چاپ خبر
پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی /

آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 پیام نور و موسسات غیرانتفاعی

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی آغاز شد.

 

 

 

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

 

 


 

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : بر اساس ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 10 شهریور 92 مجلس شواری اسلامی و مصوبه اولین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 6 آذرماه 92 و در راستای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها ، پذیرش برای حدود 60% ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود . لذا پذیرش در تعدادی از کد رشته محل های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر 150 کد رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 5 مردادماه 94 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 20 مردادماه 94 پایان می پذیرد.

نکته : شما باید کارت اعتباری سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرداد 94 را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیست.

 

 

 

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد ماه سال 94 دانشگاه پیام نر
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ورودی مردادماه سال 1394 دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

 


 

بر اساس مصوبه دومین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو ، نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ، درج نخواهد شد.

 


 

پذیرش بدون آزمون مرداد 94 پیام نور در این رشته محل ها برای ورودی مردادماه سال 94 براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

اسامی پذیرفته شدگان در این ثبت نام در اواسط شهریور اعلام خواهد شد

 


 

تکالیف‌ ثبت‌نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94
 
 
داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) مردادماه سال 1394 که ثبت‌نام آن منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان‌پذیر است، باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد.
 
ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (5 مردادماه 94 لغایت 20 مردادماه 94)
 
تبصره1: در این مرحله کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1394 ثبت نام نموده بودند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) نیز می‌توانند متقاضی شوند.
 
کلیه متقاضیان فارغ‌ از اینکه در جلسه آزمون سراسری سال 1394 شرکت کرده اند (حاضر یا غایب در آزمون) و یا شرکت نکرده اند ، می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته‌های مذکور اقدام کنند.
 
تبصره2: داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 اخذ شود ویا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی میباشد.
 
4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام ، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.
 
تبصره 1- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.
 
تبصره 2- منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
 

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. لازم به توضیح است که این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
تبصره: دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله لازم است شرایط مندرج در بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی در دفترچه راهنما را داشته باشند.

بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی : معافیت تحصیل برای هر مقطع فقط یکبار صادر می شود. بنابراین فارغ التحصیلان هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مجاز به شروع به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی نیستند (به استثنای رشته هایی که با تأیید وزارتین علوم و بهداشت فاقد مقطع ناپیوسته بالاتر می باشند).

 

 

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

1- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد ماه سال 94 دانشگاه پیام نر
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ورودی مردادماه سال 1394 دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : nilofar - در تاریخ : 5 مرداد 1394

    چه طوری میشه کارت مربوط به گروه ازمایشی ریاضی و خرید دیبلمم تجربی هستش لطفا کمکم کنید نمیدونم کدوم یکی و بزنم برای خرید برای بدون ازمون
    لطفا لحظه به لحظه ی خرید گروه ازمایشی ریاضی که برای کسایی که دیبلمشون تجربی هستش توضیح بدین لطفا لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 مرداد 1394 :

    دوست عزیز لینک خرید کارت در بالا هست. شما یک کارت بخرید و بعد در زطمان ثبت نام مشخص میکنید که برای کدام گروه ازمایشی می خواهید انتخاب رشته کنید

  2. نویسنده دیدگاه : saeed - در تاریخ : 5 مرداد 1394

    سلام . کی جوابش میاد ؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 5 مرداد 1394 :

    سلام
    احتمالا در شهریورماه

  3. نویسنده دیدگاه : nilofar - در تاریخ : 5 مرداد 1394

    یعنی من که بدون ازمون می خوام شرکت کنم باید کارت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و بخرم کنکور و شرکت کردما برای اطمینان می پرسم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    اگر رتبه اورده اید و در همان گروه ازمایشی کنکورتون می خواهید از رشته های بدون آزمون انتخاب کنید نیازی نیست و فقط یک کارت بخرید که هم از رشته های با ازمون می توانید انتخاب کنید و هم از رشته های بدون آزمون همان گروه ازمایشی
    ولی اگر می خواهید برای بدون ازمون در یک گروه ازمایشی دیگر شرکت کنید باید کارت جداگانه بخرید

  4. نویسنده دیدگاه : faezeh - در تاریخ : 5 مرداد 1394

    ببخشید من مدرکم کاردانی هست ، و توی فرم ثبت نام قسمتی هست که باید تعیین کنم مدرک پیش دارم یا دیپلم نظام قدیم و همینطور قسمت دیگه ای که کد محل اخذ مدرک پیش رو میخواد… مسلما من نباید این دو بند رو پر کنم اما چون ستاره دار هستند نمیذاره اونها رو خالی رها کنم و در پایان کار که روی ثبت نام کلیک میکنم ازم میخواد پرشون کنم….
    الان واقعا توش موندم…!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    مربوط به اطلاعات کاردانیتون رو وارد کنید

  5. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام مدیر محترم

    در انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی میتوانم رشته های دانشگاه های دولتی(روزانه وشبانه و…)را انتخاب کنم؟یادرانتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی فقط میتونم دانشگاه پیام نور وموسسات اموزش عالی رو انتخاب کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    فقط رشته هایی که کدرشته محل هایی که در دفترچه بدون آزمون ذکر شده رو میتوانید انتخاب کنید

  6. نویسنده دیدگاه : ghazal - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام .من ساکن رشت هستم.توی این سایتrasht.gilan.pnu.ac.irنوشته در کلیه رشته های دانشگاه پیام نور رشت بدون ازمون دانشجو میگیره وداخل همین سایت لیست رشته هارم زده و همه رشته ها هست ولی تو دفترچه ذکر نشده.میخوام بدونم من باید چی کار کنم از کجا انتخاب رشته کنم.به خداااا گیج شدم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز وقتی میگن در همه رشته ها منظورشون اکثر رشته ها هست! فقط از رشته هایی می توانید انتخاب کنید که در دفترچه ذکر شده

  7. نویسنده دیدگاه : ghazal - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    تو دفترچه،حقوق رشت،با ازمونه اما تو لیست بدون ازمون پیام نور رشت حقوق هست.جریان چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    اگر در دفترچه بدون ازمون هست مشکلی ندارد.

  8. نویسنده دیدگاه : محمد صادق - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    با سلام
    حقیر در رشته مهندسی برق دانشگاه دولتی کاشان، نوبت دوم(شبانه) تحصیل می کنم. آیا می توانم همزمان در رشته الهیات دانشگاه پیام نور شرکت کنم؟ غیر همزمان چطور؟
    خدا خیرتون بده که پاسخگو سوالامون هستید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید.
    مشکلی ندارد.

  9. نویسنده دیدگاه : مهدیه عبدی راجعونی - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام بنده در حال حاضر دانشجوی ترم۲دانشگاه بویین زهرا از طریق ازمون سراری هستم میتونم از این طریف تو شهر محل سکونتم تحصیل کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    بله مشکلی نداارد

  10. نویسنده دیدگاه : مريم - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام برگزاری این آزمون به معنی حذف دوره فراگیر پیام نور است.؟ یا آزمون فراگیر زمان دیگری برگزار میشود..(به شیوه ی دانشذیری) ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز فراگیر کارشناسی نزدیک به 2 سال هست که حذف شده!!!
    البته طبق صحبت هایی که رئیس دانشگاه کرده مثل اینکه در حال احیای مجددا فراگیر کارشناسی هستند ولی کی مشخص نیست!!

  11. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام برای انتخاب رشته در سایت سنجش رشته های باازمون و با سوابق تحصیلی باید جدا انتخاب رشته کنم هرکدومو ؟
    منظورم این قسمتاست:
    ورود به سامانه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 1394
    ثبت‌نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مرداد ماه 1394

    من که گیج شدم چون تو دفترچه نوشته بود انتخاب رشته با سوابق و با ازمون همش تو یه فرم هست وباهم این که دوتا سامانه جداست اصن؟
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر در کنکور شرکت کرده اید و نیاز دارد که رشته های با ازمون رو هم انتخاب کنید از طریق : ورود به سامانه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ اقدام کنید و در همان انتخاب رشته ، کد رشته محل های بدون ازمون رو هم می توانید همزمان وارد کنید (البته هر دو از یک گروه ازمایشی باید باشند)

  12. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    1. با سلام و عرض ادب
    بنده تعداد 73 واحد از دروسی را که قبلا در پیام نور در رشته کارشناسی اقتصاد گذرانده بودم در اول ترم بهمن ماه پارسال تقاضای تطبیق واحد داده ام در حال حاضر در همان رشته مشغول به تحصیل هستم ولی تاکنون هیچ کدام از واحد ها تطبیق نشده است
    1- سوال اولم این است که در چه تاریخی تطبیق واحدها از طرف مرکز اعمال میشود ؟
    2- برخی دروس که قبلا پاس شده اند در لیست دروس جدید نیست و از کارشناسی رشته مذکور حذف شده اند ایا این واحدها به واحد های بنده اضافه نمی شوند ؟
    قابل ذکر است بنده 2 ترم قبل در همین رشته و در همین دانشگاه مشغول تحصیل بوده ام و مجددا تصمیم به ادامه دوره گرفته ام و قبلا 73 واحد پاس کرده ام

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    ۱- بستگی به حجم کاری مرکز شما و مرکز استانی شما دارد و باید موضوع رو از مرکزتان پیگیری کنید.
    ۲- شاید در حال انجام تطبیق واحد هستند که حذف شده!

  13. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    برای ارشد کی میاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    ارشد بدون آزمون ندارد
    ارشد بدون آزمون پیام نور مخصوص دانشجویان استعدادهای درخشان می باشد

  14. نویسنده دیدگاه : ایمان - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام. من درحال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاه پیام نور هستم-پذیرش بدون آزمون سال 93 قبول شدم- الان میتونم پذیرش بدون آزمون امسال یک رشته دیگه تو همون دانشگاه قبول بشم و مشغول به تحصیل بشم؟ کارت پایان خدمت دارم.
    منظورم اینه که آیا باید از رشته قبلیم انصراف بدم تا بتونم رشته جدیدو ثبت نام کنم یا همزمان میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد و می توانید.

  15. نویسنده دیدگاه : faezeh - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام
    ببخشید من در مورد چنتا از بندهای فرم ثبت نام سوال کردم ازتون و گفتید که اطلاعات مربوط به مدرک کاردانیم رو وارد کنم
    این 3 تا بند :
    دانش آموز یا فارغ اتحصیل: 1- پیش 2-دیپلم نظام قدیم
    محل اخذ مدرک پیش:
    سال اخذ مدرک پیش:

    من گزینه ی پیش رو انتخاب کردم و محل وسال اخذش رو هم اطلاعات کاردانیم رو نوشتم (چون پیش ندارم دیگه). اما به شماره تلفن هایی که سنجش برای پاسخگویی گذاشته زنگ زدم و به من گفتن تو این قسمت باید دیپلم نظام قدیم رو انتخاب کنم و سال و اخذ مدرک دیپلمم رو بنویسم نه مدرک کاردانی رو….(البته نظام قدیم نیستم بشون گفتم دیپلم فنی و حرف ای هستم)
    الان گیج شدم ، مطابق با چیزی که گفتن انجام بدم؟ خود اون آقا هم گیج میزد آخه…! ممنون میشم راهنمایی کنید من مطمئن شم
    من الان گیج شدم ،

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر دیپلم نظام قدیم نیست در موارد اعلام شده همان مربوط به کاردانی خود را وارد کنید.
    درست وارد کردید مشکلی ندارد

  16. نویسنده دیدگاه : لیلی - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام و خسته نباشید خدمت شما پشتیبان محترم
    میخواستم بدونم ایا این امکان وجود داره که دانشجویی در حال خواندن برای مقطع ارشد فرضا رشته زبان انگلیسی است البته در یک دانشگاه دولتی،بتواند بطور همزمان برای کارشناسی مهندسی نرم افزار در دانشگاه پیام نور از طریق بدون ازمون ثبت نام کند و هر دو رشته را در دو مقطع مختلف و همزمان بخواند؟
    ممنون میشوم راهنماییی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد و می توانید

  17. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام بنده کنکور94 رو شرکت کردم
    میتونم هم با ازمون رو انتحاب رشته کنم و هم بدون ازمون؟
    میخام پیام نور بدون ازمون شرکت کنم
    و اینکه با ازمون شرکت کنم…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید

  18. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام خسته نباشید چرا سایت گلستان باز نمیشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    بررسی شد مشکلی ندارد و باز می شود
    از لینک زیر استفاده کنید:
    http://reg.pnuna.com

  19. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    منکه ازمون رو شرکت کردم ایا میتونم بدون ازمون پیام نور رو هم انتخاب رشته کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    بله می توانید

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام خسته نباشین ایا امکان تحصیل حین خدمت در بدون ازمون امکان پذیر است

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    از نظر نظام وظیفه تحصیل همزمان با سربازی ممنوع می باشد

  21. نویسنده دیدگاه : حمید رضا - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام.
    دوستان، من شرایط خاصی دارم، ممنون می‌شم راهنمایی کنید:
    ۱- من سال ۸۳ پیش‌دانشگاهی‌م رو گرفتم و الان در حال تحصیل در مقطع دکترای کامپیوتر هستم.
    ۲- علاوه بر این، الان در رشته کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی در پیام نور مشغول به تحصیل هستم.
    ۳- الان در کنکور سراسری ۹۴ شرکت کردم و مجاز شدم و می‌خوام در رشته کارشناسی روانشناسی هم همزمان در همین دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم.
    حالا سؤالاتم اینه:
    ۱- آیا اجازه تحصیل همزمان در این دو رشته رو دارم؟ (یعنی مترحمی و روان‌شناسی؟)
    ۲- در دانشگاه پیام نور شهر ما رشته روانشناسی با آزمون پذیرش نمی‌شه اما بدون آزمون، فقط ۱۰ نفر پذیرش می‌شه! (که برام عجیبه که چطور فقط ۱۰ نفر پذیرش می‌شن؟) من الان موقع انتخاب واحد باید دقیقاً چی کار کنم؟ کارت بدون آزمون بگیرم و شرکت کنم؟ با توجه به اینکه دیپلمم از اون زمان (یعنی قبل از سال ۸۴) بوده قبول می‌شم؟ یا اصلاً امکان تحصیل همزمان ندارم و باید بی‌خیال بشم؟

    ممنون می‌شم راهنمایی کنید. من ده‌ها مطلب و راهنما رو خوندم اما هنوز نفهمیدم باید چی کار کنم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    1- بله وجود دارد مشکلی ندارد
    2- بله می توانید در بدون آزمون شرکت کنید مشکلی ندارد
    ولی چون در مقطع دکترا هم در حال تحصیل هستید فقط در یک رشته کارشناسی می توانید تحطیل همزمان داشته باشید نه دو رشته پس بهتر است شرکت نکنید

  22. نویسنده دیدگاه : منتظر - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام پشتیبان محترم. خواهش می کنم بگید کی استعدادهای درخشان پیام نور برای ارشد اعلام میشه؟ دانشگاه به من گفته باید منتظر باشم تا سایت سازمان سنجش باز بشه؟ اگه انشاالله اسامی بیاد توی همین سایت اعلام می کنید؟ هیچ اطلاعی از زمان آن ندارید؟؟؟ خواهش می کنم کمکم کنید…….

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    بله اگر اسامی اعلام شود و یا خبری در این مورد باشد مطمئنا اطلاع رسانی خواهیم کرد

  23. نویسنده دیدگاه : تهمینه - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    با سلام
    من ساکن رشت هستم آیا میتونم از پیام نور های تهران انتخاب رشته کنم ؟ یا اینکه پیام نور بومی هست و هرکس باید همان شهری که ساکن است و انتخاب کند ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  24. نویسنده دیدگاه : امین - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام به همه
    من دوترم در دانشگاه آزاد درس خوندم حالا میخام بیام پیام نور میتونم ؟ تطبیق واحد میکنن؟
    حالا اگه بشه من باید اول انصراف بدم بعد ثبت نام کنم یا لازم نیس ؟
    ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید بعد از اینکه پذیرش شدید دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند تطبیق بزنید.
    نه نیاز به انصراف نیست و بعد اگر پذیرفته شدید و ثبت نام کردید می توانید از رشته و دانشگاه قبلی انصراف دهید و یا همزمان بخوانید

  25. نویسنده دیدگاه : behzadmoghadss - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام خسته نباشید،ببخشید دانشگاه پیام نور شوشتر،کارشناسی مکانیک هم ثبت نام میکنند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز دفترچه ثبت نام رو از لینک خبر بالا دریافت کنید!!

  26. نویسنده دیدگاه : ali - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام من فارغ التحصیل کارشناسی پیام نور هستم معدل 11 الان می توانم در همان رشته شرکت کنم و در صورت قبولی آیا واحدهای قبلی را برابر سازی می کنند چون من حد اکثر 20 واحد پاس خواهم کرد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    دروسی که شرایط تطبیق واحد رلو داشته باشند بله تطبیق می خورند.

  27. نویسنده دیدگاه : دانشکده حقوق - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام خدمت شماوخسته نباشید
    میخواستم بدونم رشته ی علوم ورزشی همون تربیت بدنیه؟ واینکه چون آشنامون شاغله ونمیتونه کلاس بره,این رشته دروس عملی داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    تقریبا بله.
    بله خیلی کلاس عملی دارد

  28. نویسنده دیدگاه : zahra - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    با سلام سریال ثبت گروه اصلی در سامانه انتخاب رشته ازمون سراسری94 یعنی چی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    منظور همان کارت اعتباری که خریداری میکنید

  29. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    پس قضیه ی فراگیر ارشد پیام نور چیه؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    فراگیر ارشد وجود دارد. فراگیر کارشناسی حذف شده.

  30. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    فرق بین پذیرش بدون آزمون و فراگیر برای کارشناسی چیه؟
    اخه شما گفتید فراگیر کارشناسی رو برداشتن در صورتی که پذیرش بدون آزمون داره!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    فراگیر دوست عزیز حذف شده. در فراگیر ازمون ورودی گرفته میشد
    در بدون ازمون فقط پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هست و ازمونی ندارد

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام
    ببخشید من میخوام ثبت نام کنم پیام نور بدون آزمون میشه دقیقا بفرمایید از کجا شروع کنم؟
    و اینکه لطفا بفرمایید الان ثبتنام کنم،مراحل بعدی چی؟یعنی جواب میاد و از کی بعنوان دانشجو میتونم ادامه تحصیل بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    از کجا شروع کنید؟؟
    از لینک های بالا برای ثبت نام!!
    بله بعد از ثبت نام باید منتظر باشید تا اواسط شهریور نتایج اعلام شود و اگر پذیرفته شده بودید از اول مهر دانشجو می شوید

  32. نویسنده دیدگاه : سعید قهرمانی - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام،من در حال تحصیل در رشته ی پزشکی هستم و از معافیت تحصیلیم یک سال باقی است که تا دو سال قابل تمدید،ایا می تونم در رشته ی الهیات پیام نور هم ثبت نام کنم،با توجه به اینکه ما می تونیم سربازی رو بعنوان طرح بگذرونیم،ممنون از شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد.

  33. نویسنده دیدگاه : مهسا - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    پیروی سوال نیلوفر فقط یک در یک گروه اصلی(ریاضی،تجربی،انسانی) میشه انتخاب رشته کرد
    مثلا من که تجربی انتخاب رشته میکنم دیگه ریاضی نمیتونم انتخاب رشته کنم و برعکس
    درسته دیگه نه؟!
    یسوال دارم اونم اینکه دانشگاه پیام نور رشته هایی مثل روانشناسی،مدیریت و.. دوره کارشناسی و ارشد درس هارو خودمون خونه باید بخونیم همشو؟ یکم توضیح میدین ممنون.
    در اخر … اعتبار مدرک پیام نور مثل قبل پایینه؟! (با عرض احترام)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    بله درست هست فقط در یک گروه ازمایشی اصلی میتونید انتخاب رشته کنید
    در پیام نور کلاس تشکیل می شود ولی حضور در کلاس ها اختیاری هست.
    خیر پایین نیست و از دانشگاه های ازاد و غیرانتفاعی بالاتر است

  34. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام ببخشید من مدرک سطح 1 و 2 حوزوی دارم که برخی از دوستام با سطح 2 برای کارشناسی ارشد شرکت نمودهاند و مشکلی ندارد
    ایا من میتوانم با مدرک سطح 1 که کاردانی هستش برای ورود به دانشگاه پیام نور شرکت کنم ؟ ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    بله نباید مشکلی باشد. البته در مورد این موضوع در دفتچره توضیحات کامل داده شده است قبل از ثبت نام حتما دفترچه رو مطالعه فرمایید

  35. نویسنده دیدگاه : محمد نبی - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام گرامی
    بنده در دانشگاه پیام نور بدون آزمون مشغول تحصیلم آیا می تونم در دانشگاه علمی کاربردی بدون آزمون شرکت کنم مشکلی پیش نمی آید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    از نظر پیام نور مشکلی ندارد

  36. نویسنده دیدگاه : محمد صادق - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    با عرض سلام و خدا قوت
    حقیر در حال حاضر دانشجو هستم و از معافیت تحصیلی دانشگااه استفاده میکتم،
    میخواستم ببینم کد نظام وظیفم چنده؟
    ممنون از پاسخگویی های خوبتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    کد 3 بزنید

  37. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    با سلام خدمت شما.
    ارشد فراگیر پذیرش بهمن هم داریم و اینکه اگر من بهمن 94 فارغ التحصیل بشم کی باید ثبت نام کنم ؟ برای ارشد فراگیر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 6 مرداد 1394 :

    سلام
    احتمالا ارشد فراگیر دوره بعدی در سایت بعد باشد.
    فعلا زمان ثبت نام دوره بعدی اعلام نشده

  38. نویسنده دیدگاه : ehsan - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    با سلام
    من که رشته ام تجربیه و کنکورش و شرکت کردم و حالا می خوام برای انتخاب رشته ز گروه ریاضی بدون ازمون شرکت کنم باید گزینه ی من در ازمون سراسری شرکت کردم را انتخاب کنم ؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 مرداد 1394 :

    سلام
    بله

  39. نویسنده دیدگاه : دانشکده حقوق - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    3تا سواله دیگه هم داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید-شهریه ی غیرانتفاعی از پیام نور بیش تره؟حضور در کلاساش اجباریه؟
    و اینکه بخوام عضویتمو توی خبرنامه غیرفعال کنم چیکارباید بکنم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    1-بله
    2- در پیام نور خیر و فقط دروسی که واحد عملی دارند و دروسی که فاقد منبع هستند حضور در کلاس ها الزامی می باشد
    3- در خود ایمیل ارسالی اخر ایمیل گزینه غیرفعال کردن خبرنامه رو داره

  40. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 6 مرداد 1394

    سلام.ببخشید
    متاسفانه رشته ای که میخواستم فقط با ازمون ارائه شده .
    اما همین رشته در مراکز دیگر شهرستان های استان با سوابق تحصیلی ارائه شده.
    در گروه ریاضی همه ی مهندسی ها از برق و مکانیک تا کشاورزی با سوابق ارائه شده اما رشته هایی مثل مدیریت واقتصار با ازمون زدند برای مرکز شهر ما.
    به نظرشما ایا آبان ماه برگزار میشودبدون ازمون تمامی رشته ها؟؟؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 7 مرداد 1394 :

    سلام
    احتمالا بله

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top