چاپ خبر
پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی /

آغاز ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 پیام نور و موسسات غیرانتفاعی

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 در رشته محل‌های دانشگاه‌های پیام‌نور و غیرانتفاعی آغاز شد.

 

 

 

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

 

 


 

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


 

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : بر اساس ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 10 شهریور 92 مجلس شواری اسلامی و مصوبه اولین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 6 آذرماه 92 و در راستای اجرای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها ، پذیرش برای حدود 60% ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود . لذا پذیرش در تعدادی از کد رشته محل های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی ، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته (حداکثر 150 کد رشته محل) برای گزینش و ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد 94 دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی اقدام نمایند.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 5 مردادماه 94 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 20 مردادماه 94 پایان می پذیرد.

نکته : شما باید کارت اعتباری سریال ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مرداد 94 را تهیه کنید سایر کارتهای اعتباری و سریال های اعتباری برای ثبت نام بدون آزمون نیست.

 

 

 

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است

 

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد ماه سال 94 دانشگاه پیام نر
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ورودی مردادماه سال 1394 دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

 


 

بر اساس مصوبه دومین جلسه شواری سنجش و پذیرش دانشجو ، نوع پذیرش (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) در مدارک تحصیلی فارغ التحصیلی دانشجویانی که در این کد رشته ها پذیرفته می شوند ، درج نخواهد شد.

 


 

پذیرش بدون آزمون مرداد 94 پیام نور در این رشته محل ها برای ورودی مردادماه سال 94 براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

اسامی پذیرفته شدگان در این ثبت نام در اواسط شهریور اعلام خواهد شد

 


 

تکالیف‌ ثبت‌نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94
 
 
داوطلب‌ متقاضی‌ شرکت‌ در پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) مردادماه سال 1394 که ثبت‌نام آن منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org امکان‌پذیر است، باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد.
 
ثبت‌نام از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (5 مردادماه 94 لغایت 20 مردادماه 94)
 
تبصره1: در این مرحله کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 1394 ثبت نام نموده بودند (اعم از اینکه در جلسه آزمون حاضر بوده و یا نبوده‌اند) نیز می‌توانند متقاضی شوند.
 
کلیه متقاضیان فارغ‌ از اینکه در جلسه آزمون سراسری سال 1394 شرکت کرده اند (حاضر یا غایب در آزمون) و یا شرکت نکرده اند ، می‌توانند نسبت به انتخاب کد رشته‌های مذکور اقدام کنند.
 
تبصره2: داشتن دیپلم دوره چهارساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 اخذ شود ویا داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) برای کلیه متقاضیان الزامی میباشد.
 
4- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام ، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.
 
تبصره 1- چنانچه داوطلبی متقاضی ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی می‌باشد، لازم است به ازای هر گروه آزمایشی مبلغ 150.000 (یکصدوپنجاه هزار) ریال دیگر نیز از همین طریق پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) را دریافت دارد.
 
تبصره 2- منظور از ثبت‌نام در 2 و یا 3 گروه آزمایشی بدین صورت می‌باشد، که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز متقاضی شود. به دیگر سخن هیچ داوطلبی نمی‌تواند بطور همزمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی شرکت نماید.
 

نکتـــه مهـــم در مورد تحصیل همزمان:

دانشجویان دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس خودگردان یا بین الملل دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنند، می توانند بدون انصراف از تحصیل در این مرحله ثبت نام و شرکت نمایند. بدیهی است این دسته از داوطلبان در صورت موفقیت و قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، لازم است از رشته قبولی قبلی خود انصراف قطعی حاصل نموده و گواهی مربوط را به مؤسسه ذیربط ارائه نمایند. لازم به توضیح است که این دسته از داوطلبان حق بازگشت و ادامه تحصیل در رشته قبولی قبلی خود را ندارند.
تبصره: دانشجویان دوره های فوق که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای ثبت نام و انتخاب رشته در این مرحله لازم است شرایط مندرج در بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی در دفترچه راهنما را داشته باشند.

بند سه (3) تذکرات مهم مقررات وظیفه عمومی : معافیت تحصیل برای هر مقطع فقط یکبار صادر می شود. بنابراین فارغ التحصیلان هر مقطع مجاز به تحصیل مجدد در همان مقطع نمی باشند. همچنین فارغ التحصیلان مقطع کاردانی مجاز به شروع به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مجاز به شروع به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته و دکتری پیوسته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی نیستند (به استثنای رشته هایی که با تأیید وزارتین علوم و بهداشت فاقد مقطع ناپیوسته بالاتر می باشند).

 

 

نکــــــــــــات مهــــــــــــــم :

1- دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 31 شهریورماه 94 و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم ) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای برای کلیه داوطلبان الزامی است.

2- دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند حق ثبت نام و شرکت در این مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.

 

ثبت نام پذیرش بدون آزمون مرداد ماه سال 94 دانشگاه پیام نر
موارد ضروری
لینک

خرید کارت اعتباری ثبت‌ نام پذیرش بدون آزمون مرداد سال 94 (پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی) دانشگاه پیام نور

غیرفعال – پایان ثبت نام
دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ورودی مردادماه سال 1394 دانشگاه پیام نور فعال – کلیک کنید
لینک ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ورودی مردادماه سال 94 دانشگاه پیام نور غیرفعال – پایان ثبت نام
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    شرمنده که اینقدر سوال میپرسم ان شاء الله این اخریش باشه و البته ممنون بابت پاسخگوییتون ، کسی نبود که راهنمایی کنه و خیلی کمک کردید. خب اینم سوالم :
    الان که شرایط تغییر رشته رو تو سایتتون خوندم این بندشو دیدم که :
    “تغییر رشته کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی اعم از: آزمون سراسری ، فراگیر و بدون آزمون که فاقد شرایط ماده ۲۴ آیین نامه آموزشی دانشگاه می باشند بلامانع است ”
    1- این یعنی اینکه میتونم اون رشته فراگیرم رو تغییر رشته بدم! یا اینکه من اشتباه متوجه شدم؟
    و من الله التوفیق 🙂

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1394 :

    بله می توانید ولی برای همان هم شرایطی اعلام شده که شرایطش در زیر همان نوشته بوده اگر مطالعه میکردید!!

  2. نویسنده دیدگاه : نیما - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    با سلام من تو ازمون سراسری 94 شرکت کردم و روزانه و پیام نور مجاز شدم و کارت اعتباری پیام نور رو هم موقع ثبت نام گرفته بودم حالا توی انتخاب رشته پیام نور رشته های بدون آزمون رو هم انتخاب کردم میخواستم بدونم برای انتخاب رشته های بدون آزمون پیام نور باید کارت اعتباری گرفت؟؟؟
    چون من بدون اینکه کارت اعتباریشو بگیرم به همراه بقیه رشته های روزانه انتخابش کردم و سیستم بهم شماره رسید داد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر در همان گروه ازمایشی مربوط به کنکورتون می خواهید از رشته های بدون آزمون انتخاب کنید خیر نیازی به کارت اعتباری جدید نیست

  3. نویسنده دیدگاه : روح اله - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    سلام
    من رفتم درخواست معرفی ب ستاد دادم تاید کرد مال خودمو انگاری مشکلی نباید باشه؟
    دانشگاه ک باز بشه تایید میشه؟
    چون گفتن تا5 ولی من امروز 9 دذخواست دادم ثبت شد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر ثبت شده مشکلی نباید باشد

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    با سلام و خسته نباشید
    در این ثبت نام بدون آزمون، هزینه دانشگاه غیرانتفاعی رشته فقه و حقوق و اسلامی با هزینه پیام نور در رشته حقوق چه میزان تفاوت دارد؟ ویک سوال دیگر در فرم پیش نویس شرایط ثبت نام توضیحی در مورد عکس من ندیدم یعنی برای ثبت نام به عکس نیازی نیست!!!
    سپاس و درود فراوان برای پاسخگویی شما به سوالات ما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1394 :

    سلام
    اطلاعی از شهریه سایر دانشگاه ها نداریم.ولی شهریه دانشگاه غیرانتفاعی از پیام نور بیشتر است.
    اگر از گزینه داوطلب آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ بوده‌ام استفاده کرده اید خیر نیازی نیست

  5. نویسنده دیدگاه : نیما - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    ببخشید یه سوال دیگه داشتم آیا در انتخاب رشته حتما باید رشته های بی آزمون رو توی اولویت های انتخاب رشته قرار داد یا بدون انتخابِ رشته های بدون آزمون هم میشه در رشته های بدون آزمون پیام نور تحصیل کرد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1394 :

    دوست عزیز اگر فقط می خواهید در بدون آزمون شرکت کنید همه رشته های بدون ازمون در دفترچه مشخص هستند و اولویت رو کدرشته محلی بذارید که علاقه بیشتری دارید.

  6. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    سلام ببخشید میخواستم بپرسم : من رشته دبیرستانم تجربی هست وپیش دانشگاهی رو کامل گذروندم ….درکنکور 94 شرکت کردم وپیام نور مجاز شدم…منم انتخاب رشته کردم ….اما دلهره داشتم نیارم رشته های مورد علاقمو….بخاطر همین بر اساس سوابق ثبت نام کردم اما فقط کارت ریاضی خریدم و رشته های ریاضی رو انتخاب کردم …. این اشکال نداره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد

  7. نویسنده دیدگاه : پگاه - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    سلام من بومی استان بوشهر هستم میتونم مهندسی کامپیوتر پیام نور تهران رو بدون کنکور بخونم؟یعنی دانشگاه پیام نور غیر بومی هم میگیره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید مشکلی ندارد

  8. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    سلام
    من در آزمون کنکور سراسری شرکت نکردم و الان میخوام بر اساس معدل تحصیلی ثبت نام کنم. شما نمونه ای از معدل های لازم برای ثبت نام در رشته های مختلف به صورت بدون آزمون رو ندارید؟ با معدل 19 برای مهندسی عمران دانشگاه پیام نور تهران شمال احتمالی هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز از معدل 10 ثبت نام میکنند به بالا و اینکه قبول شوید یا خیر بستگی به انتخاب کد رشته محل شما دارد و سوابق تحصیلی سایر متقاضیان ان کد رشته محل

  9. نویسنده دیدگاه : دانشکده حقوق - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    سلام. جناب پشتیبان احتمال وجود داره که ثبت نام تمدید بشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 مرداد 1394 :

    سلام
    بله

  10. نویسنده دیدگاه : مهرنوش - در تاریخ : 9 مرداد 1394

    سلام.من برای رشته حسابداری ، ورودی بدون آزمون بهمن همین سال ، یعنی ترم قبل ، قبول شده بودم اما خیلی دیر فهمیدم و از تاریخ ثبت نام گذشته بود.الانم رشته ی حسابداری توی دانشگاهی که قبول شده بودم داخل لیست رشته هاش نیست تا دوباره انتخابش کنم.میخواستم بدونم قبول میکنن منو ثبت نام کنن یا نه؟هیچ راهی براش نیست؟ خیلی ممنونم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر ثبت نام گذشته و راهی نیست

  11. نویسنده دیدگاه : پگاه - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام میخاستم بدونم که واسه انتخاب رشته های با کنکور و بدون کنکور میتونم همه رو یه جا انتخاب رشته کنم؟اخه تو سایت سنجش یه لینک گذاشته واسه انتخاب رشته بدون کنکور یه لیک گذاشته واسه انتخاب رشته با کنکور

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر هر دو مربوط به یک گروه ازمایشی هست بله میتونید در یکجا انتخاب کنید. در همان قسمت مربوط به انتخاب رشته کنکور می توانید از بدون آزمون ها هم انتخاب کنید

  12. نویسنده دیدگاه : پگاه - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    ببخشید که هی سوال میپرسم اخه کنکور یه موضوع حساسه،میخاستم بدونم مطمنید ک پیام نور غیر بومی هم میگیره دیگه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    بله مشکلی ندارد

  13. نویسنده دیدگاه : دانشکده حقوق - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    جناب پشتیبان معدل کل دوره ی پیش دانشگاهی رو توی مدرک نزدن!چیکاربایدبکنم؟ دیپلم فنی هستن و پیش رو علوم انسانی. توی مدرک پیش معدل نزدن-نمیشه گزینه اش خالی بمونه و وارد نکنم؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    خیر باید حتما معدل رو وارد کرد دی غیر اینصورت سیستم خطا میگیرد.معدل رو از آموزش و پرورش منطقه خود و یا محل تحصیلتون سوال کنید.

  14. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام من انتخاب رشته پیام نور کردم اما بعد از ثبت اسم یه شهر دیگه رو به عنوان محل تحصیل نوشته در حالی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته جلوی اسم دانشگاه محل تحصیل جای دیگه رو ننوشته بود
    آیا به خاطر اینکه مراکز و واحدها می خواد ادغام بشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    سلام
    بعید هست مربوط به این موضوع باشد.
    از طریق خود سایت سازمان سنجش کدهارو دریافت کنید

  15. نویسنده دیدگاه : zienabi - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    رشته دوره تحصیل تجربیه ولی برا کارشناسی انسانی انتخاب رشته کنه مشکلی پیش نمیاد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    خیر مشکلی ندارد

  16. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام اگه کسی ذیپلم فنی حرفه ای باشه چند سال قبل کاردانی ازاد قبول شده اشه ولی تموم نکرده باشه الان حق ثبت نام داره؟ممنون میشم سریع جواب بدین چون تایم کمه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر ندارد. داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی تا 31 شهریورماه 94 الزاامی می باشد

  17. نویسنده دیدگاه : Nasrin - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام خسته نباشی . من دارای معدل کتبی پایین هستم بعد میخوام دانشگاه پیام نور بدون ازمون برم ایا مکانش هست . کنکور هم فقط یه بار سال ۹۰ شرکت کردم و بعد از قبولی دانشگاه انصراف دایم دادم که حالا دوباره میخوام برم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید شرکت کنید

  18. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    ببخشید ولی تو دفترچه یه تبصره داره دانشجوی انصرافی؟شامل انصراف از کاردانی نیست یعنی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    فرقی نمی کند ولی برای پذیرش داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی الزامی می باشد. یکی از اینها رو باید حتما داشته باشید

  19. نویسنده دیدگاه : دانشجوووو - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام.لطفا زود جوابم روبدید.دیپلم کاردانش دارم وپیش دانشگاهی انسانی.در ثبت نام بدون آزمون معدل دیپلم رو بنویسم یا پیش دانشگاهی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    سلام
    دوست عزیز هم معدل دیپلم نیاز هست و هم معدل پیش دانشگاهی.هر دو رو در زمان ثبت نام سیستم می خواهد

  20. نویسنده دیدگاه : فرزاد - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام من سال قبل پذیرش بدون ازمون ثبت نام کردم و قبول شده اما واسه انتخاب واحد حضوری نرفتم
    الان اگه بخوام ادامه بدم باید دوباره ثبت نام کنم یا موقع پذیرش حضوری برم دانشگاه؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    سلام
    باید در پذیرش جدید شرکت کنید

  21. نویسنده دیدگاه : دنیز - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام خسته نباشید زیه سوال برام پیش اومد من دیپلم وپیش دانشگاهی تجربی دارم وهمچنین لیسانس شیمی.آیا میشه با مدرک لیسانس شرکت کنم تا عمومی هام تطبیق واحد بخوره؟؟ یا فقط باید دیپلم باشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 مرداد 1394 :

    سلام
    شما باید با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود شرکت کنید و بعد از اینکه پذیرش شدید در ترم اول درخواست تطبیق واحد دروس کارشناسیتون رو بدید تا دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند برایتان تطبیق بزنند.

  22. نویسنده دیدگاه : امیر - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    با عرض سلام و خسته نباشید
    امکان انتخاب از رشته های انسانی و فنی یعنی از دو گروه مختلف وجود داره؟برای این منظور باید دو عدد کارت خریداری کنم یا یکی کافیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر. فقط امکان انتخاب رشته در یک گروه ازمایشی اصلی رو دارید

  23. نویسنده دیدگاه : sara - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام.خسته نباشید.
    بنده در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته مدیریت در دانشگاه پیام نور لواسانات هستم.دو ترم گذروندم حدود ۴۰واحد.اما در لیست جداول رشته های بدون ازمون امسال رشته علوم تربیتی رو دیدم که خیلی علاقه داشتمو پارسال ارائه نشده بود.میخواستم بدونم الان میتونم انتخاب کنم اون رشترو و این ۴۰واحدی که گذروندم در رشته علوم تربیتی محسوب بشه؟!ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    بله میتوانید شرکت کنید و بعد از پذیرش می توانید دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند تطبیق بزنید.

  24. نویسنده دیدگاه : پریا - در تاریخ : 10 مرداد 1394

    سلام ببخشید واسه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور،باید کارت اعتباری بخرم؟اخه من قبلا توی سایت سنجش واسه کنکور ثبت نام کردم و از گروه خودم هم میخوام انتخاب رشته کنم،بعد میتونم توی قسمت ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور،کد رشتهایی که با کنکور هستن رو بزنم؟اگه میشه پس چرا دوتا لینک جدا واسه انتخاب رشته با کنکور و بدون کنکور گذاشتن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر در همان گروه ازمایشی کنکور خودتون می خواهید از گروه بدون آزمون انتخاب رشته کنید مشکلی ندارد البته به شرطی که قبلا اعلام علاقه مندی برای پیام نور کرده باشید در این صورت نیازی به خرید کارت اعتباری جدید نیست
    اگر اعلام علاقه مندی برای پیام نور نکرده باشید و یا می خواهید رد یک گروه ازمایشی دیگر در بدون ازمون شرکت کنید باید کارت اعتباری جدید خریداری کنید.

  25. نویسنده دیدگاه : kurd - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    سلام.ببخشید من لیسانس دارم اما برای بدون آزمون کارشناسی ثبت نام کردم.تمام مراحل رو انجام دادم وکد رهگیری هم گرفتم.منتهی توی قسمت وضعیت تحصیلی درآموزش عالی ،””فارغ التحصیل مقطع کارشناسی “”رو علامت زدم.آیا ایرادی نداره؟ودرست علامت زدم.؟خیلی ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر درست هست و مشکلی ندارد

  26. نویسنده دیدگاه : صحرا - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    سلام،خسته نباشین،اگر کسی در آزمون سراسری ٩۴ ثبت نام نکرده و شرکت نکرده باشه ،میتونه الان در رشته های بدون آزمون ثبت نام کنه ؟!
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می تواند

  27. نویسنده دیدگاه : aseman - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    با سلام
    سوالی داشتم
    بنده مهندسی مدیریت اجرایی خوندم حالا اگه بخوام عمران شرکت کنم شرایط تطبیق واحد چگونه است؟آیا مثلا درس آمار و احتمال 3 واحدی من با آمار 2 واحدی رشته عمران تطبیق میخورد؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    اینکه چه دروسی تطبیق می خورد مشخص نیست و بعد از پذیرش باید درخواست بدید تا شورای آموزشی بررسی کند و دروسی که شرایط تطبیق واحد رو دارند برایتان تطبیق بزند.

  28. نویسنده دیدگاه : sima - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    سلام ببخشید برای ثبت نام بدون ازمون پیام نور تاریخشو تمدید نمیکنین؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    تا 12 مردادماه تمدید شده است

  29. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    تاریخ ثبت نام تمدید نمیکنن؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    تا 12 مردادماه تمدید شده است

  30. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    با سلام
    اگه امکانش هست منو راهنمایی کنید
    من میخوام تو این دوره شرکت کنم ولی متاسفانه تمام مدارک تحصیلیم مفقود شده.پیگیره کارای المثنی هستم.آیا امکانش هست بعد از پذیرفته شدن با استعلام از دانشگاه مربوطه و اداره آموزش و پرورش تا آماده شدن مدارک المثنی به تحصیل ادامه بدم؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    بعد از پذیرش و اگر قبول شدید در زمان ثبت نام باید مدارک اصلی رو حتما برای ثبت نام داشته باشید

  31. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    سلام با دیپلم فنی حرفه ای نمیتونیم ثبت نام کنیم؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    داشتن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی الزامی می باشد

  32. نویسنده دیدگاه : نیما - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    با عرض سلام
    2 تا سئوال در ارتباط با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دارم که ممنون میشم پاسخ بدید:
    1- آیا انتخاب موسسات بومی تاثیری در روند گزینش داوطلب داره یا خیر؟
    (برای مثال بنده که متولد تهران هستم و تمام دوران زندگی/تحصیلم رو در این شهر گذروندم در صورت انتخاب رشته های مربوط به موسسات داخل استان/شهر تهران نسبت به شهرستانیها یا کسانی دوره متوسطه رو در تهران نگذروندن در اولویت قرار می گیرم یا خیر؟!
    2- واقعا برام سئوال شده که چرا با وجود ظرفیت محدود پذیرش داوطلبان در این سیستم به کسانی که قبلا در رشته دیگه ای مدرک کارشناسی گرفتند اجازه داده میشه که ثبت نام کنند و جای فرد دیپلمه ای رو که در ابتدای راه هست بگیرند؟!
    به نظر شما این موضوع مغایر با عدالت نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    1- بله
    2- دیگه این موضوع تصمیم سازمان سنجش و دانشگاه پیام نور می باشد

  33. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    سلام.این همون آزمون که 4تا کتاب و میخونی و ترم 1 پاس میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 مرداد 1394 :

    سلام
    خیر. این بدون آزمون هست
    اونی که شما میگید فراگیر بوده که فراگیر کارشناسی حذف شده

  34. نویسنده دیدگاه : سید محمود صمیمی - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    با سلام وخسته نباشید. من دیپلم برق هستم و می خوام فوق دیپلم تاسیسات بگیرم .شرایط کارم هم سخت هست وامکان اینکه همه کلاس هارو بیام ندارم اگه میشه منو راهنمایی کنین با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مرداد 1394 :

    سلام
    در پیام نور مقطع کاردانی نداریم و فقط پذیرش برای کارشناسی هست
    ولی بهترین گزینه شما پیام نور هسیت که حضور در کلاسهای ان اجباری نمی باشد به جز دروسی که واحد عملی دارد و دروسی که فاقد منبع است

  35. نویسنده دیدگاه : پویان - در تاریخ : 11 مرداد 1394

    سلام من دانشجوی مدیریت خانواده غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی هستم من هم میتونم شرکت کنم و نوبت بعدی ثبت نام کی هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مرداد 1394 :

    سلام
    اگر مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی دارید بله می توانید
    نوبت بعدی احتمالا در ابان ماه باشد

  36. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 12 مرداد 1394

    سلام.
    کسی که دیپلم فنی وحرفه ویا کاردانش داره ومدرک پیش دانشگاهی نداره.
    برای گرفتن مدرک پیش دانشگاهی بایدبه کجامراجعه کنه؟
    چون اکثرهنرستانها تا پایه سوم دارند وفقط تعدادکمی ازهنرستانها سال چهارم یاهمون پیش دانشگاهی دارند که مخصوص رشته های هنرهست چون ازقبل سال دوم وسوم رشته ی هنر را درآموزشگاه خوداشته اند.
    بغیراین هنرستانهایی که پایه دوم وسوم وچهارم هنردارندکه تعدادشون خیلی کم هست مراکزدیگرپیش دانشگاهی هم که خوددبیرستانها اند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مرداد 1394 :

    سلام
    به آموزش و پروش منطقه خود مراجعه کنید بعد از دریافت مدرک دیپلم می توانید به صورت جداگانه در پیش دانشگاهی یکی از گروه های ازمایشی شرکت کنید و مدرک پیش دانشگاهی دریافت کنید.

  37. نویسنده دیدگاه : محبوب - در تاریخ : 12 مرداد 1394

    سلام خسته نباشین ببخشین بنده میتونم بعدازظهر به دانشگاه بااینترنت بدون آزمون ثبتنام کنم آخه مهلتشو تا١٢مردادگفتن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مرداد 1394 :

    سلام
    بله تا شب باز هست برای ثبت نام

  38. نویسنده دیدگاه : abolfazl - در تاریخ : 12 مرداد 1394

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما

    ببخشید میخواستم بدونم میشه من که رشته تجربی رو گذروندم و درکنکور مجاز به انتخاب سراسری نشدم از دانشگاه پیام نور در رشته ریاضی انتخاب رشته کنم و به رشته نرم افزار برم

    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مرداد 1394 :

    سلام
    بله می توانید باید از قسمت بدون آزمون کارت اعتباری خرید کنید و برای بدون آزمون در گروه ازمایشی ریاضی شرکت کنید

  39. نویسنده دیدگاه : abolfazl - در تاریخ : 12 مرداد 1394

    ببخشید دوباره سوال میپرسم نیازی به اعلام علاقه مندی برای پیام نور هست یا نه وقتی که کارت علاقه مندی به سوابق تحصیلی رو خریداری کردم دیگه به پیام نور نیازی نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 مرداد 1394 :

    اگر بدون آزمون می خواهید شرکت کنید نیاز به کارت علاقه مندی پیام نور نیست و همان کارت اعتباری بدون آزمون رو که خریداری کنید از رشته های پیام نور نیز می توانید در بدون آزمون انتخاب رشته کنید.

  40. نویسنده دیدگاه : ساناز - در تاریخ : 13 مرداد 1394

    سلام ،آیا دوباره تمدید میکنند برای ثبت نام؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 مرداد 1394 :

    سلام
    فعلا که سایت برای ثبت نام باز هست.

امکان نظر دادن نیست - نظرات این خبر توسط پشتیبان غیر فعال می باشد


  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top