چاپ خبر

مجازی شدن دانشگاه، بسیاری از مشکلات دانشجویان را مرتفع می‌کند

پایگاه خبری PNUNA : سرپرست دانشگاه پیام نور واحد هرسین، گفت: مجازی شدن دانشگاه، به‌طورحتم بسیاری از مشکلات دانشجویان را مرتفع خواهد ساخت و باعث افزایش کارایی این دانشگاه خواهد شد.

به گزارش اخبار پیام نور ( PNUNA ) :هرسین، عابدین پیری افزود: درحال حاضر 1668 دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند که 1031 نفر از این افراد را دانشجویان دختر و 637 نفر را نیز دانشجویان پسر تشکیل می‌دهند.

وی اظهار داشت: از جمع دانشجویان این دانشگاه 296 نفر جدید الورود هستند که 186 نفر آنها را دختر و 110 نفر نیز پسر تشکیل می‌دهند.

پیری در ادامه از وجود یازده رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور هرسین خبر داد و گفت: علوم تربیتی، زبان و ادبیات فارسی، حسابداری، تاریخ، ریاضی، زبان و ادبیات عرب، حقوق، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و الهیات در دو گرایش فلسفه و کلام و علوم قرآنی از رشته‌های موجود در این دانشگاه هستند.

وی افزود: حسابداری با 224 دانشجو مهمترین رشته تحصیلی دانشگاه محسوب می‌شود.

پیری با اشاره به اینکه برای سال تحصیلی آینده درخواست ایجاد دو رشته روانشناسی و تربیت بدنی شده است، گفت: با توجه به در اختیار داشتن دستیار علمی تربیت بدنی انتظار می‌رود برای سال آینده این رشته به سایر رشته‌های تحصیلی دانشگاه افزوده شود اما هنوز هیچ‌گونه موافقتی از سوی مسوولین استان و دانشگاه مرکزی تهران برای ایجاد و راه اندازی رشته روانشناسی صورت نگرفته که به نظر می‌رسد این امر به‌دلیل محدودیت فضای فیزیکی دانشگاه باشد.

پیری با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری 74 استاد حق التدریسی در دانشگاه پیام نور هرسین مشغول به تدریس هستند، خاطرنشان کرد: 8 دستیار علمی و 12 کارمند نیز در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند که به جز بخش‌های خدمات و نگهبانی خوشبختانه در سایر بخش‌ها با کمبود نیروی انسانی مواجه نیستیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور هرسین در ادامه از راه اندازی سلف غذاخوری این دانشگاه طی مدت دو ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: مقدمات اولیه کار انجام و محل آن نیز مشخص شده و اگر مشکل خاصی بوجود نیاید تا دوماه آینده و حداکثر تا پایان ترم تحصیلی جاری، این سلف راه اندازی و دانشجویان از آن بهره‌مند خواهند شد.

پیری افزود: ایجاد سلف غذاخوری در واقع امتیازی بود که در زمان مدیریت سابق دانشگاه به آن اعطا شده بود، اما به‌دلیل نامعلومی رییس وقت دانشگاه این امتیاز خاص را به دانشگاه پیام نور قصرشیرین واگذار کرده بود که خوشبختانه با رایزنی‌های فراوان موفق به بازپس گیری آن شدیم.

وی در خصوص مهمترین اقدامات انجام شده در این دانشگاه طی ماه‌های اخیر، گفت: ایجاد کانون قرآن عترت، راه اندازی مشاوره جوان، برگزاری جشن دانشجویان جدید الورود و تجلیل از دانشجویان مدال آور و دارای مقام‌های کشوری، تقدیر از دانشجویان فعال در عرصه فرهنگی و هم‌چنین دانشجویان ممتاز ترم‌های تحصیلی گذشته، تجهیز اتاق رایانه و ایجاد فضای جدید برای کتابخانه، راه اندازی اتاق انتشارات و اختصاص سالن‌های مطالعه مجزا برای دانشجویان دختر و پسر از جمله این اقدامات بوده‌اند.

سرپرست دانشگاه پیام نور هرسین در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برخی انتقادها مبنی بر عدم حضور وی در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه گفت: در روز برگزاری جلسه فوق بنده در جلسه مهمتری که با حضور دکتر فرشادفر و برخی دیگر از مسوولین پیام نور کرمانشاه در خصوص پیگیری مسائل مربوط به دانشگاه پیام نور هرسین برگزار شده بود، حضور یافته بودم.

وی افزود: دلیل عمده دیگر، عدم اطلاع از مفاد جلسه بود و از این مسئله بی اطلاع بودم که قرار است در خصوص مسائل مربوط به دانشگاه و دانشجویان بحث شود.

پیری در ادامه تاکید کرد: هر زمان که دانشجویان دانشگاه خواهان برگزاری جلسه پرسش و پاسخ باشند بنده با کمال میل و رغبت به همراه سایر همکاران در این جلسه حضور یافته و پاسخ‌گوی پرسش‌ها و درخواست‌های دانشجویان خواهیم بود.

وی هم‌چنین به برخی مشکلات دانشجویان دانشگاه خصوصاً در رابطه با تاخیر در اعلام نمره‌های آنان اشاره و تصریح کرد: این تاخیر ممکن است به دلایل گوناگون اتفاق افتاده باشد که انتخاب واحد خارج از سقف دانشجو و مشخص نبودن کد دروس و یا صحیح وارد نکردن آن در پاسخنامه از جمله این دلایل است.

پیری افزود: در برخی مواقع مشاهده شده که متاسفانه برخی مسوولین دانشگاه در انجام امور دانشجویان کوتاهی می‌کنند که دانشجویان دانشگاه می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه کم کاری از سوی این افراد به بنده مراجعه تا ضمن برخورد با افراد خاطی در جهت رفع مشکلات آنها اقدامات لازم صورت بگیرد، هر چند در جلساتی که با همکاران خود داشته‌ام از آنها خواسته و موکداً توصیه کرده‌ام تا در اسرع وقت به مشکلات و کارهای دانشجویان رسیدگی شود.

وی مجازی شدن دانشگاه پیام نور را در رسیدن آن به رشد و پیشرفت بسیار موثر ارزیابی و خاطرنشان کرد: مجازی شدن دانشگاه قطعاً بسیاری از مشکلات دانشجویان را مرتفع خواهد ساخت و باعث افزایش کارآیی این دانشگاه خواهد شد.

پیری در خاتمه با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور هرسین افرادی بسیار پرتلاش و مستعد هستند، گفت: پذیرفته شدن چهار نفر از دانشجویان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و کسب مقام‌های استانی و کشوری خصوصاً توسط دختران دانشجو موید همین مطلب است و امیدواریم بتوانیم در آیند خدمات مطلوب‌تری را به آنها ارایه دهیم.

.

.

مرجع: ایسنا

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 3 شهریور 1396

    امتحانات الکترونیکی صرردارد برای دانشجویان پس درنتیجه امتحانات باید عادی برکزارشود

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top