چاپ خبر

اخبار مهم مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان هرمزگان

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : اجرای برنامه های باشکوه فرهنگی و هنری توسط اداره فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس . برگزاری شب شعر دفاع مقدس با عنوان الفبای مقدس با حضور شاعران برجسته استان در دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس و…..

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان:


اجرای برنامه های باشکوه فرهنگی و هنری توسط اداره فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی با شکوه خاص در دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس اجرا می شود.

دکتر پورعلیمردان، مسئول امور جاری این مرکز با تشریح برنامه های ویژه این هفته به برگزاری نمایشگاه عکس با موضوعات دوران دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور،سنگر بندی یادمان جبهه جلو درب ورودی اصلی دانشگاه،نصب بنر با موضوع دفاع مقدس و پرچم در سراسر محوطه دانشگاه ، برگزاری نمایشگاهی از موضوعات و مطالب خواندنی و ایستگاه صلواتی به همت بسیج دانشجویی و پخش موسیقی با مضامین حماسی دفاع مقدس در محوطه دانشگاه اشاره نمود و افزود برگزاری این گونه مراسمات نظام را از گزندها نگه می دارد و باعث خیر و برکت است.


برگزاری شب شعر دفاع مقدس با عنوان الفبای مقدس با حضور شاعران برجسته استان در دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس، شب شعر الفبای مقدس به همت کانونهای فرهنگی، هنری و علمی این دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور دکتر فرخی سرپرست دانشگاه پیام نور استان،دکتر پورعلیمردان مسئول امور جاری مرکز بندرعباس،آقای امینی زاده فرماندار بندرعباس و سرهنگ دهقانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، در محل دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال گسترده شاعران برجسته استان و دانشجویان روبرو گردید در ابتدا دکتر فرخی سرپرست دانشگاه پیام نور استان با اشاره به ایثار مردان و زنان این مرز و بوم در دفاع مقدس افزودند: نکته ای که باید دشمنان این آب و خاک در نظر داشته باشند این است که ملت ایران با هر دین و مذهبی،سرزمین و ارزشهای دینی خود را از هر چیزی بالاتر دانسته و حاضرند با تمام وجود در راه آن جانفشانی کنند، این گونه ایثار و فداکاریها از حس وطن خواهی و عشق به آموزه های دینی به عنوان عامل رشد و ارتقاء توان رزمی سود جسته و آن را در هیچ جای جهان نمی توان یافت.

سپس در ادامه دکتر پورعلیمردان مسئول امور جاری مرکز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتهای شهدا و ایثارگران دفاع مقدس گفت: اگر ما به دنبال رسیدن به رضایت خداوند و شهدا از خودمان هستیم باید راه آنها را بیش از پیش ادامه داده و لحظه ای از آرمانهای آنان فاصله نگیریم.

سرهنگ دهقانی نیز در این مراسم ضمن سخنانی ، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

خاطرنشان می شود در این مراسم 15 نفر  از شاعران به قرائت آثار خود پرداختند که موجب تحسین همگان گردید.


راهیابی 6 نفر از فارغ التحصیلان پیام نور واحد بندرخمیر به مقطع کارشناسی ارشد

شش نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر در دوره های کارشناسی ارشد پذیرفته شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر تعداد 6 نفر از فارغ التحصیلان این مرکز در دانشگاه های آزاد، روزانه و پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به شرح ذیل پذیرفته شدند

1.  ولید قائم مقامی – ارشد ادبیات عرب – دانشگاه علامه طباطبایی تهران
2. سمیه دهقان پیر – ارشد ادبیات عرب – دانشگاه خلیج فارس بوشهر
3. مهدی صادقی – ارشد مدیریت بیمه – دانشگاه آزاد
4. حامد درآینده – ارشد جغرافیا – دانشگاه پیام نور قشم
5. سهیلا لشتغانی پور – ارشد مطالعات زنان – دانشگاه آزاد بافت
6. سمیه برکم – ارشد مدیریت بازاریابی – دانشگاه پیام نور قشم

لازم به ذکر است از این دانشجویان با اهدا جوایز تقدیر به عمل امد.


 راهیابی 2 نفر از کارکنان دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر به مقطع کارشناسی ارشد

2 نفر از کارکنان دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر  موفق به راهیابی به مقطع کارشناسی ارشد شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر ،سیدمحسن قتالی و زیبا شیرازی پور  در رشته جغرافیا به دانشگاه پیام نور قشم راه یافتند.


جلسه مدیران امور فرهنگی و اجتماعی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در سال جدید تحصیلی

امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به منظور برنامه ریزی هرچه دقیقتر در زمینه های مختلف برای سال تحصیلی جدید جلسه ای برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان این جلسه که در راستای پیشبرد امور بهتر دانشجویی،فرهنگی و فوق برنامه،تربیت بدنی و ارائه راهکار جهت ایجاد انگیزه مشارکت دانشجویان در این زمینه برگزار شد  مدیران فرهنگی 14 مرکز و واحد استان شرکت داشتند. در این جلسه ضمن ارائه آیین نامه های جدید، هر یک از اعضا مشکلات ، نقطه نظرات و برنامه های پیشنهادی خود را ارائه نموده و با ارائه راهکارهای مختلف از تجربیات یکدیگر استفاده کردند.


حضور مسئولین، کارکنان ، اساتید و اعضای هیئت علمی، دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس در مراسم یادواره شهدای بندرعباس

 مسئولین،کارکنان،اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس در مراسم یادواره شهدای بندرعباس شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نورمرکز بندرعباس ،در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس،در محل گلزار شهدای بندرعباس انجام گرفت همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی همراه بود در این مراسم باشکوه که با استقبال گرم عموم مواجه شده بود ،مسئولین، کارکنان ، اساتید و دانشجویان مرکز بندرعباس حضور فعال داشتند.

خاطرنشان می شود دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس تا کنون دوبار یادواره شهدای دانشجویی استان را برگزار نموده است که با پخش زنده از صدا و سیمای مرکز خلیج فارس مخاطبان زیادی داشته است.


اقدامات انجام شده جهت استقبال دانشجویان ورودی جدید در واحد بستک

دانشگاه پیام نور واحد بستک جهت استقبال و راهنمایی دانشجویان ورودی جدید با هدف ایجاد رغبت و انگیزه بیشتر در دانشجویان ستاد استقال را فعال نمود.

به گزارش روابط عمومی این واحد حسب بخشنامه مورخه 24/6/90 از جمله اقدامات انجام شده توسط دانشگاه بخش آموزش و امور فرهنگی به شرح ذیل می باشد.

1-  تهیه بنر و پارچه نوشته به منظور خوشامدگویی و تبریک سال جدید تحصیلی
2-  تهیه تراکت به منظور معرفی دانشگاه پیام نور و همچنین پیام نور واحد بستک
3-  تهیه تراکت و رشته های موجود در واحد بستک
4-  تهیه آرایش ترمی و توزیع بین دانشجویان
5-  مصاحبه ریاست واحد با رسانه های ملی در خصوص برنامه های سال جدید
6-  دیدار با امام جمعه شهرستان و درخواست از ایشان به منظور صحبت پیرامون دانشگاه پیام نور در خطبه های نمازجمعه
7- دعوت از نماینده ولی فقیه جهت سخنرانی در جشن استقبال
8-  ایجاد نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه

خاطرنشان می شود دانشگاه پیام نور واحد بستک در سال 81 با یک رشته و 65 نفر دانشجو راه اندازی گردیده و در حال حاضر دارای 1800 دانشجو در 15 رشته تحصیلی می باشد، رشته های جدید این واحد در سال جدید تحصیلی که برای اولین بار پذیرش دانشجو دارد شامل فیزیک اتمی- مولکولی، مدیریت صنعتی و مهندسی کامپیوتر در دو گرایش نرم افزار و سخت افزار می باشد.همچنین این واحد طی سه سال متوالی رتبه اول علمی را در استان و منطقه در رشته های علوم تربیتی و ریاضی کسب نموده است.


جلسه کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس در آستانه سال جدید تحصیلی

جلسه کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس در سالن کتابخانه این دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه  پیام نور استان هرمزگان و مسئول امور جاری مرکز بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در ابتدا دکتر پورعلیمردان مسئول امور جاری مرکز بندرعباس،با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با آغاز سال تحصیلی را مایه خیر و برکت دانست و افزود خیلی از شهدای نظام از بین دانشجویان بودند که جهت دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب تحصیل را رها نموده و باعث افتخار ما گردیدند.

هم اکنون در زمان کنونی که جنگ نرم به شدت بیداد می کند، ادامه راه این شهداء به صورت مقابله با جنگ نرم وظیفه یکایک ماست و دانشگاهها در خط مقدم این نبرد قرار دارند که ادای دین کوچکی نسبت به این دلاورمردان است.

ایشان در ادامه از پیگیرهای ریاست استان در خصوص تفکیک مرکز بندرعباس از ستاد استانی تقدیر نمود.

سپس دکتر فرخی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی از تلاشهای اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بندرعباس در جهت بهبود انجام امور ابرازخرسندی   کرد و به شرح فعالیتهای انجام شده در حیطه ساماندهی بیشتر فعالیتهای مرکز و استان در پی تفکیک ستاد استانی از مرکز بندرعباس پرداخت.

وی در ادامه در خصوص آخرین بخشنامه ها و آئین نامه های سازمان دررابطه با اعضاء هیئت علمی، ساماندهی نیروهای انسانی ،نحوه تبدیل وضعیت کارکنان و تشکیل شوراهای مختلف برای تصمیم گیری بهتر، صحبتهایی ایراد نمود.

دکتر فرخی در ادامه به سوالات مدیران قسمتهای مختلف و کارکنان در خصوص مسائل آموزشی، مالی، عمرانی، سیستم اتوماسیون اداری ،راه اندازی سایت متمرکز استان ، فرهنگی، روابط عمومی وهمچنین نحوه اعمال اضافه کار  پاسخ گفت.

در پایان دکتر پورعلیمردان به اقدامات انجام شده در مرکز بندرعباس پس از تفکیک از ستاد استانی اشاره نموده و در خصوص طرحهای رفاهی کارکنان، عمرانی ،فرهنگی و آموزشی مرکز بندرعباس تشکر نمود و تکریم ارباب رجوع را خطاب به عنوان اولویت مهم کارکنان این مرکز دانست.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : اطاعت - در تاریخ : 21 آبان 1391

    من از سایت شما لذت بردم

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top