چاپ خبر

بررسی حذف نمره افتاده از کارنامه دانشجویان ارشد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : معاون آموزشی دانشگاه تهران از مهمترین موارد مطرح شده در جلسه معاونین آموزشی خبر داد و گفت: حذف نمره افتاده برای کارشناسی ارشد یکی از موارد مطرح شده در این جلسه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : دکتر سید مهدی قمصری با اشاره به جزئیات جلسه شورای معاونان آموزشی منطقه چهار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: محور جلسه که با حضور دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم و دکتر نیلی احمد آبادی- رئیس دانشگاه تهران برگزار شد، درباره واگذاری اختیارات به ویژه واگذاری اختیارات برنامه ریزی آموزشی درسی به دانشگاه‌های بزرگ بود.

وی محور بعدی جلسه را مباحث مربوط به آیین نامه دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته اعلام کرد که در حال حاضر در وزارت علوم بازنگری می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره مهمترین موارد آموزشی که در این بازنگری صورت گرفته اصلاح و تغییر یافته است، گفت: هنوز بازنگری آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به اتمام نرسیده و  نهایی نشده و بیشتر در حد پیشنهاد است. بعد از نهایی شدن، از سوی وزارت علوم تصویب و ابلاغ خواهد شد.

قمصری افزود: از موارد مهمی که در این جلسه مطرح شد، می توان به سقف و کف واحدها، میانگین نمرات، احتساب نمره پایان نامه در میانگین کل و حذف نمرات دروس افتاده از کارنامه اشاره کرد که اگر تصویب شوند آیین نامه جدید نسبت به آیین نامه فعلی تغییرات زیادی خواهد داشت.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیشتر پیش نویس آیین نامه کارشناسی ارشد ناپیوسته آماده و نظرات دانشگاه های استان تهران نیز جمع بندی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره روند برگزاری این جلسات نیز گفت: براساس تقسیم بندی وزارت علوم، دانشگاه‌های تهران و البرز جزء منطقه ۴ وزارت علوم تقسیم بندی شده‌اند و معاون آموزشی دانشگاه تهران دبیر این منطقه است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: برهمین اساس هر یک‌ماه یکبار جلسه برگزار خواهد شد و جلسه بعدی با محوریت موضوع «دانشجوی دکتری پژوهش محور» مردادماه برگزار می شود.

قمصری افزود: برخی از دانشگاه ها از اساس مخالف این مدل پذیرش دانشجو هستند که در جلسه بعدی شورای معاونان آموزشی منطقه 4 این موضوع بررسی می شود.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : زینب - در تاریخ : 18 تیر 1394

    سلام.من دانشجوی ارشد هستم.فقط یک درس رو افتادم با نمره 9 .بعد معرفی به استاد گرفتم و با نمره19/5 پاس شدم.
    بدون اعمال این نمره 19/5 معدلم 13/55 هست.باید ترم تابستان درس جز سی قران رو بگیرم.هرچند اصلا امیدی به کسب نمره خوب ندارم.اما برای جبران و ترمیم معدل باید این درس رو چند بگیرم؟

    سوال دومم اینه که اگر حذف نمره ردی در کارنامه تا اخر تابستون عملی نشه و من با گذروندن درس جزو سی باز هم مشکلم حل نشه و این قانون بعد از تابستون اعمال بشه، شامل حال منم می شه؟

    یا اینکه اصلا با پاس کردن این درس مشکل معدل من حل بشه . بتونم تا اخر شهریور فارغ التحصیل بشم.اگر دنبال مدرک و فارغ التحصیلی نرم این حذف نمره مردودی برای منم اعمال می شه ؟

    من دکترا قبول شدم ولی متاسفانه در یک درس ارشد نمره نیاوردم و با کسر معدل مواجهه شدم.یک ترم دانشگاه دکترا بهم لطف کرد .ولی بخشنامه دادن که من درس معرفی به استاد رو نمی تونم با جزو سی با هم بردارم.همینجوری کلی ضرر کردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 تیر 1394 :

    سلام
    اینکه نمره این درس رو باید چند بگیرید مشخص نیست و قابل محاسبه هم نیست. ولی خوب نمره این درس تاثیر مثبتی در معدل کل شما دارد
    اصلا مشخص نیست و باید صبر کنید تا اصثلا تصویب شود و بعد جزئیات بیشتر ارائه می شود که شامل چه کسانی می شود

  2. نویسنده دیدگاه : زینب - در تاریخ : 18 تیر 1394

    این مسئولین شب می خوابن صبح یک بخشنامه میدن.من ورودی بهمن 91 هستم.تمام دروسم رو در 3 ترم پاس کردم.تازه همزمان در یک رشه دیگه هم تحصیل می کردم.فقط یک بی دقتی من رو از دانشگاه دکترا انداخت.تاریخ امتخان یک درس رو اشتباه دیده بودم و دیر متوجه شدم.به دانسته هام اعتماد کردم و رفتم سر جسله ولی 9 شدم.استادم حاضر نشد بهم نمره میانترم بده.چون من بدلیل اینکه هم یک رشته دیگه تحصیل می کردم هم در یک شهر دیگه شاغل بودم نمی تونستم برم کلاس.
    معدلم کم شد و مجبور شدم درس افتاده رو معرفی به استاد بگیرم و بطور همزمان هم جزو سی رو بردارم.ولی دقیقا روز امتحان جز سی مسئول اموزش گفت که تازه بخشنامه دادن که معرفی به استادها با جزو سی با هم نباشه و دو ترم جدا باشه.معرفی به استادم رو 19/50 گرفتم .ولی بازم گفتن چند صدم کسر دارم.

    با اونهمه عجله درس خوندم که 3 ترمه فارغ التحصیل بشم.بعد یک سال برای یک درس جزو سی معطل بمونم.

    دانشگته دکترا هم این ترم عذرمو خواست و گفت قبولیت باطله.با این وضعیت جدید دکترا که همه چیز رو به دانشگاهها سپردن و قطعا کلی پارتی بازی و… داره من باید بخاطر یک ایین نامه تا چند سال از عمرمو باز پشت کنکور و درسهای…بگذرونم.

    اخه چرا اون بخشنامه ها که روزگار همه رو سیاه می کنه شامل همه رشته ها و مقاطع می کنن ولی همون یک دونه که واقعا بدرد خیلی ها می خوره اینقدر سستی می کنن ؟؟؟
    بی انصافیه بخدا.

  3. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 18 تیر 1394

    آخه وقتی این همه دانشجوی ارشد چشم به راه تصویب حذف نمره مردودی هستند چرا مسئولین این همه دانشجو رو منتظر گذاشتند .
    خب تصویبش کنید
    دیگه این همه بررسی برای چیه؟
    مذاکرات هسته ای نیست که این همه طول بکشه

  4. نویسنده دیدگاه : فوزیه - در تاریخ : 19 تیر 1394

    باسلام .لطفا یه کاری بکنید به خداخسته شدیم دنشجوی ارشدورودی سال90 هستم بعدا از گرفتن 10 واحد درطول دو ترم برای جبران معدل هنوزهم معدلم از 13.37 بالاتر نرفته وکارشناسمون نظر داده که دوباره آزمون فراگیر وکنکور شرکت کنم وبعداز قبول شدنم در این آزمون درخواست بدم نمراتم راتطبیق بدهند حالا موندم میترسم بازهم سد راهام بیشتر وبیشتر بشه !چکار کنم لطفا مسئولین محترم سریع تر این حذف نمرات ردی را تصویب کنند تا از این منجلابی که تا خرخره توش گیر کردیم نجات پیداکنیم!!!!!!!

  5. نویسنده دیدگاه : فوزیه - در تاریخ : 19 تیر 1394

    به نظر شما آیا آزمون شرکت کنم یا منتظر تصویب این بخشنامه باشم ؟لطفا سریع پاسخ بدهید!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    ما هیچ نظری نداریم دوست عزیز.تصمیم با خود شماست

  6. نویسنده دیدگاه : مرتضی - در تاریخ : 19 تیر 1394

    سلام من دانشجوی ارشد سازه ورودی سال 91 هستم هنوز با جبران نمرات ردی مواجه هستم ایا حذف نمرات ردی شامل ما هم میشود ؟یا ما انقدر بدشانس هستیم که هرچی گرفتاری برای ماست وباید بکشیم خوشبحال جدیدا حتی بدون کنکور وارد دانشگاه شدن . ممنونم از لطف شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    باید تصویب شود تا جزئیات بیشتری از آن اعلام شود دوست عزیز

  7. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 19 تیر 1394

    سلام ..من کل نظرات کاربران در خصوص موضوع حذف نمرات مردودی از کارنامه کلی ارشد رو در صفحه word وارد کردم ، دیدم 24 نظر است که با نظرات تکراری کاربران 18 نظر میشه. میتونم به عنوان مشت نمونۀ خروار است و تحت عنوان درد دل دانشجویان ارشد ، یه نامه روش بزنم و با استناد به اصل خبر و نظرات کاربران سایت شما به معاونت خدمات آموزشی سازمان مرکزی پیام نور ارسال کنم؟ در صورت اعلام موافقت شما ارسال خواهم کرد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 تیر 1394 :

    سلام
    میتونید ارسال کنید مشکلی ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : اشکان - در تاریخ : 20 تیر 1394

    سلام
    اگه میشه این نکته رو هم تو نامه قید کنید که برای ورودی های 93-94 و بعد از آن در صورتی که در درسی نمره بالای 15 کسب کنند نمرات مردودی قبلی اون درس حذف میشه ( کد 3 میخوره )
    اما برای ورودی های قبلی همچین قانونی نیست حتی اگر 20 هم بگیرند .
    اگه حذف نمرات مردودی رو نمیتونند اجرا کنند حداقل این قانون رو برای همه ورودی ها تصویب کنند

  9. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 20 تیر 1394

    شما را به خدا هرچند وقت یکبار نمک روی زخم بچه های ارشد نریزید و فقط اسم نمره ردی ببرید باز رعاش تا فرصت دیگر حتما درد بچه های ارشد را تشخیص داده اید سریعتر نسبت به تصویب این قانون اقدام کنید قطعا دانشجویان دعاگویتان خواهند بود با تشکر

  10. نویسنده دیدگاه : عبداله - در تاریخ : 20 تیر 1394

    باسلام خسته نباشیدطاعاتون قبول
    حواهشمند است هرچه سریع تر به تصویب نمرات ردی ارشد اقدام فرمایید.باتشکر

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 تیر 1394

    سلام من ارشد حسابداری ترم 2 هستم معدل این ترمم شده 13.80 وبرای من نوشته مشروط میخاستم علتش رو بپرسم چرا؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    دوست عزیز در ارشد معدل زیر 14 مشروط هست دیگه !!

  12. نویسنده دیدگاه : محمدرضا باقرپور - در تاریخ : 21 تیر 1394

    با سلام و احترام و عرض قبولی طاعات و عبادات محضر گردانندگان پایگاه خبری دانشجویان پیام نور و به ویژه این دوست بزرگوار و واقعا پشتیبان که هرسؤالی داشته ایم، با حوصله جواب داده اند و راهنمایی کرده اند. اینجانب، دانشجوی ارشد، سؤالم در خصوص معدل است. به لحاظ مشغله زیاد، این ترم معدلم شده 13/09 آیا با عنایت به اینکه معدل، باید 14 باشه، ترم های بعدی می شه جبران کرد یا هر ترم به تفکیک محاسبه می شه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 تیر 1394 :

    سلام
    خیر هر ترم مخصوص به خود هست و مربوط به ترم قبل رو دیگه نمیتونید جبران کنید.معدل کل ربطی به معدل ترم ها ندارد پس ضرری ندارد و سعی کنید نمرات ترم بعد رو خوب بگیرید

  13. نویسنده دیدگاه : L.P - در تاریخ : 24 تیر 1394

    باسلام خدمت شما.
    من دانشجوی ارشد ورودی فراگیر 92 هستم. ترم دومم یکی از دروس دانش پذیری رو مردود شدم و معدل اون ترمم شد 13.58 اگه اون درس حذف بشه معدل اون ترم ازحالت مشروطی خارج میشه. باتوجه به این مباحث جدید امکان تغییر معدل اون ترم وجود داره یانه؟ سپاسگذارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 تیر 1394 :

    سلام
    دوست عزیز حالا مثلا مشروط شده باشید چه فرقی به حال مدرک شما می کند!! هیچ تاثیری در مدرک شما ندارد و البته مشروطی کلا حذف نمی شود

  14. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 25 تیر 1394

    سلام ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان وبا تبریک عید سعید فطر
    من ترم آخر کارشناسی ارشد هستم وبه دلیل مشکل معدل این ترم درس حفظ جز 30 را گرفتم و نمره اون هم شد 14 .الان که معدل کل را تو سایت برا م زده شده 13.90 ولی درس جز 30 را حساب نکرده با احتساب جز 30 باید بشه 14.30 می خواستم بدونم علت چیه؟البته نمره یک درس 2 واحدی هم هنوز برام وارد نشده . میشه علت همین باشه ؟امکان داره جز 30 را اصلا تاثیر نده من خیلی نگران هستم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 تیر 1394 :

    سلام
    اگر محاسبه نشده در زمان فارغ التحصیلی محاسبه می شود.

  15. نویسنده دیدگاه : فوزیه - در تاریخ : 25 تیر 1394

    باعرض سلام خدمت پشتیبان عزیز بخشید این آیین نامه کارشناسی ارشد به این زودیها تغییراتش مشخص میشه یانه ؟چون بی صبرانه منتظرم !!!! بعد از گذراندن واحدهای جبرانی معدلم 13.37 هستش به خدا تاحالا 8میلیون خرجش شده تورا خدا به مسئولین محترم اطلاع بدهید سریع تر موضوع رامشخص نمایند.باتشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 تیر 1394 :

    سلام
    خیر فعلا مشخص نشده.

  16. نویسنده دیدگاه : L.P - در تاریخ : 25 تیر 1394

    باسلام خدمت شما.
    من دانشجوی ارشد ورودی فراگیر ۹۲ هستم. ترم دومم یکی از دروس دانش پذیری رو مردود شدم و معدل اون ترمم شد ۱۳.۵۸ اگه اون درس حذف بشه معدل اون ترم ازحالت مشروطی خارج میشه. باتوجه به این مباحث جدید امکان تغییر معدل اون ترم وجود داره یانه؟ سپاسگذارم
    پاسخ پشتیبان در تاریخ ۲۴ تیر ۱۳۹۴ :
    سلام
    دوست عزیز حالا مثلا مشروط شده باشید چه فرقی به حال مدرک شما می کند!! هیچ تاثیری در مدرک شما ندارد و البته مشروطی کلا حذف نمی شود

    سلام. باتوجه به اینکه بنده فرزند جانباز هستم اگه این درس افتاده طبق قانون جدید حذف بشه از شهریه معاف میشم.امکان تغییر معدل اون ترم هست یانه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 تیر 1394 :

    سلام
    خیر مشروطی شما ثبت شده هست و حذف نمی شود

  17. نویسنده دیدگاه : فرشته - در تاریخ : 27 تیر 1394

    با سلام وخسته نباشید
    تشکر از زحمات وپاسخگویی شما…

    اگردر دوره ی ارشد 2 ترم مشروطی وجود داشته باشد آیا در مدرک قید می گردد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 تیر 1394 :

    سلام
    خیر قید نمی شود

  18. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 1 مرداد 1394

    سلام
    من دانشجوی کارشناسی ارشد بیوفیزیک پیام نور یزد هستم.
    محل سکونتم مشهد است. دانشگاه به من مجوز داده که استاد راهنما از مشهد بگیرم اما واقعن نمی دونم چه جوری برم از دانشگاه دیگه ای تو مشهد استاد راهنما پیدا کنم .
    لطفن پاسخ دهید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 1 مرداد 1394 :

    سلام
    این مورد رو باید از کارشناس رشتتون بپرسید و از ایشون راهنمایی بخواهید

  19. نویسنده دیدگاه : کسری - در تاریخ : 3 مرداد 1394

    با سلام و خسته نباشید من دوتا سوال داشتم
    یکی این که حذف نمره مردودی برای ورودی 93به بعد تصویب شده قطعا ؟
    دوم اینکه من این ترم معدلم 17/34 خواستم ببینم شامل تخفیف شهریه میشم یا نه از چه طریقی پیگیری کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 مرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز فعلا هیچ تصویبی برای حذف نمرات ردی ارشد نشده
    اگر شامل تخفیف شوید مرکز استانی شما تخفیف رو اعمال می کنند

  20. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 4 مرداد 1394

    سلام من ورودی ۹۲ هستم (فراگیر). همه واحد هام را پاس کردم .در قسمت اطلاعات جامع معدل کل را برام ۱۴/۲۵ ومتوالی را ۱۳/۸۵ ودرکارنامه ترمی معدل کل را ۱۳/۸۵ برام زده می خواستم ببینم من این ترم فارغ التحصیل می شم یانه؟ ودروس دانشپذیری رد شده در معدل کل تاثیر داره یانه؟در ضمن آموزش محور هستم. با تشکر از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 مرداد 1394 :

    طبق آیین نامه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ، نمرات ردی در معدل ترمی محاسبه می شود ولی در معدل کل به صورت زیر برای ورودی ها مختلف متفاوت است:
    الف – برای ورودی های نیمسال دوم 93-92 به قبل اولین نمره ردی هر درس و آخرین نمره قبولی درس در معدل کل محاسبه می شود.
    ب- برای ورودی های نیمسال اول 94-93 به بعد دانشجویی که در یک یا چند درس نمره قبولی کسب نکند ، چنانچه در نیمسال یا نیمسال های بعدی ، آن درس را با حداقل نمره 15 بگذراند ، نمرات قبلی از کارنامه دانشجو حذف گردیده و در معدل نیمسال اخذ شده و کل محاسبه نمی شود.

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 مرداد 1394

    سلام شما میدونید اگه تصویب شه کی الام میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر مشخص نیست

  22. نویسنده دیدگاه : منا - در تاریخ : 15 مرداد 1394

    با سلام
    دانشجوی ارشد هستم و تمام واحدهای درسی و جزء سی رو گذروندم
    و سیستم معدل کل رو بدون جزء سی حساب کرده شده 13.80
    در صورتیکه با جزء سی معدلم 14 میشه
    حالا برا ترم بعد میتونم پایان نامه رو بگیرم؟
    ممنون از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 مرداد 1394 :

    سلام
    احتمالا مشکلی نباشد.
    ولی با کارشناس رشتتون هماهنگ کنید در این مورد.

  23. نویسنده دیدگاه : علی اصغر - در تاریخ : 16 مرداد 1394

    دانشجوی ارشد هستم .
    همه دروسم را گذرانده ام به جز آمار توصیفی که درس جبرانی می باشد.
    معدلم 13/30می باشد. سوال
    1-آیا می توانم درس آمار توصیفی را ارجاء به استاد بگیرم.
    2-آیا می توانم برای جبران معدل هم درس دیگر را هم ارجاء به استاد بگیرم .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 مرداد 1394 :

    شرایط معرفی به استاد برای ارشد در همین سایت هست جستجو کنید!

  24. نویسنده دیدگاه : عرفان - در تاریخ : 29 مرداد 1394

    با سلام و خسته نباشی . خواهش می کنم فقط جواب ارشدی اینطور ندهید که هنوز قانون حذف نمره ردی مشخص نیست و یا وزرارت علوم باید تصویب نماید . خواهشا شما هم عملا وارد شوید و این قشر زحمت کش از جامعه که همزمان در دو جبهه به تلاش و کوشش می پردازنند را درک نمایید و صدای این قشر را به مسولین امر خالصانه برسانید و بگویید که واقعا چرا باید اینقدر فرق بین کارشناسی و کارشناسی ارشد یک دانشگاه باشد که یک قانون برای کارشناسی اجرا بشود و بعد صحبت در مورد حذف نمره ردی از کارنامه ارشدی بشود و مصوبه را تصویب ننمایند . واقعا چرا باید قشری که در یک گوشه از مملکت زحمت می کشد و به دلیل شرایط کاری نتوانسته یه نمره قبولی بگیرد و دفعه بعد همون درس را با نمره بالایی قبول شود حالا باید نمره ردی را هم در کارنامه حساب شود . خواهشا عملا وارد کار شوید . ممنون از همه شما زحمت کشان

  25. نویسنده دیدگاه : mina - در تاریخ : 4 شهریور 1394

    ترو خدا قبل از انتخاب واحد مهر پیگیری کنید تصویب بشه ممنون باز شما براتون بیشتر مقدوره

  26. نویسنده دیدگاه : منا - در تاریخ : 6 شهریور 1394

    سلام و خسته نباشید
    خواهشا پیگیر این موضوع باشید
    که حداقل در جلسه این ماه درموردش تصمیم گیری شه
    خیلی از ما بچه های ارشد واقعا این مسئله برامون مشکل ساز شده
    با کلی زخمت بخاطر یه نمره معدلمون کم میشه و …..

  27. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 8 شهریور 1394

    سلم من ورودی بهمن 92 هستم تیر 94 درسم تمام شده متاسفانه معدل کل شده 13.94 اگه این قانون تصویب بشه، باتوجه به اینکه درسم تمام شده آیا شامل حال من میشه ؟ مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 شهریور 1394 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست. فعلا معلق هست

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 شهریور 1394

    باسلام وتشکر فراوان از مدیریت سایت تورابه خدا با وزارت علوم مشکل دانشجویان ارشد در خصوص حذف نمرات ردی از کارنامه ارتباط برقرار شود و آخرین خبر در این رابطه به اطلاع دانشجویان خیلی زیادی که مشکل دارند برسانید

  29. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 20 شهریور 1394

    باسلام
    امروز بیست شهریوره و من برای انتخاب واحد سه روز وقت دارم
    منتهی ترم گذشته ارشد ترم اخر بودم و تموم واحدهارو پاس کردم ولی یکی از نمراتم هشتاد روزه اعلام نشده!مال ترم زمستون بوده.
    از یه طرف شاید قبول شم واگه انتخاب واحد کنم شهریه ثابت واریز شدم چی میشه؟
    از طرف دیگه اگه قبول نشم و زمان انتخاب واحد بگذره چه کنم
    لطفا راهنمایی کنین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1394 :

    سلام
    موضوع رو از مسئول امتحانات مرکزتان پیگیری کنید تا نمره مورد نظر بررسی و ثبت شود

  30. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 21 شهریور 1394

    ایا میشه الان انتخاب واحد نکنم و کلا بمونه زمان حذف و اضافه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1394 :

    بله می شود

  31. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 21 شهریور 1394

    بخشید با عرض پوزش یه سوال .به نظرتون ما کار درستی کردیم شهریه رو واریز کردیم اگه تصویب بشه معدل من میرسه انوقت تکلیف شهریه واریز شده چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 شهریور 1394 :

    اگر تصویب شود تا اجرایی شود خیلی زمان میبرد و بعید هست به این ترم برسد

  32. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 23 شهریور 1394

    باسمه تعالی برای رضای خدا با وزارت علوم در خصوص حذف نمرات ردی ارشد مکاتبه شود و آخرین تصمیمات گرفته شده را به اطلاع دانشجویان برسانید تا ازاین بلاتکیفی رها شوند

  33. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام
    تو رو خدا شما که با مسئولین ارتباط دارید پیگیر این موضوع باشید تا حداقل تو این ترم اجرا بشه
    ما الان تو بلاتکلیفی موندیم ترمیم معدل بگیریم یا منتظر تصویب این بخشنامه باشیم .

  34. نویسنده دیدگاه : نادر - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    سلام
    تو رو خدا زودتر به سرانجام برسونید ، اکثرا این مشکلو دارند
    خیلیا هم واسه همین از پیام نور فراری اند

  35. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 31 شهریور 1394

    چرا میگید باید وزارت علوم تصویب کنه به پیام نور ربطی نداره ما با وزارت علوم مجددا تماس گرفتیم میگن ما حتی به پیام نور فشار آوردیم اما زیر با نمیرن وحاضر نمیشن تصویب کنن میدونم شماهم تو این زمینه تقصیر ندارید و÷اسخگویی شما لطف شماست اما حقیقت امر اینه که پیام نور تصویب نمیکنه ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 شهریور 1394 :

    دوست عزیز اگه وزارت علوم فشار میاره پس چرا خود وزارت علوم این موضوع رو اجرایی نکرده!!!
    خیر دوست عزیز این موضوع باید از وزارت علوم هم ابلاغ شود

  36. نویسنده دیدگاه : منا - در تاریخ : 1 مهر 1394

    با سلام
    ازتون خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری کنین
    ما که به هر دری زدیم فایده ای نداشته
    حداقل اگه نمره قبولی بالای 14 باشه نمره ردی رو حذف کنن

    ممنون از شما

  37. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 18 مهر 1394

    سلام اخبار جدید در مورد حذف نمرات ردی ارشد از کارنامه را به اطلاع دانشجویان برسانید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 مهر 1394 :

    سلام
    فعلا خبر جدیدی در این رابطه نیست

  38. نویسنده دیدگاه : مقدم - در تاریخ : 13 آبان 1394

    باسلام
    درخصوص حذف نمرات مردودی دریک درس که در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هنوز مصوب نشده است آیا امیدی است چون واقعا باعث کاهش معدل می باشد.
    باسپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 آبان 1394 :

    سلام
    فعلا چیزی در این مورد اعلام نشده و مشخص نیست

  39. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 24 آبان 1394

    با سلام و خسته نباشی خدمت پشتیبان عزیز که همیشه یار و یاور همیشگی دانشجویان هستید . سوالم این است چنانچه قانون حذف نمره ردی از کارنامه ارشدی ها تصویب بشود ایا شامل ورودی 91 ارشد هم می شود که جبران معدل گرفته اند یا نه ؟ ممنون از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 24 آبان 1394 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست و تا زمانی که تصویب نشود اصلا مشخص نیست که به چه صورت خواهد بود

  40. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 25 آبان 1394

    سلام خدا قوت کسایی که جبران معدل 6 واحد گرفتن اگر با این 6 واحد معدلشون جبران شه نیاز ترم بعدشم واحد بردارن چون قانون جبران معدل گفته دو ترم 6 واحدی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 آبان 1394 :

    سلام
    اگر جبران نشود با هماهنگی و موافقت مرکزتان می توانید دروس جبران معدل جدید اخذ کنید.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top