پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 92-91 دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : پاسخ به سوالات متداول دانشجویان در مورد انتخاب واحد نیمسال اول 92-91 دانشگاه پیام نور

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : با توجه به حجم بالای سوالات دانشجویان ، برخی سوالات متداول در اینجا جواب داده می شود. لطفا قبل از ارسال نظر حتما مطالب زیر را مطالعه کنید . سوالات تکراری بدون استثنا حذف می شوند:

آغاز ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور / نکات بسیار مهم انتخاب واحد

1– اخذ درس آشنایی با دفاع مقدس:

تمام دانشجویانی که از نیمسال اول 92-91 به بعد فارغ التحصیل می شوند بدون استثنا باید درس آشنایی با دفاع مقدس رو اخذ و پاس نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

2- ارائه نشدن برخی دروس مورد نظر شما:

ارائه کردن دروس دست مراکز هست و مراکز بر اساس برنامه ریزهای خود دروس را ارائه می دهند. پس اگر درس مورد نظر شما ارائه نشده به مرکزتان مراجعه کنید و درخواست ارائه درس مورد نظر را بدهید و اگر درخواست زیاد باشد آن درس را ارائه می دهند. احتمال ارائه شدن برخی از دروس در حذف و اضافه وجود دارد.

3- رعایت نکردن پیش نیازها و اخذ 24 واحد درسی برای دانشجویان ترم آخری:

داشجویانی ترم آخری محسوب می شوند که حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی داشته باشند. این دانشجویان می توانند بدون رعایت پیش نیازها و بدون توجه به ملاک معدل ترم قبل تا سقف 24 واحد اخذ کنند (البته باید حتما معدل کل بالای 12 باشد) –  این دانشجویان باید برای اخذ 24 واحد حتما از طریق مرکزشان اقدام کنند.

4- اخذ 2 درس که در یک تاریخ و در یک ساعت امتحان آنها باشد:

دانشجویانی که می خواهند 2 درس را اخذ کنند ولی تاریخ و ساعت آنها یکسان هستند باید برای اخذ این دروس به مرکزشان مراجعه کنند تا مرکز مورد نظر این دروس را برای آنها انتخاب واحد کنند.

5- دریافت برنامه کلاسی:

برای دریافت برنامه کلاسی باید به سایت مرکزتان و یا به خود مرکز مورد نظر مراجعه کنید.

6- انتخاب واحد در حذف و اضافه:

طبق اطلاعیه سایت گلستان ، دانشجویانی که موفق نشدند در زمان معین شده انتخاب واحد کنند ، می توانند در زمان حذف و اضافه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

7- حذف و اضافه:

در زمان حذف و اضافه محدودیتی در حذف و اخذ دروس وجود ندارد.

8- حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است

دلیل این خطا این است که باید حداقل ۵ واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

9- سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است

این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

10- خطای عدم رعایت پیش نیاز برای برخی دروس !!!

با توجه تایید نمرات و قبول شدن دروس ، برای اخذ برخی از دروس با خطای عدم رعایت پیش نیاز مواجه می شوید که دلیل این امر احتمال بسیار زیاد مشکل سایت گلستان می باشد و برای رفع این خطا باید دروس مورد نظرتان از طرف مرکزتان انتخاب واحد شود. پس برای اخذ اینگونه دروس به مرکزتان مراجعه کنید.

11- انتخاب واحد دانشجویان تغییر رشته

طبق اطلاعیه سایت گلستان دانشجویان تغییر رشته تا زمانی که تکلیف تغییر رشته انها مشخص نشده مجاز به انتخاب رشته نیستند و مشخص نیست این تکلیف کی مشخص می شود ولی احتمال انتخاب واحد این دانشجویان در زمان حذف و اضافه انجام شود.

لیست این سوالات به روز می شود!!!!


تقویم تحصیلی نیمسال اول سال تحصیلی ۹2-۹1 توسط یکی از بازدیدکنندگان عزیز به صورت فایل پی دی اف و زیبا برای استفاده شما دوستان طراحی شده که می توانید از لینک زیر دریافت کنید . (با تشکر از Erfan S-S-P عزیز )

    دریافت تقویم تحصیلی نیمسال اول ۹2-۹1 دانشگاه پیام نور

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ادیب - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    سلام. درسهایی که بصورت الکترونیکی ارائه می شوند سه حالت دارند. دو تای آنها ساعات تشکیل کلاس را می نویسد و یکی از آنها کلاس ندارد. آیا آنهایی که کلاس ندارند خودخوان هستند؟ جلوی این درسها خودخوان ننوشته بلکه نوشته شده اساتید گروه آموزشی. آیا شهریه این درسها بصورت خودخوان محاسبه می شود یا بصورت مجازی؟ لطفا راهنمایی فرمایید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 شهریور 1391 :

    سلام
    اطلاعی نداریم از مرکزتان سوال بفرمایید

  2. نویسنده دیدگاه : biotechnology - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    سلام پشتیبان جون واقعا ازتون متشکرم که سوالات آموزشی ما رو جواب میدید دردو بلاتون بخوره تو سر اونایی که از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکنن ایشاله به آرزوهاتون برسید

  3. نویسنده دیدگاه : محمدی - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    من دانشجوی علوم اجتماعی هستم و در یک ترم همزمان درس امار در علوم اجتماعی و تحقیق نظری رو باهم ور داشتم و در همان ترم هم درسهای جامعه شناسی شهری و صنعتی رو هم ور داشتم و همگی رو پاس کردم حالا که ترم اخری هستم برای فارغ تحصیلی برای من مشکلی بوجود نمی اید خواهشا حذف نکنید وجواب بدهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    خوب دوست عزیز قرار هست چه مشکلی پیش بیاید؟؟ اگر پیش نیاز بودند و با هم اخذ کردید که چرا شاید مشکل به وجود آید و باید به کارشناس رشته خود مراجعه کنید تا وضعیت دروس شما را بررسی کنند

  4. نویسنده دیدگاه : انیشتین - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    با سلام:
    بنده چند روز پیش با صحت کامل انخاب واحد نمودم.
    اما امشب به طور اتفاقی به قسمت انتخاب واحد
    سرزدم که با کمال تعجب متوجه ثبت خطای عدم رعایت پیش نیاز برای درس مکانیک کوانتوم 1در قسمت توضیحات شدم, و سیستم اشتباها مکانیک کوانتوم 2 را تحت عنوان پیش نیاز مطرح نموده.
    حال با توجه به اتمام زمان انتخاب واحد در امشب و اهمیت انتخاب درس فوق الذکر چه راهکاری پیشنهاد می فرمایید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    مشکلی ندارد فردا سیستم همچنان باز هست و به مرکزتان مراجعه کنید تا بررسی شود

  5. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    سلام
    فعلا درسهایی که ظرفیت خالی دارند اخذ کنید تا در حذف و اضافه اگر ظرفیت ها افزایش داشت اصلاح کنید

  6. نویسنده دیدگاه : فریبا رضایی - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    با سلام
    برای من امکان انتخاب هیچ درس خودخوانی وجود نداره .اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید که چرا سیستم خطا میده برای دروس خودخوان؟ من دانشجوی شهرستان هستم و برام مشکله کلاس اومدن
    خواهش می کنم راهنمایی کنید
    مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    دوست عزیز خودخوان یا عادی بودن دروس دست مراکز هست و باید از مرکزتان پیگیری کنید

  7. نویسنده دیدگاه : اسمانی - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    سلام-دیگه واقعا گیج شدم:
    من ترم اخر هستم و فقط 8واحد دارم:
    (4واحد تخصصی + 2واحد اندیشه اسلامی2 و دوواحد اختیاری مربوط به درس اشنایی با کامپیوتر )
    طبق قانون قبلی میتوانستم درس اشنایی با دفاع مقدس را بجای سه درس دیگر گرایش انقلاب اسلامی بعنوان درس عمومی بردارم و من هم اینکار را کردم و در نیمسال دوم89 این درس را پاس کردم و حتی تا هم اکنون نیز در اطلاعات جامع جلوی این درس برای من نوشته: عمومی
    سوال من:
    1-ایا الان باید یکی از دروس عمومی گرایش انقلاب اسلامی را مجددا پاس کنم یا خیر؟
    2-اگر قرار است پاس کنم ایا میتوانم جایگزین یک درس اختیاری (اشنایی با کامپیوتر)کنم یا اینکه کلا 2 واحد اضافه میشود؟
    تاکید میکنم نامه شماره93140/3/د مورخ23/12/90 بند3 گفته که در صورتیکه رشته ای فاقد درس تخصصی باشد این درس بصورت دو واحد اضافی الزامی درج میشود.
    اما رشته من که درس اختیاری زیاد دارد و یکی از انها در ترم اخر برای من مونده. توی دانشگاه هم که کارشناسان خودشان گیج شده اند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    1- بله بابد پاس کنید
    2- بله می توانید جایگزین کنید

  8. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 27 شهریور 1391

    پشتیبان بزرگوار خسته نباشید .اگه این ترم برام مرخصی رد بشه شهریه داره یا نه؟ یعنی بعدا اگه بخوام انصراف بدم یا برگردم بابت مرخصی ازم شهریه می گیرن؟ و اگه آره همون شهریه ثابت و می گیرن یا چی؟ واقعا ممنونم .یه پیشنهادم داشتم اگه مقدور بود فکر می کنم اگه ساعت نظر نوشته شده هم ثبت بشه دانشجو ها سریعتر و بهتر می تونن پاسخ سوالشون رو که شما دادید پیدا کنن .بازم ممنون .سلامت باشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    برای مرخضی شهریه ثابت اخذ می شود.
    بله
    سعی میکنیم این کار رو انجام بدیم

  9. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    با سلام
    من دانشجوی ارشد صنایع هستم .در ترم اول که نیمسال قبل بود دروس جبرانی رو گرفتم اما سر جلسه امتحان نرفتم و حالا این ترم هم هیچکدوم ارائه نشده اگر درس های دیگری رو بگیرم واین دروس رو هر وقت ارائه شد بردارم مشکلی پیش نمی آید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد ولی سعی کنید هر چه زودتر دروس جبرانی را اخذ و پاس کنید

  10. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام
    من دانشجوی ارشد هستم و همه درسها رو بصورت الکترونیکی گرفتم اما اصلا نمیدانم چه جوری کلاسهاش برگزار میشه تو سایت سامانه یادگیری الکترونیکی هم رفتم اما نام کاربری و رمز ورود ندارم میشه لطفا راهنمایی کنید ضمنا برنامه کلاسی رو هم من هرچی تو سایت شمیرانات گشتم نبود اگر شما پیدا کردین و براتون مقدور هست لینکش رو بگذارید ممنون میشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    چگونگی وارد شدن رو باید از مرکزتان سوال بفرمایید تا از قطب مورد نظر برای شما نام کاربری تهیه شود.
    برنامه کلاسی رو هم از مرکزتان سوال کنید

  11. نویسنده دیدگاه : پدرام - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام
    من ترم 9 کامپیوتر-نرم افزار هستم. در صورتی که ترم 10 ، بیست واحد پاس کنم ، فقط 5 واحد دیگه برام میمونه و تابستون بر میدارم
    میخواستم ببینم ، پروژه و کارآموزی رو میتونم ترم ده بردارم ، چون معلوم نیست که تابستون ارائه بشه
    لطفا جواب بدید . ضروریه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    خوب خودتون میگین معلوم نیست ارائه بشه. فکر نمیکنم مشکلی باشه و بتوانید اخذ کنید

  12. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام و خسته نباشید. کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری می خونم. اگه لیست ارائه دروس جبرانی این رشته رو از تو سایت نگاه کنید متوجه می شید که چقدر نا مفهوم و گنگه . کارشناس رشته ما هم در این زمینه هیچ کمکی به ما نمی کنه و فقط از این لیست کپی کرده و به ما می ده و … خواهش می کنم اگه از لیست دقیق دروس جبرانی مقطع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری ورودی 90-91 خبر دارید اطلاع رسانی کنید-ممنونم

  13. نویسنده دیدگاه : فرهاد - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    با سلام بنده دانشجوی مجازی و فراگیر کارشناسی ارشد هستم در انتخاب واحد دچار مشکل شده ام چون اولا نمرات ترم قبل ( نیمسال دوم 90-91)تایید نشده و در ثانی فقط 3 تا درس برای من امکان انتخاب دارد و با بقیه دوستانم که شرایطی مثل من دارند برابر نیست البته انها مجازی نیستند .چون من میخواهم همان دروسی را که ترم قبل افتاده ام بر دارم ولی در سیستم همان دروس وجود ندارد من چه کار باید بکنم و در ضمن ممنون می شوم اگر یک شماره تماس از مسئول مرکزی مجازی به من بدهید – با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    دروس شما احتمالا تکمیل ظرفیت شده و باید صبر کنید تا حذف و اضافه که ممکن است ظرفیت ها افزایش پیدا کند و در آنجا انتخاب کنید. و یا هم با مرکز خود تماس بگیرید.

  14. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام
    من دانشجوی ترم 3 نرم افزار هستم. قصد دارم این ترم مرخصی تحصیلی بگیرم و تو آزمون فراگیر شرکت کنم تا اینطوری رشته ی دیگه ای پذیرفته بشم و بعد انصراف بدم.

    سوالم اینه که میشه وقتی رشته ی دیگه ای قبول شدم درس های عمومی که تو نرم افزار پاس کردم تطبیق بخوره( واسه همین میخوام مرخصی بگیرم و انصراف نمیدم) ؟

    و این که چطوری مرخصی تحصیلی بدم

    و این که وقتی رشته ی دیگه ای پذیرفته شدم و انصراف دادم از نرم افزار که مشکلی برای ادامه تحصیلم پیش نمیاد؟

    ممنون میشم جواب سوالامو بدید واقعا این سوالا کلافم کردن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    بله دروسی که شرایط تطبیق رو داشته باشند می توانید تطبیق دهید.
    در سایت گلستان مرخصی خود را ثبت کنید.
    خیر مشکلی ندارد

  15. نویسنده دیدگاه : نسیم - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    پشتیبان عزیز از شما به خاطر در اختیار گذاشتن امکان پرسش و پاسخ سپاسگذارم
    از کسایی که لطف داشتن و جواب سوال منو دادن هم بی نهایت سپاسگذارم
    آقای علیرضا از توضیحاتتون ممنون من حتما به دانشگاه مراجعه می کنم.
    اما در جواب سوال شما:
    استاد فیزیک خانم الهام تقوایی یزدلی هستند.

  16. نویسنده دیدگاه : علیرضا ق - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام پشتیبان جون

    در جواب به آقا علی

    درس (ت): ینی درس تئوری
    درس(ع): ینی درس عملی

    ز کنار ساعت و روز کلاس یعنی هفته زوج

    ف یعنی هفته فرد

    کلا ز و ف ینی همون یک هفته در میان
    پس درس شما که نوشته دوشنبه ساعت 10 12 ز ینی یه هفته در میون ..یا هفته های زوج از هر ماه

    با تشکر از پشتیبان گل

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    خوب اینو ما نمیدونستیم واقعا یک چیزی یاد گرفتیم 😀

  17. نویسنده دیدگاه : رويا - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام.من این ترم کارتحقیقی1 ورداشتم ولی با ارایه دروس زوج خودخوان شده؟ترم بعد ترم آخرمه..اگه حذفش کنم ترم بعد میتونم کارتحقیقی1و2 رو باهم وردارم…آیا ارایه میشن؟خودخوان بشن چیارکنم؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    اگر ترم آخر باشید بله می توانید با هم اخذ کنید و اینکه ارائه شود یا خیر مشخص نیست و دست مرکزتان هست

  18. نویسنده دیدگاه : پژوهشكده - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام خسته نباشید
    لطفا بفرمایید تا کی منتظر منابع درسی باشیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    تا زمانی که به روز رسانی از طرف سازمان مرکزی به پایان برسد !!!

  19. نویسنده دیدگاه : A.A - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    با سلام و خسته نباشید ارشد ورودی 91 هستم ایا دروس جبرانی کارشناسی را باید قبل از دروس ارشد برداریم؟ یعنی در واقع جبرانیها پیشنیاز دروس ارشد هستند؟ با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    بهتر است دروس جبرانی رو زودتر بگذرانید.

  20. نویسنده دیدگاه : مهدی - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام
    من ورودی 89 پیام نورم ترم اول انتخاب واحد کردم ولی هیچ کدوم از امتحاناتمو نرفتم و بعد اون هم اصلا به دانشگاه نرفتم دیروز رفتم انصراف بدم میگن 232000 تومن بدهکاری ، آخه من که اصلا امتحان ندادم چطور بدهکارم لطفا راهنماییم کنین ، از کجا من آیین نامه و تبصره های این موضوع رو ببینم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    دوست عزیز همین که انتخاب واحد کنید باید شهریه رو بپردازید چه در امتحان شرکت کنید و چه نکنید

  21. نویسنده دیدگاه : A.A - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    ببخشید یک سوال دیگر شهریه ثابت و هر واحد برای ارشد ریاضی امسال چقدر است؟ بسیا ر ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    شهریه ثابت و شهریه متغییر هر درس و هر رشته و هر منطقه فرق می کند دوست عزیز

  22. نویسنده دیدگاه : اسی - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام پشتیبان ظهرت بخیر

    این نمره تستی ترم تابستان کی تاییده میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    تایید کردن نمرات دست خود مراکز هست

  23. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    من دانشجوی ترم ۵ مهندسی علوم کشاورزی پیام نور هستم و امسال هم رشته زمین شناسی پیام نور قبول شدم می خواستم بدونم می تونم همزمان دو رشته تحصیل کنم؟ اگه نمیشه به نظر شما کدوم رشته بازار کارش بهتره تا اون رشته رو ادامه بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    شما می تونید در 2 رشته تحصیل کنید به شرطی که یک رشته از فراگیر باشد و یک رشته از ورودی سراسری

  24. نویسنده دیدگاه : احمدباغبانی - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    من دانشجوی عادی فراگیرم ظرفیت دروس چه خودخوان و چه عادی خالی هست اماخطامیده بامرکز تماس گرفتم میگن مشکل از سیستم هست درست میشه راست میگن؟ضمنا من عادی هستم می تونم الکترونیکی ها راانتخاب کنم؟ بدهی هم ندارم فرداآخرین مهلت انتخاب واحده هنوز انتخاب واحد نکردم چکارکنم لطفاجواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    اینکه مشکل از سیستم باشد اطلاعی نداریم ولی در کل باید خطای مربوطه بررسی شود
    بله می توانید از دروس الکترونیکی هم انتخاب کنید

  25. نویسنده دیدگاه : مونا - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام خسته نباشید
    برای من اصل مدرک پیش صادر نشده میخواستم بدونم با گواهی موقت پیش دانشپاهی هم میتونم تاییدیه تحصیلی بگیرم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    احتمالا مشکلی نباشد

  26. نویسنده دیدگاه : دانشجو نگران - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام پشتیبان جان پس کی میخوان نمرات تغییر رشته ها رو ثبت کنند امروز آخرین روز انتخاب واحده چند روز دیگه هم بچه ها میرن سر کلاس ما هنوز بلا تکلیف هستیم .چه کسی پاسخ گو ماست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    متاسفانه هنوز سازمان مرکزی اقدام به اعمال تغییر رشته ای ها نکرده و این مشکل تمام تغییر رشته ای ها می باشد

  27. نویسنده دیدگاه : سما - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    با سلام
    من امروز برای تاییدیه تحصیلی اقدام کرم .شاید تاییدیه تا 30ام نیاد خواستم بدونم بدون تاییدیه میتونم ثبت نام کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    مشخص نیست بستگی به مرکز ثبت نامی شما دارد

  28. نویسنده دیدگاه : مريم - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام
    بنده دانشجوی ورودی89رشته مهندسی آب وخاک هستم.
    سوالم ازشمااینه:دردروس نه ترمه نوشته هواواقلیم بافیزیک عمومی همنیازهستن ترم پیش هواواقلیم روپاس کردم ولی چون فیزیک پیش نیازدرسی نبوده درسای تخصصی روپاس کردم ازمدیرگروه پرسیدم گفت بایدترم جدیدحتمافیزیک روبگیرم ولی وقتی دوباره برنامه نه ترمه رشتمودرسال91گرفتم همنیازنبودن!باتوجه به اینکه پیش نیازدرسی نیست ومن7ترمه فارغ التحصیل میشوم،نمیدونم بایدچکارکنم؟درضمن بنده انتخاب واحدکردم وبه جای فیزیک،مکانیک سیالات برداشتم چون پیش نیازدرسای مهمی هستش!درضمن امتحان فیزیک ومکانیک سیالات تویک روز ویک ساعته!حالانمیدونم توحذف واضافه مکانیک روحذف کنم وبه جاش فیزیک روبگیرم؟یاترم بهمن فیزیک روبگیرم؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنیدممنون میشم!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    مشکلی ندارد و مشکلی هم ایجاد نمی کند نگران نباشید و می توانید در ترم بعد فیزیک رو اخذ کنید

  29. نویسنده دیدگاه : احمدباغباني - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    با سلام دو تا سوال دارم 1=من دانشجوی عادی فراگیرم اماهمه دروسم را الکترونیکی برداشتم آیادر زمان فارغ التحصیلی مشکلی پیش نمیاد؟2= آیادر شهریه فرقی میکند

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    1- خیر مشکلی ندارد
    2- تفاوت چندانی ندارد

  30. نویسنده دیدگاه : نرگس - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام و خسته نباشید

    میخاستم بدونم حداکثر زمانی که دانشجوی ارشد می تونه فارغ تحصیل بشه چقدره؟ (حداکثر چند نیمسال طول می کشه ارشد؟)

    من چون شاغلم و درسا هم خیلی سنگین نمی تونم هر ترم بیشتر از 8 واحد بگیرم. با این رویه برام مشکلی پیش نمیاد؟

    پیشاپیش ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    سنوات تحصیلی برای دانشجویان ارشد 3 سال می باشد

  31. نویسنده دیدگاه : محمدی - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    سلام پشتیبان جونی امروز جواب سوالم رو دادید ومن به کارشناس ناشی رشته ام مراجعه کردم از شکم سیری یک چیزی گفت ومن نگران هستم چون ترم اخرم وبا مشغله زیاد درس می خوانم چون شاغل هستم درباره پاس کردن چند درس در یک ترم در لسیت نه ترم علوم اجتماعی اگر شما هم نگاه کنید در اخر ین صفحه نوشته شده توجه.دانشجویانی که درس روش تحقیق نظری را به صورت همزمان با امار در علوم اجتماعی انتخاب کردهاند اجازه انتخاب دروس جامعه شناسی شهری و صنعتی و سازمانها و بررسی مسایل اجتماعی ایران را در همان ترم ندارند که من در انتخاب واحدم در دو ترم پیش درس تحقیق نظری و امار در علوم اجتماعی و جامعه شناسی شهری وصنعتی رو برداشتم و همگی رو پاس کردم مشکلی برام در پایان تحصیل بوجود نمی اید شما باز از کارشناسها رشته درسی ما دلسوز ت جواب می دید انشالله سایتون اباد تر بشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    دیگه این موضوع باید از طرف کارشناس رشتتون در سیستم بررسی بشه و اگر مشکلی هست الان اقدام به رفع آن بکنید تا بعد در هنگام فارغ التحصیلی به مشکل برخورد نکنید

  32. نویسنده دیدگاه : nima - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    با سلام بنده دانشجوی ارشد مدیریت قشم هستم تمام
    درس های ارائه شده دز این ترم جز پایان نامه الکترونیکی
    و مر بوط به واحد ساری است که من اخذ نمودم
    چنین چیزی منطقی است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 شهریور 1391 :

    سلام
    بله مشکلی نخواهد بود

  33. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 28 شهریور 1391

    برای ثبت نظرات و سوالات خود مراجعه کنید به :

    تمدید ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top