نکات بسیار مهم انتخاب واحد /

آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 93-92 پیام نور / اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 92-92 دانشگاه پیام نور از 9 شهریورماه 1392 آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / اطلاعیه بسیار مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : انتخاب واحد نیمسال اول 93-92 دانشگاه پیام نور بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی 93-1392 پیام نور  از روز 9 شهریورماه 1392 آغاز و از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

دلیل تفاوت 2000 تومانی شهریه در دو بخش پرداخت الکترونی و عادی محاسبه نشدن مبلغ بیمه در پرداخت الکترونی می باشد.
اگه تفاوت بیش از این هست که باید دلیلش در بخش پرداخت الکترونی می باشد که ترم تابستان (3913) به صورت پیشفرض می باشد که باید به نیمسال پاییز (3921) تغییر وضعیتش دهید تا مبلغ رو به صورت دقیق نمایش دهد.

به کلیه دانشجویان عزیز توصیه می شود شهریه خود را به صورت اینترنتی و یا از طریق تلفن بانک پرداخت کنند. همچنین توجه داشته باشید اگر مایل هستید به صورت اینترنتی شهریه را پرداخت کنید، شهریه شما همان شهریه موجود در گزارش 163 (فرم واریز شهریه) می باشد و اگر در قسمت پرداخت های الکترونیکی مبلغ تفاوت دارد به صورت دستی خودتان مبلغ را به مبلغ گزارش 163 تغییر دهید و شهریه را پرداخت نمایید.

کسانی که نیز شهریه رو از طریق دستگاه های خودپرداز بانکی واریز نمونه اند ، کمی دیرتر از سایرین مبلغ واریزی آنها در سایت گلستان ثبت می شود.

در صورتیکه مراحل پرداخت شهریه در بانک بصورت کامل انجام شده و مبلغ شهریه از حساب بانکی شما کسر شده است ولی در سیستم سایت گلستان پاسخ بانک نامشخص است، جهت ثبت پرداخت شهریه در سیستم بر روی سطر مربوطه که نوشته شده است نامشخص کلیک نمایید تا عملیات واریزی به صورت کامل انجام شود.

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا پس از پرداخت شهریه نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در نیمسال اول 93-92 پیام نور:

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

تغییر به وجود آمده در حداکثر واحد قایل اخذ برای دانشجویان مشروط می باشد که از این ترم تا حداکثر 14 واحد درسی دانشجویان مشروط می توانند واحد اخذ کنند.

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر 14 واحد
بین ۱۲ تا 17 حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم 92-91 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم اخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترم قبلشان (نیمسال دوم 92-91) حداقل 12 باشد می تواند تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 12 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 12 واحد اخذ نمایید.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .

این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.                                                                                   
 

 
نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
1- حداکثر واحد انتخابی این دانشجویان 14 و حداقل 5 واحد می باشد .
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطاهای زیر مواجه شوید:

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است
دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

 

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است
این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است
برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

انتخاب ۲ درس که امتحان آنها در یک روز و یک ساعت برگزار می شود
این امکان در حال حاضر فقط برای دانشجویان ترم آخر وجود دارد که این دسته از دانشجویان باید حتما ترم آخر بدون آنها در سیستم ثبت شده باشد تا این امکان را داشته باشند.
سایر دانشجویان اگر کارشناس رشته آنها اجازه دهد می توانند از این امکان استفاده کنند.

اخطار های سیستم گلستان کنترل شماره ۳۴ و کد ۴
برای برطرف کردن اخطار کنترل شماره ۳۴ در سیستم گلستان پیام نور به کارشناس رشته خود مراجعه کنید
کد ۴ : شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.

نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور
این حالت در زمان انتخاب واحد پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش ۱۶۳ دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 8 مهرماه 1392 لغایت 16 مهرماه 1392 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی تمامی مقاطع نیمسال اول ۹۳-۱۳۹۲ دانشگاه پیام نور

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

8- ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان ورودی مهرماه ۹۲ احتمالا از ۳۰ شهریورماه 1392 آغاز خواهد شد.


راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

– پس از مشاهده صفحه ورود به سیستم نام و کلمه عبور خود را به صورت زیر وارد نمایید:

* نام عبور : ۹ رقم اول شماره دانشجویی

* کلمه عبور : شماره شناسنامه (اگر رمز خود را تاکنون تغییر نداده اید)

تذکر : در صورت عدم ثبت شماره شناسنامه کلمه عبور برابر نام عبور خواهد بود.

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

تذکرات مهم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : fatima - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    من از معافیت تحصیلی استفاده نمیکنم
    یعنی کمترین تعداد واحدی که میتونم بگیرم 12 واحده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله طبق آیین نامه جدید حداقل 12 واحد باید اخذ کنید.

  2. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    من ترم اخرم 27واحد مونده از واحدام 24واحد پایان ترم اجازه میدن بگیرن چند واحد رو معرفی به استاد میدن و در ضمن درسی که عملی داره میشه معرفی به استاد اخذ کرد یا نه لطفا راهنماییم کنید با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر نمی شود و یک ترم دیگر مهمان پیام نور خواهید بود

  3. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    باسلام به پشتیبان عزیز که به سوالات بچه ها با حوصله جواب میدن چند تا سوال دارم خواهشا به سوالاتم جواب بدین 1-آیا در مقطع ارشد پیام نور به صورت فراگیر دانشجو میپذیرد برای امسال و ثبت نام آن چه وقت شروع میشه؟؟2-از کجا باید بدانیم که در رشته تحصیلی ما پیام نور به صورت فراگیر دانشجو میگیرد یا نه؟؟3-این سوالم در باره ی انتخاب واحد هست ما که هنوز منتظر جواب استعداد درخشانی ارشد هستیم اما تو مطلب بالا ذکر شده که انتخاب واحد از7 شهریور ماه آغاز میشه پس ما در صورت پذیرفته شدن هم نمیتونیم انتخاب واحد کنیم چون جواب ها21 شهریور اعلام میشه حالا برا این افراد چه تدبیری دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    1- بله ثبت نامش در مهرماه می باشد
    2- مشخص نیست تا زمانی که دفترچه ثبت نام منتشر شود.
    3- ثبت نام برای استعدادهای درخشان و بدون آزمون ها ورودی مهر 92 به حساب می آید و ثبت نامشان از 30 شهریورماه می باشد

  4. نویسنده دیدگاه : حميد - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام. آیا میتونیم همراه پایان نامه یک درس هم برداریم؟ آیا اون درس میتونه درس جبرانی باشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بارها پرسیدید این سوال رو:
    دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .

  5. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    برنامه امتحانات نیمسال اول رو کی روی سایت قرار می دید؟

    با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    احتمالا امشب یا فردا صبح

  6. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    من دانشجوی ترم اخرم 6 یا 7 واحدم مونده درسم تموم شه باید به کارشناس رشته ام مراجعه کنم یا منتظر زمان انتخاب واحدم بشم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    وقتی زمان انتخاب واحدتون شد قبل از انتخاب واحد به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا وضعیت دروس شما رو بررسی کند و ترم اخری بودن شما رو جهت حداقل واحد قابل اخذ در سیستم ثبت کند

  7. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام ممنون بابت اطلاع رسانیتون میگم خبری از تاریخ امتحانات و جدول جدید شهریه ندارید؟با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    برنامه امتحانات رو احتمالا تا امشب یا فردا صبح در سایت قرار دهیم.
    برای جدول شهریه هم پیگیر هستیم.

  8. نویسنده دیدگاه : مریم90 - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید من ترم تابستان معدلم زیر 12 هست ولی نیمسال 91-92 بالای 15 هستم ترم جدید میتونم 20 واحد انتخاب کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    دوست عزیز متن خبر رو ملاحظه کنید گفتیم ملاک معدل ترمی نیمسال دوم 92-91 می باشد و کلا ترم تابستان فاقد معدل هست.

  9. نویسنده دیدگاه : nima - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    حد اقل واحد برای ارشد چگونه است
    لطفا در دوحالت با معافیت و بدون معافیت را بفرمایید
    آیا اگر حذفیات در آخر ترم یا حذف اضطراری انجام و باعث شود از حد اقل واحد پاس شده پایین تر بیاید مشکلی ایجاد میشود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    حداقل واحد برای ارشد های 5 واحد درسی می باشد.
    خیر مشکلی ندارد و اصل موضوع حداقل واحد اخذ در زمان انتخاب واحد می باشد

  10. نویسنده دیدگاه : ف - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    اگه ترم اخر باشیم حتما باید بریم قبل از انتخاب واحد اموزش واسمون ثبت کنه ترم اخریم یا نه اول انتخاب واحد کنیم بعد هفته دیگه بریم بگییم که ترم اخر هستیم و وضعیت دروسمون رو بررسی کنن که مشکلی پیش نیاد؟؟
    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    قبل از انتخاب واحد بهتر است به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا وضعیت دروس شما رو بررسی کند

  11. نویسنده دیدگاه : امير - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام

    ماهایی که ترم آخریم و درس آشنایی با دفاع مقدس رو پاس کردیم ممکنه اخطار بده که مازاد برداشتیم ؟
    چون سال گذشته برای بچه ها یه چنین اخطاری داده بود و بچه ها از طریق مرکز درس آشنایی با دفاع مقدس رو از سیستم حذف کرده بودن تا تونستن انتخاب واحد کنن و اینکه دانشگاه های پیام نور تو ایام انتخاب واحد باز هستن ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر احتمال زیاد مشکلی ایجاد نخواهد شد.
    بله باز هستند

  12. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام ببخشید من 24 واحدم مونده به نظرتون ترم آخری حساب میشم؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله ترم اخری محسوب می شوید

  13. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام.میخواستم ببینم کسانی که درامتحان فراگیر الویت مهر قبول شدن هم از30شهریور باید انتخاب واحد کنند یا همون تاریخ14شهریور که قبلا اعلام شده.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    از 30 شهریورماه ثبت نام و انتخاب واحدشان می باشد

  14. نویسنده دیدگاه : ف - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    اخه تاریخ انتخاب واحد رو برای من زده جمعه فردا دانشگاه باز است که من برم؟؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    دوست عزیز مشکلی ندارد شما بعد از تاریخ انتخاب واحدتون تا 72 ساعت مهلت واسه انتخاب واحد دارید. شنبه مراجعه کنید به مرکزتان

  15. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید.
    من ترم 3 مدیریت هستم و بدون کنکور هم ثبت نام کردم الان اگه اگه برای مدیریت انتخاب واحد انجام بدم و بدون کنکورم قبول بشم مشکلی پیش نمیاد؟
    باید شهریه انتخاب واحدمو بدم؟؟؟/

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله باید شهریه انتخاب واحد رو واریز کنید.

  16. نویسنده دیدگاه : Mahdiar - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    خسه نباشین این موضوع صحت داره ک کلاسااز16شهریورشروع میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    بله صحت دارد

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام مدیر جون جدول منابع که غیر فعاله کی میزارن که بدونیم چه کتابی بگیریم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    مشخص نیست چه زمانی فعال شدن. کم کم لینکها در حال فعال شدن هستند

  18. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سنوات تحصیلی تو پیام نور چند تاس؟ من ورودی 88 ام ! برنامه 9 ترمه داشتم .. این ترم که انتخاب واحد کنم میشه 9 ترم ! تازه واحدام بازم تموم نمی شه !
    چی کار کنم؟ بدبخت شدم یعنی؟ تو رو خدا راهنماییم کنین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    قبل از ارسال نظر جستجو کنید:
    سنوات تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور + بخشنامه

  19. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    درس روانسنجی تا ترم پیش هیچ پیشنیاز و همنیازی نداشت ولی این ترم با آمار استنباطی همنیاز شده،خواستم بپرسم آیا امکانش هست روانسنجی رو بدون آمار استنباطی بردارم چون خیلی برای انتخابهای ترم بهمنم مهمه و از طرفی چون آمار توصیفی رو پاس نکردم نمیتونم امار استنباطی رو که همنیازه روانسنجیه بردارم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    باید پیش نیاز ها و … رو بر اساس لیست ارائه دروس جدید رعایت کنید

  20. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    و اینکه…
    آیا این لیست ارائه دروس ترم بهمن دوباره تغییر میکنه یا خیر؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    لیست که احتمالش بسیار کم هست ولی خوب منابع گاهی اوقات برای نیمسال دوم تغییراتی خواهد داشت

  21. نویسنده دیدگاه : پریماه - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    با سلام و وقت بخیر
    1-من اردیبهشت برای معادلسازی یه سری از دروسم درخواست دادم اما ت الان جواب هیچکدوم چه عمومی و چه تخصصی نیومده الان که میخوام انتخاب واحد کنم میتونم واحدهایی که امکان داره معادل بشه رو بردارم؟
    2-اگه بردارم وبعدا به هر دلیل معادل نشه تکلیفش چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    این موضوع رو باید از مرکزتان پیگیری کنید.
    اگر معادل سازی نشود دروسی که پیش نیاز داشته باشند حذف می شود

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام .ببخشید منابع درسی رو که چه کتابی باید بخونیم و نویسنده ش کی باشه رو نذاشتید چرا؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    هنوز قعال نشده. به زودی فعال خواهد شد

  23. نویسنده دیدگاه : mahnaz - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام من اگه بخوام انتقالی بگیرم یا مهمان
    الان باید انتخاب واحد کنم بعد انتقالی؟
    از صفا دشت به پردیس امکان انتقالی هست(متاهلم . معدلم هم بالا 12 . 26 واحدم گذروندم؟
    این شرایط کافی هست؟
    لطفا هم بگید کی میتونم اقدام کنم برا انتقالی
    مرسی از محبتتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر برای این ترم می خواهید خیر باید اول درخواست بدید و اگر درخواست شما موافقت شد بعد انتخاب واحد کنید. برای انتقالی الان دیگه دیر هست و فقط میتونید مهمان بگیرید برای این ترم.

  24. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    خیر باید صبر کنید تا تکلیف تغییر رشتتون مشخص شود. در سیستم مشخص می شود

  25. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام.یکی میتونه کمک کنه؟کجا باید صدامونو برسونیم؟این اعتراض به سوال همه الکین؟من این ترم سیستمهای خرید انبارداری و توزیع داشتم.سوال ۳۵ش نوشته بود کدام گزینه صحیح است همه صحیح بودن.سوال ۳۱ و ۳۲ش یکی بودن هردوش ۲ تا غلط داشت ۲ تا صحیح.اعتراضم زدیم فایده نداره.ترم قبلم کنترل پروژه سوال ۱۵ سر سوال نداشت!!!!!!!!اعتراضم زدیم بی فایده بود.یه دلخوشکنکه انگار.
    اگه کسی میتونه کمکی کنه لطفا کمک کنه.با همین ۳ سوال کلی نمرم پایین شده.این همه زحمت بکش شب نخوابی تست بزن.اخرشم طراح سوال عشقی 4 تا سوال میده زحمت ما به باد میره.بخدا حق الناسه تو اون دنیا باید جواب زحمتامونو بدن.
    ما نه ۶ نمرشونو میخوایم نه کمکشونو.سوال درست طرح کنن.نحوه سنجششون اصلا معیار درستی واسه آزمایش دانشجو نیست.فقط واسه اینه کسی نمره نگیره.ترم قبل اینقد سوالامون مسخره بودن که نزدیک بود سکته کنیم.به شعور ادم توهین میشه.در این حد بودن : ۱)علی خواجه ۲) خواجه علی ۳)خاجه علی ۴)علی خاجه!!! عمرا کسی نمره بگیره.تو سیستم پیام نور ۲۰ تعریف نشده.این طراح سوالا کین؟؟؟چرا اینقد بی سوادن.مسخرمون کردن

  26. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام زمان ثبت نام بدون آزمون پیام نور در سال 1392 چه زمانی است؟
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    تمام شده مهلتش باید صبر کنید ببینید دوره بعدی شاید بهمن ماه مجددا انجام شود

  27. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام چرا من الان رفتم تو سایت گلستان واسم خطای کنترل58 رو گرفته و میگه زمان ثبت نام شما مشخص نیست در صورتی که من شهریم رو پرداخت کردم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله مشکل برای همه هست. صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

  28. نویسنده دیدگاه : sahand - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    زمان انتخاب واحد منو زده بو 9 شهریور ولی امروز که رفتم تو سایت زده بود کنترل 58: زمان انتخاب واحد شما مشخص نیست.
    مشکل از کجاست؟؟
    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله مشکل برای همه هست. صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

  29. نویسنده دیدگاه : salam - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام ، خشته نباشید، زمان انتخاب واحد من که در سیستم گلستان دیده بودم،12 شهریور ساعت:13:15بود، اما الان که به سیستم سر میزنم مینویسه: زمان انتخاب واحد شما مشخص نیست ، علتش چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله مشکل برای همه هست. صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

  30. نویسنده دیدگاه : خشایار - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام
    من دیروز که رفتم سایت گلستان برای زمان انتخاب واحدم نوشته بود 12 ام اما الان که رفتم نوشته زمان انتخاب واحد شما مشخص نیست
    این میتونه از این باشه که هنوز نمره ترم تابستان من تایید نشده؟؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله مشکل برای همه هست. صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

  31. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید
    من ترم اخرم ولی معدل ترم قبلم از 12 پایین تره ومعدل کلم از 12 بالاتر حداکثر واحدی که میتونم بردارم چقدره
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    طبق آیین نامه جدید حداکثر 14 واحد درسی

  32. نویسنده دیدگاه : نیما - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    با سلام وخسته نباشید
    من امروز بعد از ظهر که وارد سایت گلستان شدم قسمت پرداخت الکترونیکی یه مبلغی رو بدهکار زده امادر قسمت فرم واریز شهریه وقسمتهای دیگر مربوط به شهریه صفر است وبعد تا امروز صبح موقع ثبت نام من نهم شهریور بود اما الان نوشته زمان ثبت نام شما مشخص نیست میخواستم بدونم علت چیه؟باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله مشکل برای همه هست. صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

  33. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام.ببخشید من وقتی برای دیدن تاریخ و ساعت انتخاب واحدم به منوی ثبت نام میرم ، بهم اخطار “زمان ثبت نام شما مشخص نیست” میده. میشه بگید دلیلش چی هست؟
    متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    بله مشکل برای همه هست. صبر کنید تا مشکل برطرف شود.

  34. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    با سلام
    در مطالب قبلی نوشته بودید درسی رو که دو بار یا بیشتر افتادیم و بعد پاس کنیم اولین نمره مردودی و نمره قبولی در معدل کل لحاظ می شود.
    ولی در قسمت اثر درسی که من دو بار افتاده و بعد پاس کردم عدد یک (که معرف عدم تاثیر درس در واحد گذرانده کل می باشد) گذاشته شده و هر دو نمره مردودی در معدل من لحاظ شده
    آیا وضعیت به همین منوال درست می باشد یا باید به کارشناس رشته مراجعه کنم و در این صورت آیا به حرف من گوش می کنند؟
    لطفا راهنمایی فرمائید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    این موضوع در زمان فارغ التحصیلی اصلاح می شود و الان نمرات مردودی هم در معدل کل محاسبه می شود تا زمان فارغ التحصیلی

  35. نویسنده دیدگاه : مهندسي صنايع - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    با سلام وخسته نباشید
    اگه امکانش هست تا امشب تاریخ امتحانات را روی سایت قرار دهید ….. خیلی ضروری هست میخوام برنامه ریزی کنم .
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    در حال حاضر در سایت گلستان تاریخ امتحانات به دلیل تغییر در تاریخ ها غیرفعال شده است. به محض فعال شدن در سایت قرار خواهیم داد

  36. نویسنده دیدگاه : امید رضا - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    باسلام
    تعداد مشروطی مقطع کارشناسی ناپیوسته براساس آیین نامه جدید چندتاست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    محدودیتی در تعداد مشروطی در پیام نور وجود ندارد

  37. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام خسته نباشیدمن دانشجوی رشته حسابداری هستم تمامی واحدهای ارایه شده راطی شش ترم به طورفشرده به اتمام رسانده ام ودرحال حاضربرای دوترم باقیمانده فقط شش واحد حسابداری پیشرفته یک ودو که پیش نیازهم هست امکان دارد که من بتوانم هردودرس را دریک ترم باوجود پیش نیازبودن رابگیرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر ترم آخر هستید بله هیچ مشکلی ندارد و اگر فقط 2 درس برای فارغ التحصیلی دارید می توانید به صورت معرفی به استاد اخذش کنید

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    با سلام
    بنده در مقطع ارشد واحد تهران جنوب قبول شدم. آیا ثبت نام در تاریخ های اعلام شده در سایت سنجش به صورت حضوری می باشد یا اینکه از طریق اینترنت ثبت نام انجام می گیرد؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 شهریور 1392 :

    سلام
    به تاریخ های ذکر شده در سایت سنجش توجه نکنید.تاریخ ثبت نام به صورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد و از 30 شهریورماه می باشد

  39. نویسنده دیدگاه : salam - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    سلام ممنون که جواب دادید، یعنی این که نوشته زمان انتخاب شما مشخص نیست، امکان داره تاریخ انتخاب واحد من عوض بشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    سلام
    مشخص نیست ولی بله احتمال دارد

  40. نویسنده دیدگاه : مهاجر - در تاریخ : 6 شهریور 1392

    مگه انتخاب واحد از 7 شهریور نبود؟ الان سیستم گلستان زده از 9 شهریورشروع میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 شهریور 1392 :

    بله به دلیل تغییر در تاریخ امتحانات ، انتخاب واحد تا 9 شهریور به تعویق افتاده است.

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top