چاپ خبر

برگزاری ترم تابستان دانشگاه کاشان به صورت مجازی

پیام نورنا : رئیس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه کاشان گفت: زمان ثبت نام دوره های ترم تابستانی این دانشگاه از ابتدای تیرماه آغاز می شود و کلاس های این دوره به صورت الکترونیکی خواهد بود.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : سید‌احمد‌ مدنی شروع ثبت نام دوره ترم تابستانی امسال دانشگاه کاشان را از اول تا بیست و سوم تیرماه عنوان کرد و گفت: کلاس های ترم تابستانی آموزش های الکترونیکی دانشگاه از  ۲۶ تیرماه آغاز و تا  ۲۹ مردادماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام در ترم تابستانی این دانشگاه برای تمامی دانشجویان آزاد است، افزود: در این ترم حدود ۵۰ درس برای دانشجویان در رشته های مختلف ارائه می شود.

رئیس دانشکده آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: دانشجویان برای ثبت نام در این کلاس ها باید به آدرس الکترونیکی http://oeec.kashanu.ac.ir  مراجعه کنند.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید


وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.