چاپ خبر

۸۰ کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اهانت به پیامبر(ص) را محکوم کردند

پیام نورنا: ۸۰ کانون دانشجویی معرفت رضوی دانشگاه آزاد اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کردند.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ، حدود ۸۰ کانون معرفت رضوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور طی بیانیه‌ای اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
«الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ.»
خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آنها را با شکست مواجه می کند. (سوره محمد -۴۶)
مجله شارلی ابدو باری دیگر با انتشار کاریکاتور های قبیحانه علیه پیامبر رحمت (ص) تلاشی بی ثمر در راستای اسلام ستیزی و تاکید بر آزادی بیان داشت، غافل از آن که اقدامات رئیس جمهور بی خرد فرانسه خود مهر تاییدی بر تناقض آزادی بیان غربی است و آنچه از این تلاش ها عیان گشت ناکارآمدی فرهنگ غرب و ناکامی آنها در جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام و سیره نبوی است.
 گسترش حیرت انگیز دین اسلام در قلب تمدن اومانیستی غرب، زنگ خطر بزرگی برای مستکبرانی است که از جهل مردم تغذیه کرده و آنان را در بردگی فکری و روحی نگه می دارند، کسانی که اندیشمندانشان با شروع قرون جدید ندای آزادی و برابری سردادند اما خودشان سهامداران کمپانی‌های برده داری بودند و امروزه نیز با همان قفس نامریی آزادی بیان، ملت های خود را در غل و زنجیر فکری نگاه داشته اند، تا بتوانند بنیاد استعماری خود را حفظ نمایند.
اما گاهی بی‌رحمانه حتی این نقاب تزویر را نیز کنار می نهند و حتی به بدیهی ترین اصول اندیشه فکری خودشان پایبند نیستند، از اصول اولیه آزادی هر فرد این است که آزادی دیگران را تهدید نکند و او را مورد اذیت و آزار قرار ندهد وگرنه، آن آزادی نامشروع خواهد بود، برای مثال هرشخصی با هرعقیده و اعتقادی که دارد یا ندارد اگر فرد دیگری، عزیزترین فرد زندگی یا مهمترین شیء آن شخص را به استهزا و اهانت و تمسخر بکشد قطعا او را آزار داده و آزادی او را نقض کرده است. حال فرض کنید که آن فرد، خاتم الانبیاء و المرسلین حضرت محمد (ص) باشد و آن شیء چراغ هدایت یعنی قرآن عظیم، که برای یک فرد مسلمان حتی از خانواده و تمام عالم با ارزش تر است. آن گاه اگر شما این عمل را با نام آزادی بیان توجیه کنید تنها نشان داده اید که گرگ هایی در لباس میش هستید و انسان ها ذاتا آزاد نیستند بلکه حدود آزادی آن ها باید توسط گرگ هایی چون شما تعیین گردد.
 همگان آگاهیم که در دو دهه اخیر، دولت های اروپایی برای جلوگیری از گسترش روزافزون اسلام در قلب اروپا، از هیچ اقدامی دریغ نکرده و همواره در تلاش اند تا چهره اسلام را تخریب کنند.
اهانت و تمسخر از کاریکاتورهای روزنامه شارلی اِبدو فرانسه تا کاریکاتورهای سال های قبل در مورد پیامبر اکرم(ص) در دانمارک، از این دست اقدامات مختلف، نشان از ادامه راه استعمارگران قبلی است اما اسم رمز غارت جدید “آزادی” است. عدم برخورد با این متجاوزان به روح و فکر بشری، تخم کینه و نفرت را در میان ملت ها پراکنده می کند و قطعا در آینده ی نزدیک به جدال های خون بار خواهد انجامید و این اتفاقات بهانه‌ی دیگری را به تاجران خون و اسلحه یعنی دولت های استکباری خواهد داد تا با تخریب رسانه ای چهره ی اسلام عزیز به محدود سازی مسلمانان بپردازد و حتی جنگ ها و جنایت های خودشان علیه ایشان را نیز توجیه نمایند.
حال این بار در فرانسه، در قلب دموکراسی و آزادی بیان، شاهد اقدامِ وحشیانه و قرون وسطایی فردی هستیم که خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است و عدم برخورد و چراغ سبزهای سیاست مداران مستکبرشان بیش از پیش چنین افرادی را جسورتر کرده است.
شکی نیست که این اقدام در ادامه روش تروریسم داعشی علیه اسلام است و باعث جریحه دار شدن احساسات جامعه مسلمان و همچنین تمام آزادگان جهان شده است. درحالی که روحیه صهیونیستی این دولت ها، با هرگونه مطلب انتقادی پیرامون هولوکاست، به مانند جنایت جنگی و نژاد پرستی برخورد می کنند.
اینک، ما دانشجویان کانون های معرفت رضوی سراسر کشور، در ضمن خاطرنشان کردن انزجار از این اقدام موهن و ننگین و خباثت بار که مصداق بارز توهین به مقدسات و نقض آشکار حق آزادی دین، باور و عقیده و نیز نقض روشن مفاد ۱و ۱۸ اعلامیه حقوق بشر و نیز نقض بخش نخست از بند سوم ماده ۱۹ میثاق نامه بین المللی حقوق مدنی و سیاسی است.
 این اقدام نشریه موهن فرانسوی علیه پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) را که مطابق ماده ۳۲ قانون آزادی مطبوعات فرانسه هم جرم به شمار می رود، در تمام سطوح بین المللی محکوم می نماییم و به تمامی مراجع مربوط ملی و جهانی جهت پیگرد و مجازات عاملان این اهانت زشت و زننده درخواست رسمی خود را اعلام می داریم و خواستار محدودیت روابط با دولت فرانسه هستیم و از وزارت محترم امور خارجه تقاضای برخوردی قاطعانه طبق قوانین بین الملل با چنین اقدامات موهنی را داریم.

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top