چاپ خبر

گم شدن 80 دانشجوی دختر دانشگاه پیام نور / جزئیات حادثه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : 80 دانشجوی دانشگاه پیام نور آستانه اشرفیه در ارتفاعات کوهستانی گم شدند / رئیس دانشگاه پیام ‌نور گیلان در پی حادثه گم‌ شدن دانشجویان دختر از خانواده ‌های آنان عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : دکتر مرتضی رضایی صوفی گفت: در پی تدارک اردوی علمی آموزشی برای دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه، سهل‌انگاری مسئولان آن دانشگاه منجر به گمشدن 80 دانشجو و آزردگی خاطر خانواده های این عزیزان گشت.

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان به مسئولان مراکز و واحدهای تابعه مبنی بر فراهم‌کردن تمامی هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مربوطه برای برگزاری اردوهای آموزشی و فرهنگی تاکیدات مکرر داشته است، افزود: علی‌رغم اینکه دانشگاه پیام‌نور آستانه‌اشرفیه قبل از اعزام دانشجویان این موضوع را از طریق ارسال نامه به اطلاع پلیس امنیت اخلاقی استان رسانده بود، متاسفانه این اردو بدون اطلاع و هماهنگی با مسئولان ذی‌ربط دانشگاه پیام‌نور استان صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گیلان با تاکید بر اینکه این اردوی علمی آموزشی مختلط نبوده و تنها از دانشجویان دختر متشکل شده بود، تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور استان گیلان رتبه برتر فرهنگی کشور را داراست و در شاخص‌های فرهنگی – آموزشی و پژوهشی جز هشت دانشگاه اول کشور بود و همیشه متعهد به انجام قوانین و ضوابط دانشگاهی و امور شرعی و عرفی جامعه بوده است.

رضایی صوفی ضمن عذرخواهی از دانشجویان و خانواده های ایشان اعلام کرد: با خاطیان و عوامل این اردو به شدت برخورد می‌شود.
 
وی از حضور به موقع، سعی و تلاش رئیس و پرسنل جمعیت هلال‌احمر، معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و فرماندار فومن برای کمک‌رسانی به دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.
 
در همین رابطه  محمد احمدی‌پور ، معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به صعود گروه کوهنوردی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور آستانه‌اشرفیه به ارتفاعات ماسوله گفت: روز گذشته گروه مذکور به ارتفاعات للندیز ماسوله صعود کردند.
 
احمدی‌پور به گم شدن گروه 70 نفری دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور آستانه‌اشرفیه شب گذشته در ارتفاعات ماسوله اشاره کرد و افزود: جستجو برای پیدا شدن گروه مذکور با هماهنگی با فرماندار فومن و اعزام گروه جمعیت هلال‌احمر آغاز شد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه گروه امدادی با تجهیزات و امکانات کامل جست‌وجوی خود را شب گذشته آغاز کرد، تصریح کرد: گروه امدادی آب، خرما و بیسکویت برای گروه گم‌شده را به همراه خود بردند.
 
وی از گرفتگی عضله یکی از اعضای کوهنوردی خبر داد و تصریح کرد: بقیه افراد گروه کوهنوردی در سلامت کامل هستند.
 
Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 5 اردیبهشت 1393

    میگم اگه مسئولین واقعا نمیتونن مدیریت کنن.چرا بچه ها و خانواده هاشونو گر فتار میکنن.بچه ها را میبرن اردو .یا تصادف یاگم شدن .یا… اگه واقعا نمیتونن اینکارا رو نکنن ومردم رو بیشتر از این بی اعتماد نکنن.

  2. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 5 اردیبهشت 1393

    عذر خواهی خالی درد مردم را دوا نمیکند
    لطفا با خاطیان که بدون هماهنگی مسبب این کار شده اند به شدت برخورد شود چون احتمالا بلایی ناگوار سر بچه مردم میامد

  3. نویسنده دیدگاه : شناس - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1393

    سلام
    دریک جا گفتید 80 نفر و در جای دیگر گفتید 70 نفر.کدام درست است؟متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 اردیبهشت 1393 :

    سلام
    احتمالا همان 80 نفر بوده اند

  4. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1393

    عذر خواهی کمترین کاری هست که باید انجام میدادن. اما اون قسمتی که با تاکید گفتن این اردوی آموزشی به هیچ عنوان مختلط نبوده خیلی توهین آمیز بود،هرچه در مورد هر فسادی تو این کشور باشه سعی میکنن به دانشجو و اختلاط اونها ربط بدن. واقعا که خجالت آوره.

  5. نویسنده دیدگاه : leila22a - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1393

    باعث تاسفه…ایشالا سالم و صحیح برگردن به آغوش خانوادشون

  6. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1393

    سلام امیدورم زودتر پیدا بشن من خیلی نگران شدم چرا یه همچین سهل انگاری از طرف مسیولین پیام نور باعث این اتفاق خطرناک شه؟؟امیدوارم زودتر خبر پیدا شدن هم تو ایمیلم ببینم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 اردیبهشت 1393 :

    سلام
    دوست عزیز پیدا شدن

  7. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1393

    نتیجه میگیریم چون پسرا نرفتن دخترا گم شدن!!!!!!!!!!!!

  8. نویسنده دیدگاه : مروت - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1393

    این آقای رئیس “مختلط نبودن” اردو را مهم تر از اصل موضوع دانسته اند!
    به نظر من چه بسا اگر دانشجویان پسر حضور داشتند به راه آشنا بودند و با توانایی بدنی بیشتری که داشتند مسیر را پیدا می کردند.
    مسئول اردوی دانش آموزان کره جنوبی که کشتی شان در آب غرق شد، خود کشی کرد اونوقت مسئولان ما را باش!

  9. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1393

    سلام .یه جوری گفتن مختلط نبوده دیدگاه همه رو نسبت به دانشجو عوض کرده اخلاق ادما ربطی به مختلط بودن ونبودن نداره. حالا خوبه که خداروشکر پیداشدن.اخرش 70 نفریا80 نفر بودن

  10. نویسنده دیدگاه : حسام الدین حقدوست - در تاریخ : 6 اردیبهشت 1393

    من خودم جز همون گروه بودم
    کی گفته مختلط نبوده. نمی خوام از پسرا تعریف کنم ، اما اگه ما 10تا پسرا همراه این گروه نبودیم ، چه بسا اتفاقاتی می افتاد که اون وقت این آقایونی که روز آخر اسم خودشون رو به عنوان ناجی ثبت کردن ، باید از شرمندگی آب میشدن
    همین پسرایی که به همین راحتی از این قضیه حذف شدن ، لباسای گرم خودشون رو دادن به بقیه و خودشون تا صبح با سرما کنار اومدن. اون وقت نه تنها پسرا رو از این قضیه حذف کردن ، بلکه تمام فداکاری ها رو هم به نام گروه هلال احمر به ثبت رسوندن. کسایی که حتی حاضر نشدن به خودشون زحمت بدن و چندتا پتو واسه بچه ها بیارن.
    واقعا جای تأسفه ….

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 7 اردیبهشت 1393

    دختر ها رو از پسر ها جدا میکنن که گم کردنشون راحت تر باشه دیگه اگه 4 تا مرد دورشون بود باز گم میشدن؟

  12. نویسنده دیدگاه : ali kocholo - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1393

    خدایا ظهور امام زمان رو نزدیکتر کن 😐
    این چه وعضشه آخه!
    واقعا تعسف میخورم که پیامنوری هستم!

  13. نویسنده دیدگاه : سايه - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1393

    بازم هلال احمر رفت تا للندیز اومد کار خودشو کرد تو بوغ … هلال احمر بهتره همون توی جاده ها جنازه مردم رو از توی پرایدهای مچاله شده بیرون بیاره و بحث امداد توی کوهستان رو به اهلش واگذار کنه …
    در ضمن در غالب موارد ما در کوهستان همیشه با مه مواجهیم … پس شاید بهتر باشه وقتی قراره قدم در کوهستان بگذاریم شخص راهنما و آشنا به مسیر رو هم با خودمون همراه کنیم .

  14. نویسنده دیدگاه : لیلا - در تاریخ : 8 اردیبهشت 1393

    بابا ایول دارین چرا اسم اون پسرا ر و نیاوردین مگه هر چه تو کشور ما اتفاق میوفته تقصیره مختلط بودنه واقعاااااااااااااااا که

  15. نویسنده دیدگاه : فرشاد - در تاریخ : 9 اردیبهشت 1393

    دم همه ی بچه هایی که در این اردو بودن گرم،وجود خودتونو عشق است بعقیه رو ولش

  16. نویسنده دیدگاه : فرشاد - در تاریخ : 9 اردیبهشت 1393

    جای تاسف داره برای تمام ارگان هایی که در اون شرایط ویژه پای کوه فقط تماشاچی قضیه بوده و پس از نجات پیدا کردن بچه ها همه تلاشهای نیروهای محلی منطقه(چوپانان)را برای پیدا کردن ما گروه 80 نفره را به نام جمعیت هلال احمر زده در صورتی که در اون شرایط ویژه اقایون عین خیالشون هم نبوده و از آوردن یک عدد پتو برای بچه ها که تا صبح بالای کوه جرنگ زدند مضایغه نموده و اسم خود را گذاردند *ناجی*برید تو افق محو شید بابا خجالت نکشا

  17. نویسنده دیدگاه : راما - در تاریخ : 12 خرداد 1393

    روی سخن من بیشتر با اقای حسام الدین حقدوست هست که خودشون رو جزو گروه کوهنوردا معرفی کردن:
    دوست عزیز! شما اشتباه کردید با این همه دختر و فقط ، به گفته خودتون ، با 10 تا پسر تشریف بردید کوهنوردی.
    احتمالا شما تجربه کافی برای همچین اردوهایی رو ندارید. چون تو همچین اردوهایی اگه خدایی نکرده اتفاقی بیفته اولین چیزی که مطرحه اینه که ایا مختلط بوده یا خیر و اگه هم براشون مشکلی پیش نیاد کلی حرف و حدیث براشون درست می کنند ، اگه عضو انجمن اسلامی یا گروههای این چنینی باشی که دیگه واویلاست….!
    به نظر من در یه همچین اردوهایی بهتره جانب احتیاط از طرف خود دانشجوها رعایت بشه ، یعنی اگه دخترا رو دارن میبرن اردو بهتره پسرا نرن ، حتی اگه برای انتظامات یا کمکهای اولیه هم باشه! با این کار بهانه از مسئولین گرفته میشه و دیگه جای شونه خالی کردن از مسئولیت هم باقی نمیمونه.
    نمونه این کار رو ما تو یه داستانی مشابه با همین اتفاق در دانشگاه زنجان انجام دادیم و طوری شد که مسئولین برای عذر خواهی از بچه ها یه جلسه در امفی تئاتر با حضور بچه ها برگزار کردند و مفصلا و کاملا به صراحت عذر خواهی کردند.
    البته من مطمئنم که پسرای حاضر در این اردو قصدی به جز کمک نداشتند ، اما بهتره در این موارد سنجیده تر عمل کنند تا مسئولان امر در پاسخ …………

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top