چاپ خبر

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 (نوبت سیزدهم) دانشگاه پیام نور / دانلود رایگان دفترچه ثبت نام

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1392 دانشگاه پیام نور از 14 مهرماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / مهلت ثبت نام تا 20 مهر ماه

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر دانشگــــــاه پیام نور از ۱۴ مهر ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا ۲5 مهرماه ۹۲ ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه ۲۹ آذرماه  92 برگزار خواهد گردید.

پذیرش در این دوره برای نیمسال بهمن ۹۲ صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در دوره فراگیر امسال حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۲ باید فارغ التحصیل شده باشند.

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم)

همچنین داوطلبان باید از لینک زیر اقدام به خرید کارت اعتباری برای ثبت نام کرده و ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام دهند.

خرید کارت اعتباری پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناس ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت سیزدهم) ، ورودی بهمن 92 – کلیک کنید

 

 

هزینه کارت اعتباری در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 92 پیام نور 50 هزار تومان عنوان شده است.

برای ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 92 (نوبت سیزدهم) اینجا را کلیک نمایید

 


توضیحات و نکات مهم ثبت نام:

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور بهمن ماه سال 1392(نوبت سیزدهم) می‌رساند، که ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 14 مهرماه 1392 آغاز و در روز پنجشنبه 25 مهرماه 1392 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نوربهمن ماه سال 1392(نوبت سیزدهم) اقدام نمایند.

* پژوهش محور یعنی کارشناسی ارشد با واحد پایان نامه و آموزش محور یعنی کارشناسی ارشد بدون واحد پایان نامه ، که به جای واحد پایان نامه واحد درسی دیگری اخذ و پاس می کنید!

1-  شرایط ثبت‌نام و پذیرش:
علاقمندان به تحصیل در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور می‌بایست ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به شرایط و ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان قراردارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند به عنوان داوطلب مقطع کارشناسی‌ ارشد فراگیر منحصراً در یک رشته گرایش امتحانی ثبت‌نام و حداکثر در 20 (بیست) کدرشته محل از دوره‌های کارشناسی ‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور متقاضی ادامه تحصیل شوند.

2- فرآیند و زمان ثبت‌نام:
– زمان ثبت‌نام: ثبت‌نام دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور از تاریخ 14 مهر 92 آغاز و در پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 20 مهر 92 به پایان می‌رسد.
داوطلبان برای ثبت‌نام در دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور لازم است در بازه زمانی مذکور  به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با تکمیل اطلاعات اولیه و پرداخت اینترنتی مبلغ 500,000 ریال (معادل پنجاه هزار تومان) با استفاده از کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
نکته قابل‌توجه: متقاضیان گرامی در پرداخت وجه ثبت‌نام دقت فرمایند، زیرا وجوه واریزی به هیچ‌عنوان قابل استرداد نمی‌باشد.

3- روش ثبت نام:
1- مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی: www.sanjesh.org
2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از پایگاه اینترنتی سازمان.
3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.
4- پرداخت هزینه ثبت‌نام بصورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد با مراجعه به سایت سازمان.

4- زمان توزیع کارت اینترنتی و برگزاری و محل آزمون:
 براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور سال 1392 روز جمعه مورخ 29 آذرماه 1392 برگزار خواهد شد و دانش‌پذیران از تاریخ 27 آذرماه 92 لغایت 28 آذرماه 92 می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.
محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت برای تعیین حوزه امتحانی (بند 32 تقاضانامه) در استان محل اقامت داوطلب می‌باشد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمایند.

5- دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی:
به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس، با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمایند. ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمنا” داوطلبان لازم است در ورود اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد ذکر شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و از تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

6- توصیه‌های مهم:
1- داوطلبان توجه داشته باشند پس از تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام و ارسال عکس و پس از دریافت کدپیگیری ثبت‌نام خود می‌توانند در قسمت مشاهده چاپ اطلاعات ثبت‌نامی، اطلاعات خود را مشاهده و از آن یک نسخه چاپ کنند.
2- به داوطلبان توصیه می‌شود پس از تکمیل تقاضانامه و ثبت‌نام اینترنتی و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نامی خود تهیه نموده و ضمن کنترل دقیق اطلاعات ثبت‌نام شده چنانچه مغایرتی در خصوص مشخصات ثبت‌نامی خود مشاهده می‌نمایند در تاریخ 14/7/1392 لغایت 22/7/1392 که به منظور ویرایش اطلاعات در نظر گرفته شده است، به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به اصلاح مشخصات و اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

7- نحوه گزینش دانشجو در دوره‌های فراگیر و تبدیل وضعیت:
1- نمره نهایی لازم برای قبولی بر اساس تأثیر 80 درصدی میانگین دروس حاصل از آزمون و تأثیر 20 درصدی میانگین معدل مدرک کارشناسی می‌باشد.
2- میانگین معدل مدرک کارشناسی برای داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می‌باشد.
3- دانشجویان سال آخر می‌بایست میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ 31 شهریور 1392 در محل مربوط در تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی اعلام نمایند.
 4- تغییر وضعیت دانش‌پذیری به دانشجویی منوط به احراز شرایط مندرج در بند 3 دفترچه راهنمای ثبت‌نام (شرایط ثبت‌نام و پذیرش) و شرایط زیر است:
1-4- شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال دانش‌پذیری مشتمل بر 8 تا 10 واحد درسی.
2-4- کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های انتخابی متناسب با جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

8- یادداشت:
1- هرگونه تغییری منحصراً از طریق اطلاعیه رسمی سازمان سنجش در نشریه پیک سنجش (هفته نامه خبری و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) و سایت این سازمان و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.
2- در صورت لزوم داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن‌های: 9-88923595-021 تماس و یا به بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 مهر 1392

    سلام و عرض ادب خدمت تمامی دست اندرکاران دانشگاه پیام نور
    میخواستم بدونم برای ثبت نام فراگیر ارشد بهمن 92 نیازی است یه موسسات آزاد مراجعه و ثبت نام کرد یعنی پیش نیاز است .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    سلام
    خیر هیچ ضرورتی ندارد و اون موسسات فقط نقش کلاسهای آمادگی برای آزمون رو دارند.

  2. نویسنده دیدگاه : samaneh - در تاریخ : 18 مهر 1392

    سلام ایا اگر شهر دیگری قبول شدیم امتحانات اخر ترم را میتوانیم شهر خودمان بدهیم حتی اگه رشته ما را نداشته باشد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    سلام
    در ارشد پیام نور بله این امکان وجود دارد

  3. نویسنده دیدگاه : همراز - در تاریخ : 18 مهر 1392

    سلام .چرا سوال من حذف شده خواهش میکنم جواب بدین آیا دانشگاه های بین الملل شهریشون بیشتره؟اینا که تو دفترچه فراگیر زدن ؟؟؟با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    سلام
    زیاد تفاوتی ندارد

  4. نویسنده دیدگاه : مهناز 'گرامی - در تاریخ : 18 مهر 1392

    منابع ارشد 93 و92 باهم متفاوت است چه کنم رشته علوم تربیتی ارشدبرنامه ریزی درسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    قرار نیست که منابع هر سال مثل هم باشند!!!

  5. نویسنده دیدگاه : سس - در تاریخ : 18 مهر 1392

    یک سوال
    من شنیدم میشه یک مرکز رو برای ادامه تحصیل انتخاب کرد ولی امتحانات رو در مرکز پیام نور شهر خودت انجام بدی
    مثلا مرکز پیام نور شهر ما حسابداری نداره من بهشهر رو انتخاب بکنم ولی در مرکز شهر خودم برم سر جلسه امتحان درسته همچین چیزی صحت داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    سلام
    برای ارشد بله تعیین محل آزمون وجود دارد و بله فقط صرف اینکه یک واحد و یا مرکز از پیام نور در شهر شما باشد کفایت می کند و فرقی نمی کند رشته مورد نظر و یا مقطع مورد نظر شما را داشته باشند یا خیر

  6. نویسنده دیدگاه : بارانم - در تاریخ : 18 مهر 1392

    سلام من قبلا شنیده بودم بری قبولی چند واحد را باید بگذرونی با نمره بالاتر از 12 ولی مثل اینکه حالا قانونش عوض شده من واقعا نمیدونم چه طور پذیرفته میشیم ایا این درسته که باید نمره ازمونهایی که از ما میگیرن بالاتر از 12 باشه یا این هم مثل کنکور شده و هر کسی نمره بالاتری گرفت قبول میشه لطفا جواب بدید ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    سلام
    همون هست که میگین. نمراتتتان باید بالای 12 باشد. البته بوده اند کسانی که همه نمرات را مردود شده اند ولی در کل دانشحو شده اند. بستگی به کد رشته محل انتخابی شما دارد که چه تعداد متقاضی داشته باشد

  7. نویسنده دیدگاه : سکوت - در تاریخ : 19 مهر 1392

    با سلام
    امکان ویرایش مجدد وجود دارد؟ مثل اینکه فقط یکبار ویرایش می شود بار دوم نمی شود .
    محل اقامتم در یکی از شهرهای استان می باشد ولی به اشتباه گزینه شهرستان محل اقامت را استان زدم.
    قبلا یک بار هم ویرایش کردم ولی بار دوم امکان ندارد . سوال بنده این است آیا خللی در ثبت نام ایجاد می کند ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    سلام
    خیر احتمال بسیاز زیاد مشکلی ندارد نگران نباشید . اگر باز هم نگران هستید از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش پیگیری کنید

  8. نویسنده دیدگاه : راهله - در تاریخ : 19 مهر 1392

    چرا در مورد دکتری سوال میکنم حذف میکنید یا من اشتباه میکنم من جایی خوندم که کارشناسی ارشر مجازی دکتری نداره این درسته ؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    در این مورد هنوز وزارت علوم تصمیمی نگرفته است!!!

  9. نویسنده دیدگاه : حق گو - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام من قبلا سوال پرسیدم جواب ندادید. خواهشا برام مهمه جواب بدید. من پارسال فراگیر ارشد قبول شدم و الان دارم می خونم می تونم امسال یه رشته دیگه ارشد شرکت کنم و همزمان بخونم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    سلام
    تحصیل همزمان در مقطع تحصیلات تکمیلی ممنوع می باشد

  10. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام نمیتونم کارت ثبت نام بخرم چرا؟ سایت مشکل داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 مهر 1392 :

    سلام
    چک کردیم مشکلی نداشت!!

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام.خسته نباشید. خواهشا جواب بدین
    فراگیر ارشد پیام نور ورودی مهر هم داره؟اگه داره چجوری باید برای مهر93 ثبت نام کنیم؟ دفترچه جدامیاد یا باید الان ثبت نام کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    فعلا فقط برای پذیرش بهمن 92 می باشد و خبری از مهر 93 فعلا نیست

  12. نویسنده دیدگاه : راهله - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام امکان مجازی گذراندن دوره ایا ربطی داره به اموزش محوربودن یا پژوهش محور بودن رشته مورد نظر یا اینکه هردو تا رو میشه مجازی گذروند ؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    خیر ربطی ندارد به آموزش یا پزوهش محور بودن. در زمان انتخاب واحد می توانید دروس الکترونیکی رو اخذ کنید

  13. نویسنده دیدگاه : بارانم - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام ممنونم که جواب سوال قبلی من رو دادید یه سوال دیگه داشتم اینکه نوشته شده 20 کد رشته رو میشه انتخواب کرد یعنی چی من متوجه نمیشم ایا یعنی ما 20 رشته مختلف رو میتونیم انتخواب کنیم یا یک رشته رو در 20 شهر مختلف. لطفا کمک کنید تا متوجه بشم ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    بله 20 رشته رو در شهرهای مختلف میتونید انتخاب کنید

  14. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام.میبخشین ادمین یه سوال .شبیهه این سوالو پیدا کردم ولی ی کم شک داشتم .میخوام مطمئن بشم.درسته میتونیم حتی اگه پیام نور شهر ما یه رشته ای رو نداشته باشه امتحانو توی شهر خودمون بدیم؟کلاسای ارشد میشه شرکت نکرد؟؟؟و فقظ امتحان پایان ترم داد؟؟؟ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    بله درست هست می تونید در هر کجا که یک واحد و یا مرکز از پیام نور بود امتحان دهید.
    حضور در کلاسهایی پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارند و دروسی که بدون منبع هستند

  15. نویسنده دیدگاه : فرزاد - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام
    آزمون ارشد نمره منفی داره یا نه؟ تو دفترچه نوشته نداره اما انگار یکی از مسولین گفته داره؟ سالهای پیش نمره منفی داشته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    بله دوره های قبلا نداشته و الان هم در دفترچه ذکر شده ندارد!!! ولی رئیس سازمان سنجش اعلام کرده دارد!!!
    باید صبر کنید تا به صورت دقیق این موضوع پیگیری و اعلام شود

  16. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام جناب مدیر
    این سهمیه کارمندی فراگیر امسال محو شده؟دیگه وجود نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    بله دیگر وجود ندارد

  17. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 19 مهر 1392

    آیا مشکل خرید کارت اعتباری فراگیر فقط مربوط به کرمانشاهه یا مربوط به کل کشوره؟؟ کی مشکل حل میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    بله مشکل کلی هست و باید از سوی سازمان مرکزی پیام نور حل شود. صبور باشید هم مشکل برطرف می شود و هم ثبت نام تمدید می شود.

  18. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 19 مهر 1392

    سلام اصلن سایت اجازه نمیده کارت آزمون بخرم و مدام خطا میده از دیروز ÷نج شنبه تینجوریه حتی کافیم رفتم …عصبیم فردا هم تامیه آخره تا ÷ایان وقت اداری چه کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    بله مشکل کلی هست و باید از سوی سازمان مرکزی پیام نور حل شود. صبور باشید هم مشکل برطرف می شود و هم ثبت نام تمدید می شود.

  19. نویسنده دیدگاه : فاضل - در تاریخ : 20 مهر 1392

    سلام
    نمیتونم کارت بخرم مدام خطا میده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    بله مشکل کلی هست و باید از سوی سازمان مرکزی پیام نور حل شود. صبور باشید هم مشکل برطرف می شود و هم ثبت نام تمدید می شود.

  20. نویسنده دیدگاه : سروش - در تاریخ : 20 مهر 1392

    سلام من هم مثل بعضیا نمی تونم کارت بخرم
    پیغام ( خطا! مجددا تلاش کنید ) میده همش
    دلیل چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    بله مشکل کلی هست و باید از سوی سازمان مرکزی پیام نور حل شود. صبور باشید هم مشکل برطرف می شود و هم ثبت نام تمدید می شود.

  21. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 20 مهر 1392

    نمیشه کرت خرید!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    بله مشکل کلی هست و باید از سوی سازمان مرکزی پیام نور حل شود. صبور باشید هم مشکل برطرف می شود و هم ثبت نام تمدید می شود.

  22. نویسنده دیدگاه : علی زارع - در تاریخ : 20 مهر 1392

    سلام
    از دیشب ساعت 20 تا الان پس از پر کردن فرم ثبت خرید کارت و زدن تایید نمیشه کارت خرید.علت چیه؟
    هر کاری میکنم بر میگرده همون صفحه اول

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    بله مشکل کلی هست و باید از سوی سازمان مرکزی پیام نور حل شود. صبور باشید هم مشکل برطرف می شود و هم ثبت نام تمدید می شود.

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 مهر 1392

    یکی بگه تراخدا سایز عکس چند در چند باید باشد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    فایل تصویری چهره داوطلب که با پسوند JPG و اندازه 200 پیکسل عرض و 250 پیکسل ارتفاع تهیه شده باشد.

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 مهر 1392

    سلام خسته نباشید. چقدر صبورید – آفرین مرسی
    یه سوال داشتم بند 22 تقاضانامه ثبت نام آدرس کامل استان و شهر و کدپستی می خواهد . بند 32 کد استان و محل اقامت برای تعیین حوزه امتحانی سوال من اینه که آیا می توانند این دو مختلف باشند. یعنی در بند 22 محل سکونت خود را وارد کنیم ولی در بند 32 جاییکه می خواهیم امتحان بدهیم ؟ اگر مختلف باشند از نظر ثبت نامی ایرادی ندارد؟ مرسی که جواب می دهید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    احتمال زیاد خیر مشکلی نباشد ولی از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش این موضوع رو استعلام کنید

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 مهر 1392

    این سیستم جواب نمی ده – شما خوب جواب می دید اونا یه سوال از روز پنچ شنبه پرسیدم هنوز زده تحت بررسی است.
    ترخدا شما یه جوری جواب منو پیدا کنید.. مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    تا جایی میدونیم مشکلی نخواهد بود ولی 100 درصد نیست و این 100 درصدی رو از سازمان سنجش باید پیگیری کنید

  26. نویسنده دیدگاه : سکوت - در تاریخ : 20 مهر 1392

    با سلام
    اینکه هم پژوهش محور هست و هم آزمون محور
    ظرفیت که 15 نفر می باشد هر کدام جدا یا با هم 15 نفر؟
    تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 مهر 1392 :

    سلام
    هر کدام جدا 15 نفر می باشد

  27. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 مهر 1392

    سلام خسته نباشید. من شنیده بودم شرکت در کلاس های پیام نور اجباری نیست و می توان به صورت غیر حضوری گذراند . آیا می شود امتحانات پایان ترم هم در شهر خودمان بگذرانیم با توجه به اینکه شهرمان رشته مورد نظر را نداشته باشد؟
    سپاسگزارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 مهر 1392 :

    سلام
    بله می توانید در هر جایی که یک مرکز و یا واحد از پیام نور هست امتحان دهید. حتی اگر رشته شما را نداشته باشد و یا حتی اگر ارشد نداشته باشد

  28. نویسنده دیدگاه : مهرناز - در تاریخ : 20 مهر 1392

    داخل دفترچه کد دانشگاه آزاد مشخص نمیباشد و گفته شده به سایت سنجش رجوع کنید.
    لطفا در مورد این کد راهنمایی بفرمایید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 مهر 1392 :

    خوب به سایت سازمان سنجش رجوع کنید دیگه!!

  29. نویسنده دیدگاه : داود 66 - در تاریخ : 20 مهر 1392

    سلام . ممنون میشم اگه زود جواب بدید. واسه رشته های نرم افزار و فناوری اطلاعات منابع درسی به زبان انگلیسیه ؟ ! یعنی باید این کتابا رو به زبان اصلی تهیه کنم؟ بعد این کتابا سختن راحتن چجوریاس؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 مهر 1392 :

    سلام
    بله. البته اگر دنبال بگردید ترجمه فارسی انها رو هم پیدا خواهید کرد

  30. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 20 مهر 1392

    سلام
    خواستم از صبوری و جوابگویی به موقع شما تشکر کنم
    ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم

  31. نویسنده دیدگاه : بارانم - در تاریخ : 21 مهر 1392

    با سلام و خسته نباشید لطفا بگید ارشد پیام نور حسابداری کلا چند واحد است جایی نوشته بود 28-32 ولی من وقتی چارت سال قبل رو دیدم حدودا 38 واحد بود لطفا راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مهر 1392 :

    سلام
    بستگی به این دارد که شما درس جبرانی و واحد جبرانی داشته باشید یا خیر.
    واحد جبرانی برای کسانی هست که رشته کارشناسی آنها با رشته ارشدشان غیرمرتبط می باشد

  32. نویسنده دیدگاه : بارانم - در تاریخ : 22 مهر 1392

    با سلام من درمورد تعداد واحدهای ارشد پرسیدم و شما گفتید اگر رشته کارشناسی من با ارشدم یکی نباشد واحد جبرانی دارم ولی من کارشناسی رو هم حسابداری بودم ولی در چارتی که از پیام نور هم بود دیدم 5درس 3واحدی اختیاری هم اضافه بر واحدهای دیگر که جمعا 29 واحد میشدند وجود داشت و گفته شده بود که باید حتما 3 درس از درسهای اختیاری را گذراند که در این صورت جمع واحدها 38 واحد میشود لطفا در این باره به من توضیح دهید من واقعا نمیدونم باید در دوره ارشد چند واحد بگذرانم البته با توجه به اینکه رشته کارشناسی من با رشته ای که در ارشد تصمیم دارم بخونم یکیست با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 مهر 1392 :

    سلام
    اگر مرتبط هست که درس جبرانی ندارید ولی درس اختیاری دارید که باید هر تعداد از آنها که گفته شده پاس شود. تعداد واحدی که باید پاس کنید هم برای هر رشته متفاوت است پس باید مراجعه کنید به لیست ارائه دروس رشتتون

  33. نویسنده دیدگاه : esmiger - در تاریخ : 25 مهر 1392

    با سلام.میخواستم بدونم شرکت در کلاسهای شیوه پزوهش محور و اموزش محور ارشد هردو اختیاریست؟ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مهر 1392 :

    سلام
    بله حضور در کلاسهای پیام نور کلا اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارند و دروسی که فاقد منبع هستند

  34. نویسنده دیدگاه : vahdi - در تاریخ : 25 مهر 1392

    سلام میشه همزمان با سربازی ارشد فراگیر رو هم خوند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مهر 1392 :

    سلام
    تحصیل همزمان با سربازی ممنوع می باشد

  35. نویسنده دیدگاه : مهد - در تاریخ : 25 مهر 1392

    سلام
    من میخام ارشد مدیریت شرکت کنم
    شنیدم یزد شهرستان مهریز داره اما تو سایت یزد هیچ شاخه مدیریت رو نداره
    آیا یزد و شهرستانهای اطرافش ارشد مدیریت داره؟
    ایا غیر از این دوره های فراگیر دوره دیگه ای بیا عنوان غیرحضوری وجود داره
    من ۵۰ هزارتومن واریز کردم میتونم پولم رو پس بگیرم؟
    لطفا سریع جواب بدین فردا اخرین مهلته ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مهر 1392 :

    سلام
    دفترچه ثبت نام رو دریافت کنید لیست رشته و محل آنها مشخص هستند.
    خیر پولتون استرداد نمی گردد

  36. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 25 مهر 1392

    من عکس ندارم و امشب آخرین فرصت ثبت نام فراگیر بدون عکس میشه ثبت نام کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مهر 1392 :

    خیر نمی شود و الزامی می باشد

  37. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 25 مهر 1392

    ممکنه که باز هم فرصت ویرایش اطلاعات بدن ؟یعنی اگه من عکسم اشتباه بفرستم امکانش هست بعد بتونم دوباره عوضش کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 مهر 1392 :

    خیر دیگه وقتی برای ویرایش نیست

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 26 مهر 1392

    سلام.فراگیر رشته مدیریت دولتی شرکت کردم یکی از منابعش لاتینه.میخواستم بپرسم سوالایه امتحانش به صورت لاتین میاد؟ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 مهر 1392 :

    سلام
    نمونه سوالات دوره های قبل رو دریافت کنید تا متوجه بشید طریقه سوالات به چه صورت هست!!

  39. نویسنده دیدگاه : بارانم - در تاریخ : 29 مهر 1392

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما من می خواستم بپرسم که منابع ازمون ارشد فراگیر همیشه یکی بوده یا هر دفعه فرق میکنه چون نمونه سوالات دورههای قبل برای فروش هست که اگه منابع هر سال با هم یکی نباشه این نمونه سوالات کاربردی نداره لطفا جواب بدید ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 مهر 1392 :

    سلام
    بیشتر منابع یکی هستند و زیاد تفاوتی ندارند

  40. نویسنده دیدگاه : لاله - در تاریخ : 4 آبان 1392

    لطفا جواب بدین خیلی واسم مهمه لطفا بگید حالا که مهلت ثبت نام ارشد گذشته راهی برای ثبت نام وجودداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 آبان 1392 :

    خیر هیچ راهی نیست و مهلتش تمام شده است

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top