چاپ خبر

نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور اعلام شد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : نتایج آزمون های کارشناسی ارشد فراگیر سال 1392 دانشگاه پیام‌نور اعلام شد / انتشار کارنامه همزمان با اعلام نتایج

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : شرکت‌کنندگان در آزمون دوره‌ های فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور می توانند با ارایه شماره داوطلبی، شماره شناسنامه یا شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

 

 مشاهده نتایج آزمون دوره کــــارشنــــاسی ارشد فراگیر  سال 92 (نوبت سیزدهم) پیام نور – کلیک کنید

 


* مشخص نیست تکمیل ظرفیتی در کار باشد یا خیر – دوره قبل تکمیل ظرفیتی در کار نبود.

* دانشجویان مشروط قبول باید در ترم نخست دروس مردودی خود را اخذ کنند. بعد از قبولی در دروس دانشپذیری ، نمرات مردودی دانشپذیری کد 3 میگیرند و از معدل کل دانشجو حذف می شوند.

 


گفتنی است آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور ،  ۲۹ آذرماه امسال در ۱۲۵ کد رشته امتحانی و حضور ۱۰۹ هزار و ۸۸۴ داوطلب برگزار شد.

آزمون در ۸۵ شهرستان مختلف کشور برگزار شد و از میان ثبت نام کنندگان تعداد ۵۱ هزار و ۲ نفر زن و ۵۸ هزار و ۸۸۲ نفر مرد بودند.

پذیرش قبول شدگان برای بهمن ماه می باشد و می توانند تحصیل خود را از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ آغاز کنند.

ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری و از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

 کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شگان بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. داوطلبان هر گونه سئوال خود را صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش ارسال کنند.

 


 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره های فراگیرتحصیلات تکمیلی( دانش پذیری کارشناسی ارشد) پذیرش بهمن ماه سال 1392دانشگاه پیام نور(نوبت سیزدهم)

 

 

زمان ثبت نام به صورت غیرحضوری از تاریخ 19 بهمن ماه 92 لغایت 24 بهمن ماه 92 از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور می باشد
 

 

مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1)- اصل مدرک کارشناسی(لیسانس)مورد تاییدوزارت علوم،تحقیقات و فناوری یاوزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که درآن معدل دوره کارشناسی قید شده باشدو تاریخ فراغت از تحصیل آن حداکثر 30/11/92 باشد.

تذکر: کلیه پذیرفته شدگان مدرک کارشناسی  معادل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابق بندب صفحه 2دفترچه ثبت نام اقدام شود.

1-1.    پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند؛لازم است اصل گواهی دانش آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذکارشناسی(لیسانس)را ارائه نمایندکه درآن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده موردتایید وزارت علوم،تحقیقات فناوری یا وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی می باشد.

تبصره1. براساس مصوبه شماره 368مورخ 3/11/74شورای عالی انقلاب فرهنگی،طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و خراسان  دوره سطح دو را باموفقیت گذرانده اند،همانند دارندگان مدارک کارشناسی می توانند در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی این دوره تحصیل نمایند.

تبصره2. مدارک تحصیلی خارج از کشور در صورت تایید و برابری آن با مدارک کارشناسی داخلی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معتبر می باشد.

2)- سری کامل تصویراسکن شده و اصل شناسنامه

3)– اصل و تصویر اسکن شده کارت ملی(پشت و رو)

4)– 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری(مشمولین 12قطعه)

5)– مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )باتوجه به بندج  صفحه3دفترچه راهنمای ثبت نام

شایان ذکر است چنانچه سهمیه پذیرفته شده ای مورد تائید قرار نگرفت؛ قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92از تحصیل نامبرده جلوگیری و اسامی این قبیل از پذیرفته شدگان به مرکز آزمون اعلام گردد.

 

مدارکی که لازم است به دقت بررسی و در موعد مقرر اقدام لازم معمول گردد:

1-  کلیه دانش آموختگان دوره های کارشناسی مورد تایید(بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی)می تواننددر دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال1392 ثبت نام نمایند.( پذیرفته شدگان سطح 2 حوزه های علمیه فقط در رشته های علوم انسانی و معارف مجاز به تحصیل هستند).

2-  مطابق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال1392؛لازم است پذیرفته شدگان حداکثر تاتاریخ 30/11/92درمقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوند.بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ فوق فارغ التحصیل نمی شوند ممانعت به عمل آید.

3-  معدل کارشناسی(لیسانس)پذیرفته شدگان در فایل اطلاعات باید با معدل مندرج در مدرک کارشناسی(لیسانس) آنان برمبنای 0تا20یکسان باشد،درصورت مشاهده مغایرت بررسی و حداکثر تا پایان اردیبهشت سال 93به صورت یک لیست واحد به مرکز آزمون گزارش شود.

تبصره1. آن دسته از پذیرفته شدگانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثرتا تاریخ 30/11/92فارغ التحصیل شده اندلازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان تا تاریخ ثبت نام در دوره فراگیر (14/7/92) بر اساس 0تا20  بامعدل کل مربوط در فایل اطلاعات یکسان باشد،درصورت مغایرت نتیجه  به عنوان مغایرت معدل به مرکزآزمون گزارش شود.

تبصره2. از پذیرفته شدگان مشمول  که بهنگام ثبت نام قادر به ارائه گواهی معدل واحدهای گذارنده شده نمی باشند،به طور مشروط با اخذتعهد،ثبت نام به عمل آید.بدیهی است افرادمذکور باید قبل از انتخاب واحد برای نیمسال دوم سال تحصیلی93-92 مدارک مربوطه را ارائه نمایند،درغیر این صورت ازثبت نام آنان ممانعت به عمل آید.

 

تذکرات مهم :

1_ خواهشمند است مقرر دارند در صورتی که مشخصات شناسنامه ای پذیرفته شده ای با مشخصات شناسنامه ای مندرج در فایل اطلاعات و یاعنوان مدرک کارشناسی (لیسانس) با عنوان مندرج در مدرک فراغت از تحصیل مغایرت داشته باشد از پذیرفته شده موقتاً ثبت نام به عمل آید و کلیه موارد کتباً حداکثر یک ماه پس از ثبت نام به مرکز آزمون اعلام گردد. بدیهی است پس از تاریخ اعلام شده هیچ گونه اقدامی در خصوص این دسته از پذیرفته شدگان میسر نمی باشد.

2_ خواهشمند است مقرر فرمائید در صورتی که سهمیه پذیرفته شده ای با سهمیه  ثبت نامی  اعلام شده در فایل اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مغایرت داشته باشد از ثبت نام وی ممانعت بعمل آورند و موضوع برای بررسی به مرکز آزمون اعلام گردد تا با در نظر گرفتن سهمیه واقعی ،وضعیت پذیرفته شده بررسی گردد. لیست اسامی این افراد حد اکثر تا پایان اردیبهشت سال 1393 به صورت یکجا بر حسب مورد مغایرت به مرکز آزمون اعلام گردد .

3 _ کلیه مراکز  و واحدهای مجری لازم است با رعایت ضوابط نسبت به ثبت نام و ترخیص از خدمت  پذیرفته شدگان مشمول اقدام نمایند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : محمدرضا - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    درود خدمت شما پشتیبان محترم و عرض خسته نباشید .

    عذر میخواهم نتایج کارشناسی بدون آزمون پیام نور چه روزی اعلام میشه ؟! ممنون میشم اگه امروز جوابم رو بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده ولی احتمالا تا اواسط بهمن اعلام خواهد شد.

  2. نویسنده دیدگاه : پشتیبان - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام
    نمرات دروس دانشپذیری بعد از اخذ مجدد آنها و گرفتن نمره قبولی ، نمره مردودی دانشپذیری کد 3 میگیرد و از معدل کل شما حذف می شود.

  3. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    باسلام
    میخواستم بدونم آیا برای ترم دانشپذیری شهریه ثابت هم میگیرند؟
    ممنون از پاسخگوییتون.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    فقط شهریه دروسی که قبول شده اید دریافت می شود

  4. نویسنده دیدگاه : m - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام من از طریق سایت سنجش قسمت پاسخگویی به دوتا از نمره هام اعتراض کردم جواب دادن که باید نامه به صورت پستی ارسال کنم به نظر شما به این نامه ها ترتیب اثرداده میشه واصولا تا به حال موردی سراغ داشتید که نمرات تصحیح شده واشتباهی درتصحیح اوراق رخ داده باشه ممنون میشم اگه جواب بدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    ما تا حالا نشنیده ایم که پیگیری زیادی شده باشد/ بازم با تصمیم با خود شماست

  5. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    از کجا بفهمیم درسهای رشته مورد نظرمون خودخوان هست یا نیست ؟ یا از کجا بفهمیم دروس مورد نظرمان ممیان ترم دارد یا نه ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    در زمان انتخاب واحد مشخص می شود

  6. نویسنده دیدگاه : آیا دارندگان مدرک معادل می‌توانند در آزمون ارشد شرکت کنند؟ - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره دارندگان مدرک معادل از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و امکان شرکت این افراد در آزمون کارشناسی ارشد، گفت: تمام کسانی که قبل از سال 77 مدرک معادل دریافت کرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

    دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اینکه پس از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال 77 به بعد هیچ ارگان، دانشگاه و موسسه آموزشی حق برگزاری دوره معادل ندارد، اظهار کرد: بنابراین با توجه به این مصوبه، بعد از سال 77 تمام دوره‌های معادل، دوره آموزش ضمن خدمت به حساب می‌آید که عموما مربوط به پرسنل آموزش و پرورش است.

    وی در این باره با تاکید بر اینکه ممنوعیت برگزاری دوره‌های معادل بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده که ارتباطی با تصمیمات وزارت علوم و سازمان سنجش ندارد، تصریح کرد: بنابراین در این زمینه سازمان سنجش تنها وظیفه اطلاع‌رسانی را ایفا کرده است و تصمیم‌گیری در خصوص اصلاح این مصوبه نیز بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

    رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره امکان شرکت افرادی که در حال حاضر دارای مدرک معادل هستند، در آزمون کارشناسی ارشد، خاطر نشان کرد: این قانون شامل ورودی‌های پیش از سال 77 نیست، بلکه افراد لزوما باید قبل از سال 77 مدرک معادل خود را دریافت کرده باشند.

    ====
    این خبر رو در ایسنا میخوندم گفتم شاید مفید باشه.

  7. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام و خسته نباشید//من انتخاب اولم رو قبول شدم .الان گیج شدم برا ثبت نام لطفا راهنماییم کنید :1 گفتین از 7 تا 9 وقت داریم اینترنتی ثبت نام کنیم درسته؟ من وارد گلستان شدم نام کاربری شماره پرونده زدم .کلمه عبود هم کدملی ولی میگه اشتباهه/2 این مدارکی که سازمان سنجش اعلام کرده مثل کپی شناسنامه و …. باید همون مرکز تهران غرب ببرم تحویل بدم؟ چه زمانی؟ من دانشنامه دارم توش معدل ذکر نشده چی کار کنم؟ 3 انتخاب واحدم چه جوریه خودتون پیشنهاد میکننی چی برداریم یا خودمون باید انتخاب کنیم /میدونم سوالام زیاد شدن ولی لطفا جواب بدین میترست مهلتش تموم شه منم خیلی به اینترنت دسترسی ندارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    در تمامی موارد دوست عزیز فقط صبر کنید تا اطلاعیه های ثبت نام از طریق همین سایت اعلام شده. به اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش دقت نکنید..ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود.

  8. نویسنده دیدگاه : صادق - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام.من قبول نشدم با وجود اینکه نمراتم بالای 12بود معدلم خوب.اخه این چه عدالتیه؟یه تنبل نتوسته 12بگیره وقبول شده ولی ما ک بالای 15هم گرفتم قبول نشدم .چرا یهو ظرفیتو از14هزار اوردن 9981نفر؟ازپشت کوه نیومدیم میدونیم ظرفیتو اوردن پایین ..اشتباه یاعمدا حساب کردن رشته من فقط 30 نفر ثبت نام کرده بودن درحالی ک120نفر ظرفیت داشت.خیلی عجیبه؟صدامونوب گوش اقای توکلی برسونید.سیستم پاسخگویی سنجش کجاست؟خبرنامه شما دیگه کجاس؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    دوست عزیزی که از پشت کوه نیومدی بالای صفحه رو ببینید بزرگ نوشته شده خبرنامه!!!

  9. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام در فراگیر ارشد نوبت سیزدهم قبول نشدم در حالیکه من امتحان را خیلی خوب دادم و به نتایج اعلام شده اعتراض دارم شاید سهمیه ها اجازه قبولی به ما را ندادند خواهشا رسیدگی فرمایید

  10. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    همش سهمیه و پارتی بازیه با معدل 14 هم قبول نشدیم(مدیریت ساخت)

  11. نویسنده دیدگاه : ریحانه - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    برای ما که دیروز قبول شدیم نام کاربری و رمز عبورمون چیه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    صبور باشید اعلام می شود

  12. نویسنده دیدگاه : شکوه - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام برای ثبت نام بایدحضوری مراجعه کنیم به مرکزمربوطه یااینترنتیه؟مرسی پاسخ بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    اینترنتی می باشد

  13. نویسنده دیدگاه : مرجان - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام من در بیوشیمی ارشد شرکت کردم آخرین قبولی 55 بوده ولی من در 61 شدم آیا تکمیل ظرفیت انجام میشود چون این سوال از سازمان سنجش که پرسیدم گفت اگر لازم باشد در پیک سنجش برگزار میشود اصلا قبلا تکمیل ظرفیتی بوده یا نه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    به احتمال بسیار زیاد تکمیل ظرفیتی در کار نخواهد بود

  14. نویسنده دیدگاه : ملک - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام خسته نباشید//فراگیرارشدترم تابستانه هم داره یانه؟؟اگه داره چند واحد؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    بله دارد. حداکثر 8 واحد درسی

  15. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    باسلام
    با کسب اجازه از پشتیبان عزیز
    دوستان عزیزی که نظر میذارن لطف کنن رشته امتحانی و دروس امتحانی و نمراتشونو هم بذارن تا دانشجوهایی مث من که قراره دوره بعد آزمون فراگیر بدیم از وضعیت باخبر بشیم.
    ممنون میشم.

  16. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    من جزا شرکت کردم با این حال که نمره هام بالای 15 بود در کمال ناباوری قبول نشدم اون وقت چطور بعضی دوستان با نمره زیر 12 قبول شدند این اصلا عادلانه نیست

  17. نویسنده دیدگاه : کیوان علائی - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام.بنده رشته عمران راه و ترابری شرکت کرده بودم و با نمرات ریاضی 10 طرح روسازی پیشرفته14 و طرح هندسی راه پیشرفته 16 قبول نشدم.البته مطمینم که که درس آخری 16.8 میشم و تازه سوال 72 درس طرح هندسی راه اشتباه مطرح شده بود.که با سازمان سنجش مکاتبه کردم و ترتیب اثری داده نشد.پس کی قبول شده؟سیستم پاسخگویی سازمان سنجش فعال نیست.فعال هم باشه هیچ پاسخی داده نمیشه.از کجا میشه نمره قبول شدگان رو دید؟کی به داد ما که این همه زحمت کشیدیم میرسه؟سازمان سنجش پاسخ نمیده

  18. نویسنده دیدگاه : کیوان علائی - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    آیا اگر در کد رشته محلی که انتخاب نکرده باشم امتیاز لازم را کسب کرده باشم میتوانم ثبت نام کنم ؟بنده فقط تهران رو انتخاب کرده بودم ولی مطمینم با رتبه ای که کسب کردم شهرهای دیگر را قبول شده ام

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    خیر نمی توانید

  19. نویسنده دیدگاه : ...... - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    باسلام
    آیا واسه ثبت نام فراگیر که قبول شدیم گواهی موقتی رو که دانشگاه داده قبول می کنند ؟ آخه من هنوز مدرک اصلی کارشناسیم نیومده . 2- واسه انتخاب واحد الان باید شهریه ثابت رو بدیم یا اجازه انتخاب واحدرو داریم که بعد از انتخاب واحد شهریه رو واریز کنیم ؟

    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    بله قبول می کنند.
    باید شهریه ثابت پرداخت شود

  20. نویسنده دیدگاه : ابراهیم رضایی - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام بنده ایثارگر و دارای کارت ایثار می باشم وحاظرم در هر کجا که صلاح می دانید ان را ارایه دهم در رشته کشاورزی امتحان داده ام و نمراتم با ایثارگریم قبول می شدم اما مردود شده ام اما فردی با همین کارت ونمرات کمتر قبول شده است این یعنی چه………..لطفا مرا راهنمایی کنید اگه لازم باشه مشخصات فرد مورد نظررا میدهم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    دوست عزیز ربطی به نمره شما ندارد.مربوط به کدررشته محل انتخابی شما هست که رشته و محلی رو انتخاب کرده اید که متقاضیان آن بیشتر بوده و نمرات انها از شما نیز بیشتر بوده

  21. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    با سلام
    من در رشته اموزش زبان شهر تبریز پذیرفته شدم. میخواستم بدانم با توجه به اینکه ساکن تهران هستم و متاهلم می توانم انتقالی بگیرم .لطفا راهنمایی کنید.
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر انتقالی در ارشد ممنوع می باشد

  22. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام. ببخشید من شنیدم که دروسی ک امتحان تشریحی دارند را در مقطع ارشد باید سر کلاس رفت، آیا اجباری است؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به غیر از دروسی که واحد عملی دارند و دروسی که فاقد منبع هستند

  23. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    باسلام خسته نباشیدلطفابفرماییدکه آیا میشه ازپژوهش محور به آموزش محور تغییر شیوه داد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    با درخواست به مرکز قبولی بله می تواند

  24. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    باسلام مجدد بفرماییداگرکسی درآزمون قبول بشه ولی برای ثبت نام اقدام نکنه آیامیتونه سال بعد درآزمون شرکت کنه؟آیامحدودیتی وجودندارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    بله می تواند مشکلی ندارد

  25. نویسنده دیدگاه : lمرضیه - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام.من ارشد فراگیر شیمی آلی قبول شدم.نمراتم زیر 12 است یعنی باید این دروس رو دوباره پاس کنم.و این دروس یک ترم بحساب میشه و الام من مشروط شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من هنوز این ترم ،ترم اخرمه.و بهمن نمیتونم ثبتنام کنم .میشه مهر ثبتنام کنم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر نمی توانید و باید صبر کنید تا اگر در مهر بخشنامه امد بتوانید ثبت نام کنید

  26. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    با سلام
    ثبت نام دوره چهاردهم فراگیر حدودا کی میباشد
    با تشکر فراوان

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 8 بهمن 1392 :

    سلام
    نوبت بعدی هنوز تاریخش اعلام نشده. در خبرنامه سایت عضو شوید تا جدیدترین خبرهای در این رابطه به ایمیل شما ارسال شود.

  27. نویسنده دیدگاه : هادی - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    با سلام
    می خواستم ببینم اگه تو او درس های دوره ی دانش پذیری که زیر 12 شدیم دوباره تو ترم پیش رو هم زیر 12 بشیم قبولیمون فسخ می شه؟ یا می تونیم ادامه بدیم؟
    این سوال خیلی ها هست لطفا جواب بدین
    با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد و می توانید ادامه دهید.

  28. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    با سلام و تشکر از پاسخگویی شما
    کارشناسی ارشد رو میشه بصورت مهمان در شهری که ساکن هستم بگذرانم
    من جایی واژه مهمان موقت و مهمان دایم رو خوندم اینها فرقش در چیه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر نمی شود. شاید با 1 ترم و حداکثر 2 ترم برای مهمان موافقت کنند آنها هم باید حتما خیلی تلاش کنید تا موافقت شود

  29. نویسنده دیدگاه : جمال - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    اعتراض شدید دارم علیرغم اطمینان ازعالی بودن نمرات انچه اعلام شده تفاوت فاحش دارد چه باید کرد

  30. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    یا سلام
    بنده لیسانس حسابداری دارم ولی در ارشد فراگیر رشته علوم تربیتی قبول شدم با این وضعیت چند واحد پیش نیاز خواهم دشت؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 10 بهمن 1392 :

    سلام
    کارشناس رشتتون بررسی و به شما اعلام خواهد کرد

  31. نویسنده دیدگاه : رحمان - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام خسته نباشیدتوی شرایط ثبت نام نوشته بوددانشجوی سال اخرمیتونه شرکت کنه یعنی ورودی مهرماه میشه…الان بنده صنایع قبول شدم وبهمن ترم اخرمه دوستان میگن فقط ورودی بهمنه یعنی ثبت نام مهرنداره؟جریان چیه؟چه کارکنیم؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1392 :

    سلام
    دوست عزیز در زمان ثبت نام باید دانشجوی ترم اخر میبودید نه در زمان اعلام نتایج!!! شما باید تا حداکثر 30 بهمن فارغ التحصیل شوید

  32. نویسنده دیدگاه : mary - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام واقعا ممنون خداعمرتون بده بالاخره جواب همه سوالاموگرفتم.
    من بارتبه 75 قبول شدم درمرکز قشم .از خودم راضی نبودم ومیخواستم دوباره امتحان بدم برای تهران.ولی با خواندن پیامهای دوستان می ترسم ریسک کنم.
    دوست عزیز اگه تکمیل ظرفیتی باشه ممکنه من ازرتبه 75 بتونم به انتخاب دومم برسم مرکزبهشهر یا نه؟؟؟یعنی اگه نام نویسی کنم و تکمیل ظرفیتی باشه دیگه به من تعلق نمیگیره؟؟
    باز هم از شما ممنون کلی سوالاتم حل شد خداقوت
    نمرات من 17 و 15و13 بودند.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 11 بهمن 1392 :

    سلام
    تکمیل ظرفیتی در کار نیست.

  33. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام خواهشا جوابمو بدید من همدانیم وقبول شدم عسلویه حسابداری
    راهنماییم کنید که چطور میشه انتقالی بگیرم؟
    اگه مهمان بگیرم میتونم میانترم بگیرم
    آخه خانواد ه ام بارفتنم به عسلویه مقاومت می کنند!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1392 :

    سلام
    انتقالی در ارشد ممنوع هست و برای مهمان هم اگر موافقت کنند 1 ترم و حداکثر 2 ترم موافقت می کنند.

  34. نویسنده دیدگاه : ...... - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    سلام

    واحدای که واسه ترم تابستان برای ارشد ارائه میدن درس های جبرانی هستش یا درسهای دیگه هم ارائه میدن ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1392 :

    سلام
    در هر تابستان متفاوت است و بستگی به تصمیم سازمان مرکزی دارد

  35. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    با سلام
    ارشد فراگیر برنامه ریزی شهری واحد فردوس خراسان جنوبی قبول شدم
    از اونجایی که ساکن گیلان هستم و گیلان هم همین رشته رو داره
    1. می تونم محل آزمونم رو گیلان انتخاب کنم؟
    2.محدودیتی نداره؟ یعنی همه ترم ها میشه همین کار رو کرد؟
    3.چطور می تونم قبل از ثبت نام مطمئن بشم که واحد های ارائه شده خودخوان هستن یا خیر؟ به عبارت دیگه چارت کلیه 32 واحدی که باید بگذرونیم وجود داره یا ترم به ترم معرفی میشه؟
    4. باتوجه به اینکه کارشناسیم عمران بوده ، واحدهای اضافه ای غیر از این این 32 واحد باید بگذرونیم ؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1392 :

    سلام
    1- محل آزمون رو هر جایی میتونید انتخاب کنید.
    2- بله
    3- خیر هر ترم در زمان انتخاب واحد مشخص می شود که مرکزتان کدام دروس رو به صورت خودخوان ارائه می دهد
    4- کارشناس رشتتون باید تشخیص دهد

  36. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    من ارشد معماری قبول شدم و باتوجه به اینکه اکثر درسهای معماری عملی هست و فاصله زیادی با مرکزی که قبول شدم داریم شاغل هم هستم. میشه بعضی کلاسهارو کتر شرکت کنم؟
    غیبت در کلاس های پیام نور تا چه حدی مجاز هست؟
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1392 :

    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد. به جز دروسی که فاقد منبع هستند و دروسی که دارای واحد عملی هستند

  37. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 8 بهمن 1392

    با سلام خدمت شما پشتیبان محترم من در رشته خودم در تمام کد رشته محلهای انتخابی حائز رتبه یک شده ام آیا دانشگاه از نظر شهریه مزیت خاصی برای من قائل می شود و به من امتیازی می دهد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1392 :

    سلام
    اگر در آزمون ارشد منظورتان هست خیر

  38. نویسنده دیدگاه : فرداد - در تاریخ : 9 بهمن 1392

    با عرض سلام و خسته نباشید دوست عزیز
    من هر 4 تا درس امتحانی رو بالای دوازده گرفته ام و قبول هم شده ام. معدل این 4 درس دوره دانشپذیری من 13.58 هست. میخواستم بدونم آیا معدل این دروس(که در مورد من زیر هست14) مثل ترم های عادی تحصیلی ارشد ، محدودیتی برای تعداد مجاز واحدهای انتخابی من پیش میاره؟ منظورم اینه که من نمیتونم سقف 14 واحد رو بگیرم و مجبورم 12 واحد انتخاب کنم؟

    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1392 :

    سلام
    در زمان انتخاب واحدتان مشخص می شود

  39. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 بهمن 1392

    سلام
    من بالاخره نفهمیدم تحصیل همزمان بصورت رسمی و غیر آزمون در پیامنور مجازه یانه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 9 بهمن 1392 :

    سلام
    کسانی که دانشجوی رسمی هستند و از طریق آزمون سراسری وارد شده اند خیر نمی توانند همزمان با بدون آزمون تحصیل کنند.

  40. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 9 بهمن 1392

    چرا وقتی اینقدر نور چشمی دارید در حق بقیه افراد ظلم می کنید.
    به خداوندی خدا که در برابر زمانی که از ما ……….

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top