آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور / اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور از 11 شهریورماه 93 آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / اطلاعیه در مورد تعداد واحد قابل اخذ

 

برای ادامه بحث و گفتگو مراجعه کنید به:

 

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 


 

قبل از انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

در مورد تاخیر در ثبت شدن پرداخت ها در سیستم گلستان پیام نور مشکل بدلیل سامانه شاپرک بانکی می باشد که ۲۴ ساعت زمان می برد که در سیستم ثبت شود.پس دانشجویان عزیز کمی تامل کنند تا شهریه واریزی انها در سیستم ثبت شود.

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور بر اساس تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393 پیام نور از 11 شهریورماه 1393 آغاز و تا 24 شهریورماه 1393 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت.

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور

 

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور مطلع شوید.

 

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

 


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

دلیل تفاوت 2000 تومانی شهریه در دو بخش پرداخت الکترونی و عادی محاسبه نشدن مبلغ بیمه در پرداخت الکترونی می باشد.
اگه تفاوت بیش از این هست که باید دلیلش در بخش پرداخت الکترونی می باشد که ترم تابستان (3923) به صورت پیشفرض می باشد که باید به نیمسال پاییز (3931) تغییر وضعیتش دهید تا مبلغ رو به صورت دقیق نمایش دهد.

به کلیه دانشجویان عزیز توصیه می شود شهریه خود را به صورت اینترنتی و یا از طریق تلفن بانک پرداخت کنند. همچنین توجه داشته باشید اگر مایل هستید به صورت اینترنتی شهریه را پرداخت کنید، شهریه شما همان شهریه موجود در گزارش 163 (فرم واریز شهریه) می باشد و اگر در قسمت پرداخت های الکترونیکی مبلغ تفاوت دارد به صورت دستی خودتان مبلغ را به مبلغ گزارش 163 تغییر دهید و شهریه را پرداخت نمایید.

کسانی که نیز شهریه رو از طریق دستگاه های خودپرداز بانکی واریز نمونه اند ، کمی دیرتر از سایرین مبلغ واریزی آنها در سایت گلستان ثبت می شود.

در صورتیکه مراحل پرداخت شهریه در بانک بصورت کامل انجام شده و مبلغ شهریه از حساب بانکی شما کسر شده است ولی در سیستم سایت گلستان پاسخ بانک نامشخص است، جهت ثبت پرداخت شهریه در سیستم بر روی سطر مربوطه که نوشته شده است نامشخص کلیک نمایید تا عملیات واریزی به صورت کامل انجام شود.

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نیستند:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


نمرات اعلام نشده و معدل ترمی که مشخص نیست!!

به دلیل اینکه برخی نمرات هنوز اعلام نشده است و زمان میبرد تا نمرات اعلام شوند ، مخصوصا دروسی که قسمت تشریحی داشته اند ، و همچنین معدل ترمی که مشخص نیست ، فعلا بر اساس آنچه خودتان از نمراتتان می دانید انتخاب واحد کنید و بعد که نمرات اعلام شد در زمان حذف و اضافه ، انتخاب واحد خود را اصلاح کنید.

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور :

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر 12 حداکثر 14 واحد
بین 12 تا 17 حداکثر 20 واحد
بالاتر از 17 حداکثر 24 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر 12 واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم 93-92 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت (حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی) می تواند بدون توجه به معدل کل و معدل نیمسال قبلی خود  تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 8 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 8 واحد اخذ نمایید.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .

این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.

 

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

1- حداکثر واحد انتخابی این دانشجویان 14 و حداقل 5 واحد می باشد .
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .

 


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور با خطاهای زیر مواجه شوید:

 

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است
دلیل این خطا این است که باید حداقل 8 واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

 

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است
این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است
برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

 

انتخاب ۲ درس که امتحان آنها در یک روز و یک ساعت برگزار می شود
این امکان در حال حاضر فقط برای دانشجویان ترم آخر وجود دارد که این دسته از دانشجویان باید حتما ترم آخر بدون آنها در سیستم ثبت شده باشد تا این امکان را داشته باشند.
سایر دانشجویان اگر کارشناس رشته آنها اجازه دهد می توانند از این امکان استفاده کنند.

 

اخطار های سیستم گلستان کنترل شماره ۳۴ و کد ۴
برای برطرف کردن اخطار کنترل شماره ۳۴ در سیستم گلستان پیام نور به کارشناس رشته خود مراجعه کنید
کد ۴ : شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.

 

نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور
این حالت در زمان انتخاب واحد پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش ۱۶۳ دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 13 مهرماه 1393 لغایت 20 مهرماه 1393 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی تمامی مقاطع نیمسال اول 94-1393 دانشگاه پیام نور

 

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی ، دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

 


 

کاملترین راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

 

سرور اصلی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 1 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 2 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

 

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور :

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

 

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

 

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

 

تــــــــــــــــــذکــــــــــــــــرات مهـــــــــــــــــم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور

تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393 دانشگاه پیام نور

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    شهریه ثابتو دادم؛بعد از انتخاب واحد؛شهریم هنوز صفریه؛علتش چیه؟انتخاب واحدم درس کردم؛

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    مشکل از سیستم گلستان هست. اگر انتخاب واحد کرده اید مشکلی نخواهد داشت

  2. نویسنده دیدگاه : علیرضا - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام پشتیبان عزیز

    من چند روز پیش که نگاه کردم طبق گزارش 163 شهریه ثابتم 88500 تومن بود و شناسه پرداخت داشتم و وقتی میرفتم واسه پرداخت آنلاین همین مقدار مینوشت که بدهکارم ولی پرداخت نکردم

    تا امروز

    که الان دارم نگاه میکنم طبق گزارش 163 شهریم نقطه چین زده و شناسه پرداخت ندارم
    و وقتی میرم واسه پرداخت آنلاین شهریه ..نوشته 242000 تومن بستانکار (نه بدهکار)
    و پایینش زده 1 ریال مبلغ قابل پرداخت

    … داستان چیه؟
    من شنبه که نوبتمه میتونم انتخاب واحد کنم آیا؟
    آیا باید 1 ریال رو پرداخت کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    مشکل از سیستم گلستان می باشد. صبور باشید تا مشکل برطرف شود

  3. نویسنده دیدگاه : زینب - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام. ببخشید بنده رشته تحصیلی ارشدم با رشته کارشناسیم غیر مرتبطه با این حال ۱۲ واحد جبرانی دارم ایا نمره واحد های جبرانی در معدل کل ارشدم موثر هستش؟
    ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر تاثیر ندارد

  4. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام
    چه تاریخی منابع دروس ارائه میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    به تدریج در حال فعال شدن هستند

  5. نویسنده دیدگاه : - - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام من وقتی تو قسمت ثبت نام واد میشم تو لیست دروس جدول پایین فقط دروس عمومی رو برام آورده و هیچ کدوم از درسای اختصصاصی که پاسشون نکردم رو نمیاره که بتونم انتخاب کنم باید چیکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    مرکزتان ارائه نکرده است. به مرکزتان درخواست ارائه دروس مورد نظر خود را دهید

  6. نویسنده دیدگاه : دانشجو1 - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام من25واحدم مونده که این ترم تموم کنم حالا به خاطر اون یه واحد میفتم ترم دیگه به نظرتون اگه من 19 واحد بگیرم و6تاشو معرفی به استاد میشه؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    حداکثر 2 درس باید داشته باشید تا بتوانید معرفی به استاد بگیرید. باید نمرات سایر دروستون ثبت قطعی شده باشد تا بتوانید معرفی به استاد بگیرید

  7. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام من شهریه ثابنمو هنوز ندادم فردا هم انتخاب واحد دارم الانم که سیستم گلستان مشکل داره شهریمو نمیتونم پرداخت کنم الان باید چکار کنم خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    صبور باشید اصلاح می شود.زمان انتخاب واحد هم تمدید خواهد شد نگران نباشید

  8. نویسنده دیدگاه : * علی * - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    آقا خیلی ممنون از سایت خوبتون با راهنمایی های خوبتون

    من مهمان دائم گرفتم به تهران جنوب
    هوراااا

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    باسلام وخسته نباشید
    من ترم پیش که انتخاب واحدکردم 10 واحدبرا م باقی ماند.ترم تابستان بامشورت آموزش 2 واحد پیام نوربرداشتم 4واحدعمومی دانشگاه آزادمهمانی گرقتم.که دو درس دیگه مهرمعرقی به استادبگیرم. مسول رشته ترم قبل تربیت بدنی 1و2 راباهم برا م انتخاب واحدکرد.الان دانشگاه تربیت بدنی 2رقبول نمیکنه ومیگه درسهای مهمانی هم دوباره بایدانتحاب واحدکنی درصورتی که اشتباه ازخوددانشگاه بوده ونامه مهمانی دادند.آیااین درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    چون ترم اخری نبودید نباید درس تربیت بدنی 1 و 2 رو با هم اخذ میکردید!!

  10. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام مبلغ شهریه به ریاله؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    بله به ریاله

  11. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    با سلام ممنونم جوابم دادین من درخواست مهمان دادم و موافقت هم کردن با اینکه 23 واحدم مونده تا تموم شم 19 واحدم برداشتم بنظرتون مشکلی پیش میاد در ضمن دوتا از دوروسم هم در یک روز امتحانشه خواهشا زود جواب بدین دلهره گرفتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر درس هنوز گذاشته اید خیر مشکلی ندارد.
    باید هر دو را با هم اخذ کنید.

  12. نویسنده دیدگاه : بخشنده - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    باسلام
    ببخشید من شهریه ثابتم را ندادم ولی سیستمم باز هست برا انتخاب واحد
    اگر انتخاب واحد کنم سیستم برام ثبت میکنه؟؟؟؟ یا حتما باید شهریه بریزم بحساب

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر باز هست انتخاب واحد کنید هیچ مشکلی ندارد

  13. نویسنده دیدگاه : دانشکده حقوق - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    البته اشکالو در سیستم گلستان هم ثبت کردم. ممنون از حضورتون،از راهنماییهاتون و اینکه شنوای دردو دل ما هستید.

  14. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام.من ترم اولیم..اصلا نمیدونم باید چیکار کنم که…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    آموزش انتخاب واحد در قسمت بالا در خبر هست مطالعه کنید

  15. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام
    امروز انتخاب واحدم است ولی لیست درس ها را برام نشون نمیده نمی دونم چی کار کنم؟ اینترنتم پر سرعته و با دوتا کامپیوترم امتحان کردم ولی نشون نمیده؟ اشکال از سایته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    سیستم مشکل ندارد. ترافیک سایت گلستان بالا هست و باید کمی در همان قسمت کمی صبر کنید تا لیست ارائه دروس برایتان فعال شود

  16. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    با عرض سلام خدمت شما

    من درس تربیت بدنی 1 رو ترم پیش پاس کردم، حالا که درس ورزش 1 جایگزین تربیت بدنی 2 شده و من باید انتخابش کنم، سیستم بهم اجازه نمیده، اخطار میده که پیش نیاز ورزش 1 که تربیت بدنی هست رو من پاس نکردم، در صورتی که تربیت بدنی 1 رو من همونطور که گفتم پاس کردم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    به کارشناس رشتتون مراجعه کنید تا اصلاح کنند

  17. نویسنده دیدگاه : یعقوب - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و چون ترم قبل شهریه متغیر ندادم الان 1269000تومان بدهی دارم می خواستم بدانم می توانم الان اصلا انتخاب واحد نکنم و در حذف و اضافه انتخاب واحد کنم
    چون اون موقع پول دستم می آید. آیا می توانم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    بله می توانید در حذف و اضافه اقدام به انتخاب واحد کنید

  18. نویسنده دیدگاه : مینا - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    یه سوال دیگه هم داشتم، اینکه درس حفظ جزء سی قرآن گذروندنش اجباریه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    خیر اختیاری کامل می باشد

  19. نویسنده دیدگاه : دانشکده حقوق - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    ببخشید شهریمو تا چند روز پیش 110400 زده بود ولی حالا شهریه ای نزده و نوشته شناسه پرداخت ندارد و وضعیت بستانکار ثبت شده ولی صفحه ی انتخاب واحدمم باز میکنه! البته در پاسخ های دوستان خوندم که مشکلی نداره و میشه انتخاب واحد کرد. فقط میخواستم بدونم علت این حالت چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    مشخص نیست دلیلش چی هست. شاید شهریه ای اضافی دریافت شده و الان شهریه ها اصلاح شده و برخی ها بستانکار هم شده اند. اگر باز هست مشکلی ندارد و راحت انتخاب واحد کنید

  20. نویسنده دیدگاه : محمود - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    باسلام
    خواستم بدونم اگه ترم آخر نباشیم میشه دو درس که یکیش پیش نیاز اون یکی دیگه اس با هم برداشت و آیا اگه میشه باید هردو رو نمره آورد
    سوال دوم اینکه گزینه انتخاب محل آزمون در منوی درخواست ها به چه منظور قرار داده شده خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر نمی شود. مگر اینکه یکبار از درس پیش نیاز نمره ردی بگیرید.
    برای ارشدی ها می باشد که محل آزمون های پایان ترم خودشون رو تغییر میدهند

  21. نویسنده دیدگاه : آسيه - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    من ترم بهمنی که گذشت امتحان حفظ جزء سی دادم ولی توی معدل ترمی تاثیر داده نشد. پریروز تماس گرفتم بخش امتحانات مرکز استان و گفتم که نمره ام توی معدل ترمی تاثیر داده نشده و من میخوام تاثیر داده بشه. گفتن با کارشناس رشته ات صحبت کن که نامه بدن و ما میفرستیم برا سازمان مرکزی که برات تاثیرش بدن. بعد گفتن یکی دو هفته پیش یه بخشنامه اومده. بزا ببینم چه جوریه. بعد که بخشنامه رو چک کرد گفت حرفی از معدل ترمی زده نشده و گفته شده که فقط توی معدل کل تاثیر داره. پس توی معدل ترمی هیچ اثری نداره نمره این درس.
    از یه طرف هم من قبلا از شما پرسیده بودم. شما گفتین تاثیر داره توی معدل ترمی.
    حالا من گیج شدم. اگه ممکنه شما هم یه چک بکنین که واقعا توی معدل ترمی تاثیر داره یا نه که اگه تاثیر داره من برم دانشگاه صحبت کنم که مشکلم حل بشه.
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    ببینید ما نگفتیم که حتما تاثیر در معدل ترمی دارد گفتیم اگر تاثیر در معدل ترمی داشته باشد احتمال تاثیر منفی هست.
    ولی در معدل کل تاثیر دارد و تاثیرش هم مثبت هست.

  22. نویسنده دیدگاه : سحر - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    با سلام و خسته نباشید

    آیا می تونم دو درس عمومی (فرهنگ تمدن و تفسیر موضوعی) را در یک ترم بردارم،مشکلی برای هم زمان برداشتن دو درس عمومی معارف وجود ندارد؟
    بسیار ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    در هر نیمسال تحصیلی فقط یک عنوان درسی از گروه معارف می توانید اخذ کنید

  23. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام خسته نباشید . ممنون ازینکه ما رو از ترم اول تا آخر یاری کردید .
    من ترم آخر هستم . میگند که ترم آخرو دانشگاه باید انتخاب واحد کنه . واسه منو دانشگاه پنجشنبه انتخاب واحد کرد و یک درس عمومی رو انقلاب اسلامی رو انتخاب کرد . من میتونم انقلاب رو خودم حذف کنم و آشنایی با قانون اساسی رو انتخاب کنم ؟ دیگه که لازم نیست به دانشگاه اطلاع بدم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  24. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز ممنون میشم سوال بنده پاسخ بدید…
    بنده ترم اخر هستم و 130 واحد پاس کردم و با توجه به چارت منابع پیام نور در رشته مدیریت صنعتی 136 واحد باید پاس بکنم و فقط درس های اندیشه اسلامی 2 و بازاریابی و مدیریت بازار مانده که میشه 5 واحد که میتوانم معرفی به استاد بگیرم ولی با توجه به چارت باید 136 واحد پاس بکنم ایا من درسی متوجه نشدم و پاس نکردم یا اینکه مدیریت صنعتی به طور کلی 135 واحد باید پاس کرد؟!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر فقط همان 2 درس مانده مشکلی ندارد و برای ثبت معرفی به استاد به مرکزتان مراجعه کنید

  25. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام خسته نباشید
    اعلام نتایج ثبت نام بدون آزمون کی هست؟
    چه جوری بفهمیم قبول شدیم یانه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    اواسط تا اواخر شهریورماه
    از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد

  26. نویسنده دیدگاه : نیلوفر - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    باسلام دانش خانواده وجمعیت جزگروه معارف هست یانه؟باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر جز دروس عمومی می باشد

  27. نویسنده دیدگاه : معصومه - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام
    من شهریه ثابت رو ندادم ولی ثبت نام انجام شد،چرا؟؟
    درس تربیت بدنی در مرکز ما ارائه نشده چطور میشه درخواست داد تا مرکز ارائه دهد؟؟
    لطفا دوستانی که رشته شون روانشناسیه و درس کاربرد کامپیوتر رواین ترم انتخاب کردن بگن منبع این درس چیه،آِیا همون منبع قبلیه یا عوض شده،خیلی برام مهمه،لطفا کمکم کنید؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    مشکلی ندارد بستانکار بوده اید
    باید به مرکزتان حضوری مراجعه کنید و درخواست ارائه دروس مورد نظر خود را بدهید تا اگر موافقت شد ارائه دهند

  28. نویسنده دیدگاه : سعیده - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام پشتیبان دیروز شهریه رو الکترونیکی ریختم الان میخام ثبت نام کنم یه کادر بنفش میاره می نویسه عدم تایید اطلاعات شخصی دانشجو چیکار کنم؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    زحمت بکشید و متن خبر رو قبل از ارسال نظر مطالعه کنید!!

  29. نویسنده دیدگاه : سوسن - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    با سلام شاید سوالم تکراری باشه ولی خاهش میکنم جواب بدین برام مهمه بخاطر دلایلی من ترم قبل ترم اخر بودم رشتم علوم تربیتی هست و 135 واحد رو کامل پاس کردم حالا میرم سایت گلستان شهریه رو برام ………… صفر گذاشته در حالی که دو سه روز پیش برام میزد بدهکارم یعنی سیستم فهمیده من تموم کردم دیگه برام …… صفر زدند خیالم راحت باشه که من تو سیستم به عنوان فارغ التحصیل ثبت شدم در ضمن برای فارغ تحصیلی هیچ اقدامی نکردم فعلا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    شما تا زمانی که اقدام به کارهای فارغ اتحصیلی نکرده اید که فارغ التحصیل نیستید
    باید اقدام کنید بعد اگر بدهی داشته باشید به شما اعلام میکنند

  30. نویسنده دیدگاه : سونیا - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام
    من کارشناسی رشته زیست شناسی میخونم
    چرا درس کاربرد کامپیوترو ارائه ندادن؟
    آیا امکانش هست این درسو تا چند روز آینده به لیست درسا اضافه کنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    دوست عزیز در بالا توضیح دادیم زحمت بکشید مطالعه کنید
    اگر درسی ارائه نشده باید به مرکزتان درخواست ارائه دروس مورد نظرتون رو بدید

  31. نویسنده دیدگاه : سپیده - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    من شهریه نریختمممم وانتخاب واحد کردم آیا مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟؟ درضمن تربیت بدنی1و2 رو هم پاس کردم این ورزش1 وتربیت بدنی1 چیه؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    خیر مشکلی ندارد
    اگر پاس کرده اید احتیاجی به اخذ دروس جدید نیست

  32. نویسنده دیدگاه : زهراوثوق - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام سوال اولمو جواب ندادین لطفا این یکیو جواب بدین…
    شما که میگین اگه بدون پرداخت شهریه ثابت ثبت نام انجام شد مشکلی پیش نمیاد ترم پیش برای یکی ازدوستام همچین اتفاقی افتادولی بعدش گفتن باید شهریه ثابتو متغیرباهم پرداخت کنین تا
    ثبت نامتون تایید بشه الان من میترسم همچین مشکلی پیش بیادمتاسفانه ظرفیتام داره پر میشه….حالا چیکارکنم؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    دوست عزیز کسی که به دوست شما اون حرف رو زده فقط خواسته بترسونه که شهریه را واریز کند
    در صورتی که اگر انتخاب واحد کرده باشید ، انتخاب واحد شما ثبت شده است و هیچ مشکلی ندارد

  33. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    میشه جواب سوالمو بدین؟ .من ترمه پنجم و جز این ترم دو ترم دیگه دارم میخواستم ببینم میتونم کارشناسی ارشد امسال شرکت کنمو سال دیگه که درسم تموم میشه تو بهمن ماه بلافاصله وارد دانشگاه شم برای کارشناسی ارشد؟ چون از چند نفر شنیدم با تکمیل ظرفیت یا مرخصی برای یه ترم میشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    اطلاعی نداریم
    از سازمان سنجش استعلام بگیرید

  34. نویسنده دیدگاه : پوووونه - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام. من ترم قبل یکی از دروسم به علت تقلب برام تخلف گرفتن و هنوز بعد از سه ماه برام توی سیستم غایب در امتحان زدن.معدلم بالای دوزاده شده یعنی میتونم بیست واحد بردارم؟ مشکلی پیش نمیاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    باید پیگیری کنید ببینید که برای شما تقلب ثبت و به کمیته ارجاع داده شده یا خیر

  35. نویسنده دیدگاه : مهتاب - در تاریخ : 14 شهریور 1393

    سلام برا وام دانشجویی چ مدت بعد انتخاب واحدم برم؟؟؟؟ مهلت وام تا کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من13م انتخاب واحدم بوده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    مهلت درخواست وام از اول انتخاب واحد تا پایان انتخاب واحد هست

  36. نویسنده دیدگاه : تینا - در تاریخ : 15 شهریور 1393

    سلام
    من هم این مشکل را دارم که لیست دروس برام نشان داده نمیشه از صبح هم دارم تلاش میکنم فایده ای نداشته .اشکال از سیستم است ؟ صبر کنم درست میشود؟من باید به دانشگاه مراجعه کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    سیستم مشکلی ندارد
    به دلیل سرعت پایین اینترنت شما و ترافیک بالای سایت گلستان هست
    در همان قسمت کمی صبر کنید تا لیست ارائه دروس برایتان لود شود و با ساعاتی بعد مراجعه کنید

  37. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 15 شهریور 1393

    سلام پشتیبان جان
    من در پاسخ به دوستانیکه شهریشون بستانکار شده مطالبو خوندم
    اما بالاخره از کجا باید بفهمیم که شهریه ثابتمون چقدر هست که پرداخت کنیم
    من18ام انتخاب واحدمه ومیخوام ازالان شهریه ثابت رو بریزم ولی واقعا نمیدونم چیکار کنم؟ اومدو انتخاب واحد رو سیستم اجازه نداد اونوقت تکلیف چی میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر در فرم واریز شهریه شما مبلغی ذکر نشده در زمان انتخاب واحدتان ، می توانید اقدام به انتخاب واحد کنید و شهریه ای شما ندارید

  38. نویسنده دیدگاه : خانم حیدری - در تاریخ : 15 شهریور 1393

    باسلام من از طریق ثبت نام بدون کنکور برای سال93_94ثبت نام کرده ام وهنوز هم نتایجش اعلام نشده ایا باید انتخاب واحد کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر
    برای ورودی های جدید که قبول می شوند زمان ثبت نام تاریخ دیگری می باشد

  39. نویسنده دیدگاه : دانشجو - در تاریخ : 15 شهریور 1393

    سلام پشتیبان عزیز.
    خواهشا جواب بدین چون خیلی مهمه برام.
    من دیروز انتخاب واحدم شروع شده.دانشجوی ترم 7 هستم.20 واحد برداشتم بعد کلید بررسی تغییرات رو زدم خطا داد و این پیغامو داد: (تغییرات درس با گروه درسی 01 امکان پذیر نیست) (کنترل شماره 5: زمان امتحان با درس … تلاقی دارد)
    برای 4تا از درسام این خطارو داد یعنی 8 واحد. چیکار باید بکنم؟ این درسا پیش نیازن اگه نگیرم 9 ترمه میشم! در صورتی که من ترمای قبل بعضی از درسام امتحانش تو یه روز بود همچین خطایی نمیدااد!چیکار باید بکنم الان؟!
    توروخدا جواب بدین چون خیلی مهمه.خواهشا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    باید به مرکزتان مراجعه کنید تا مجوز اخذ دروس با تاریخ امتحان یکی رو برای شما در سیستم ثبت کنند

  40. نویسنده دیدگاه : m.t - در تاریخ : 15 شهریور 1393

    سلام و خسته نباشید
    دیروز رفتم سایتمو چک کردم برای شهریه که زده بود 110 تومان
    حالا که رفتم پرداخت کنم نقطه چین شده و بخش واریز بانک منو بستانکار اعلام میکنه !!
    الان جریان جیه دقیقا؟!
    متشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر بستانکار زده و انتخاب واحد هم برایتان باز هست اقدام به انتخاب واحد کنید مشکلی ندارد

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top