چاپ خبر

زمان ثبت نام آزمون ارشد فراگیر سال 93 پیام نور اعلام شد / 2 بار پذیرش در سال 93

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : به گفته معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، پذیرش دو بار در سال دانشجوی ارشد فراگیر در این دانشگاه بار دیگر از سر گرفته می شود.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : محمدعلی کریمی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات دانشگاه پیام نور، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در مقطع فراگیر این دانشگاه طبق روال گذشته دو بار در سال صورت می گیرد، ادامه داد: آزمونهای فراگیر کارشناسی ارشد از سال آینده (سال 93) یک بار در اردیبهشت ماه و یک بار در دی ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام برای پذیرش در آزمون فراگیر اردیبهشت 93 از اسفندماه امسال توسط سازمان سنجش، آغاز و کنکور فراگیر نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: دانشجویان پس از پذیرش در این آزمون از اول مهرماه به کلاسهای درس خواهند رفت.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور درباره نوبت دوم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه، خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون فراگیر کارشناسی ارشد طبق روال گذشته در آذرماه برگزار می شود.

توجه داشته باشید که کاردانی به کارشناسی و کارشناسی فراگیر پیام نور از سال پیش پذیرش در پیام نور حذف شده است و دیگری دانشجویی به عنوان فراگیر کارشناسی ناپیوسته و پیوسته پذیرش نمی شود.

 

در خبرنامه سایت عضو شوید تا جدیدترین خبرهای دانشگاه به ایمیل شما ارسال گردد :

عضویت در خبرنامه پیام نورنا برای اطلاع از جدیدترین خبرهای دانشگاه – کلیک کنید

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : محبوبه - در تاریخ : 3 اسفند 1392

    سلام من فوق لیسانس مدیریت آموزشی از مرکز مدیریت و برنامه دیزی هسنم . آزمون جامع دادم و نامه سازمان سنجش برای ادامه تحصیل دارم آیا میتونم دکترا فرگیر بین الملل شرکت کنم و چه رشته ای

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 اسفند 1392 :

    سلام
    پیام نور در مقطع دکتری فقط از طریق آزمون سراسری پذیرش دارد

  2. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام .دوستان داوطلب آزمون فراگیر نوبت سیزدهم توجه داشته باشید 1_دانشگاه پیام نور ظرفیت حدود 14هزارنفر برای بهمن 92ظرفیت اعلام کرد که کاملا درست هست اما به علت کم بودن تعداد داوطلبین در بعضی رشته ها بعضی صندلی ها در دانشگاه پیام نور خالی ماندحال شماها که شاکی از این هستید که چرا حدود چهار هزار نفر کمتر پذیرش داشته علت همین بوده .تعداد داوطلبین در بعضی از رشته ها از قبیل mba/lحسابداری/روانشناسی/مدیریت /حقوق انقدر زیاد هست که به دلیل کم بودن ظرفیت پذیرش این رشته ها طبیعی است که شانس قبولی در این رشته ها کمتر است امیدوارم با سعی وتلاش بیشتر در آزمون نوبت چهاردهم که برای پذیرش مهر93انجام خواهد شد موفق باشید.با تشکر.

  3. نویسنده دیدگاه : مژگان - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام ، می خواستم بدونم شهریه های مراکز بین الملل کیش و قشم ، بیشتر از سایر مراکز هست ؟ میشه بگید حدودا چقدره هر ترم اموزش زبان انگلیسی ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 اسفند 1392 :

    سلام
    خیر

  4. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام ، ممنون میشم اگه بگید که ایا الویت بندی شهرها در قبولی کنکور تاثیر داره ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 اسفند 1392 :

    سلام
    مطمئنا مراکزی که بهتر و بزرگتر هستند متقاضی بیشتری دارند پس بایدمسلما نمره بهتری هم بگیرید

  5. نویسنده دیدگاه : فرینوش - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    با سلام و سپاس از شما
    من سئوالی داشتم در ارتباط با مقایسه قبولی در کنکور ارشد دانشگاه آزاد و فراگیر پیام نور.
    با اطلاعات زیادی که شما دارید اگر به یک میزان وقت برای خواندن دروس کنکور بگذارم قبولی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه آزاد راحت تر است یا فراگیر پیام نور؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 اسفند 1392 :

    سلام
    تقریبا شبیه هم هستند. ولی خوب اصلا نمیشه مقایسه کرد !!!

  6. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام. برادر محترم آقای علی! صحبت های شما در خصوص پرطرفدار بودن رشته های حسابداری، روانشناسی، حقوق کاملا درست و صحیح می باشد و بر همگان آشکار است اما نکته حائز اهمیت این است که سازمان سنجش هر ساله رشته های پرطرفدار را در آزمون های مختلفی که برگزار می کند اعلام می نماید. به همین خاطر:
    1- سازمان سنجش در زمان اعلام تعداد پذیرش در زمان ثبت نام این موضوع را مورد توجه قرار داده است.
    2- سازمان سنجش می توانست این موضوع را مورد بررسی قرار داده و قطعا راه حل مناسبی برای حل این موضوع اتخاذ نماید.
    3- اگر صحبت برادر محترم آقای علی در مورد پرطرفدار بودن رشته های فوق در بحث پذیرش نهایی صدق می کرد این سوال مطرح است که سال های گذشته چرا این مشکل منجر به کاهش ظرفیت نشده است؟ ( با توجه به این که رشته های ذکر شده طی سال های گذشته متقاضیان زیادی را دارا می باشد )
    پس این طور می توان نتیجه گرفت که بحث پرطرفداری رشته های فوق در مورد کاهش ظرفیت دوره 13 کاملا منتفی می باشد.

  7. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام.علی آقا شما درست می گید که در بعضی از رشته ها داوطلب خیلی زیاده و قبولی دشوارتر می شه.ولی چرا آزمون برگزار نشده بود که آقای توکلی گفتند پذیرش حدود 10 هزار نفر هست و ایجاد شبهه کردند؟اگر ایشون هم می گفتند پذیرش حدود 14 هزار نفر هست و روز اعلام نتایج می گفتند 10 هزار نفر پذیرفته شدند خوب ما خودمون می فهمیدیم که در برخی از رشته ها مثل حسابداری و حقوق و … رقابت شدید بوده.

    خانم مهدیه من وقتی می بینم همه دوستان از جمله خودم متقاضی تکمیل ظرفیت هستیم و در عوض مسئولان پیام نور و سنجش اصلا پاسخگو نیستند استدلال خودم را مطرح می کنم که شاید درست باشه و شاید غلط.اگر مسئولان سنجش و پیام نور اینقدر صحبت هاشون متناقض نبود و پاسخگو بودن من هم سکوت می کردم.
    بعدشم این را بهتون بگم که من دو ماه بکوب درس خوندم و قبول نشدم و بشدت هم متقاضی تکمیل ظرفیت هستم.
    ولی واقعیت را قبول کنید با توجه به اینکه اردیبهشت آزمون دیگری برگزار می شه تکمیل ظرفیتی در کار نخواهد بود.

    خانم مهدیه مشکل شما اینه که نمی خواهید واقعیت را قبول کنید.من از شما بیشتر طالب برگزاری تکمیل ظرفیت هستم و استدلاهایی را هم که می کنم بر اساس منطق هست.همون سال 89 هم که تکمیل ظرفیت برگزار شد به دلیل این بود که یه نوبت آزمون فراگیر برگزار شد و بجای برگزاری آزمون دوم برای ترم مهر تکمیل ظرفیت برگزار کردند.سال 90 هم دوبار آزمون برگزار شد و سال 91 هم با یک نوبت برگزاری آزمون هم برای بهمن و هم برای ترم مهر دانشجو پذیرش کردند.الان هم برای ترم مهر 93 اردیبهشت آزمون برگزار می شه.
    در نهایت می خوام بگم من با توجه به سابقه سال های قبل این استدلال را کردم و به این نتیجه رسیدم که تکمیل ظرفیت برگزار نمی شه(بازم تاکید می کنم بشدت متقاضی تکمیل ظرفیت هستم)

    حالا شما استدلال من را قبول ندارید نظر و عقیدتون محترم هست.
    از الان هم شمارش معکوس برای فراخوان آزمون اردیبهشت 93 فراگیر شروع می شه.

  8. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    راستی خانم مهدیه یه موردی را هم باید اشاره کنم که تا حالا فقط شما بر اساس تفکر منفی تون به من گفتید که متقاضی تکمیل ظرفیت نیستم و هیچ یک از دوستان چنین حرفی به من نزدن.لطفا از نظر اکثریت دوستان نظر ندید.

  9. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام. برادر محترم آقای کریم! من واقعیت را قبول کردم. مشکل من این است که شما استدلال های کاملا غیر منطقی رو مطرح می کنید و متاسفانه هدفتان را از مطرح کردن این گونه صحبت ها را نمی دانم. شما از یک سو به ظاهر خواهان تکمیل هستید اما از سوی دیگر به طور کاملا نامحسوس این بحث را رد می کنید و هر چند روز در میان اعلام می کنید که دوستان امیدی به تکمیل ظرفیت نیست و شروع به مطالعه برای آزمون 14 کنید. اما دوستان همچنان بر انتشار اطلاعیه تکمیل اصرار می نمایند. ( یاشار ، ساسان، محمد، سهیل، نگار ، شهرام سیما ، مرجان و … ) زمانی که سازمان سنجش در دفترچه تعداد ظرفیت پذیرش را در هر کد رشته محل 15 نفر اعلام می کند ( کل ظرفیت= 13650 نفر ) قطعا این تعداد را با بررسی دقیق اعلام کرده و در پایان هم مثل تمامی دوستان خواستار انتشار تکمیل ظرفیت از مسئولین مربوط هستم.

  10. نویسنده دیدگاه : ياشار - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    با آقای کریم موافقم. استدلال ایشان صحیحه. مشکل در کارکرد مدیریت دانشگاه پیام نور هست که این عدم پاسخگویی میتونه نمایانگر همین ضعف باشه. میتونه نظر علی آقا هم درست باشه. ولی در هر حال مشکل اصلی در کلیت این مدیریته. دوستان این را در نظر داشته باشیم که بااین نارسایی ها احتمالا در کل دوره تحصیل نیز برخورد خواهیم کرد. پس در صورتی که افزایش ظرفیت ندادند که ما هم این دوره قبول بشیم، برای شرکت در دوره بعد جداً به این مسئله فکر کنید.
    من سعی کردم با مرکز آزمون مرکزی پیام نور تماس بگیرم که به جوابی نرسیدم! به نظرم دانشگاه ترجیح داده نسبت به آزمون دوره 13 دیگه چیزی نشنوه! و به قول آقا کریم نظرها رو روی شماره معکوس آزمون 14 متمرکز کنه !

  11. نویسنده دیدگاه : نیلوفر - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    کریم آقا منم با نظر مهدیه و بقیه بچه ها موافقم راستش وقتی میشه تکمیل گذاشت چرا سکوت کنیم به نظرم شما حرفات سندیت نداره

  12. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    برادر محترم آقای کریم! توصیه می کنم دوباره صحبت پایانی بنده را مطالعه بفرمایید. من عرض کردم دوستان در روزهای نخست اسفند متقاضی تکمیل ظرفیت هستند عرض نکردم که دوستان در مورد شما جه نظری دارند. این طور می توان نتیجه گرفت شما فقط به ابتدای صحبت توجه می کنید و تا پایان پیام را مطالعه نمی فرمایید. اگر استدلال های شما هم بر همین اساس باشد دیگر هیچ نمی توان گفت و …

  13. نویسنده دیدگاه : گلفام - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    با سلام و خسته نباشید.

    بر اساس پاسخ شما به یکی از دوستان که منابع آزمون تا چاپ دفترچه مشخص نیست پس چطور می توان خود را برای آزمون آماده کرد!!!!! چون از زمان ارائه دفترچه تا زمان آزمون زمان کوتاهی هست.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 اسفند 1392 :

    سلام
    در همان زمان کوتاه باید خودتون رو آماده کنید. چون تا زمان انتشار دفترچه از منابع هم خبری نیست.

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام پشتیبان عزیز و محترم خسته نباشید متاسفانه من چند بار این وبلاگ رو گذاشتم ولی شما در سایت منتشر نمیکنید از دوستانی که به نتیجه آزمون ارشد معترضند خواهشمندم ی روز خاص را تعیین نمایید تا همگی منظورم شماهایی هستید که وبلاگ گذاشتید تقریبا 20نفری هستیم یا حداقل کسانی که در تهران
    زندگی میکنند به سازمان مرکزی پیام نور مراجعه نماییم اگر به نتیجه برسیم که خدا رو شکر اگر هم از مسئولین جوابی نگرفتیم برای کنکور بعدی تلاش می کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 اسفند 1392 :

    سلام
    با عرض پوزش امکان قرار دادن نام و آدرس سایتی رو نداریم کلا

  15. نویسنده دیدگاه : هستی - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام بچه ها منم با مهدیه موافقم با اعتراض کاری ظاهرا پیش نمیره ولی دلیلیم نداره سکوت کنیم اینجوری حداقلش اینه که اعتراضمون رو به این همه بی نظمی نشون میدیم

  16. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام.
    خواهر گرامی خانم مهدیه من نظرات را کامل مطالعه می کنم.
    این قسمتی از نظر شماست(به نظر من و اکثر متقاضیان ظاهرا این طور که از صحبت های شما برداشت می شود متقاضی تکمیل ظرفیت نیستید).تاکید من روی اکثر متقاضیان بود که شما فرمودید.تا آخر نظرتون را هم مطالعه کردم.

    تمام استدلالات بنده بجز این مورد که گفتم(ممکنه پارسال بیش از ظرفیت اعلام شده دانشجو گرفته باشند و امسال هم اول مصاحبه کردن و گفتند حدود ۱۴ هزار نفر پذیرش می کنیم بعدش تازه محاسبه کردن دیدن نمی تونند بیشتر از ۱۰ هزار نفر با توجه به پذیرش زیاد پارسال جذب کنند و یهو نظرشون شده ۱۰ هزار نفر!)بر اساس واقعیاتی هست که در آزمون های سال های قبل فراگیر اتفاق افتاده و فقط این مورد که داخل پرانتز نوشتم یه حدسه که ممکنه درست باشه یا غلط!

    در ثانی منی که دوماه وقت با ارزشم را گذاشتم درس خوندم و نمی خواستم بگم ولی الان می گم با اختلاف یک نفر قبول نشدم چرا باید با تکمیل ظرفیت مخالف باشم؟
    شما فکر می کنید من دوست دارم و لذت می برم که تا اردیبهشت دوباره واسه کنکور درس بخونم؟

    باور کنید اگر شهرستانی نبودم و در تهران ساکن بودم حتما بشدت هم اعتراضم را پیگیری می کردم که معتقدم نمراتم را در آزمون کم دادند و هم حضوری به عنوان یک متقاضی به ساختمان مرکز آزمون پیام نور مراجعه می کردم و تقاضای تکمیل ظرفیت می کردم.

    اگر مسئولان بخوان تکمیل ظرفیت برگزار کنند مطمئن باشید فراخوان اعلام می کنند و اگر نخوان ده ها هزار نفر هم که تقاضای تکمیل ظرفیت کنند هیچ اهمیتی نمی دهند.
    دلیل حرفم هم اینه که چرا تا حالا هم خود شما خانم مهدیه گرامی و هم دیگر دوستانی که با تلفن های مرکز پیام نور تماس گرفتید هیچ کس پاسختون را نداده؟
    چرا به پشتیبان محترم این سایت که پیگیری کردند هیچ پاسخی داده نشده؟

    در آخر هم خواهشمندم اگر دوستانی که تهران سکونت دارند و از متقاضیان تکمیل ظرفیت هستند اگر براشون مقدور هست به ساختمان مرکز آزمون پیام نور مراجعه کنند و در رابطه با این ظرفیت خالی حدود 4000 نفر نوبت 13 و برگزاری تکمیل ظرفیت سوال کنند و پاسخ مسئولان را اینجا اعلام کنند.
    چون همونطور که گفتم شمارش معکوس برای صدور اطلاعیه آزمون نوبت 14 شروع شده و امکان داره در هفته جاری یا هفته آینده اطلاعیه صادر بشه و ثبت نام شروع بشه پس باید هر اقدامی که قرار هست در خصوص ظرفیت خالی نوبت 13 و برگزاری تکمیل ظرفیت صورت بگیره تا قبل از شروع ثبت نام نوبت 14 باشه.

  17. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    سلام . به نظرتون تا چند روز دیگه منتظر تکمیل ظرفیت باشیم بعد شروع کنیم به خوندن واسه آزمون بعدی ؟

  18. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 4 اسفند 1392

    کریم اقا جان شما ی سری از حرفات درست و منطقیه ی سری از حرفاتونم از دید من اشتباهه اونجایی که میفرمایید اگه بخوان فراخوان تکمیل ظرفیت میدن نخوانم نمیدن درسته چون تا حالا برای اعتراض ما ارزش و اعتنایی قائل نشدن ولی اگه ظرفیتشون تکمیله چرا برای اردیبهشت ازمون برگزار میکنن لابد صندلی خال دارن که برای ترم بعد اعلام نیاز کردن علاوه بر این خودشونم اعلام کردن 4هزار صندلی خالی دارن و هیچ دانشگاهیی در عرض ی هفته به این نتیجه نمیرسه که 4هزار نفر اضافه اعلام کرده این امارا رو قبل برگزاری کنکور تعیین میکنن نه یک هفته مانده به جواب تازه این مسئولین نیستند که امار میگیرند اونا فقط تصمیم میگیرن دلیل این امر هر چی بوده هیچ کدوم از ما نمیدونیم و حتی در بین روز6تا 7بهمن ی بار دیگر از امار اعلام شده حدود 500نفر رو فاکتور گرفتن خلاصه دلیلش هیچ کدوم از استدلاهای ما نیس با این حال ما هنوز امید به تکمیل ظرفیت داریم تا روزی که دفترچه کنکور نوبت 14بیاد

  19. نویسنده دیدگاه : مژگان - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    لطفا تاریخ دقیقا ثبت نام را اعلام کنید . برای خواندن درس نیازبه برنامه ریزی داریم. متشگرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1392 :

    هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده

  20. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    سلام.
    خانم ندا اردیبهشت که آزمون برگزار می شه پذیرفته شدگان ترم مهر 93 کلاساشون شروع می شه و واسه ترم مهر ظرفیت جدید اعلام می کنند که حدود یا بیشتر از همین 10 هزار نفر هست.

    ما خواهان تکمیل شدن ظرفیت حدود 4000 صندلی همین ترم هستیم.
    من حرفم اینه که چرا حرف مسئولان پیام نور و سنجش یکی نیست؟
    چرا همون روز برگزاری آزمون پس از اتمام آزمون که هنوز هیچی مشخص نشده و پاسخنامه ها تصحیح نشده خانم سلیم بهرامی می گن ظرفیت پذیرش 13650 نفره ولی آقای توکلی می گن ظرفیت پذیرش 10 هزار نفره؟

    امید که همه باید داشته باشیم.انسان به امید زنده هست

    ولی بازم تاکید می کنم حالا که تلفنی پاسخگو نیستند باید قدم آخر را برداشت و با مراجعه حضوری به مرکز آزمون پیام نور نظرمون را حضوری و رو در رو با مسئولان مطرح کنیم.
    دوستان ساکن تهران اگر کمک کنند و پیگیر باشند و نتیجه پاسخ یا عدم پاسخگویی مسئولان را اینجا اعلام کنند ممنون می شیم.

    باور کنید من اگر خودم شهرستانی نبودم و ساکن تهران بودم حتما حتی اگر پاسخ هم بهم نمی دادند مراجعه می کردم و اینجا اعلام می کردم که پاسخ مثلا چی گفتند یا اینکه پاسخگو نبودند.حتی اگر مشغله کم داشتم و فرصت کافی در اختیارم بود به تهران سفر می کردم و این کار را انجام می دادم ولی متاسفانه فرصتش را ندارم.

  21. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    اقا کریم ببین پیام نور زمانی که برای که برای اردیبهشت فراخوان کنکور میده یعنی نیاز داره چون چن سالی هست که 2بار کنکور در سال رو حذف کرده و علاوه بر اون دانشجوی ارشد فراگیر پیام نور از کلاس و امکانات دانشگاهی در حدی استفاده نمیکنه که پذیرشش محدود باشه میزان پذیرش رو مسئولین تعیین میکنن نه میزان امکانات و شرایط ولی منم به شدت خواهانم که دوستان عزیز تهرانی در صورت امکان به سازمان مرکزی پیام نور مراجعه کنن و شهرستانیای عزیز اگه فامیلی یا اشنایی تهران دارن از اونا بخوان تقبل زحمت کنن شاید اینجوری نتیجه بگیریم

  22. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    سلام.لطفا خودتو ندا خانم بااین حرفا گول نزن الکیم از مسولین دفاع نکن ماهمه شاکی پیام نوریم

  23. نویسنده دیدگاه : سیما - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    سلام.خسته نباشید.پشتیبان محترم تاریخ تکمیل ظرفیت فراگیر ارشد نوبت سیزدهم کی اعلام میشه؟ماهمگی اعتراض داریم توروخدا کمکمون کن اقایون محترم پیام نور واسمون یه تکمیل ظرفیت بذارن از هرکی ک میتونه کمک کنه واسه ما جوانهایی ک کلی زحمت کشیدیم دریغ نکنه خواهش میکنم ب صدای ماهم توجه کنن.باباجون نزدیک عیده خوب بهمون عیدی بدن یه تکمیل ظرفیت واسه ازمون بهمن ارشد نوبت سیزدهم بذارن گناه داریم.خواهش میکنم. فراگیر نوووبت سیزدهم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1392 :

    سلام
    ما احتمال نمیدیم که تکمیل ظرفیتی در کار باشد!!!

  24. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    سلام.
    یکی از دوستان خود من که شهرستان قبول شده بهم گفته هنوز کلاسا شروع نشده و حتی برنامه کلاسیشون هنوز 100 درصد قطعی نشده.

    پس اگر تلاش ها و درخواست ها با ملاقات حضوری با مسئولان پیام نور بیشتر بشه باز هم می شه با برگزاری تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج تا قبل از عید هم ثبت نام کرد.
    در ثانی اکثر افرادی که فراگیر قبول می شن سر کلاس ها حاضر نمی شن چون اختیاری هست و اگر هم بخوان حاضر بشن هفته های اول کلاس ها بقول معروف تق و لق هست و اصل ترم بهمن از بعد از عید شروع می شه.
    خلاصه باید بگم اگه درصدی هم بخواهیم احتمال بدیم که تکمیل ظرفیت برگزار بشه دوستان تهرانی هم باید تا دیر نشده لطف کنند و کمک کنند و پیگیر باشند.اگر اطلاعیه نوبت 14 منتشر بشه دیگه باید زکل قید تکمیل ظرفیت را زد.

  25. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    دوستان باورکنید این وبلاگ دادگاه رسیدگی به شکایات ما نیست ! بهتره از خودمون بپرسیم واقعا به غیر از کامنت گذاشتن تو این وبلاگ چه حرکتی برای به ثمر رسوندن اعتراضمون کردیم ؟! انتظار دارین مسئولین بیان این کامنتها رو بخونن یا اینکه با این اعتراضها احساس فشار برای تغییر تصمیم خود کنند…
    اگه این امید رو دارین باید بگم که اشتباه می کنید و بهتره انرژی منفی بیخود به خودتون ندید. اگه واقعاً قصد اعتراض دارید پس حرکت کنید!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1392 :

    دقت داشته باشید سایت ما و یکی دیگر از سایتها دائما در حال مشاهده توسط مسئولین هستند!!!

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    نشستن به امید اینکه دیگری حرکتی بکنه و یا “آرشی دوباره بازگردد!” نتیجه ای در بر نخواهد داشت ! این رو به شما قول می دهم ……

  27. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    2 تا سوال داشتم. 1. من با دیپلم ریاضی و پیش دانشگاهی ریاضی میتونم تو کنکور سراسری حقوق پیام نور قبول بشم؟؟؟؟ 2. فقط فیش پیام نورو باید بخرم دیگه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1392 :

    بله
    بله

  28. نویسنده دیدگاه : پیمان - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    دوستان سلام ،من در شهر اصفهان امتحان دوره فراگیر آذرماه را دادم باور کنید یکی از منابع درسی را توانستم با زحمت و کلی رابطه آنهم 4 روز قبل از آزمون پیدا کنم و زحمات دوماهه من بدلیل نبود یکی از کتابها ( که با بیسلیقگی تمام ،منبعی را بعنوان کتاب طرح سوال معرفی کردند که چند سال تجدید چاپ نشده بود و تمام کلانشهر اصفهان و حتی کتابخانه ها را دنبالش گشتم) به هدر رفت. خدا از سر تقصیراتشان نگذرد و اینهم بهانه دیگری برای واریز پول به حسابشان است و فکر نکنم آزمون و انتخابی واقعی و حقیقی در کار باشد.

  29. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    من دیپلم ریاضی دارم مگه نباید کنکور ریاضی بدم؟مگه حقوق تو انسانی نیست؟؟چطور قبول میشم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1392 :

    برای بدون آزمون پیام نور هر رشته ای می توانید شرکت کنید

  30. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    سلام.
    پشتیبان عزیز شما که می فرمایید سایت شما دائما در حال مشاهده توسط مسئولان هست پس چرا به پیگیری های شما و این همه اعتراض به نتایج و کاهش ظرفیت پذیرش مسئولان محترم هیچ پاسخی نمی دهند؟

    الان که شما فرمودید مسئولان دائما نظرات ما را مشاهده می کنند من به عنوان یک فرد کوچکی از ده ها هزار نفری که متقاضی تکمیل ظرفیت هستند خواهشمندم لطف کنند حداقل اگر نمی خوان تکمیل ظرفیتی برگزار کنند قاطع و شفاف مصاحبه کنند ولی اگر واقعا حرف ماهایی که دوماه زحمت کشیدیم درس خوندیم و با اختلاف جزئی قبول نشدیم براتون اهمیت داره با وجود این حدود 4 هزار صندلی خالی که خودتون گفتید و ما در اعلام آمار هیچ کاره ایم و با توجه به اینکه برای چندمین بار متوالی حذف و اضافه ترم جدید را تا 9 اسفند تمدید کردید که نشان گر اینه هست که کلاس ها هنوز به شکل واقعی تشکیل نشده(چون اصل برگزاری کلاس ها بعد از حذف و اضافه هست)و همین طور تعداد پذیرفته شدگانی هم که ثبت نام نکردند مشخص شده از طرف تمامی متقاضیان تکمیل ظرفیت از شما خواهشمندم حتی اگر هم شد همزمان با ثبت نام آزمون نوبت 14 فراگیر برای ترم بهمن 92 تکمیل ظرفیتی برگزار کرده تا پذیرفته شدگان حداقل تا قبل از سال جدید ثبت نامشان قطعی شود.
    بخدا به پیر به پیغمبر الان که دارم این متن را می نویسم بغض گلوم را گرفته و نمی دونم دیگه چطور باید التماس کنم.
    فقط در آخر بازم تاکید می کنم اگر نمی خواهید تکمیل ظرفیت برگزار کنید لطفا طی مصاحبه ای اعلام کنید تا هر روز این همه جوان مشتاق تحصیل روزشون را به امید تکمیل ظرفیت به شب نرسونند و فردا روز از نو روزی از نو.حداقل اگه خواننده نظرات هستید تکلیف ما را مشخص کنید.
    با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1392 :

    سلام
    اینکه به اعتراض چرا پاسخی داده نمی شود و یا چرا به پیگیری های ما پاسخی داده نمی شود رو اطلاع نداریم!!! ما فقط گفتیم که در جریان باشید همین!!

  31. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    سلام پشتیبان محترم
    خواهش میکنیم شما از طرف ما با مسئولین صحبت کنید
    برای ثبت نام فراگیر جدید میخواهند 50 هزار تومان بگیرند
    بیایند برای تکمیل ظرفیت نفری 50 بگیرند بعد قبولی ها رو اعلام کنند
    ولی نگذارند این همه زحمت و امید ما از بین بره
    به خدا من هر روز با هزار تا امید میام توی سایت
    به خدا خواندن دوباره و اینکه باز هم از قبولی مطمئن نبودن خیلی سخته اون هم برای کسانی که هم شاغل اند و هم متاهل
    خواهشا بهشان بگویید اگر نمی خواهند این را به عنوان خبر ویژه یا آخرین خبر جداگانه اعلام کنند

  32. نویسنده دیدگاه : هستی - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم ،مسئول عزیز که هر روز نظرات ما رو در این وبلاگ مشاهده می فرمایید حتی اگر بحث امار دهی اشتباه ارشد امسال را نادیده بگیرم 4هزار صندلی خالی دارید با توجه به اینکه همه کنکور هایی که در کشور برگزار میشود تکمیل ظرفیت دارند زیرا در همه رشته ها تعدادی ثبت نام نمیکنند و کسانی که در رتبه های پایین تری و فقط اچند نفر با اخرین شخص قبول شده اختلاف دارند تلاش خود را کرده اند و فقط با اختلاف چند درصد نفر پذیرفته نشده اند پس اولویت با این دانشجویان است تا متقاضیانی که شرکت کننده کنکور بعد هستند استاد محترم با توجه به اینکه اکثر منابع ازمون نشر چند سال پیش هستند و پیدا کردن انها بسیار سخت است و ما واقعا در مدت این چند ماه برای یافتن و مطالعه کتابها تلاش نمودیم و فقط به اختلاف چند درصد قبول نشدیم حق پذیرش با ماست و تکمیل ظرفیت برای شما واقعا محدودیت خاصی ندارد همه کسانی که برای ارشد 92فراگیر پیام نور خواهان تکمیل ظرفیت هستند برای ارشد 92خیلی تلاش نموده اند پس از شما خواهشمندیم به شرایط ما اهمیت بدید و اعلام تکمیل ظرفیت نمایید اکثر کسانی که متقاضی ارشد پیام نور هستند به نحوی شاغل میباشند و ممکن است خیلی از ماها امکان شرکت در کنکور بعدی را نداشته باشند یا حتی دوباره شرایط مطالعه را نداشته باشیم با این اوصاف واقعا حق ما پایمال میشود از شما استدعا مینماییم با اعلام تکمیل ظرفیت این بندگان خدا را از خود راضی نمایید مطمئنا خداوند متعال پاسخ کار خیر شما را میدهد که تلاش این همه جوان را نادیده نمیگیرد پس ما امیدواریم تکمیل ظرفیت را هر چه زودتر اعلام فرمایید

  33. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    پشتیبان عزیز یه بار میگی میشه یه بار میگه نمیشه.من میخوام حقوق بخونم ولی دیپلمم و پیش دانشگاهیم ریاضیه .کنکور سراری بدم یا نه ؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1392 :

    بله می شود.ولی باید در زمان ثبت نام گروه آزمایشی علوم انسانی رو انتخاب کنید

  34. نویسنده دیدگاه : * - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    سلام
    خسته نباشید
    سوالات فراگیر ارشد نوبت سیزدهم کی در سایت قرار می دهید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 اسفند 1392 :

    سلام
    به زودی در سایت unip.ir قرار داده خواهد شد

  35. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    چه بهتر که مسئولین این پیامها رو می بینند !
    ما از خدامونه که رودررو با ایشان درد دل کنیم! یک خواسته مشخص وجود داره و چند پرسش بی جواب… مسئولین اگه علاقمند به اعتلای سطح کیفی دانشگاه خود هستند بهتره به فضای پر ابهام پایان بدند
    این رو هم گفتم تا فقط در جریان باشند !!

  36. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 اسفند 1392

    سلام مسئول محترم این خیلی بی انصافی و ……. که اعلام تکمیل ظرفیت نمی کنید اولویت پذیرش با کسانی است که در مرز قبولی بودند نه برگزاری ی کنکور دیگه شما با این کارتون واقعا حق کشی می کنید تمامی کنکورهای سطح کشور تکمیل ظرفیت دارند شما خودتون رو مدیون دانشجوهای زیادی میکنید

  37. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 6 اسفند 1392

    تورو خدا دقیق بگو با دیپلم ریاضی میتونم تو کنکور گروه علوم انسانی شرکت کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 اسفند 1392 :

    دوست عزیز خارجی که صحبت نمیکنیم!!! بارها گفتیم بله می توانید!!!

  38. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 اسفند 1392

    واقعا حق با بچه هاست اما به نظرتون منطق رو می فهمند . من لیسانس معماری گرفتم از دانشگاه پیام نور . در هیچ زمینه ای در این 4 سال هیچ مسئولی پاسخگو نبوده و حالا در ارشد معماری فقط تهران زدم و با اختلاف 4 نفر قبول نشدم و باز هم هیچ کس پاسخگو نیست . مگه چقدر سخته از هر مرکز فقط 5 نفر به ظرفیت اضافه کنن ؟ اینطوری با احساسات و روان ما بازی نمی شه . آقایون مسئول . ای کسایی که جلو دوربین دلسوز ما جوونا هستید شمارو قسم می دیم پشت دوربینم دلسوز باشید .

  39. نویسنده دیدگاه : حمید حسینی - در تاریخ : 6 اسفند 1392

    تورو خدا زود جواب بده اخه باید امروز ثبت نام کنم..با کنکور پیام نور قبولی حقوق اسونتره یا فراگیر؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 اسفند 1392 :

    اگر منظورتان کارشناسی فراگیر هست که چیزی که اعلام شده فراگیر کارشناسی حذف شده.
    اگر ارشد فراگیر منظورتان هست بله فراگیر آسان تر می باشد

  40. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 6 اسفند 1392

    با سلام اخه این چه انصاف و عدالتی هست که رشته حقوق با این همه متقاضی فقط 46نفر در حقوق جزا انتخاب شدند!!!!!! امیدوارم اگه واقعا مسولین به این سایت روزانه مراجعه میکنند یه فکر اساسی برای ما حقوقیها بکنند

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top