چاپ خبر
پیشنهادات مطرح شده سازمان مرکزی پیام نور /

تغییر در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم پیام نور به کجا رسید؟ / تکمیلی

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : اطلاعات بدست آمده توسط پیام نورنا حاکی از آن است که تغییراتی در نحوه برگزاری و نمره دهی میان ترم دانشجویان دانشگاه پیام نور انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : بر اساس خبری که مدتی پیش توسط دکتر غلامرضا بخشی خانیکی ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام شد (+اینجا) ، قرار بر این بود که دانشجویان پیام نور ملزم به شرکت در امتحان میان ترم شوند.

دانشجویان زیادی از پیام نورنا در مورد این طرح سوال می کنند و پرسش انها این است که “تغییر در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم دانشجویان پیام نور به کجا رسید؟؟”

با توجه به پیگیری های پیام نورنا و رایزنی های صورت گرفته شده با برخی از مسئولین سازمان مرکزی ، مطلع شدیم که سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، در حال بحث و بررسی در مورد ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری و نمره دهی میان ترم دانشجویان می باشد.

طبق اطلاعات بدست آمده از این جلسات ، پیشنهاداتی که در مورد تغییر نمره دهی میان ترم ها شده است بر این اساس می باشد که قرار هست نمرات پایان ترم از 14 نمره به 12 نمره کاهش پیدا کند و نمرات میان ترم هم که دست اساتید می باشد ، از 6 نمره به 8 نمره افزایش پیدا کند.

این موضوع بنظر قطعی می باشد و احتمال زیاد این تغییر نمره دهی اجرایی شود.

موضوع دیگری که در این جلسات بحث می شود ، موضوع اجباری و یا اختیاری بودن میان ترم ها می باشد که البته طبق اطلاعاتی که به ما رسیده مخالفان اجباری شدن میان ترم ها از موافقانش بیشتر است!!

و همچنین موضوع تغییر نحوه برگزاری میان ترم ها می باشد که امتحان میان ترم با 8 نمره از یک سوم منبع درسی و امتحان نهایی با 12 نمره از دوسوم باقیمانده برگزار شود که این موضوع نیز مخالفانی دارد.

البته تمام این اطلاعات فعلا فقط در حد پیشنهاد بوده و هنوز قطعی نشده است.

باید پیشنهادها جمع بندی و تصمیم گیری شودو  به تصویب شورای آموزشی دانشگاه پیام نور برسد.

بر همین اساس قرار بر این شد که پیشنهادات دانشجویان عزیز که در بخش نظرات این خبر ارسال می کنند به مسئولین زیربط برای تصمیم گیری بهتر این موضوع برسد تا از نظرات و پیشنهادهای دانشجویان در مورد این موضوع استفاده شود.

دقت کنید نظر و پیشنهاد شماکمک بسیار زیادی در مورد این تصمیم گیری خواهد داشت و این پیشنهادها به مسئولین زیرربط ارجاع داده خواهد شد. پس لطفا نظر و پیشنهادی که میدهید دقیق باشد و با توضیحات کامل که چرا موافقید و یا چرا مخالفید!

 

دقت کنید فقط نظرات مربوط به این خبر تایید خواهد شد

سایر نظرات بدون پاسخ حذف می شوند


خبـــــــــــــــــــــر تکمیلــــــــــــی

در گفتگوی اختصاصی دکتر بخشی خانیکی ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با پیام نورنا اعلام شد موضوع تغییر در نحوه برگزاری و نمرات میان ترم دانشجویان پیام نور قطعا در نیمسال اول 95-94 هیچ تغییری نخواهد کرد و طبق سابق می باشد و دانشجویان نگرانی بابت این تغییر در نیمسال جاری نباشند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : اعظم - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    باسلام نمره میانترم 8و1/3کتاب باشه خیلی خوبه امااجباری شدن میانترم ایده خوبی نیست خیلیها مشگل دارن چون شاغلند.ممنون

  2. نویسنده دیدگاه : رسول - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    میان ترم که به 8 برسه خیلی خیلی خوب میشه ولی به اجبار بودنش به مشکل میخوریم یه بار هم تصمیم خوبی بگیرید و دل دانشجویان رو شاد کنید

  3. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    میان ترم اگر باشه خوبه ولی درصورتی که بتونیم مثل پایان ترم محل آزمون رو خودمون انتخاب کنیم این جوری نمراتمونم بالاتر میره و در نیم سال مطالعه بیشتر میشه ولی با اجباری شدن کلاس ها مخالفم ما دانشجویان ارشد به خاطر آموزش از راه دور این دانشگاه رو انتخاب کردیم جدا به مشکل بر می خوریم خواهش می کنم به ما رحمی کنید چون مجبور میشیم انصراف بدیم.

  4. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    خواهشا حضور در کلاس رو اجباری نکنید من شاغل هستم و توفیق حضور در تمام کلاسها رو ندارم به نظر من به وضیعیت قبلی خیلی بهتره چون الان دیگه ببشتر دانشجو ها به نمره میان ترم اهمبت میدند ودرس اصلی رو توجه نمیکنند

  5. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    خیلیا میان پیام نور چون کلاس اجباری نیست و شاغلن.و لازم نیست به استاد …. التماس کنند برای حضور و نمره.
    بنابراین افزایش میانترم هم بی معنی است
    لطفا از ترم بعدم این طرح ویرانگر رو اجرا نکنید چون هدف پیام نور رو اساسا از بین میبره.
    ای کاش از همین ترم معلوم میشد که اجرا میشه یا نه . از همین حالا میرفتم از این دانشگاه.

  6. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    با عرض سلام نمره میان ترم از شش به هشت تغییر پیدا کنه خیلی خوبه ولی با امتحان میان ترم اجباری مخالف هستم…اگر امتحان میان ترم هم مثل پایان ترم تعیین محل ازمون داشته باشد یا ازمون اینترنتی باشد مشکلی نیست …

  7. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    خواهشمندم م م تحصیل دراین دانشگاه روبرای شاغلین باچنین طرحههایی غیرممکن نکنید

  8. نویسنده دیدگاه : مخالف - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    یک نکته جالب که وجود داره اینه که خیلی از واحدهای شهرهای کوچک فاقد ساختمان کلاسها هستند و اگر این طرح تصویب بشه معلوم نیست کجا برای اونها کلاس تشکیل خواهد شد.. ویا حتا مراکز استانها هم اکثرا تعداد کلاسهاشون کمه و با حجم زیاد دانشجو امکان تشکیل کلاس نخواهد بود.. در اینصورت ممکنه در حق دانشجویانی که واحدهای عملی دارند و باید ساعت کلاسهاشون زیاد باشه ظلم بشه چون مسئولین اموزشی مجبورن از ساعت کلاسهای عملی کم کنند تا وقت برای کلاس تئوری هم باشه

  9. نویسنده دیدگاه : lکهگیلویه - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    افزایش میان ترم به 8نمره خیلی عالیه درجذدانشجوهم فوق العاده موثره.امابه صورت امتحان کتبی همه رافراری میده.نبایدااازمونی بشه.بلکه به همان صورت قبلی باشه فقط میان ترم راافزایش وپایان ترم راکاهش دهند.مهمترین فایدش پررن شدن نقش اساتیدوارزش قایل شدن برای مطلعه ی شخصی دانشجویانه

  10. نویسنده دیدگاه : کارمند - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    باعرض سلا و خسته نباشید:
    با این طرح من و دوستانم مخالفیم:
    باید به این موضوع توجه شود که بیشتر دانشجویان پیام نور کارمند و شاغل هستند و شاید یک دانشجو در کلیه کلاسها شرکت کند و به نحوی غیر منتظره به دلیل مشغله کاری نتواند در امتحان میان ترم شرکت کند.

  11. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    آقا بس کنید این حرفارو من شاغلم من متاهلم مث اینکه اینجا اسمش دانشگاهه.بزارید ما هم احساس کنیم دانشجو هستیم .اگه این دانشگاه مخصوص شاغلین و متاهل هاست پس چرا از میان مجردها و کسانی که شغل ندارند دانشجو می گیرند .یه عده اندک می خوان همه چیز باب میل اونا باشه بازم کی گفته که کلاسا رو اجباری می کنن گفتند فقط میانترم یعنی عملکرد دانشجو در امتحان میان ترم ملاکه.یعنی شما واسه یه ساعت هم نمی تونین مرخصی بگیرین .

  12. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    با سلام. خواهشا این روش رو اجرا نکنید به ویژه برای دانشجویان ارشد که اکثرا شاغل هستند .

  13. نویسنده دیدگاه : عباس جعفری - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    سلام بسیار از این طرح موافقم هستم انشااله همین این ترم مورد اجرا قرار گیرد.

  14. نویسنده دیدگاه : Aliiiiii - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    ✍✍طرح بسیار خوبی هست و در جذب دانشجو بسیار موثر هست
    در حال حاضر اکثر بچه ها بخاطر حجم زیاد کتاب و کلاسها از پیامنور فراری هستن،از دانشگاه روزانه هم سختره پیامنور
    بنظر من خب کلاس اجباری نشه
    ۲تا کار میتونن بکنن
    ✔۱.فقط میانترم ها تغییر کنه مثل روال قبل ک ۶ بود الان فقط بشه ۸
    ✔۲.باز هم کلاس و میانترم اجباری نشه و میانترم از یک سوم کتاب گرفته بشه;امتحان پایان ترم هم به این صورت باشه مثلا اگه امتحان ۳۰تا سوال هست ۲۰سوال اول دو سومه کتاب باشه و ۱۰تا سوال از یک سوم اول،هرکسی میانترم رو نداده بود اون ۱۰تارو جواب بده هرکسیم مثلا میانترمش رو پایین شده بود اونو جواب بده و سیستم مثل الان ک خودخوان و عادی رو نشون میده اون موقع هم به دو صورت نشون بده
    ⇦این میتونه یه یه تحول خوب در پیامنور باشه تا در کنار حفظ سیاست آموزش از راه دور بتونه به دانشجوهاش یه کمکی بکنه و در زمان کنکونی که رقابتی بین دانشگاها هست ورودی های بیشتری بگیره

    ツممنون میشم این پیام رو به گوش مسئولین برسونید
    در این صورت هیچکس ضرر نمیکنه و هم مخالفین ک نگران میانترم اجباری هستن راضی میشن(ک سختگیری بی دلیلی هست بنظرم چون نهایت ۵ ۶ تا کتاب میخوان بگیرن ک میتونن ۵جلسه بیان برای میانترم و بجاش دوسوم امتحان بدن) و هم موافقین ک نفرات بیشتری رو شامل میشن به خواستشون میرسن
    منکه امیدوارم از همین ترم تصویب بشه چون حجم کتب ارشد خیلی زیاده
    باتشکر،منتظر پیگیری های شما هستیم

  15. نویسنده دیدگاه : siavash - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    با سلام کاملا مخالفم 1/3 شدن هستم چون برای رشته های فنی قسمت اول کتاب نسبتا ساده هست اما با 1/3 شدن در نمره میان ترم بسیار سخت گیری شده و سوال های باقی ماتده از قسمت سخت هست

  16. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    پیام نور روزی که شروع به کار کرد برای شاغلین و کسانی مهیا شود که غیر حضوری درس بخونند اگه بشه دانشگاه کلی پول از جیبش میر بیرون چون نصف دانشگاه یل بیشتر متاهلن یا شاغلن و اگه بشه هم دانشگاهای دیگه فرقی با پیام نور ندارد .

  17. نویسنده دیدگاه : جواد - در تاریخ : 26 شهریور 1394

    آقای بخشی خانیکی از وقتی رو کار اومده فقط درصدد نابودی و از بین بردن اعتبار این دانشگاه قدم برداشته.یعنی چی 8 نمره میان ترم دست بعضی استادایی ک اصلن سواد درست حسابی ندارن و فقط با دادن نمره های کاذب میخوان دانشجوها رو راضی کنن؟
    دانشگاهی ک هرچی میخوای میتونی مشروط بشی بدون اخراجی،
    دانشگاهی ک هرچی بخوای میتونی تو امتحانات پایان ترمش شرکت نکنی بدون اینکه محدودیتی تو این موضوع باشه و ب راحتی درس حذف میشه بدون تاثیر تو معدل.یکی به من بگه اینجا اسمش واقعا دانشگاه هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1394 :

    ما از کسی دفاع نمیکنیم ولی جناب آقای خانیکی فقط در صدد کمک به دانشجویان هستند و شدیدا به بازخورد دانشجویان احترام میذارن و یکی از دلایلی که این موضوع هنوز تصویب نشده همین هست که دارن موضوع رو بررسی میکنند و بازخوردها رو بررسی میکنن تا طرحی اجرایی و تصویب شود که به نقع تمام دانشجویان باشد

  18. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    با این طرح خیلی موافقم و شطح عبمی و حتی معذل دانشجو رو میبره بالا …
    دعا میکنم وافعا اجرا بشه
    دانشجویان شاغل لطفا مخالفت نکنید

  19. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    مخالف شدید هستم

    1- اگر دو سوم در پایان ترم امتحان داده شود ، افرادی مانند من که سرکار هستیم و هیچ وقت میان ترم نمیدهیم ، هیچ وقت یک سوم کتاب را نمیخوانیم و باعث ضعف آموزشی خواهیم شد .
    2- علت جذب آدمهایی مانند من که همش سر کار هستیم ، این است که مجبور نیستیم میان ترم بدهیم ، اگر اجباری شود ، ریزش دانشجویان پیام نور در کوتاه مدت و بلند مدت خواهیم داشت

  20. نویسنده دیدگاه : علی110 - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    آقا علی دوست عزیز نفستون از جای گرم بلند میشه. اگر خودتون هم شاغل بودید باز اینطور صحبت میکردید؟ تاثیر میانترم رو بیشتر کنند اشکال نداره. دانشجویانی که در کلاس شرکت میکنند سود میبرند. ولی طوری نباشه که میانترم اجباری بشه و کار برای شاغلین سخت بشه.

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    حذف یک سوم کتاب در پایان ترم بسیار مناسب هست انشالا که بشه چون خوندن کل کتاب واقعا سخت هست و 8نمره ای شدن میانترم از یک سوم کتاب هم خوب هست چون اکثرا اساتید نصف کتابو امتحان میگیرن برای 6 نمره و حتی مجبور همون نصفرو دوباره تو پایانترم بخونیم

  22. نویسنده دیدگاه : سپهر - در تاریخ : 27 شهریور 1394

    با سلام
    من امکان حضور در کلاس رو ندارم.اگه امتحان میان ترم مثل پایان ترم برنامه و تاریخ داشته باشه و نیازی به حضور در کلاس نباشه موافقم.ولی اگه برای میان ترم مجبور باشیم در کلاس ها حضور داشته باشیم و استاد نمره رو تعیین کنه برای من غیرممکنه و صددرصد مخالفم

  23. نویسنده دیدگاه : اتوسا - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    من شاغل نیستم متاهلم نیستم دوستامم همینطور میتونیم کلاس بیاییم ولی ب شرطی اینکه استادا نپیچونن کلاسارو

  24. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    سلام من ساکن اهواز هستم ولی دانشگاهم آبادانه من کار میکنم و به زور وقت میکنم امتحانات پایان ترم رو برم چون خیلی از صاحاب کار ها نمیزارن دو سه هفته نریم سرکار تازه پول سفر رو هم باید در بیاریم حالا اگه این طرح عملی بشه که یه مرخصی میان ترم رو هم حساب کنید شاید برای کسایی که کار نمیکنن خوب باشه ولی ما له میشیم له

  25. نویسنده دیدگاه : هدی - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    باعرض سام خسته نباشین خدمت مسئلوین .من باطرح بسیارموافقم امادرصورتی که کلاس ها به درتی برگزار گردد باتشکروخداقوت ازمسئلوین
    یاعلی

  26. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    به نظر منم همون روال قبلی خیلی هم خوبه.

    گاهی شرایطی پیش میاد که طرف نمیتونه توی جلسه میانترم شرکت کنه(مثل یکی از دوستان شاغل من، که برای کارش باید از این شهر به اون شهر بره)

    استاد هم که نمیاد از یه نفر جداگانه امتحان بگیره!
    پس دیگه هیچی 8 نمره از دست میره و اگر تو امتحان پایانی جون بکنیم،نهایت میشه12 . وچون بیشتر افراد به خاطر شاغل بودن ، پیام نور را انتخاب کرده اند، نمرات افت میکنه و معدل کلی میاد پایین.

  27. نویسنده دیدگاه : mohebi - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    سلام.بنظرمنکه افزایش نمره ی میانترم خوبه.خب ماکه شاغل نیستیم نبایدبخاطراونایی که شاغلن داعم غیرحضوری بخونیم.تشکیل کلاس خیلی خوبه برای یادگیری هم عالیه.من بااین نظریه موافقم امیدوارم که اجرابشه

  28. نویسنده دیدگاه : F.j - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    اینکه حجم کتاب برا پایان ترم کم میشه عالیه .ولی کلاسا رو اجباری نکنید چون اکثر دانشجوها شاغلن یا متاهل و سخته ک کلاس بیان ….

  29. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    با سلام
    آیا با تصویب این طرح اون قسمت از نمره دهی که همیشه نمره به دو حالت عادی و خودخوان محاسبه میشه و بعد بیشترین اونها ثبت میشه هم حذف میشود ؟

    اگر این طور باشه که کلا به ضرر تمام دانشجویان پیام نور چه شاغل چه غیر شاغل هست به علاوه به ضرر خود دانشگاه پیام نور هم هست چون در دراز مدت باعث کاهش تمایل دانشجویان به تحصیل و در نتیجه تعطیلی تعداد زیادی از واحدهای دانشگاه میشود

    در کل اگر این طرح موجب حذف دروس خودخوان و محاسبه بیشترین نمره بشه من با اون مخالفم

  30. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    با سلام طرح خوبی نیست برای اینکه شهر قبولی مادر کارشناسی ارشد بسیار دور میباشد وشاغل نیز هستیم بخاطر این ثبت نام کردیم که شرکت در کلاسها اجباری نیس اما از جهت امتحان میانترم باید برم وحضوری بسیار مشکل میباشد الانم چون توشهری که ساکنم امتحاناتم رو شرکت میکنم از شما مسئولین کمال تشکر رادارم ٰببخشید من تاکنون نظری ثبت نکردم

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 28 شهریور 1394

    سلام من با این طرح مواق هستم ،دانشجوی رشته مهندسی ام کتابها حجم زیادی دارند و مطالب سخت و زیاد!اگر میان ترم نمره اش بالا تر بره و پایانی هم یک سوم امتحان بدیم عالییی میشه
    برای مخالفان هم پیشنهاد میکنم دوره های مجازی رو انتخاب میکردن و نمیومدن پیام نور ،دانشگاه پیام نور دیگه از غیرحضوری بودن خارج شده باید درست انتخاب میکردن باقیه هم نمیتونن پاسوز این عده بشن

    کتابهایی که به عنوان منابع انتخاب شدن عالی هستن اما شیوه امتحانی و امتحان گرفتن از کل کتاب و میان ترم 6 نمره واقعا کمه!!!
    اکثر بچهای مهندسی همیشه سر کلاسها حضور دارند و این انصاف نیست از میان ترم 6 نمره نصیبشون بشه

    من یه پیشنهاد دارم: بعضی از رشته ها رو روش امتحانی رو تغییر بدن نه همه ،مثلا رشته هایی که اکثرا موافق هستن خود خوان درس پاس کنند و میان ترم ها رو هم واسه همه دانشجویان اختیاری درنظر بگیرند که مخالفان این طرح هم راضی باشن
    به نظرم اگر این طرح اجرا بشه ولی میان ترم اختیاری باشه مخالفی نخواهد بود!

  32. نویسنده دیدگاه : غریبه - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    سلام
    وجدانن ی طرح بریزین برا استادا، نمره دادنشون اجباری بشه
    والا
    بعضیاشون حق دانشجو رو نمیدن ک هیچ، تازه تروخشکم باهم میسوزونن
    همش واسه دانشجوهای بدبخت طرح میریزین
    خب یه بارم ک شده واسه استادا طرح بریزین
    والا

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    ۱. اجباری نباید باشه
    ۲. بیشتر از شش نمره نباید باشه چون ممکنه یه شخصی مثلا میان ترم هشت نمره ای رو از دست بده و بدبخت بشه !!!
    ۳. با یک سوم کتابم موافقم
    تشکر

  34. نویسنده دیدگاه : میهمان - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    طرح بدی است چون:1- دانشجویان ارشد که دو رشته را همزمان می خوانند دچار مشکل می شوند. 2- مشکل جا برای تمام دانشجویان در پیام نور وجود دارد به خصوص در شهرستان ها 3- مشکل غدا 4-سواد دانشجویان کم خواهد شد و در ازمون کارشناسی ارشد چیزی برای گفتن نخواهند داشت5-شهریه ها افزایش پیدا خواهد کرد

  35. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    سلام
    1-من با 8 نمره و اجباری کردن مخالفم
    2-ولی با طرح دو سوم خیلی موافقم چون حجم کتابای هر رشته ای که باشه خیلی زیاده و در حق پیام نوریها ظلم میشه که به خاطر یه امتحان 30 سواله کل کتاب 200 صفحه ای رو بخونن.
    تشکر

  36. نویسنده دیدگاه : maria - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    صد در صد موافقم

  37. نویسنده دیدگاه : آرش پیامی - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    سلام در صورتیکه حضور در کلاس اجباری نشه و امتحان میان ترم هم مثل پایان ترم رسمی باشه(دست استاد نباشه) خوبه در غیر اینصورت نه چون اکثر دانشجوهای پیام نور شاغلن و اصلا دلیل اصلیشون از انتخاب پیام نور همین غیرحضوری بودن بوده مثل خود من اگر بخواد نمره دست استاد بیفته و ده هفتم هم حذف بشه ادامه تحصیل غیرممکن میشه.

  38. نویسنده دیدگاه : سهیل - در تاریخ : 29 شهریور 1394

    سلام وخسته نباشیدمنم با8نمره ودوسوم کتاب موافقم چون حجم کتابازیاده

  39. نویسنده دیدگاه : shabnam - در تاریخ : 30 شهریور 1394

    به شدت مخالف می باشم.خوب به دلیل اینکه کلاس ها غیرحضوری است ما در پیام نور شرکت کردیم .اکثر دانشجوهای پیام نور شاغل هستند و نمیتوانند در کلاس ها شرکت کنند.لطفا به همان صورت قبل باشد ممنون می شوم.
    با تشکر از مسئولین

  40. نویسنده دیدگاه : بدون نام - در تاریخ : 30 شهریور 1394

    با حذف شدن بخشی ازکتاب موافقم چون حجم کتابها زیاده.اما همون 6 نمره باشه چون اگر دانشجویی امتحان میان ترم رو خوب نداد ضرر نکنه و بتونه پایان ترم جبران کنه. با توجه به اینکه احتمالا زمان امتحان پایان ترم در اوایل ترم باشه و بچه ها نتونن بخوبی درس بخونن و هنوز متوجه مطالب درسی نشده باشن. با اجباری شدن حضور در کلاس مخالفم چون حضور در کلاس در بیشتر مواقع خیلی هم مفید نیست و دانشجو خودش بهتر میتواند نحوه درس خواندنش را مدیریت کند و با توجه به بعد مسافت و یا حتی کم بودن وقت جهت شرکت در کلاسهای مجازی حضور اجباری در کلاس منطقی نیست.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top