چاپ خبر

زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر سال 93 پیام نور اعلام شد / 2 بار پذیرش در سال 93

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، پذیرش دو بار در سال دانشجوی ارشد فراگیر در این دانشگاه بار دیگر از سر گرفته می شود.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : محمدعلی کریمی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات دانشگاه پیام نور، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در مقطع فراگیر این دانشگاه طبق روال گذشته دو بار در سال صورت می گیرد، ادامه داد: آزمونهای فراگیر کارشناسی ارشد از سال آینده (سال 93) یک بار در اردیبهشت ماه و یک بار در دی ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام برای پذیرش در آزمون فراگیر اردیبهشت 93 از اسفندماه امسال توسط سازمان سنجش، آغاز و کنکور فراگیر نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: دانشجویان پس از پذیرش در این آزمون از اول مهرماه به کلاسهای درس خواهند رفت.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور درباره نوبت دوم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه، خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد طبق روال گذشته در آذرماه برگزار می شود.

توجه داشته باشید که کاردانی به کارشناسی و کارشناسی فراگیر پیام نور از سال پیش پذیرش در پیام نور حذف شده است و دیگری دانشجویی به عنوان فراگیر کارشناسی ناپیوسته و پیوسته پذیرش نمی شود.

 

در خبرنامه سایت عضو شوید تا جدیدترین خبرهای دانشگاه به ایمیل شما ارسال گردد :

عضویت در خبرنامه پیام نورنا برای اطلاع از جدیدترین خبرهای دانشگاه – کلیک کنید

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 28 بهمن 1392

    باسلام
    احتراما” آیا احتمال اینکه آزمون در تیر یا مرداد برگزار شود وجود ندارد؟ مدت زمان برای آمادگی آزمون بسیار کم می باشد .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 بهمن 1392 :

    سلام
    بله احتمال دارد ولی هنوز به صورت قطعی زمانش اعلام نشده

  2. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 28 بهمن 1392

    سلام توروخدا جواب بدید من دیر رفتم واسه ثبت نام فراگیرارشدقبول شدم ولی ثبت نام نکردم حالا بایدچیکارکنم؟ تمدید نمیکنن؟ کمکم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 بهمن 1392 :

    سلام
    صبر کنید شاید فردا تمدید شود

  3. نویسنده دیدگاه : سیمین - در تاریخ : 28 بهمن 1392

    سلام.با تشگر از زحمات شما.شهریه مراکز پیام نور بین الملل بعد از قبولی مطابق با شهریه ذکر شده در دفترچه حساب می شود یا شهریه دانشگاه بین الملل.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 بهمن 1392 :

    سلام
    مطابق دفترچه

  4. نویسنده دیدگاه : اکرم - در تاریخ : 28 بهمن 1392

    با سلام میخواستم بدونم چه طوری میشه تو کلاسهای الکترونیکی شرکت کرد ؟چون کلاسها ازفردا شروع میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 بهمن 1392 :

    سلام
    از طریق سایت lms.pnu.ac.ir

  5. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 28 بهمن 1392

    دانشگاه شما هیچ چیزش مشخص نیست حیف عمر ما که به باد دادم برا ازمون فراگیر همین کارارو میکنین مدرکتون هیجا قبول ندارن

  6. نویسنده دیدگاه : mehran - در تاریخ : 28 بهمن 1392

    با سلام من امسال رشته روانشناسی فراگیر ارشد کیش قبول شدم و ثبت نام کردم آیا میتونم به امید قبولی در تهران مجدد در آزمون اردیبهشت ماه ثبت نام و شرکت کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1392 :

    سلام
    بله می توانید

  7. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 28 بهمن 1392

    سلام و خسته نباشید.
    من ارشد فراگیر آموزش محور قبول شدم و ثبت نام کردم و واحد گرفتم. میخوام اسفند برای آزمون فراگیر مجددا ثبت نام کنم و پژوهش محور قبول بشم. درصورت قبولی پژوهش محور و انصراف آموزش محور امکان انتقال(تطبیق) واحد های گذرانده شده قبلی به قبولی جدید هست؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1392 :

    سلام
    دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند بله می توانید تطبیق دهید

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 بهمن 1392

    باسلام
    مدت زمان برای آمادگی آزمون دوره 14 بسیار کم می باشد .برای درخواست افزایش زمان آن باید از چه نهاد یا مسولی تقاضا کرد؟
    آیا احتمال اینکه آزمون در تیر ماه یا دیرتر برگزار شود وجود دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1392 :

    سلام
    بله هر احتمالی وجود دارد. فعلا باید منتظر باشید تا زمان ثبت نام دقیق اعلام شود

  9. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 29 بهمن 1392

    دو سوال داشتم لطفا جواب بدهید.1-این یه سوال کلیه. ایا با هر مدرک کارشناسی میشه هر کدام از رشتههای کارشناسی ارشد را که بخواهیم در دانشگاههای سراسری وازاد انتخاب کرد؟ من دی 93 کارشناسی مدیریت از پیام نور میگیرم. میتونم در کنکور ارشد نرم افزار یا الکترونیک سراسری یا دانشگاه ازاد شرکت کنم؟ 2-برای شرکت در فراگیر ارشد اذر 93 کی باید ثبت نام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1392 :

    1- بله.
    2- هنوز زمان دقیقی اعلام نشده

  10. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 29 بهمن 1392

    واقعا مسخرست . من با معدل 15.25 در رشته معماری مردود شدم درحالی که پارسال نفر اول معدل 15.75 شده بود . این یعنی چی ؟ سوالات امسال هم سخت بودند و تعداد شرکت کننده ها یکسان . پس این همه تفاوت با سال گذشته چه معنی داره ؟

  11. نویسنده دیدگاه : zari - در تاریخ : 29 بهمن 1392

    باسلام . میخواستم زمان دقیق ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نوراردیبهشت ماه 93 را بدونم و آیا منابع تغییری دارند یا همان منابع آزمون نوبت 13 میباشد ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1392 :

    سلام
    هنوز زمان دقیقی اعلام نشده.
    تا زمان انتشار دفترچه ثبت نام مشخص نیست

  12. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 29 بهمن 1392

    خب معلومه! چرا باید این سه هزار صندلی خالی رو الان پر کنند؟ وقتی میشه با دریافت پول ثبت نام و حضور در آزمون اینقدر جیب این جوانهای بیچاره را خالی کرد خب معلومه که تکمیل ظرفیت رو اعلام نمی کنند تا سه هزار ضرب در چهارصد هزلر تومان از ما سودجویی کنند! وقتی هم که در آزمون شرکت می کنیم متوجه می شویم که طراح سوالات برخی رشته ها بر لساس خط ذهنی خودش سوالات رو طرح کرده و انگار نه انگار که منابعی برای آزمون تعیین شده . در واقع بدجوری جز آزار ما و سودجویی هدف دیگری وجود ندارد! با این بی تدبیری ها امید را در دل ما کشته اند!

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 بهمن 1392

    با سلام
    از چه سایتی می توان سوالات ارشد فراگیر دوره سیزدهم رشته آموزش زبان را به صورت رایگان دانلود کرد؟ برای این رشته جزوات کمکی وجود دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 بهمن 1392 :

    سلام
    به صورت رایگان وجود ندارد ولی به زودی در سایت unip.ir برای فروش با قیمت بسیار کم قرار داده خواهد شد.

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 بهمن 1392

    سلام پشتیبان محترنم خسته نباشید تقریبا دیگه اخر هفته س امیدمون واسه اعلام تکمیل ظرفیت دیگه باید نا امید شه !!؟؟؟؟ این چن روز منتظر اعلام نتیجه صحبتاتون با مسئولین در راستای تکمیل ظرفیت بودیم متاسفانه اونم اعلام نکردید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1392 :

    سلام
    به احتمال فراوان تکمیل ظرفیتی در کار نخواهد بود به دلیل نزدیک بودن بسیار زیاد به ثب نام دوره بعد!!

  15. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 بهمن 1392

    سلام وقتتون به خیر ی سوال از خدمتتون داشتم،تکمیل ظرفیت ارشد فراگیر امسال دیگه کاملا منتفیه؟؟؟؟!!!دیگه برای وقوع این امر لازم نیس انرژی مثبت بدیم!!!!چون ظاهرا تاثیرب داشت؟؟؟!!!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1392 :

    سلام
    احتمال فراوان بله منتفی هست.

  16. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 30 بهمن 1392

    سلام. پشتیبان محترم که در جواب ناشناس فرمودید به احتمال فراوان تکمیل ظرفیتی در کار نخواهد بود به دلیل نزدیک بودن بسیار زیاد به ثبت نام دوره بعد!
    1- سوال اکثر متقاضیان این است که از دید شما و یا مسئولین مربوط اعلام تکمیل ظرفیت با ثبت نام دوره بعد چه منافانی با هم دارند؟
    2- در جایی که 3669 صندلی خالی در دوره 13 وجود دارد، آیا برگزاری آزمون فراگیر 14 این مشکل را حل خواهد کرد؟
    شما در روز 26 بهمن فرمودید که مشخص نیست در دوره 14 هم مثل دوره 13 تعداد ظرفیت اعلام شده در زمان ثبت نام با تعداد پذیرفته شدگان مغایرت داشته باشد! پس می توان 90% با توجه به وضعیت حاکم در دوره 13 و صحبت های شما این طور نتیجه گرفت که دوره بعد نه تنها مشکل ظرفیت دوره 13 حل نخواهد شد بلکه ظرفیت دوره 14 نیز با مشکل مواجه خواهد شد.
    به نظر می رسد سازمان سنجش با آن همه تشکیلات از عهده برگزاری همزمان ثبت نام برای آزمون 14 و انتشار اطلاعیه تکمیل ظرفیت برای دوره 13 بر می آید. بی صبرانه منظر جوابتان هستم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1392 :

    سلام
    ما جوابی نداریم بدیم. مسئولین هم پاسخگو نیستند!!!

  17. نویسنده دیدگاه : دوست - در تاریخ : 30 بهمن 1392

    سلام ، خسته نباشید.آیا تو مدرک تحصیلی، فراگیر ثبت میشه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر ثبت نمی شود

  18. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 30 بهمن 1392

    سلام در جواب اون دوستمون که فرمودن کنکور اردیبهشت رو اعلام کردم که جیب دانشجوی بد بی چاره رو خالی کن به نظرم اینجوری نیس یا شایدم مسئولین همه جوانب امرو در نظر نمیگیرن چون اگه بخوان تکمیل ظرفیت بدن از حداقل 1000نفر هر کدوم حداقل1میلیون شهریه بگیرن با ی تیر دو نشون میزنن هم از ی جهت منبع درامد خوبیه عوض اینکه منتظر شهریه ترم دیگه دانشجو باشن و هم چون ظرفیت امسالو میبرن بالا متاقضی برای سال بعدم بیشتر دارن اما با این اعلام کنکور اردیبهشت هم از ی لحاظ دانشگاه و امار دهی های خودشون رو بی اعتبار کردن اما از ی لحاظ این ترم در امد کمتری دارن و هم خیلی از دانشجوا این جوری که من تو سایت پیامارو میخونم تمایل دارن این ترم ثبت نامشون رو لغو کرده و انصراف بدن و با کنکور اردیبهشت ی رشته دیگه و یا اونایی که اموزش محور قبول شدن تمایل به کنکور دیگه و پذیرش در پژوهش محور رو دارن لذا مسئولین محترم ازتون خواهش میکنیم لقمه رو دور سرتون نچرخونین و کار ما و خودتون رو سخت نکنین و تکمیل ظرفیت اعلام کنین از طرف این همه دانشجوی معترض میکنم که شما کوچکترین بهایی بهشون نمیدین

  19. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 30 بهمن 1392

    سلام.
    به تمامی دوستان و بخصوص خانم مهدیه که به شدت متقاضی تکمیل ظرفیت هستیم باید عرض کنم که من با مراجعه به آرشیو خبرگزاری های معتبر و مرور دوباره خبرها مشاهده کردم که چند روز قبل از برگزاری آزمون که همه مصاحبه می کنند خانم بهنوش سلیم بهرامی که رئیس مرکز آزمون پیام نور هستند گفتند پذیرش امسال 13650 نفر هست ولی جناب آقای حسین توکلی مشاور ارشد سازمان سنجش گفتند که پذیرش امسال فراگیر ارشد در حدود 10 هزار نفر خواهد بود.جالبه همین صحبت ها و مصاحبه های ایشان چند روز قبل از اعلام نتایج هم دوباره تکرار شد.
    پس می خوام واستون نتیجه گیری کنم که درسته پیام نور باید ظرفیت درخواستی پذیرشش را به سازمان سنجش اعلام کنه تا سنجش هم بر اساس ظرفیت اعلام شده توسط پیام نور پس از تصحیح پاسخنامه ها و همینطور بر اساس اولویت نمره کل شروع به پذیرش کنه ولی نکته اصلی اینجا مشخص می شه که اعلام اسامی توسط سنجش بر حسب سلیقه صورت گرفته و هیچ توجهی به ظرفیت اعلامی توسط مرکز آزمون پیام نور نشده!!!
    چرا حالا خانم سلیم بهرامی رئیس محترم مرکز آزمون پیام نور پاسخگو نیستند که 3669 ظرفیت خالی که ایشون مصاحبه کردند و می گفتند چطور شد؟؟؟
    اگر سنجش و وزارت علوم با این ظرفیت درخواستی پیام نور(13650 نفر)مخالفت کردن و به ایشون اعلام کردند که با حدود 10 هزار نفر موافقند هیچ راه دوری نمی ره که ایشون بیان و بگن با ظرفیت اعلامی ما مخالفت کردن.
    خلاصه این مصاحبه های ضد و نقیض هست که باعث آشفتگی فکر داوطلبان شده.حداقل یا مصاحبه نکنید یا مصاحبه ها تون را از قبل هماهنگ کنید.

    در آخر هم به دوستانی که مثل خودم منتظر تکمیل ظرفیت هستند باید بگم که واقعا ارزش نداره خودمون را معطل تکمیل ظرفیت کنیم.اگر می خواستند یا بخوان فراخوان می دن.از این به بعد اگر واقعا با توجه به مشکلاتی که امسال پیش اومد بازم می خواهید در آزمون اردیبهشت شرکت کنید پس از انتشار دفترچه و مشخص شدن منابع بصورت جدی شروع به خوندن کنید و تمام تمرکزتون را روی قبولی با نمرات خوب و رتبه عالی بذارید.چون ممکنه در آزمون نوبت 14 هم همین ظرفیت حدود 10 هزار نفر و یا حتی کمتر را پذیرش کنند!
    ما با تماس ها و نظراتمون در این سایت صدای خودمون را به مسئولان سازمان سنجش و پیام نور رسوندیم.اگر بخوان صدای ما را بشنوند و کاری بکنند مطمئن باشید اقدام می کنند ولی اگر نخوان…

  20. نویسنده دیدگاه : sima - در تاریخ : 1 اسفند 1392

    سلام.این تکمیل ظرفیت فراگیر ارشد نوبت13اخرش چه روزیه؟من کلی درس خوندم 10واحد امتحان هم بالای 12 گرفتم معدلمم خوبه این انصاف نیست حق مارو بخورن ازسازمان سنجش بعیده ماهم ادم هستیم. زمان ثبت نام مرحله چهاردهم فراگیر ارشد کی هستش؟ لطفا جواب مارو بدین

  21. نویسنده دیدگاه : شهرام - در تاریخ : 1 اسفند 1392

    سلام.ما نسبت ب نتیجه فراگیر نوبت13 اعتراض داریم توروخدا به مساولین بگین تاریخ تکمیل ظرفیت این ازمونو هرچه زودتر اعلا م کنند حداقل این طور ب ما احترام بذارن عدالت این نیست که یه عده تنبل که دو واحد هم پاس نکردن قبول بشن عتدالت برای ما حداقل با تکمیل ظرفیت اجرا کنند.خواهش میکنم تکمیل ظرفیتو اعلام کنید.ما داوطلبهای فراگیر نوبت 13 گناه داریم

  22. نویسنده دیدگاه : دوست - در تاریخ : 1 اسفند 1392

    سلام, آیا در دوره دانشپذیری فقط باید دروس همین دوره اخذ بشه و نمیشه علاوه بر این دروس, درس های ارائه شده ی موجود در لیست انتخاب واحد رو گرفت ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 اسفند 1392 :

    سلام
    چرا می شود و مشکلی ندارد

  23. نویسنده دیدگاه : هستی - در تاریخ : 1 اسفند 1392

    سلام بچه ها اقا کریم راس میگه اگه بخوان خودشون اعلام تکمیل ظرفیت میدن اگرم نخوان به درخواست ما اهمیت نمیدن به نظر منم خودتون رو اذیت نکنین چون واقعا کاری پیش نمیره اونا حتی حاضر نیستن دلیل مغایرت امار پذیرفته ها با امار اعلام شده رو توضیح بدن دیگه چه امیدی به تکمیل ظرفیت هست!!!

  24. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 1 اسفند 1392

    سلام پشتیبان عزیز خسته نباشید سال89برای اولین دانشگاه پیام نور برای پر کردن ظرفیتای ارشد فراگیر اعلام تکمیل ظرفیت کرد و مراحلشم خیلی راحت بود فقط 10نفر بعد از اخرین نفر پذیرفته شده رو خودشون انتخاب میکردن و تمام مراحلم فقط ی هفته زمان برد من ازتون خواهش میکنم این مطلبو به مسئولین یادآوری کنید شاید فراموش کردن که همچین کاریم میشه کرد شاید مسئولین عوض شدن و نمیدونم به هر حال من از طرف همه دوستان از شما خواهش میکنم اینم به هر کسی از پیام نور که به ی نحوی تصمیم گیرنده است یاد اوری کنید شاید فرجی شد!….

  25. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 1 اسفند 1392

    من بر صحبت های دوستمون اقا کریم تاکید میکنم
    چرا با اینده ما بازی میکنین با وقتی که برای فراگیر گذاشتم اگه برا ملی گذاشته بودم قبول میشدم جمعش کنید بابا

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    سلام ایا شرکت در کلاسهای ارشد فراگیر الزامی است و اینکه ایا
    میانترم هم دارن ؟

  27. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    سلام پشتیبان محترم لطفا شما که با مسئولین در ارتباط هستید درباره تکمیل ظرفیت بهشان بگویید واقعا شاید مسئولین خبر ندارند که تمامی کنکورها حتی دکترا هم تکمیل ظرفیت دارد چون واقعا انصاف نیست من با 5 نفر فاصله قبول نشوم اون وقت دوستم در آزاد با 60 نفر فاصله قبول بشه
    اخه من نفر 61 شدم

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    سلام منم همه دو تا از درسا رو 15دوتاشم 13شدم به خدا خیلی زمان و انرژی گذاشتیم سخته باز بشین درس تکراری بخونیم با توجه به اینکه ما در این کنکورم باید قبول میشدیم تو رو خدا شما به مسئولین بگین اخه این حق کشیه خدا رو خوش نمیاد برای اونا که کاری نداره فقط ی اعلام تکمیل ظرفیت میدن بقیه کارارو کارمندای زحمت کش پیام نور و سازمان سنجش انجام میدن خدا رو خوش نمیاد حق ما ضایع شه شما بزرگواری کنید بازم بهشون بگید ما هنوز نا امید نشدیم امیدمون اول به خداست بعدم به شما ما فقط با شما در ارتباط شما خیلی با مسئولیت و زحمت کشید در این موردم بزرگواری کنید و صدای ما رو به مسئولین برسونید

  29. نویسنده دیدگاه : نگار - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    منم با اخرین نفر پذیرفته شده سه نفر فاصله دارن خیلی نامردیه بشینم بخونیم واسه اردیبهشت پشتیبان محترم جای دوری نمیره دعای خیر این همه دانشجو در تمام عمر پشتتونه به داد ما برسید شما ارجاع بدید به مسئولین ما گناه داریم

  30. نویسنده دیدگاه : سهیل - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    سلام.خسته نباشی پشتیبان جان توروخدا صدای مارو ب مسولین پیام نور برسون یه تکمیل ظرفیت برای فراگیر ارشدنوبت سیزدهم بذارن بابا انصاف نیست ب ماهم توجه کنند خواهشا

  31. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    عرض سلام دارم خدمت همه بچه ها و پشتیبان عزیز و مهربون و دوست داشتنی بچه ها ببخشید من متن قبلی که راجب تکمیل ظرفیت ارشد نوشتم گوشیم هنگید نشد باز مرور کنم غلط املایی ارو تصیح کنم الان دیدم کلی خجالت کشیدم ببخشید تقصیر گوشیم بود معذرت

  32. نویسنده دیدگاه : سمیه - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    سلام.من 12واحد امتحان کنکور فراگیر نوبت سیزدهم با نمرات بالای 12 پاس کردم معدلمم خوبه ظرفیت رشته مورد نظرم 130نفر بود رتبه من شد نفر120ولی در کارنامه نوشت مردود این اصلا انصاف نیست.خواهش میکنم مسولین پیام نور وسازمان سنجش برای ارشد نوبت سیزدهم یه تکمیل ظرفیت بذارن خواهش میکنیم هرچه زودتر برای فراگیر ارشد نوبت سیزدهم تکمیل ظرفیتواعلام کنن خواهشا التماس میکنم پشتیبان جان توروخدا شما واسه ماها یه کاری خیرانجام بده تکیل ظرفیت سیزدهمومیخوایم خواهشا

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    سلام پشتیبان جان بچه ها درست میگن ازتون خواهش میکنیم اگر براتون امکان داره پیگیری کنید و نتیجه رو به ما اعلام کنید تا دیگه خیالمون راحت شه چون دوستان ظاهرا امیدشون رو از دست ندادن با توجه به اینکه صندلی خالی وجود داره میتونن تکمیل ظرفیت اعلام کنن و کنکور اردیبهشت هم همچنان برگزار کنند ازتون نهایت تشکر رو داریم بابت اینکه دلسوزانه به سوالات جواب داده و اطلاع رسانی میفرمایید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اسفند 1392 :

    سلام
    متاسفانه خیلی پیگیری کردیم ولی در این مورد پاسخگو نیستند

  34. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 2 اسفند 1392

    من وردی 87 ترم 12 دانشگاه ازاد هستم میخوام انصراف بدم میتونم دانشگاه پیام نور درس بخونم .سربازی نرفتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اسفند 1392 :

    بله می توانید

  35. نویسنده دیدگاه : ساسان - در تاریخ : 3 اسفند 1392

    سلام. پشتیبان عزیز ماهنوز به تکمیل ظرفیت فراگیرارشد نوبت سیزدهم امید داریم توروخدا به اقایون محترم برسونید تاریخ تکمیل ظرفیتشو اعلام کنند ما گناه داریم صدای اعتراض مارو شما برسون توروخدا من کلی تلاش کردم این انصاف نیست .خواهش میکنم شما یه کاری واسه ماها انجام بدین

  36. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 3 اسفند 1392

    سلام. این چطوریاس ک واسه ورودی بهمن مقطع کارشناسی تکمیل ظرفیت گذاشتن ولی واسه ارشد فراگیر سر ما جوانهای بیچاره بازی درمیارن؟؟؟؟؟؟حداقل مسآولین کمی ب اعتراض ماهم احترام بذارن وتاریخ تکمیل ظرفیت فراگیر ارشد نوبت سیزدهم رو اعلام کنن. مقطع دکتری هم تکمیل ظرفیت داره چه برسه ارشد.پشتیبان جان توروخدا التماست میکنم کمکمون کن کاری کن تکمیل ظرفیتو نوبت سیزدهم ا علام کنند ماگناه داریم

  37. نویسنده دیدگاه : یاشار - در تاریخ : 3 اسفند 1392

    ممنون از پیگیری شما پشتیبان محترم
    من هم مثل سایر دوستان با اختلاف چند نفر قبول نشدم. هر چند رتبه ام در ظرفیت اعلامی می گنجید !!
    پشتیبان محترم، اگه راه دیگه ای به نظرتون میرسه که بتونیم اعتراضمون رو به گوش مسئولین برسونیم لطفا بهون بگید. مراجعه به خود دانشگاه؟ مراجعه به وزارت علوم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اسفند 1392 :

    تماس و مراجعه با سازمان مرکزی پیام نور

  38. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 3 اسفند 1392

    من بعد 12 ترم میخواهم انصراف بدهم .چطوری میتونم وارد پیام نور بشم. با کنکور سراسری یا جور دیگری هم دارد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اسفند 1392 :

    هم آزمون سراسری و هم بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی (کارشناسی)

  39. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 3 اسفند 1392

    سلام.
    دوستان من فکر می کنم دلیل کاهش ظرفیت قبولی امسال ارشد فراگیر شاید این باشه که پارسال بیش از ظرفیت اعلام شده دانشجو گرفتند و امسال هم اول مصاحبه کردن و گفتند حدود 14 هزار نفر پذیرش می کنیم بعدش تازه محاسبه کردن دیدن نمی تونند بیشتر از 10 هزار نفر با توجه به پذیرش زیاد پارسال جذب کنند و یهو نظرشون شده 10 هزار نفر!
    شاید دلیل توضیح ندادن و پاسخگو نبودنشون در رابطه با اختلاف فاحش ظرفیت اعلامی و ظرفیت پذیرفته شده و همچنین عدم برگزاری تکمیل ظرفیت همین نکته باشه!

  40. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 3 اسفند 1392

    سلام. برادر محترم آقای کریم! چرا به نمایندگی از سازمان سنجش و سازمان مرکزی پیام نور پاسخگوی سولات داوطلبین در خصوص بحث تکمیل ظرفیت هستید؟ شما سازمان سنجش که مسئولیت برگزاری آزمون های سراسری کشور عزیزمان ایران را به عهده دارد با این صحبت های که مطرح می کنید زیر سوال می برید، به نظر من و اکثر متقاضیان ظاهرا این طور که از صحبت های شما برداشت می شود متقاضی تکمیل ظرفیت نیستید قبلا هم متذکر شدم از بحث های حاشیه ای بپرهیزید. از روز 7 بهمن به بعد تمامی دوستان پذیرفته نشده به طور جد پیگیر بحث مورد نظر می باشند اما شما بر خلاف دوستان حرکت می کنید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top