چاپ خبر

اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی استعداد درخشان کارشناسی ارشد سال تحصیلی 93-92

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : اسامی قبول شدگان نهایی استفاده از تسهیلات آیین نامه جایابی استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 93-92 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

قابل توجه دانشجویان پذیرفته شده استعداد درخشان 92

با توجه به مذاکره صورت گرفته با مدیر کل محترم خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور ، زمان ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان پذیرفته شده به عنوان استعداد درخشان به همراه دستورالعمل مربوط به نحوه ثبت نام این عزیزان به زودی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد . لذا از دانشجویان محترم خواهشمند است تا مشخص شدن زمان ثبت نام خود ، از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی خود ، خودداری فرمایند .


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : سازمان سنجش آموزش کشور اسامی قبول شده های نهایی استفاده از تسهیلات آیین نامه جایابی استعدادهای درخشان را برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد منتشر کرد.

بر اساس آیین نامه جایابی، در کارشناسی ناپیوسته براساس بند چ آیین‌نامه شماره ۳۵۳۶/۲۱ مورخ ۳۱ شهریور ۱۳۸۶ ، دانشجویان رتبه اول در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی دانشگاه محل تحصیل که ظرف مدت حداکثر چهار نیمسال دانش‌آموخته شوند و دارای میانگین کل حداقل ۱۷ باشند، مشمول این آیین نامه هستند.

همچنین در کارشناسی پیوسته نیز براساس بند ج آیین‌نامه شماره ۳۵۳۶/۲۱ مورخ ۳۱ شهریور ۱۳۸۶ ، دانشجویان ممتاز که حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش‌ آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل جزء ۱۰ درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی (مجموع دوره های روزانه و شبانه) خود باشند مشمول این آیین نامه می شوند.

توجـــــه (بروز رسانی 22 شهریورماه 09:40 دقیقه) : !!!!!!!!!!

 در صورت هرگونه پرسش از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایند

نتایج نهایی قبول شدگان استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه هاکلیک کنید

نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن‌ دسته از پذیرفته‌شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند برای ورود به مقطع کارشناسی‌ارشد سال 1392

مشاهده نمونه معرفی نامه‌ برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد جهت ارائه به دانشگاه محل قبولی

مـــــــدارک لازم جهت ثبـــــــت نـــــــــــــام:

1ـ اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس) قید شده باشد و یک برگ فتوکپی آن.
2ـ اصل معرفی‌نامه تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی (لیسانس) با توجه به مفاد آیین‌نامه ارائه تسهیلات برگزیدگان علمی برای ورود به مقطع بالاتر به شماره 22354/و مورخ 2 خرداد 91 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
تبصره: معرفی نامه داوطلب باید به صورت کامل مطابق با نمونه ارائه شده در سایت اینترنتی سازمان در سر برگ دانشگاه تکمیل، تایید و مهر شده باشد.
3ـ پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره (1) را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌باشد.
4ـ اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری فتوکپی از تمام صفحات آن‌ها.
5ـ شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 تهیه شده در سال جاری
تبصره: برادرانی که با توجه به ضوابط پس از ثبت‌نام در آن موسسه آموزش عالی برای آنان معافیت تحصیلی صادر می‌گردد، باید 12 قطعه عکس 4*3 ارائه نمایند.
6ـ مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای شماره‌‌یک آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1392 مشخص کند (برای برادران)
7ـ حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
8ـ زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه پیام نور و چگونگی ثبت نام فعلا اعلام نشده است.

نکـــــــــــــــات مهـــــــــــــم:

1ـ پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1392 فارغ‌التحصیل شوند، بدیهی است از ثبت‌نام کسانی که تا تاریخ 31 شهریور 1392 فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل خواهد آمد.
2ـ در هر زمان هرگونه مغایرتی در خصوص وضعیت فرد پذیرفته شده برخلاف آیین‌نامه شماره 22354/و مورخ 2 خرداد 91 و مصوبات مربوطه مشخص گردد، ثبت‌نام وی لغو خواهد شد و سازمان و دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال آن نخواهند داشت.
3ـ عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهند داشت.

 در صورت هرگونه پرسش لازم است از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش اقدام نمایند

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 27 شهریور 1392

    خطاب به سحر معدلم 17/20 بود و فقط از طرق پیام نور ثبت نام کردم

  2. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 27 شهریور 1392

    خطاب به کسایی که سوال کردن من از دانشگاه پیام نور اصفهتان بودم و معدلم 17/20 بود و فقط از طریق پیام نور ثبت نام کردم و در سنجش اعلام کرد که تهران غرب مدیریت آی تی قبول شدم

  3. نویسنده دیدگاه : مهناز - در تاریخ : 27 شهریور 1392

    من با معدل 18 روانشناسی دیگه نمی تونم منتظر بمونم فردا ارشد آزاد ثبت نام میکنم پیا م نور لیاقتش اونه که معدل 14و15ها راکه تولیست دوم داده واسه استعداد درخشانش پذیرش کنه از شما دوستان هم می خوام که واسه روزانه بخونیدحیف وقتتونه که به این پیگیری ها میگذارید.

  4. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 27 شهریور 1392

    سلام .برای من واقعا جای سوال هست که چرا کسی جوابگو ی این همه اعتراضها نیست ؟جرات اومدن پشت تلویزیونا ندارن تو سایت میتونن جواب بدن که .سازمان سنجش جیب دانشجویان جواب بده لطفا؟

  5. نویسنده دیدگاه : دوست - در تاریخ : 27 شهریور 1392

    ببخشید شما میگید احتمالا ثبت نام ارشد غیر حضوریه بعد نیاز هست من که تهران قبول شدم برای امتحانات برم تهران ؟؟؟؟؟؟؟؟چون من مال اهوازم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1392 :

    برای امتحانات تعیین محل آزمون هست که می توانید محل ازمون خود را تغییر دهید

  6. نویسنده دیدگاه : SOAL - در تاریخ : 27 شهریور 1392

    سلام شیوه اموزش محور بهتره یا پژوهش محور؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1392 :

    سلام
    پژوهش محور

  7. نویسنده دیدگاه : دوست - در تاریخ : 27 شهریور 1392

    فرق بین آموزش محور و پژوهش محور چیه؟ پس وقتی امکان انتخاب محل آزمون هست پس نیاز نیست اصلا تهران برم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    آموزش محور ارشد بدون پایان نامه
    پژوهش محور ارشد با پایان نامه.

    دوست عزیز فقط اون برای امتحانات پایان ترم هست و برای ثبت نام حضوری و کلاسها باید به مرکز خودتان مراجعه کنید./

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 شهریور 1392

    این واقعا ناحقیه فقط مدخواستن 50تومن بگیرن حالا هیچ کسی جواب گو نیست حداقل بزنید مردود تا منتظر نشیم تورز خدا شما پیگیر باشید بچه ها کسی از شیراز قبول شده؟

  9. نویسنده دیدگاه : تسلیم به مشیت الهی - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    اینقدر چیزایی بوده که می تونستم واسه بچه ام بخرم و تو پیام نور لعنتی هزینه کردم.اون قدر وقتی که می تونستم واسه فرزندم صرف کنم و تو کتاب خوندن گذشت.آخر خوووووووب مزدمون رو پیام نور داد.الان هم از این ناراحتم که اگه قرار نبود کسی قبول بشه تعهد پرداخت شهریه چی بود دیگه.الان هم همه شون رو به خداوند واگذار میکنم.خداوند جای حق نشسته و انتقام همه مون رو می گیره.ان شا الله
    ممنون از پشتیبان محترم

  10. نویسنده دیدگاه : sahar - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام یعنی هیچ جوره نمیشه ازشیوه اموزش محور به بزوهش محور رفت مثلا بادادن شهریه بیشتر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    سلام
    باز هم به مرکزتان درخواست بدید ضرری ندارد

  11. نویسنده دیدگاه : کاشف - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    دوستان به نظرم بحران داشته تو پیام نور قدم میزده اینا رفتن بیرونش کنن ،البته به کمک جیب ما!! بعد در اثنای این دویدنه پاشون گیرکرده به کابل اینترنتشون اینترنتشون قطع شده! البته به سلامتی بحران تا اندازه دور شده ها اما این بنده خداها اینترنت ندارن که به ما اطلاع رسانی کنن !! شاهد مثالش هم سایت خودشونه حالا یه سر بزنید ببینید.
    دوستان عزیزتر از جان خب میتونید یه نامه بنویسید برا پشتیبان که دوباره ما سه هزار نفر یه مبلغی باز براتون واریز کنیم اینترنته رو درستش کنید شاید بتونید کاری کنید!هان!غیر از این یه راه که دیگه راه دیگه ای ندارید؟ها؟ دارید؟
    راستی یه راه دیگه هم دارید اینکه به سکوت خویش ادامه داده و حرفی نزنید گذرزمان همه چیز رو حل میکنه!!!باور کنید!!!
    (آخر عمری نمایشنامه نویس هم شدیم!!!)

  12. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام-من این سوالو قبلا پرسیده بودم مثل اینکه حذفش کردید-تو سوالا گشتم جوابی پیدا نکردم-خواهشا جواب بدید

    میخوام بدونم من ترم اخرم و اطلاع نداشتم جز 10 درصد بودم و ثبت نام نکردم میشه بعد فارغ التحصیلی شرکت کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    سلام
    باید صبر کنید تا دوره بعدی ببینی اسم شما جز نفرات اعلام می شود یا خیر. اگر اعلام شد بله می توانید برای دوره بعدی ثبت نام کنید

  13. نویسنده دیدگاه : الی - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام دوستای خوبم.منم مثل شماازطریق پیام نورثبت نام کردم اماقبول نشدم.نبایدامیدمونوازدست بدیم.امیدوارم به لطف خداوباحمایتهاوپیگیریهای پشتیبان عزیزبه حقمون برسیم

  14. نویسنده دیدگاه : J - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    افرادی که ارشد استعدادهای درخشان قبول شدند این امتیاز قبولی برای ثبت نام تا کی براشون حفظ میشه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    فقط همین دوره مگر اینکه ثبت نام نکرده باشند که شاید دوره بعدی هم اعلام شود

  15. نویسنده دیدگاه : iman - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    در ارشد آیا میتوان محل آزمون را در هر شهری که بخواهیم انتخاب کنیم یا فقط یک سری شهرها قابل انتخاب هستند؟
    تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    بله در هر مکانی که یک مرکز و یا واحد از دانشگاه پیام نور قرار دارد می توانید تعیین کنید

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    دیگه کم کم همه دارن خسته میشن و میرن دنبال زندگیشون . آخه صبر آدم هم حدی داره . مسئولین پیام نور :راه درستی رو انتخاب کردین . پولارو که گرفتین . ما بدبختا هم خسته میشیم میریم دنبال کارمون . شما هم برین با پولای ما کیف کنین . آخی نمی دونین باید جی بگین آره ؟ فرار بهتره . نه ؟

  17. نویسنده دیدگاه : م ج - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    عزیزان لطفا از طریق سایت سازمان بازرسی اقدام کنید .انشاالله که جواب میگیریم. من خودم دیروز با این متن اعلام شکایت کردم.لطفا شما هم از طریق سایت اقدام کنید. احتراما اینجانبان جمعی از دانشجویان نخبه پیام نور به استحضار می رساند دانشگاه پیام نور در راستای جذب دانشجویان نخبه.قراربود20%از ظرفیت قبولین ارشد را به استعدادهای درخشانی که خود مسولین دانشگاه از طریق سایت اعلام کرده بود اختصاص دهد لذا در این راستا ثبت نام بعمل امد و50000تومان هزینه ثبت نام از هر شخص اخذ شد وحدودا 3800نفر راثبت نام کردندکه حدود 200000000تومان پول میشود.واخیرا نتایج با آزمون ارشد پیام نور اعلام شده وظرفیت ارشد پیام نور حدودا13500نفر اعلام شده که 20%ان میشود2700نفر.یعنی ازهر 4 نفر تقریبا 3نفر این در حالی است که با نمونه آماری که ماداریم از هر20 نفر هم یک نفر پذیرفته نشده است علی رغم این موضوع مسئولین سازمان مرکزی پیام نور باوجود پیگیریهای مداوم هیچ پاسخی در این زمینه نداده اند.لذا از مسولین محترم سازمان خواهشمندیم اقدامات لازم را در این خصوص بعمل آورند. با تشکر جمعی از نخبه گان پیام نور

  18. نویسنده دیدگاه : sahar - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام.نداجون اگ ازمرکزتون تهران غرب درمورد انتقال ازشیوه اموزش محور به بزوهش محور سوال کردی واونام موافقت کردن ب منم اطلاع بده منتظرم.یااگرکسی قبلا از اموزش محورتونسته بره ب بزوهش محور به ماهم بگه چجوری امکانش هست ممنون ازهمگی

  19. نویسنده دیدگاه : sahar - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام.بشتیبان شماگفتیدبراانتقال ازاموزش محوربه بزوهش محورباید ب مرکزمون درخواست بدم کی بایداین کارو بکنم بعدازثبت نام.وایاامکانش هست موافقت کنن یعنی قبلا این اتفاق افتاده.اگ راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    سلام
    بله در ترم های بعد باید برید و درخواست بدید.
    اطلاعی در این مورد نداریم که قبلا موافقت شده یا خیر

  20. نویسنده دیدگاه : دانشجو از یزد - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    با سلام خدمت همه دوستان به خصوص فاطمه خانم من از مرکز یزد هستم تا آنجایی که من خبر دارم از مرکز ما ورودی 89 حدود 3نفر فارغ التحصیلی بودیم که اسممون به عنوان استعداد درخشان اعلام شد که من با معدل 18.24 نفر اول بودم اون دو نفر ثبت نام نکردند من هم که ثبت نام کردم مثل سایر بچه ها جواب گرفتم یعنی اثر آثاری از اسمم نیست و 6 ترمه هم تمام کردم – راستی یکی از بچه ها گفته بود برای آزاد ثبت نام می کند زمان دقیق آن را اگر می داند لطفا بگه . در ضمن من خودم روی سایت علوم و تحقیقات در قسمت حراست و قسمت نظارت و بازرسی شکایت گذاشتم امیدوارم رسیدگی شود به شماره هایی هم که بچه ها داده بودند پیامک زدم.ضمنا با مرکز هم تماس گرفتم گفتند نتایج هفته آینده اعلام می شود .

  21. نویسنده دیدگاه : qaa - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام
    کارشناسی ارشد در استعدادها رشته علوم سیاسی قبول شدم ولی رشته لیسانسم علوم اجتماعی است آیا امکان دارد تغییر رشته به رشته خودم بدهم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    سلام
    تغییر رشته و انتقالی در ارشد ممنوع می باشد

  22. نویسنده دیدگاه : دانشجو از یزد - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    با سلام مجدد پیام نور لطف کنه تکلیف سهمیه استعدادهای درخشان خودشو مشخص کنه بعد اطاعیه بذاره واسه ثبت نام ارشد فراگیر ……………………….عجب کاسبی خوبیه بریم یه مرکز پیام نور تاسیس کنیم !!!!!!!!!!!!!

  23. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام .ما که قبول نشدیم می تونیم از سهمیه ی استعداد درخشان در کنکور سراسری استفاده کنیم؟
    اصلا سهمیه ای داریم؟اگه داریم چند در صد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    سلام
    اطلاعی نداریم از سازمان سنجش استعلام بگیرید

  24. نویسنده دیدگاه : rahile - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    ممکنه بفرمایین آیا اصلا امیدی به اعلام دوباره نتایج هست؟
    یا ما فقط وقت تلف میکنیم؟
    لااقل از سازمان مرکزی بخواین مثل هرسال اسامی کل قبول شدگان با معدلشون رو منتشر کنه.
    با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    سلام
    باور کنید ما هم مصل شما هستیم و هی امروز و فردا میکنند!!!

  25. نویسنده دیدگاه : rahile - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    مثلا من امروز تولدمه، گفتم یک خبر خوش امروز میگیرم.
    شتر در خواب بیند پنبه دانه.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    تولدتون مبارک 🙂

  26. نویسنده دیدگاه : فائزه - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام پشتیبان آخه این همه نظرات این همه دردودل بچه ها واقعا کسی از مسئولین تاحالا پای سایت نشسته تا از حال و روز این همه دانشجوی نخبه با خبر بشه از شما می پرسم ، شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با مسئولین صحبت کردی که این دانشجوها منتظر باشن یا نه خدایش اگه خبری داری بگو بیشتر از این منتظر نباشیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    سلام
    فقط اعلام شده اسامی دوباره باگذرای می شود. فعلا که خبری نیست!!

  27. نویسنده دیدگاه : best - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام.
    rahile جان تولدت مبارک.
    بخدا من که دیگه نمیدونم چی جواب خانوادموبدم.
    آخه بگم اطلاعاتم یافت نشد؟؟؟؟!!!!!!!بعد بنظرتون بهم نمیخندن؟؟؟!!!!
    فقط خدا میدونه تو پیام نور چی میگذره که نتایجونزدن.
    الله اعلم.

  28. نویسنده دیدگاه : ستاره خاموش - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام
    دوستان اینکه میگن دوباره بارگذاری میشه که نشد،باز میشه همینی که هست
    پشتیبان محترم بهشون بگو اگر انصاف دارید هرچه زودتر تمومش کنید
    دوستان سرکاریم
    همه مون حتی قبول شده ها
    آخه کسی که همه کارهاش توپیام نور انجام شده ربطش به سنجش چیه
    بخدا ماها داریم خودمونو بادلخوش کردن بیفایده گول میزنیم
    البته راهی هم جز این نداریم
    من با واحد استانی تماس گرفتم اونها هم اطلاعاتشون از ما بیشتر نبود ولی گفتن نهایتا اسامی بایدبه واحدهای استانی اعلام بشه

  29. نویسنده دیدگاه : یه دوست - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    راحیل جون تولدت مبارک
    در جواب best
    منم از خانوادم مخصوصا همسرم خجالت می کشم.نمی دونم به عزیزام دروغ بگم!یا مضحکه ی خاص و عام بشم.
    خدا کنه همه مون یافت بشیم!

  30. نویسنده دیدگاه : چشم انتظار به م.ج - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام دوستم.رفتم تو سایت سازمان بازرسی تو قسمت استان و دستگاهی که در آن واقع هست تهران بزنم؟؟؟؟؟

  31. نویسنده دیدگاه : H خطاب به صبا - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام.من دفترچه آزمون سراسری رو مطالعه کردم. تو قسمت تسهیلات بند2 اسمی از برگزیدگان علمی و رتبه های اول دوره کارشناسی آورده ولی برخلاف سهمیه رزمندگان و حافظان کل قرآن کریم هیچ قسمت یا کادری رو در فرم تقااضانامه ثبت نام اینترنتی بهش اختصاص نداده !! برای توضیحات کامل تر دفترچه راهنما رو دانلود کن.

  32. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    دوست عزیز م . ج بری شکایت به سازمان بازرسی به کدوم قسمت سایت بازرسی باید مراجعه کنیم ؟؟؟

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام م.ج میشه ما رو بیشتر راهنمایی کنی که تو سایت بازرسی هر قسمت چی بنویسیم ؟؟؟

  34. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلا م.ج
    آیا شما برای شکایت تمام مشخصات فردی خودتون را وارد کردین ؟

  35. نویسنده دیدگاه : ن.پ - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام بچه ها . منم به سازمان بازرسی شکایت کردم . بچه ها حق گرفتنی است . اگه فقط بشینیم و غصه بخوریم کسی برامون کاری نمیکنه . حقتون رو بگیرید از هر راهی که امکان داره . ممنون پشتیبان به خاطر زحماتت

  36. نویسنده دیدگاه : سایه - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    اهای مسولین پیام پول:
    غلط کردم رو واسه اینطور مواقع گذاشتن!!!
    بچه ی دوساله هم از ظرفیت وتواناییش خبر داره چرا بیش از حد ظرفیت اسم معرفی کردید حداقل این 50 تومن چی بود؟؟
    عوض شهریه کم کردنتونه؟؟
    خجالت هم خوب چیزیه
    این کارشما زرنگی نیست …..؟؟
    …….

  37. نویسنده دیدگاه : best خطاب به"" یه دوست"" - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    خطاب به یه دوست
    سلام دوست عزیز.منو بگو که فامیل و خانواده و دوستان و… چقد روم حساب میکردن!!!!!!!!
    نترس ما هم خدایی داریم.
    امیدت بخدا باشه.
    یا خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  38. نویسنده دیدگاه : ... - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    سلام

    این سازمان مرکزی خوابش برده یا داره با ما بازی میکنه؟؟
    مسئولین ما چقدر منتظر باشیم!!

    نخبه های دانشگاه شما سال دیگه ایشالله تو دانشگاه های دولتی تهرانه شما فعلا با آینده بچه ها بازی کنید…
    من که دارم میرم بخونم بچه ها همه سرکاریم…
    راست گفتن بهتر از 100 تا دروغ گفتن مسئولین محترم …که جواب داشجوهارو با دروغ میدیدو امروز فردا میکنید چون برای یه دروغ بگین باید 100 دیگم بگین که جبران بشه…تازه بازم نمیشه…
    سازمان مرکزی واقعا داره اسامی رو بارگزاری میکنه؟
    من باور نمیکنم!!!حداقل میگفت کی میاد…
    پیام نور از اولم سروته نداشت امروز 28 شهریور 30 که احتمالا ثبت نامه پس شاید تا 30 بیاد.تا ندیدین حرفشونو باور نکنید.

  39. نویسنده دیدگاه : م ج - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    در پاسخ به چشم انتظار-سلام بعد از ورود به سایت سازمان بازرسی کشور از قسمت اعلام سوء جریان وارد می شی نام دستگاه رو انتخاب می کنی (پیام نور)بعدنوع واحد(سازمان مرکزی)سپس محل جغرافیایی دستگاه(تهران)و شهر آن( تهران) و آخر سر هم متن گرارش وسوء جریان را در قسمت مربوطه می نویسی وگام بعدی .به امید موفقیت همه شما.

  40. نویسنده دیدگاه : نگین - در تاریخ : 28 شهریور 1392

    باسلام خدمت پشتیبان محترم
    در سایت سیستم جامع گلستان یه خبرزده مبنی بر ثبت نام ورودی های جدید هم ارشد و هم کارشناسی
    آیا ما هم جز این ثبت نام هستیم یا نه ؟صبرکنیم تابرای استعدادهای درخشان بزنن؟
    از طرفی برای درج شناسه کاربری شماره داوطلبی میخواد ما که بدون آزمونیم شماره داوطلبی جریانش چیه؟از طرفی من شرکت کردم ارشد ولی مجاز نشدم،به نظرتون چی کار کنیم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1392 :

    سلام
    فعلا صبر کنید!!!

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top