نکات بسیار مهم انتخاب واحد /

آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 93-92 پیام نور / اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 92-92 دانشگاه پیام نور از 9 شهریورماه 1392 آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / اطلاعیه بسیار مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : انتخاب واحد نیمسال اول 93-92 دانشگاه پیام نور بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی 93-1392 پیام نور  از روز 9 شهریورماه 1392 آغاز و از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد مطلع شوید.

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

دلیل تفاوت 2000 تومانی شهریه در دو بخش پرداخت الکترونی و عادی محاسبه نشدن مبلغ بیمه در پرداخت الکترونی می باشد.
اگه تفاوت بیش از این هست که باید دلیلش در بخش پرداخت الکترونی می باشد که ترم تابستان (3913) به صورت پیشفرض می باشد که باید به نیمسال پاییز (3921) تغییر وضعیتش دهید تا مبلغ رو به صورت دقیق نمایش دهد.

به کلیه دانشجویان عزیز توصیه می شود شهریه خود را به صورت اینترنتی و یا از طریق تلفن بانک پرداخت کنند. همچنین توجه داشته باشید اگر مایل هستید به صورت اینترنتی شهریه را پرداخت کنید، شهریه شما همان شهریه موجود در گزارش 163 (فرم واریز شهریه) می باشد و اگر در قسمت پرداخت های الکترونیکی مبلغ تفاوت دارد به صورت دستی خودتان مبلغ را به مبلغ گزارش 163 تغییر دهید و شهریه را پرداخت نمایید.

کسانی که نیز شهریه رو از طریق دستگاه های خودپرداز بانکی واریز نمونه اند ، کمی دیرتر از سایرین مبلغ واریزی آنها در سایت گلستان ثبت می شود.

در صورتیکه مراحل پرداخت شهریه در بانک بصورت کامل انجام شده و مبلغ شهریه از حساب بانکی شما کسر شده است ولی در سیستم سایت گلستان پاسخ بانک نامشخص است، جهت ثبت پرداخت شهریه در سیستم بر روی سطر مربوطه که نوشته شده است نامشخص کلیک نمایید تا عملیات واریزی به صورت کامل انجام شود.

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا پس از پرداخت شهریه نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در نیمسال اول 93-92 پیام نور:

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

تغییر به وجود آمده در حداکثر واحد قایل اخذ برای دانشجویان مشروط می باشد که از این ترم تا حداکثر 14 واحد درسی دانشجویان مشروط می توانند واحد اخذ کنند.

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر ۱۲ حداکثر 14 واحد
بین ۱۲ تا 17 حداکثر ۲۰ واحد
بالاتر از ۱۷ حداکثر ۲۴ واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر ۱۲ واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم 92-91 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم اخر بشرط فراغت از تحصیل اگر معدل ترم قبلشان (نیمسال دوم 92-91) حداقل 12 باشد می تواند تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 12 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 12 واحد اخذ نمایید.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .

این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.                                                                                   
 

 
نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
1- حداکثر واحد انتخابی این دانشجویان 14 و حداقل 5 واحد می باشد .
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد با خطاهای زیر مواجه شوید:

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است
دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

 

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است
این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است
برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

انتخاب ۲ درس که امتحان آنها در یک روز و یک ساعت برگزار می شود
این امکان در حال حاضر فقط برای دانشجویان ترم آخر وجود دارد که این دسته از دانشجویان باید حتما ترم آخر بدون آنها در سیستم ثبت شده باشد تا این امکان را داشته باشند.
سایر دانشجویان اگر کارشناس رشته آنها اجازه دهد می توانند از این امکان استفاده کنند.

اخطار های سیستم گلستان کنترل شماره ۳۴ و کد ۴
برای برطرف کردن اخطار کنترل شماره ۳۴ در سیستم گلستان پیام نور به کارشناس رشته خود مراجعه کنید
کد ۴ : شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.

نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور
این حالت در زمان انتخاب واحد پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش ۱۶۳ دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 8 مهرماه 1392 لغایت 16 مهرماه 1392 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی تمامی مقاطع نیمسال اول ۹۳-۱۳۹۲ دانشگاه پیام نور

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی،دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

8- ثبت نام و انتخاب واحد پذیرفته شدگان ورودی مهرماه ۹۲ احتمالا از ۳۰ شهریورماه 1392 آغاز خواهد شد.


راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

– پس از مشاهده صفحه ورود به سیستم نام و کلمه عبور خود را به صورت زیر وارد نمایید:

* نام عبور : ۹ رقم اول شماره دانشجویی

* کلمه عبور : شماره شناسنامه (اگر رمز خود را تاکنون تغییر نداده اید)

تذکر : در صورت عدم ثبت شماره شناسنامه کلمه عبور برابر نام عبور خواهد بود.

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد:

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

تذکرات مهم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : nafise - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    با سلام
    دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی ورودی مهر 92 هستم.آیا باید درس پایان نامه رادر هر نیمسال علاوه بر واحدهای دیگر انخاب نمایم تا عدم مراجعه محسوب نشود؟در اینصورت به غیر از درس پایان نامه مجاز به انتخاب چند واحد می باشم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    درس پایان نامه رو فقط باید در ترم اخر اخذش کنید دوست عزیز!!!

  2. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام.ترم اخرهستم و2درسم باقی مانده که یکی پروژه ویک 3واحدی که یک واحد عملی دارد.ایامعرفی به استاد امکان دارد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر

  3. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام ببخشید درمورد دروس الکترونیکی برای ورود به سامانه پیغام خطای شناسه ورمز اشتباه میدهد باید با قطب آموزشی تماس بگیریم یا واحد آموزشی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    با مسئول قطب مورد نظر تماس بگیرید

  4. نویسنده دیدگاه : mina - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام من دانشجوی ارشد آموزش محورم آیا می تونم از واحدهای الکترونیکی ارائه شده استفاده کنم یا نه چون این ترم میخوام اکثر درسامو خودخوان بردارم و یکی از واحدایی هم که نیاز دارم الکترونیکی ارائه شده اگه میشه زودی جوابمو بدین ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  5. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام
    تاریخ حذف واضافه حدودا چه تاریخیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    قبل از ارسال نظر ، متن خبرها رو با دقت مطالعه کنید. تاریخ حذف و اضافه در خبر بالا درج شده دوست عزیز!!!

  6. نویسنده دیدگاه : shila - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام روز انتخاب واحد من 15 شهریور که جمعه است حالا که میرم انتخاب واحد میبینم که توی نظام خاص اصلا اسم رشته من نیست که مدیریت جهانگردی بعدشم درسهای گروه معارف هم توی نظام خاص اسم رشته منو ننوشته البته من انتخاب واحد رو کردم ثبت هم کردم خطائی هم نیامد امروز هم به سلامتی دانشگاه تعطیل من باید چیکار کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    انتخاب واحد تمدید خواهد شد. فردا که دانشگاه باز هست مراجعه کنید.

  7. نویسنده دیدگاه : نازنين مريم - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید من تغییر رشته بند ج قبول شدم ولی تو سایتم چیزی مبنی بر تغییر به رشته جدید ننوشته در ضمن شهریمو پرداخت کردم زمان انتخاب واحدمم میدونم ولی صفحه انتخاب واحدمو باز میکنم هیچی نمیاد زمان انتخاب واحدم داره تموم میشه میشه خواهش کنم شماره دانشجویی ورمزمو بهتون بدم ببینید چرا سایتم نمیاد وتغییر رشته به حقوق قبول شدم یا نه میدونم وقتتونو میگیرم ولی خواهش میکنم کمکم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    باید صبر کنید تا تکلیف تغییر رشتتون در سایت گلستان مشخص شود و شاید تا زمان حذف و اضافه زمان ببرد

  8. نویسنده دیدگاه : مینا ومهری - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    ما وقتی سایتتونو دیدیم کلی ذوق کردیم که یکی پیدا شده جواب سئوالمونو میده ؛ ولی شما ناامیدمون کردید و حذفش کردید. خواهش میکنم بگید مشخصاتمون که اشتباه ثبت شده رو واسه ثبت نام اینترنتی سی ام شهریور چجوری اصلاح کنیم . ؟؟؟؟ آخه تو مرکز قبولیمون کسی پاسخگو نیست. تو رو خدا جواب بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    باید در زمان مراجعه فیزیک به مرکز قبولی مراجعه کنید و اعلام کنید تا برایتان اصلاح کنند.

  9. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    با عرض سلام و خسته نباشید به پشتیبان و کارگروه محترم
    مشکلی برام پیش امده که بنده ترم آخر هستم و 14 واحد(8 واحد تخصصی و 6 واحد عمومی) از درسم مانده . در هنگام انتخاب واحد 12 واحد که برمیدارم و اعمال تغییرات میزنم با اخطار حداقل واحد انتخاب شده مواجه میشوم.
    بدلیل اینکه امروز روز اخر انتخاب واحدم میباشد چه کار کنم ؟؟؟
    درضمن بنده 14 واحدو برنمیدارم یکجا ، دلیلش اجازه ندادن سایته که نمیزاره بیش از 1 دروس معارف بردارم . حالا که میخوام 12 تا بردارم و 2 تای دیگه رو تو حذف و اضافه بردارم نمیشه:(

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    اول اینکه انتخاب واحد تمدید خواهد شد.دوم اینکه به مرکزتان مراجعه کنید تا از طریق کارشناس رشتتون برایتان انتخاب واحد شود.

  10. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام واسه ما ها که ترم آخریم دروسی که فاقد تاریخه ….رو چیکارکنیم.؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1392 :

    سلام
    دروس مورد نظر رو اخذ کنید و در زمان حذف و اضافه تاریخ آنها رو بررسی کنید و اگر بدون تاریخ امتحان بود حذفش کنید. ولی تا زمان حذف و اضافه تاریخ آنها مشخص می شود.

  11. نویسنده دیدگاه : م - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    با سلام تورو خدا جوابمو بدید من فقط 23واحد از درسام مونده ولی نمیخوام این ترم کل 23واحدو بردارم میخوام فقط 15 واحد بردارم میخوام بدونم1 -این برام مشکلی به وجود نمیاره ؟2-من باید به کارشناس رشتم این موضوعو اطلاع بدم یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    سلام
    1- خیر مشکلی ندارد
    2- خیر احتیاجی نیست

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام
    من مراحل ثبت نامم تکمیل شده , کلیه مدارکم رو ارسال کردم , در گواهی پذیرس غیر حضوری هم نوشته پذیرش با موفقیت انجام شد
    ولی هیچ گزینه ای برای پرداخت شهریه ندارم
    چه باید بکنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    سلام
    باید صبر کنید تا با پذیرش شما موافقت شود و بعد از موافقت باید با شماره دانشجویی وارد شوید و بعد اونجا هست که فرم واریز شهریه دارید

  13. نویسنده دیدگاه : نفیسه - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام
    من 12 واحد جبرانی دارم , ورودی مهر هستم
    ایا باید ابتدا 12 واحد جبرانی را بگذرانم ( که در این صورت امکان انتخاب واحدهای ترم 1 را ندارم ) , و یا اینکه این 12 واحد جبرانی در ترمهای تحصیلی تقسیم میشوند ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    سلام
    بله اول باید دروس جبرانی اخذ شود

  14. نویسنده دیدگاه : بیتا - در تاریخ : 15 شهریور 1392

    سلام
    با توجه به بخشنامه انتخاب واحد و همچنین چیزی که در سایت خودمان نشان می دهد سقف انتخاب واحد برای کارشناسی و معدل زیر 12 تعداد 14 واحد است. اما هنگام انتخاب 14 واحد اجازه ثبت نمی دهد. یعنی مثل قبل همان 12 واحد مجاز است.
    چه کار کنیم؟ چطور 2 واحد دیگر را اضافه کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    سلام
    مشکلی از این نظر نیست و اگر مشکلی دارید به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا از طرف انها برای شما انتخاب واحد انجام شود

  15. نویسنده دیدگاه : مینا و مهری - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    سلام
    خدا خیرتون بده . ملتو از سردر گمی در میارید.

  16. نویسنده دیدگاه : Farzad - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    سلام من ورودی بهمن 92 ام.بهمن 92 ثبت نام کردم بعدش انتخاب واحدم کردمو شهریه رم کامل دادم ولی به خاطر مشکلات اصلا نتونستم امتحانامو بدم حتی به دانشگاهم مراجعه نکردم حالا میخام واسه ترم 2 انتخاب واحد کنم ولی سایت اصلا ش دانشجوییمو قبول نمیکنه ارور میده بگید چیکار کنم؟ یعنی با این شرایطم از دانشگاه کلا حذف شدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    سلام
    خیز حذف نشدید بلکه رمز عبورتون منقضی شده و باید به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست رمز جدید بدید.

  17. نویسنده دیدگاه : muhama - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    با سلام
    پشتیبان عزیز جواب سوال های مرا ندادید:
    1. برای مرخصی یک ترم چه کارهایی باید انجام داد آیا هزینه باید پرداخت کرد؟
    2. چرا شهریه ثابت ارشد مجازی که بایستی ثابت بماند از 230 شده 540؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    1- در زمان انتخاب واحد به سایت گستان برید و مرخصی تحصیلی خودتون رو ثبت کنید. بله شهریه ثابت ترم دریافت می شود
    2- دیگه این رو باید مسئولین پاسخگو باشند!!!

  18. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    سلام من نتونستم انتخاب واحدکنم میخواستم ببینم مهلتش تمدیدنمیشه؟؟ دارم دیوونه میشم لطفا منوراهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    بله تا 22 شهریورماه تمدید شده است

  19. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    با سلام
    من ترم آخر ارشد هستم.یعنی برای این ترم فقط پایان نامه ام مونده.آیا باید در مورد ترم آخر بودنم در سایت گلستان یا دانشگاه چیزی رو ثبت کنم؟
    متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر احتیاجی نیست

  20. نویسنده دیدگاه : yaser - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید.
    من تغییر رشته بند ج کردم به رشته حقوق،خواستم انتخاب واحد کنم ولی دیدم دروس رشته قبل که آی تی بود دادن،رفتم دانشگاه پرسیدم گفتن باید صبر کنی تا نمراتت تایید بشن،صبر کردم الانم تایید شدن از هر سه قبول شدم(بالای 12 گرفتم) ولی بازم رفتم ثبت نام دیدم دروس رشته قبل رو دادن،تو رو خدا تکلیف منو روشن کنین الان چیکار کنم؟ مهلت انتخاب واحدم فردا تموم میشه خواهش میکنم کمکم کنین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    باید صبر کنید تا تغییر رشته شما در سیستم گلستان ثبت شود و ممکن است تا زمان حذف و اضافه این کار به طول بیانجامد. پس نگران نباشید و صبور باشید.

  21. نویسنده دیدگاه : فاطی - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید تو سایت نوشته مشروطی کارشناسی ارشد بیشتر از 12 واحد نمی تونه بگیره اما من 14 تا برداشتم سیستم هم هیچ ایرادی نگرفته قضیه چیه احتمال اینکه بعدا ایراد بگیره هم است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر مشروظ شده اید بر اساس مشروطی انتخاب واحد کنید

  22. نویسنده دیدگاه : yaser - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    چرا حذف میکنید،یکم انصاف داشته باشین،شاید سوالم تکراری باشه ولی لا اقل بدونم که از رشته جدید قبول شدم یا باید با رشته قبلی انتخاب واحد کنم؟ از استرس شبا هم خواب انتخاب واحد میبینم ولی شما به راحتی سوالمو میندازین پشت گوشتون،اومدیمو تا حذف و اضافه هم خبری از تغییر رشته نشد(با این مدیریتی که من در سیستم گلستان میبینم!)،چه خاکی توو سرم کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    بارها اعلام کردیم که باید صبر کنید تا تغییر رشتتون در سایت گلستان ثبت شود و شاید تا حذف و اضافه به طول بیانجامد. پس صبر کنید و نگران نباشید

  23. نویسنده دیدگاه : رها احمدي - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    من دانشجوی ترم آخرم و فقط نه واحد برام مونده که با این طرح زوج و فرد کردن آزمایشگاه دو واحد آزمایشگاه را نمی توانم انتخاب کنم
    من باید چکار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    سلام
    به مرکزتان درخواست ارائه دروس مورد نظر رو بدید تا اگر موافقت شد برایتان ارائه دهند.

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    سلام ممنون میشم جواب بدید کامنت دوستان رو خوندم اما جواب سوالم نبود من شیمی عمومی 1 رو پاس کردم میخواستم بدونم برای اینکه شیمی عمومی 2 رو بردارم حتما باید آزمایشگاه شیمی عمومی 1 رو پاس بکنم ؟/

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر برای شیمی عموی 2 پیش نیاز رو شمی عمومی 2 زده بله باید پاس کنید

  25. نویسنده دیدگاه : فاطیما - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    انتخاب واحد تمدید نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    چرا تمدید شده. ولی فعلا تاریخی اعلام نشده ولی انتخاب واحد باز می باشد

  26. نویسنده دیدگاه : كريمي - در تاریخ : 16 شهریور 1392

    با عرض سلام خدمت پشتیبان عزیز با توجه به بخشنامه جدید کارشناسی که حداقل واحد نباید کمتر 12 واحد باشد ! ایا برای دانشجوی که خدمت سربازی کرده است همان حداقل واحد 12 واحد نمی تواند کمتر از حداقل باشدباتوجه بتصره که گفته مگر در موارد موجه . باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 16 شهریور 1392 :

    سلام
    بله همان 12 واحد می باشد . مگر اینکه مثلا واحدتون مطابقت نداشته باشد و یا موافقت کارشناس رشتتون میتونید کمتر اخذ کنید

  27. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    سلام خسته نباشید
    میشه درخصوص فرآیند انتخاب دروس معرفی به استاد خلاصه وار یه توضیحی بدین . این کارشناس رشته ما از مرحله خیلی پرت اند. می ترسم کار از کار بگذره بگن اشتباه کردی و حقم ضایع بشه. توضیح اینکه فرم ترم آخری را تحویل واحد رایانه و انفورماتیک دادم.
    باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    اگر حداکثر 2 درس برای فارغ التحصیلی دارید فرم معرفی به استاد پر کنید تا 2 درس شما رو به صورت معرفی به استاد در سیستم برای شما انتخاب کنند.

  28. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    سلام
    ممنون از اینکه نظرم رو تأیید نکردین؟!
    با این حال ممنون میشم اگه دوباره به سؤالم پاسخ بدین.
    خلاصه : 26 واحد دارم که به دلیل اینکه بیش از 24 واحد دارم ترم آخر محسوب نمیشم؛ 20 واحد یه ترم و 6 واحد به صورت تک درس و معرفی با استاد!
    تو این 20 واحد، دو تا درس هست که آزمایشگاه داره و متأسفانه باعث میشه من همزمان با درساشون نتونم بردارم و باعث 2 ترمه شدن من میشه!! آیا راه حلی است که من آزمایشگاهها رو با درساشون بردارم؟
    ممنون و عذرخواهی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر نمی توانید این ترم معرفی به استاد و تکدرس اخذ کنید.
    برای ترم بعد هم در صورتی می توانید معرفی به استاد کنید که اون 6 واحد حداکثر 2 درس باشد نه بیشتر
    والا ما چیزی در این مورد به ذهنمون نمیرسه!!!

  29. نویسنده دیدگاه : كريمي - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    سلام باتشکر از جوابتان من به کارشناس رشته ام و مسول اموزش مراجعه کردم چونین چیزی امکان ندارد طبق بخش نامه جدید آیا به بنظر شما چکار کنم !

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    دوست عزیز روزی نزدیک به 5000 نظر ارسال می شود ما الان از کجا بدونیم مشکل شما چی بوده یادمون که نیست!!! 2 ساعت دنبال گشتیم ببینیم مشکل شما چی بوده!!!
    گفتیم اگر مشکل واحدی و چیز دیگری داشته باشید مرکزتان می تواند حداقل واحد رو کمتر کند

  30. نویسنده دیدگاه : نفیسه - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    با سلام
    دیروز شنبه، مبلغ شهریه را به صورت حضوری در بانک پرداخت کردم اما هنوز بعد از گذشت یک روز وضعیت به صورت بدهکار باقی مانده است. لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    پرداخت به صورت حضوری بین 48 الی 72 ساعت زمان میبرد تا در سات ثبت شود

  31. نویسنده دیدگاه : پرنیا - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    سلام دیروز یه سوال پرسیدم ازتون حذف نکنید من درس زبانو افتاده بودم حالا میتونم زبان تخصصی هم بردارم یعنی اون پیشنیازرو افتاده بودم اما پاس نکردم میخام حالا دوتا رو باهم پاس کنم میتونم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    طبق تبصره ماده 10 بله می توانید به هم درس مورد نظر رو همنیاز کنید و با هم در یک ترم اخذش کنید

  32. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    سلام
    ممنون از پاسخ شما
    ولی ظاهرأ متوجه سؤال بنده نشدید!!
    26 واحد دارم که اگر در نیمسال اول 20 واحد بردارم، 2 تا درس 3 واحدی ( 6 واحد نطری ) برام می مونه. به شرطی که 2 تا آزمایشگاهی که عرض کردم در نیمسال اول برام آزاد بشه! آیا راهی هست با این شرط، دو تا درس آزمایشگاه رو مثلاً آز ریزپردازنده و آز مدار الکنرونیکی رو همراه با درساشون ( ریزپردازنده و مدار الکترونیکی ) بردارم؟ چون این دو تا آزمایشگاه با درساشون « هم نیاز » نیستند! آیا می توان از طریق آموزش دانشگاه کاری رو صورت داد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    با مجوز کارشناس رشتتون بله می توانید.

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    سلام
    من این ترم 27 واحد دارم ترم پیش معدلم بالای 17 شده و این ترم میتونم 24 واحد بگیرم ویه درس 3 واحدی برای معرفی به استاد برای ترم اخر میمونه
    سوال اینکه من ترم اخری محسوب میشم ومیتونم 5 تا درس از معارفو انتخاب کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    خیر ترم آخری محسوب نمی شوید و اون معرفی به استاد می ماند برای ترم آینده

  34. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    چراسوال منوحذف کردین الان برای من درس زبانو که توآزمون فراگیر زیر10گرفتم زده پیش نیازداره اخه من چه پیش نیازی بایدپاس کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    اگر کارشناسی هستید این درس پاس شده هست و احتیاجی نیست مجددا درس مورد نظر رو اخذ کنید.

  35. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    سلام من رشته ام حقوقه پیام نور اعلام کرده که دوروس فاقد تاریخ رو انتخاب نکنیم الان سایت شما اعلام کرده تمام دروس تاریخشون فعال شده ولی برای من درس حقوق بین الملل فعال نشده امکانش هست بدون تاریخ باقی بمونه که مجبور بشیم حذفش کنیم؟تو رو خدا راهنمایی کنید اخه این درس پیش نیاز چند درس دیگه هم هست.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 شهریور 1392 :

    سلام
    تاریخ دروس در حال فعال شدن هستند به تدریج.

  36. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 17 شهریور 1392

    برای ادامه بحث و سوال در این زمینه مراجعه کنید به:

    تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۳-۹۲ پیام نور

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top