مدارک و مراحل فارغ التحصیلی دانشجویان پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : دانشجویان ترم آخر جهت انجام مراحل فارغ التحصیلی به کارشناس رشته خود مراجعه کنند تا ترم آخر بودن آنها در سیستم گلستان ثبت شود / مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : لازمه ترم آخر بودن ، بررسی تعداد واحدهای گذرانده و واحدهای باقی مانده می باشد. و فارغ التصحیل به دانشجویی گفته می شود که تمام نمراتش ثبت قطعی شده باشند.

در این راستا، توصیه می شود به کارشناس رشته خود مراجعه کنید تا براساس آخرین کارتکس که فقط در اختیار کارشناس هر رشته می باشد واحدهای دانشجویان عزیز مورد بررسی قرار گیرد.

نکته 1 : ملاک،لیست ارائه دروس نیست.ملاک کارتکس یا همان لیست دروس در سیستم گلستان می باشد که برای هر رشته و هر سال ورود ممکن است متفاوت باشد.

نکته 2 : تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو ، روزی است که آخرین نمره درسی دانشجو توسط استاد به اداره آموزش دانشکده یا دانشگاه تحویل و در سیستم آموزشی ثبت می شود.

تاریخ فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی پیام نور تاریخ ثبت آخرین نمره در سیستم گلستان است.

تاریخ فارغ التحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور برای آنها که آموزش محور هستند (بدون پایان نامه) تاریخ ثبت آخرین نمره در سیستم گلستان و برای آنها که آموزشی پژوهشی هستند (با پایان نامه) تاریخ دفاع است.

توصیه ما به همه دانشجویان این است که قبل از انتخاب واحد ترم آخر به کارشناس رشته خود مراجعه و درخواست بررسی وضعیت واحدهای گذرانده شده و باقی مانده را داشته باشند تا در صورتی که واحدی را اشتباه قبلا گذرانده اند اکنون در ترم آخر فرصت جبران داشته باشند.

 

نکــــــــــــــــــــــات مهـــــــــــــــــــــم
1- دانشجویانی که تاییدیه تحصیلی در پرونده شان موجود نیست ، کپی مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی برای دانشجویان نظام جدید و کپی مدرک تحصیلی دیپلم برای دانشجویان نظام قدیم) را به اداره پست برده واقدام به تاییدیه تحصیلی نمایند.
2- دانشجویان فارغ التحصیلی که از وام دانشجویی استفاده نموداه اند قبل از تشکیل پرونده باید وام خود را پرداخت نمایند و جهت پرداخت وام ؛ به امور دانشجویی مراجعه نمایند.دقت نمایید اگر وام صندوق رفاه گرفته اید برای قسط بندی آن بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی مراجعه کنید چرا که اگر با تاخیر مراجعه کنید مجبور هستید شهریه را با جریمه دیرکرد یکجا پرداخت کنید
3- تمامی مدارک تحصیلی اعم از (کارت دانشجویی- تاییدیه تحصیلی –مدرک تحصیلی) باید مطابق شناسنامه و کارت ملی باشد.
4- اگر در تاییدیه تحصیلی و یا مدرک تحصیلی معدل ذکر نشده باشد، باید ریزنمرات دارای معدل و مورد تایید از طرف مکان آموزشی مربوطه به همراه داشته باشد.
5- دانشجویان فارغ التحصیلی که کارت پایان خدمت ندارند در صورتی گواهی صادر می گردد که یا خدمت را به پایان رسانده باشند یا دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد باشد و با ارائه معافیت تحصیلی صادر شده در این مقطع می تواند گواهی موقت خود را دریافت کند.


در همین جا لازم می دانیم از کلیه کارشناسان رشته و کابران ارشد کلیه مراکز و واحدهای پیام نور از اینکه همکاری لازم با دانشجو را در این زمینه انجام میدهند تشکر کنیم.امید است این همکاری کارشناسان و پیگیری خود دانشجو موجب شود حتی یک نفر نیز از تعلل در این زمینه متضرر نگردد.


مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی کارشناسی دانشگاه پیام نور:

1- تحویل 6 قطعه عکس 3 در 4 پشت نویسی شده..
2- اصل کارت دانشجویی.
3- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت یا هر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید (دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند برگه معافیت تحصیلی آنها باید در پرونده موجود باشد اگر نبود می توانید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و تهیه کنید).
4-  اصل و تصویر یک سری از تمام صفحات شناسنامه.
5- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه.
6- اصل و تصویر اصل مدرک دیپلم متوسطه برای دوره های نظام قدیم بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید).
7- اصل و تصویر مدرک دوره سه ساله دیپلم برای دوره های نظام جدید بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید).
8- اصل و تصویر اصل مدرک دوره پیش دانشگاهی برای دوره های نظام جدید بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید).
9- در صورت نبودن تاییدیه تحصیلی در پرونده در زمان ثبت نام رسید تاییدیه دیپلم متوسطه با ذکر معدل کتبی و کل برای دوره های نظام قدیم (برای تهیه رسید به ادارات پستی مراجعه نمائید).
10- در صورت نبودن تاییدیه تحصیلی در پرونده در زمان ثبت نام رسید تاییدیه دوره پیش دانشگاهی با ذکر معدل کل برای دوره های نظام جدید (برای تهیه رسید ادارات پستی مراجعه نمائید).
11- برای دانش آموختگانی که هنگام ثبت نام از کد کارمندی استفاده کرده اند گواهی اشتغال به کار و تصویر آخرین حکم استخدامی الزامی است.
12- برای دانش آموختگان فراگیر که معدل در تاییدیه تحصیلی یا اصل مدرک پیش دانشگاهی درج نگردیده باشد کارنامه دوره پیش دانشگاهی تایید شده الزامی است.
13- فیش پرداختی به مبلغ 60 هزار تومان بابت گواهی موقت و دانشنامه  به شماره حساب …………….. بانک ملی به نام دانشگاه پیام نور.(حتما قبل از واریز وجه شماره حساب ها رو از مرکزتان مجددا استعلام بگیرید – احتمال تغییر در شماره حساب ها وجود دارد).
نکته مهم : به تازگی گفته می شود پس از مراجعه برای انجام مراحل فارغ التحصیلی، امور مالی دانشجویی این مبلغ را در سیستم جامع گلستان ثبت نموده و سپس دانشجو باید آن را به صورت الکترونیکی در همان سیستم گلستان پرداخت نماید.
14- تهیه تمبر از بانک ملی به مبلغ 10000 ریال (هزار تومان) (برخی از مراکز ممکن است از شما درخواست واریز 10000 هزار ریال به شماره حساب کنند این کار برای تمبر است شما خودتان می توانید تمبر را تهیه و به کارشناس رشته تحویل دهید).
15- فرم تسویه حساب تکمیل شده (برای تهیه این فرم به کارشناس رشته مراجعه کنید این فرم در نهایت توسط دبیرخانه مرکز شماره و تاریخ زده شود).
16- ممکن است دانشگاه از شما بخواهد cd مدارک اسکن شده (عکس ، تصویر شناسنامه صفحه اول و صفحه توضیحات ، تصویر مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ) را نیز تحویل بدهید. همچنین باید فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی را تکمیل و تحویل دهید.

برای دانلود نمونه فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور کلیک کنید

 


 

مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور:

1- تحویل 6 قطعه عکس 3 در 4 پشت نویسی شده.
2- اصل کارت دانشجویی.
3- اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت یا هر مدرکی که وضعیت نظام وظیفه را مشخص نماید (دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند برگه معافیت تحصیلی آنها باید در پرونده موجود باشد اگر نبود می توانید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و تهیه کنید).
4- اصل و تصویر یک سری از تمام صفحات شناسنامه.
5- اصل و تصویر پشت و روی کارت ملی بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه.
6- اصل و تصویر اصل مدرک دوره پیش دانشگاهی برای دوره های نظام جدید (دیپلم برای نظام قدیم) بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید).
7- اصل و تصویر مدرک کارشناسی بدون مغایرت با مندرجات شناسنامه و کارت ملی (اصل مدرک برای رویت است از تحویل آن خودداری کنید) (گواهی موقت را می توانید تحویل بدهید).
8- برای دانش آموختگانی که هنگام ثبت نام از کد کارمندی استفاده کرده اند گواهی اشتغال به کار و تصویر آخرین حکم استخدامی الزامی است.
9- تهیه تمبر از بانک ملی به مبلغ 10000 ریال (هزار تومان) (برخی از مراکز ممکن است از شما درخواست واریز 10000 هزار ریال به شماره حساب کنند این کار برای تمبر است شما خودتان می توانید تمبر را از بانک های ملی تهیه و به کارشناس رشته تحویل دهید).
10- فیش پرداختی به مبلغ 60 هزار تومان بابت گواهی موقت و دانشنامه  به شماره حساب …………… بانک ملی به نام دانشگاه پیام نور.(حتما قبل از واریز وجه شماره حساب ها رو از مرکزتان مجددا استعلام بگیرید – احتمال تغییر در شماره حساب ها وجود دارد).
نکته مهم : به تازگی گفته می شود پس از مراجعه برای انجام مراحل فارغ التحصیلی، امور مالی دانشجویی این مبلغ را در سیستم جامع گلستان ثبت نموده و سپس دانشجو باید آن را به صورت الکترونیکی در همان سیستم گلستان پرداخت نماید.
11- فرم تسویه حساب تکمیل شده (برای تهیه این فرم به کارشناس رشته مراجعه کنید این فرم در نهایت توسط دبیرخانه مرکز شماره و تاریخ زده شود).
12- تاییدیه مربوط به اصلاح پایان نامه ( در صورتیکه پایان نامه پس از برگزاری جلسه دفاع نیاز به اصلاح دارد ) (مخصوص دانشجویان پژوهش محور).
13- تاییدیه تحصیلی مدرک کارشناسی واصل ریزنمرات کامل تایید شده آن (چنانچه در پرونده تحصیلی دانشجو موجود نمی باشد).
14- ممکن است دانشگاه از شما بخواهد CD فایل اسکن شده مدارک (عکس ، تصویر شناسنامه صفحه اول و صفحه توضیحات ، تصویر مدرک کارشناسی) را نیز تحویل بدهید. همچنین باید فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی را تکمیل و تحویل دهید.

برای دانلود نمونه فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور کلیک کنید

 


دانشجویان مشمول

دانشجویان (پسر) مشمول پس از قطعی شدن نمرات و اطمینان از گذراندن کلیه واحدهای تحصیلی نسبت به تهیه مدارک لازم و تکمیل پرونده نزد کارشناس محترم رشته اقدام نماید تا معافیت تحصیلی وی لغو و به اداره نظام وظیفه ناجا معرفی گردد.
بدیهی است صدور گواهینامه موقت فارغ التحصیلی دانشجویان مشمول پس از ارائه مدرک پایان خدمت یا معافیت دائم توسط دانش آموخته صورت خواهد گرفت.
 


دانشجویان کارشناسی ارشد

دانشجویانی که بلافاصله پس از گذراندن واحدهای تحصیلی مقطع کارشناسی به مقطع کارشناسی ارشد راه می یابند ، به ویژه دانشجویان مشمول لازم است جهت تسریع در بررسی پرونده فارغ التحصیلی به کارشناس رشته مربوطه مراجعه و راه یابی به مقطع ارشد را اطلاع و نسبت به تکمیل پرونده فارغ التحصیلی خود اقدام نمایند.


ترجمه مدرک تحصیلی

دانشجویانی که متقاضی ترجمه مدرک تحصیلی خود می باشند لازم است که تقاضای کتبی خود را به این اداره تحویل نمایند.
پس از وصول تقاضای دانش آموخته ریزنمرات ، کارنامه کلی ، فرم تحصیلی ، فرم تسویه حساب و گواهی تحصیلی (دانشنامه) وی به ستاد استان ارسال تا پس از بررسی به سازمان مرکزی دانشگاه و دارالترجمه ارسال گردد.


صدور تائیدیه تحصیلی

پس از وصول استعلام های ادارات و ارگانهای دولتی یا خصوصی به این اداره ، درخواست بررسی و لازم است دانش آموخته مبلغ  ….. ریال به حساب ………… واریز و اصل فیش را به این اداره تحویل نماید. بدیهی است پس از بررسی تائیدیه همراه با سایر مدارک لازم به ستاد دانشگاه پیام نور استان ارسال تا از طریق ستاد محترم استان به اداره یا شرکت مربوطه ارسال گردد.(حتما قبل از واریز وجه شماره حساب ها رو از مرکزتان مجددا استعلام بگیرید – احتمال تغییر در شماره حساب ها وجود دارد)

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 13 مرداد 1395

    سلام
    آیا بلافاصله بعد از ثبت قطعی آخرین نمره،می توان گواهی – نه مدرک موقت- اتمام دوره کارشناسی را گرفت؟

    چون من اصل مدرک دیپلم و پیش را گم کردم و صدور المثنی یا برابر اصل کردن کپی ان در اداره آموزش و پرورش طول می کشد . . .
    ممنونم

    یاعلی

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 13 مرداد 1395 :

    سلام
    خیر!!! تا زمانی که کارهای فارغ التحصیلی شما انجام و تایید نشود هیچ مدرکی دال بر اتمام دوره کارشناسی به شما داده نمی شود.

  2. نویسنده دیدگاه : میترا - در تاریخ : 13 مرداد 1395

    سلام
    2 تا سوال داشتم اگه لطف کنید پاسخ بدید خیلی ممنون میشم من خرداد فارغ التحصیل شدم (ارشد) اما چونکه مرکز تحصیلم یه شهر دیگه است و… فعلا نمیتونم برم دنبال کارای فارغ التحصیلی به نظر شما مشکلی پیش نمیاد ایا این کار باعث به تاخیر افتادن صدور مدرک موقتم نمیشه یا فقط مهم تاریخ تایید همه نمرات هست ..و ایا اگه از ترم جدید درسی اضافه شود (مثلا همون مبانی کامپیوتر) ایا به دلیل این تعلل باید ان را نیز پاس کنم
    سپاس

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 مرداد 1395 :

    سلام
    خیر مشکلی که نداره ولی بهتر است زودتر اقدام کنید و انجام دهید.
    مهم همان تاریخ ثبت نمرات هست

  3. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 13 مرداد 1395

    سلام؛نمره درس آخرم چند روز پیش تأیید شد؛تمام مدارک فارغ تحصیلیم و برگه تسویه حساب هم تکمیله؛آیا چون خدمت نرفتم ازم تحویل میگیرن این مدارکو؟؟؟یا نه؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 13 مرداد 1395 :

    سلام
    بله تحویل میگیرن!!

  4. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 13 مرداد 1395

    سلام، من در ارومیه مهمان دائم بودم و الان میخوام برم سراغ کارای فارغ التحصیلی.
    1- حتما باید اصل مدرک دیپلم رو بگیرم یا تاییدیه تحصیلی کافیه؟
    2- گواهی موقت پیش دانشگاهی دارم، اینم باید برم اصلشو بگیرم؟
    3- اگه لازمه، باید واسه گرفتن اصل مدرک از دانشگاه ارومیه که مهمان بودم نامه بگیرم یا از دانشگاه مبدا؟
    چون اگه قرار باشه نامه بگیرم، باید برم از یه شهر دیگه نامه بگیرم و بیام تا مدارک اصلی رو بگیرم.
    ممنون میشم سوالات منو هم جواب بدین.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 13 مرداد 1395 :

    سلام
    1- بله اصل مدارک نیاز هست
    2- بله
    3- از دانشگاه اصلی خودتون (مبدا)

  5. نویسنده دیدگاه : میترا - در تاریخ : 14 مرداد 1395

    سلام
    خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید یه بار دیگه هم پرسیده بودم مثل اینکه پیامم رو دریافت نکردید ایا اگر کسی ترم قبل تمامی دروس را پاس کرده باشد (با نمرات تایید شده )اما امور فارغ التحصیلی را انجام ندهد و از ترم بعد به چارت درسی اضافه شود ایا ملزم به گذراندن ان درس میشود
    ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 مرداد 1395 :

    سلام
    خیر نیاز نیست

  6. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 14 مرداد 1395

    سلام
    من مراجعه کردم برای دریافت اصل دانشنامه
    گفتن حتما باید کارت پایان خدمات یا معافیت دایم داشته باشید

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 مرداد 1395 :

    سلام
    برای اصل دانشنامه معمولا بله. حتی برای گواهی موقت هم به همین صورت هست مگر اینکه ارشد قبول شده باشید

  7. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 14 مرداد 1395

    سلام؛تمام مدارک فارغ التحصیلی تکمیله الان به دانشگاه تحویل بدم دقیقأ چند ماه بعد مدرک رو میدن؟هنوز خدمت هم نرفتم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 14 مرداد 1395 :

    سلام
    بستگی به حجم کاری مرکزتان و مرکز استانی شما دارد

  8. نویسنده دیدگاه : یوسف طرفی - در تاریخ : 14 مرداد 1395

    سلام خوبین …میگم من نیمسال دوم 9495 که ترم اخرم بود یه کتاب افتادم بعد انتخاب واحد ترم تابستون شروع شد شهریه واریز کردم کتاب افتاده رو گرفتم بعد دو روز استاد بم 10 داد پاس کردم یعتی همه واحدا رو پاس کردم ولی الان رفتم واسه فارغ التحصیلی که برگ اعزام به خدمت بگیرم میگن شما باید برج 6 فارغ التحصیل بشی بش میگن سرترم ظاهرا ..من پیام نور شادگان استان خوزستان درس میخونم میگن ما دسترسی نداریم به سایت بعد نامه واسه پیام نور استان خوزستان فرستادن قسمت اموزش رفتم قسمت اموزش گفتن نامه رو دست کی برسه گفتم بت منم بشون گفتم خانم بهمنی گفتن که خانم بهمنی تو قسمت اموزش دانشگاه پیام نو اهواز کار میکنه ….حالا من سوالم اینه که ایا دانشگاه اهواز مگه مرکزیه که بتونه تو امور دانشگاههای شهرستانهای دیگه دخالت کنه ؟؟؟؟اگه خبر دارید خبرم کنید لطفا خیلی عجله دارم واست خدمت ولی با تمام خونسردی دارن جوابمو میدن قسمت اموزش میگن باید صبر کنی که سر ترم حذف بشه

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 15 مرداد 1395 :

    سلام
    باید از مرکز استانی خود پیگیری کنید دوست عزیز.

  9. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 17 مرداد 1395

    سلام.
    1_ این اصل مدارک که نوشتید برای رویته و از تحویل خودداری کنید، میشه که کپی هاشون رو برابر اصل کرد دیگه اصل رو نبرد؟
    2- هیچ کاری میشه کرد که اصل دانشنامه رو زودتر بدن؟ مثلآ ظرف 1/5 یا نهایتآ دو سال؟
    مرسی

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 مرداد 1395 :

    سلام
    1- اصل رو باید ببینیند.
    2- خیر مگر اینکه پیگیر باشید از سازمان مرکزی شاید شاید!!

  10. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 17 مرداد 1395

    سلام.تمام مدارک برا فارغ التحصیلی رو درست تحویل دادم،بعد در آخر یه برگه بهم دادن که توش مشخصات و تاریخ فارغ تحصیلیم بود برای مراجعه به
    +۱۰برا نظام وظیفه؛پشت این برگه هم فرم معافیت تحصیلی بود که توش نوشته بود تا ۲۰روز از ابلاغ باید تحویل پلیس+۱۰بدم؛آیان این فرم برا نظام وظیفه و سربازیس؟یا لغو معافیت تحصیلی؟؟؟ذقیقأ کارایی این فرم چیه؟؟؟بعد حتمأ باید عرض۲۰روز تحویل+۱۰بدم؛بعد از چند ماه تحویل بدم مشکلی نداره؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 17 مرداد 1395 :

    سلام
    لغو معافیت تحصیلی
    باید طبق تاریخ ذکر شده تحویل بدید.

  11. نویسنده دیدگاه : کیا - در تاریخ : 18 مرداد 1395

    سلام
    خسته نباشید
    من فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستم ولی به جای مدرک پیش دانشگاهی با مدرک کاردانی فنی و حرفه ای وارد شدم و کاردانیم رو به عنوان مدرک پیش دانشگاهی قبول کردن
    می خواستم بپرس آیا برای انجام مراحل فارغ التحصیلی باید برای مدرک کاردانیم که به عنوان پیش دانشگاهی در نظر گرفته شده تایید تحصیلی گرفت یا نه؟
    ممنون

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 مرداد 1395 :

    سلام
    فکر نمیکنیم نیازی باشد!!

  12. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 18 مرداد 1395

    سلام عکس فارغ التحصیلی کارشناسی باید چه ویژگی داشته باشه؟ با پیراهن سفید میشه یا نه ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 18 مرداد 1395 :

    سلام
    یک عکس 3 در 4 رنگی معمولی. ویژگی خاصی نداره

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 مرداد 1395

    Hajmeti:
    سلام

    بنده 19 مرداد آخرین امتحانم را داده و ان شاالله فارغ التحصیل خواهم شد.

    اگر بلافاصله بعد از ثبت نهایی نمره، مدارک کامل فارغ التحصیلی را تحویل دانشگاه بدهم، گواهی فراغت از تحصیل یا مدرکی دال بر مدرک کارشناسی چه زمانی صادر می شود؟

    با توجه به اینکه برای شهریورماه و ثبت نام ارشد لازمش دارم…

    ممنونم
    یاعلی

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 مرداد 1395 :

    سلام
    صدور گواهی موقت بستگی به حجم کاری مرکزتان و مرکز استانی شما دارد. در کل مشکلی برای ثبت نام ارشدتان نیست چون می توانید از دانشگاه نامه بگیرید

  14. نویسنده دیدگاه : امیر غیابی - در تاریخ : 19 مرداد 1395

    سلام
    آیا انجام تسویه حساب بعد از ثبت آخرین نمره ،ناثیری در صدور سریعتر مدرک موقت داره؟
    با تشکر

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 مرداد 1395 :

    سلام
    بله 100 درصد. شما هر چه زودتر کارهای فارغ التحصیلی رو انجام دهید خوب زودتر مدرکتون اماده می شود.

  15. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 19 مرداد 1395

    سلام.چند روز پیش دوره کارشناسی فارغ التحصیل شدم دانشگاه دو برگه بهم داد یکی برگه پایان تحصیلات و یکی برگه معافیت تحصیلی برا پلیس +۱۰برای لغو معافیت تحصیلی
    ۱‏)چون خیلی جاها ذکر شده فارغ التحصیلان یکسال وقت دارن برا مشخص شدن وضعیت نظام وظیفشون آیا یکسال وقت هست برا تحویل دادن برگه معافیت تحصیلی به+۱۰برا لغو معافیت تحصیلی؟‏؟؟یا نه؟؟؟
    ۲‏)اگه الان برگه معافیت تحصیلی رو برا لغو معافیت تحصیلی تحویل+۱۰بدم آیا سریع باید به خدمت اعزام شم؟؟؟یا یکسال وقت هست برا اعزام به خدمت و کاراش؟‏؟؟
    ۳‏)اگه بخوام از معافیت کفالت یا پزشکی استفاده کنم آیا ابتدا باید معافیت تحصیلی لغو شه تا بتونم برم دنبال معافیت کفالت یا پزشکی؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 19 مرداد 1395 :

    سلام
    خیر باید زودتر برای لغوش اقدام کنید. بعد از لغوش تا 1 سال فرصت دارید به نظام وظیفه خودتون رو معرفی کنید برای اعزام به سربازی
    بله باید لغو بشه

  16. نویسنده دیدگاه : امیر غیابی - در تاریخ : 20 مرداد 1395

    سلام ،ممنون از پاسخ سوال قبل
    من کار تسویه رو انجام دادم ، در کامنتهای بالا خوندم که سیستم جامع گلستان آخرین وضعیت رو فارغ التحصیل نشون میده
    در صورتی که آخرین وضعیت تحصیلی من در سیستم گلستان همانند قبله ..(فیش 60 هزار تومان رو از طریق بانک پرداخت کردم و به کارشناس دادم)
    به نظرتون نیاز به پیگیری داره؟
    با تشکر از شما

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 20 مرداد 1395 :

    سلام
    خیر دوست عزیز تا زمانی که کارهای فارغ التحصیلی شما به صورت کامل انجام نشود و مرکز و استان پرورنده شما رو تایید نکند به همین صورت خواهد بود

  17. نویسنده دیدگاه : پیمان - در تاریخ : 20 مرداد 1395

    سلام .من دیروز اخرین نمرم ثبت شد و کارهای فارق تحصیلی رو انجام دادم.همه فرمها با امضا و کارشناس گفت که کارت تمومه.خواستم بپرسم امکان تغییر نمره توسط استاد وجود داره؟
    چون دیروز کارشناس فقط گفت تمومه و هیچ گواهی به من نداد.تو سایت هم الان زده مشغول به تحصیل چرا!

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 21 مرداد 1395 :

    سلام
    اگر کارهای فارغ التحصیلی رو انجام داده اید خیر نمی شود.
    اون مشغول به تحصیل طبیعی هست و تا پرونده توسط مرکز و استان بررسی و تایید نشود به همین صورت هست

  18. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 21 مرداد 1395

    سلام. من تسویه کردم. ولی اون فرمی رو که دوستان بالا گفتن برای +10 هست به من ندادن. فقط یه نامه ی عادیه که دال بر فراغ التحصیلی من هست. رفتم +10 ولی گفت لغو نمی خواد و بعد یک مدت خود اگر مقطع بالاتر قبول نشی خود دانشگاه دستور لغو رو به ما می دیه؟ واقعآ اینطوری هست؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 21 مرداد 1395 :

    سلام
    معمولا همینجوری هست ولی خوب نامه هم دانشگاه میتونه بده برای لغوش

  19. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 22 مرداد 1395

    سلام؛برگه معافیت تحصیلی رو برا لغو معافیت تحصیلی به پلیس+۱۰تحویل بدم آیا فقط در سیستمشون ثبت میکنن که معافیت تحصیلی لغو شد؟؟؟یا برگه ای هم میدن بهم؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 22 مرداد 1395 :

    سلام
    اطلاعی نداریم

  20. نویسنده دیدگاه : paniz - در تاریخ : 26 مرداد 1395

    سلام من کارت دانشجوییمو گم کردم.کارشناسی ارشدم.ثبت نام الکترونیکی نداشتم.درسمم تموم شده.برای فارغ التحصییلی باید چکار کنم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 26 مرداد 1395 :

    سلام
    باید درخواست کارت المثنی کنید

  21. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 27 مرداد 1395

    سلام من شهریه م رو بنیاد شهید میداده ولی الان ک فارغ التحصیل شدم ب من گفتن اواسط شهریور میزنن ب حساب.من کنکور ارشد دادم میخواستم بدونم این دیرکرد تاثیری روی ثبت نام دانشگاه جدیدم میذاره ؟؟؟مشکلی پیش میاد در روند ثبت نامم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 27 مرداد 1395 :

    سلام
    باید هر چه سریعتر کارهای فارغ التحصیلی رو انجام دهید تا فارغ التحصیلی شما در سیستم ثبت شود. شما تا 31 شهریورماه باید فارغ التحصیل شوید!!

  22. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 27 مرداد 1395

    مگه آحرین نمره م ک به ثبت برسه نمیشه فارغ التحصیل؟
    یعنی نمیتونم هسچ نامه ای حتی ببرم که ثبت نامم انجام بگیره؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 27 مرداد 1395 :

    بله اخرین نمره که ثبت شود می شوید فارغ التحصیل ولی باید کارهای فارغ التحصیلی رو هم انجام بدید دیگه

  23. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 27 مرداد 1395

    خب مشکل از پرداخت اونهاست
    من سوالم اینه که دوهفته دیگه شهریه رو میدن اما من فک کنم حدود بیستوپنجم باید ثبت نام کنم اگه گواهیم نیومده باشه اونجا میشه ثبت نام کرد بدون این گواهی؟؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 27 مرداد 1395 :

    مشکلی از این نظر نیست.

  24. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 29 مرداد 1395

    سلام،۲۲تیر۹۵فارغ التحصیل شدم دانشگاه برگ معافیت تحصیلی رو بهم داده برا لغو معافیت تحصیلی پیش +۱۰بعد تو برگه معافیت تحصیلی نوشته شروع معافیت تحصیلی از یک مهر۹۰بمدت ۵سال که تاریخ پایان معافیت تحصیلی میشه یک مهر۹۵آیا الان برگه معافیت تحصیلی برا لغو معافیت تحصیلی تحویل +۱۰بدم؟؟؟یا یک مهر۹۵؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 30 مرداد 1395 :

    سلام
    الان باید تحویل دهید. از تاریخ فارغ التحصیلی ، معافیت شما لغو و باطل می شود

  25. نویسنده دیدگاه : حسن آبادي - در تاریخ : 31 مرداد 1395

    سلام خدمت پشتیبان صبور و محترم
    سوالی داشتم اساسی لطفا و خواهشا دقیق جواب منو بدهید
    بنده تمام کارها فارغ تحصیلی خودم رو انجام دادم ( تسویه ، واریز مبلغ ۶٠ هزار تومان و …
    اما تایید تحصیلی پیش دانشگاهی در پروندم نبود ولی بدو ورود از طریق پست اقدام کردم اما جوابی به واحد دانشگاه داده نشده و باز زمان فارغ تحصیلی رفتم دفتر پیشخوان دولت و باز اقدام کردم و بعد از گذشت یک ماه باز جوابی ندادن و منشی دفتر گفت بعید هست اموزش پرورش جواب بده
    حالا با توجه به اینکه بنده اصل ریز نِمْرَات پیش دانشگاهی در پروندم موجود هست و اصل گواهی پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی که از اداره آموزش پرورش منطقه صادر شده در دست دارم و به جز این موارد اینجانب دارای مدرک کاردانی از دانشگاه علمی کاربردی هم هستم ( البته زمان ثبت نام جهت کارشناسی پیام نور با پیش دانشگاهی وارد شدم ) ،،،، حال سوال من اینه با این موارد بنده اگر مراجعه کردم به دانشگاه جهت دریافت مدرک موقت پایان تحصیلات کارشناسی اگر گفتن تایید تحصیلی هنوز نرسیده من چیکار میتونم کنم لطفا دقیق راهنمایی بفرماید.؟
    این نکته هم یاد آوری کنم که حضوری هم نمیتونم مراجعه کنم اداره اموزش پرورش محل تحصیلم چون ساکن اون منطقه نیستم و فاصله تا اون شهر حدودا ١٢ ساعت هست ،
    تشکر میکنم
    و منتظر جواب و راهنمایی شما پشتیبان عزیز هستم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 31 مرداد 1395 :

    سلام
    شما همان رسید مربوط به تاییدیه تحصیلی رو به دانشگاه بدید نباید مشکلی باشد و احتمالا کفایت میکند.

  26. نویسنده دیدگاه : شهرام - در تاریخ : 1 شهریور 1395

    سلام و خسته نباشد به پشتیبان عزیز
    مرداد ماه فارق التحصیل ارشد شدم و هنوز برای امور فارق التحصیلی نرفتم میخواستم ببینم.مشکلی پیش میاد ؟و اینه بد از لغو معافیت تحصیلی چقدر فرصت هست برای پست کردن دفترچه ب نظام وظیفه؟باید بلافاصله برای اعزام ب خدمت اقدام کرد؟چون یکسری مشکلات مالی دارم نمیتونم بلافاصله برم خدمت خواهش میکنم جواب بدین خیلی سردرگم شدم

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 شهریور 1395 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد ولی هر چه زودتر اقدام کنید بهتر است.
    تا 1 سال فرصت دارید خود را به نظام وظیفه معرفی کنید.

  27. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 2 شهریور 1395

    سلام،ورودی سال ۹۰هستم۲۲تیر۹۵فارغ التحصیل شدم،دیروز برگه معافیت تحصیلی رو برا لغو معافیت تحصیلی بردم پیش +۱۰گفتن عجله نکن تا یکسال دیگه وقت داره برا لغو کردنش؛حالا یکسال دیگه دقیق میشه تا۲۲تیر۹۶؟؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 شهریور 1395 :

    سلام
    بعد از فارغ التحصیلی تا 1 سال فرصت دارید خود را به نظام وظیفه معرفی کنید.
    بله

  28. نویسنده دیدگاه : شهرام - در تاریخ : 2 شهریور 1395

    پشتیبان خیلی گلی دمت گرم
    امیدوارم اینو ب نمایش بزاری همه ببینن
    مسولین پیام نور ک جواب ما رو نمیدن فقط و فقط شما هستین ک جوابگو هستین خدا بهتون خیر بده

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 2 شهریور 1395 :

    موفق باشید دوست عزیز

  29. نویسنده دیدگاه : مينايي - در تاریخ : 3 شهریور 1395

    با سلام و عرص خسته نباشید خدمت شما. اولا از شما تشکر می کنم به خاطر وقت و هزینه ای که برای سایت میزارین و در مقابل همه خدماتتون رایگانه و به همه سوالات با شکیبایی پاسخ میدین، اونم تو این زمونه که همه چی شده فقط پول، واقعا خدا خیرتون بده.
    سوالی داشتم: من از بس عشق ادامه تحصیل داشتم اما بخاطر مشکلات زندگی و از طرفی مشکل فرار از خدمت (بعلت فوت پدرم) نمیتونستم ادامه تحصیل بدم، بالاخره مرتکب یه اشتباه بزرگ شدم و متاسفانه با کارت معافیت جعلی وارد دانشگاه پیام نور شدم. البته چون شهرستان کوچیکه و همه کارکنان آشنا هستن اصل کارت رو ازم نخواستن و همون کپی رو گذاشتن تو پرونده. الان دو ساله چیزی بهم نگفتن و من 80 واحد گذروندم. نگرانی من از اینه که موقع فارغ التحصیلی به مشکلات جدی بر بخورم. میخواستم بدونم موقع صدور مدرک فارغ التحصیلی انجام خدمت از نظام وظیفه استعلام میشه؟ این دست دانشگاه واحده یا مرکز استان یا کشور؟ میخوام اگه استعلام داشته باشه یه ترم مونده انصراف بدم و بعد تعیین تکلیف خدمتم دوباره ثبت نام کنم و واحدهای گذرونده رو معادل سازی کنم. در غیر اینصورت اگه استعلامی نباشه تا ترم آخر بخونم. واقعا میترسم و از کارم تا حدودی پشیمونم. دوست ندارم آبروم بره و هرچی خوندم به باد بره و تازه مجازات جعل اسناد و کلی دردسر. خواهش میکنم کمکم کنید.

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 شهریور 1395 :

    سلام
    معمولا استعلام میشه به دلیل اینکه معافیت تحصیلی شما باید باطل شود و وقتی به نظام وظیفه ارسال می شود این موضوع مشخص خواهد شد!!
    حالا دیگه باید ببینید که اینکارو برای شما انجام میدن یا خیر

  30. نویسنده دیدگاه : zahra - در تاریخ : 3 شهریور 1395

    سلام
    من مدرک اصلی (دانشنامه ) لیسانس رو از مرکزی پیام نور گرفتم و اونجا بهم گفتن برای ترجمه باید به سایت وزارت علوم بفرستم اسکن مدرک رو. الان نمیدونم برگه تسویه حساب جریانش چی هست که بعضی دارالترجمه ها میگن واسه تایید مدرک لازم هست .

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 شهریور 1395 :

    سلام
    اطلاعی نداریم. از اداره فارغ التحصیلی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور پیگیری کنید

  31. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 4 شهریور 1395

    با سلام خدمت بشتیبان صبور.دو سوال دارم .بنده کارسناسی و ارشدم را در دانشگاه بیام نور تمام کردم .رفتم برا کارای فارغ التحصیلی گفته تاییدیه نداری یه فیش برداخت کردم نامه زدن برا تاییدیه.خواستم ببینم حداکثر بعد چند وقت تاییدیه میاد.اگه تاییدیه کارشناسیم بیاد نیاز به اصل مدرک بیش دانشگاهی هست . در ضمن کارت بایان خدمت دارم.ممنون خدا خیرت دهد

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 4 شهریور 1395 :

    سلام
    اگر منظورتان تاییدیه تحصیلی می باشد که بستگی به سرعت کاری اموزش و پرورش و پست دارد!!

  32. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 4 شهریور 1395

    سلام من الان یک سال فارق التحصیل شدم همه کارای اداری مربوط به فارق اتحصیلی رو انجام دادم الان مدرک رو لازم دارم مراجعه کنم مدرکم رو میدن

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 شهریور 1395 :

    سلام
    مدرک موقتتون بله می توانید. ولی اصل دانشنامه معمولا بین 2 الی 4 سال زمان میبرد

  33. نویسنده دیدگاه : عباس خلیل زاده - در تاریخ : 4 شهریور 1395

    پشتیبان محترم با سلام من کارشناسی ارشد از دانشگاه دولتی گرفته ام و یک رشته کارشناسی در دانشگاه پیام نور می خوانم
    و ترم آخر هستم ،باتوجه به اینکه دو بار در دو مقطع دولتی درس خوانده ام آیا باز برای فارغ التحصیلی در پیام نور گرفتن تاییدیه ارزش تحصیلی
    الزامی است ؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 شهریور 1395 :

    سلام
    بله

  34. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 شهریور 1395

    با سلام ایا با مدرک موقت که دانشگاه میده می توان در ازمون استخدامی شرکت کرد

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 5 شهریور 1395 :

    سلام
    بله می شود

  35. نویسنده دیدگاه : کولانی - در تاریخ : 6 شهریور 1395

    سلام در مقطع کارشناسی تا معدل گل 12 نشه ایا مدرک را نمیدن؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 6 شهریور 1395 :

    سلام
    خیر. باید حتما معدل حداقل 12 باشد

  36. نویسنده دیدگاه : لاله - در تاریخ : 7 شهریور 1395

    از پاسخگویی شما سپاسگذارم

  37. نویسنده دیدگاه : لیلا اسدی - در تاریخ : 8 شهریور 1395

    با سلام
    اینجانب و دوستانم مدت زیادی است که تسویه حساب خود را انچام داده ایم ، لیکن مدرک موقتمان آماده نشده است.
    از دانشگاه پیگیر شدیم که گفتن کارشناس رشته مدیرت اجرایی امور فارغ التحصیلان دانشگاه تهران غرب رفتن و دنبال جایگزین هستن براشون! سوال من و دوستانم این است که تا چند وقت این تاخیرات از سوی دانشگاه مجاز هست؟؟؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 شهریور 1395 :

    سلام
    دیگه این موضوع رو باید از مرکزتان پیگیری کنید. و ما اطلاعی نداریم

  38. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 8 شهریور 1395

    سلام. برای ثبت نام ارشد دولتی، باید از دانشگاه پیام نور چه مدرکی گرفت؟ مدرک موقت لیسانس من هنوز بعد از یک ماه صادر نشده. راهکار دیگه ایی هست؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 شهریور 1395 :

    سلام
    همان مدرک موقت کفایت میکند. مدرک موقت بین 2 الی 4 ماه زمان میبرد تا صادر شود. نگران نباشید اگر ارشد قبول شده اید احتمالا از شما تعهد میگیرند که بعد مدرک رو بهشون تحویل بدید

  39. نویسنده دیدگاه : بي نام - در تاریخ : 8 شهریور 1395

    سلام من ٢۵تیر ٩٣با دانشگاه تسویه کردم تازه ٣۶هزار تومن هم قبلا ریخته بودم گفتن به حسابت نیومده اگه میخوای کارت طول نکشه دوباره واریز کن ،حتی اونم دوباره واریز کردم گفتن برو تماس میگیریم حالا بعد از دو سال تماس گرفتن میگن ۶٠تومن بریز به حساب بیا دانشنامتو بگیر
    مگه سر گردنه هستش هر روز یه تز میدن
    باید ۶٠تومنو بریزم؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 شهریور 1395 :

    سلام
    بله 60 تومن مربوط به هزینه مدرک می باشد

  40. نویسنده دیدگاه : بي نام - در تاریخ : 8 شهریور 1395

    با عرض معذرت
    مگه این ۶٠تومن برای فارغ التحصیلان آذر ٩۴به بعد نیست؟

    پاسخ دپارتمان پشتیبانی در تاريخ 8 شهریور 1395 :

    ببنید این موضوعی هست که خود مراکز تشخیص میدهند

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top