چاپ خبر
از نحوه دریافت کارت تا چگونگی شرکت در آزمون

پاسخ تمام سوالات کنکوری‌ها پیرامون آزمون سراسری سال 94

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : داوطلبان کنکور در فاصله تنها چند روز مانده به آزمون سراسری سال 94 به دنبال اطلاعاتی در رابطه با چگونگی دریافت کارت آزمون، حضور در آزمون و چگونگی طرح سوالات هستند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) به نقل از فارس : داوطلبان کنکور که حالا کمتر از یک هفته تا بزرگ‌ترین آزمون دوره تحصیل خود فاصله دارند این روزها به دنبال اطلاعاتی در رابطه با نحوه دریافت کارت و چگونگی حضور در آزمون سراسری سال 94 هستند.

این داوطلبان باید بدانند که در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

 

* چگونگی کارت شرکت در آزمون را دریافت کنیم؟

دریافت کارت نیز از روز 17 خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

کارت‌های‌ شرکت در آزمون برای‌ تمام داوطلبان‌ آزمون‌ سراسری سال 1394 از روز یکشنبه 17 خرداد تا روز چهارشنبه 20 خرداد براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی باید مطابق بند «ب» این اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره 2 اطلاعیه منتشر شده مراجعه کنند.

 

* شرایط دو کارته‌ها و سه‌ کارته‌ها

برای‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ انسانی‌، علوم‌ تجربی و زبان‌های خارجی‌ که علاقه‌مندی‌ خود را برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمایشی‌ هنر با گذاشتن‌ علامت‌ در ردیف‌ 43 تقاضانامه‌ اعلام‌ داشته‌اند، کارت‌ شرکت در آزمون‌ گروه هنر نیز جداگانه‌ صادر شده است‌.

این‌ دسته ‌از داوطلبان‌ لازم‌ است‌ پرینت کارت‌ شرکت در آزمون گروه‌ هنر را نیز علاوه‌ بر پرینت کارت‌ شرکت در آزمون ‌گروه آزمایشی‌ مربوط‌ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت ‌دارند. به عبارت دیگر برای‌ این‌ قبیل‌ داوطلبان‌ دو کارت‌ شرکت در آزمون‌ صادر شده‌ است‌ که‌ لازم‌ است‌ پرینت هر دو کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ‌دریافت‌ کنند.
برای‌ آن دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ انسانی‌، علوم‌ تجربی و هنر که علاقه‌مندی‌ خود را برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمایشی‌ زبان‌های‌ خارجی‌ نیز با گذاشتن‌ علامت‌ در ردیف‌ 44 تقاضانامه‌ مشخص‌ کرده‌اند، کارت‌ شرکت در آزمون گروه زبانهای‌ خارجی‌ نیز صادر شده است‌.

این‌ دسته‌ از داوطلبان‌ لازم‌ است‌ پرینت کارت‌ شرکت در آزمون گروه‌ آزمایشی‌ زبانهای‌ خارجی‌ را نیز علاوه‌ بر کارت‌ گروه‌ آزمایشی‌ مربوط‌ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ دارند. به‌ عبارت دیگر برای‌ این‌ قبیل‌ از داوطلبان‌ دو کارت‌ شرکت در آزمون صادر شده‌ است‌ که‌ لازم است‌ پرینت هر دو کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ کنند.
برای‌ آن دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضی شرکت در آزمون گروه‌های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌ و علوم‌ انسانی‌ که علاقه‌مندی‌ خود را برای‌ شرکت‌ در گروه‌ هنر و همچنین‌ گروه‌ زبان‌های‌ خارجی‌ با علامتگذاری‌ در ردیفهای‌ 43 و 44 تقاضانامه‌ مشخص‌ کرده‌اند، سه‌ کارت‌ شرکت در آزمون (یک‌ کارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمایشی‌ اصلی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی یا علوم‌ تجربی‌ و یا علوم‌ انسانی‌ و دو کارت‌ دیگر به‌ ترتیب‌ برای‌ گروه‌ هنر و زبانهای‌ خارجی‌) صادر شده‌ است‌. این‌ قبیل‌ از داوطلبان‌ باید پرینت هر سه‌ کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت‌ دارند.

 

* در صورت وجود مغایرت در کارت، چگونه رفع نقص کنیم؟

محل رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ تجربی‌، هنر و زبان‌های ‌خارجی‌ بر مبنای‌ شهرستان‌ محل‌ اقامت فعلی‌ آنان‌ که‌ در بند 26 تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌، مشخص‌کرده‌اند به‌ شرح‌ جدول شماره‌ 1 و نشانی محل رفع نقص به شرح جدول شماره 2 اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org است.

 

* زمان برگزاری آزمون‌ گروه‌های مختلف و چگونگی شرکت در آزمون

آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه 21 خردادماه ، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج شنبه 21 خردادماه ، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه 22 خردادماه ، داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در بعدازظهر جمعه 22 خردادماه در 365 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار می‌شود.

در حوزه‌های امتحانی نیز صبح‌ها رأس‌ ساعت‌ 7 صبح و بعداز ظهرها راس ساعت 14:30 بسته خواهد شد و شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها راس‌ ساعت‌ 7:30 و بعدازظهرها راس ساعت 15 آغاز می‌شود لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درِ حوزه های امتحانی به حوزه امتحانی ممانعت می‌شود.
هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، لازم است اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته‌ باشد.
داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی ، ساک دستی،هرگونه دستگاه ارتباطی(از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری و….)، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری که بخشی از آن در بند «هـ» آمده است، رفتار خواهد شد.
درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه در صورت مفقود شدن وسایل، حوزه برگزاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

 

* داوطلبان شرایط خاص

داوطلبان دارای دیپلم کامل بهیاری و آن دسته از بهیاران شاغل که در آزمون سراسری سال 1394 در گروه آزمایشی علوم تجربی ثبت نام نموده‌اند علاوه بر پاسخگویی به دروس عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی مربوط، بایستی به دروس اختصاصی بهیاری نیز که در دفترچه شماره 3 درج گردیده، پاسخ دهند. برای این قبیل داوطلبان بر روی کارت شرکت در آزمون در قسمت بهیاری، کلمه «بلی» مشخص شده است.

به‌ داوطلبان‌ نظام‌ جدید آموزش‌ متوسطه‌ گروه‌ آزمایشی‌ علوم‌ انسانی‌ که دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی و عنوان‌ گواهینامه‌ دوره‌ پیش‌ دانشگاهی‌ نظام جدید آنان‌ علوم‌ و معارف‌ اسلامی‌ (کد 18) است و با توجه‌ به‌ ضوابط‌، لازم‌ است‌ علاوه‌ بر دروس‌ اختصاصی‌ گروه‌ مذکــور، درس ‌اصول، عقاید و فقه‌ را نیز امتحان‌ دهند توصیه‌ می‌شود که‌ به‌ مندرجات‌ دفترچه‌ راهنما که‌ به همراه‌ کارت‌ شرکت در آزمون از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت‌ و پرینت است، توجه‌ کنند.

وضعیت‌ چنین‌ داوطلبانی‌ که‌ با توجه‌ به‌ ضوابط‌ (از لحاظ‌ نوع‌ گواهینامه‌ دیپلم و دوره‌ پیش‌ دانشگاهی‌)، لازم ‌است‌ درس‌ اصول‌، عقاید و فقه‌ را امتحان‌ دهند دقیقاً در دفترچه‌ راهنمای‌ شرکت‌ در آزمون‌ مشخص‌ شده‌ است‌.
10 ـ برای‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ یکی‌ از بندهای‌ 1یا 2 یا 3 یا 4 و یا 5 ردیف‌ 20 (بند معلولیت) تقاضانامه‌ ثبت‌ نام‌ را علامتگذاری‌ کرده و مدرک‌ مورد تایید از سازمان بهزیستی را نیز در زمان ثبت نام برای سازمان سنجش ارسال کرده‌اند در مقابل‌ عنوان‌ معلولیت‌ در کارت‌ شرکت در آزمون، نوع‌ معلولیت‌ درج‌ شده‌ است‌. چنانچه‌ داوطلبی‌ یکی‌ از بندهای‌ مذکور را علامتگذاری‌ و مدرک ‌مورد تایید را نیز ارسال کرده ولی‌ در کارت‌ شرکت در آزمون وی عنوان معلولیت مشخص‌ نشده‌، لازم‌ است‌ با به همراه داشتن گواهی معلولیت مراتب‌ را سریعاً به‌ نماینده ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور مستقر در باجه رفع‌ نقص‌ براساس جدول شماره2 اطلاع‌ دهد تا قبل‌ از برگزاری‌ آزمون‌ وضعیت‌ وی‌ مشخص‌ شود.
از آنجا که‌ براساس‌ ضوابط‌ آزمون‌ سراسری‌ سال 1394 منحصراً آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ نظام‌ جدید آموزش‌ متوسطه‌ که‌ دارای مدرک‌ پیش‌ دانشگاهی‌ بوده‌ و یا دانش‌ آموز دوره‌ پیش‌ دانشگاهی‌ هستند، مجاز به‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری ‌بوده‌اند، بنابراین‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ نظام‌ جدید آموزش‌ متوسطه‌ که‌ به‌ دوره‌ پیش‌ دانشگاهی‌ راه‌ نیافته‌اند، مجاز به‌ شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1394 نیستند و بدیهی‌ است‌ در صورت‌ شرکت‌ در آزمون‌ از گزینش‌ نهایی‌ حذف‌ خواهند شد.

 

 * دفترچه‌های سوال گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه و شخصی‌سازی آنها

در آزمون سراسری سال 1394 به هر داوطلب در تمام گروه‌های آزمایشی یک پاسخنامه و 2 دفترچه سوال (آزمون عمومی«دفترچه شماره 1» و آزمون اختصاصی «دفترچه شماره 2») داده می‌شود. داوطلبان دارای دیپلم بهیاری یا شاغل بهیار در گروه آزمایشی علوم تجربی و داوطلبان دارای مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی علوم و معارف اسلامی در گروه آزمایشی علوم انسانی علاوه بر پاسخگویی به سوالات دفترچه‌های عمومی(دفترچه شماره 1) و اختصاصی (دفترچه شماره 2) می‌بایست به سوالات دفترچه اختصاصی شماره 3 نیز پاسخ دهند. داوطلبان در تمام گروه‌های آزمایشی می‌بایست پاسخ سوالات دفترچه‌های عمومی و اختصاصی را در همان یک برگ پاسخنامه تحویل شده علامتگذاری کنند.

 

* پاسخگویی به تمام سوالات داوطلبان در مورد کنکور سراسری

واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌ آزمون‌ سراسری‌ سال 1394 برای‌ تمام داوطلبان‌ همه‌ روزه‌ به غیر از ایام تعطیل ودر وقت اداری آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سوالات‌ می‌باشد.لذا داوطلبان‌ درصورت‌ نیاز می‌توانند با شماره‌ تلفنهای‌
99ـ 88923595-021 به‌ طور مستقیم‌ (واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌آزمون‌ سراسری‌ سال‌ 1394 با روابط‌ عمومی‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور) تماس‌ یا با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در میان بگذارند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 17 خرداد 1394

    سلام چرا سایت گلستان باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1394 :

    سلام
    بررسی شد و هیچ مشکلی نداشت. از لینک های زیر استفاده کنید:
    http://reg.pnuna.com
    http://reg1.pnuna.com
    http://reg2.pnuna.com

  2. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 17 خرداد 1394

    سلام
    من از خدمت معاف پزشکی هستم ولی مدرکی رو تا الان به دانشگاه ندادم ،ورودی 88 هستم ،
    میخواستم بدونم با معافیت خدمت حداکثر تا چند سال میتونم در دانشگاه بمونم؟( با توجه به اینکه با این ترم 6 سال در پیام نور هستم )

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1394 :

    سنوات تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور + بخشنامه

  3. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 17 خرداد 1394

    با سلام ببخشید این سوال به اینجا ربطی نداره ولی من امروز خواستم نمره هامو ببینم 237 هزار تمن بدهی برام زدن، از دوستم پرسیدم اونم چک کرد برا اونم زده بودن، میشه پیگیری کنید بفهمید قضیه چیه، ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1394 :

    سلام
    اگر مهمان بوده اید مربوط به مهمان شماست

  4. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 17 خرداد 1394

    ببخشید ولی من 4 ترم مهمانم اولین بار اینجوری شده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 خرداد 1394 :

    بله.برای همه به همین صورت شده و دقیقا مشخص نیست مشکل کجاست

  5. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 18 خرداد 1394

    سلام
    ببخشید معلوم شد این شهریه واسه چیه؟ پرداخت کنیم یا اشتباهی شده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1394 :

    سلام
    فعلا پرداخت نکنید

  6. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 18 خرداد 1394

    ببخشد اگر پسریدر سال اول کنکورش در دانشگاه ثبت نام نکند(در سال 93 که 18سال دارد) ودر سال دوم (94 در سن 19سالگی )در دانشگاه پیام نور قبول شده وثبت نام کند::
    1)))))برای وی معافیت تحصیلی داده میشود؟؟؟؟
    2))))باتوجه به تغییرات قانون اخذ گواهینامه که دیگر دانش آموزان پیش دانشگاهی برای اخذ مدرک گواهینامه بایستی در دانشکگاه پذیرفته شده ومعافیت تحصیلی یا سایر معافیت ها راداشت هباشند ,,,میتواند دیگر اقدام به اخذ گواهینامه بکند؟؟؟
    3))))))))))))وسوال مهم تر:::::::::::::::

    میتواند در کنکور سال آینده هم باز شرکت کند؟؟؟؟در فرم ثبت نام بایستی خودش را چه معرفی کند؟؟؟نباید که انصراف بدهد؟؟؟؟
    وآیـــــــــا سال دیگر با قبولی وی در رشته ای در دانشگاه روزانه ودولتی برای وی دوباره از سوی نظام وظیفه معافیت صادر میشود؟؟؟؟؟
    باسپالس فراوان ….منتظر پاسختان هستم…….

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1394 :

    1- بله صادر می شود
    2- بله
    3- بله می تواند.در مورد معافیت مجدد تحصیلی باید از پلیس + 10 و یا نظام وظیفه استعلام بگیرید

  7. نویسنده دیدگاه : مجید - در تاریخ : 18 خرداد 1394

    سلام من در کنکور ثبت نام کردم ومیخواهم شرکت کنم .والانم دانشجوام ودرحال تحصیلم.میتونم شرکت کنم کنکور؟؟میگن باید انصراف بدی واگه ندی رفتی کنکور دادی از دانشجویی انصرافت میکنن درسته؟؟ممنون اگه جوابما بدیدد باتشکرر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 خرداد 1394 :

    سلام
    اگر دانشجوی پیام نور هستید مشکلی ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : فرهاد معینی - در تاریخ : 18 خرداد 1394

    با سلام/بنده مبلبغ 88هزار شهریه ثابت پرداخت کردم و بعد از اون واسه پرینت کارت ورود به جلسه تمام شهریه که 36600بود پرداخت کردم و 4روز پیش هم که واسه مشاهده نمراتم به سایت مراجعه کردم 24000بدهکار شده بودم و اونم پرداخت کردم و سیستمم
    فعال شد ولی دیشب هم که واسه مشاهده نمره پایان ترم به سایت مراجعه کردم مبلغ 266600تومان دوباره بدهکار شدم/امروز به مرکز مراجعه کردم و گفتند که از سازمان مشکل پیدا کرده و کاری از ما بر نمیاد.عاجزانه ازتون درخواست میکنم به خاطر خدا هم که شده پیگیری کنین.با سپاس
    موید باشین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1394 :

    سلام
    اگر مهمان شده اید مربوط به مهمان شدن شما می باشد
    البته کلا شهریه ها مثل اینکه به مشکل برخورده است

  9. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 19 خرداد 1394

    سلام …..
    خیلی خیلی ممنونم استاد از راهنمایی های سریع وبه موقعتان………….

    پس :

    1)))استاد اگر من امسال که سال دوم کنکورم هست پیام نور بروم سال دیگر هم میتونم کنکور بدم دیگه ؟؟؟(آخه هدفم رشته ای سخت در دولتی است واسه همین این کار را میخوام بکنم تا سربازی را از راه قانونی اش دوربزنم)….!

    2)))فقط نگفتید موقع ثبت نام کنکور سال آینده بایستی کدام
    گزینه زیر رابزنم:
    وضعیت تحصیلی در آموزش عالی:
    1/دانشجوی انصرافی 2/دانشجوی دوره غیر روزانه 3/هیچ کدام (مورد 2 است انگار بله؟؟)

    3)))ببخشید سایت شما تحت پشتیبانی ارگانی دولتی است(خود دانشگاه پیام نور مرکزی است یا شخصی)

    ممنون میشم دوباره به 3 سوال بالایم پاسخ دهید……

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1394 :

    سلام
    1- بله
    2- بله – گزینه 2
    3- خیر شخصی اداره می شود

  10. نویسنده دیدگاه : فرهاد معینی - در تاریخ : 19 خرداد 1394

    با سلام مجدد.
    در جواب سوال بنده که در مورد بدهکاری مجدد سوال کرده بودم نوشته بودین که ((اگر مهمان شده اید مربوط به مهمان شدن شما می باشد
    البته کلا شهریه ها مثل اینکه به مشکل برخورده است

    )).آیا مبلغی که دوباره بدهکارز شدم بخاطر اینه که در سیستم در قسمت مهمان پیش اومده و خودش درست میشه یا اینکه باید مبلغ 266000تومان رو پرداخت کنم.
    در کل اگه این 266000رو پرداخت کنم که ندارم پرداخت کنم شهریه این ترمم میشه 740000تومان که در طول تاریخ بشر در دانشگاه پیام نور بی سابقه میباشد.منتظر جواب شما هستم.تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 خرداد 1394 :

    سلام
    کلا این مشکل بی سابقه بوده و مشخص نیست دلیل این موضوع دقیقا کجاست
    فعلا واریز نکنید و صبر کنید

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top