چاپ خبر
تکمیلی : تمدید مهلت ثبت نام /

آغاز ثبت نام کنکور سراسری سال 94 / دانلود دفترچه ثبت نام

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام کنکور سراسری سال 94 از امروز یکشنبه 19 بهمن ماه 93 آغاز شد و تا یکشنبه 2 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به :

 آغاز مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری سال 94 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

کلیک کنید

 

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : کنکور سراسری سال 94 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان و کد رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، پیام نور، موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه فرهنگیان در خرداد 94 برگزار می شود.

هزینه ثبت نام در کنکور سراسری سال 94 به ازای شرکت در هر یک از گروه های آزمایشی 15 هزار تومان (150 هزار ریال) می باشد و چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 8 هزار تومان (هشتاد هزار ریال) دیگر نیز از طریق خرید اطلاعات کارت اعتباری اقدام کند و در هنگام ثبت نام گزینه اعلام علاقه مندی به رشته های این دانشگاه را انتخاب کند.

هر داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروههای  آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود.

کنکور سراسری سال 94 در روزهای 21 و 22 خردادماه 94 در پنج گروه آزمایشی برگزار می شود.

نتایج اولیه به صورت کارنامه در هفته اول مردادماه منتشر و انتخاب رشته در هفته دوم مردادماه انجام می شود.

نتایج نهایی آزمون سراسری سال 94 در نیمه اول شهریورماه 94 اعلام خواهد شد.

 

برای خرید کارت اعتباری کنکور سراسری سال 94 و اعلام علاقه مندی پیام نور اینجا کلیک کنید
برای ثبت نام کنکور سراسری سال 94 و دانشگاه پیام نور اینجا کلیک کنید

 

مجموعه دفترچه های راهنمایی ثبت نام آزمون سراسری سال 1394

برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال 1394 اینجا را کلیک نمایید

شرایط و ضوابط دانشگاه فرهنگیان 

شرایط و ضوابط دانشگاه علوم قضایی

شرایط و ضوابط دانشگاه بقیه‌الله

شرایط و ضوابط دانشگاه امام صادق

شرایط و ضوابط دانشکده اطلاعات

 


 

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌ ثبت نام‌ و هم‌ چنین‌ شرایط و ضوابط شرکت در‌ آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1394

 

 بدین‌وسیله‌ به‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1394برای‌ پذیرش دردوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کد رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در رشته‌های مذکور براساس آزمون صورت می‌پذیرد، می‌رساند که‌ ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مذکور و همچنین ویرایش اطلاعات ثبت‌نام از روز یکشنبه مورخ  19/11/93 (نوزدهم‌ بهمن ماه 1393) آغاز و در پایان‌ وقت‌ روز شنبه مورخ 2/12/1393 (دوم اسفند ماه‌ 1393) پایان‌ می‌پذیرد، لذا داوطلبان‌ می‌توانند در مهلت‌ مقرر براساس توضیحات ذیل برای شرکت در آزمون سراسری سال 1394 اقدام نمایند. 

 

الف) تکالیف داوطلبان‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون:‌ 

داوطلب‌ شرکت‌ در آزمون‌ باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد.

1- مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام (دفترچه شمار1) درآزمون سراسری سال 1394 

2- خرید کارت اعتباری ثبت‌نام از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور‌ به نشانی: www.sanjesh.org

3- مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاهها به نشانی:  dipcode.medu.ir برای دریافت کد سوابق تحصیلی (اطلاعات دانش‌آموزی برای داوطلبان مشمول احتساب سوابق تحصیلی، شامل دیپلمه‌های سال 1384 تا سال 93 با عنوان رشته های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی). 

4- ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (19 بهمن 93 لغایت 2 اسفند 93).

5- پرینت کارت‌ شرکت در‌ آزمون، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور‌ بر اساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای شماره یک.

6- حاضر شدن در محل‌ و حوزه امتحانی تعیین‌ شده در کارت شرکت در آزمون‌ و پاسخ دادن به سؤالات.

 

ب) ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون:‌ 

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌های کلیه دوره‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1394 و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در رشته های مذکور بر اساس آزمون صورت می پذیرد منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است. لذا داوطلبان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام رامطالعه نموده ودرصورت واجد شرایط بودن نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

 

1- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1394:

متقاضیان ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1394، با دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون از پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، ضمن مطالعه دقیق آن برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه ایثارگران که در این دفترچه راهنما درج شده در صورتی که دارای شرایط مندرج در دفترچه ‌باشند، می‌توانند به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند.

 

 2-پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری:

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان و پرداخت مبلغ 150.000 (صد و پنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند. 

تبصره 1- هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروههای آزمایشی پنج‌گانه شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی 2 (علوم تجربی)، گروه آزمایشی 3 (علوم انسانی)، گروه آزمایشی 4 (هنر) و گروه آزمایشی 5 (زبانهای خارجی) گردد.

تبصره 2- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی (با توجه به توضیحات تبصره 3 ذیل) ‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 150.000 (صد و پنجاه هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت دارد.

تبصره 3- منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروههای  آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به عبارت دیگر هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.

تبصره 4- چنانچه داوطلبی علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی باشد، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ 80.000 (هشتاد هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق، اقدام و اطلاعات کارت اعتباری را دریافت نماید.

تبصره 5- در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی توضیحات لازم در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و اطلاعیه‌های بعدی داده خواهد شد. 

تبصره 6- در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران به اطلاع می‌رساند در صورت اعلام رسمی وزارت آموزش و پرورش برای پذیرش دانشجو در دانشگاههای فوق، موضوع در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و یا درزمان انتخاب رشته اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

تذکرات مهم :

1- در آزمون سراسری سال 1394 پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی: ارتباط تصویری، طراحی پارچه، طراحی صحنه، طراحی لباس، عکاسی، کاردانی هنرهای تجسمی، کتابت و نگارگری، مجسمه سازی و نقاشی ، طراحی صنعتی ، ادبیات نمایشی، بازیگری ـ کارگردانی، نمایش عروسکی آهنگسازی، نوازندگی موسیقی ایرانی، نوازندگی موسیقی جهانی و موسیقی نظامی) در گروه‌ آزمایشی هنر بصورت متمرکز و با شرایط خاص صورت می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان علاقمند به رشته‌های ذیربط می‌بایست نسبت به علامتگذاری بند مربوط در تقاضانامه ثبت‌نام برای هر یک از رشته‌های ذیربط اقدام  نمایند.(حداکثر 2 مجموعه رشته مطابق توضیحات مندرج دردفترچه راهنمای شماره یک )برگزاری آزمون عملی و یا آزمون تشریحی رشته‌های ذیربط در اوایل مرداد ماه سال 1394 خواهد بود. توضیحات لازم در این خصوص از طریق اطلاعیه‌های مربوط در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. به عبارت دیگر این رشته‌ها از ردیف رشته‌های مربوط به پذیرش نیمه متمرکز خارج گردیده و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های فوق در شهریور ماه سال 94 همزمان با نتایج سایر رشته ها ی متمرکز اعلام  خواهد شد.

2- سایرضوابط آزمون سراسری سال 1394 همانند ضوابط آزمون سال 1393 بوده و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.

3-متقاضیانی که از سال‌ تحصیلی‌ 64-1363 به‌ بعد، دو نوبت‌ در آزمون‌های‌ ورودی‌ (دوره‌های‌ روزانه‌) رشته‌های تحصیلی متمرکز و یا نیمه‌متمرکز پذیرفته‌ شده‌ باشند، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1394 را نخواهند داشت.

4- پذیرفته‌ شدگان‌ دوره‌های‌ روزانه‌ آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1393 (اعم‌ از رشته‌های‌ متمرکز و یا نیمه‌متمرکز) حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1394 نخواهد داشت.

5- براساس ضوابط، دانشجویان دوره روزانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (بجز دانشجویان، ورودی سال 93 که مجاز به شرکت در آزمون سال 94 نمی‌باشند) در صورتی می‌توانند در آزمون سراسری سال 94 ثبت‌نام و شرکت نمایند که اولاً واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور باشند و ثانیاً حداکثر تا تاریخ 30/11/1393 نسبت به انصراف قطعی از تحصیل اقدام نمایند. بدیهی است داوطلبان مذکور در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل تا تاریخ تعیین شده، در صورت موفقیت و قبولی در آزمون، مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی جدید خود نمی‌باشند.وبه عنوان داوطلب متخلف تلقی خواهند شد.

6- مطابق مصوبه جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو و در راستای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجودر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور (مصوب مجلس محترم شورای اسلامی) سوابق تحصیلی موجود (اعلام شده از وزارت آموزش وپرورش) آن دسته از دیپلمه‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را طی سالهای 1384 لغایت 1393 اخذ نموده‌اند و دروس امتحانی آنها بصورت نهایی و سراسری برگزار شده، مشمول اعمال سوابق تحصیلی می‌باشند و سوابق تحصیلی تراز شده آنها به میزان حداکثر 25 درصد تأثیر قطعی در نمره کل نهایی آنان اعمال خواهد شد.

 

ج -آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام:

داوطلبان می‌بایست پس از مطالعه دفترچه راهنما مدارک و یا اطلاعات لازم مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام، از جمله فایل عکس اسکن شده را براساس توضیحات مندرج در دفترچه آماده نمایند.

 

د-داوطلبانیکه درزمان مقررنسبت به ثبت نام درآزمون اقدام می نمایند:

این دسته ازداوطلبان لازم است با وارد نمودن اطلاعات درخواستی نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی و در صورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی براساس دستورالعمل به شرح ذیل اقدام نمایند.

الف- آن دسته ازداوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی نمی باشند اجازه ویرایش  کلیه اطلاعات ثبت‌نامی خود را دارند.

ب- آن دسته ازداوطلبانی که مشمول سوابق تحصیلی می باشند اجازه ویرایش اطلاعات خودراداشته اما اجازه ویرایش اطلاعات سوابق تحصیلی را نخواهند داشت .

توجه: شرایط وضوابط ثبت نام وشرکت درآزمون دردفترچه راهنمای شماره 1 آزمون درج شده است و هرگونه‌ تغییر‌ در شرایط و ضوابط ثبت‌نام بصورت اطلاعیه رسمی از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور (سایت سازمان)و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

ضمناً داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.Sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفنهای‌ 9-88923595 (کد 021) در میان بگذارند. و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری فرمایند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    با عرض سلام یه سوالی داشتم راسته که کنکور انسانی قراره در دو روز برگذار بشه؟! من این طور شنیدم که بحثش مطرح شده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    در این مورد چیزی نشنیدیم و در دفترچه هم چیزی نوشته نشده

  2. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    سلام .خسته نباشید سوالم مربوط به این بخش نیست .ببخشید
    میخواستم ببینم نمرات امتحانات تغییر رشته بند ج در معدل کل
    من تاثیر گذاشته موقع فارغ التحصیل شدن بی تاثیر میشه یانه>>

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    تاثیر دارد دوست عزیز

  3. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    ببخشید من موقعی که واسه کنکور ارشد ثبت نام کردم یه قسمتم واسه پیام نور بود که واسه اونم هزینه ریختم الان گیج شدم اون چی بود این چیه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    دوست عزیز این مربوط به کارشناسی هست و ربطی به ارشد ندارد!!

  4. نویسنده دیدگاه : mahsaaaaaaaaaa - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    سلام سوالم مربوط به این بخش نیست.میخواستم بدونم ایا درسی که معرفی به استاد برداشتیم مگر نباید استاد مباحثی رو که میخواد امتحان بگیره واسه دانشجو مشخص کنه؟؟؟یا مثلا خود دانشگاه اسم استادی که میخواد امتحان بگیره به دانشجو بگه؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    دست مرکزتان هست و یا شما را ارجاع میدهد به استاد و یا خودش با استاد هماهنگ میکنه و سوالی رو برای شما طرح میکنند از منبع مورد نظر و خود مرکزتان از شما ازمون میگیرد.

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    با سلام خدمت پشتیبان محترم
    آیا کنکور سراسری آزاد با بدون کنکورش در هزینه و مدرکش فرق می کنه؟ آخه می گن پیام نور بدون کنکور هم هزینه اش زیادتر و هم مدرکش فراگیر است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر هیچ فرقی در شهریه و در مدرک ندارد

  6. نویسنده دیدگاه : nema - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    سلام.قبلاجزسی رو15شدم اینترمم اونو حذف فرهنگی کردم و دوباره گرفتمش اگه کمتر از ترم قبل بشم کدومو تومعدل کل تاثیرمیدن؟ترم آخرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    دوست عزیز یکی قبلی رو حذف کرده اید دیگه و نمره اش حذف شده!!!

  7. نویسنده دیدگاه : نادر - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    باسلام درس جز سی قران سوالاش چه طوری هست یعنی باید عربی کلا جز سی رو حفظ کنیم یا فقط معنی رو حفظ کنیم البته سوالم ربطی به این قسمت نداشت معذرت میخوام

  8. نویسنده دیدگاه : نجفی - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    سلام. ممنون از سایت خوبتون
    من ورودی 89 هستم میخواهم ببینم وابسته تغییر محل واحد دانشگاه میتوانم کنکور بدم؟
    2، الان مدرک دیپلم دست دانشگاه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    اگر از نظر نظام وظیفه مشکلی ندارد بله می شود
    بعد می توانید از دانشگاه قبلی انصراف دهید و مدارک رو بگیرید و به دانشگاه جدید بدهید.

  9. نویسنده دیدگاه : مهتاب - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    باسلام وخسته نباشید..پشتیبان عزیزمن3تادرسو رد شدم ولی برای باردوم بالای14شدم میخاستم ببینم معدل کلی که درپروفایلم هست این نمرات روش تاثیرگذاشتن یاموقع فارغ التحصیلی اعمال میشوند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    بستگی به ورودی شما دارد ولی معمولا در زمان فارغ التحصیلی این کدها اعمال می شود

  10. نویسنده دیدگاه : اموزگار - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    سلام بر شما وتبریک فرار شاه خبیث بنده یک درسی را الکترونیکی اخذ نموده ام یک سری تاریخ برای برگزاری کلاسها مشخص کرده خواستم بدانم بنده باید در ان ساعتها جهت شرکت در کلاس به کجا مراجعه کنم یا اصلا چکارکنم اجر شما با خدا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارد و دروسی که فاقد منبع هستند.
    کلاسهای الکترونیکی از طریق سایت lms.pnu.ac.ir برگزار می شود

  11. نویسنده دیدگاه : فارغ التحصیل - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    سلام
    ایا ثبت نهایی نمره رو استاد انجام میده؟ یا واحد امتحانات؟
    امتحان اولمون هنوز تائید نشده و برای کارهای فارغ التحصیلی لنگ موندم!
    کاری نباید انجام بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    دست مرکزتان هست
    به مرکزتان اعلام کنید تا برایتان تاییدش کنند.

  12. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 20 بهمن 1393

    با سلام.
    آیا امتحان معرفی به استاد رو باید توی محل آزمونی که ترم پاییز امتحان دادیم برگزار میشه یا همون مرکز خودمون ؟
    من بیست روزی میشه ک درخواست معرفی به استاد دادم فعلا خبری نشده چکار باید بکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1393 :

    سلام
    در مرکز اصلی خودتان.
    از مرکزتان باید پیگیری کنید

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    سلام. بنده در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستم. اکنون وضعیت تحصیلی من در فرم ثبت نام آزموس سراسری 94 چیست؟ هیچکدام هستم؟ یا دانشجوی روزانه یا غیر روزانه هستم؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1393 :

    سلام
    باید بزنید دانشجوی غیرروزانه دیگه

  14. نویسنده دیدگاه : امیدرضا - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    با سلام

    آیا در مدارک فارغ التحصیلی لیسانس قید با آزمون یا بدون آزمون میاید؟ لینک مورد نظر نیست هر چی گشتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر نمی اید

  15. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    با سلام
    مدرک کارشناسی دارم آیا می تونم دوباره در کنکور سراسری شرکت کنم و مجددا در مقطع کارشناسی یا دکتری حرفه ای ادامه تحصیل بدم؟
    آیا مدرک اعطایی کارشناسی ارشد رسمی با کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یکیه؟
    با تشکر از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    سلام
    در دفترچه مطالعه فرمایید توضیحات کامل هست
    بله یکی هست

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    سلام من برای اینکه معدل کلم به14 برسه دوسه نمره لازم دارم ولی به هردری زدم استادای این ترم بهم نمره ندادن میخواستم ببینم آیا نمره تشریحی دروس تابستونو میتونن تغییر بدن من دست به دامن استاد درس تابستان بشم؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    سلام
    بله می توانند (البته اگر منظورتان ترم تابستان پیش رو هست)

  17. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    با سلام
    منظور از گذراندن طرح نیروی انسانی برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مشمول طرح در بند ز دفترچه آزمون سراسری 94 چیه ؟
    ممنون میشم راهنمایی بکنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    سلام
    اطلاعی نداریم. از سازمان سنجش سوال بفرمایید

  18. نویسنده دیدگاه : امیدرضا - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    با سلام

    امکان تقسیطی بودن شهریه مگر برداشته شده است که دانشگاه ما اطلاعیه زده حضوری باید بییاین و برای تقسیط کردن باید تقاضا بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر. از طریق قسمت الکترونیکی میتوانید به صورت قسطی پرداخت کنید شهریه را. البته باید تا قبل از شروع امتحانات کل شهریه پرداخت شده باشد

  19. نویسنده دیدگاه : نوید - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    منظورم ترم تابستان 93 هست که گذشت؟
    نمرات تشریحیشو میتونن تغییر بدن دیگه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    خیر مهلتش تمام شده است و نمرات قابل تغییر نیست

  20. نویسنده دیدگاه : نوید - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    چون من شنیدم اگه کارشناس ارشد سیستم در مرکز قفل نمره تشریحی رو باز کنه استاد میتونه تغییرش بده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    بله می تواند ولی ممکن است بعد کاربر ارشد به دردسر بیوفتد و به همین دلیل این کارو انجام نمی دهند.

  21. نویسنده دیدگاه : نوید - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    آخه چه دردسری؟
    یعنی خداییش خداروخوش میاد به خاطر پنج صدم معدل کلم به 14 نرسه بعد چهارسال درس خوندن معدل زیر 14 با کسی که مدرک نداره چه فرقی داره،دوتاشون هم نمیتونن استخدام بشن دیگه،
    پشتیبان محترم فقط امیدم به تویه،اگه راهی دیگه هست بهم بگو،جز30 روهم پاس،کردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    متاسفانه راهی ندارد دوست عزیز.
    با کاربر ارشد مرکزتان صحبت کنید شاید موافقت کرد!!! ولی بعید هست و مطمئنا به شما اعلام میکند که همچین امکانی برای ایشون باز نیست

  22. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    سلام برکات خدا برشما نحوه ورود به این سایت اموزش الکترونیک چگونه است بنده با شماره دانشجویی و کدملی وارد میشوم پیام میدهد کاربری با این ایمیل پیدا نشد lms.pnu.ac.ir

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 بهمن 1393 :

    سلام
    مرکزتان باید شماره دانشجویی شما را در سیستم کلاسهای الکرونیکی فعال کند. به مرکزتان مراجعه کنید

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    سلام مجدد و خسته نباشید خدمت شما دست اندر کاران ابن پایگاه خبری محترم اگر مرکز ما شماره ما رادر کلاسهای الکترونیکی فعال ننماید یا اصلا درکلاسهای یک درس الکترونیکی شرکت نکنیم ایا در امتحان پایانی از بیست نمره حساب میکنند یا 14 نمره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1393 :

    سلام
    از 14 نمره محاسبه می شود و بعد نمره که گرفتید ضربدر 10 تقسیم بر 7 می شود

  24. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 21 بهمن 1393

    ببخشید یه سوال؟ من الان دانشجوی یک دانشگاه غیر انتفاعی هستم اول باید کنکور بدم بعد که مطمئن شدم قبول شدم انصراف بدم این طور که نمیشه آیا راه دیگه ای هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1393 :

    احتمالا همینطور بشود و اگر از نظام وظیفه مشکلی نداشته باشید کلا مشکلی نیست

  25. نویسنده دیدگاه : اسکاف - در تاریخ : 22 بهمن 1393

    سلام دقیقا کنکور انسانی امسال 94 دش چه روزی بر گزار میشه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1393 :

    سلام
    دفتچره ثبت نام را مطالعه فرمایید دوست عزیز

  26. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 22 بهمن 1393

    سلام
    خسته نباشید
    من دانشجوی روزانه ی ترم آخر هستم
    میتونم امسال شرکت کنم برای آزاد؟
    میدونم که سراسری نمیتونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 بهمن 1393 :

    سلام
    بله نباید مشکلی نباشد!!

  27. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 بهمن 1393

    سلام.فارغ التحصیل دی ماه هستم هنوز اسمم رو جز فارغ التحصیلان برای کنکور ثبت نکردن.میتوانم برای کنکور امسال ثبت نام کنم؟چکار کنم ؟ راه دیگری وجود دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1393 :

    سلام
    اگر در دی ماه فارغ التحصیل شده اید مشکلی ندارد

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 بهمن 1393

    سلام.من دانشجوی روزانه ورودی93هستم.می خواستم بدونم می تونم تو کنکور94شرکت کنم ولی فقط تو دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1393 :

    سلام
    دفترچه را مطالعه کنید توضیحات کامل داده شده است

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 بهمن 1393

    سلام وخسته نباشید
    ببخشید پارسال موقع ثبت نام کنکور دانشگاههایی را ک علاقه به گزینش در انها بودیم کنارش تیک میزدیم اما ثبت نام کنکور 94 دانشگاه فرهنگیان را نداشت.من اشتباهی کردم یا کلا نبوده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1393 :

    سلام
    چرا بوده احتمالا شما ندیدید. دفترچه راهنمای ثبت نامش هم در خبر بالا هست

  30. نویسنده دیدگاه : امیرحسین - در تاریخ : 23 بهمن 1393

    سلام خسته نباشید اگه میشه سهمیه (شهدا.جانبازا.و…..)ازکنکور حذف کنید ما که خانواده هامون هیچ کدام ازاینا نیستن هیچ گناهی نکردیم بخدا .
    یا هر ده سال یه بار به ما حق شرکت درکنکورو بدید تاهمه ساله نریم واسه امتحان و از خابمون نزنیم
    به امید پیگیری

  31. نویسنده دیدگاه : f@rzan - در تاریخ : 23 بهمن 1393

    واسه ثبت نام کنکور ایا کارت ملی هم لازمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شناسنامم عکس داره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1393 :

    کد ملی نیاز هست

  32. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 بهمن 1393

    ببخشید من مجددا رفتم به سیستم ثبت نام کنکور اما اسم جدایی از دانشگاه فرهنگیان ندیدم .ثبت نام جداگانه ای داره؟میشه برام توضیح بدین که با چه نامی تو ثبت نام کنور اومده؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 بهمن 1393 :

    دوست عزیز دفترچه راهنماش که هست. بهتر است از سازمان سنجش استعلام بگیرید

  33. نویسنده دیدگاه : محمد امین - در تاریخ : 24 بهمن 1393

    یا حق
    سلام علیکم خدا قوت
    شخصی که دانشجو ترم دو حقوق هست اگر دولتی قبول بشود از 36 واحد چند واحد تطبیق واحد می شود؟
    یعنی از کجا بفهمیم چه درس هایی تطبیق می شود؟
    آیا دروس پیام نور هم تطبیق می شود؟
    ممنون خدا خیرتان بدهد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1393 :

    سلام
    مشخص نیست. باید بعد از قبولی به دانشگاه خود درخواست دهید تا رسیدگی و بررسی کنند.

  34. نویسنده دیدگاه : reza - در تاریخ : 24 بهمن 1393

    سلام 1:یکی از دوستان میخواهد تو کنکور سراسری94شرکت کنه فقط جهت آزمایشی،چون تازه امسال دیپلم میگیره،مانعی نداره؟
    2:مشکلی برای کنکور اصلیش که سال دیگه است که پیش می آید،لطفا راهنماییی کنید ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1393 :

    سلام
    1- مشکلی ندارد
    2- فقط در زمان انتخاب رشته – انتخاب رشته نکند

  35. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 24 بهمن 1393

    با سلام من دانشجوی رشته پرستاری روزانه هستم میخوام امسال کنکور 94 دانشگاه آزاد شرکت کنم حالا باید آزمون سراسری بدم؟ یا از کنکور سراسری محرومم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1393 :

    سلام
    دفترچه را مطالعه فرمایید

  36. نویسنده دیدگاه : شیرین - در تاریخ : 24 بهمن 1393

    باسلام.توی دفترچه انتخاب رشته هیچ چیز درباره ی دانشگاه فرهنگیان نگفته،فقط شرایط وضوابط پذیرشش روگفته،توی ثبت نام کنکورم هیچ گزینه ای نداشت که کنارش تیک بزنیم حالا چیکار کنم؟!ترخدا راهنماییم کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 بهمن 1393 :

    سلام
    بای سازمان سنجش تماس بگیرید ما اطلاعی نداریم

  37. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 بهمن 1393

    من دانشجوی دانشگاه آزادهستم برای ثبت نام در کنکور سراسری باید الان انصراف دهم یا بعد ازاعلام نتایج کنکورباید انصراف دهم ودردانشگاه جدید ثبت نام کنم
    خواهش می کنم جواب دهید وحذف نکنید خیلی مهم است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1393 :

    می توانید بت نام کنید و بعد انصراف دهید

  38. نویسنده دیدگاه : مریم الف - در تاریخ : 25 بهمن 1393

    با سلام من 3عدد کارت اعتباری خریدم برای ثبت نام کنکور سراسری(هنر و زبان) موقع ثبت نام یکی از شماره ها رو وارد کردم ولی تقریبا آخر کار اعلام کرد سیستم دچار خطا شده و کد ثبت نام نگرفتم بعدا که خواستم وارد بشم اعلام کرد که این کارت قبلا استفاده شده و من با یه شماره دیگه ثبت نام کردم آیا باید دوباره کارت اعتباری برای زبان وهنر بخرم؟ تلفنهای پشتیبانی سنجش که دایم الاشغال هستند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1393 :

    سلام
    خیر نیازی نیست. سعی کنید با سازمان سنجش تماس بگیرید.هم تلفنی هم از قسمت پاسخگویی الکترونیکی

  39. نویسنده دیدگاه : home - در تاریخ : 25 بهمن 1393

    باعرض خسته نباشید . میخاستم بدونم اگر در آزمون سراسری شرکت کنیم اما کارت ورود به جلسه را نگیریم به معنی اینه که انصراف دادیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1393 :

    سلام
    بله

  40. نویسنده دیدگاه : home - در تاریخ : 25 بهمن 1393

    اعرض خسته نباشید . میخواستم بدونم اگر در آزمون سراسری ثبت نام کنیم اما کارت ورود به جلسه را نگیریم به معنی اینه که انصراف دادیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 بهمن 1393 :

    بله

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top