چاپ خبر

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 (نوبت سیزدهم) دانشگاه پیام نور / دانلود رایگان دفترچه ثبت نام

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1392 دانشگاه پیام نور از 14 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / مهلت ثبت نام تا 20 مهر ماه

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر دانشگــــــاه پیام نور از ۱۴ مهر ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا ۲5 مهرماه ۹۲ ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه ۲۹ آذرماه  92 برگزار خواهد گردید.

پذیرش در این دوره برای نیمسال بهمن ۹۲ صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر امسال حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۲ باید فارغ التحصیل شده باشند.

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم)

همچنین داوطلبان باید از لینک زیر اقدام به خرید کارت اعتباری برای ثبت نام کرده و ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام دهند.

خرید کارت اعتباری پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناس ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم) ، ورودی بهمن 92 – کلیک کنید

 

 

هزینه کارت اعتباری در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 پیام نور 50 هزار تومان عنوان شده است.

برای ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 92 (نوبت سیزدهم) اینجا را کلیک نمایید

 


توضیحات و نکات مهم ثبت نام:

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور بهمن ماه سال 1392(نوبت سیزدهم) می‌رساند، که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 14 مهرماه 1392 آغاز و در روز پنجشنبه 25 مهرماه 1392 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نوربهمن ماه سال 1392(نوبت سیزدهم) اقدام نمایند.

* پژوهش محور یعنی کارشناسی ارشد با واحد پایان نامه و آموزش محور یعنی کارشناسی ارشد بدون واحد پایان نامه ، که به جای واحد پایان نامه واحد درسی دیگری اخذ و پاس می کنید!

1-  شرایط ثبت‌نام و پذیرش:
علاقمندان به تحصیل در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان قراردارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی‌ ارشد فراگیر منحصراً در یک رشته گرایش امتحانی ثبت‌نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره‌های کارشناسی ‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

2- فرآیند و زمان ثبت‌نام:
– زمان ثبت‌نام: ثبت‌نام دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور از تاریخ 14 مهر 92 آغاز و در پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 20 مهر 92 به پایان می‌رسد.
داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور لازم است در بازه زمانی مذکور  به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با تکمیل اطلاعات اولیه و پرداخت اینترنتی مبلغ 500,000 ریال (معادل پنجاه هزار تومان) با استفاده از کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
نکته قابل‌توجه: متقاضیان گرامی در پرداخت وجه ثبت‌نام دقت فرمایند، زیرا وجوه واریزی به هیچ‌عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.

3- روش ثبت نام:
1- مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org
2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از پایگاه اینترنتی سازمان.
3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.
4- پرداخت هزینه ثبت‌نام بصورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان.

4- زمان توزیع کارت اینترنتی و برگزاری و محل آزمون:
 براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور سال 1392 روز جمعه مورخ 29 آذرماه 1392 برگزار خواهد شد و دانش‌پذیران از تاریخ 27 آذرماه 92 لغایت 28 آذرماه 92 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت برای تعیین حوزه امتحانی (بند 32 تقاضانامه) در استان محل اقامت داوطلب می‌باشد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمایند.

5- دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس، با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمنا” داوطلبان لازم است در ورود اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد ذکر شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و از تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

6- توصیه‌های مهم:
1- داوطلبان توجه داشته باشند پس از تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارسال عکس و پس از دریافت کدپیگیری ثبت‌نام خود می‌توانند در قسمت مشاهده چاپ اطلاعات ثبت‌نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن یک نسخه چاپ کنند.
2- به داوطلبان توصیه می‌شود پس از تکمیل تقاضانامه و ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نامی خود تهیه نموده و ضمن کنترل دقیق اطلاعات ثبت‌نام شده چنانچه مغایرتی در خصوص مشخصات ثبت‌نامی خود مشاهده می‌نمایند در تاریخ 14/7/1392 لغایت 22/7/1392 که به منظور ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است، به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به اصلاح مشخصات و اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

7- نحوه گزینش دانشجو در دوره‌های فراگیر و تبدیل وضعیت:
1- نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر 80 درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر 20 درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی می‌باشد.
2- میانگین معدل مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می‌باشد.
3- دانشجویان سال آخر می‌بایست میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ 31 شهریور 1392 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی اعلام نمایند.
 4- تغییر وضعیت دانش‌پذیری به دانشجویی منوط به احراز شرایط مندرج در بند 3 دفترچه راهنمای ثبت‌نام (شرایط ثبت‌نام و پذیرش) و شرایط زیر است:
1-4- شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال دانش‌پذیری مشتمل بر 8 تا 10 واحد درسی.
2-4- کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های انتخابی متناسب با جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

8- یادداشت:
1- هرگونه تغییری منحصراً از طریق اطلاعیه رسمی سازمان سنجش در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) و سایت این سازمان و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.
2- در صورت لزوم داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 9-88923595-021 تماس و یا به بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : یسنا - در تاریخ : 13 مهر 1392

    من دانشجوی نیمسال اخر هستم.یعنی الان ترم اخرمه .حالا اگه ما تو کنکور ارشد دوره سیزدهم قبول بشیم مو قع ثبت نام از ما مدرک میخوان؟؟؟
    چون زمان ثبت نام ارشد در دانشگاه ما تازه کارشناسی تموم کردیم حداقل 2 ماه طول میکشه تا مدرک بیاد.
    چیکار باید کرد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    داشتن مدرکی که نشان دهد شما فارغ التحصیل شده اید کفایت می کند. ولی دقت کنید باید تا 30 بهمن ماه فارغ التحصیل شوید

  2. نویسنده دیدگاه : یسنا - در تاریخ : 13 مهر 1392

    سلام.
    چرا واسه مهر ۹۳ پذیرش ندارن ؟؟؟!!!!
    حتی خود سازمان سنجش هم قبل انتشار دفترچه زده بود بهمن ۹۲ و مهر ۹۳
    حالا چی شد یهو مهر نیست…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    فعلا فقظ ثبت نام و پذیرش برای بهمن ماه 92 می باشد و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای مهرماه 93 گرفته شده است!!!

  3. نویسنده دیدگاه : ملیحه - در تاریخ : 13 مهر 1392

    با سلام پذیرش برای مهر 93احتمال ثبت نام دارد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    فعلا فقظ ثبت نام و پذیرش برای بهمن ماه 92 می باشد و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای مهرماه 93 گرفته شده است!!!

  4. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 13 مهر 1392

    سلام تو رو خدا جواب بدید
    ورودی جدید ارشد هستم و راهم دوره. دانشگاه تاریخ مراجعه حضوری رو ؛تو سایت زده و عنوان کرده که از مدارک لازم برای مراجعه فرم تکمیل شده ثبت نام و مشخصات و پذیرش اینترنتی و تعهد شهریه است. 1. ما این مدارکو از کجا بیاریم ؟؟؟
    2. شماره شناسناممو اشتباه ثبت کرده بودم . ثبت نامم لغو میشه یا برام درستش میکنن؟؟
    بسیار ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    1- این همون مدارکی هست که در سایت آپلود کرده اید و به صورت غیرحخضوری ارسال کرده اید!!!
    2- خیر در زمان مراجعه حضوری به مرکزتان اعلام کنید تال اصلاحش کنند

  5. نویسنده دیدگاه : سوشي - در تاریخ : 13 مهر 1392

    ادمین چرا رشته های دلچسبی مثل تاریخ گرایش ایران باستان یا الهیات گرایش ادیان و عرفان رو اضافه نمیکنن؟

    مطمئنا تاریخ گرایش ایران باستان خیلی بیشتر از تاریخ ایران بعد از اسلام جذابیت داره. به نظرت کی این گرایشهای دلچسب وارد پیام نور میشه؟؟

  6. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 13 مهر 1392

    با سلام به نظر من خوبه دانشجو پایان نامه بده اما میشه توضیح بدید آیا از لحاظ اعتباری فرقی هم بین آموزش محور و پژوهش هست یا خیر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    بله مسلما کسی که پایان نامه داشته باشد مدرک بیشتر ارزش دارد و مسلما پژوهش محور مدرکش از آموزش محور معتبرتر می باشد

  7. نویسنده دیدگاه : سوشي - در تاریخ : 13 مهر 1392

    پیام نور توی رشته های مهندسی و پایه مث IT و نرم افزار و مهندسی صنایع و فیزیک محض و … هیچوقت نمیتونه با دانشگاههای سراسری و آزاد و رقابت کنه اما با توجه به این که به علوم انسانی اون دانشگاهها زیاد بها نمیدن، پیامنور میتونه با متنوع کردن گرایشهای علوم انسانی مث اضافه کردن :
    تاریخ جهان
    تاریخ ایران باستان
    تاریخ اروپا
    ادیان و عرفان
    ادیان و مذاهب
    تاریخ ادیان
    فلسفه ادیان
    و…
    به راحتی میتونه یه قدم از سراسری و آزاد جلو بیوفته.
    ادمین تایید کن ببینیم نظر بقیه دانشجوها چیه

  8. نویسنده دیدگاه : ترم آخر پیام نور آذربایجان شرقی - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام مدیر درجلوی همه رشته ها نوشته اموزش محور و ستون دیگر همون رشته جلوش چیزی ننوشته؟ ایا ستونی که در مقابل ان چیزی ننوشته همان پژژوهش محور هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    بله دروسی که جلوی آنها چیزی نوشته نشده همان پژوهش محور می باشد

  9. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 14 مهر 1392

    برای ورودی مهر 93 ، آزمونش همینه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    فعلا فقظ ثبت نام و پذیرش برای بهمن ماه 92 می باشد و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای مهرماه 93 گرفته شده است!!!

  10. نویسنده دیدگاه : نازنین فاطمه - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام
    عذر میخوام شما اطلاع ندارید که چرا امسال فقط برای بهمن ماه پذیرش داره؛سال گذشته هم بهمن و هم مهر ماه پذیرش میکرد آیا برای پذیرش مهر ماه قراره دوباره آزمون برگزار بشه،خواهش میکنم پاسخ بدید بدجوری ترسیدم.
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    فعلا فقظ ثبت نام و پذیرش برای بهمن ماه 92 می باشد و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای مهرماه 93 گرفته شده است!!!

  11. نویسنده دیدگاه : زیبا - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام.قبلا نوشته بودید هم برای بهمن ۹۲ و هم برای مهر ۹۳ میشه ثبت نام کرد.ولی الان فقط بهمن نوشته شده.برای ۹۳نمیشه ثبت نام کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    فعلا فقظ ثبت نام و پذیرش برای بهمن ماه 92 می باشد و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای مهرماه 93 گرفته شده است!!!

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام پیام نور برای فراگیر ارشد امسال پذیرش برای مهر 93 ندارد!؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    فعلا فقظ ثبت نام و پذیرش برای بهمن ماه 92 می باشد و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی برای مهرماه 93 گرفته شده است!!!

  13. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 14 مهر 1392

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما ،و تشکر بابت اطلاع رسانی سریع و دقیقتان .دو تا سوال داشتم
    1-چرا توی دفترچه، کدهای شیوه پژوهش محور نیست یعنی در این شیوه دانشجو نمی پذیرن ؟
    2-کسانی که با شیوه آموزش محور فارغ التحصیل میشن (از کارشناسی ارشد)با چه شرایطی میتون ادامه تحصیل بدن (به مقطع دکتری )؟ممنونم میشم اگه راهنمای کنید .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    کد رشته هایی که در قسمت توضیحات آنها خالی می باشد همان دروس پژوهش محور می باشند.
    اعلام شده مشکلی برای ادامه تحصیل ندارند ولی خوب برخی دانشگاه ها به دلیل نداشتن واحد پایان نامه در مضاحیه آنها را رد می کنند!!

  14. نویسنده دیدگاه : نازنین فاطمه - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام
    سوالم حذف شده چرا؟؟
    تو رو خدا جوابمو بدید خیلی برام حیاتیه!!
    چرا فقط بهمن ماه پذیرش میکنن پس مهر چی میشه؟؟
    آیا قراره برای پذیرش مهر یه آزمون دیگه برگزار بشه؟؟
    یا دیگه قراره فقط یکبار اونم بهمن ماه پذیرش کنن؟؟
    تو رو به خدا جواب بدید!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    مشخص نیست و فعلا فقط برای بهمن 92 پذیرش دارد. مشخص نیست چه تصمیمی برای پذیرش مهرماه 93 گرفته شده است!!

  15. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 مهر 1392

    ببخشید یعنی اگر شهریور 93 فارغ اتحصیل شویم نمی توانیم در این آزمون شرکت کنیم؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    فعلا خیر چون این پذیرش مربوط به بهمن ماه می باشد و هنوز برای مهرماه 93 مشخص نیست چه تصمیمی گرفته شده!!!

  16. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام

    در رشته حسابداری 3 درس است با 4 منبع یعنی یکی از دورس دارای 2 منبع می‌باشد باید همه منابع (4 منبع) را بخوانم یا نه باید 3منبع خوانده شود که در این صورت انتخاب یکی از آن دو منبع مربوط به آن درس به عهده ماست.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    خیر هر منبعی اعلام شده باید مطالعه گردد.

  17. نویسنده دیدگاه : نازنین فاطمه - در تاریخ : 14 مهر 1392

    جناب پشتیبان تو رو به خدا اگه براتون مقدوره یه تماسی با مسئولین مربوطه بگیرید و در مورد تصمیماتشون راجع به پذیرش مهر ماه سوال بفرمایید این مسئله برای خیلی ها مهمه لطفا پیگیری بفرمایید اگر هم براتون مقدور نیست یه شماره تماس بدید خودم تماس بگیرم من بدجوری رو پذیرش مهر ماه حساب باز کردم اینجوری تمام محاسبات و برنامه هام بهم میریزه!!!
    باسپاس فراوان

  18. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام.چندتا سوال داشتم اگه ممکن راهنمایی کنید من سال گذشته ارشد اموزش محور قبول شدم الان هم دانشجو هستم ولی چون راجع به اموزش محور حرفهای مایوس کننده شنیم قصد دارم امسال دوباره شرکت کنم 1-اگه امسال پژوهش محور قبول بشم این واحدهایی که الان برداشتم برای اون حساب میشه باتوجه به اینکه همون رشته هست.2-دوباره باید شهریه دانشپذیری یعنی بعد از قبولی دوباره باید پرداخت کنم.3-با توجه به اینکه الان دانشجو هستم بعدا باید انصراف بدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    1- دروسی که شرایط تطبیق واحد رو داشته باشند می توانید تطبیق دهید
    2- بله
    3- بله بعد از قبولی میتوانید انصراف دهید.

  19. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام پشتیبان پس کاردانی به کارشناسی کی ثبت نام ش هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    فراگیر کارشناسی پیوسته و ناپیوسته کلا حذف شده!!

  20. نویسنده دیدگاه : نازنین فاطمه - در تاریخ : 14 مهر 1392

    جناب پشتیبان شما چی فکر میکنید،آیا این احتمال هست که ظرفیت کاهش پیدا کرده و از این پس فقط سالی یکبار پذیرش در مقطع ارشد وجود دارد یا نه احتمالا قراره از این به بعد برای پذیرش هر نیمسال یه آزمون جدا برگزار بشه مثلا برای پذیرش بهمن که 29 آذره و برای پذیرش مهر 93 احتمالا تو اردیبهشت ماه آزمون برگزار کنن؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    مشخص نیست ولی احتمالا برای مهرماه هم پذیرش خواهد بود!!! فعلا از تصمیم گرفته شده اطلاعی در دسترس نیست!!

  21. نویسنده دیدگاه : sara - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام خسته نباشید
    من ترم آخر هستم خب با این شرطی که گذاشتن که حتما باید تا بهمن فارغالتحصیل شده باشید خب یه دفعه زد و یه درس افتادیم آدمیزاده دیگه یعنی قبولیمون کن لم یکون میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    بله. مگر اینکه پذیرش برای مهرماه 93 هم بگذارند!!

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام دیدم که بسیاری از سوالات تکراری بودند اما شما جواب دادیدلطفا جواب این سوالم را که تکراری هم نیست بدید.
    اگر رشته مقطع کارشناسی ارشدمان همان رشته مقطع کارشناسیمان باشد آیا شانس قبولیمان بیشتر است ؟ یا فرقی ندارد اگر رشته مقطع ارشد متفاوت از رشته کارشناسی باشد؟ چون من میخواهم غیر از رشته کارشناسیم انتخاب کنم.ممنون از پاسختان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    تفاوتی ندارد!!!

  23. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 14 مهر 1392

    من اعزامی 1/4/92 به آموزشی هستم.حالا هم در اداره راه امریه دارم و باید کلا 24 ماه خدمت کنم.سال گذشته لیسانس عمران رو از دانشگاه دولتی گرفتم.غیبت ندارم برای خدمت.

    سوال اولم اینه که من میتونم فراگیر شرکت کنم ؟ چون از یک موسسه پرسیدم گفت باید یکسال از خدمتت بگذره (اطلاعاتش مربوط به دوره قبل بود).لطفا با دلیل جواب بدین.مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    بله می توانید. مشکلی ندارد.ولی بعد از قبولی برای شما معافیت تحصیلی صادر می شود و از سربازی معاف تحصیلی می شوید

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام این 50000تومن که میدیم مثل پولی که برای استعداد های درخشان دادیم و خبری نشد یا پذیرش میشیم؟ لطفا جواب بدید حذف نکنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    ما چی جواب بدیم دوست عزیز؟؟؟ تو جیب ما که نمیره ما جواب بدیم؟؟!!!

  25. نویسنده دیدگاه : حسن حامد - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام
    میتونم برای این دوره شرکت کنم و برفرض قبول بشم.
    بعد یک ترم مرخصی بگیرم و از اول مهر برم
    چون یک واحدم مونده که باید توی بهمن ماه پاس کنم انگار برای آخر سال تحصیلی 92 و 93 مدرکم کامله
    امکانش هست با مرخصی این مشکل رو درست کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    خیر باید تا 30 بهمن ماه فارغ التحصیل شوید تا بتوانید در صورت قبولی ، در دانشگاه ثبت نام کنید

  26. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 14 مهر 1392

    داشتن معدل کل حداقل 14 از 20 برای دارندگان گواهینامه موقت یا مدرک رسمی رشته های مختلف کارشناسی متقاضی شرکت در آزمون مقطع کارشناسی ارشد الزامی است.

    این یعنی چی؟ یعنی اگه دانشجویی معدل کارشناسیش زیر 14 باشه حق ثبت نام نداره؟!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    برای متقاضیان غیرایرانی و اتباع خارجی می باشد

  27. نویسنده دیدگاه : م - در تاریخ : 14 مهر 1392

    با سلام. توی دفترچه در قسمت اتباع خارجی شرط معدل نوشته شده می خواستم بدانم برای ما هم شرط معدل 14 وجود دارد یا نه؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    برای ایرانی ها خیر

  28. نویسنده دیدگاه : یه پیام زوری ! - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام ادمین
    چرا سوالمو جواب ندادین؟:(
    موسسه ای که من ثبتنام کردم 795از ما شهریه گرفت درصورت یکه نرخ کلاساشو شما زدین برای مدیریت 495تومنه
    اون 300تومنو مگه موظف نیستن به ما پس بدن؟؟؟؟
    موسسه خصوصی هم نیست..
    مجوز پیامنور داره از همینا که جمعه ها میریم 🙁

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    این موضوع رو باید از موسسه مورد نظر پیگیری کنید. بله اگر بیشتر گرتند باید پس بدهند.

  29. نویسنده دیدگاه : دانشجوی پیام نوری - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام مدیر عزیز، از اطلاع رسانیتون ممنون
    اونطور که خوندم و از دفترچه پیداست دیگر سهمیه ای به عنوان سهمیه کارمندی کارمندان سازمانهای طرف قرارداد برای فراگیر پیام نور وجود ندارد و حذف شده، درسته؟ به نظرم اینطوری مثل ورود به پیام نور از طریق آزمون سراسری پیام نور شرایط برای همه داوطلبان یکسان می شه و شاید رقابت منصفانه تر میشه…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    متاسفانه دفترچه رو با دقت نخونیدیم . خودتون مطالعه کنید دیگه واقعا زمان برای مطالعه دفترچه نداریم

  30. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 14 مهر 1392

    یه سوال دیگه جناب پشتیبان
    این درسایی که با واحداشو منابعشون نوشته درسایی هستن که بعد از قبولی باید برداشت یا منابعی هستن که برای شرکت تو آزمون ارشد باید مطالعه کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    خیر اینها منابع آزمون فراگیر هستند

  31. نویسنده دیدگاه : مریم فاضلی - در تاریخ : 14 مهر 1392

    میزان مبلغ شهریه در ترم اول در رشته مدیریت it در مقطع ارشد فراگیر برای امسال(92)چقدر خواهد بود؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    در دفترچه ذکر شده مطالعه کنید

  32. نویسنده دیدگاه : افسانه - در تاریخ : 14 مهر 1392

    چرا تو سایت سنجش که وارد میشیم ، ثبت نام رو که میزنیم فقط دانلود دفترچه میاد؟ پس از کدوم قسمت باید برای ثبت نام اقدام کنیم؟(بعد از مطالعه ی دفتر چه)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    هنوز لینک ثبت نام فعال نشده. به محض فعال شدن در خبر بالا نیز فعال میگردد

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 مهر 1392

    با سلام آیا برای ثبت نام در دوره ارشد فراگیر شرط معدل 14 وجود دارد . خواهش می کنم جوابموبدهید. ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    چیزی که در دفترچه اعلام شده معدل 14 به بالا برای اتباع خیرایرانی می باشد.

  34. نویسنده دیدگاه : سهیلا - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام
    تو دفترچه نوشته هر کد رشته محل 15 نفر چطور شما زدید 20 نفر !!!؟؟؟

    پایین لیست شهرها تو دفترچه زده 15 نفر خود پیام نور هم گفته 15 نفر

    کدومش درسته ؟ 20 یا 15 ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    بر اساس همان چیزی که در دفرچه اعلام شده می باشد

  35. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام .منابع ازمون همون کتابایی که تو جدول شماره 2دفترچه برا هر رشته اومده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    بله

  36. نویسنده دیدگاه : خطاب به ناشناس - در تاریخ : 14 مهر 1392

    معدل کل 14 برای شرکت در آزمون فقط برای اتباع غیر ایرانی است.
    برای شما صدق نمی کنه.

  37. نویسنده دیدگاه : bahram - در تاریخ : 14 مهر 1392

    با سلام آیا برای ثبت نام در دوره ارشد فراگیر شرط معدل ۱۴ وجود دارد . خواهش می کنم جوابموبدهید. ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۲ :

    سلام
    چیزی که در دفترچه اعلام شده بله

    معدل 14 برای اتباع خارجی است (طبق صفحه 4 دفترچه)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    درسته حق با شماست 🙂

  38. نویسنده دیدگاه : محمد رضا ت - در تاریخ : 14 مهر 1392

    باسلام
    قرار است در رشته مدیریت دولتی گرایش مدیریت تحول شرکت کنم و تمایل من در آموزش محوری است ولی خیلی ها می کنم این کار را نکن و پزوهش محوری را انتخاب کن نمی دانم چه کنم لطفا راهنمایی فرمائید .
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    تصمیم با خود شماست. مدرک پژوهش محور معتبرتر می باشد به دلیل داشتن واحد پایان نامه

  39. نویسنده دیدگاه : bahram - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سوالی که از سازمان سنجش پرسیدم. میشه بیشتر پیگیری کنید

    عنوان درخواست سلام پذیرش مهر کارشناسی ارشد پیام نور چه زمانی است

    تاریخ ارسال جواب 1392/07/14-14:21

    پاسخ با سلام ارشد فراگیر پیام نور فقط برای بهمن 92 پذیرش دارد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مهر 1392 :

    سلام
    هنوز تصمیم برای پذیرش مهرماه92 مشخص نیست

  40. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 14 مهر 1392

    سلام سازمان سنجش چرا لینک پبت نام را فعال نمکنه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مهر 1392 :

    سلام
    ثبت نام از فردا 15 مهرماه از ساعت 20 به بعد فعال میگردد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top