چاپ خبر
تاثیر 20 درصدی معدل در کنکور دکتری

آغاز ثبت نام آزمون ورودی دکتری سال 1393 / دانلود رایگان دفترچه ثبت نام

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1393 دانشگاه ها آغاز شد / معدل موثر دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد 20 درصد است که با 80 درصد نمره کتبی در مجموع 30 درصد نمره حاصل از آزمون را تشکیل می دهد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1393 می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق سایت این سازمان از روز سه شنبه 5 آذرماه 1392 آغاز و در روز دوشنبه 11 آذرماه 1392 پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه داوطلبان متقاضی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون می باشند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

 

دانلود رایگان دفترچه راهنمای ثبت نام وشرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1393

 

همچنین داوطلبان باید از لینک زیر اقدام به خرید کارت اعتباری برای ثبت نام کرده و ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش انجام دهند

 

خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1393

 

هزینه کارت اعتباری برای ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری سال 1392 (نیمه متمرکز)،  31.500 هزار تومان عنوان شده است.

 

برای ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1392 کلیک کنید

 

 

شــــــــــــــرایط ثبت نـــــــــام:

الف) ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال 1393 در محدوده زمانی 5 آذرماه 92 الی 11 آذرماه 92 صورت خواهد گرفت.

ب) هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند منحصرا” در یک کدرشته‌ امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی(بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنما) ‌ ثبت‌نام‌ و در آزمون‌ مربوط شرکت‌ نماید.

ج) داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما شخصاً به سایت این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org به ‌منظور ثبت‌نام‌، مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام نمایند.

د) برای ثبت‌نام‌ در آزمون ‌سال 1393، اقدامات ذیل بایستی صورت پذیرد:

1- مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org.

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) از سایت سازمان.

3- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

4- پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت رمز ورود برای ثبت نام :

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 315.000 (سیصد و پانزده هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

تبصره: به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای پرداخت هزینه ثبت‌نام لینک پرداخت هزینه از روز شنبه مورخ 2/9/92 در سایت این سازمان فعال شده و داوطلبان می‌توانند از این تاریخ نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

هـ‍ ) تذکــــــــــــــرات‌ مهــــــــــــــــم:

1- مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.

2- مسئولیت‌ صحت‌ کلیه‌ مندرجات‌ تکمیل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.

3- پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه ( 5 آذرماه 1392  لغایت 13 آذرماه 1392 )، اعمال هیچگونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابر این‌ داوطلب‌ باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را بکار گیرد.

4- هر زمان‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب،‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ یا واجد یکی‌ از شرایط و ضوابط مندرج‌ در  دفترچه‌ راهنما  نمی‌باشد، در هر مرحله‌ای‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شرکت‌ در آزمون‌، پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ در دانشگاه ‌و …) محروم‌ خواهد شد.

 

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام ،ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند.ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به این راهنما مراجعه نمایند.ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند.بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب ، در صورت پذیرفته شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 

زمان توزیع کارت ،برگزاری و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری (Ph.D) سال 1393 در روز جمعه مورخ 16 اسفند ماه 1392 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه شنبه مورخ 13 اسفند ماه 1392 لغایت روز پنجشنبه مورخ 15 اسفند ماه 1392 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در تقاضانامه تعیین می گردد.لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنمای  ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

 

اعلــــــــــــــــام نتـــــــــــــــایج:

1- نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه سوم فروردین ماه 1393 از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می گردد.

2- انتخاب رشته محلهای تحصیلی برای آندسته از داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته می شوند منحصرا” از طریق سایت سازمان در نیمه اول اردیبهشت ماه 1393 صورت خواهد گرفت.

3- معرفی شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محلهای تحصیلی برای شرکت در مصاحبه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی با توجه به کد رشته محلهای انتخابی و نمرات آزمون در نیمه دوم اردیبهشت ماه 1393 از طریق سایت سازمان بصورت کارنامه منتشر خواهد شد.

4- فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون در نیمه اول شهریور ماه 1393 بر روی سایت سازمان قرار می گیرد.

 

نـکــــــــــــــات مـهــــــــــــــم‌:

1) گزینش نهایی در این آزمون بر اساس 30% نمره آزمون و 70% نمره مصاحبه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی انجام خواهد شد.

2) آزمون منحصراٌ در یک نوبت (یک جلسه) در روز جمعه مورخ 16 اسفند ماه 1392 برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌بایست به کلیه دروس (زبان خارجی، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی) در همین نوبت پاسخگویی نمایند. ضمناٌ ضریب آزمون درس زبان خارجی در کلیه گروههای آزمایشی یک (1) می‌باشد.

3) آزمون دروس امتحانی به صورت تستی بوده و کلیه دروس دارای نمره منفی می باشد.

4) با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در محاسبه نمره کل آزمون کتبی اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را با توجه به بند «س» قسمت تعاریف در دفترچه راهنما با دقت درج نمایند. شایان ذکر است معدل‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل آزمون کتبی داوطلبان خواهد داشت.

5) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمامی مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.

6) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامی توسط متصدیان کافی‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتی در تقاضانامه درج می گردد،که مسئولیت هرگونه خطا در این مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه امکان اصلاح اشتباهات مذکور را نداشته و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد.

7) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

8) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

9) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های: 021-88923595-9 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 3 آذر 1392

    یک سوال مهم که سوال خیلیاس
    ورودی مهر 90هستم کارشناسی
    یدونه درس 3واحدیمو یبار نمره زیر 10گرفتم ولی ترم بعد قبول شدم
    نمرمم نزدیک 17شدم اما بامراجعه به گلستان دیدم نمره قبلیم تو کارنامه کلی هست ونمره قبولیمم هست.
    آیا نمره قبلیو حذف نمیکنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 آذر 1392 :

    خیر. برای ورودی های 87 به بعد تا ورودی قبل از 91 اولین نمره مردودی هر درس و آخرین نمره قبولی همان درس در معدل کل دانشجو تاثیر دارد

  2. نویسنده دیدگاه : بردیا - در تاریخ : 3 آذر 1392

    باسلام وتشکر.دانشجویان ارشدی که ترم بعد فارغ التحصیل میشن.معدل ارشد راچه نمره ای باید در فرم ثبت نام دکترابنویسند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 آذر 1392 :

    سلام
    صفحه 44 دفترچه راهنما رو مطالعه کنید فرمی مخصوص دانشجویان ترم آخری هست که باید دانشگاهتان انرا تکمیل کند و معدلی که تا الان دارید رو اعلام کند و همان را شما وارد کنید

  3. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 4 آذر 1392

    سلام
    یسوال دیگه ممنون میشم ببینید و پاسخ بدید
    این ترم20واحد برداشتم
    اما الان با تعجب دیدم در قسمت کارنامه کلی و کارنامه ترم درس اندیشه اسلامیو که2واحد حذف کرده و اصلا ننوشته ونوشته حذف شده اما در اطلاعات کلی دانشجو همون درس اندیشه وجود داره و همون20واحد هست
    دانشگاه زنگیدم گفت اینجا درساتون کلا هست و چیزی حذف نشده
    اما نظر شما چرا توکارنامه نیست و نوشته حذف؟
    اگه دوست داشتید رمز وش دانشجوئیمو بدم خدمتتون تا ببینید.
    ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آذر 1392 :

    سلام
    مشکل شما مشخص نیست متاسفانه!!!
    ولی اگر دانشگاه گفته درساتون هست پس مشکلی در کل نیست

  4. نویسنده دیدگاه : فریدون - در تاریخ : 4 آذر 1392

    پارسال نسبت آزمون کتبی و مصاحبه 50-50 بود
    چرا امسال 30-70 شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آذر 1392 :

    تصمیم سازمان سنجش و آموزش کشور بوده!!

  5. نویسنده دیدگاه : ایمان - در تاریخ : 4 آذر 1392

    کد های رشته و دانشگاه را در فرم مربوط به دکتری از کجا می توان دریافت نمود؟ باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آذر 1392 :

    در قسمت ثبت نام که وارد شوید ستون سمت راست کد ها موجود است

  6. نویسنده دیدگاه : سمانه - در تاریخ : 5 آذر 1392

    سلام
    ایا برای دانشجویان اموزش محور رشته شیمی تجزیه در دانشگاه پیام نور امکان ادامه تحصیل در دوره دکترا وجود دارد؟باتوجه به گفته یکی از استادان قرار بوده برای این سری از دانشجویان نیز این دوره برگزار شود.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آذر 1392 :

    سلام
    چیزی که سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور اعلام کرده مشکلی جهت ادامه تحصیل این دانشجویان نمی باشد

  7. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 5 آذر 1392

    سلام
    برای اینکه بخوایم برای دکتری پیام نور هم بزنیم باید کارت اعتباری دیگری غیر از کارت اعتباری ثبت نام بخریم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 آذر 1392 :

    سلام
    خیر با همان کارت در پیام نور هم شرکت میکنید.

  8. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 6 آذر 1392

    سلام پشتیبان تو رو به خدا جواب بده
    منابع آزمون دکتری سال 93 رشته مدیریت آموزشی زیر گروه علوم تربیتی رو چگونه باید بگیریم/ لطفا کمکم کن
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 آذر 1392 :

    سلام
    باید در اینترنت جستجو کنید دوست عزیز و یا از موسسات آموزشی کمک بگیرید

  9. نویسنده دیدگاه : amir - در تاریخ : 7 آذر 1392

    با سلام خدمت پیشتیبان عزیز
    واسه ثبت نام چه مدارکی باید آماده کنیم یا اسکن کنیم
    لطفا جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 آذر 1392 :

    سلام
    دوست عزیز دفترچه ثبت نام رو دریافت و مطالعه کنید!!!

  10. نویسنده دیدگاه : azita - در تاریخ : 8 آذر 1392

    با سلام،میشه لطفا راهنمایی کنید به صورت هزمان میشه هم ازمون سراسرس بدیم و هم پیام نور انتخاب کنیم؟ اگه امکانش هست بفرمایید در کدام قست فرم ثبت نامه؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 آذر 1392 :

    سلام
    اگر منظورتان برای دکتری هست که در کل می توانید هم سراسری رو انتخاب کنید و هم پیام نور

  11. نویسنده دیدگاه : نادر قاسمی - در تاریخ : 8 آذر 1392

    ببخشید قربان گزینه ای برای اینکه تعیین کنیم در پیام نور شرکت کنیم یا خیر توی گزینه ها نبود ؟؟؟ به صورت اتوماتیک میتونبم پیام نور هم ثبت نام کنیممم ؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 آذر 1392 :

    بله به صورت اتوماتیک در پیام نور هم می توانید شرکت کنید

  12. نویسنده دیدگاه : ح - در تاریخ : 9 آذر 1392

    سلام من نمیدونم کدرشته دوره کارشناسی وکارشناسی ارشد وهمچنین کدموسسه دوره کارشناسی وکارشناسی ارشد رو از کجا گیر بیارم هرچی هم تو سایت میگردم نیست خواهش میکنم راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 آذر 1392 :

    سلام
    در قسمت ثبت نام ستون سمت چپ نوشته شده:
    «جداول مورد نیاز جهت ثبت‌نام»

  13. نویسنده دیدگاه : حنا محمودی - در تاریخ : 10 آذر 1392

    با سلام. آیا ثبت نام برای دوره روزانه و پیام نور جدا است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 آذر 1392 :

    سلام
    در دکتری خیر همه با هم هستند

  14. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 12 آذر 1392

    سلام.خسته نباشید.آیا هنوز فرصت برای ثبت نام هست . کارت خریداری کنم الان؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 آذر 1392 :

    سلام
    بله مهلت تمدید شده است تا 5 شنبه 14 آذرماه

  15. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 آذر 1393

    سلام آیا مهلت ثبت نام دکتری سراسری تمدید شده ؟ تا کی فرصت هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 آذر 1393 :

    سلام
    ثبت نام آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذرماه تمدید شده است

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top