چاپ خبر
انتشار کارنامه اول شهریور؛

نتایج آزمون دکتری سال ۹۴ اعلام شد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : نتایج نهایی آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۹۴ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : نتایج نهایی این آزمون دقایقی پیش بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

۱۰ هزار و ۱۹۳ نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۴۴۱۴ نفر زن و ۵۷۷۹ نفر مرد هستند.

 در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است در روزهای شنبه (سی و یکم مرداد ماه)، یکشنبه (اول شهریور ماه) و دوشنبه (دوم شهریورماه) با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در ذیل برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی‌ ذیربط مراجعه کنند.

کارنامه داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۴ روز یکشنبه (اول شهریور ماه) بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

حضور شخص پذیرفته برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 31 شهریورماه 94 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ باطل شدن‌ قبولی‌ آنان، طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال 1394(درکلیه دوره ها) حتی در صورت عدم ثبت‌نام در رشته قبولی، مجاز به شرکت و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال 1395 نخواهند بود

درصورتی که داوطلبان منحصراً درباره کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 30 مهرماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً کنند.

 

 

مشاهده نتایج دکتری سال ۹۴ دانشگاه ها – کلیک کنید

 


‌ اطلاعیه اعلام‌ اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1394

 

ضمن آرزوی توفیق برای داوطلبان گرامی شرکت کننده در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1394 و با امید به‌ اینکه‌ پذیرفته‌شدگان‌ این‌ آزمون‌ در سنگرهای علم و ایمان، پاسدارانی شایسته برای حفاظت از حریم این دیار و تداوم‌ بخش‌ دستآوردهای‌ انقلاب‌ اسلامی‌ در دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ باشند، بدین‌وسیله‌ به‌ اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده‌ در آزمون‌ مذکور می‌رساند که فهرست‌ اسامی‌ پذیرفته‌شدگان نهایی‌ کلیه کدرشته‌های امتحانی روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است.

 

الف – تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان: 

از کلیه‌ داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هریک‌ از کدرشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است که در یکی از روزهای شنبه 94/5/31، یکشنبه 94/6/1 و یا دوشنبه 94/6/2 با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در ذیل برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی‌ ذیربط مراجعه نمایند. 

 

ب – نحوه گزینش نهایی و ضوابط مربوط:

1-  در گزینش نهایی هریک از رشته‌محل ها، با توجه به قانون 25 درصد ظرفیت پذیرش هرکدرشته محل به رزمندگان وایثارگران به شرط کسب حدنصاب علمی (درسهمیه رزمندگان حداقل 80درصد ودرسهمیه ایثارگران حداقل70درصد نمره اخرین فرد پذیرفته شده درسهمیه آزاد) اختصاص داده شده و 10درصد اضافه بر ظرفیت با رعایت مصوبات مربوط به مربیان آموزشی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری اختصاص داده شده و گزینش براساس آن انجام گرفته است.

2-  با توجه به ضوابط آزمون، پذیرش نهایی داوطلبان مطابق با مصوبات مربوط و دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و براساس نتیجه آزمون کتبی و نتیجه مصاحبه (بررسی مدارک و یا هر روش دیگر مطابق آئین‌نامه‌های مربوط)، اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت اعلام شده صورت گرفته است. شایان ذکر است گزینش نهائی آزمون براساس 30 درصد نمره آزمون کتبی و 70 درصد نمره مصاحبه صورت پذیرفته است. 

3- برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون , نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ 94/6/1 قابل دسترسی خواهد بود.

4- از آنجاکه تغییر گرایش و انتقال پذیرفته‌شدگان دوره‌های دکتری «Ph.D» امکان‌پذیر نمی‌باشد، و اصولاً بررسی این امور نیز به عهده این سازمان نمی‌باشد، لذا درخواست‌های داوطلبان در این خصوص قابل بررسی نخواهد بود.

 

ج – مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌: 

1- اصل‌ و یک نسخه تصویر مدارک‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد مورد تایید وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فنآوری‌ یا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشکی‌ و یا شورای عالی انقلاب‌ فرهنگی‌ که‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌های‌ کارشناسی‌ و کارشناسی‌ارشد قید شده‌ باشد.

تبصره‌1 پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ به‌ دلایلی‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس) نمی‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهی‌ تایید شده‌ توسط دانشگاه یا موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل اخذ مدرک مذکور را با محتوی فرم ذیل این اطلاعیه تکمیل و پس از تأیید موسسه محل تحصیل، در زمان ثبت‌نام به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.

تبصره‌2 آن‌دسته از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ در زمان ثبت‌نام برای شرکت در آزمون (زمان ثبت‌نام 1393/9/16 لغایت 1393/9/23) دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی‌ارشد بوده‌اند و می‌بایست تا تاریخ 94/6/31 فارغ‌التحصیل شوند، به عبارت دیگر در زمان ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون دانشجو بوده‌اند، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس ‌(‌0) تا (20) تا تاریخ 93/6/31 (و یا حداکثر تا تاریخ 93/11/30) توسط موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد در فرم مخصوص (مندرج در صفحه 37 دفترچه راهنمای ثبت‌نام و یا مندرج در صفحه 94 دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی) درج و پس از تأیید مسئول ذیربط به هنگام ثبت‌نام ارائه گردد.

تبصره 3 دارندگان مدارک تحصیلی معادل، می بایست حائز شرایط «آئین‌نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیررسمی در آزمونهای ورودی مقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 15/4/1392 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که طی بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 28/5/1392 توسط معاونت آموزشی وزارت علوم به کلیه دانشگاهها و موسسات آموزش عای ابلاغ گردیده، باشند. 

2- اصل‌ و دو سری‌ تصویر از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و کارت ملی.

3- شش‌ قطعه‌ عکس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.

4- ارائه مدرکی که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظیفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 1394 مشخص‌ کند (برای‌ برادران‌).

5- حکم‌ مرخصی‌ سالانه‌ یا موافقت‌ کتبی‌ و بدون‌ قید و شرط سازمان‌ متبوع‌ برای‌ کارمندان‌ دولت.

6- معرفی‌نامه‌های مذکور در ذیل لازم است حداکثر تا قبل‌ از انتخاب‌ واحد برای‌ نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ 95-1394 توسط پذیرفته‌شدگان‌ از محل مربوط اخذ و به‌ موسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ قبولی‌ تحویل‌‌ گردد؛ ‌در غیر این‌ صورت،‌ از ثبت‌نام آنان برای نیمسال‌ دوم‌ سال‌ تحصیلی‌ جاری‌ ممانعت‌ به‌ عمل‌ خواهد آمد و قبولی‌ آنان باطل خواهد شد.

1-6- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمنده (ستاد مشترک‌ سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی- نیروی مقاومت بسیج مستضعفین-‌ و یا وزارت‌ جهاد کشاورزی) قبول شده‌اند، تا قبل از نیمسال دوم، لازم است معرفی‌نامه رسمی از ارگان مربوط با امضاء و مهر هریک‌ از رؤسای‌ ارگان‌های‌ مذکور که‌ در آن قید شده‌ باشد” داوطلب‌ با توجه‌ به‌ ماده‌ 1 و تبصره‌های چهارگانه‌ آن‌ در آیین‌نامه‌ اجرایی‌ قانون‌ ایجاد تسهیلات‌ برای‌ ورود رزمندگان‌ و جهادگران داوطلب‌ بسیجی‌ به‌ دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ و سایر شرایط مندرج‌ در آیین‌نامه‌ مذکور واجد شرایط استفاده‌ از سهمیه‌ رزمندگان‌ می‌باشد”، را ارائه نمایند.

تبصره براساس‌ هماهنگی‌های‌ انجام‌ شده، گواهی‌‌های‌ مربوط به‌ ردیف 1-6 توسط ارگان‌های‌ ذیربط  به طور یکجا و تا قبل از نیمسال دوم سال تحصیلی به‌ موسسه‌ آموزش عالی‌ محل قبولی‌ پذیرفته‌شدگان‌ ارسال‌ خواهد شد، در غیر اینصورت از ادامه تحصیل پذیرفته شده جلوگیری می‌شود.

2-6-  داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) پذیرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأییدیه سهمیه قبولی نمی‌باشند و ملاک عمل برای ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در لیست‌های ارسالی به موسسات می‌باشد.

3ـ6ـ ارائه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر واجد شرایط بودن برای استفاده از امتیاز ویژه مربیان “رسمی- قطعی” و یا “رسمی- آزمایشی” وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. این سهمیه شامل مربیان رسمی قطعی و رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که پذیرش دانشجوی آنها از طریق آزمون سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرد، می‌باشد. 

 

د- تذکرات‌ مهم

1- حضور شخص پذیرفته برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

2ـ به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود که قبل از مراجعه در تاریخ‌های تعیین شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تکمیلی را در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مطالعه نمایند.

3-  معدل‌ مدرک کارشناسی (لیسانس)‌ و کارشناسی‌ارشد (فوق‌لیسانس)‌ پذیرفته‌ باید با معدل‌هایی‌ که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام، شرکت در آزمون و یا نهایتاً در مرحله مصاحبه اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است در غیر این صورت از ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند (معدل مندرج در مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی‌ارشد آنان کمتر از معدل اعلام شده به این سازمان باشد) جداً خودداری شده و قبولی آنان باطل خواهد شد.

4 ـ نظر به اینکه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به کلیه دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1394 ابلاغ گردیده است تا از ثبت‌نام پذیرفته‌شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک یا مدارک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ثبت‌نامی از طرف داوطلبان به این سازمان باشد) می‌باشند، جداً ممانعت به عمل آورند، لذا به این‌دسته از پذیرفته‌شدگان توصیه می‌گردد به محل قبولی خود مراجعه ننمایند و درصورت لزوم چنانچه در این‌باره سوالی دارند می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در بخش پاسخگویی اینترنتی اقدام نمایند. بدیهی است که به مراجعات حضوری و هر نوع مکاتبه‌ای به هر طریق دیگری غیر از سایت این سازمان پاسخ داده نخواهد شد.

5- از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 94/6/31 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ باطل شدن‌ قبولی‌ آنان، طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

6-  در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

7ـ به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1394 می‌رساند که مطابق ضوابط پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال 1394(درکلیه دوره ها) حتی در صورت عدم ثبت‌نام در رشته قبولی، مجاز به شرکت و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال 1395 نخواهند بود.  

8- به اطلاع کلیه متقاضیان کدرشته محل‌های مربوط به دانشگاه علوم انتظامی امین می‌رساند باتوجه به اعلام دانشگاه مذکور و طولانی شدن زمان مصاحبه داوطلبان، در هیچ‌ یک از کدرشته محل‌های دانشگاه یادشده، اعلام نتیجه‌ای در این مرحله صورت نمی‌گیرد. به عبارت دیگر اسامی پذیرفته‌شدگان نهائی، پس از اعلام نمره مصاحبه داوطلبان و گزینش نهائی متعاقباً اعلام خواهد شد.

9- براساس اعلام دانشگاه هرمزگان، محل تحصیل کدرشته محل 3637 از رشته امتحانی 2324 پردیس دانشگاهی قشم می‌باشد در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی پردیس خودگردان شماره 2 دانشگاه در بندرعباس ذکر شده بود. 

10- باتوجه به موافقت قطعی شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با احیا و بازتأسیس “پژوهشگاه هوا فضا” طی مصوبه شماره 4425/22/2 مورخ 1394/3/9 ، عنوان “پژوهشکده سامانه های فضانوردی” که در اصلاحیه 1 دفترچه جایگزین  “پژوهشگاه هوافضا” شده بود،‌ مجدداً همانند قبل به  “پژوهشگاه هوافضا” اصلاح می گردد.

 

با توجه به کنترل های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق سایت، درصورتی که منحصراً درباره کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 94/7/30 منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام نمایند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ 94/30/7 انجام پذیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

ضمناً داوطلبان گرامی می‌توانند سؤالات خود را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مطرح نموده و یا با شماره تلفن‌های 99-88923595-021 تماس حاصل نمایند. از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایند.

 

 

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 29 مرداد 1394

    سلام.گواهی موقتم رو از دانشگاه پیام نور گرفتم .وقتی به کارمند مربوطه گفتم برای دانشنامه باید چکار کنم گفت هیچی برو دو یا سه سال دیگه بیا .حالا سوال من اینه که برای قبل از صدور دانشنامه نباید هیچ کاری انجام بدم مثلا فیشی رو واریز کنم .تمبری رو تهیه کنم.؟ باید این کارها رو الان انجام بدم یا وقتی که دانشنامه صادر شد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر نیاز به کاری نیست

  2. نویسنده دیدگاه : امیدواران - در تاریخ : 29 مرداد 1394

    سلام و رحمت الله ایا میشود در ایام امتحانات برای امور فارغ التحصیلی اقدام کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر.مسئولین درگیر امتحانات هستند و امور فارغ التحصیلی انجام نمی شود

  3. نویسنده دیدگاه : ف.ل - در تاریخ : 29 مرداد 1394

    سلام. پذیرش دکتری از طریق استعداد درخشان در پیام نور کی انجام میشه؟ سالهای قبل اسامی اعلام میشد امسال هم شده؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 29 مرداد 1394 :

    سلام
    فعلا مشخص نیست و این موضوع فعلا معلق هست

  4. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 30 مرداد 1394

    سلام
    توی مقطع ارشد تا چند واحد حق داریم واسه کمبود معدل برداریم؟ و این که اگه 14واحد برداریم بازم معدل کم بیاریم چی میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 30 مرداد 1394 :

    سلام
    تعدادی که کارشناس رشتتون اجازه می دهد.اگر نتوانید به شما مدرک داده نخواهد شد و فقط گواهی واحدگذرانده داده می شود

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 30 مرداد 1394

    با سلام
    اگر همزمان کارشناسی ارشد دو رشته را بخوانیم و یه درسی مثلا مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی 12 شویم و همان درس در ترم بعد در رشته مدیریت اجرایی 17 شویم آیا می توان نمره این درس در مدیریت اجرایی که 17 است را جایگزین نمره 12 در مدیریت بازرگانی کنیم تا معدلمان در مدیریت بازرگانی پایین نیاید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 مرداد 1394 :

    سلام
    تحصیل همزمان در مقطع تحصیلات تکمیلی ممنوع می باشد!!

  6. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 30 مرداد 1394

    سلام. من ارشدم. فردا ارائه سمینار دارم. آیا نمرش میوفته ترم بعد و باید شهریه ثابتشو بدم یا همین ترم نمره رو وارد میکنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر مراکز دسترسی داشته باشند که ثبت می شود در غیر اینصورت برای ترم بعد ثبت می شود
    خیر نیاز به پرداخت شهریه نیست

  7. نویسنده دیدگاه : مسلم - در تاریخ : 31 مرداد 1394

    باسلام
    دانشگاه پیام نور رشته های پزشکی نداره مثلا یکی بیاد در پیام نور دندان پزشکی بخونه یا اینکه چشم پزشکی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 31 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 2 شهریور 1394

    سلام…با نشاط باشید

    لطفا راجع به شرط گذراندن دروس جبرانی در دوره کارشناسی ارشد توضیح بدید.

    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 شهریور 1394 :

    سلام
    مربوط به دانشجویانی که رشته کارشناسی آنها با رشته کارشناسی ارشدشان تجانس ندارد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top