آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 دانشگاه پیام نور از ۱۴بهمن ۹۱ آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

 

تمدید ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور / تاریخ حذف و اضافه


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : انتخاب واحد نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور از روز 14 بهمن ماه ۱۳۹1 آغاز و از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطای زیر مواجه شوید:

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

ویا ممکن است با خطای زیر مواجه شوید :

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 19 اسفند ماه 1391 لغایت 30 اسفند ماه 1391 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

لیست ارائه دروس و جدول منابع درسی تمامی مقاطع پیام نور نیمسال دوم 92-91 دانشگاه پیام نور

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

۶- سنوات تحصیلی مجاز برای دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند حداکثر ۱۲ نیمسال و برای سایرین ۲۰ نیمسال می باشد.

۷- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

8- حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس معدل ترم قبل شما می باشد. (با توجه به معدل ترم قبل خود بر اساس جدول زیر انتخاب واحد کنید)

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر ۱۲ واحد
بین ۱۲ تا 17 حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال اول 92-91 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* دانشجویان ترم اخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترمی شان مشروط و کمتر از ۱۲ باشد به شرطی می توانند بیشتر از ۱۲ واحد انتخاب کنند که معدل کلشان از ۱۲ بیشتر باشد.

9- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.


راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

– پس از مشاهده صفحه ورود به سیستم نام و کلمه عبور خود را به صورت زیر وارد نمایید:

* نام عبور : ۹ رقم اول شماره دانشجویی

* کلمه عبور : شماره شناسنامه (اگر رمز خود را تاکنون تغییر نداده اید)

تذکر : در صورت عدم ثبت شماره شناسنامه کلمه عبور برابر نام عبور خواهد بود.

1-نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه ۹ ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

تذکرات:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

3-مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت شهریه:

برای مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت مالی میتوانید پس از ورود به سیستم و با کلیک بر روی گزینه ( ثبت نام>گزارشهای ثبت نام>ثبت نام >گزارش۱۰۱ ) نسبت به مشاهده نتیجه ثبت نام و وضعیت مالی خود اقدام نمایید.

۴-نحوه درخواست مرخصی:

برای ثبت نام مرخصی می توانید پس از ورود به سیستم با کلیک بر روی گزینه ( آموزش > دانشجو> درخواستها >تقاضای مرخصی تحصیلی برای یک ترم) صفحه مربوطه راباز کنید.در این صفحه در قسمت عملیات،محل«توضیح» به طور مختصر علت مرخصی را اعلام فرمایید.سپس دکمه«بررسی تغییرات»را از پایین صفحه کلیک فرمایید.و درصورت عدم مشکل دکمه«اعمال تغییرات »را کلیک فرمایید.

۵-نحوه مهمان شدن:

برای مهمان شدن در مرکز لازم است ابتدا به مرکز / واحد مبدا مراجعه نمایید تا کارمند مربوطه در صورت موافقت نسبت به صدور مجوز اقدام نمایند .پس از ثبت درخواست مهمانی توسط واحد مبدا،این درخواست توسط واحد مقصد قابل مشاهده و تائید است.تنها پس از تائید واحد مقصد امکان ثبت نام دانشجو در محل جدید وجود دارد. ( خود دانشجو باید بعد از پر کردن فرم مهمان در مرکز نیز درخواست خود را دوباره در سایت گلستان ثبت نماید).

۶- نحوه پرداخت شهریه:

جهت پرداخت شهریه دانشجویی به شماره حساب های بانک صادرات مندرج در گزارش 101 یا 163 صرفا می بایست از طریق مراجعه حضوری و تکمیل فیش به بانک صادرات اقدام نمایند.

شایان ذکر است مطابق اعلام بانک صادرات پرداخت از ATM  و…. مورد تائید نمی باشد و مسئولیت هرگونه مغایرت بعهده دانشجو می باشد.


 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : عباس - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    با سلام من انتخاب واحد کردم ولی پرینتشو بهم نمیده چیکار باید بکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1391 :

    سلام
    گزارش ثبت نام فعلا برای همه غیرفعال می باشد

  2. نویسنده دیدگاه : هدي حميدي - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    آق این مشکل ارور 34 ما هنوز حل نشده . کارشناس رشته می گه نمی دونم باید چی کار کنید ؟ من ترم آخرم و برام می زنه بیشتر از سقف فارغ التحصیلی واحد برداشته اید . در صورتی که این درس ها الزامی هستن و باید پاس کنم .توروووووووووووووووووووخدا بگید چی کار کنم ؟ تورووووووووووووووووووووووخخخخخخخخخخخخخخخخدااا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1391 :

    سلام
    صبور باشید تا مشخص شود دلیلش چیست. فعلا دروس دیگر رو امتحان کنید تا خطا برطرف شود و بعد دز زمان حذف و اضافه ، انتخاب واحدتون رو اصلاح کنید

  3. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    سلام انتخاب واحدم امروزه. ولی وقتی وارد سیستم می شوم صفحه ثبت نام اصلی سفید میاد .باید چیکارکنم>

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1391 :

    سلام
    مشکل از مرورگر شما و یا سرعت اینترنت پایین شماست

  4. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    سلام گزارش 101 فعال شده

  5. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    سلام خسته نباشید من بعلت بدهی شهریه موفق به انتخاب واحد نشدم ایا میتونم در زمان حذف واضافه انتخاب واحد کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1391 :

    سلام
    مشخص نیست در زمان حذف و اضافه بتوانید انتخاب واحد کنید یا خیر. در ترم های قبل که امکانش بوده

  6. نویسنده دیدگاه : me - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    ببخشید الان میخاسم انتخاب واحد انجام بدم با توجه به برنامه ی امتحانی میخاستم از ترم 3 چهار واحد بردارم و از یه درس دو واحدی ترم 2 صرف نظر کنم ولی سیستم براری انتخاب واحدهای ترم 3 ارور میده که این دروس در این تم ارائه نمیشن
    تکلیف چیه یعنی اجبارا من باید طبق چارت واحد بردارم
    نمیشه اینطوری که

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1391 :

    هر چی در لیست انتخاب واحدتان هست فقط مجوز دارید از همان دروس انتخاب کنید. البته با رعایت پیش نیازها

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    سلام
    برای من در لیست دروس جمعیت و تنظیم خانواده وحود داره مگه قرار نیست حذف بشه ؟ بالاخره انتخاب کنم یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1391 :

    سلام
    فعلا حذف نشده و باید اخذ و پاس شود

  8. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    سلام گزارش ثبت نام (101) فعال شده

  9. نویسنده دیدگاه : هما - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    با سلام و خسته نباشید
    ممنون از شما که در پایینی سرعت در همه چی شما با سرعت بالا جوابگو هستیدمن پذیرفته شده امسال فراگیر هستم 2 درس افتاده دارم که 6واحد میشه خواستم سوال کنم میشه تا سقف 12 واحد درس دیگه بردارم در ترم اول؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1391 :

    سلام
    بله می توانید

  10. نویسنده دیدگاه : فریبا - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    سلام من با سیستم پیام نو زیاد آشنایی ندارم چند تا سوال داشتم:
    امروز موقع انتخاب واحد ارشد ترم 1 دروس معماری پیشرفته رو نمیذاشت انتخاب کنم و پیش نیاز میخواست(درس معماری) و ما این درسو توی کارشناسی پاس کردیم چرا دوباره پیش نیاز داشت؟؟؟

    سواله دیگه اینکه دروسی که برای ترم 1 پیشنهاد کرده بود همشون خود خوان و تخصصی الزامی بودن و من فقط یکیشو انتخاب کردم و دوتای دیگه رو تخصصی اختیاری برداشتم میخواستم ببینم تو انتخاب دروس در ترم های بعد دچار مشکل نخواهم شد؟؟و میتونم در ترم های بعد الزامی تخصصی ها رو بردارم؟؟

    شنیدم معدل بالا تخفیف شهریه میخوره برای ارشد پیام نورهم این مساله صدق میکنه؟؟؟یا فقط ماله کارشناسی هاست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1391 :

    سلام
    1- چون دروس کارشناسی شما تطبیق نخورده و یا رشته کارشناسی و ارشد شما با هم مرتبط نیستند و باید دروس جبرانی بگذرانید. مراجعه کنید به مدیرگروه رشته خود
    2- بله مشکلی ندارد
    3- معدل ممتاز باشید از طرف مراکز استانی خودشان تخفیف شهریه رو وارد می کنند./

  11. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    سلام پشتیبان این چه وضیعتی الان میخام انتخاب واحد کنم 2تا درس اختصاصی والزامی ظرفیتش تکمیل شده ومن بیش از 8 واحد نمیتونم بردارم فردا هم وقت تموم میشه ایا در حذف واضافه ظرفیت ها افزایش پیدا میکنه.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1391 :

    سلام
    اول اینکه نگران نباشید تمدید می شود.
    دوم اینکه باید به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست افزایش ظرفیت کنید
    سوم اینکه بله در حذف و اضافه هم امکان افزایش ظرفیت هست

  12. نویسنده دیدگاه : عناب - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    سلام شهریه را چه موقع باید پرداخت کر د وفیش ان را چکارش کنیم تحویل پیام نور لازمه یانه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1391 :

    سلام
    برای واریز شهریه فرصت هست عجله نکنید.
    فیش های واریزی رو تا زمان فارغ التحصیلی حتما نزد خود نگه دارید

  13. نویسنده دیدگاه : منا - در تاریخ : 21 بهمن 1391

    با سلام چرا دانشگاه ها این کم لطفی را می کنند که برنامه کلاسی را قبل ز انتخاب واحد نمی زنند اخر ما که بومی انجا نیستیم باید چه کار کنیم وقتی هم که تماس می گیریم امروز فردا می کند الان سه چهار روز هست که ما انتخاب واحد کردیم ولی برنانمه را نزدند واقعا تقصیر کی هست اخر بیکار که نیستیم به انجا با فاصله زیاد مراجعه کنیم خواهش می کنم این را حف نکنید و به گو ش مسوولان برساید

  14. نویسنده دیدگاه : pone - در تاریخ : 22 بهمن 1391

    سلام من هنوز انتخاب واحد نکردم فردا میخوام برم دانشگاه انتخاب واحد کنم ب نظرتون تمدید میکنن یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1391 :

    سلام
    بله احتمال بسیار زیاد تمدید می شود.

  15. نویسنده دیدگاه : رضا بیانی - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    با سلام
    در لیست دروس ارائه شده برای حقوق درس آشنایی با دفاع مقدس کاملا حذف شده است.
    آیا این اشتباه مربوط به تنظیم کنندگان آن است یا از این ترم برای دوره ی کارشناسی حذف شده است.
    لطفا پیگیری فرمایید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر حذف نشده ولی کلا این درس به صورت اختیاری می باشد

  16. نویسنده دیدگاه : رضا بیانی - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    با سلام مجدد
    مشکل درس آشنایی رفع شد. متاسفانه اطلاعات سایت خبر رسانی پیام نور به روز نیست.
    اما چرا حداکثر واحد برای ورودی های امسال ترم دوم دوره ی کارشناسی 17 واحد است. یعنی با معدل بالای 17 تنها امکان انتخاب 17 واحد وجود دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    برای ترم اول بله

  17. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    با سلام من 18 واحد دارم درسمو تموم کنم ولی سیستم 6 واحدشو نمیده خطای پیش نیاز میزنه باید چطور این 6تا انتخاب کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    بارها اعلام شده اگر ترم آخری هستیتد و مشکل پیش نیاز دارید حتما به مرکزتان برای مجوز عدم رعایت پیش نیاز مراجعه کنید

  18. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    ممنون از زحمات شما
    من ارشد پژوهش محورم و درسهایم را با کد 90 الکترونیکی گرفتم
    1)ایا سایت شرکت در کلاسها http://lms.pnu.ac.ir میباشد؟
    2) کلاسهای آن از کی شروع میشه؟
    3)من آی دی پسورد میزنم ولی میگه اشتباه است باید چه کار کنم؟
    4)امتحانات میان ترمش حضوری در مرکزه؟
    5) درسها را الکترونیکی برداشتم سر آخر مدرکم همون پژوهش محور میشه دیگه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    1- بله
    2- برنامه کلاسی رو از سایت مرکزتان دریافت کنید
    3- باید نام کاربری شما در سیستم تعریف شود. به مسئول آموزش مرکزتان مراجعه کنید.
    4- مجازی هست
    5- بله

  19. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام
    من دانشجوی عادی (پزوهشی)ارشدم برای ما دروس رو هم به صورت عادی و هم الکترونیکی و هم خودخوان گذاشتن آیا من میتونم خودخوان بردارم؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  20. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام دانشجوی گرمسارم ولی حوزه مشهد امتحان دادم. نمره درسی که 91/10/18 امتحان دادم و تستی هم بود هنوز اعلام نشده! تاکنون چند بار حضوری به مسئول امتحانات حوزه مشهد مراجعه کردم گفتند برگه شما خوانده شده اما نمرتون آپلود نشده اقدام میکنیم اما هنوز هم نمره ام وارد سیستم نشده. واقعا چه کسی پاسخگوست؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    این موضوع رو باید دایره امتحانات مرکز مشهد پاسخگو باشد

  21. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    در برنامه ارائه دروس جدید آمده است دانشجوی ورودی 90 که 12 واحد جبرانی را گذرانده نیازی به گذراندن بقیه دروس جبرانی بر اساس بر نامه قبلی ندارد.امروز با دانشگاه تماس گرفتم گفتند درس زبان 2 استثناست و شما باید این درس را بگذرانید . البته این موضوع دقیقا خلاف برنامه دروس جدید است چون مازاد سقف دروس جبرانی است.کدامیک را قبول کنیم برنامه دروس در سایت پیام نور یا نظر کارشناسان دانشگاه را؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    لیست ارائه دروس رو مد نظر داشته باشید. معمولا کارشناسان کلا از بخشنامه ها بی خبر هستند.

  22. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام پشتیبان خسته نباشی.
    من رشتم مهندسی صنایعه،تو انتخاب واحد میخوام درس “راهبری رایانهICDL” رو بردارم،چون تو لیست دروس ارائه شده نبود گزینه”انتخاب درس”رو زدم و به لیستم اضافش کردم ولی میخواستم بردارمش خطا میده:عدم تطابق با سر فصل دروس تعریف شده برای رشته/میشه راهنماییم کنی مشکل از کجاست؟
    با تشکرفرررررررااااااااااااوووووووووااااااااااااان!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    وقتی ارائه نشده با زدن انتخاب درس هم مطمئنا خطا خواهد داد چون درس مورد نظر برای ورودی شما این ترم ارائه نشده.

  23. نویسنده دیدگاه : مظاهر - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام پشتیبان عزیز
    لطف این پیام رو حذف نکنید

    شما که گفتید انتخاب واحد تمدید میشه .

    پس چرا نشد ؟
    من به حرف شما اعتماد کردم

    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1391 :

    سلام
    دوست عزیز تمدید شده و الان هم انتخاب واحد باز هست

  24. نویسنده دیدگاه : سید - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    با سلام وخسته نباشید
    ببخشید در کارشناسی ارشد ترم قبل معدل 13.8شده است وسیستم گلستان مجوز 14 واحد را بمن داده ومن هم 14 واحد گرفتم البته شایان ذکر است که در ترم قبل یک درس تخصصی غایب بودم ودر ترم قبل از ان معدلم 16 بود
    حالا بنظر شما 14 واحد انتخاب کردم مشکلی پیش نمی اید؟؟؟در حد بله یا خیر هم شده لطفا جواب دهید فرصتی دیگر ندارم با تشکر فراوان.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    چون نمرات تایید نهایی نشده به همنی دلیل سیستم مجوز اخذ 14 واحد رو داده. اگر مشروط هستید باید حداکثر 12 واحد رو انتخاب کنید.

  25. نویسنده دیدگاه : سعیدی - در تاریخ : 23 بهمن 1391

    سلام خسته نباشید. من ارشد میخونم چون هنوز نمره یک درسمون نیومده برای انتخاب واحد فقط فعلا 4 واحد انتخاب کردم تا وقت حذف و اضافه تکلیف 4 واحد بعدی مشخص بشه. ایرادی نداره فعلا فقط 4 واحد برداشتم؟ سیستم هم خطایی نداده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : zahra - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام به پشتیبان عزیز . بدلیل انتقال دانشجویان رشته هنر واحد لواسان به حکیمیه انتخاب واحد برای ما از دیروز باز شده اما درس عکاسی 2 که 15 نفر ظرفیت داشته تکمیل شده و الان 18 نفر از دانشجوها در لیست انتظار قرار دارند . آیا برای این 18 نفر کلاس دیگری باز میکنند یا باید به مرکز حکیمیه مراجعه کنیم . خواهش میکنم زودتر جواب دهید چون ممکنه فرصت انتخاب واحد از دستمون بره . ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    باید به مرکزتان مراجعه کنید و اگر تعداد زیادی هستند مرکزتان می تواند این درس رو در گروه دیگری نیز ارائه دهد. کلا برمیگردد به تصمیم گیری مرکزتان

  27. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام
    شما که قبلا تو یه بخش نامه گفته بودید معدل زیر 12 میتونه 14 واحد برداره پس چی شد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1391 :

    سلام
    اون آیین نامه جدید وزارت علوم بود که فعلا در پیام نور اجرایی نشده

  28. نویسنده دیدگاه : مظاهر - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    سلام
    ایول
    نمره آشنایی با دفاع مقدس تغییر کرد
    باتشکر

  29. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 24 بهمن 1391

    برای ادامه بحث مراجعه کنید به :

    تمدید ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور / تاریخ حذف و اضافه

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top