آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 دانشگاه پیام نور از ۱۴بهمن ۹۱ آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

 

تمدید ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور / تاریخ حذف و اضافه


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : انتخاب واحد نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور از روز 14 بهمن ماه ۱۳۹1 آغاز و از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطای زیر مواجه شوید:

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

ویا ممکن است با خطای زیر مواجه شوید :

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 19 اسفند ماه 1391 لغایت 30 اسفند ماه 1391 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

لیست ارائه دروس و جدول منابع درسی تمامی مقاطع پیام نور نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

۶- سنوات تحصیلی مجاز برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند حداکثر ۱۲ نیمسال و برای سایرین ۲۰ نیمسال می باشد.

۷- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

8- حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس معدل ترم قبل شما می باشد. (با توجه به معدل ترم قبل خود بر اساس جدول زیر انتخاب واحد کنید)

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر ۱۲ واحد
بین ۱۲ تا 17 حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال اول 92-91 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* دانشجویان ترم اخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترمی شان مشروط و کمتر از ۱۲ باشد به شرطی می توانند بیشتر از ۱۲ واحد انتخاب کنند که معدل کلشان از ۱۲ بیشتر باشد.

9- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.


راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

– پس از مشاهده صفحه ورود به سیستم نام و کلمه عبور خود را به صورت زیر وارد نمایید:

* نام عبور : ۹ رقم اول شماره دانشجویی

* کلمه عبور : شماره شناسنامه (اگر رمز خود را تاکنون تغییر نداده اید)

تذکر : در صورت عدم ثبت شماره شناسنامه کلمه عبور برابر نام عبور خواهد بود.

1-نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه ۹ ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

تذکرات:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

3-مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت شهریه:

برای مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت مالی میتوانید پس از ورود به سیستم و با کلیک بر روی گزینه ( ثبت نام>گزارشهای ثبت نام>ثبت نام >گزارش۱۰۱ ) نسبت به مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت مالی خود اقدام نمایید.

۴-نحوه درخواست مرخصی:

برای ثبت نام مرخصی می توانید پس از ورود به سیستم با کلیک بر روی گزینه ( آموزش > دانشجو> درخواستها >تقاضای مرخصی تحصیلی برای یک ترم) صفحه مربوطه راباز کنید.در این صفحه در قسمت عملیات،محل«توضیح» به طور مختصر علت مرخصی را اعلام فرمایید.سپس دکمه«بررسی تغییرات»را از پایین صفحه کلیک فرمایید.و درصورت عدم مشکل دکمه«اعمال تغییرات »را کلیک فرمایید.

۵-نحوه مهمان شدن:

برای مهمان شدن در مرکز لازم است ابتدا به مرکز / واحد مبدا مراجعه نمایید تا کارمند مربوطه در صورت موافقت نسبت به صدور مجوز اقدام نمایند .پس از ثبت درخواست مهمانی توسط واحد مبدا،این درخواست توسط واحد مقصد قابل مشاهده و تائید است.تنها پس از تائید واحد مقصد امکان ثبت نام دانشجو در محل جدید وجود دارد. ( خود دانشجو باید بعد از پر کردن فرم مهمان در مرکز نیز درخواست خود را دوباره در سایت گلستان ثبت نماید).

۶- نحوه پرداخت شهریه:

جهت پرداخت شهریه دانشجویی به شماره حساب های بانک صادرات مندرج در گزارش 101 یا 163 صرفا می بایست از طریق مراجعه حضوری و تکمیل فیش به بانک صادرات اقدام نمایند.

شایان ذکر است مطابق اعلام بانک صادرات پرداخت از ATM  و…. مورد تائید نمی باشد و مسئولیت هرگونه مغایرت بعهده دانشجو می باشد.


 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : فهیمه - در تاریخ : 14 بهمن 1391

    سلام پشتیبان
    من ترم اول هستم میخاستم بپرسم من برای انتخاب واحد وبرای ثبت نام ترم 2 یاهمون نیم سال دوم باید حضوری این کارا رو انجام بدم یا غیر حضوری کافیه یا هردو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر غیرحضوری و از طریق سیستم گلستان

  2. نویسنده دیدگاه : فهیمه - در تاریخ : 14 بهمن 1391

    سلام خسته نباشید پشتیبان
    میخاستم بپرسم من یک هفته است میرم تو سایت گلستان این ارور رو میده منظورش چیه؟؟؟؟ میترسم مهلت انتخاب واحدم دیر بشه چکار کنم؟؟
    navigation blocked و
    there is a problem with this website security certificate خواهش میکنم منظورش رو برام بفرستید منتظر هستم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    شما از طریق لینک زیر مراجعه کنید تا مشکلتون برطرف شود:
    http://reg.pnuna.com

  3. نویسنده دیدگاه : blue.pnu.taybad - در تاریخ : 14 بهمن 1391

    سلام پشتیبان عزیز.من شهریه ام قسطی بوده و قسط دوم و آخرش رو 11 بهمن واریز کردم.و هیچ بدهی ندارم.الان از 72 ساعت هم گذشته و وارد صفحه ام که میشم نمراتم رو نمیده.چیکار کنم.لطفا راهنمایی ام کنید.انتخاب واحد هم شروع شده عقب می مونم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    باید صبر کنید تا فیش شما در سیستم ثبت شود. چند روزی سایت مشکل داشت و فیش ها ثبت نشده اند

  4. نویسنده دیدگاه : فریبا - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام.
    من اکثر موقعها با توجه به تاریخ امتحانام انتخاب واحد می کنم این چه فیلمیه این ترم درآوردن؟
    چرا انقدر سر مسائل الکی ملت و حرص می دن؟؟؟ ازاینکه تاریخ امتحانا رو نگن چی عایدشون می شه؟؟؟

  5. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام برا کسی که از خدمت معاف شده تاچند ترم میتونه ادامه تحصیل بده12ترم یا 20 ترم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    20 نیمسال و یا 10 سال

  6. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    ببخشید برا من زده معافیت ازنظام وظیفه یعنی همون معافیت از تحصیلی محسوب میشه؟ بعدش من امکان معاف شدن از خدمت و دارم بعد تا چند ترم میتونم ادامه تحصیل بدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    بله همان معافیتی تحصیلی هست.
    اگر ورودی 91 به بعد هستید 5 سال و اگر ورودی 91 به قبل هستید 6 سال

  7. نویسنده دیدگاه : ساغر - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    باسلام
    ببخشید من این ترم امتحان اقتصاد خرد داده ام ولی هنوز جواب این امتحان نیومده؛ امتحانم تستی بوده؛ چرا نیومده؟
    ببخشید من این ترم درخواست تغییر رشته ددم کی مشخص میشه با در خواست من موافقت کردن یانه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    حتما مشکلی در کلید سوالات بوده که هنوز اعلام نشده
    باید از مرکزتان پیگیری کنید

  8. نویسنده دیدگاه : atena1368 - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام معدل ترم را چه طوری حساب کنم؟؟لطفا فرمولش را بگید مهمه برام…
    میخوام حساب کنم 12میشه که 20 واحد اخرم را بردارم؟/چون اگه ترمم زیر 12 بشه معدل کل هم کم میشه…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    نمره هر درس ضربدر تعداد واحد آن و جمه نمرات به دست آمده تقسیم بر تعداد واحد

  9. نویسنده دیدگاه : ك.ك - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    دوست عزیز سلام
    اخه مگه این دانشجویان دور از جانشان برده اند که مسولان این دانشگاه اینطور تصمیم میگیرند. اقایان میدانند که افرادی که دراین دانشگا تحصیل میکنند از شهرهای دورونزدیک زمان امتحان مراجعه میکنند چون اکثرا هم بدون حضور درکلاسند در ان شهرها اسکان ندارند بعد این دوستان مثلا باید راس 8 سرجلسه امتحان باشند واگر یک امتحان فرضا 6 ونیم تموم بشه در بهترین حالت ساعت 10 شب میباشد وفردا دوباره روز از نو روزی ازنو ایا بنظر شما دوستان این تصمیم منطقیه؟!!

  10. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    پاسخ سوال 20 دفاع مقدس رشته های انسانی اشتباه درج شده لطفا اعتراض بزنید بچه ها

  11. نویسنده دیدگاه : مظاهر - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام پشتیبان عزیز
    لطفا این پیام رو حذف نکنید

    ترخدا پیگیری کنید ببینید که جواب امتحان اقتصاد خرد کی میاد
    همه بچه ها دارن سکته میزنن

    خدایی اگه میتونید پیگیری کنید خواهشا

    با تشکر

  12. نویسنده دیدگاه : skn3 - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام خواهش میکنم از بشتیبان محترم جواب سوالمو بدین-بنده نسبت به نمره ی میان ترم یکی از درسام اعتراض داشتم برنامه ریزی گفتن که اگر سایت دوباره باز شد اعتراضتون وارد میشه-ایا امکان داره که سایت باز بشه-خواهش میکنم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست

  13. نویسنده دیدگاه : abolfazl Salari - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    وای چه غلطی کردیم اومدیم پیام نور
    هیچیش معلوم نیس اصن
    الان انتخاب واحد منو زدن 21 بهمن. خب تا اون موقع کلاسا پر میشن و همه درس خوبا رو برمیدارن که.. این چه عدالتیه
    ماشالا زورشونم میاد این نمره های مارو تایید کنن تا ببینیم معدلمون چند شده !!!!!
    خدایا خودت مارو تو این راه پرخطری که قدم گذاشتیم یاری کن…

  14. نویسنده دیدگاه : متین - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام و خسته نباشید اگه برنامه امتحانی رو دارید بزارید تو سایت به خدا این قدر مشکل داریم با این پیام نور و تنها جایی که ما را درک می کنند سایت شماست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    در حال حاضر امکان ارائه برنامه امتحانی رو نداریم

  15. نویسنده دیدگاه : عرفان - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    باسلا واحترام

    دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی هستم بدلیل مشکل بودن امتحانات می خواستم بدونم که میشه کاردانی رو ازاین دانشگاه گرفت .اگر جواب مثبته چند واحد رو باید پاس کنم.باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    بله می توانید. باید نصف واحدهای کارشناسیتون رو پاس کنید. دقت داشته باشید مدرکی که به شما میدهند فاقد معدل هست و تقریبا معادل حساب می شود

  16. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام و تشکر از پاسخگویی شما ، من دانشجوی ارشد هستم و 15 واحد برام باقی مونده . میتونم 15 واحد رو تو یک ترم بردارم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر نمی توانید

  17. نویسنده دیدگاه : کریمی - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    باسلام :من 23 واحدم مونده.میخوام 17 واحد این ترم بردارم.6 واحد تابستون.من 4 واحد معارفم مونده.می تونم این ترم بردارم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر. در هر ترم فقط 2 واحد از گروه معارف می توانید اخذ کنید

  18. نویسنده دیدگاه : زهره - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام آقا یا خانم ناشناس من الان رفتم برای اعتراض ولی اعتراضم ثبت نمیشه راه دیگه ای نیست؟
    (دفاع سوال 20)

  19. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام

    زمان ثبت‌نام تکدرس کی هست؟
    برای تکدرس باید به دانشگاه مراجعه کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    در زمان آغاز انتخاب واحد مراجعه کنید به مرکزتان

  20. نویسنده دیدگاه : قناتي - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام- خطای کنترل 34- تعداد واحد اخد شده جهت دروس اخلاق اسلامی 4 واحد بیش از تعداد واحد مجاز برای فارغ التحصیلی 2 واحد می باشد یعنی چی؟ انتخاب واحدم با مشکل این خطا مواجه شده است. لطفا پاسخ دهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    پیعنی از گروه معارف باید یک درس فقط اخذ کنید. شما احتمالا 2 درس اخذ کرده اید و این خطا رو برای شما گرفته است

  21. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام دوتا از درسای اصلی من تائید نشده هستش نمره هاشم بالای 14شده سایت برا من زده مشروط من باید چی کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    باید صبر کنید تا مرکزتان نمرات شما را تایید کنند.اگر هم عجله دارید به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست تایید نمراتتان را بدهید

  22. نویسنده دیدگاه : رسول - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    با سلام ؛ ترم آخر هستم و واحدهای پاس شده ام131واحد میباشد در حالی که 6واحد مونده تا فارغ التحصیل بشم الان خطامیزنه که تعداد واحدهای انتخاب شده بیشتر از سقف 136 واحد میشه و علتش هم درس انقلاب اسلامی که ترم های قبل گذروندم اعلام میکنه یعنی بجای 2واحد 4 واحد گذروندم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1391 :

    سلام
    به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا مشکل را بررسی و اصلاح کند

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    1. نمره یکی از درسهای من نیومده. به غیر از اون فقط یک درس باقی دارم. اگه درس باقیمونده رو به صورت تکدرس بردارم و بعد مشخص بشه که درس فعلی رو پاس نکردم، تکلیف چیه؟ احتمالا اون موقع فرصتی برای ثبت نام عادی هم باقی نمونده. به نظر شما چکار کنم؟

    2. وقتی میخوام در امتحان تکدرس ثبت نام کنم خطای زیر رو میده. آیا علتش اینه که برای ثبت تکدرس باید به دانشگاه مراجعه کنم؟

    کد5 : امکان درخواست امتحان تک درس برای دانشجو وجود ندارد. دانشجو فاقد درسی با شرایط مورد نظر در این ترم است.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    1- فعلا صبر کنید تا نمره درس مورد نظر اعلام شود. اگر تکدرس بردارید و بعد قبول شده باشید ممکن است به مشکل برخورد کنید.
    2- برای ثبت تکدرس باید به مرکزتان مراجعه کنید

  24. نویسنده دیدگاه : m.t - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام و خسته نباشید
    1-اینکه میگید برای اونایی که 21 بهمن تازه انتخاب واحددارن و ممکنه ظرفیتا پربشه کاری نمیشه کرد 😐 !!!! خب مگه دست ما بوده.وقتی مرکز این تاریخو میزنه باید فکر ظرفیتم باشن دیگه:(
    2- تو این روزای شلوغ خدا قوت
    آهان راستی یه سوال د یگه:D نمره9.8 قبوله؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    1- والا چی بگیم 🙂
    2- مرسی و ممنون
    نمره 9.5 به بالا قبول هستند

  25. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام
    من 28 دی امحان اقتصاد خرد داشتم (تستی) تا الان نمرم نیومده البته یکی دیگه از دوستام هم همینطوره ا.نم نمرش نیومده باید چی کار کنم
    اصلا تا کی وقت هست نمره ی تستی ثبت بشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    حتما مشکلی در کلید سوالات بوده به همین دلیل اعلام نشده. صبور باشید اعلام می شود.

  26. نویسنده دیدگاه : بصیر - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    با سلام . بنده ترم قبل دانشجوی ترم آخر بودم و با توجه به اینکه ترم دوم سال پیش مشروط شده بودم . سایت واسم باز شد و تونستم تمامی واحدهای باقیمانده رو بردارم، ولی متاسفانه از این واحدها 6 واحدو افتادم. الان با توجه به این اوضاع اگه این ترم 6 واحدو دوباره بردارم مشکلی در روند فارغ التحصیلی واسم پیش نمی آد؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر مشکلی پیش نخواهد آمد

  27. نویسنده دیدگاه : آوا - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    با سلام من موفق نمی شم نمره هام را ببینم یا حتی انتخاب واحد کنم ایا دلیلش اینه که شهریه ام را کامل پرداخت نکرده ام ؟اگه زود پاسخم رابدین ممنون میشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    اگر بدهی شهریه دارید بله مشکل بدهی شهریه شماست

  28. نویسنده دیدگاه : مریم دیبا - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    با سلام و خسته نباشید، دانشجوی ترم اخر هستم، 9 واحد من در سه درس اصلی باقی مانده است ولی هنگام ثبت نام پیغام میدهد که سقف واحدهای انتخابی شما بیش از 137 واحد فارغ التحصیلان میباشد(که احتمالا به دلیل پاس کردن درس 2 واحدی دفاع مقدس است که اول اختیاری بود بعد اجباری شد و حالا اختیاری است) لطفا راهنمایی فرمایید و اینکه ایا دانشجویان ترم اخر میبایست به دانشگاه مراجعه نمایند یا خیر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    باید به کارشناس رشته خود مراجعه کنید تا مشکل از طریق آنها بررسی و رفع گردد.

  29. نویسنده دیدگاه : حق شناس - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام پشتیبان جان عزیزخسته نباشی دردت بیفته رو سر تمام مسئولین دانشگاه ما آمین
    یه سوال داشتم من با دوسه نفر از مسئولین دانشگاهمون سر بدرفتاری با بعضی دانشجویان و توهین به یه اقلیت قومی اختلاف پیدا کردم اونا هم تهدیدم کردن حالا به نظرت میتونن تو نمراتم دست ببرن چی از دستشان برمیاد علیه من انجام بدن/ قربانت و متشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر نگران نباشید. ولی موضوع رو اگر تهدیدی بوده یا هر چی میتونید با حراست مرکز استانی در میان بگذاریند تا موضوع رو بررسی کنند

  30. نویسنده دیدگاه : آنیتا - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام عزیر دلم خوبی فدات شم آدمین جان خیلی خوبی با این همه صبر و حوصلت کاش میشد از نزدیک میدیدمت نمیشه بیای یه سر به ما بزنی در خدمت باشیم تا این همه زحمتو که برا ما میکشی جبران کنیم البته مثل دو دوست ها (فکرای بدبد نکنی قربونت برم) من آستارا میشینم اگه رات افتاد دوست دارم چند روز مهمانم باشی عزیز
    به نظرت حالا که منابع هم اومد بریم کتابامونو بخریم یا فعلا صبر کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    اتفاق سال پیش عید اونجام بودیم البته من یکی از پشتیبان ها هستم ، پشتیبان های دیگه رو خبر ندارم کجا رفتن 😀
    فعلا دست نگه دارید تا انتخاب واحد تمام شود

  31. نویسنده دیدگاه : نادر - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام : ثبت نام ما 14-18 شهریور است فراگیر ارشد می خواستم بدونم کی حضوری باید مدارک رو بیاریم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    زمان ثبت نام حضوری و فیزیک از طریق سایت مرکز قبولیتان اعلام می شود

  32. نویسنده دیدگاه : هانی - در تاریخ : 15 بهمن 1391

    سلام پشتیبان من چند سوال داشتم ممنون میشم اگه جواب بدین.امتحان درس اقتصاد خرد28/10بوده ولی تا به امروز نتیجه اعلام نشده چرا اعلام نمیشه؟سوال دوم:سوال شماره 20دفاع مقدس علوم انسانی اشتباه بوده ومن امروز اعتراض زدم یعنی حدود دوهفته بعد از اعلام نتایج ایا به اعتراضم رسیدگی میشود؟ وچند روز طول میکشد؟ سوال سوم :من فرم مهمان را پر کردم ولی درخواست خود را از طریق سایت گلستان ثبت نکردم فقط از طریق فرم ایا به درخواستم رسیدگی میشود؟سوال چهارم:برای اطلاع از پذیرش مهمان باید به کجا مراجعه کنم؟وسوال اخر وپنجم: اینه اگر با مهمان شدن من در دانشکاه مقصد موافقت شود ایا به هنگام انتخاب واحد باید شماره دانشکده پذیرفته شده را وارد کنم؟یا لزومی ندارد؟یا قبل از انتخاب واحد باید به دانشگاه مقصد مراجعه کنم.با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    1- طبیعی هست. احتمالا مشکلی در کلید سوال بوده
    2- اگر اعتراضش فعال بوده بله رسیدگی می شود.زمان مشخصی ندارد
    3- ثبت درخواست از طریق سایت گلستان الزامی هست
    4- از طریق سایت گلستان مشخص می شود. در اطلاعات جامع دانشجو زده می شود که ترم جاری مربوط به کدام مرکز می باشد

  33. نویسنده دیدگاه : هانی - در تاریخ : 16 بهمن 1391

    ممنون از شما پشتیبان نمره اقتصاد خرد اعلام شد

  34. نویسنده دیدگاه : mim_golden - در تاریخ : 16 بهمن 1391

    باسلام .من دانشجوی ترم اخر ای تی هستم .
    من میخوام انتخاب واحد کنم اما سیستم گلستان این خطاها را میگیرد :
    1.تعداد دروس اختیاری شما بیش از حد مجازاست .درحالیکه من باید سه تادرس اختیاری بردارم وهنوزیکی اش مانده فکرکنم دفاع مقدس هم حساب میکنه وحالا نمیگذاره من درس اختیاری 3 واحده ای که مانده را بردارم .
    2.تعداد دروس اصلی که انتخاب کرده اید بیش ازحد مجازاست (21درس )درحالیکه من باید 22 درس اصلی بگذرانم که هنوز دوتاش مانده .
    لطفا راهنمایی کنید این اشکالات قطعا ازسیستم گلستان هست ممکن درست کنند با شما بهشون اطلاع رسانی کنید که درست کنند .اگردست نشد ومن نتوانستم درسی را بردارم چه کارباید بکنم .؟؟/

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    برای رفع خطاهای اعلام شده باید به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا خطاها را رفع کنند.

  35. نویسنده دیدگاه : نیلوفر - در تاریخ : 16 بهمن 1391

    سلام.خسته نباشید
    میشه دقیقا بگین اساتید تا کی وقت دارن که نمره عملی را رد کنن؟؟؟؟یکی از درسا تا الآن که 16 بهمنه نه تنها برای من بلکه برای هیچکس از بچه ها هنوز نمره عملی را رد نکرده.دیر نشه نمره از دستمون بپره!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    هنوز فرصت هست نگران نباشید

  36. نویسنده دیدگاه : مظاهر - در تاریخ : 16 بهمن 1391

    سلام
    لطفا این پیام رو حذف نکنید

    میخواستم به همه بچه ها بگم که نمره اقتصاد خرد اومد.
    برید نیگا کنید
    باتشکر

  37. نویسنده دیدگاه : هانی - در تاریخ : 16 بهمن 1391

    سلام پشتیبان خسته نباشید ببخشید که این سوالو دوباره میپرسم.میخواستم بدونم که برای اطلاع از موافقت مهمان شدنم در دانشگاه مقصد باید به کدام قسمت برم ؟من به قسمت اطلاعات جامع دانشجو رفتم ولی اونجا اصلا چیزی نزده بو ایا حتما باید زمان انتخاب واحدم فرا برسه تا بتونم از نتیجه مطلع بشم؟با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    اگر تایید شده باشد در قسما اطلاعات جامع دانشجو و در قسمت ترم جاری که می خواهید انتخاب واحد کنید جلوی آن نام مرکزی که قرار بوده در انجا مهمان شوید ذکر شده است

  38. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 16 بهمن 1391

    ممنون از مظاهر که خبر داد. بعد از این همه حرص خوردن بلاخره نمرات اقتصاد رو گذاشتن.

  39. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 16 بهمن 1391

    سلام
    ثبت نام کردم ولی گزارش 101 فعال نیست . پیام (دسترسی برای شما موجود نیست )می دهد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    فعلا گزارش 101 برای هیچکس فعال نیست

  40. نویسنده دیدگاه : قناتي - در تاریخ : 16 بهمن 1391

    سلام؛ ببخشید دوباره سوالمو تکرار می کنم – در مورد خطای کنترل 34- من همه دروس عمومی را گذراندم و در انتخاب واحد هم درس عمومی انتخاب نکردم ولی باز هم همین خطا اعلام میشه؛ چکارباید بکنم. در ضمن 34 واحد دیگه بیشتر ندارم که همه تخصصی و اصلی هستند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 بهمن 1391 :

    سلام
    دوست عزیز تنها راه حل این خطا مراجعه کارشناس رشته خود است.

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top