چاپ خبر
در اعتراض به اظهارات اخير آقاي عباسپور تهراني:

انتشار نامه ی اعتراض آمیز اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور ” PNUNA.COM ” : جمعی از اساتید و کار کنان دانشگاه پیام نور با ارسال نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی نارضایتی خود را در مورد اظهارات نماینده مردم تهران جناب آقای عباسپور اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا)  به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور : متن نامه به شرح زیر است:

” بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنوا کتب علیکم الصیام کما کتب على الذین من قبلکم لعلکم تتقون

جناب آقای دکتر علی لاریجانی
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان

احتراما، نظر به عدول و نزول جناب آقای علی عباسپور تهرانی از جایگاه واقعی ایشان به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی (و نه نماینده و حافظ منافع فرد و گروهی خاص و خویشاوندان خویش) و نیز ریاست کمیسیون آموزش عالی (و نه کمیسیون دانشگاه بزرگ * *) در مجلس به استناد افاضات تخریب گرایانه غیرقانونی، غیر مستند و رنجش آور میلیون ها نفر از اساتید، کارکنان، دانش آموختگان، دانشجویان و خانواده های ایشان و نیز تشکیک و تشدید التهاب در بین داوطلبان آزمون سراسری سالجاری و خانواده های ایشان در ایام انتخاب رشته آنها با طرح ادعای واهی بی کیفیتی دانشگاه پیام نور و توصیه به عدم انتخاب این دانشگاه توسط داوطلبان آزمون سراسری، ما اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور به استناد این مهم و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و موارد به شرح زیر خواهان رسیدگی و اقدام و برخورد قانونی با ایشان از جانب حضرتعالی و هیات رئیسه محترم مجلس حسب ضوابط و مقرارت در این زمینه هستیم:

1- رابطه خویشاوندی جناب آقای علی عباس پور با رئیس مادام العمر دانشگاه بزرگ ** و نیز سهم و مشارکت ایشان و سایر بستگانشان در مدیریت و منافع هنگفت عاید از آن دانشگاه بر هیچکس پوشیده نیست. اما در راستای خوشنودی بستگان و تحقق منافع ایشان پای گذاشتن بر روی بدیهی ترین اصول و وظایف نمایندگی که همانا رعایت اصل عدالت و صداقت میباشد در مکانی که بنا به فرموده حضرت امام (ره) عصاره فضائل ملت است به هیچ عنوان در شان مجلس نمی باشد.

2-آقای عباس پور چگونه و بر اساس کدامین تحقیقات علمی و مستنداتی در طی چند ساله اخیر در مقاطع زمانی مختلف و به ویژه همزمان با ایام انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری ادعای بی کیفیتی دانشگاه پیام نور را می نمایند؟ ایشان چنانچه اعتقاد به اصل صداقت و عدالت در امور علمی دارند یقینا تصدیق میفرمایند که یکی از بهترین و مستندترین مبناهای ارزیابی کیفی دانشگاهها در کشور ما میزان قبولی فارغ التحصیلان آنها در دوره های تحصیلات تکمیلی می باشد. براساس گزارشات و مستندات موجود در سازمان سنجش و آموزش کشور و حتی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سهم قبولی دانش آموختگان پیام نور در دوره های کارشناسی ارشد در اکثر رشته ها و دانشگاهها بین 50 تا 100 درصد میباشد و حتی میزان این سهم در دانشگاههای دولتی و غیر دولتی به نحوی است که با نادیده انگاشتن آنها بسیاری از این رشته محل ها تعطیل خواهند شد. در همین راستا جناب آقای عباسپور را توصیه به کسب آمار و سهم دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در دوره های کارشناسی ارشد واحدهای دانشگاهی و علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد مینماییم که در صورت نادیده گرفتن آنها بسیاری از رشته های مزبور در این واحدها عملا تعطیل خواهند شد.

3- از آنجاییکه ارزیابی و اظهار نظر شخصی جناب آقای عباسپور را نادرست و غیراخلاقی میدانیم ترجیح بر عدم اظهار نظر در خصوص کیفیت دانشگاه تحت الحمایه ایشان داریم.

4- جناب آقای عباسپور با صرف برخورداری از جایگاه ریاست کمیسیون آموزش عالی (تاکید مینماییم نه ریاست کمیسیون دانشگاه بزرگ **) خود را فراتر و بالاتر از بسیاری از نهادهای تصمیم ساز و تصمیم گیر نظیر وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی دانسته و ندایی دایه مانند مهربانتر از مادر سر داده و به داوطلبان آزمون سراسری توصیه مینمایند “داوطلبان آزمون سراسری دقت داشته باشند که ………………” ؟! به راستی چنین اظهاراتی بر مبنای کدامین مصوبه و مجوز قانونی است؟ جای بسی تاسف است که ایشان در خانه ملت که وظیفه اصلی اش قانونگذاری و تصویب لوایح منجر به عدم قانون گریزی است با چنین رفتارهای غیرقانونمندی خود را در راس قانون ستیزان و قانون گریزان قرار داده اند.

5- بر هیچکس و حتی داوطلبان آزمون سراسری سالجاری نیز پوشیده نیست که چنین اظهارات رسانه پسندی در چنین مقطع زمانی صرفا با هدف ایجاد تردید در بخشی هرچند کوچک از داوطلیبن و سوق اجباری بر گرفته از بی اطلاعی آنها به سوی دانشگاه مورد علاقه ایشان میباشد. اما واقعیت تلخی که ایشان نبایستی از نظر دور داشته باشند این است که دیگر اکثر خانواده های ایرانی توان پرداخت شهریه های هنگفت آن دانشگاه را نداشته و تلاش ایشان صرفا منجر به جذب عده قلیلی خواهد شد که متاسفانه بخشی از آنها در طی دوران تحصیل شان برای تامین این شهریه هنگفت دست به هرگونه ناهنجاری زده که آثار سوء فرهنگی و امنیتی آن دامان همه ما را خواهد گرفت.

5- مجموعه همکاران هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های دیگر همکاران و هموطنان ما هستند که متاسفانه به علت کاهش بسیار چشمگیر دانشجویان و همچنین به دلیل سوء تدبیر و یکدندگی متولیان آن دانشگاه و اصرار بر تداوم وضعیت گذشته با بحران جدی امنیت شغلی و تحصیلی مواجه می باشند. بی شک راه چاره و گریز از این فاجعه عظیم و پرهیز از نابودی و بلا استفاده شدن هزاران متر مربع فضای فیزیکی بناشده و بسیاری از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در آنها (که همه آنها برآمده از شهریه های میلیونها دانش آموخته آن دانشگاه هستند)، ایفای نقش و رسالت اساسی بر زمین مانده مجلس و به ویژه کمیسیون آموزش عالی در یکپارچه نمودن مجموعه آموزش عالی و برخورداری اساتید، کارکنان و دانشجویان آن دانشگاه از چتر حمایتی و نظارتی وزارت علوم و بهداشت و درمان می باشد.

در پایان ضمن یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت در مقابل فتنه گران خارجی و داخلی و حـدیـثى ازعلى (ع ) که فرمود: انسان هیچگاه طعم ایمان را نمى چشد تا دروغ را ترک گوید خواه شوخى باشد یاجدى”، جناب آقای عباسپور را به بهره گیری ازبرکات ماه تصفیه از هوی و هوس و تقوای الهی توصیه نموده و حساسیت و نظارت چشمان تیزبین، منصف و بی ادعای میلیونها نفر از اعضای خانواده عظیم دانشگاه پیام نور بر رفتار و مواضع حمایتی و یا خدای ناکرده تخریبی ایشان و امثالهم نسبت به این دانشگاه و بالطبع ارزیابی و ملاک و معیار قراردادن چنین رویکردهایی در مقاطع مختلف از جمله انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را مورد تاکید قرار داده و بسیار خرسندیم که در دهه سوم فعالیت دانشگاه پیام نور با وجود سنگ اندازی، نامهربانی و بداخلاقی عده ای قلیل شعار ” آموزش برای همه، همه جا و همه وقت” تحقق عینی یافته است.

اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور
مرداد ماه 1390″


پیام نورنا: مدیریت پایگاه خبری دانشجویان پیام نور اعتراض خود را نسبت به این اظهارنظر اعلام می دارد و از مسئولین محترم دانشگاه پیام نور نیز خواستاریم به سرعت این موضوع را پیگیری کنند.

از همه دانشجویان و اساتید محترم خواهشمندیم برای اعتراض به این موضوع با ارسال عدد 1 به سامانه پیامک روابط عمومی دانشگاه پیام نور(10000022442053) نارضایتی خود را نسبت به اظهارات نماینده مرم تهران اعلام نمایند.


در همین رابطه بخوانید :

معاون دانشگاه پیام نور تکذیب کرد :
مدرک دانشگاه پیام نور معادل نمی شود / پیام نور زیر نظر وزارت علوم است + تکمیلی

به دلیل عدم کیفیت دانشگاه پیام نور :
مدرک دانشگاه پیام نور از امسال به صورت معادل ارائه می شود

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top