ابلاغ آیین نامه جدید کارشناسی ارشد /

تصویب حذف نمره ردی از معدل کارشناسی ارشد / ابلاغ آیین نامه جدید

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : آیین‌نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته برای اجرا به دانشگاه ها ابلاغ شد و برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی 95-1394 لازم الاجرا است.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس این آیین نامه داشتن صلاحیت‌های عمومی ورود به دوره برابر ضوابط، دارا بودن مدرک رسمی پایان دوره کارشناسی اعم از پیوسته و ناپیوسته مورد تایید وزارت، قبولی در آزمون ورودی و یا کسب پذیرش از موسسه طبق مقررات مصوب وزارت از جمله شرایط عمومی ورود به دوره کارشناسی ارشد است.

 

 آیین نامه جدید آموزشی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور / قوانین و شرایط جدید – کلیک کنید

 

مدت مجاز تحصیل در دوره کارشناسی ارشد، دو سال (چهار نیمسال) است. در صورتی که دانشجوی مشمول آموزش رایگان در مدت مقرر دانش آموخته نشود، موسسه آموزش عالی اختیار دارد مدت تحصیل وی را حداکثر تا دو نیمسال افزایش دهد.

افزایش سنوات تحصیلی در نیمسال دوم با دریافت هزینه
افزایش سنوات تحصیلی در نیمسال اول به صورت رایگان و در نیمسال دوم با دریافت هزینه طبق تعرفه مصوب هیات امنای موسسه انجام می شود. چنانچه دانشجو در این مدت دانش آموخته نشود از ادامه تحصیل محروم است.

تعداد واحدهای درسی در دوره کارشناسی ارشد
تعداد واحدهای درسی در دوره کارشناسی ارشد حداقل ۲۸ و حداکثر ۳۲ واحد است که از این تعداد، در شیوه آموزشی- پژوهشی ۴ تا ۶ واحد مربوط به پایان نامه و مابقی به صورت واحدهای آموزشی است.

اخذ حدکثر  ۱۴ و حداقل ۸ واحد درسی در هر نیمسال
دانشجو در هر نیمسال تحصیلی لازم است حداقل ۸ و حداکثر ۱۴ واحد درسی انتخاب کند. دانشجو در آخرین نیمسال تحصیلی از شرط اخذ حداقل واحد آموزشی معاف است.

تعداد واحدهای دروس جبرانی به تشخیص گروه آموزشی
چگونگی و ترتیب ارائه دروس هر دوره تحصیلی، رشته و یا گرایش با رعایت پیش نیاز هر درس طبق برنامه درسی مصوب، بر عهده گروه آموزشی است. تعداد واحدهای دروس جبرانی به تشخیص گروه آموزشی حداکثر ۱۲ واحد است.

عدم محاسبه نمره جبرانی در میانگین نیمسال و کل دانشجو
کسب نمره قبولی ۱۲ در دروس جبرانی، الزامی است ولی نمره مذکور در میانگین نیمسال و کل دانشجو محاسبه نمی شود و هزینه این دروس طبق تعرفه مصوب هیات امناء موسسه از دانشجو دریافت می شود.

اخذ پرداخت هزینه درس افتاده
زمان استفاده شده برای دروس جبرانی در سقف سنوات تحصیلی دانشجو محاسبه نمی شود.
در موسسه های آموزش عالی دولتی، آموزش رایگان برای هر دانشجو، در دوره کارشناسی ارشد صرفا یک بار امکان پذیراست.
دانشجوی مشمول آموزش رایگان، در صورت حذف غیرموجه درس به تشخیص موسسه یا عدم کسب نمره قبولی در هر درس، برای انتخاب مجدد آن درس، موظف به پرداخت هزینه درس مربوط مطابق تعرفه مصوب هیات امنا موسسه است.

ممنوعیت تحصیل همزمان در دوره کارشناسی ارشد در موسسه‌های دیگر
تحصیل همزمان در دوره کارشناسی ارشد در موسسه‌ها (اعم از دولتی و غیردولتی) ممنوع است. برنامه ریزی و تصمیم گیری درباره تقویم آموزشی، چگونگی اعلام و ثبت نمره، زمان حذف و اضافه، حذف اضطراری دروس، نحوه اعتراض به نتایج امتحانات، تاریخ تجدید نظر و غیره طبق شیوه نامه اجرایی مصوب موسسه انجام می شود.

الزام حضور دانشجو در تمام جلسات کلاس درس
ارزیابی پیشرفت تحصیلی دانشجو در هر درس از سوی مدرس آن درس و براساس حضور و فعالیت دانشجو در کلاس، انجام تکالیف و نتایج آزمون کتبی مستمر و پایانی برای دروس نظری در طول و پایان هر نیم سال تحصیلی انجام می شود و بر مبنای عددی از صفر تا بیست قابل محاسبه است. حضور دانشجو در تمام جلسات کلاس درس الزامی است.
اگر دانشجو در طول نیمسال تحصیلی در یک درس بیش از سه جلسه یا در جلسه امتحان پایان نیمسال آن درس غیبت کند نمره آن درس صفر و در صورت تشخیص موجه بودن غیبت از سوی موسسه، آن درس حذف می شود.
در صورتی که واحدهای انتخابی یا باقیمانده دانشجو در پایان هر نیمسال به تشخیص موسسه، بنا به دلایل موجه و خارج از اراده دانشجو به کمتر از ۸ واحد درسی برسد در این صورت این نیمسال به عنوان یک نیمسال کامل در سنوات تحصیلی وی محسوب می شود، اما میانگین نمرات این نیمسال در مشروط شدن دانشجو بی تاثیر است.
نحوه حضور دانشجو در جلسات کلاس درس در دوره‌های نیمه حضوری و غیرحضوری طبق شیوه نامه مصوب موسسه انجام می شود.

حذف یک یا تمام درس یک نیمسال تحصیلی در شرایط خاص
در شرایط خاص، حذف یک یا تمام درس یک نیمسال تحصیلی یا درخواست کتبی دانشجو و تایید موسسه قبل از شروع امتحانات و با رعایت و احتساب در سنوات تحصیلی امکانپذیر است. حداقل نمره قبولی در هر درس ۱۲ و میانگین کل قابل قبول در هر نیمسال ۱۴ است.

عدم ثبت نمره های مردودی قبلی در ریز نمرات تحصیلی دانشجو
دانشجویی که در هر نیمسال در یک یا چند درس، نمره قبولی کسب نکند، چنانچه در نیمسال های بعدی، درس یا دروس مذاکور را با نمره قبولی بگذراند، نمره یا نمره های مردودی قبلی در ریز نمرات تحصیلی دانشجو، فقط ثبت و باقی می ماند اما این نمره ها در محاسبه میانگین کل دوره بی اثر و صرفا آخرین نمره قبولی در آن درس ملاک محاسبه میانگین کل دوره خواهد بود.
گذراندن دروس با استفاده از تبصره ۱، مشروطی دانشجو در نیمسال های قبل را خنثی نمی کند.
تسهیلات تبصره ۱ شامل دانشجویانی که به دلیل تقلب و یا حکم کمیته انضباطی، نمره مردودی دریافت می کنند، نمی شود.

کدام دانشجو مشروط تلقی می شود
چنانچه میانگین نمرات دانشجو در هر نیمسال تحصیلی کمتر از ۱۴ باشد، دانشجو در آن نیمسال مشروط تلقی می شود.

محرومیت از تحصیل درصورت مشروط شدن در دو نیمسال
دانشجویی که دو نیمسال تحصیلی اعم از متوالی یا متناوب مشروط شوند از تحصیل محروم می شود.
دانشجو می تواند با احتساب سنوات تحصیل، یک نیمسال از مرخصی تحصیلی استفاده کند.
بررسی سایر مصادیق مرخصی تحصیلی مانند مرخصی زایمان، مرخصی پزشکی در صورت تایید پزشک معتمد موسسه، ماموریت همسر یا والدین، بدون احتساب در سنوات تحصیلی در اختیار موسسه است.

شرایط پس گرفتن تقاضای انصراف
دانشجوی متقاضی انصراف از تحصیل، باید درخواست انصراف خود را شخصا و به صورت کتبی به اداره تحصیلات تکمیلی تسلیم کند. دانشجو مجاز است فقط برای یک بار و تا دو ماه از تاریخ ارائه درخواست، تقاضای انصراف خود را پس بگیرد در غیر این صورت، پس از انقضای این مهلت، حکم انصراف از تحصیل وی صادر می شود.
تصمیم گیری برای بازگشت به تحصیل دانشجوی منصرف از تحصیل، برعهده موسسه است.

ممنوعیت تغییر رشته، انتقال و میهمانی در دوره کارشناسی ارشد
تغییر رشته، انتقال و میهمانی در دوره کارشناسی ارشد ممنوع است.
معادل سازی و پذیرش واحدهای درسی گذرانده شده دانشجو در موسسه قبلی طبق شیوه نامه مصوب موسسه امکان پذیر است.
به ازای هر ۸ تا ۱۴ واحد از دروس معادل سازی شده، یک نیمسال از سنوات مجاز تحصیلی دانشجو کاسته می شود.
دانشجو موظف است قبل از شروع نیمسال سوم تحصیلی، موضوع پایان نامه خود را با نظر استاد راهنما و تایید گروه آموزشی انتخاب کند.
شرایط و نحوه انتخاب استاد راهنمای خارج از موسسه یا در رشته هایی که عضو هیات علمی با مرتبه علمی استادیار وجود نداشته باشد طبق شیوه نامه موسسه انجام می شود.
انتخاب استاد مشاور، به پیشنهاد استاد راهنما و تایید گروه آموزشی، از اعضای هیات علمی همان گروه یا خارج از موسسه امکان پذیر است.
دانشجو پس از تدوین پایان نامه و تایید استاد راهنما، موظف است با رعایت ضوابط موسسه در حضور هیئت داوران از پایان نامه خود دفاع کند.

ارزشیابی نمره پایان نامه
نمره پایان نامه در میانگین کل محاسبه نمی شود و ارزشیابی آن به صورت کیفی و به شرح زیر انجام می شود:
مردود (کمتر از ۱۴)، متوسط (۱۵.۹۹-۱۴)، خوب (۱۷.۹۹-۱۶)، خیلی خوب (۱۸.۹۹-۱۸)، عالی (۲۰-۱۹).
ملاک دانش آموختگی، داشتن میانگین کل حداقل ۱۴ بر اساس واحدهای گذرانده آموزشی و دفاع از پایان نامه است.

چه زمانی دانشجو اجازه دفاع از پایان نامه را ندارد
چنانچه میانگین کل دانشجویی پس از گذراندن تمام واحدهای آموزشی دوره کمتر از ۱۴ باشد دانشجو اجازه دفاع از پایان نامه را ندارد و تنها یک نیمسال با رعایت سقف مجاز سنوات تحصیلی به وی فرصت داده می شود تا با اخذ مجدد حداکثر ۱۰ واحد از درسهایی که با نمره کمتر از ۱۴ گذرانده است، میانگین کل واحدهای گذرانده را به حداقل ۱۴ برساند، در این صورت اجازه دفاع از پایان نامه به وی داده می شود.
چنانچه دانشجویی تمام واحدهای آموزشی دوره را با میانگین کل حداقل ۱۴ گذرانده باشد ولی نتواند یا نخواهد از پایان نامه خود دفاع کند باید در مدت مجاز تحصیلی، معادل تعداد واحد پایان نامه و طبق نظر گروه آموزشی، واحد یا واحدهای درسی مرتبط را با رشته تحصیلی اخذ و با میانگین کل حداقل ۱۴ بگذراند تا در دوره مذکور به شیوه آموزشی دانش آموخته شود. نوع شیوه دانش آموختگی در دانشنامه قید می شود.

ارایه گواهی به دانشجویانی که نتوانستند دوره تحصیلی را تمام کنند
دانشجویی که به هر دلیل نتواند دوره تحصیلی را به پایان برساند، فقط گواهی گذراندن واحدهای درسی به وی اعطا می شود.

محرومیت از تحصیل دانشجویی که حین تدوین پایان نامه تخلف آموزشی کند
چنانچه دانشجو در حین تدوین پایان نامه اقدام به تخلف علمی (سرقت علمی، جعل، تقلب، کپی برداری و غیره) کند و این موضوع از سوی موسسه اثبات شود، از ادامه تحصیل محروم و صرفا گواهی مبنی بر تعداد واحدهای گذرانده دریافت می کند.

ابطال مدرک در صورت احراز و اثبات تخلف
احراز و اثبات تخلف علمی دانشجو پس از اتمام پایان نامه از سوی موسسه، منجر به ابطال مدرک تحصیلی صادر شده خواهد شد.
تاریخ دانش آموختگی، روز دفاع قابل قبول از پایان نامه از سوی موسسه، منجر به ابطال مدرک تحصیلی صادر شده خواهد شد.
موسسه می تواند بخشی از اختیارات خود در این آئین نامه را به گروه آموزشی یا یک کمیته منتخب، تفویض کند.

مسئولیت حسن اجرای این آئین نامه و هر گونه پاسخگویی قانونی مترتب بر آن، بر عهده موسسه است و نظارت بر اجرا و تفسیر مفاد آن بر عهده معاون آموزشی وزارت است.

این آئین نامه در یک مقدمه، 30 ماده و 21 تبصره در جلسه شماره ۸۶۶ مورخ 7 مهرماه 1394 به تصویب شورای عالی برنامه ریزی آموزشی رسید و برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی 95-1394 و پس از آن لازم الاجرا است.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 27 اردیبهشت 1395

    با سلام دعای فراوان در این ایام شعبانیه به تمام کسانی که در تلاشند تا نمرات ردی از تمام ورودی های ارشد حذف شود خدایا به ئهمه کمک کن وما هم بعد از چندین سال فارغ التحصیل شویم

  2. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 28 اردیبهشت 1395

    با سلام پشتیبان عزیز ایاخبری از حذف نمره ردی از ورودی های ارشد 90 دستتون رسید خواهشا راهنمایی وجواب دهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 اردیبهشت 1395 :

    سلام
    فعلا خبر جدیدی نیست.

  3. نویسنده دیدگاه : مرریم - در تاریخ : 29 اردیبهشت 1395

    سلام من 27 دوشنبه دانشگاه اهواز رفتم و با کارشناس گروه صحبت کردم گفتند فقط برای ورودیهای 94 اعمال میشه. واقعا حرفشون صحت داره ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 اردیبهشت 1395 :

    سلام
    هنوز ابلاغ نشده و جزئیات آن اعلام نشده

  4. نویسنده دیدگاه : نوشین - در تاریخ : 1 خرداد 1395

    سلام
    چرا اعلام نمیکنن؟؟؟؟؟؟
    از سه شنبه امتحانات شروع میشه

  5. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 2 خرداد 1395

    پشتیبان عزیز از اینکه شما با صبر وحوصله جواب سوالات مارا می دهی بسیار ممننونم .تورا خدا یه خبری بدهید که حذف نمره ردی چی شد شامل همه ورودی ها شد یا نه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 خرداد 1395 :

    هنوز جزئیات بیشتر اعلام نشده. در حال پیگیری هستیم. حتما خبر جدیدی باشد اطلاع خواهیم داد

  6. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 2 خرداد 1395

    خدا اجرتون بده بسیار ممنونم

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 3 خرداد 1395

    با سلام ،شرکت در کلاسهای درسی ارشد فراگیر الزامی هست یا خیر؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 3 خرداد 1395 :

    سلام
    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد بجز دروسی که واحد عملی دارد و دروسی که بدون منبع هستند

  8. نویسنده دیدگاه : Maryam - در تاریخ : 4 خرداد 1395

    با سلام من داشجوی ارشد پیام نور هستم با نمرات ردی وسه ترم خوندن معدلم زیر ۱۲ است اگه نمرات ردی حذف بشه معدلم با لا میاد دانشگاه میگه انصراف بده چون جای جبران نیست میخواستم ببینم نمرات ردی حذف میشه یا خیر اگه نمیشه تا انصراف بدم با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 4 خرداد 1395 :

    سلام
    فعلا ابلاغیه ای در این مورد اعلام نشده و مشخص هم نیست

  9. نویسنده دیدگاه : Roya - در تاریخ : 5 خرداد 1395

    با سلا من برای جبران کمبود معدل در ارشد چند واحد میتوانم بگیرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 خرداد 1395 :

    سلام
    خود کارشناس رشتتون تشخیص می دهد و به شما اعلام می کند

  10. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 5 خرداد 1395

    باسلام
    ورودی 95 برای ارشد هستم و بعلت مشغله کاری
    نمی توانم ترم تابستانی داشته باشم در مهر 95 چند واحد وچه دروسی را می توانم انتخاب واحد نمایم. با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 خرداد 1395 :

    سلام
    سیستم خودش برایتان در ان زمان مشخص می کند

  11. نویسنده دیدگاه : Ali - در تاریخ : 5 خرداد 1395

    باسلام من تمام واحدهای ارشد را پاس کردم معدلم ۱۲شده حالا میگن مدرکتان را نمیدیم چون معدلتان کم است لطفا مرا راهنمای کنید چه کار کنم من دیگه وقتم ندارم چون دو ساله دیگه باز نشیته میشم خیلی تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 خرداد 1395 :

    سلام
    دوست عزیز راهنمایی ندارد و درست گفتند و باید معدل در ارشد حداقل 14 باشد تا فارغ التحصیل شوید و به شما مدرک داده شود. باید دروس جبران معدل بگذرانید تا اگر تواستید معدل خود را جبران کنید در غیر اینصورت بدون مدرک دانشگاه را تمام خواهید کرد

  12. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 خرداد 1395

    با عرض سلام وادب واحترام
    جهت اخذ مدرک ارشد رشته تاریخ ایران اسلامی غیر مرتبط با رشته کارشناس ام چندواحد می بایست بگذرانم؟

    ممنون از پاسخ گوی شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 خرداد 1395 :

    سلام
    کارشناس رشتتون باید تشخیص دهد که چه تعداد دروس جبرانی باید بگذرانید به غیر از دروس اصلی

  13. نویسنده دیدگاه : Ahmad - در تاریخ : 7 خرداد 1395

    با سلام من از ۲۴ واحدی که گرفتم ۱۲واحد را با نمره ۱۲پاس کردم و معدلم ۱۱۰۶۸ شده و ۱۷ واحده دیگه دارم ارشد هم مستم دانشگاه به من میگه شما نمیتوانید دیگه جبران کنید باید بیاید به صورت فراگیر مجددا دروس را بگیرید لطفا مرا راهنمای کنید چکار کنم با سپاس

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 خرداد 1395 :

    سلام
    شما باید معدل کلتون رو به 14 برسونید!! به نظر خودتون میتونید با تعداد واحد باقیمانده معدل خودتون رو به 14 برسونید؟؟ اگر میتونید ادامه دهید

  14. نویسنده دیدگاه : Ahmad - در تاریخ : 7 خرداد 1395

    با سلام در صورت انمام واحدها اگر معدل ۱۴نشد اموقت چه کار باید کرد ل؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 خرداد 1395 :

    سلام
    باید دروس حبران معدل اخذ کنید. یعنی دروسی که نمراتش بین 12 تا 14 می باشد

  15. نویسنده دیدگاه : Payam - در تاریخ : 7 خرداد 1395

    با سلام آیا حذف نمرات ردی برای کل ارشدها تصویب شده یا این فقط یک شایعه است با تشکر فراوان.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 خرداد 1395 :

    سلام
    بله تصویب شده ولی هنوز جزئیان کامل ان اعلام نشده

  16. نویسنده دیدگاه : Payam - در تاریخ : 7 خرداد 1395

    سلام حتی برای ورودیهای ۹۲ آیا شما اطلاع دارید که جزییات آن کی ابلاغ میشودخیلی سپاس خبر خوبی بود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 خرداد 1395 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست متاسفانه

  17. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 7 خرداد 1395

    تورا به خدا قسم تلاش کنید که شامل همه ورودی ها ی ارشدبشه تاما هم از این بلا تکلیفی نجات پیدا کنیم وفارغ التحصیل شویم دعا گویتان هستیم

  18. نویسنده دیدگاه : Nina - در تاریخ : 7 خرداد 1395

    آیا حذف نمره ردی برای تمامی ورودی های ارشد مربوط به سالهای قبل از ۹۳ نیز میشود یعنی برای همه دانشجویان قبل هم تصویب شده فقط ابلاغ نشده ممنون میشم اطلاع دهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 خرداد 1395 :

    اصلا مشخص نیست و هنوز جزئیات ان اعلام نشده است

  19. نویسنده دیدگاه : zandi - در تاریخ : 8 خرداد 1395

    سلام ببخشید من ورودی94هستم آیا حذف نمره ردی صحت داره .

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 خرداد 1395 :

    سلام
    هنوز جزئیات ان اعلام نشده

  20. نویسنده دیدگاه : Parham - در تاریخ : 10 خرداد 1395

    با سلام نتیجه حذف نمرات ردی مشخص شد آخه ما که تنبل نبودیم که معدلمان کم شده بخاطر مشکلات این وضعیت پیش اومده این بی انصافی بعد از کسب نمره قبولی دو باره نمره ردی را حساب کنند شما از ما پشتیبانی کنید تا خداوند شما را توفیق دهد انشا ا…تشکر

  21. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 خرداد 1395

    سلام

    آیا در امتحان پایان ترم زبان تخصصی ارشد تاریخ بیشتر مترادف ملاک است یا ترجمه متن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 خرداد 1395 :

    سلام
    دوست عزیز نمونه سوالات نیمسال های قبل رو مطالعه کنید ببنید به چه صورت هست

  22. نویسنده دیدگاه : فرناز - در تاریخ : 12 خرداد 1395

    با سلام و خسته نباشید بر پشتیبان عزیز که جوابگو سوالاهای ما هستین
    آیا حذف نمره ردی بر دانشجویان ورودی قبل ۹۳ هم شامل میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 خرداد 1395 :

    سلام
    برای پیام نور هنوز جزئیات تصویب اعلام نشده

  23. نویسنده دیدگاه : ایمان - در تاریخ : 13 خرداد 1395

    سلام آیا تا پایان ترم نمرات ردی برای ارشدها حذف میشود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 خرداد 1395 :

    سلام
    مشخص نیست

  24. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 13 خرداد 1395

    با سلام پشتیبان عزیز دانشجوی ارشد هستم برای جبران معدل سه درس بر داشتم که دو درس را به علت مشکلی که برایم پیش امد نتوانستم امتحان دهم ولی یکی دیگر را که امتحان دادم 18 شدم باز هم معدلم پایین است خواهشمندم راهنمایی کنید چکار باید کنم یعنی این درس ها را تابستان بمی توانم بگیرم تا معدلم جبران شود اگر نمر ه های ردی حذف شون معدلم مشکلی ندارد و می توانم پایان نامه ام را اراتئه دهم خواهش می کنم کمک کنید پنج سال است که با دانشگاه ومشکلاتم می جنگم ولی به هیچ نتیجه ایی نرسیدم

  25. نویسنده دیدگاه : ساغر - در تاریخ : 15 خرداد 1395

    سلام بر پشتیبان و دوستان عزیز
    من ارشد آموزش محورم هستم
    ترم آخرم مرکز اردبیل
    همکلاسی من هفته قبل رفته برای فارغ التحصیلی- ورودی 91 بود- تمام دروس افتاده اش کد 3 گرفته بود
    نگران نباشید
    شامل حال همه شده قانون حذف نمرات مردودی- فقط زمان فارغ الحصیلی اعمال میشه

  26. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 15 خرداد 1395

    پشتیبان عزیز: سلام
    لطفاً در صورتی که به دست اندرکاران امر دسترسی دارید با توجه به اینکه فرموده اید مسئولین مدام در حال تغییر هستند ، نسبت به یاد آوری و پیگیری موضوع محض رضای خدا اقدام نمایید.
    مشکل مربوط به تعداد کثیری از فرزندان این مرز و بوم می باشد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 خرداد 1395 :

    سلام
    قانون حذف نمرات ردی تصویب شده ولی هنوز جزئیات ان که برای چه ورودی هایی اعمال می شود اعلام نشده. در حال پیگیری هستیم اگر به نتیجه برسیم حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  27. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 16 خرداد 1395

    با سلام پشتیبان عزیز همه ما بعد از خدا چشم امیدمان به شماست به حق ماه مبارک رمضان .ماه عزیز خدا که نزدیک است حذف نمره ردی شامل کل دوره های تحصیلی شود من ورودی 90 هستم تا از بلاتکلیفی وهزینه سر سام اور که اندازه دکترا شد در بیاییم

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 خرداد 1395

    با سلام .پشتیبان عزیز هم اکنون خبری در خصوص حذف نمره ردی شنیدم که ورودی های 94 به بعد نمره ردی حذف و ورودی های قبل از انها اگر در یک درس چند بار مردود شد ه ا ند فقط یکی از نمر ه های مردودی در معدل تاثیر می گذارد .خدا وکیلی این چه شیو ه ایی است -اکثر افراد هر درس را دو بار بیشتر بر نداشتند تورا به خدا . قسم حرف و ناراحتی هایمان را به گوش کسانی که این قوانین را طرح می کنند برسانید .ما این همه مدت امید داشتیم امیدمان را نامید نکنید این شامل تمام دوره ها شود ما که چندین سال است در این مقطع هستیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1395 :

    سلام
    برای پیام نور هنوز جزئیات ان اعلام نشده
    اینی که شما گفتید برای دانشگاه ازاد تصویب شده .ولی هنوز جزئیات حذف نمرات ردی ارشد در پیام نور اعلام نشده

  29. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 خرداد 1395

    از اینکه بار دیگر به ما امید دادی ممنونم .کاش همه ی مسئولین به دلسوزی شما بودند

  30. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 خرداد 1395

    با ذسلام ببخشید معرفی به استاد در ترم تابستان هست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1395 :

    سلام
    بله

  31. نویسنده دیدگاه : احمد - در تاریخ : 20 خرداد 1395

    با سلام اگه برای ترمیم معدل یه درس رو انتخاب کنیم و معدل دوباره به 14 نرسه آیا می توان دوباره همان درس رو انتتخاب کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 خرداد 1395 :

    سلام
    دروسی به شما داده می شود که نمراتش بین 12 تا 13.99 می باشد

  32. نویسنده دیدگاه : Mino - در تاریخ : 20 خرداد 1395

    سلام خبر جدیدی در رابطه با حذف نمرات ردی ارشدها مشخص شده با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1395 :

    سلام
    خیر فعلا

  33. نویسنده دیدگاه : Ali - در تاریخ : 21 خرداد 1395

    با سلام من یک درس که بین آموزش محور وپژوهش محور مشترک است را اشتباهی به جای آموزشی پژوهشی انتخاب کردم حالا قبل از امنحان میتوانم کد درس مربوطه را تغییر دهم اگه با آموزش صحبت کنم با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1395 :

    سلام
    خیر نمی شود

  34. نویسنده دیدگاه : Ali - در تاریخ : 21 خرداد 1395

    سلام پس اگه امتحان دادم آیا نمره درس در کارنامه برایم ثبت میشود چون من آموزشی هستم اما پژوهشی انتخاب کردم یا این درس کلا حذف میشود تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 خرداد 1395 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست

  35. نویسنده دیدگاه : Ali - در تاریخ : 21 خرداد 1395

    سلام لطفا مرا راهنمایی کنید آیا امتحان بدم یا خیر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 خرداد 1395 :

    سلام
    ما هیچ نظری نداریم دوست عزیز
    امتحان بدید ضرری نداره

  36. نویسنده دیدگاه : ناهید - در تاریخ : 22 خرداد 1395

    سلام ببخشید یک سوال داشتم کسانی که در امتحان الکترونیکی شرکت می‌کنند نمره میان ترم آنها حذف میشود و براساس ۲۰محاسبه مشود یا نه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 22 خرداد 1395 :

    سلام
    خیر میان ترم دارند و حذف نمی شود

  37. نویسنده دیدگاه : جمشید - در تاریخ : 22 خرداد 1395

    سلام پشتیبان عزیز
    خسته نباشید
    من این ترم درس جبران معدل گرفته بودم، دو تاش 19/5 و 18/33 شد
    اما امتحان امروزم 11 شد
    قبلا 13/33 بود
    حالا کدوم نمره حساب میشه؟؟؟ این نمره که افتادم حذف میشه؟؟؟ لطفا پاسخ بدین، متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 خرداد 1395 :

    سلام
    بالاترین نمره ثبت می شود

  38. نویسنده دیدگاه : نوشین - در تاریخ : 22 خرداد 1395

    سلام پشتیبان عزیز
    امروز از کارشناس رشته درباره ی حذف نمرات ارشد پرسیدم گفتن آیین نامه اصلاحی برای ورودی 94 اعمال میشه اگر درس با نمره 14 پاس کنن و پفتن شامل ورودی 92 نمیشه؟
    حرفشون صحت داره؟؟؟؟ ا
    خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 خرداد 1395 :

    سلام
    هنوز ابلاغ نشده و مشخص نیست

  39. نویسنده دیدگاه : نرگس - در تاریخ : 23 خرداد 1395

    سلام بر شما جناب پشتیبان
    جسارتا خبری از اجرای حذف نمرات ردی از معدل ارشد نشد؟
    البته منظور ورودی های قبل از 94 هست؟؟؟
    شما اطلاع ندارید؟
    با تشکر از پیگیری

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 23 خرداد 1395 :

    سلام
    خیر فعلا خبر جدیدی نیست

  40. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 23 خرداد 1395

    سلام بر شما پشتیبان عزیز و همیشه پاسخگو
    با توجه به پیام بالا
    خواهش میکنم اگر خبری شد تو رو خدا اطلاع بدین
    سپاس فراوان

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top