چاپ خبر
جزییات و شرایط ثبت نام /

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 (نوبت پانزدهم) پیام نور / دانلود دفترچه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم سال 1394 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / دانلود دفترچه ثبت نام

 

برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

 تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 (نوبت پانزدهم) پیام نور – کلیک کنید

 

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر نوبت پانزدهم سال 94 دانشگــــــاه پیام نور از 21 دی ماه 1393 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا 3 بهمن ماه 1393 ادامه خواهد داشت.

منابع و رشته ها : منابع امتحان کارشناسی ارشد فراگیر و کد رشته محل ها در دفترچه ثبت نام مشخص هستند.

هزینه ثبت نام : هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم 60 هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی و خرید کارت اعتباری در زمان ثبت نام پرداخت شود.

زمان آزمون : زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه 4 اردیبهشت ماه 94 برگزار خواهد گردید.

زمان پذیرش : پذیرش در این دوره فقط برای نیمسال مهر 94 صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در این دوره حداکثر تا 31 شهریورماه 94 باید فارغ التحصیل شده باشند.

نحوه پذیرش : پذیرش بر اساس ظرفیت است. در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در هر کد رشته محل آموزش و پژوهش محور 20 نفر و برای کد رشته محل های الکترونیکی 40 نفر نیز پذیرش خواهند شد.


 

ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم (سال 94) پیام نور
موارد ضروری
لینک

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 دانشگاه پیام نور (نوبت پانزدهم)

فعال – کلیک کنید
خرید کارت اعتباری شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناس ارشد سال 94 دانشگاه پیام نور (نوبت پانزدهم) – هزینه 60.000 تومان غیرفعال – پایان ثبت نام

ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 94 (نوبت پانزدهم)

غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش از روز یک‌شنبه 21 دی ماه 93 آغاز و در روز جمعه 3 بهمن ماه 1393 پایان می پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

 

شرایط ثبت‌نام:

الف) هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ نماید.
ب) داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما شخصاً به سایت این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org به ‌منظور ثبت‌نام‌، مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام نمایند.
ج) با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 600.000 ریال (ششصد هزار ریال – شصت هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

تــــــــــذکـــــــــرات‌ مهـــــــم:

1- مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.
2- مسئولیت‌ صحت‌ کلیه‌ مندرجات‌ تکمیل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.
3- پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هیچگونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابر این‌ داوطلب‌ باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را بکار گیرد.
4- هر موقع‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب،‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ یا واجد یکی‌ از شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌ راهنما  نمی‌باشد، در هر مرحله‌ای‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شرکت‌ در آزمون‌، پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ در دانشگاه ‌و …) محروم‌ خواهد شد.

 
دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 
هزینه ثبت نام و جدول شهریه کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 :

هزینه ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم سال 94 و همچنین جدول شهریه تحصیلی پس از پذیرش مربوط به سال تحصیلی 95-94 را می توانید از لینک زیر مشاهده فرمایید:

هزینه ثبت نام آزمون ارشد فراگیر نوبت پانزدهم و جدول شهریه ارشد فراگیر سال تحصیلی 95-94 – کلیک کنید

 

 
زمان توزیع کارت اینترنتی ،برگزاری و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) در صبح روز جمعه مورخ 4 اردیبهشت ماه 1394 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه شنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه لغایت روز پنجشنبه مورخ 3 اردیشهت ماه 94 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 5  دفترچه راهنمای  ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

 
نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌:

1) با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند. شایان ذکر است معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.
2) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمامی مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.
3) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامی توسط متصدیان کافی‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتی در تقاضانامه درج می گردد،که مسئولیت هرگونه خطا در این مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه امکان اصلاح اشتباهات مذکور را نداشته و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد.
4) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
5) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.
6) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های: 9-8923595‌8-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


برای اطلاع از آخرین اخبار پذیرش و اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم (سال 94) پیام نور عضو خبرنامه شوید تا جدیدترین خبرها به ایمیل شما ارسال شود.

و یا در خبرنامه پیامکی پیام نورنا عضو شوید تا جدیدترین و مهمترین خبرهای دانشگاه به صورت پیامکی به تلفن همراه شما ارسال شود:

عضویت در خبرنامه پیامکی پیام نورنا – کلیک کنید


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : رضا مجیدی - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام وعرض ادب…من میخوام جزا وجرم شناسی شرکت کنم…بعد از ازمون ارشد حدودا دوماه وقت هست برای خوندن…به نظرتون با انتشارات همراه میشه قبول شد؟اصولا به نظر خودتون ازمون سختی نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    مطمئنا چون ارشد هست آسان که نیست. ولی خوب مثل آزمون سراسری هم سخت نیست.
    متاسفانه ما نمیتونیم هیچ جزوه و یا انتشاراتی و یا موسسه ای رو به شما پیشنهاد کنیم و این اجازه رو نداریم

  2. نویسنده دیدگاه : رضا مجیدی - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام ببخشید از چه ساعتی میشه ثبت نام کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    مشخص نیست. احتمالا از ساعتای 14 به بعد!! البته احتمالا

  3. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام
    ازمون کارشناسی ارشد فراگیر مثل ازموت کارشناسی فراگیر هست؟ منظورم اینه که کارشناسی فراگیر امتحانات ترم اول رو امتحان میده قبول میشه یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    آزمون فراگیر می دهید قبول شدید وارد دانشگاه می شوید!

  4. نویسنده دیدگاه : آزادھ - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام نمیتونم دفترچھ رو دانلود کنم
    چرا؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز نوشتیم که هنوز فعال نشده و به زودی تا چند ساعت دیگر فعال می شود

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام من ترم پیش درس حفظ جز سی را برداشتم ولی امتحان ندادم الان تو کارنامه کلی من کد 4 زده اشتباه نزده یا نه و اگه زده چکار کنم و یه توضیحی بدهید کد 4 معنی اش چیست.معرف تاثیر درس فقط در میانگین کل خلاصه وضعیت دانشجو است ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    اگر امتحان ندادید مشکلی ندارد و حذف هست. کلا مشکلی نیست

  6. نویسنده دیدگاه : a - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام مدیر جان
    ارشد الکترونیکی پروژه نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    دیگه آموزش محور که بدون پایان نامه بود ارائه نمی شود و تمام رشته با پایان نامه می باشد.

  7. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام و احترام
    منظورشون از آموزشی پژوهشی که در کنار رشته ها نوشته یعنی چی؟ باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    آموزش و پژوهشی محور: کارشناسی ارشد با پایان نامه

  8. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام
    همزمان با خدمت میتونیم درس بخونیم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    تحصیل همزمان با سربازی از نظر نظام وظیفه ممنوع می باشد.

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    با سلام
    هزینه ارشد برای چهار ترم حدود 5 میلیون تومن!!! … با وجودیکه کتاب محور است و کلاس هم شرکت نمیکنی فقط آخر ترم امتحان میدی! یعنی طراحی سوال اینقدر گران هست!!!!
    لطفا به ریاست پیام نور بگید هزینه ها وحشتناک!!!
    لااقل از کسانی که کلاسها رو شرکت میکنن همچین هزینه هایی بگیرن نه دانشجویی که کتاب رو قرار خودش بخر…خودش بخونه… و کلاسی هم شرکت نکنه …لطفا حتما بگید….
    حد اکثر هزینه نباید از یک میلیون تومن بیشتر باشه …آخه همه کارها به عهده خودمونه و قرار نیست هیچ کلاسی شرکت کنم … انصاف هم خوب چیزیه!!!
    با تشکر فراوان..

  10. نویسنده دیدگاه : رضا مجیدی - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام و عرض ادب…من دفترچه رو کامل خوندم…رشته جزا وجرم شناسی رو فقط البرز و دامغان و تهران جنوب داره که ظرفیت هرکدوم 20 تاست…..یعنی واقعا فراگیر ارشد رشته جزا وجرم شناسی مجموعا فقط 60 تا ظرفیت داره و فقط تو این 3تا شهره؟ پس ما چه جوری 20 تا دانشگاه رو انتخاب کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز بله به همین صورت هست.
    قرار نیست همه مراکز همه رشته های رو داشته باشند!! هر رشته جدیدی که در ارشد مراکز قرار هست ارائه شود باید از وزارت علوم مجوز صادر شود!

  11. نویسنده دیدگاه : نوشین - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام به نظر شما تا سال آینده آموزن ارشد و بر می دارند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    خیر

  12. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام خسته نباشید
    در مورد شیوه آموزش الکترونیکی سئوال داشتم
    دفترچه کنکور خوندم اما جواب سئوالم پیدا نکردم.
    آیا شرکت در کلاسهای الکترونیکی در این شیوه اجباریه؟
    امتحانات هم به صورت الکترونیکیه یا به صورت عادی؟
    وقتی مدرک میگیریم در مدرک شیوه آموزش الکترونیکی نوشته میشه؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    کلا حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارند و دروسی که فاقد منبع هستند.
    خیر امتحانات به صورت عادی می باشد و فقط کلاسها به صورت الکترونیکی هستند.
    بله

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام خدمت شما.اینهمه منتظر موندم اخرش هم تو شهر ما یعنی قم رشته حسابداری اصلا نداره اینطور که تو دفترچش نوشتند.اخه چرا نباید داشته باشه؟؟؟؟رشته ی به این مهمی .

  14. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام پشتیبان محترم

    خسته نباشید

    یکی از بندهای دفترچه به شرح زیر :

    ﻣﺎﺑﻪ اﻟﺘﻔﺎوت ﺷﻬﺮﻳﻪ دوره ﭘﺬﻳﺮی ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ورود ﺑﻪ داﻧﺸﮕﺎه در اوﻟﻴﻦ ﻧﻴﻤﺴﺎل داﻧﺸﺠﻮﻳﻲ ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﺗﻌﺪاد واﺣﺪ اﻧﺘﺨﺎﺑﻲ دوره داﻧﺶ ﭘﺬﻳﺮی درﻳﺎﻓﺖ ﺧﻮاﻫﺪ

    1- سوال بنده اینکه یعنی شخصی که در دوره ی فراگیر قبول بشه در ترم مهر علاوه بر دادن شهریه بابت انتخاب واحد جدید باز هم باید بابت این دروسی که در دانشپذیری امتحان داده و پاس شده شهریه بپردازه ؟؟

    یعنی مثلا 1 میلیون بابت ترم جدید + 500 بابت تعداد واحد دوره ی دانشپذیری ؟؟

    2-در ترم اول مهر ماه ایا خودمون انتخاب واحد میکنیم یا از خود پیام نور انتخب واحد میکنن ؟؟

    3-حداقل تعداد واحد که میشه برداشت در ترم اول چند تاست ؟؟

    ممنون از لطف شما بابت پاسحگویی.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    1- بله
    2- خودتون انتخاب واحد میکنید.
    3- 8 واحد

  15. نویسنده دیدگاه : رضا مجیدی - در تاریخ : 21 دی 1393

    بخدا قسم میخوام گریه کنم؟خداوکیلی ظرفیت همین 60 نفره برا جزا وجرم شناسی؟ اخه ما بدبخت ها یکسال صبر کردیم….تو رو قران این انصافه؟ این حقه؟زبان و ادبیات فارسی 2300تا ظرفیت داره اگه فک میکنید اشتباه میگم بشمارید…بعد حقوق خصوی 20 نفر وجزاوجرم شناسی 60 نفر؟؟؟تو رو به دین تو رو به قران یکی یه توضیحی بده دارم دیوونه میشم……..واقعا نمیدونم چی بگم بخدا تو بدترین شریایط ممکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    دوست عزیز دست ما نیست و سازمان مرکزی پیام نور اینجوری به سازمان سنجش آمار داده

  16. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 21 دی 1393

    حداقل تعداد برای ارشد 12 واحد ؟؟ ببحشید میپرسم اما اشتباه نشده ؟؟؟…من فکر میکردم حداقلش 8 واحد باشه یا کمتر!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    ببخشید فکر کردیم حداکثر گفتید. بله 8 واحد هست.

  17. نویسنده دیدگاه : پريسا - در تاریخ : 21 دی 1393

    با سلام از حضورتون یک سوال داشتم ایا در سال ٩۴ هم مانند سال ٩٣ دوبار ازمون ارشد برگزار میشود ؟ میخواستم ببینم الان شرکت کنم یا دور بعد چون با خیلی سختی زیاد و شاید درصد پایین تا شهریور فارغ التخصیل بشم اگه یک ترم فرصت باشه خیلی عالی میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    مشخص نیست ولی احتمال بسیار زیاد همین 1 بار برگزار شود.

  18. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام رشته ای که میخوایم انتخاب کنیم با ید مربوط به رشته کارشناسیمون باشه؟و دروس جبرانی بگذرونیم؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    خیر هر رشته ای بخواهید می توانید
    اگر رشته ارشد با کارشناسی غرمرتبط باشد بله باید درس جبرانی بگذرانید

  19. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام ارشد الکترونیکی با پایان نامه است یابدون پایانامه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    بله همه پذیرش ها دارند

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام مثل اینکه فقط توافزایش شهریه ها هرسال فکر وتدابیر جدید اندیشیده میشه چطور مشهد این همه دانشجوی مدیریت داره اما ارشد اصلا برای مشهد مدیریت ها روبااین همه گرایش نمیگیره!!!پشتیبان عزیز ی سوال داشتم شما فکر میکنین تاآخر مهلت ثبت نام منتظربمونم ممکنه اصلاحیه های جدید رشته شهری علاوه براینها اعلام کنه یعنی واسه فراگیر همچین چیزی بوده تاحالا یا امید واهیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    بعدی هست کد رشته جدیدی اعلام شود

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام من سال 85از دانشگاه فارغ النحصیل شدم و با مدت زمانی که گذشته تصمیم گرفتم ارشد شرکت کنم یه نظر شما میتونم موفق بشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    اگر مطالعه داشته باشید بله که قبول می شوید و موفق می شود

  22. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام من ترم آخر هستم نمره بعضی از درسها که نیومده چطور معدلم رو درست و دقیق وارد کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    معدلتون رو تا تاریخ 30 شهریور 93 وارد کنید مشکلی ندارد.

  23. نویسنده دیدگاه : سولماز - در تاریخ : 21 دی 1393

    ببخشید در رشته حسابداری درس ارایه شده ی “حسابداری بخش عمومی” همان درس حسابداری دولتی پیشرفته هست؟
    باتشکر منتظر جوابتان هستم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    اطلاعی نداریم متاسفانه

  24. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 21 دی 1393

    با سلام ، من مدرک کار شناسیم را در سال 79 از مرکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان گرفتم ، خواستم بپرسم می توانم در آموزن کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت نمایم . با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    اگر مدرک دارای معدل هست و معادل شناخته نمی شود طبق بند هایی که در دفترچه ذکر شده بله می توانید

  25. نویسنده دیدگاه : a - در تاریخ : 21 دی 1393

    پس فرق آموزش پژوهش با الکترونیکی چیه؟ هردو تا رو که باید کلاس عملی اگه داشتن بریم.پایان نامه که هردو دارن.دروس تئوری هردو رو پیشه در کلاس شرسکرد.پد.پس فرقشان چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    فرقشان کلاسهاش هست و نوع مدرک. کلاسها و نوع مدرک در الکترونیکی به صورت مجازی هست.

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام.15 دی امتحلن حسابدارس میانه 1 داشتم، نمرات تستی رو زده بودن؛ اما الان میرم میبینم که نمرات تستی پاک شده و پاسخنامه رو برداشتن ،علتش چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    احتمالا در حال اصلاح کلید سوال هستند. صبور باشید مجددا قرار میگیرد

  27. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام.معدل کارشناسی من13.30هستش میتونم شرکت کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    بله می توانید. البته اگر از اتباع خارجی نمی باشید. چون برای اتباع خارجی باید حداقل معدل 14 باشد.

  28. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام اگه ارشد فراگیر قبول شیم و بعد نریم ثبت نام کنیم،از ثبت نام در کدوم آزمون ها در سال آینده محروم میشیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    از ثبت از هیچ دوره ای و محرومیتی ندارد

  29. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام خسته نباشید
    من در آزمون ثبت نام کردم
    موقع نوشتن کد رشته محل من اول کد آموزشی پژوهشی دو دانشگاه تهران شمال و شهر ری را نوشتم و بعد کد رشته الکترونیکی همین دو مرکز تهران شمال و شهر ری
    اما موقعی که ثبت کردم در صفحه بعد به ترتیب
    اول آموزشی پژوهشی تهران شمال
    دوم الکترونیکی تهران شمال
    سوم و چهارم هم به همون ترتیب قبل برای شهر ری ثبت شده بود
    در صورتی که من اول آموزشی پژوهشی های دو مرکز را انتخاب کردم
    حالا به چه صورت است موقع اعلام نتایج سیستم اول آموزشی پزوهشی و الکترونیکی تهران شمال بررسی میکنه؟
    یا اول دو مورد پژوهشی بررسی میشه و بعد الکترونیکی ها؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 دی 1393 :

    سلام
    مشکل از سایت سازمان سنجش می باشد و برای خیلی ها این اتفاق افتاده است. با سازمان سنجش تماس بگیرید

  30. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام
    ببخشید
    1-باید برای هر ترم 714000 شهریه ثابت بریزیم؟
    2-باید انتخاب کنیم که میریم سر کلاس یا نه؟که اگه بریم شهریه بیشتره؟
    3-این مابه التفاوت دانش پذیری چیه دیگه؟
    4-کلا در مقایشه با کارشناسی چند برابر کارشناسیه/
    5-حال کردی ایران ترکوند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    1- بله 714 هزار تومان که البته هر سال تحصیلی ممکن است تغییراتی هم داشته باشد
    2- برای دروسی هست که در دانشپذیری پذیرفته می شوید و به عنوان دروس گذرانده شما محاسبه می شود
    3- شاید2 الی 3 برابر
    5- بله 🙂

  31. نویسنده دیدگاه : توحید - در تاریخ : 21 دی 1393

    با سلام امروز تغیرات اجتماعی امتحان دادم رشته علوم اجتماعی با اینکه سه واحدی بود اما امتحانش خیلی خیلی سخت بود با زور از 14 نمره9.80 گرفتم از دوستان میخوام کسانی که امتحان دادن اعتراض بدن دیلخوشلوغ الیخ

  32. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام
    من در این دوره در رشته حسابداری ثبت نام کردم, متاسفانه در پرینت مربوطه رشته محل های بنده اشتباهی صورت گرفته و در پرینت به ترتیب خود دفترچه ارشد فراگیر ثبت شده است در صورتی که من جور دیگری انتخاب رشته محل کرده بودم. از طریق ویرایش اطلاعات سایت سنجش هم اقدام میکنم ولی فقط پرینت ثبت نام رو به من نشون میده.ازتون راهنمایی میخواستم چیکارکنم تا دوباره به ترتیب خودم بتونم ثبت نام کنم.
    ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز همین دوره پانزدهم منظورتان هست؟؟؟ باید بتوانید ویرایش رو انجام بدید

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 دی 1393

    پشتیبان جان سلام دوباره .من جامعه شناسی انقلاب داشتم عادی زده بودن اما کلاس نزاشتن رفتم پیش کارشناس گفتش که باید 15 نفر بیشتر کلاس میگذاریم 14 نفر برداشتن نمیشه اما وقتی که رفتم سر جلسه امتحان دیدم تو جای که شماره صندلی هارو میزنن بالای 20 نفر ثبت نام کرده بودن منم فکر کردم که خودشون بعدا خودخوان میکنن درسو اما امروز نمراتمو دوباره باز کردم دیدم بهم نمره میان ترم 5.50 دادن با اینکه اصلا تو نمره من تاثیر نداشته اکه 6 میداد نمرمو یکم میبرد بالا از بقیه پرسجو کردم دیدم استاد اونایی که میشناخته بهشون 6 داده به من نداده من میتونم پیگیری کنم اون 5.50 ندن خود خوانش کنن بخدا اون روز دوتا امتحان پشت سرهم داشتم حرصم در اومده ببخشین که طولانی شد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    الان مشکلتون سر نمره هست یا مشکلتون سر شهریه درس هست؟؟
    از نظر نمره که فرقی نمیکند و سیستم یکبار نمره را با میانترم جمع میکند و یکبار ضربدر 10 هفتم می کند و هر کدام بیشتر شد همان را ثبت میکند

  34. نویسنده دیدگاه : راحله - در تاریخ : 21 دی 1393

    کتابهای دانش پذیری فراگیر رو از کجا باید تهیه کنیم؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    از کتابفروشی های نمایندگی پیام نور که در همه شهرها هستند

  35. نویسنده دیدگاه : حامد - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام
    انتخاب واحد ترم بهمن کی شروع میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    از 1 بهمن ماه

  36. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 21 دی 1393

    باسلام.مدرک کارشناسی من آموزش ابتدایی دانشگاه آزادهستش.حالاکداین رشته رونمیدونم پیداکنم.اگه راهنمایی کنیدممنون میشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    ما هم پیدا نکردیم!! با سازمان سنجش تماس بگیرید

  37. نویسنده دیدگاه : سجادی - در تاریخ : 21 دی 1393

    با سلام وتشکر از پاسخگویی با حوصله تان
    درشیوه ی الکترونیکی پایان نامه هم باید به صورت الکترونیکی کار و ارایه بشه یا به صورت حضوری؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز پایان نامه به صورت الکترونیکی!!! خیر پایات نامه به صورت عادی هست

  38. نویسنده دیدگاه : فرشید - در تاریخ : 21 دی 1393

    با سلام…مدیر محترم من کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و کد موسسه محل اخذ مدرک کارشناسی را نمیتوانم پیدا کنم….. در دفترچه نوشته از سایت سازمان سنجش پیدا بکنید ولی نیست…..از کجا باید پیدا کنم؟؟؟با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    از لینک زیر مشاهده کنید:
    register1.sanjesh.org/payamarshad9310/Search/City.aspx

  39. نویسنده دیدگاه : دارگل - در تاریخ : 21 دی 1393

    باسلام، لطفا پاسخ سوالم را بدهید، حدنصاب نمره قبولی در درسهای جبرانی ارشد چند است؟ ده یا دوازده؟ ببخشید که سوال را اینجا مطرح کرده ام، ناچار به دنبال پاسخ هستم، ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    طبق قانون جدید برای تمام دروس ارشد (جبرانی و اصلی – اضافه و …) همه نمره 12 ، نمره قبولی می باشد

  40. نویسنده دیدگاه : ALireza - در تاریخ : 21 دی 1393

    سلام ،
    خسته نباشید
    من دانشجوی کارشناسی هستم ،
    میخواستم بدون تا چند واحد رو میشه حذف کرد یا سر جلسه نرفت ؟
    تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 دی 1393 :

    سلام
    محدودیتی ندارد

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top