چاپ خبر
جزییات و شرایط ثبت نام /

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 (نوبت پانزدهم) پیام نور / دانلود دفترچه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم سال 1394 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / دانلود دفترچه ثبت نام

 

برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

 تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 (نوبت پانزدهم) پیام نور – کلیک کنید

 

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر نوبت پانزدهم سال 94 دانشگــــــاه پیام نور از 21 دی ماه 1393 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا 3 بهمن ماه 1393 ادامه خواهد داشت.

منابع و رشته ها : منابع امتحان کارشناسی ارشد فراگیر و کد رشته محل ها در دفترچه ثبت نام مشخص هستند.

هزینه ثبت نام : هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم 60 هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی و خرید کارت اعتباری در زمان ثبت نام پرداخت شود.

زمان آزمون : زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه 4 اردیبهشت ماه 94 برگزار خواهد گردید.

زمان پذیرش : پذیرش در این دوره فقط برای نیمسال مهر 94 صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در این دوره حداکثر تا 31 شهریورماه 94 باید فارغ التحصیل شده باشند.

نحوه پذیرش : پذیرش بر اساس ظرفیت است. در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در هر کد رشته محل آموزش و پژوهش محور 20 نفر و برای کد رشته محل های الکترونیکی 40 نفر نیز پذیرش خواهند شد.


 

ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم (سال 94) پیام نور
موارد ضروری
لینک

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 دانشگاه پیام نور (نوبت پانزدهم)

فعال – کلیک کنید
خرید کارت اعتباری شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناس ارشد سال 94 دانشگاه پیام نور (نوبت پانزدهم) – هزینه 60.000 تومان غیرفعال – پایان ثبت نام

ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 94 (نوبت پانزدهم)

غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش از روز یک‌شنبه 21 دی ماه 93 آغاز و در روز جمعه 3 بهمن ماه 1393 پایان می پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

 

شرایط ثبت‌نام:

الف) هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ نماید.
ب) داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما شخصاً به سایت این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org به ‌منظور ثبت‌نام‌، مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام نمایند.
ج) با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 600.000 ریال (ششصد هزار ریال – شصت هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

تــــــــــذکـــــــــرات‌ مهـــــــم:

1- مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.
2- مسئولیت‌ صحت‌ کلیه‌ مندرجات‌ تکمیل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.
3- پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هیچگونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابر این‌ داوطلب‌ باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را بکار گیرد.
4- هر موقع‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب،‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ یا واجد یکی‌ از شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌ راهنما  نمی‌باشد، در هر مرحله‌ای‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شرکت‌ در آزمون‌، پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ در دانشگاه ‌و …) محروم‌ خواهد شد.

 
دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 
هزینه ثبت نام و جدول شهریه کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 :

هزینه ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم سال 94 و همچنین جدول شهریه تحصیلی پس از پذیرش مربوط به سال تحصیلی 95-94 را می توانید از لینک زیر مشاهده فرمایید:

هزینه ثبت نام آزمون ارشد فراگیر نوبت پانزدهم و جدول شهریه ارشد فراگیر سال تحصیلی 95-94 – کلیک کنید

 

 
زمان توزیع کارت اینترنتی ،برگزاری و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) در صبح روز جمعه مورخ 4 اردیبهشت ماه 1394 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه شنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه لغایت روز پنجشنبه مورخ 3 اردیشهت ماه 94 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 5  دفترچه راهنمای  ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

 
نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌:

1) با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند. شایان ذکر است معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.
2) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمامی مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.
3) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامی توسط متصدیان کافی‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتی در تقاضانامه درج می گردد،که مسئولیت هرگونه خطا در این مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه امکان اصلاح اشتباهات مذکور را نداشته و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد.
4) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
5) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.
6) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های: 9-8923595‌8-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


برای اطلاع از آخرین اخبار پذیرش و اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم (سال 94) پیام نور عضو خبرنامه شوید تا جدیدترین خبرها به ایمیل شما ارسال شود.

و یا در خبرنامه پیامکی پیام نورنا عضو شوید تا جدیدترین و مهمترین خبرهای دانشگاه به صورت پیامکی به تلفن همراه شما ارسال شود:

عضویت در خبرنامه پیامکی پیام نورنا – کلیک کنید


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 23 دی 1393

    سلام
    این آموزش و پژوهش محور که میفرمایید یعنی هر دو محور تواما با هم ؟
    پایان نامه به چه صورت هستش پژوهش محور هستش یا میتونیم تغییر بدیم ؟
    اگر الان بخواهیم به صورت مجازی ( الکترونیک ) انتخاب کنیم چه باید کرد ؟ چون جدولی به این نام تو دفترچه نیستش که بدونیم کدوم مرکز مجری دوره های مجازی هست
    و سوال آخر اینکه اگر بخواهیم محوری را انتخاب کنیم که پایان نامه به صورت آموزش محور ( بدون پایان نامه ) و پایان نامه به صورت تیوری باشه چه باید کرد ؟
    متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1393 :

    دوست عزیز گفتیم که مشخص هست و همه آموزش و پژوهش محور هستند.
    آموزش و پژوهش محور داریم و آموزش محور داریم
    آموزش و پژوهش محور : ارشد با پایان نامه
    آموزش محور : ارشد بدون پایان نامه
    دوست عزیز جلوی رشته ها برخی زده آموزش و پژوهش و برخی زده الکترونیکی ، مشخص هستند دیکه

  2. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 23 دی 1393

    سلام ببخشید فرق بین آموزشی پژوهشی با الکترونیکی چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    سلام
    آموزش و پژوهش محور عادی هست و الکترونیکی به صورت مجازی هست

  3. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 23 دی 1393

    مدرک کارشناسی ارشد اموزسی پژوهشی با ارزشتره یا ارشد الکترونیکی؟
    با تشکراز همراهیتان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    مدرک همه یکی هست

  4. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 23 دی 1393

    باسلام ببخشید میشه از رشته حقوق هم رشته حقوق بین المللی وهم رشته حقوق خصوصی وهمرشته حقوق جزا را انتخاب کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    سلام
    بله

  5. نویسنده دیدگاه : مانی - در تاریخ : 23 دی 1393

    باسلام
    آیا در الکترونیکی امکان محل ازمون وجود دارد؟
    ایا در الکترونیکی پایان نامه وجود دارد؟
    آیا در شیوه الکترونیکی امتحان ترم در کجا برگزار میشود؟
    در شیوه الکترونیکی در مدرک ارشد شیوه الکترونیکی ثبت میشود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    سلام
    بله دارد
    بله دارد
    در هر جایی که شما تعیین محل آزمون کنید
    بله

  6. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 23 دی 1393

    سلام
    احتمال داره زمان ثبت نام فراگیر ارشد تمدید شود؟فکر میکنید نهایتا تا کی وقت داشته باشیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    سلام
    بله تمدید می شوداحتمالا ۳ روزی

  7. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 23 دی 1393

    سلام

    ممنون از اینکه وقت می گذارین

    من ترم قبل برای MBA در مرحله تکمیل ظرفیت قبول شدم ولی چون باید از بهمن شروع می کردیم ترم قبل درس نخوندیم و جالب اینجاس که سرفصل های پیام نور برای MBA با سرفصل های وزارت علوم فرق داشت و پیام نور هنوز تغییر نداده بود و هنوزم سرفصل های قدیمی در سایت موجوده

    الان که ثبت نام فراگیر شروع شده من که دقت کردم دیدم دروس ارائه شد طبق سرفصل های جدید هستن یعنی سرفصل های مصوب وزارت علوم که پارسال ابلاغ شد.

    حالا از شما خواهش می کنم به من جواب بدین که الان ما هم از این ترم با سرفصل های جدید می خونیم یا نه با سر فصل های قدیمی .
    خواهشا جواب بدین یا اینکه اگه نمی دونین پیگیری کنین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1393 :

    سلام
    باید صبر کنید که لیست ارائه دروس و منابع درسی برای نیمسال جدید اعلام شود که فعلا تا پایان امتحانات اعلام نمی شود

  8. نویسنده دیدگاه : سیما - در تاریخ : 23 دی 1393

    میخواستم بپرسم کلاسهای امادگی کنکور فراگیر پیام نور در مشهد کجاست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    اطلاعی نداریم باید از موسسات شهر مورد نظر جستجو کنید

  9. نویسنده دیدگاه : هستی - در تاریخ : 23 دی 1393

    با سلام.من کارشناسی صنایع دارم و علاقه مندم در رشته ی حقوق نحصیل کنم.ابان ماه برای بدون کنکور حقوق ثبت بام کردم ولی هنوز جوابش نیومده.سوالی که دارم اینه من میتونم الان برای فراگیر کارشناسی ارشد حقوق هم شرکت کنم.هر کدوم رو قبول شدم برم؟سوال دوم اینه که به نظر شما کدوم کار منطقی تره برای من؟اینکه کارشناسی ارشد حقوق رو شرکت کنم یا از اول کارشناسی حقوق رو بخونم چون نمیدونم منابع کارشناسی ارشد حقوق برای من چقدر قابل فهمه.ممنو

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    سلام
    بله می توانید
    تصمیم با خود شماست متاسفانه در این مورد راهنمایی از ما ساخته نیست

  10. نویسنده دیدگاه : m - در تاریخ : 23 دی 1393

    باتشکرازپاسختون منظورم ازسوال اول این بود که درنهایت چطورباید انتخاب کنیم که پژوهش محوربشیم یاآموزش محور؟ چون پژوهش پایان نامه داره ولی آموزش محورنداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    همه پژوهش محور هستند. برای اینکه آموزش محور شوید باید بعد از قبولی درخواست تغییر شیوه دهید که شرایط دارد و شرایطش در همین سایت موجود است

  11. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 23 دی 1393

    سلام
    چندتا سوال دارم ممنون میشم پاسخ بدین.
    1)برای ثبت نام فراگیر ارشدکدوم رشته و دانشگاه بهتره بین این چند تا انتخاب برام مشکله: تحقیقات آموزشی گناباد(رشته کارشناسی من هست)، روانشناسی تربیتی سمنان، ادیان و عرفان اصفهان(بسیار علاقه مندم اما مسافتش زیاده تا محل سکونتم)؟
    2)من ساکن سبزوار هستم و بخاطر بعد مسافت رفت و آمد به دانشگاه برام مشکله.آیا بجز زمان ثبت نام حضوری بازم نیاز به حضور در دانشگاه هست؟
    3)در رشته های کارشناسی بدون آزمون پیام نور هم ثبت نام کردم.میتونم هردو رو باهم بخونم ،ارشد وکارشناسی؟چون نتایج کارشناسی ار ارشد فراگیر و سراسری زودتر اعلام میشه.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    سلام
    1- کاملا بستگی به خود شما دارد. مدارک همه یکی هستند
    2- برای کلاسهای عملی و دروسی که فاقد منبع هستند بله باید در کلاسها حضور پیدا کنید
    3 – بله می توانید

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 دی 1393

    سوال 3 آیین دادرسی مدنی 3 اشتباه بود جواب گزینه 2 می باشد نه گزینه 3

  13. نویسنده دیدگاه : زینب - در تاریخ : 23 دی 1393

    سلام از کجا بفهمم مجازی چه رشته هایی داره رشتم تربیت بدنیه میخاستم ببینم از علوم ورزشی گرایش مجازی هست یا خیر ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 دی 1393 :

    سلام
    در دفترچه رشته هایی که نوشته الکترونیکی همان مجازی هستند

  14. نویسنده دیدگاه : رضاعلی عباسی - در تاریخ : 24 دی 1393

    سلام با معدل 12هم میتوانم در کارشناسی ارشد ثبت نام کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1393 :

    سلام
    بله می توانید

  15. نویسنده دیدگاه : مانی - در تاریخ : 24 دی 1393

    باسلام
    منظور از اموزشی وپژوهشی یعنی چه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1393 :

    سلام
    آموزشی و پژوهشی : ارشد با پایان نامه
    آموزش محوری : ارشد بدون پایان نامه

  16. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 24 دی 1393

    باسلام خدمت شما.خواستم بگم منابع جغرافیای سیاسی پیدانمیشن.راهنمایی کنیدممنون میشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1393 :

    سلام
    باید بگردید و بپرسید ما اطلاعی نداریم دوست عزیز

  17. نویسنده دیدگاه : هستی - در تاریخ : 24 دی 1393

    با سلام .اگه رشته من رو سه تا شهر داشته باشه بین تهران و کرج و دامغان به خاطر اینکه احتمال قبول شدنم بیشتر باشه باید اول دامغان رو بزنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    بله اول شهر نزدیک به خودتون رو بزنید و بعد شهرهای دورتر رو بزنید

  18. نویسنده دیدگاه : علي م - در تاریخ : 24 دی 1393

    سلام
    ببخشید بنده در حال حاضر دانشجوی کارشناسی فراگیر پیام نور هستم که با آزمون وارد دانشگاه پیام نور شده ام.آیا می شود در ارشد فراگیر پیام نور نوبت 15 شرکت کنم و در صورت پذیرفته شدن از اول مهر94 به طور هم زمان ، هم دانشجوی کارشناسی پیام نور و هم ارشد فراگیر باشم؟با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    بله می شود مشکلی ندارد

  19. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 24 دی 1393

    سلام.این8واحدکه به عنوان منبع ارائه شده اندبایدچه نمره ای کسب کنی تابعنوان دانشجوپذیرفته بشی؟تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 دی 1393 :

    سلام
    پذیرفته شدن هم بر اساس نمرات و هم بر اساس ظرفیت می باشد و اینجوری نیست که شما یک نمره ای بیارید و قبول شوید

  20. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 24 دی 1393

    سلام.یه سوال مهم دارم.چرا موقع ثبت کد نظام وظیفه هر چی میزنم 11 قبول نمیکنه ولی میزنم 1 ثبت میکنه؟؟؟؟من جز موارد خاصم باید چه کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    کد 11 که مربوط به موارد خاص نیست و مربوط به دانشجویان سال اخر کارشناسی هست!!!

  21. نویسنده دیدگاه : عطیه - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام و عرض ادب!
    معدل من در مقطع لیسانس زیر 14 است…
    میتونم کارشناسی ارشد شرکت کنم؟!؟
    اون بند دفترچه که نوشته شده معدل حداقل 14 ؟!؟؟؟
    خواهش میکنم جواب بدین! شب و روز من شده یکی برای شرکت در این کنکور……

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    بله می توانید
    اون برای اتباع خارجی می باشد

  22. نویسنده دیدگاه : nima - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام پشتیبان عزیز لطفاراهنمایی ام کنیدبرای ارشد اگرالان ثبت نام کنم درآزمون سراسری ارشدهم پیان نوررازدم اونجاقبول شم اینجاهم قبول شم وضعیت چی میشه ایرادیی نداره چون اینجایه ترم جلومیفتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    مشکلی نیست ولی باید از یکی انصراف دهید

  23. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام.بنده مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی دارم.باتوجه به اینکه متقاضی علوم تربیتی (ارشدفراگیر)هستم وبعضی ازدروس ارشد رادوران کارشناسی پاس نموده ام آیادوباره بایداون درسهارومجددبخونم؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    اگر رشته کارشناسی با ارشد شما غیرمرتبط باشد بله باید دروس جبرانی بگذراید

  24. نویسنده دیدگاه : امیرحسین - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام پشتیبان گرامی.کدرشته کارشناسی ناپیوسته آموزش ابتدایی دانشگاه آزادکرمانشاه مشخص نیست وهمچنین کدخوددانشگاه.تراخدابرام پیداش کنید.خواهش میکنم خیلی گرفتارم.ممنون.زنگ میزنم سازمان سنجش جواب نمیدن.ساکن اصفهانم هستم نمیرسم برم کرمانشاه.وقت هم داره تموم میشه.تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز ما کد دانشگاه شما رو نداریم. از سیستم پاسخگویی الکترونیکی سایت سازمان سنجش سوال خود را ارسال کنید

  25. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام وخسته نباشید من دانشجوی ارشد فراگیر هست ومیخوام دوباره ارشد فراگیر یه رشته دیگه ثبت نام کنم اگه قبول بشم وبخوام رشته قبلی رو انصراف بدم باز باید بدهی که برا رشته قبلی داشتم رو پرداخت کنم ممنونم واقعا.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    اگر بخواهید از رشته قبلی انصراف دهید مسلما باید بدهی نداشته باشید و تسویه کنید

  26. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام مجدد.خب برای موارد خاص کدام کد درسته؟هیچکداو نمیخوره بهش!!من یکو زدم مشکل پیش نیاد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    منظرتون از موارد خاص چیه؟؟؟ منظورتون معافیت نظام وظیفه به دلیل موارد خاص هست؟؟؟

  27. نویسنده دیدگاه : فرشید - در تاریخ : 25 دی 1393

    با سلام.خدمت مدیر محترم.در دروس و منابعی که برای ارشد فراگیر است اصلا دروس دوره کارشناسی نیست و دروس دوره ارشد است…حالا سوال من این است که ما که دروس ارشد را نخوانده ایم چطور در آزمون ارشد فراگیر کنکور بدیم؟؟؟؟مثلا در مکانیک دروس ریاضیات پیشرفته . مکانیک پیوسته.محاسبات عددی پیشرفته…اصلا ما این دروس را نخوانده ایم… چکار باید بکنیم؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز دروسی که در آزمون میگذرید بعد به عنوان دروس گذرانده شما در مقطع ارشد محاسبه می شود پس مطمئنا دروس کارشناسی رو که به شما نمیدن!! برای ارشد سراسری فک کردید دروس کارشناسی رو برای آزمون میاورند!!

  28. نویسنده دیدگاه : عطیه - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام واحترام من ساکن اراک هستم بمدد خبر خوش شمادر مورد معدل .میخوام در ارشد شرکت کنم ازکجابدونم رشته های واحد اراک کدوماهستن هرچی سرج میکنم نمیادخیلی بزرگوارین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    دوست عزیز دفترچه راهنمای ثبت نام رو که در خبر بالا هست دریافت و مطالعه کنید لیست رشته ها و مراکز داخل دفترچه موجود می باشد

  29. نویسنده دیدگاه : m - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام وخسته نباشید؟
    آیادرترم تابستان میشه واحد پایان نامه رو برداشت؟
    واگرمیشه آیا مثل روال عادی ترم تابستان شهریه نصف محاسبه میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 دی 1393 :

    سلام
    اگر رائه شود بله می توانید
    بله

  30. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 25 دی 1393

    بله…منظورم معافیت نظام وظیه به علت موارد خاص هستش…روی کارت نظام وظیه من اینو نوشته…الان کدام کد رو بزنم من؟به چز یک هر کدام رو میزنم خطا میده عجیبه!!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    شما باید عدد 2 رو بزنید
    اگر قبول نکرد با سازمان سنجش تماس بگیرید

  31. نویسنده دیدگاه : saeid - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام
    نمرات من دروس جبرانی در کارشناسی من 10 می باشد
    باتنوجه به اینکه کارشناسی پیام نور گذراندم و همون رشته یعنی صنایع شرکت کردم دوروس جبرانی قبول میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    سلام
    بعد از قبولی باید درخواست بدید ببینید تطبیق داده می شود یا خیر

  32. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 25 دی 1393

    سلام خسته نباشین
    یه سوال داشتم؟
    من کارشناسی بهداشت عمومی دارم و گفتم میشه کارشناسی ارشد مدیریت بخونم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    سلام
    بله می توانید

  33. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 26 دی 1393

    سلام.تو رو خدا جواب بدین.میگن ارشد فراگیر معتبر نیست خواستم بدونم واقعا اینجوریه؟مثلا میگن واسه استخدامی و اینا اگه بفهمن فراگیر بودی به هیچ وجه بهت کار نمیدن.میگن دید نسبت به فراگیر خیلی بده.یا میگن ارشد و تو آزاد یا غیر انتفاعی بخونم خیلی بهتره.چون شهریه ها زیاد فرقی نمیکنه منم زیاد از ازاد و اینا خوشم نمیاد میخوام پیام نور بخونم واسه همین گیج شدم نمی دونم چیکار کنم.
    میگن اگه پیام نور و از کنکور قبول شی خیلی بهتره تا فراگیر.اگه اینجوریاس پس چطوری ما رو سر کار میذارن؟
    آیا عنوان فراگیر تو مدرک درج میشه؟
    تو رو خدا کامل جواب بدین.خیلی واسم مهمه که ارشد بخونم.ببخشین که زیاد نوشتم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    سلام
    خیر صحت ندارد دوست عزیز چون اصلا در مدرک عنوان فراگیر ذکر نمی شود که کسی متوجه شود فراگیر بوده یا خیر!!!

  34. نویسنده دیدگاه : باسپاس - در تاریخ : 26 دی 1393

    سلام پشتیبان عزیزمن هم سراسری شرکت کردم هم فراگیرمیخوام شرکت کنم اگه مهر سراسری ارشد پیام نور قبول بشم دروس دانشپذیری فراگیر برام تطبیق میخوره ؟یاکه نه این 8واحدفقط برای پذیرش فراگیر بدرد میخوره؟ اگر بهمن واسه سراسری ارشد قبول بشم چی اونوقت اگه دانشجوی فراگیر باشم درسای مرتبط چه 8واحداولی چه واحدهای ترم اول در صورت انصراف ازفراگیر وثبت نام در پذیرش سراسری ارشدتطبیق داده میشن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    سلام
    خیر دروس دانشپذیری کلا قابل تطبیق نیستند. خیر دیگه بدرد نمی خورد.

  35. نویسنده دیدگاه : قاطی و - در تاریخ : 26 دی 1393

    با سلام ایا میشه برای منابع حقوق خصوصی همون منابع سالهای پیش را خوند اخه نمیشه که هرسال یه کتاب خرید هر روز دارن منابع را تغییر می دند قانون همش یکیه دیگه دست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    سلام
    باید بر اساس جدیدترین منابع مطالعه کنید. چون امتحان بر اساس جدیدترین منابع می باشد

  36. نویسنده دیدگاه : قاطی و - در تاریخ : 26 دی 1393

    ایا شهریه دانشگاه پیام نوری که ازمونش بهمنه با این پیام نور یکیه؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    بله

  37. نویسنده دیدگاه : نگار - در تاریخ : 26 دی 1393

    سلام من ثبت نام کردم ولی چند تا اشتباه شده میخوام ویرایش کنم هرچی میرم قسمت ویرایش میزنم واطلاعات صحیح رو وارد میکنم اصلاح نمیکنه و هی خطا میده ومیگه از اول شروع کن میشه راهنمایی کنین ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    سلام
    اطلاعی نداریم. با سازمان سنجش تماس بگیرید

  38. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 26 دی 1393

    سلام
    منظور از آموزشی – پژوهشی و روش الکترونیکی چیه . کدوم پایان نامه نداره . ایا اسم الکترونیکی در مدرک درج میشه
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    سلام
    همشون پایان نامه دارد
    بله

  39. نویسنده دیدگاه : احمد محمود - در تاریخ : 26 دی 1393

    با سلام و سپاس از خدمات خوب و راهگشایی که ارائه می دهید چند سئوال داشتم خدمتتون من در دانشگاه پیام نور جغرافیا خوندم حالا می خوام کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ادامه تحصیل بدم حالا :
    1- آیا با کسب مدرک در این رشته می توانم در آزمون وکالت شرکت کنم و در صورت شرایط لطفا بفرمایید
    2- چند واحد جبرانی رو باید بگذرونم تا جبران درسهایی رو که نخونده ام با توجه به اختلاف رشته بشه
    3- آیا معدل 14/75 می توانم در آزمون شرکت کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    1- متاسفانه اطلاعی نداریم
    2- 12 واحد درسی احتمالا
    3- بله می توانید

  40. نویسنده دیدگاه : ساماااااااااان - در تاریخ : 26 دی 1393

    سلام من کد نظام وظیفه رو اشتباهی زدم الان ویرایش نمیشه چیکار کنم تو رو خدااااااااااااااااا.من ترم آخرم باید 11 رو می زدم اشتباهی 6 رو زدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    سلام
    با سازمان سنجش تماس بگیرید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top