آغاز انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور / اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور از 11 شهریورماه 93 آغاز و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد / اطلاعیه در مورد تعداد واحد قابل اخذ

 

برای ادامه بحث و گفتگو مراجعه کنید به:

 

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 


 

قبل از انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور شهریه ثابت باید پرداخت شود تا بتوانید اقدام به انتخاب واحد کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

در مورد تاخیر در ثبت شدن پرداخت ها در سیستم گلستان پیام نور مشکل بدلیل سامانه شاپرک بانکی می باشد که ۲۴ ساعت زمان می برد که در سیستم ثبت شود.پس دانشجویان عزیز کمی تامل کنند تا شهریه واریزی انها در سیستم ثبت شود.

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور بر اساس تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393 پیام نور از 11 شهریورماه 1393 آغاز و تا 24 شهریورماه 1393 از طریق سایت گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir ادامه خواهد داشت.

 

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور

 

با مراجعه به سایت گلستان پیام نور می توانید از تاریخ و ساعت دقیق مراجعه خود به سایت گلستان برای انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور مطلع شوید.

 

مدت زمان انتخاب واحد هر دانشجو 72 ساعت بعد از زمان تعیین شده برای دانشجو می باشد

 


کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت و بدهی قبلی خود می باشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور) اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

دلیل تفاوت 2000 تومانی شهریه در دو بخش پرداخت الکترونی و عادی محاسبه نشدن مبلغ بیمه در پرداخت الکترونی می باشد.
اگه تفاوت بیش از این هست که باید دلیلش در بخش پرداخت الکترونی می باشد که ترم تابستان (3923) به صورت پیشفرض می باشد که باید به نیمسال پاییز (3931) تغییر وضعیتش دهید تا مبلغ رو به صورت دقیق نمایش دهد.

به کلیه دانشجویان عزیز توصیه می شود شهریه خود را به صورت اینترنتی و یا از طریق تلفن بانک پرداخت کنند. همچنین توجه داشته باشید اگر مایل هستید به صورت اینترنتی شهریه را پرداخت کنید، شهریه شما همان شهریه موجود در گزارش 163 (فرم واریز شهریه) می باشد و اگر در قسمت پرداخت های الکترونیکی مبلغ تفاوت دارد به صورت دستی خودتان مبلغ را به مبلغ گزارش 163 تغییر دهید و شهریه را پرداخت نمایید.

کسانی که نیز شهریه رو از طریق دستگاه های خودپرداز بانکی واریز نمونه اند ، کمی دیرتر از سایرین مبلغ واریزی آنها در سایت گلستان ثبت می شود.

در صورتیکه مراحل پرداخت شهریه در بانک بصورت کامل انجام شده و مبلغ شهریه از حساب بانکی شما کسر شده است ولی در سیستم سایت گلستان پاسخ بانک نامشخص است، جهت ثبت پرداخت شهریه در سیستم بر روی سطر مربوطه که نوشته شده است نامشخص کلیک نمایید تا عملیات واریزی به صورت کامل انجام شود.

کلیه دانشجویان موظف به تکمیل و بازبینی اطلاعات شخصی خود (اعم از کد ملی، شماره شناسنامه و …) میباشد لذا دانشجویان نسبت به تایید اطلاعات اصلی خود از مسیر زیر اقدام نمایید در غیر اینصورت قادر به انتخاب واحد نیستند:

آموزش > دانشجو > مشخصات دانشجو > تکمیل و تایید اطلاعات شخصی دانشجو

 


نمرات اعلام نشده و معدل ترمی که مشخص نیست!!

به دلیل اینکه برخی نمرات هنوز اعلام نشده است و زمان میبرد تا نمرات اعلام شوند ، مخصوصا دروسی که قسمت تشریحی داشته اند ، و همچنین معدل ترمی که مشخص نیست ، فعلا بر اساس آنچه خودتان از نمراتتان می دانید انتخاب واحد کنید و بعد که نمرات اعلام شد در زمان حذف و اضافه ، انتخاب واحد خود را اصلاح کنید.

 


اطلاعیه مهم در مورد تعداد واحد قابل اخذ در انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور :

حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم جدید بر اساس جدیدترین آیین نامه دانشگاه پیام نور طبق جدول زیر انجام می شود.

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ناپیوسته – کارشناسی)

زیر 12 حداکثر 14 واحد
بین 12 تا 17 حداکثر 20 واحد
بالاتر از 17 حداکثر 24 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

معدل ترمی

حداکثر واحد قابل انتخاب

(کارشناسی ارشد)

زیر ۱4 حداکثر 12 واحد
بالاتر از 14
حداکثر 14 واحد
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم 93-92 می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* بر اساس آیین نامه جدید دانشگاه ، دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت (حداکثر 24 واحد درسی برای فارغ التحصیلی) می تواند بدون توجه به معدل کل و معدل نیمسال قبلی خود  تا حداکثر 24 واحد درسی اخد نماید.

* حداقل واحد قابل اخذ در هر ترم طبق آیین نامه جدید نباید کمتر از 8 واحد درسی باشد (به جز در ترم آخر) به جز در مواردی موجه و خارج از اراده دانشجو که با موافقت کارشناس رشته می توانید کمتر از 8 واحد اخذ نمایید.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* چنانچه دانشجو به هر دلیلی (سهوا و یا باز بودت سایت به علت بروز شدن و … ) ، بیشتر از حد مجاز انتخاب واحد نماید و یا پیش نیازها را رعایت نکند ، در این صورت واحدهای مازاد و عدم رعایت پیش نیاز پذیرفته نمی شود ، ضمن اینکه دانشجو شهریه را از دست می دهد .

تبصره : چنانچه دانشجویی درس پیشنیاز را یک بار مردود شده باشد ، می تواند آن درس را با درس بعدی (پس نیاز) به طور همزمان انتخاب نماید . در این صورت چنانچه دانشجو درس پس نیاز را گذرانده ولی درس پیش نیاز را مردود شود ، درس پس نیاز پذیرفته می شود اما باید بلافاصله در نیمسال بعدی ، درس پیش نیاز را تا دریافت نمره قبولی انتخاب نماید .

* چنانچه برای دانشجویان نیمسال آخردرس یا دروسی ارائه نشده باشد ، این افراد بایستی در زمان انتخاب واحد نسبت به انتخاب واحدهای ارائه شده اقدام نموده و سپس با مراجعه به کارشناس رشته تقاضای خود را برای ارائه دروس باقیمانده بدهند تا در زمان حذف و اضافه نسبت به ارائه آنها اقدام گردد .

* دانشجویانی که فقط 2 درس نظری باقیمانده جهت اتمام تحصیلات کارشناسی دارند ، نیازی به انتخاب واحد ندارند .

این افراد با مراجعه به کارشناس رشته خود ، نسبت به دریافت فرم تکدرس اقدام نمایند.

 

نکات مهم در خصوص انتخاب واحد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

1- حداکثر واحد انتخابی این دانشجویان 14 و حداقل 5 واحد می باشد .
2- تکدرس فقط به دانشجویان شیوه آموزش محور که تنها یک درس نظری باقیمانده دارند تعلق می گیرد .
3- دانشجویان می توانند فقط یک درس (بجز درس روش تحقیق) را با پایان نامه اخذ نمایند .
4- دانشجو بایستی تا زمان دفاع ، درس پایان نامه را در زمان انتخاب واحد هر نیمسال ، در سیستم گلستان انتخاب نماید ، در غیر اینصورت عدم مراجعه تلقی خواهد شد .
5- انتخاب واحد و رعایت پیش نیاز بر اساس برنامه ارائه دروس و ورودی هر رشته الزامی می باشد .

 


توجه : ممکن از در زمان ورود به قسمت انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور با خطاهای زیر مواجه شوید:

 

حداقل واحد قابل اخذ در ترم رعایت نشده است
دلیل این خطا این است که باید حداقل 8 واحد انتخاب کنید. در هر صورت به خطای نمایش داده شده توجهی نکنید و در همان حال چند دقیقه صبر کنید تا لیست دروس انتخاب واحد برایتان نمایش داده شود و انتخاب واحد خود را انجام دهید.

 

سر ترم شما در ترم جاری تولید نشده است
این خطا نیز به دلیل ثبت نکردن سرترم رشته شما در سایت گلستان توسط مرکز می باشد که برای رفع این مشکل باید با مرکز خود تماس و یا به انجا مراجعه کنید تا مشکل شما را رفع نمایند.

 

پیغام وضعیت مهمان شما نا مشخص است
برای رفع این مشکل شما دو راه دارید یا به مبدا مراجعه کنید تا مهمان شما را لغو کنند یا اینکه به مقصد مراجعه کنید و به بخواهید وضعیت مهمان شما را در سیستم گلستان مشخص کنند تایید و یا رد کنند تا شما بتوانید انتخاب واحد کنید.

 

انتخاب ۲ درس که امتحان آنها در یک روز و یک ساعت برگزار می شود
این امکان در حال حاضر فقط برای دانشجویان ترم آخر وجود دارد که این دسته از دانشجویان باید حتما ترم آخر بدون آنها در سیستم ثبت شده باشد تا این امکان را داشته باشند.
سایر دانشجویان اگر کارشناس رشته آنها اجازه دهد می توانند از این امکان استفاده کنند.

 

اخطار های سیستم گلستان کنترل شماره ۳۴ و کد ۴
برای برطرف کردن اخطار کنترل شماره ۳۴ در سیستم گلستان پیام نور به کارشناس رشته خود مراجعه کنید
کد ۴ : شما فقط یک درس معارف در هر ترم می توانید انتخاب کنید.

 

نداشتن منو ثبت نام در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور
این حالت در زمان انتخاب واحد پیام نور برای دانشجویانی که بدهی شهریه دارند بوجود می آید پس برای رفع آن فرم واریز شهریه خود را از قسمت گزارش های گزارش ۱۶۳ دریافت کنید و نسبت به پرداخت بدهید خود اقدام کنید

 

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 


۱- انتخاب واحد بر اساس نوبت دهی در سایت گلستان انجام خواهد شد،لذا توصیه می شود دانشجویان با ورود به سایت گلستان از زمان دقیق انتخاب واحد خود مطلع شوند.

۲- تاریخ حذف و اضافه 13 مهرماه 1393 لغایت 20 مهرماه 1393 خواهد بود.

۳- به دانشجویان توصیه می شود قبل از انتخاب دروس خود،ابتدا از سر فصل دروس رشته خود و نیز منابع درسی آگاهی کامل حاصل نمایند.( موکدا به دانشجویان توصیه می شود چنانچه کتابهای درسی خود را از دانشجویان ترمهای قبل تهیه می کنند حتما آنها را با وضعیت منابع درسی رشته خود تطبیق دهند.)

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی تمامی مقاطع نیمسال اول 94-1393 دانشگاه پیام نور

 

4- مسئولیت عدم رعایت پیشنیاز و سقف واحد حتی در صورتی که سیستم به دانشجو اخطار ندهد به عهده دانشجو می باشد و دانشجویان موظف به رعایت آن هستند.و دانشجویان ملزم به رعایت این بند می باشند. (پیش نیاز ها و هم نیاز ها در قسمت لیست ارائه دروس ذکر شده اند)

*دانشجویان ترم آخر بشرط فراغت از تحصیل می توانند بدون رعایت پیش نیاز ها و هم نیاز ها انتخاب واحد نمایند.

۵- دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به پایان رسیده حق انتخاب واحد ندارند و برای تعیین تکلیف خود به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

6- با توجه به تغییرات پیش آمده در دروس عمومی ، دانشجویان قبل از انتخاب دروس عمومی لیست و شرایط این دروس را از قسمت زیر دقیقا مطالعه نمایند.

اطلاعیه درباره دروس معارفی و عمومی که دانشجو باید بگذراند

 

7- دانشجویانی که بدهی شهریه دارند ، منوهای ثبت نام برایشان غیرفعال می باشد و امکان انتخاب واحد ندارد. بعد از واریز شهریه 48 الی 72 ساعت زمان لازم است تا منوهای ثبت نام برایشان فعال شود.

 


 

کاملترین راهنمای تصویری انتخاب واحد دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

برای انتخاب واحد باید به طریقه زیر عمل کرد:

 

سرور اصلی سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 1 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

سرور شماره 2 سیستم گلستان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 

– به سایت http://reg.pnu.ac.ir بروید ( توجه داشته باشید دسترسی به سایت انتخاب واحد گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر – مرورگر اصلی ویندوز – امکان پذیر می باشد)

 

1- نحوه اطلاع از تاریخ دقیق ثبت انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور :

کلیه دانشجویان گرامی می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام خود پس از ورود به پروفایل خود در سیستم گلستان , با کلیک برروی گزینه ( ثبت نام >عملیات ثبت نام >ثبت نام اصلی ) از تاریخ ثبت نام خود مطلع شوند در صورتیکه زمان ثبت نام دانشجو فرا نرسیده باشد پس از ورود دانشجو به فرم ثبت نام زمان ثبت نام به صورت خطا به دانشجو اعلام می گردد.

 

۲-نحوه ثبت نام:

دانشجو می توانید پس ازورود به سیستم با طی مسیر زیر نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نماید:

ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی

 

الف) انتخاب درس از جدول پایین فرم : در این جدول لیست دروس ارائه شده توسط مرکز با توجه به رشته دانشجو نمایش می یابد.برای انتخاب یک درس کافی است برروی درس در جدول پایین فرم کلیک کنید تا درس به جدول بالای فرم منتقل وانتخاب شود .

ب) بررسی وضعیت دروس انتخابی: برای بررسی وضعیت دروس انتخابی می توانید از کلید« بررسی تغییرات» در پایین فرم استفاده کنید.در صورت وجود هر گونه خطا در درخواست دانشجو نظیر تداخل امتحانی و نظایرآن هیچ کدام از دروس قابل ثبت نخواهد بود.

ت) ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات» ثبت دروس با استفاده از کلید «اعمال تغییرات»پس از انتخاب و بررسی دروس می توانید نسبت به ثبت دروس در دست ثبت نام با کلیک بر روی کلید اعمال تغییرات اقدام نمایید.

ج) رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز رعایت سقف انتخاب واحد و پیش نیاز وهم نیاز براساس برنامه 8 ترمه رشته مربوطه الزامی و عدم رعایت در این موارد موجب حذف درس از انتهای برگه انتخاب واحد وحتی در زمان فراغت از تحصیل خواهد شد.

د) انتخاب دروس باید بر اساس کد درس ،رشته و گروه مربوطه انجام شود واخذ درسی خارج از این موارد قابل پذیرش نخواهد بود.

 

تــــــــــــــــــذکــــــــــــــــرات مهـــــــــــــــــم:

توجه۱: عدم کلیک بر روی گزینه «اعمال تغییرات » به منزله حذف انتخاب واحد است.

توجه۲: وجود خطا برای یک یا چند درس مانع ثبت سایر دروس است. بنابراین لازم است در صورت وجود خطا دروس خطا دار را حذف و سایر دروس را ثبت کنند.

مراحل۲٫۱ به طور متوالی و چندین بار برای هر دانشجو قابل انجام است،بنابراین به دانشجویان گرامی پیشنهاد می گردد ابتدا نسبت به ثبت دروس بدون اشکال خود اقدام نموده و سپس وضعیت سایر دروس خود را مشخص کنند.

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخ به سوالات متداول انتخاب واحد نیمسال اول 94-93 پیام نور

تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393 دانشگاه پیام نور

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام
    برای مرخصی تحصیلی زمان خاصی باید تقاضا داد؟ شرایط خاصی دارد ؟ ایا شهریه ثابت برای این ترم حذف می شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    در زمان انتخاب واحد باید مرخصی خود را در سیستم گلستان ثبت کنید.
    شهریه ثابت در مرخصی تحصیلی دریافت می شود

  2. نویسنده دیدگاه : مليحه - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام من ارشد حسابداری ام برای گرفتن درس تحلیل آماری که یک درس جبرانی است پیغام کنترل شماره 36 رامیزنه ( عدم تطابق با سرفصل دروس تعریف شده برای رشته )و اجازه انتخاب واحد بهم نمیده چیکارکنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    مرکزتان بری ورودی شما ارائه نداده است. باید به مرکزتان درخواست ارائه درس مورد نظر را بدهید

  3. نویسنده دیدگاه : گلنوش - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    ایا می توان پشت سرهم دو ترم مرخصی گرفت ؟یکی مرخصی تحصیلی و بعد مرخصی زایمان؟ ایا برای اعلام مرخصی تحصیلی با توجه به آغاز زمان ثبت نام ها باید در زمان مشخصی اعلام کرد نحوه اعلام تقاضا چگونه است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    بله می شود.
    باید در زمان انتخاب واحد ، مرخصی تحصیلی در سیستم ثبت کنید

  4. نویسنده دیدگاه : فرزاد - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام برای انتخاب واحد وارد سایت میشم ولی صفحه ی سفید ایا مشکل از ترافیک بالا هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    بله. ترافیک بالا سایت و سرعت پایین اینترنت شما/
    ساعاتی بعد مراجعه کنید

  5. نویسنده دیدگاه : البرز - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    با سلام
    من دانشجوی ترم آخر ارشد هستم و فقط پایان نامه برایم مانده که بگیرم . میخواستم بدام اگر در زمان ثبت نام نتوانستم انتخاب واحد کنم در زمان حذف و اضافه می توانم انتخاب واحد و ثبت نام نمایم؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    بله می توانید. ولی باید حواستون رو هم به این جمع کنید که ظرفیت درس مورد نظر ممکن است پر شود!!

  6. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام خسته نباشید
    از دیشب هرچی میخوام شهریه رو پرداخت کنم میزنه خطای داخلی شبکه مالی؟این مشکل منه یا مشکل از سایت هسش؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    سایت که مشلی ندارد شاید مشکل از درگاه بانکی هست

  7. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    پس امکان اینکه از حساب پولی برداشت بشه و ثبت نشه نیست درسته؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    خیر. اگر هم برداشت شود و خطای بانکی دهد بعد از 48 الی 72 ساعت به حسابتون برگشت داده می شود

  8. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    بینهایت ممنون از راهنماییتون.

  9. نویسنده دیدگاه : اناهیتا - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    چرا جواب منو نمیدید
    من میتونم ازمایشگاه گیاهو بعد ار پاس کردن گیاهشناسی بردارم؟ تا چند ترم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    بله می توانید. محدودیت ندارد

  10. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    پشتیبان سلام

    در سایت دانشگاه پیام نور لینکی وجود دارد در این ادرس تحت عنوان:

    بخشنامه کاهش سقف مجموع واحدهای دوره کارشناسی به حداکثر 140 واحد (30/11/92)

    ایا این بخش نامه عملی شده است؟

    یکی از دوستان من میگه امروز مدیر اموزش مرکز شمیرانات،فایل دانشجویان ترم اخری را باز کرده گفتند بایستی به جای 138 واحد،141 واحد پاس کنید و ما 138 واحد را قبول نداریم ایا ایشون همچین اجازه ای دارند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    تغییر حداقل تعداد اخذ واحد انتخابی دانشجویان پیام نور / اصلاحیه ماده 7 آیین نامه آموزشی
    بله عملی شده است.
    شما باید بر اساس کارتکس ورودیتون دروس رو اخذ و پاس کنید/

  11. نویسنده دیدگاه : فرناز - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام دروسی که بصورت الکترونیکی ارائه میشوند آیا میان ترم دارد؟ و اگر دارند آیا شرکت نکردن در میان ترمشان مشکلی دارد؟ آیا حتما باید در ویدئو کنفرانس این کلاسها شرکت کرد؟
    ممنون مسشم ار جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    کلا میان ترم در پیام نور اختیاری می باشد.

  12. نویسنده دیدگاه : زیبا - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام
    من انتخاب واحد کردم بعد شهریه ثابتم رو پرداخت کردم و شهریه ثابتم صفر شد آیا نباید شهریه متغیر بلافاصله بعد از انتخاب واحد در فرم واریز شهریه بیاید خیلی نگرانم میترسم که نکند ثبت نامم لغو شود آیا من بعد از اینکه انتخاب واحد کردم باید دوباره بررسی تغییرات و اعمال تغییرات را بزنم یا نیازی نیست ؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    شما به قسمت اطلاعات جامع دانشجو وارد شوید و برروی ترم تحصیلی مورد نظر کلیک کنید اگر لیست دروس انتخابی شما ظاهر شد ، انتخاب واحد شما صحیح بوده و مشکلی ندارد

  13. نویسنده دیدگاه : وحید - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    شهریه ثابتو دادم؛بعد سیزدهم انتخاب واحد کردم؛امروزم دوباره نگاه کردم هنوز شهریم صفره علتش چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    مشکل از سیستم گلستان هست نگران نباشید

  14. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام
    ببخشید چطور ممکنه رشته مهندسیه پلیمر علوم و تکنولوژی رنگ بدونه درس زبان تخصصی باشه؟!؟!
    تو لیست دروس جدید، درس زبان تخصصیه رنگ رو حذف کردن!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    اطلاعی نداریم!!!

  15. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام
    من ترم پیش اقتصاد کلان رو شیش شدم و الان می تونم درس توسع اقتصاد و برنامه ریزی که پیش نیازش کلان هست رو با اقصاد کلان در این ترم بردارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    بله می توانید

  16. نویسنده دیدگاه : ارشد - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام من انتخاب واحد کردم ولی در قسمت شهریه مبلغ صفر است چرا؟ ثبت نام را درست انجام دادم و از طریق اطلاعات جامع دانشجو روی ترمم کلیک کردم دیدم درسام ثبتن و مشکلی در ثبت نامم نیست.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    سلام
    مشکل از سیستم گلستان هست. نگران نباشید درست می شود

  17. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    پشتیبان سلام بخشید تا کی فرصت هست شهریه متغیر را واریز نمود

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 شهریور 1393 :

    عجله نکنید. تا زمان شروع امتحانات فرصت دارید

  18. نویسنده دیدگاه : ,vida - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام من ترم آخرم و درساییی که برای ترم آخر مونده همش پیشنیاز همدیگه هستن. من شاغلم و کارم جوری هست که تا 3 اجازه ندارم محل کارو ترک کنم متاسفانه تا 5 شنبه نمیتونم برم دانشگاه و مشکل سیستمو حل کنم.
    کار تلفنی انجام میدن؟
    انتخاب واحدو بازم تمدیدش میکنن؟؟؟؟
    لطفا جواب بدین.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر ترم آخر باشید می توانید همه را اخذ کنید ولی باید محدودیت رو مرکزتان برای شما بردارد. بستگی به مسئولین مرکزتان دارد شاید تلفنی هم کار شما را راه انداختن

  19. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام شروع ثبت نام ما 19 ام بوده ولی من رفتم انتخاب واحد کنم درس کاربرد رایانه ظرفیتش پر شده چون این درس تو تمام گرایش های تربیت بدنی یکسانه الان باید چیکار کنم ترم اخر ارشد هستم ممنون از راهنمایتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1393 :

    سلام
    به مرکزتان درخواست افزایش ظرفیت دروس مورد نظر خود را بکنید

  20. نویسنده دیدگاه : شیرین - در تاریخ : 18 شهریور 1393

    سلام. خسته نباشید. من میخوام این ترم را بخاطر زایمانم مرخصی تحصیلی بگیرم. توی قسمت درخواست مرخصی تحصیلی که میرم گزینه ای برام فعال نمیشه. یه سوال دیگه آیا نیاز به پرداخت شهریه ثابت هم هست ؟ممنون میشم راهنماییم کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر فعال نیست از طریق مرکزتان اقدام به ثبت کنید

  21. نویسنده دیدگاه : hossein d - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام.من در جریان نبودم که باید حداکثر در عرض 72 ساعت انتخاب واحد کنم و فردا صبح مهلت تموم میشه.اگه مهلت تموم شد تا بیستم زمان دارم که انتخاب واحد کنم؟ لطفا جواب بدید…اکثر سوالارو نگا کردم…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1393 :

    سلام
    تا پایان انتخاب واحد فرصت دارید نگران نباشید.

  22. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    باسلام وخسته نباشید.
    تابستان 93 ،تمام واحدام پاس کردم.تا الان اقدامی برای فارغ التحصیلی نکردم. آیا شهریه ثابت شامل من هم میشه؟ به چه دلیلی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر. برای فارغ التحصیی اقدام کنید سرترم نیمسال جدید برای شما حذف می شود و شهریه نیز حذف می شود.

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام خواهش میکنم کمک کنید من 20 واحد میتونم بردارم اما دروشی که گذاشتند برای ترم های فرد اشت که اکثرا بیش نیاز دارند من حیس نمی تونم 2 واحد بردارم باید چه کار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    دوست عزیز باید به مرکزتان درخواست ارائه دروس مورد نظر خود را بدهید.

  24. نویسنده دیدگاه : milad - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام من درسی را حذف اضطراری کردم. آیا می توانم همان درس و دروسی که پیش نیازشون این درس است را انتخاب کنم یا فقط دروسی که مردود می شویم این امکان براشون وجود دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    خیر نمی توانید. فقط برای دروسی که نمره ردی میگیرید این موضوع درست است

  25. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام.خسته نباشید دوتا سوال داشتم
    اول اینکه ممکنه توی حذف و اضافه ظرفیت یک درس که موقع انتخاب واحد پر شده اضافه بشه؟؟؟
    دوم اینکه من توی سایتتون خوندم که مهمان میشه تا 4 ترم گرفت حالا این 4تا ترم شامل ترم تابستون هم میشه یا نه؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    اگر دانشجویان به مرکزتان درخواست دهند بله می شود
    بله

  26. نویسنده دیدگاه : ... - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام یکی از دوستام ازم سئوال پرسید که نمیتونم جوابش رو چی بدم ، میخواد 8 واحد عمومی برداره و اصلا تخصصی برنداره ، آیا این امکان پذیره؟؟؟ این بیچارره الان سرگردانه چون فردا انتخاب واحد تموم میشه، ترم سه مهندسی شهرسازیه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    از دروس عمومی با رعایت پیش نیاز ها بله می تواند. از دروس معارف هم فقط یک درس می تواند اخذ کند

  27. نویسنده دیدگاه : مجتبی - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام
    ببخشید من فقط 19 واحد مونده فارغ التحصیل بشم ولی یدونه از درس هام که2واحده، پیش نیاز اش رو پاس نکردم واس همین اجازه نمیده انتخابش کنم تکلیفمون چی میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید تا محدودیت عدم رعایت پیش نیازها رو برای شما در سیستم بردارند چون ترم اخری هستید.

  28. نویسنده دیدگاه : حمید - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام .میتونم توی ترم اول رشته حقوق 23واحد بردارم یا باید 15 واحد مشخص شده باشه من برای انتخاب واحد راهنمایی میخام

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    برای ترم اول خود دانشگاه اعلام می کند تا چند واحد می توانید اخذ کنید

  29. نویسنده دیدگاه : سولماز - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام و خسته نباشید خدمت شما به نظر من این نامردیه اگه کسانی که معدلشون بین 12 تا 17شده و ترم آخر هستن میتونن مثل کسانیکه معدلشون بالای 17 شده تا بیست و چهار واحد بردارن پس کسانی هم که معدلشون زیر 12شده و مشروطی شدن حداقل اونایی که معدلشون بین 10-12 شده و ترم آخر هستن باید بتونن تا بیست واحد بردارن تا حق اونها هم ضایع نشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    دیگه آیین نامه هست و کاریش نمیشه کرد!!

  30. نویسنده دیدگاه : شيرين - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام و خسته نباشید.
    آیا برای مرخصی تحصیلی نیاز به پرداخت شهریه ثابت هم هست؟خیلی ممنون میشم جوابمو بدید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    بله شهریه ثابت دریافت می شود

  31. نویسنده دیدگاه : moein - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    با سلام و خسته نباشید:
    میخواستم بدونم ار تاریخ شروع کلاس های درسی اطلاعی دارین؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    تاریخ شروع کلاسها دست مراکز هست. برنامه کلاسی رو از سایت مرکزتان دریافت کنید

  32. نویسنده دیدگاه : دانشکده حقوق - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام و عرض خسته نباشید. تاریخ انتخاب واحد تمدید میشه؟ گلستان باز نمیشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    هنوز چیزی اعلام نشده ولی احتماله بله.
    سایت مشکلی ندارد. از لینک زیر استفاده کنید:
    http://reg.pnuna.com

  33. نویسنده دیدگاه : عنایت - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    باسلام لطفا تاریخ دقیق ثببت نام کارشناسی جدیدالورودی های سال93 اعلام کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    احتمالا از 1 مهرماه و ثبت نام به صورت غیرحضوری و از طریق سایت گلستان انجام می شود

  34. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    باسلام و احترام
    میخواستم بدونم راهی وجود داره تا قبل از تطبیق واحدکه معمولا طول میکشه بتونم واحدهایی که پیش نیازشونش باید تطبیق بدم بردارم یانه؟
    قبلا مزاحم شدم پرسیدم فرمودین اول باید تطبیق واحد بشه اما سوالم اینه که میشه کارنامم رو به کاربر ارشد نشون بدم تا اون برام امکان بداشتن واحدهای دارای پیش نیاز رو فعال کنه؟
    ممنون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    متاسفانه خیر. چون مشخص نیست چه واحدهایی تطبیق می خورد.

  35. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 19 شهریور 1393

    سلام من هرکاری میکنم وارد گلستان نمیشم
    با اکسپلور دارم وارد میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    احتمالا مشکل از سیستم شماست. از طریق لینک زیر وارد شوید:
    http://reg.pnuna.com

  36. نویسنده دیدگاه : شيرين - در تاریخ : 20 شهریور 1393

    با سلام و احترام.
    میخواستم بدونم درخواست مرخصی زایمان جدا از مرخصی تحصیلی هست؟چگونه باید اقدام کنم؟ لطفا جوابمو بدید.چون امروز روز آخر انتخاب واحدمونه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    از همان طریق سایت گلستان باید ثبتش کنید

  37. نویسنده دیدگاه : reza - در تاریخ : 20 شهریور 1393

    سلام من 3تا درس وکلا 7 واحد دارم که 2 تا درس معارف است وسیستم خطا میده ونمی تونم انتخاب واحد کنم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    به مرکزتان مراجعه کنید تا محدودیت اخذ 1 درس از گروه معارف را برای شما در سیستم بردارند.

  38. نویسنده دیدگاه : احمد نظری - در تاریخ : 20 شهریور 1393

    سلام خسته نباشید مشکل سیستم سیتم گلستان چیه من رفتم شهریه امو الکترونیکی بریزم میگه در حال حاضر این امکان وجود نداره. کی درست میشه امروزم که اخرین مهلته انتخاب واحده خاهشا راهنمایی کنید. در ضمن ایا امکان تمدید مهلت انتخاب واحد هستش یا معلوم نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    احتمالا مشکل از سوی درگاه بانک هست.
    بله تمدید می شود نگران نباشید

  39. نویسنده دیدگاه : شيرين - در تاریخ : 20 شهریور 1393

    سلام.خسته نباشید.ببخشید جوابمو هرچه گشتم پیدا نکردم.میخوام بدونم 1.بخش نامه مرخصی زایمان جدا از مرخصی تحصیلیه؟
    2.شهریه ثابتی که باید تو مرخصی تحصیلی پرداخت کنم،واسه ترم بعدی دیگه سوخت شده؟
    3.برای درخواست مرخصی تحصیلی یا زایمان فقط از طریق سایت گلستان باید اقدام کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    1- اطلاعی نداریم
    2- بله
    3- بله

  40. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 20 شهریور 1393

    سلام تمدید نمیشه؟؟!!!!!!!!!؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 شهریور 1393 :

    سلام
    تمدید می شود

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top