چاپ خبر
جزییات و شرایط ثبت نام /

آغاز ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 (نوبت پانزدهم) پیام نور / دانلود دفترچه

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم سال 1394 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد / دانلود دفترچه ثبت نام

 

برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

 تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 (نوبت پانزدهم) پیام نور – کلیک کنید

 

 


 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : براساس اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ثبت‌نام آزمون کارشنـــــــــــــــــاسی ارشد فراگیـــــــــــر نوبت پانزدهم سال 94 دانشگــــــاه پیام نور از 21 دی ماه 1393 از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و ثبت نام تا 3 بهمن ماه 1393 ادامه خواهد داشت.

منابع و رشته ها : منابع امتحان کارشناسی ارشد فراگیر و کد رشته محل ها در دفترچه ثبت نام مشخص هستند.

هزینه ثبت نام : هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم 60 هزار تومان است که باید به صورت اینترنتی و خرید کارت اعتباری در زمان ثبت نام پرداخت شود.

زمان آزمون : زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم دانشگاه پیام نور در روز جمعه 4 اردیبهشت ماه 94 برگزار خواهد گردید.

زمان پذیرش : پذیرش در این دوره فقط برای نیمسال مهر 94 صورت میگیرد و علاقمندان به شرکت در این دوره حداکثر تا 31 شهریورماه 94 باید فارغ التحصیل شده باشند.

نحوه پذیرش : پذیرش بر اساس ظرفیت است. در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در هر کد رشته محل آموزش و پژوهش محور 20 نفر و برای کد رشته محل های الکترونیکی 40 نفر نیز پذیرش خواهند شد.


 

ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم (سال 94) پیام نور
موارد ضروری
لینک

دانلود رایگان دفترچه مقطع کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 دانشگاه پیام نور (نوبت پانزدهم)

فعال – کلیک کنید
خرید کارت اعتباری شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناس ارشد سال 94 دانشگاه پیام نور (نوبت پانزدهم) – هزینه 60.000 تومان غیرفعال – پایان ثبت نام

ثبت نام در آزمون مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 94 (نوبت پانزدهم)

غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور از طریق شبکه اینترنت سازمان سنجش از روز یک‌شنبه 21 دی ماه 93 آغاز و در روز جمعه 3 بهمن ماه 1393 پایان می پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

 

شرایط ثبت‌نام:

الف) هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شرکت‌ نماید.
ب) داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما شخصاً به سایت این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org به ‌منظور ثبت‌نام‌، مراجعه و نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی اقدام نمایند.
ج) با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 600.000 ریال (ششصد هزار ریال – شصت هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 

تــــــــــذکـــــــــرات‌ مهـــــــم:

1- مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.
2- مسئولیت‌ صحت‌ کلیه‌ مندرجات‌ تکمیل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.
3- پس از پایان مهلت مرحله ویرایش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هیچگونه تغییری در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امکان‌پذیر نمی‌باشد، بنابر این‌ داوطلب‌ باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را بکار گیرد.
4- هر موقع‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب،‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ یا واجد یکی‌ از شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌ راهنما  نمی‌باشد، در هر مرحله‌ای‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شرکت‌ در آزمون‌، پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ در دانشگاه ‌و …) محروم‌ خواهد شد.

 
دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند. راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به این راهنما مراجعه نمایند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

 
هزینه ثبت نام و جدول شهریه کارشناسی ارشد فراگیر سال 94 :

هزینه ثبت نام در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت پانزدهم سال 94 و همچنین جدول شهریه تحصیلی پس از پذیرش مربوط به سال تحصیلی 95-94 را می توانید از لینک زیر مشاهده فرمایید:

هزینه ثبت نام آزمون ارشد فراگیر نوبت پانزدهم و جدول شهریه ارشد فراگیر سال تحصیلی 95-94 – کلیک کنید

 

 
زمان توزیع کارت اینترنتی ،برگزاری و محل آزمون:

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1394 (نوبت پانزدهم) در صبح روز جمعه مورخ 4 اردیبهشت ماه 1394 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه شنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه لغایت روز پنجشنبه مورخ 3 اردیشهت ماه 94 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعیین می‌گردد. لذا مقتضی است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 5  دفترچه راهنمای  ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

 
نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌:

1) با توجه به تأثیر 20 درصدی معدل دوره‌ کارشناسی اکیداً توصیه می‌گردد که داوطلبان، معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمایند. شایان ذکر است معدل کارشناسی تراز شده و میانگین وزنی آنها تأثیر بیست درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.
2) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمامی مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.
3) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامی توسط متصدیان کافی‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتی در تقاضانامه درج می گردد،که مسئولیت هرگونه خطا در این مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه امکان اصلاح اشتباهات مذکور را نداشته و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد.
4) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.
5) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.
6) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های: 9-8923595‌8-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام نمایند.

 

دانلود نمونه سوالات آزمون فراگیر کارشناسی ارشد تمامی دوره های دانشگــــاه پیــــام نور – کلیـــــک کنید

 


برای اطلاع از آخرین اخبار پذیرش و اعلام نتایج پذیرفته شدگان رشته های کارشناسی ارشد فراگیر نوبت پانزدهم (سال 94) پیام نور عضو خبرنامه شوید تا جدیدترین خبرها به ایمیل شما ارسال شود.

و یا در خبرنامه پیامکی پیام نورنا عضو شوید تا جدیدترین و مهمترین خبرهای دانشگاه به صورت پیامکی به تلفن همراه شما ارسال شود:

عضویت در خبرنامه پیامکی پیام نورنا – کلیک کنید


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ALI - در تاریخ : 26 دی 1393

    با عرض سلام و خسته نباشید
    لطفا در مورد اولویت انتخاب کد رشته محل ارشد پیام نور توضیحاتی بفرمایید
    نمیدونم کدوم کد رشته محل رو اول بزنم و کدوم رو دوم و …؟
    ایا ملاک پذیرش سازمان سنجش بر اساس اولویت کد رشته انتخابی است؟
    ایا در پذیرش سازمان سنجش فرقی بین انتخاب کد رشته اول با دوم و … وجود داره؟
    اگر کد رشته ای رو اول بزنیم یا دوم ممکنه در قبولی یا عدم قبولی تاثیر بذاره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    بله بر اساس اولویت انتخابی می باشد
    هر کدام رو خودتون بیشتر دوست دارید اول بزنید و مابقی رو در ادامه به ترتیب علاقه خود بزنید

  2. نویسنده دیدگاه : فرزانه - در تاریخ : 26 دی 1393

    کدرشته تحصیلی دبیری ریاضی ناپیوسته دانشگاه ازاد مشهد چند است پیدا نمیکنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 26 دی 1393 :

    با سازمان سنجش تماس بگیرید

  3. نویسنده دیدگاه : ساماااااااااان - در تاریخ : 27 دی 1393

    بازم سلام.زنگ زدم سازمان سنجش گفتم کد 11 رو واسه نظام وظیفه قبول نمیکنه گفتن کد 1 رو بزن اشکالی نداره مگه میشه همچین چیزی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    اگر گفتن پس وارد کنید مشکلی ندارد. حتما خودشون میدونن که مشکل کجاست و این به شما گفتن

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 دی 1393

    سلام درموقع ثبت نام یک رشته ظرفیت ان مثلا 15 نفر است ولی درزمان اعلام نتایج در کارنامه درج میشود اخرین رتبه قبولی ان زشته مثلا54 این چه جوریه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    ااطلاعی نداریم از سازمان سنجش سوال بفرمایید

  5. نویسنده دیدگاه : نگین - در تاریخ : 27 دی 1393

    با سلام و خسته نباشید
    من دانشجوی ترم 7 کارشناسی هستم و درسم بهمن سال 94 تموم میشه میخواستم بدونم اگه تو این فراگیر شرکت کنم وضعیتم چطوری میشه ورودیه بهمن هم میشه بیام ؟ اگه از بهمن بیام باید شهریه ثابت مهر رو هم بدم؟ اصلا فراگیر ورودیه بهمن داره یا نه؟ ممنون میشم سریع جوابمو بدین با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    خیر دوست عزیز نمی توانید شرکت کنید.چون باید تا 30 شهریورماه 94 فارغ التحصیل شوید برای این آزمون

  6. نویسنده دیدگاه : ایران - در تاریخ : 27 دی 1393

    درود وقتتون به خیر
    لطف می کنید آدرس لینکی که میشه واحدها و منابع دروس کل دوره ی ارشد رو دانلود کرد در اختیارم بذارید؟
    می خوام ببینم رشته ای که می خوام انتخاب کنم هیچ واحد عملی یا درس های بدون منبع نداشته باشه
    چون امکان رفتن به کلاس ها رو ندارم
    سپاس فراوان

  7. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 27 دی 1393

    سلام
    بسته به دوری مسیر از مرکز قبولی ، محل آزمون ( آزمون های پایان ترم ) رو کی میتونیم مشخص کنیم ؟ بعد از قبولی در آزمون فراگیر و هنگام ثبت نام حضوری ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 دی 1393 :

    سلام
    در زمان شروع امتحانات هر ترم می توانید تعیین محل آزمون انجام بدید.

  8. نویسنده دیدگاه : عطیه - در تاریخ : 27 دی 1393

    سلام وشب بخیر.ممنون ازپاسخگویی درست وبموقع شما.ایاوقت ثبتنام ارشدفراگیرتمدیدمیشه چون بیشتروقتم به مطالعه رشته ها گذشته..خیلی متشکرم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    بله تا 3 بهمن ماه تمدید شده است.

  9. نویسنده دیدگاه : عطیه - در تاریخ : 27 دی 1393

    باسلام ایامهلت ارشدفراگیرتمدیدمیشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    بله تا 3 بهمن ماه تمدید شده است

  10. نویسنده دیدگاه : امیرحسین - در تاریخ : 27 دی 1393

    سلام.آیاارشدفراگیرتکمیل ظرفیت داره؟درصورت داشتن چندمدت بعدازجواب فراگیراعلام میشود؟متشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    معمولا خیر ندارد

  11. نویسنده دیدگاه : ولی - در تاریخ : 27 دی 1393

    سلام پشتیبان عزیز.آیاآزمون فراگیرمنابعش بایدیکجامث کنکورامتحان بدی یابصورت درس درس هستش؟ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    بله به صورت یکجا هست.

  12. نویسنده دیدگاه : ولی - در تاریخ : 27 دی 1393

    ببخشیدسوالی دیگه داشتم.اگه بصورت یکجاست تعدادسواها مشخصه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    نمونه سوالات سالهای قبل رو مطالعه کنید مشخص هست به چه صورت می باشد

  13. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 دی 1393

    سلام.
    برای ارشد فراگیر فرمودید میشه هم حقوق خصوصی هم جزا و بین الملل با هم شرکت کرد؟من زدم اخطار داد چرا؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    هر داوطلب می تواند یک رشته امتحانی و 20 کد رشته محل از آن رشته در صورت وجود این تعداد، در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کند.

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 27 دی 1393

    اسلام
    زمون ارشد فراگیر نمره منفی داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 27 دی 1393 :

    سلام
    خیر ندارد

  15. نویسنده دیدگاه : پيمان - در تاریخ : 27 دی 1393

    با سلام
    فارغالتحصیل رشته دندانپزشکى هستم.آیا امکان ثبت نام در مقطع ارشد برایم وجود دارد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 دی 1393 :

    سلام
    بله می توانید.

  16. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 28 دی 1393

    سلام
    هنوز میتونم امیدوار باشم که درس زبان تخصص 1 ریزشی اعلام بشه؟تمام آینده ی بنده به این درس بستگی داره ! اگه قبول شم این درس رو میتونم تو فراگیر ارشد شرکت کنم!تو رو خدا یه چیزی بگید خیلی نگرانم!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 دی 1393 :

    سلام
    مشخص نیست. فعلا لیست دروس ریزشی اعلام نشده است

  17. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 28 دی 1393

    سلام پشتیبان محترم ثبت نام فراگیر تا چهارشنبه تمدید شد لطفا اطلاع رسانی کنید.ممنون

  18. نویسنده دیدگاه : mona - در تاریخ : 28 دی 1393

    چرا کد رشته مترجمی زبان نمیاره تو قسمت سرچ میگه هیچ موردی یافت نشد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 28 دی 1393 :

    با سازمان سنجش تماس بگیرید

  19. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 28 دی 1393

    برای بحث و گفتگو در مورد این موضوع مراجعه کنید به:

    تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 (نوبت پانزدهم) پیام نور – کلیک کنید

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top