چاپ خبر
پیشنهادات مطرح شده سازمان مرکزی پیام نور /

تغییر در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم پیام نور به کجا رسید؟ / تکمیلی

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : اطلاعات بدست آمده توسط پیام نورنا حاکی از آن است که تغییراتی در نحوه برگزاری و نمره دهی میان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : بر اساس خبری که مدتی پیش توسط دکتر غلامرضا بخشی خانیکی ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام شد (+اینجا) ، قرار بر این بود که دانشجویان پیام نور ملزم به شرکت در امتحان میان ترم شوند.

دانشجویان زیادی از پیام نورنا در مورد این طرح سوال می کنند و پرسش انها این است که “تغییر در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم دانشجویان پیام نور به کجا رسید؟؟”

با توجه به پیگیری های پیام نورنا و رایزنی های صورت گرفته شده با برخی از مسئولین سازمان مرکزی ، مطلع شدیم که سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، در حال بحث و بررسی در مورد ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری و نمره دهی میان ترم دانشجویان می باشد.

طبق اطلاعات بدست آمده از این جلسات ، پیشنهاداتی که در مورد تغییر نمره دهی میان ترم ها شده است بر این اساس می باشد که قرار هست نمرات پایان ترم از 14 نمره به 12 نمره کاهش پیدا کند و نمرات میان ترم هم که دست اساتید می باشد ، از 6 نمره به 8 نمره افزایش پیدا کند.

این موضوع بنظر قطعی می باشد و احتمال زیاد این تغییر نمره دهی اجرایی شود.

موضوع دیگری که در این جلسات بحث می شود ، موضوع اجباری و یا اختیاری بودن میان ترم ها می باشد که البته طبق اطلاعاتی که به ما رسیده مخالفان اجباری شدن میان ترم ها از موافقانش بیشتر است!!

و همچنین موضوع تغییر نحوه برگزاری میان ترم ها می باشد که امتحان میان ترم با 8 نمره از یک سوم منبع درسی و امتحان نهایی با 12 نمره از دوسوم باقیمانده برگزار شود که این موضوع نیز مخالفانی دارد.

البته تمام این اطلاعات فعلا فقط در حد پیشنهاد بوده و هنوز قطعی نشده است.

باید پیشنهادها جمع بندی و تصمیم گیری شودو  به تصویب شورای آموزشی دانشگاه پیام نور برسد.

بر همین اساس قرار بر این شد که پیشنهادات دانشجویان عزیز که در بخش نظرات این خبر ارسال می کنند به مسئولین زیربط برای تصمیم گیری بهتر این موضوع برسد تا از نظرات و پیشنهادهای دانشجویان در مورد این موضوع استفاده شود.

دقت کنید نظر و پیشنهاد شماکمک بسیار زیادی در مورد این تصمیم گیری خواهد داشت و این پیشنهادها به مسئولین زیرربط ارجاع داده خواهد شد. پس لطفا نظر و پیشنهادی که میدهید دقیق باشد و با توضیحات کامل که چرا موافقید و یا چرا مخالفید!

 

دقت کنید فقط نظرات مربوط به این خبر تایید خواهد شد

سایر نظرات بدون پاسخ حذف می شوند


خبـــــــــــــــــــــر تکمیلــــــــــــی

در گفتگوی اختصاصی دکتر بخشی خانیکی ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با پیام نورنا اعلام شد موضوع تغییر در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم دانشجویان پیام نور قطعا در نیمسال اول 95-94 هیچ تغییری نخواهد کرد و طبق سابق می باشد و دانشجویان نگرانی بابت این تغییر در نیمسال جاری نباشند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : سید رضا - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    مخالفم ، اگر دانشجویان به کلاس نیان استاد نمیذاره امتحان میانترم هم بدهند

  2. نویسنده دیدگاه : maria - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام با 8 نمره شدن نمره میانترم کاملا موافقم با 1/3 شدن منابع هم کاملا موافقم ممنون از توجه تون به مادانشجویان

  3. نویسنده دیدگاه : mahmoud - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    بنام خدا
    با سلام و درود؛ به نظر من باید مراعات دانجویان کارمند را بکنن مثلا الان من کارشد ارشدم ولی تمام دروس مجازی صبح برگزار می شود خب من از شرکت در آن کلاس محرومم یعنی میان ترم نمی تونم بدم؟
    ولی اگر بیایند تسهیل کنند و برای آنها که میان ترم ندارند از بیست نمره حساب کنند خوب و عالی است یعنی 40 سوال بدهند که فرصتی برای افزایش نمره دانشجویان باشد.
    در مورد تابستان هم باید 40 سوال بدهند و نه 30 سوال از 14 نمره مگر تابستان 6 نمره کلاسی داریم ؟ این اجحافی بزرگ در حق دانشجویان است بنده 11.43 گرفتم ولی متاسفانه رد شدم اونم از 30 سوال خب خیلی بد!!!!!
    رعایت دانشجویان کارمند بشود و در حق دانشجویان دیگر هم ظلمی صورت نگیرد انشا الله

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام
    با این طرح مخالفم .برای بعضی از اساتید فرق نمیکنه سر کلاس حضور داشته باشی یا میان ترم بدی یا نه هر نمرهای که دوس داشته باشه میده نمیدونم بر چه اساس !
    من ترم پیش دو تا از درسا هم سر کلاسها مرتب شرکت کردم وهم امتحان میانترم .استاد بم 4 داده یه نمره هم برای حضور در کلاس در نظر نگرف با اینکه میانترم هم خوب داده بودم وپایان ترم از 14 نمره 11 شدم امتحا تستی تشریحی بود .به نظر من هر چی نمره کمتر دست استا باشه بهتره اینطوری دانشجو تکلیفش مشخصه باید زحمت بکشه و نتیجه زحماتش و میبینه
    اگه این طرح انجام شد باید یه قانون ومقرراتی برا استادا در نظر گرفته بشه که سر خودی نه به دانشجو نمره زیاد بده نه کم بده.برا همه یه شهریه اس پس نمره استا هم باید بر اساس زحمت دانشجو باشه نه الکی تا معدل پایین نیاد اگه دانشگا و مسولین یه نظارتی به نمره دادن استادا داشته باشن بد نیس
    با تشکر

  5. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام برپشتیبان صبور و سلام بر هم دانشگاهیهای گرامی درهر نقطه از ایران عزیزمان.

    من خصوصا تمام کامنتهای این قسمت را به دقت خوانده ام و بسیار باعث افتخار است که دانشگاه پیام نور یک چنین جامعه آماری بزرگی را دربرگرفته و از همه مهمتر و قابل توجه تر وجود دموکراسی و حق نظر و آزادی ابراز عقیده و حضور فعال و همبستگی دانشجویان و مسوولان دانشگاه که بستر آن را سایت محبوبمان پیام نورنای گرامی و پشتیبانان دلسوز آن فراهم کرده اند و امکان تبادل نظر و خبر و اطلاع رسانی را ایجاد نموده اند و در واقع پیام نورنا پل ارتباطی مهمی بین دانشجویان و دانشگاه پیام نور است که میتواند ثمرات بسیاری را برای دانشجو و دانشگاه در برداشته وسبب اتخاذ تصمیمات بهتر، درست تر ، منطقی تر وسبب رضایت خاطربیشتر شود. خوشحالم که دانشگاه پیام نور واقعا دانشگاه طالبان علم است نه طالبان صرفا نمره و مدرک و اینکه هر قشری از کشور عزیزمان را شامل شده ،از آن دانشجوی پایتخت نشین تا هم دانشگاهیهای عزیزمان در روستاها و شهرها و شهرستانها.
    ضمن تشکر فراوان از مسوولین زحمتکش پیام نور که میدانم واقعا دغدغه شان دانشجو و رضایت او و تحصیل موفق و ثمربخش او و ارتقای سطح علمی دانشگاه و در نهایت کشور است و اینکه انشاالله با خواندن دقیق نظرات دانشجویان در قسمتهای مختلف خبررسانی این سایت سعی در حل مشکلات و ارتقای کیفیت این دانشگاه دارند .
    امید آن دارم که دانشگاه پیام نور یکی ازمحبوبترین دانشگاههای کشور شود که همه سلیقه ها وشرایط دانشجویان را با تصمیمات درست و به جا در نظر گرفته و شعار تحصیل در” همه جا، همه وقت و همه کس “را اعتلا بخشد.انشاالله.

  6. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    باسلام
    خیل عظیم دانشجویان با مطابقت شرایط واحوالات خویش با قوانین موجود این دانشگاه وارد دانشگاه شده اند حال این تغییر رویکرد انهم اجباری نمودن میانترم تغییررویکرد اساسی است ومتناقض با فلسفه وجودی دانشگاه پیام نور است .شخصی به امثال حقیربه طورقطع ازادامه تحصیل که شاغل هستیم انصراف خواهیم داد فرضا من هشتصدکیلومتربادانشگه فاصله وشاغل هستم ودانشجوی ارشد حال چگونه درکلاسهای میانترم شرکت کنم اگراینگونه میخواستم دانشگاه ازاد میرفتم.اگرمیانترم اجباری وحضوردرکلاس جهت میانترم هم اجباری ب مرور دانشگاه پیام نور خالی از دانشجوخواهد شد شک نکنید

  7. نویسنده دیدگاه : zahra - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    باسلام
    بااین طرح کاملا موافقم.افزایش نمره میان ترم واقعا عالیه.چون به نفع کسانی است که سر کلاس میان!دررابطه باامتحانات پایانیهم که حجم کتاب کم میشه خیلی به نفع دانشجو هست.واما اجباری بودن مبان ترم باید بگم اون دسته از افراد شاغل حتی یک روز وقت ندارن برای امتحان که انقد مخالفن؟!!!!در آخر مسولین اتجربه تر هستن و بهتر مبتونن تصمیم گیری کنند.باتشکر

  8. نویسنده دیدگاه : Mina - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    موافقم.چون با این طرح دانشجوها میتونن بهتر نمره بگیرن وقبول شن ومدل ها هم بالاتر میاد

  9. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام
    خوب میشد اگر:
    شرکت در کلاس اختیاری باشد.
    شرکت در میان ترم اختیاری باشد.
    در پایان ترم سوال هایی مربوط به یک سوم اولیه کتاب، برای کسانی که فاقد میان ترم می باشند، به صورت اختیاری طرح شود.
    البته اگر واقعا هدف یادگیریست…

  10. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام
    من نمیدونم واقعا مسئولین پیام نور چه فکری میکنن،……….. که رسالت اصلی پیام نور رو نمیدونن، پیام نور تاسیس شد واسه شاغلین و اون عده که امکان حضور در کلاس رو ندارن و کلاسهاش هم فقط چند جلسه در حد کلاسهای رفع اشکال بود، اصلاً حسن پیام نور به عدم اجبار در حضور سر کلاسه، وگرنه پیام نور آخه چی داره؟ کیفیت آموزشی داره؟ امکانات داره؟ استاد بدرد بخور داره؟ کارمندای خوشرو داره؟ چی داره که طرف بره توش درس بخونه؟ اکثراً واسه اینکه حضور در کلاس اجباری نیست میرن پیام نور، وگرنه نمره گرفتن تو دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی خیلی راحت تره، شهریه اش هم که تقریبا داره با دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی برابر میشه. بفرض هم که بخوان کلاس ها رو الکترونیکی برگزار کنن باز هم مشکل حل نمیشه، چون منی که شاغلم که نمیتونم تو تایم کاری بیام بشینم پشت سیستم و سر کلاس حاضر بشم، در ثانی به نظرم اصلا دانشگاه امکانات لازم رو واسه برگزاری هم زمان این همه کلاس الکترونیکی کارشناسی و کارشناسی ارشد نداره، واسه کلاسهای ارشدش دائماً قطعی و مشکل داره، چه برسه به اینکه بخواد کارشناسی رو هم اضافه کنه و همه دانشجوها هم ملزم به حضور در کلاسها باشن. شک ندارم که پشت این قوانین جدید فقط انگیزه مالی هست، وگرنه مثلا حسن این قانون چیه؟ یک سوم کتاب رو گذاشتن واسه میان ترم چه سودی واسه دانشجو داره؟ غیر از تحمیل کردن همون مقدار استرسی که دانشجو باید پایان ترم متحمل بشه و صد البته پر پول شدن جیب دانشگاه با حذف شیوه خودخوان، چون شهریه خودخوان نصفه، قطعاً پشت تصویب این قانون به خاطر حضور اجباری دانشجو در کلاس حذف شیوه خودخوانه و کار ما دانشجوها هم باید این بشه که التماس یه مشت استاد بی سواد رو واسه عدم امکان حضور در کلاس بکنیم.
    دانشگاه پیام نور داره ورشکست میشه، چون دانشجو داره کم میشه، وقتی تعداد کم شه و دانشگاه زیاد، دیگه کیفیته که حرف اول رو میزنه، حالا یکی نیست به این مسئول خوش خیال بفهمونه که اکثر همین دانشجوهای فعلی به خاطر اینکه مجبور نباشن کلاس برن و منت استاد رو واسه نمره بکشن میان پیام نور، وگرنه پیام نور خیلی قبل تر از اینها کارش تموم بود.
    راست میگن ساختن سالها طول میکشه، اما ویران کردن یک شب، با این قوانین بدون و فکر و بررسی دانشگاه پیام نور خیلی زود ورشکست خواهد شد، نه فقط به خاطر همین یک قانون، بلکه به خاطر مسئولان …………. که پیام نور رو نمی شناسن.

  11. نویسنده دیدگاه : حسن - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    بعضی از درس های فنی مهندسی بسیار سخت است به گونه ای که خیلی ها فقط یک سوم اول کتاب را در امتحان پایان ترم جواب می دهند و به زور قبول می شوند!!!

  12. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام با این طرح خیلی موافقم و خیلی به نفع دانشجو می باشد و جذب بیشتری در دانشگاه پیامنور صورت میگیرد

  13. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام از نظرات دوستان چنین بر می اید که بیشتر این عزیزان مخالف اجباری شدن کلاس ومیانترم هستند که نظراتشان به حق هست واگر طرح تصویب شود حداقل حضور در کلاس اجباری نشود

  14. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    کاملآ با اجباری بودن میان ترم مخالفم.(به دلیل شاغل بودن اکثریت پیام نوری ها)
    به نظر من،سیستم به دانشجویان امکان انتخاب حضورشان در میانترم را بدهد و اگر شرکت کردند، 2/3 کتاب را امتحان بدهند و اگر شرکت نکردند، تمام کتاب را امتحان داده و از 10/7 استفاده کنند.
    و نظر دوم من، اگر به هر دلیلی میان ترم اجباری شد، زمان آن بعد از ظهر جمعه ها باشد تا حتی المقدور تعداد بیشتری از دانشجویان شرکت کنند………….متشکرم

  15. نویسنده دیدگاه : MOEINI - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    با سلام و خسته نباشید
    من از موافقین طرح هستم
    کمی هم به فکر دانشجویی که با همه مشکلات سر کلاس می اید باشیم ؛ اساتید بعضا سختگیر که خیلی هم عالی است چون بعضی از ما ایرانیها واقعا به نیروی محرک نیازمندیم که تحقیق و تلاش کنیم ؛ اما در اخر استاد فقط دستش برای شش نمره باز است و دانشجویی که به هر دلیلی پایان ترمی خوبی نداشته متضرر می شود
    اضافه نمره باعث می شود دانشجو تشویق به حضور در کلاس و امتحان میان ترم شود
    میان ترم باعث مرور دوباره کتابها می شود و دانشجو تازه بعد میان ترم متوجه سوالات و اشکالاتش می شود و اقدام به رفع اشکال بعد کلاس می کند ( قبول کنیم یکی از عیوب سیستم پیام نور اینه است که دانشجو نمره 18 گرفته و اما هنوز تلفظ اصطلاح کتاب را نمی داند و بعدها در یک دانشگاه در مقطع بالاتر به مشکل برمی خورد و آبروی کل پیام نور و دانشجویان پیام نور را می برد ..)
    اما اجبارهم به نظرم مناسب نیست ؛ چون افراد زیادی به هر دلیلی بر اساس شیوه سابق تحصیل در پیام نور رو انتخاب کردند و برنامه هاشون رو بهم میریزه و متضرر می شوند.
    اختیار باشه خیلی خوبه

  16. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    اجباری شدن کلاس ایده خوبی نیست .

  17. نویسنده دیدگاه : N - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    میشه میان ترم سراسری نباشه و خود اساتید روزی رو برای انان که سرکلاس حاضر شدند برگزار کند
    هر کاری می یشه انجام بدید که افتخار کنیم پیام نور درس خوندیم
    و دروس در ذهنمان بماند ؛ نه اینکه شب امتجان بخونیم و قطعا مطالب تا بیست و چهارساعت در ذهنمان هست و با دیدن سوالات و جوابها یادمون می اید و دو روز بعد فراموش می شود
    میان ترم یعنی تکرار دروس
    حضور در کلاس یعنی ارتقا سطح علمی و رفع اشکال
    اختیاری بودن برای دانشجویان مانند سابق

  18. نویسنده دیدگاه : N kh - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام
    ببینید این طرح چیز بدی نیست ولی اینجا پیام نوره نه دولتی
    خیلیا بخاطر آموزش از راه دور و اجباری نبودن کلاسا میان پیام نور
    بعدم سوالای اکثر درسا تستیه با این تقسیم کردن کتاب پراکندگی سوالا بد میشه
    کلا نابود میشیم خلاصه وگرنه کم شدن حجم درس برا پایان ترم عالیه ولی تو پیام نور نشدنیه

  19. نویسنده دیدگاه : نیما - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    هر کار میخواین بکنین…فقط خواهشااااااااااااا میان ترم از 1.3 کتاب باشه و حذف بشه بقیش باشه برای پایان ترم!

  20. نویسنده دیدگاه : پرویز - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام
    ایده بسیار بدی برای شاغلین در حال تحصیل در دانشگاه می باشد
    کارمندی که شاغل است و در محیط کار مشغول کار چگونه می تواند در کلاس های دانشگاه حضور پیدا کند.
    ادارات که مرخصی یا ماموریت تحصیلی به کارمندانشان نمی دهند .
    خیلی زیادی از دانشجویان پیام نور کارمندان هستند که با این طرح مجبور به ترک تحصیل می شوند. مگر که انتظار داشته باشند کارمند کارش را رها کند و به دانشگاه برود که محال است .اصولا اکثر کسانی که پیام نور را انتخاب می کنند به دلیل این است که نیاز به حضور در کلاس ندارد و اختیاری است .
    اگر این پیشنهاد اجرایی شود شاغلین تحصیل در پیام نور ترک تحصیل می نمایند چون چاره ای ندارند اولویت اول آنها شغلشان است و تحصیل را برای ارتقای شغلی خود ادامه می دهند .
    واقعا مانده ام این طرح را چه کسی ارائه داده است یعنی اصلا فکر نکرده واقعا متاسفم هستم ….

  21. نویسنده دیدگاه : mohadeseh - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    با 1.3 کتاب شدن موافقم ما که رشته فنی ومهندسی هستیم برامون سخته ایشاالله که بشه

  22. نویسنده دیدگاه : حیدر احمدی ورزنه - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام طرح خوبی نیست چون اکثر دانشجویان کارشناسی ارشد کارمند هستند

  23. نویسنده دیدگاه : علی 110 - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    با سلام. تقاضای من از مسئولین اینه که هر تصمیمی میگیرند خواهشا خواااهشا خواااااهشا امتحانات میانترم رو اجباری نکنند. باور کنید ما همین الان هم برای هماهنگی امتحانات پایان ترم با ساعات کاری محل اشتغالمون مشکل داریم، وای به حال وقتی که امتحانات میان ترم هم اجباری بشن.

    اصلا مزیت ویژه پیام نور همین غیر حضوری بودنشه که استقبال زیادی در پی داشته. وگرنه چه فرقی با دانشگاه آزاد و غیر انتفاعی میکنه؟

  24. نویسنده دیدگاه : alireza - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام و خسته نباشید. بنظر من افزایش نمره میانترم از6 به
    8 خیلی خوبه و اینکه این هشت نمره از یک سوم کتاب باشه و 12 نمره از دو سوم بعدی خیلی به نفع ما دانشجواس ب امید تحقق این تغییرات

  25. نویسنده دیدگاه : سید رضا - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    خیلی آقایی پشتیبان عزیز:

    لطف کردی عزیز، موفق باشید

  26. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام. تقسیم بندی کتاب برای میان ترم و امتحان پایانی خیلی خوبه. برای اجبار امتحان میانترم هرچی اکثریت میگه. ممنون

  27. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    باسلام منم بااین نظرموافقم نمره میانترم از8نمره میشه ویک سوم کتاب امتحان میدیم

  28. نویسنده دیدگاه : رضا غفاری - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    بیشترشدن نمره میانترم خیلی عالی هست ،ولی اجباری شدن میانترم تضاد اهداف دانشگاه پیام نور هست(همه جا و در همه حال وشرایط تحصیل و دانش)

  29. نویسنده دیدگاه : جعفر - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    با عرض سلام
    با این طرح مخالفم
    اگر واقعا میخاید دانشجوی پیام نور کم بشه این کارو کنید چرا ک بیشتر شاغلین ب دلیل اجباری نبودن کلاس ها وارد این دانشگاه میشوند..من و جمعی از دوستانم با این طرح انصراف خود رو از دانشگاه اعلام میکنیم.چون دانشگاه های دیگه برا کسب نمره خیلی راحتره هستن.لطفا این کارو نکنید…..با سپاس

  30. نویسنده دیدگاه : محسن ش - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    برای اجباری شدن میانترم مخالفم چون دانشگاه من 24 ساعت از من دوره

    چطور برای یه میانترم حدود 400 هزارتومان صرف هزینه راه کنم مگه اینکه اونم تستی و در هرمحل از دانشگا بشه امتحان داد

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    اگه برای رشته های مهندسی که همه ی درسا تحلیلی هستش اجرا بشه خیلی خوب میشه.

  32. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام این طرح برای بچه های ارشد خیلی خوب نیست چون اکثرا دانشجو شهرستانها هستند ویا اینکه کارمند هستن وسخت میتونن تو این امتحاناتشرکت کنند

  33. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    با سلام خدمت پشتیبان اینکه گفتن طرح اجباری شدن میانترم برا این ترم نیست یعنی این ترمم مثل سابق پایان ترم از کل کتاب هست ودیگه نیازی نیست امتحان میانترم بدیم؟؟؟خیالمون راحت باشه که نمره امتحانی بازم ضربدر ده هتفم میشه؟؟؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 25 شهریور 1394 :

    سلام
    بله فعلا برای این ترم طرحی اجرا نمی شود و طبق سابق هست.

  34. نویسنده دیدگاه : علی محمدنژاد - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    با سلام و درود دانشجویان و همراهان عزیز بنده دانشجوی ارشد حقوق خصوصی مرکز ایلام و خودم مال آذربایجان شرقی و شهرستان جلفا می باشم و خودم هم در یکی از روستاهای دور افتاده ی جلفا شاغل در امر تدریس هستم و تنها به این خاطر پیام نور را انتخاب کردم که خودم با مطالعه و بصورت خودخوان ادامه تحصیل بدهم .شرایط بنده طوری است که نه تنها نمیتوانم در کلاس حضور یابم حتی از شرکت در کلاس های الکترونیکی نیز با توجه به شرایط و امکانات محیط کاریم ناتوانم پس همین شیوه قبلی یعنی احتساب نمره پایان ترم از 14 و ضرب در 10 تقسیم بر 7 برای دادن میان ترم از سوی سیستم واسا دانشجویانی که اکثرا در شرایط بنده هستند خوبه . در غیر اینصورت مجبور به ترک تحصیلم .مسئولین پیام نور عنایت داشته باشند به این موضوع

  35. نویسنده دیدگاه : احمئ - در تاریخ : 25 شهریور 1394

    سلام برای ما که شاغل هستیم اصلا طرح خوبی نیستش

  36. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    موافق طرح بالا نیستم .روند کنونی بهتر است

  37. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    سلام تورو خدا اخه این چه کاریه.خیلیا متاهل هستند نمیتونند حضوری درس بخونن

  38. نویسنده دیدگاه : سوسن - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    باسلام با طرح جدید موافقم خیلی خوب میشه مطمینا معدل دانشجو بالا میره حجم کتاب برا پایان ترم کمتر میشه و میان ترمم تموم تلاششو میکنه برا گرفتن ۸ حداقل برا دوره کارشناسی خیلی این شرایط بهتره

  39. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    واقعا طرح خوبیه. در همه دانشگاه ها اجرا میشه….. مخصوصا واسه بچه های حسابداری چون کل کتاب رو امتحان دادن واقعا خیلی مشکله. درسته سیاست دانشگاه آموزش از راه دوره ولی این واسه ده سال پیش بوده که همه ی دانشجوهای پیام نور کارمند بودند حالا شرایط تغییر کرده تقریبا اکثر دانشجوها شاغل نمی باشند. با قانون فعلی در حق اکثر دانشجوها اجحاف میشه چون استادان محترم از طرف خودشون میانترم رو رد می کنند حالا ممکنه یکی که اصلا در کلاس درس حاضر نبوده شیش نمره کامل رو بگیره ولی کسی که در کلاس ها حاضر بوده از نمره میانترم محرومه یعنی سه میگیره که سه هم یعنی نمره خنثی. در مراکز استان ها که با نمره میانترم انصافا جدی برخورد می کنند همه در شهرهای کوچیک واقعا وضع خرابه .به امید خدا این طرح اجرا بشه تا عدالت در مورد همه دانشجویان رعایت بشه .

  40. نویسنده دیدگاه : بابک - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    سلام.یعنی در ترم جدید، 6 نمره میان ترم نمیشه8 نمره؟

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top