چاپ خبر

انتصاب رئیس جدید پیام نور استان سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : عباس اویسی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور – مراسم تکریم دکتر عیسی پیری و معارفه دکتر عباس اویسی با حضور خانم اربابی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانی  و هیأت همراه ،  دکتر نجفی برزگر معاونت فرهنگی _ اجتماعی و امور دانشجویی دانشگاه پیام نور  و جمعی از مسئولین دانشگاهی ، شهری و استانی صبح امروز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

دکتر نجفی برزگر معاونت فرهنگی _ اجتماعی و امور دانشجویی دانشگاه پیام نور بیان داشت :این توسعه آموزشی و پژوهشی که در دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان شاهدیم مرهون خدمات ریاست و کارکنان دانشگاه پیام نور این استان می باشد.

وی استان سیستان و بلوچستان را یکی از کهن ترین استان ها از نظر تمدن دانسته و افزود :جایگاه این استان در آموزش عالی کشور و شاخصه های آن برای رشد فرهنگی و اقتصادی کشور، جایگاهی ویژه است.

دکتر نجفی شعار همدلی و همزبانی را برای استان سیستان و بلوچستان شعاری اساسی دانست و درادامه گفت :دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان یکی از دانشگاه های گسترده این استان است و دانشجویان و اساتید در این دانشگاه می توانند رویکرد همکاری با دولت را داشته باشند.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی دانشگاه پیام نور تصریح کرد :همکاری دولت و ملت شاخصه ای است که هم در حوزه اساتید و هم دانشجو نقش مؤثری داشته و ایفای نقش این شاخصه ها در آمایش آموزش عالی استان و توسعه تأثیر گذار بوده است.

همچنین در ادامه گفت :رشته های اخذ شده توسط دانشجویان این دانشگاه باید زیرساخت های استان را بالا برده و در رشد علمی و فرهنگی استان موثر باشد.

در ادامه وی با تاکید بر این مهم که : دانشگاه پیام نور در بخش های مختلف بخصوص بخش های فرهنگی و اجتماعی نگاه ویژه ای را به کشور دارد ، به ۳۸۳ کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه های پیام نور و به  برنامه ریزی در جهت توسعه این کرسی ها اشاره کرد.

وی جشنواره قرآنی در اصفهان ، جشنواره بین المللی روباتیک در خوزستان ، جشنواره نانوتکنولوژی و سبک زندگی در خراسان را از اقدامات سال گذشته امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور اعلام کرد و این برنامه ها را زمینه ای موثر جهت رشد علمی و اجتماعی دانشجویان دانست.  

دکتر نجفی برزگر خاطر نشان کرد : دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاه خانواده شناخته شده است و کانون گرم خانواده و اخلاق گرایی در این دانشگاه زبان زد است.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور بیان داشت :دانشگاه پیام نور از نظر حجاب و عفت به عنوان مقام اول شناخته شده است.

دکتر نجفی بر اتحاد بیش از پیش دانشگاه های استان با یکدیگر تاکید کرد و این اتحاد را برای دانشجویان و دانشگاه ها فرصتی مغتنم در جهت سازندگی کشور دانست.

وی از اهتمام ویژه مسئولین امور فرهنگی در خصوص ازدواج دانشجویی خبر داد و در خصوص اختصاص تسهیلات به دانشجویان مخترع و مبتکر گفت :به دانشجویانی که اختراع و ابتکاری در خصوص کارآفرینی داشته باشند تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

معاونت فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه پیام نور ضمن تشکر از خدمات دکتر عیسی پیری گفت : دکتر پیری یک دهه خدمت نمودند که این خدمت با رضایت مسئولین همراه است از این رو بسیار ارزشمند می باشد.  

وی در پایان سخنان خود دکتر عباس اویسی را شخصیتی علمی ، تاریخ دان ، پژوهشگر خواند و افزود : نگاه خوبی که دکتر اویسی به آینده دانشگاه پیام نور دارند نقطه ای مثبت و ارزشمند برای ایشان است.

در این مراسم خانم اربابی معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استان ضمن  گرامیداشت هفته بسیج از مردم خواست تا با خدمت رسانی خالصانه ،  فرهنگ ایثار و بسیج را زنده نگه دارند.

وی در ادامه افزود :جایگاه  دانشگاه و نقش موثری آن در توسعه همه جانبه یک جامعه برای تمامی مسئولین دانشگاهی واضح و روشن بوده و باید مورد توجه آنان قرار گیرد.

اربابی بر توجه ویژه در خصوص جهت دهی دانشگاه ها و حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم که کارآفرینی است و قرار گرفتن در مسیر دانشگاه نسل چهارم که ارزش آفرینی است تاکید کرد و افزود :امروزه تمایل به پیشرفت در جامعه ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اظهار داشت :قطعا برای قرار گرفتن در مسیر دانشگاه نسل سوم نیاز به تاکتیک های اختصاصی است که باید سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا این ما هستیم که به دانشگاه کمک میکنیم تا در مسیر تغییر به سمت بهبودی قرار گیرد.

اربابی لازمه ماندگاری هر سیستم را تغییر و تحول دانست و بیان داشت :اگر میخواهیم سیستمی پویا و فعال باشد باید تغییر و تحول صورت گیرد که در این خصوص نام نیک افراد از نظر تاثیر گذاری خدمات و کارآیی نقش بسزایی دارد.

این مسئول در ادامه تاکید کرد : باید از ریاست دانشگاه پیام نور کشور تشکر کرد که به استفاده از نیروهای متخصص جامعه اهمیت داده و منصب مدیریت این دانشگاه را از خانواده بومی این استان و دانشگاه پیام نور انتخاب نمودند چرا که استفاده از نیروهای بومی در شناخت و به کار گیری صحیح منابع قابل دسترسی به ما کمک می کند.

وی در ادامه تصریح کرد :باید توجه داشته باشیم که اقدامات دانشگاه صرفا در جهت پیشرفت به سمت توسعه کمی نباشد و توسعه کیفی هم مد نظر قرار گیرد.

در ادامه مراسم دکتر عیسی پیری ریاست دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به فضاهای مناسب ایجاد شده در 10 مرکز پیام نور استان بیان داشت : انگیزه های بسیاری در جهت بهبود و پیشرفت دانشگاه های پیام نور استان داشته ایم که کمبود اعتبارات دانشگاه مانع از انجام آن ها گردید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : دانشگاه از نظر فضای فیزیکی توسعه پیدا کرده و در بخش های پژوهشی و فرهنگی اقدامات موثری صورت گرفته است.

دکتر پیری دانشگاه پیام نور را دانشگاهی زنده و پویا دانست و اظهار داشت : دانشگاه پیام نور دانشگاهی به دور از حاشیه است که وظایف خود را در خصوص نظام به خوبی انجام داده است.

پس از آن دکتر اویسی دانشگاه پیام نور را دانشگاهی مردمی خواند و خاطر نشان کرد : دانشگاه پیام نور دانشگاهی مردمی است که از تاسیس تا به امروز اعتماد مردم را مورد توجه قرار داده است.

دکتر اویسی ادامه داد : بنده خود را ملزم به پاسداشت این اعتماد و اعتنا می دانم و آن را رسالتی دینی و اجتماعی تلقی می کنم.

وی دانشگاه پیام نور را فرصتی برای نیروهای بومی تلقی کرد و افزود : پتانسیل های خوبی در این دانشگاه جهت ارتقاء وجود دارد از این رو امیدواریم شاهد گسترش رشته های تکمیلی باشیم.

در پایان حکم انتصاب دکتر عباس اویسی به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از جانب دکتر رستمی ابوسعیدی ، توسط دکتر نجفی قرائت و مراسم تودیع و معارفه به اتمام رسید. 

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : sadr - در تاریخ : 2 آذر 1394

    سلام
    حذف اضطراری زمانش کی هست؟ 🙁

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 2 آذر 1394 :

    سلام
    حدود 10 روز الی 1 هفته مانده به شروع امتحانات

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top