوام سریع اقدام کنم

    ثبت نام کردن = با دانشجو شدن ؟

    خیل خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    سلام
    بله. البته سوابق تحصیلیشون رو چک میکنن و بعد قبولی میدن.

  33. نویسنده دیدگاه : reza - در تاریخ : 24 دی 1391

    با سلام
    ببخشید در ثبت نام بدون نکور حتما باید رشته های پیام نور استان خودمونو انتخاب کنیم یا میتونیم از استان های اطراف هم انتخاب کنیم؟
    مثلا من در تهران هستم از البرز هم می تونم انتخاب کنم یا نه؟؟

    با تشکر از پاسخگویی سریع شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    سلام
    باید محل هایی رو انتخاب کنید که بومی آنجا باشید

  34. نویسنده دیدگاه : پریسا - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام خسته نباشید.من بدبختانه کد ملیمو اشتبا نوشتن تو مراحل ثبت نام .چیکار کنم؟
    بعد اینکه معدل باید بالای چند باشه برای پذیرش؟
    ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    سلام
    فرصتی برای ویرایش اطلاعات تا 27 دی گذاشته اند.اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنید

  35. نویسنده دیدگاه : کیارش - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام ببخشید برا پیام نور ساعت 7 سایتش ارور میداد ثبت نامم نکردن بعد گفتن تا 27 تمدید شده درسته بعد ما دیپلم کامپیوتر داریم وسوالم اینه که ما طریق ریاضی وارد دانشگاه میشیم بعد اون درسای که باید پاس شه به عنوان پیش دانشگاهیه بعد این درسا که پاس شد برای کارشناسی میخونیم اگه درسته جواب ok رو به من بدین متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    سلام
    بله تا 27 تمدید شده.
    بله

  36. نویسنده دیدگاه : شیوا - در تاریخ : 24 دی 1391

    یا سلام خدمت شما خسته نباشید سوالم این بود من ترم سوم کارشناسی ارشد کرج هستم و آموزش محور هستم و برای ترم بعد 15 واحد دارم و اینکه میدونم در کارشناسی ارشد 14 و احد میدن پس با این حال به نظر شما من با این ا واحد اضافه چیکار کنم آیا باید به خاطر این 1 واحد باید یک ترم اضافه بخونم یا چار ه ای نیست از قبیل معرفی به استاد یا حتی تبصره ای ؟خواهش میکنم راهنماییم کنید.با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    سلام
    بله متاسفانه باید برای آن 1 واحد یک ترم دیگر بمانید

  37. نویسنده دیدگاه : بي نام و نشان - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام، یه سوال داشتم، میخواستم بدونم این قانون تک درس و ارجاء به استاد، فقط متعلق به دوره کارشناسیه، و یا کارشناسی ارشد رو هم دربر میگیره؟
    ودر صورت متعلق بودن فقط به کارشناسی، آیا باید برای دو واحد، یک ترم اضافی رو باید بگذرونیم؟
    با تشکر از زحمات شما جناب پشتیبان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    سلام
    بله برای کارشناسی می باشد.
    بله

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 24 دی 1391

    سلام خسته نباشید.
    ترم های قبل امتحانات تستی 48 ساعت بعد از امتحان جوابش میومد چرا این ترم انقدر طول کشیده.الان 7 روز هست از امتحانم میگذره.
    مشکلی پیش امده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ما نگرانیم.
    بگید ما تحمل داریم.

  39. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 24 دی 1391

    چرا اون گزینه فایل سوالا نیست؟تو قسمت مشاهده نتایج ازمون.همه ترما بود این ترم نیست. سوال بیاد کجا میخوان بزارن؟؟؟؟شاید واسه اینه نمره هنوز نیومده.چرا سوالا بعد امتحان به ما نمیدن؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    بله قسمت دریافت سوالات برای همه غیرفعال شده

  40. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 دی 1391

    آیا ثبت نام پیام نور فرا گیر بدون آزمون بهمن 91 تمدید شده است ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1391 :

    بله تا 27 دی ماه تمدید شده

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top