چاپ خبر

نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور اعلام شد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : نتایج آزمون های کارشناسی ارشد فراگیر سال 1392 دانشگاه پیام‌نور اعلام شد / انتشار کارنامه همزمان با اعلام نتایج

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : شرکت‌کنندگان در آزمون دوره‌ های فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور می توانند با ارایه شماره داوطلبی، شماره شناسنامه یا شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

 

 مشاهده نتایج آزمون دوره کــــارشنــــاسی ارشد فراگیر  سال 92 (نوبت سیزدهم) پیام نور – کلیک کنید

 


* مشخص نیست تکمیل ظرفیتی در کار باشد یا خیر – دوره قبل تکمیل ظرفیتی در کار نبود.

* دانشجویان مشروط قبول باید در ترم نخست دروس مردودی خود را اخذ کنند. بعد از قبولی در دروس دانشپذیری ، نمرات مردودی دانشپذیری کد 3 میگیرند و از معدل کل دانشجو حذف می شوند.

 


گفتنی است آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور ،  ۲۹ آذرماه امسال در ۱۲۵ کد رشته امتحانی و حضور ۱۰۹ هزار و ۸۸۴ داوطلب برگزار شد.

آزمون در ۸۵ شهرستان مختلف کشور برگزار شد و از میان ثبت نام کنندگان تعداد ۵۱ هزار و ۲ نفر زن و ۵۸ هزار و ۸۸۲ نفر مرد بودند.

پذیرش قبول شدگان برای بهمن ماه می باشد و می توانند تحصیل خود را از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ آغاز کنند.

ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری و از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

 کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شگان بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. داوطلبان هر گونه سئوال خود را صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش ارسال کنند.

 


 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره های فراگیرتحصیلات تکمیلی( دانش پذیری کارشناسی ارشد) پذیرش بهمن ماه سال 1392دانشگاه پیام نور(نوبت سیزدهم)

 

 

زمان ثبت نام به صورت غیرحضوری از تاریخ 19 بهمن ماه 92 لغایت 24 بهمن ماه 92 از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور می باشد
 

 

مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1)- اصل مدرک کارشناسی(لیسانس)مورد تاییدوزارت علوم،تحقیقات و فناوری یاوزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که درآن معدل دوره کارشناسی قید شده باشدو تاریخ فراغت از تحصیل آن حداکثر 30/11/92 باشد.

تذکر: کلیه پذیرفته شدگان مدرک کارشناسی  معادل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابق بندب صفحه 2دفترچه ثبت نام اقدام شود.

1-1.    پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند؛لازم است اصل گواهی دانش آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذکارشناسی(لیسانس)را ارائه نمایندکه درآن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده موردتایید وزارت علوم،تحقیقات فناوری یا وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی می باشد.

تبصره1. براساس مصوبه شماره 368مورخ 3/11/74شورای عالی انقلاب فرهنگی،طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و خراسان  دوره سطح دو را باموفقیت گذرانده اند،همانند دارندگان مدارک کارشناسی می توانند در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی این دوره تحصیل نمایند.

تبصره2. مدارک تحصیلی خارج از کشور در صورت تایید و برابری آن با مدارک کارشناسی داخلی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معتبر می باشد.

2)- سری کامل تصویراسکن شده و اصل شناسنامه

3)– اصل و تصویر اسکن شده کارت ملی(پشت و رو)

4)– 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری(مشمولین 12قطعه)

5)– مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )باتوجه به بندج  صفحه3دفترچه راهنمای ثبت نام

شایان ذکر است چنانچه سهمیه پذیرفته شده ای مورد تائید قرار نگرفت؛ قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92از تحصیل نامبرده جلوگیری و اسامی این قبیل از پذیرفته شدگان به مرکز آزمون اعلام گردد.

 

مدارکی که لازم است به دقت بررسی و در موعد مقرر اقدام لازم معمول گردد:

1-  کلیه دانش آموختگان دوره های کارشناسی مورد تایید(بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی)می تواننددر دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال1392 ثبت نام نمایند.( پذیرفته شدگان سطح 2 حوزه های علمیه فقط در رشته های علوم انسانی و معارف مجاز به تحصیل هستند).

2-  مطابق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال1392؛لازم است پذیرفته شدگان حداکثر تاتاریخ 30/11/92درمقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوند.بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ فوق فارغ التحصیل نمی شوند ممانعت به عمل آید.

3-  معدل کارشناسی(لیسانس)پذیرفته شدگان در فایل اطلاعات باید با معدل مندرج در مدرک کارشناسی(لیسانس) آنان برمبنای 0تا20یکسان باشد،درصورت مشاهده مغایرت بررسی و حداکثر تا پایان اردیبهشت سال 93به صورت یک لیست واحد به مرکز آزمون گزارش شود.

تبصره1. آن دسته از پذیرفته شدگانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثرتا تاریخ 30/11/92فارغ التحصیل شده اندلازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان تا تاریخ ثبت نام در دوره فراگیر (14/7/92) بر اساس 0تا20  بامعدل کل مربوط در فایل اطلاعات یکسان باشد،درصورت مغایرت نتیجه  به عنوان مغایرت معدل به مرکزآزمون گزارش شود.

تبصره2. از پذیرفته شدگان مشمول  که بهنگام ثبت نام قادر به ارائه گواهی معدل واحدهای گذارنده شده نمی باشند،به طور مشروط با اخذتعهد،ثبت نام به عمل آید.بدیهی است افرادمذکور باید قبل از انتخاب واحد برای نیمسال دوم سال تحصیلی93-92 مدارک مربوطه را ارائه نمایند،درغیر این صورت ازثبت نام آنان ممانعت به عمل آید.

 

تذکرات مهم :

1_ خواهشمند است مقرر دارند در صورتی که مشخصات شناسنامه ای پذیرفته شده ای با مشخصات شناسنامه ای مندرج در فایل اطلاعات و یاعنوان مدرک کارشناسی (لیسانس) با عنوان مندرج در مدرک فراغت از تحصیل مغایرت داشته باشد از پذیرفته شده موقتاً ثبت نام به عمل آید و کلیه موارد کتباً حداکثر یک ماه پس از ثبت نام به مرکز آزمون اعلام گردد. بدیهی است پس از تاریخ اعلام شده هیچ گونه اقدامی در خصوص این دسته از پذیرفته شدگان میسر نمی باشد.

2_ خواهشمند است مقرر فرمائید در صورتی که سهمیه پذیرفته شده ای با سهمیه  ثبت نامی  اعلام شده در فایل اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مغایرت داشته باشد از ثبت نام وی ممانعت بعمل آورند و موضوع برای بررسی به مرکز آزمون اعلام گردد تا با در نظر گرفتن سهمیه واقعی ،وضعیت پذیرفته شده بررسی گردد. لیست اسامی این افراد حد اکثر تا پایان اردیبهشت سال 1393 به صورت یکجا بر حسب مورد مغایرت به مرکز آزمون اعلام گردد .

3 _ کلیه مراکز  و واحدهای مجری لازم است با رعایت ضوابط نسبت به ثبت نام و ترخیص از خدمت  پذیرفته شدگان مشمول اقدام نمایند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : کاوه - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    سلام چه زمانی میتوانیم مرکز ازمون امتحانات را مشخص کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 12 بهمن 1392 :

    سلام
    در زمان امتحانات

  2. نویسنده دیدگاه : عرب زاذه گناوه - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    سلام .منم تاریخ اصفهان قبول شدم .لطفا کسانی که مایل به تبادل اطلاعات هستند با این رایانامه ارتباط بر قرار کنند .iranmani43@yahoo.com

  3. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    سلام.من برنامه ریزی درسی -ری قبو ل شدم .از سمنان . کسی از سمنان قبول شده؟

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    سلام
    آیا نمرات کمتر از دوازده دروس دوره دانشپذیری بعداز گرفتن نمره قبولی در ترمهای بعد در این دروس در معدل تاثیر میگذارند یا حذف میشوند ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    نمرات مردودی دروس دانشپذیری بعد از پاس کردن انها در زمان فارغ التحصیلی کد 3 میگیرند و از معدل کل دانشجو حذف می شوند

  5. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    سلام

    درصورت مردود شدن در تمام دروس دوره دانشپذیری چقدر شهریه باید پرداخت کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    مشخص نیست بستگی به تعداد واحد هر درس . منطقه مورد نظر و … دارد

  6. نویسنده دیدگاه : Saleh - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    سلام،از پشتیبان گرامی چند تا سوال داشتم:

    1)من ساکن تهران هستم ولی عسلویه قبول شدم،رفتن به انوجا واسم خیلی سخته،میخواستم ببینم از کجا باید بفمم درسام عملی یا فاقد منبع هست یا نه؟ (در بهترین و بدترین شرایط چند بار مجبورم اونجا برم؟)

    2)اگه ثبت نام کنم میتونم انصراف بدم و اگه انصراف بدم از کنکورهای دیگه مثل دانشگاه آزاد محروم میشم یا نه ؟

    3)من به نتیجه کنکور خود به شدت معترض بودم و فکر میکردم به آسانی تهران قبول شم ولی نتیجه کنکور خیلی عجیب غریب بود به همین خاطر اعتراض دادم به سازمان سنجش،به نظرتون ترتیب اثر داده میشه؟

    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    1- لیست ارائه دروس و منابع درسی رشتتون رو دریافت کنید مشخص هست:
    دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی دانشگاه پیام نور
    2- بله می توانید. خیر مشکلی ندارد
    3- خیر دنبال نباشید

  7. نویسنده دیدگاه : میر - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    mirali_2012@yahoo.comرشته ریاضی درخدمت دوستان ریاضی هستیم

  8. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    سلام
    بنده ام با رتبه 9 مدیریت بازرگانی بین الملل قبول شدم
    البته رتبه 15 ارشد EMBA ارشد دانشگاه آزاد هم هستم
    دوستانی که تمایل به تبادل ارتباط داشتند
    jamalpourhashem@yahoo.com

  9. نویسنده دیدگاه : زهرا - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    خسته نباشید.
    الان زمان ثبت نام شروع نشده؟
    نوشتید 9 تو گلستان میزنن خب نزدن.
    یدف جا نمونیم حالا بزوری قبول شدیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    خیر هنوز شروع نشده

  10. نویسنده دیدگاه : ..... - در تاریخ : 12 بهمن 1392

    سلام
    منم تاریخ وفلسفه همدان قبول شدم کسی این رشته رو همدان قبول شده ؟

  11. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    پشتیبان جان پس الان چطور میشه درمقطع کارشناسی 2تا رشته همزمان خوند؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    فعلا امکان پذیر نیست

  12. نویسنده دیدگاه : سیما - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام.تاریخ ثبت نام دوره بعدی فراگیرارشد مهرکی هستش حداقل یه تاریخ تقریبی.تکمیل ظرفیت فراگیربهمن کی میاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    نوبت بعدی هنوز تاریخش اعلام نشده. در خبرنامه سایت عضو شوید تا جدیدترین خبرهای در این رابطه به ایمیل شما ارسال شود.

  13. نویسنده دیدگاه : صوفیا - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    با سلام من تهران غرب قبول شدم برای ثبت نام تماس گرفتم گفتند غیرحضوری است و ثبت نام از سایت گلستان شروع شده ولی وقتی به سایت مربوطه مراجعه می کنم خبری از ثبت نام نیست لطفا پشتیبان محترم بفرمایید تکلیف ما چیست و چه کار باید بکنیم با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    ثبت نام غیرحضوری می باشد ولی هنوز زمان ثبت نام او چگونگی ثبت نام اعلام نشده نگران نباشید

  14. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام
    بالاخره از زمان و حضوری یا غیر حضوری بودن ثبت نام خبری نشد؟
    تو رو خدا زودتر بگید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سبلم
    به زودی زمان ثبت نام غیرحضوری اعلام می شود

  15. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام پشتیبان عزیز امروز سیزدهم ولی حالا خبری از ثبت نام نیست من از بس تو سایت گشتم خسته شدم سخت نیست که تاریخی مشخص کنید ما همچنان منتظریم . ممنون از لطف تون که جواب میدین.

  16. نویسنده دیدگاه : samin - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    منم مدیریت بازرگانی بین الملل تهران غرب///یه سوال اقای پور هاشم از بس در مورد پیام نور اینجا فاز منفی دادن یه سوال از شما دارم چرابین ازاد و پیام نور میخواین پیام نور بیاین/بگین ما دلگرم شیم .

  17. نویسنده دیدگاه : مسعود - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام دوستان من که زنگ زدم پیام نور کرج اونا هم گفت ثبت نام اینترنتیه و از 15 همین ماه شروع میشه اما ظاهرا خودش هم نمی دونست توسط چه سایتی ثبت نام انجام میشه, نمی دونم چرا سایت گلستان حداقل یک اطلاعیه نمیده که فلان روز ثبت نام ارشد فراگیره !!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    ثبت نام که از طریق سایت گلستان هست ولی زمان دقیقش هنوز اعلام نشده

  18. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام پشتیبان عزیز، چرا هنوز هیچ خبری از ثبت نام نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    فعلا خیر. اگر خبری شود در صفحه اصلی سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد

  19. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    ای بابا من بجای پشتیبان عصبی شدم این همه تاریخ ثبت نامو پرسیدین
    اینترنتی هس از 15 الی 20 احتمالا تمدید هم بشه دیگه نپرسین

  20. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    پشتیبان جان آخه شما قبلش گفته بودین شهریه دروس قبول شده دانشپذیری فقط اخذ میشه ولی به دوستمون گفتی بستگی به تعداد واحد داره؟؟؟؟؟من فیزیک قبول شدم 3تا درسم هم زیر 12 هستم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    بستگی به تعداد واحد هر درس دارد!! نه تعداد واحد کلشون. ممکنه یک درس 3 واحدی باشد ممکنه یک درس 2 واحدی باشد.
    فقط شهریه دروس قبولی اخذ می شود

  21. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    با عرض سلام
    پاسخ به سمین خانم
    1-دانشگاه پیام نور دانشگاه دولتی است پس همواره اعتبار بالایی دارد
    2-برای پذیرش و ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی دکتری به راحتی می توانید در دانشگا ههای دیگر در خارج از ایران پذیرش بگیرید
    3-عدم حضور در کلاسها یک حسن است.
    4-بنده مقطع کارشناسی را در همین دانشگاه گذراندم پس به سبک و سیاق این دانشگاه آشنایی کامل دارم.
    5-در مورد آزمون های استخدامی (بانک ها بیمارستان ها و…)با هیچ مشکلی مواجه نمی شوید
    فقط برخی دروس هست که باید حتما معلم بگیرید یا در کلاس های تقویتی شرکت کنید مثل تحقیق در عملیات پیشرفته یا حسابداری مدیریت و…
    در کل دانشگاه خوبی است و به عنوان یک دوست تحصیل در این دانشگاه را به شما توصیه می کنم.
    امیدوارم کمکی کرده باشم.سوالی بود در خدمتم

  22. نویسنده دیدگاه : حسام - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام خسته نباشید

    ببخشید زمان بعدی آزمون فراگیر چه موقعی هستش؟

    شنیدم احتمالا اردیبهشت ماه آزمون دیگری برگزار خواهد شد

    چقدر احتمالش هست این آزمون دوباره برگزار شود

    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    هنوز مشخص نشده ولی احتمالا ثبت نام بعدی اردیبهشت ماه باشد

  23. نویسنده دیدگاه : فضل الله نایبی - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    معدل کارشناسی من مغایرت داره حدود 33صدم کمتره آیا ثبتنامم میکنن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    مشخص نیست باید برای ثبت نام اقدام کنید تا ببینید چه تصمیمی برای شما گرفته می شود

  24. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    در کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر همه درسها به جز پایان نامه تئوری میباشد ، یعنی امتحاناتش از 20 نمره هست یا 6 نمره دست استاد برای کلاس و … ؟ چون قشم قبول شدم میخوام بدونم اگر نرم و امتحانارو تهران بدم یا فقط امتحانا رو برم نمره هام از چند هست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    کلا همه دروس نظری 6 نمره کلاسی دست استاد دارند و امتحانات پایان ترم از 14 نمره می باشد. اگر هم در کلاسها حاضر نشوید نمره پایان ترم شما از 14 نمره ضربدر 10 هفتم می شود.

  25. نویسنده دیدگاه : Saleh - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    پشتیبان گرامی یعنی چی به اعتراض من رسیدگی نمیشه؟من دیروز حضوری رفتم سازمان سنجش و فرم اعتراض رو پر کردم و گفتن جواب اعتراضتون 2 هفته دیگه پست میشه درب منزل

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    خوب پس منتظر باشید. ما نگفتیم رسیدگی نمی شود. گفتیم منتظر تغییر در نتیجه نباشید

  26. نویسنده دیدگاه : شیما - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    من با نظر اقای پور هاشم مخالفم به این دلیل که دانشجوهای پیام نور برای شرکت در دکترا به مشکل برمی خورند چون که دکترا تشریحی هست و پیام نوری که تستی خونده چطوری میخواد دکترا قبول شه اگه اموزش محور باشه دیگه قبول شدنش از محالاته پیام نور تو ایران قبول ندارن اون وقت چطور خارج از کشور قبول دارند!!!!!!!!!

  27. نویسنده دیدگاه : سارا - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام خواهش میکنم جواب بدید
    من رتبه سه کارشناسی ارشد زبان انگلیسی قبول شدم ولی 0.8 مغایرت معدل دارم چطور برای رفع مغایرت اقدام کنم در ضمن امکان داره بخاطر این هشت دهم مغایرت و اینکه رتبه 3 اوردم قبولیم لغو بشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    شاید از شما ثبت نام به عمل نیاید.مشخص نیست باید برای ثبت نام مراجعه کنید تا بعد ببینید چه تصمیمی گرفته می شود

  28. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    باعرض سلام آیا برای تغییر از پژوهش محوری به آموزش محوری بایدحتما به پیام نور محل قبولی مراجعه کنیم؟
    ممنون از اینکه وقت می گذارید وبه سوالات جواب می دهید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    بله

  29. نویسنده دیدگاه : Saleh - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام
    1)منبع آزمایشی یعنی چی؟
    2) من آموزش محور قبول شدم و همه درسام هم دارای منبع است و عملی نیست،یعنی با این حساب کلا فقط 1 بار برای گرفتن مدرک باید حضورا به دانشگاه مراجعه کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    1- معنی خاصی ندارد یعنی منبع رو به صورت آزمایشی فعلا بیرون دادن تا بعد از اصلاحیه ها به صورت قطعیش کنند.
    2- و برای امتحانات!!!

  30. نویسنده دیدگاه : ...... - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام
    شهریه دوره دانشپذیری چطوره ؟ من همه درس ها رو بالای 12 گرفتم . راسته میگن شهریه ثابت دانشپذیری و شهریه واحد هاش نصف شهریه ترم های دیگه س ؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    مابه التفاوت شهریه دوره دانش پذیری متقاضیانی که موفق به ورود به دانشگاه شوند، در اولین نیمسال دانشجویی به میزان ۵۰ درصد شهریه ثابت و متغیر متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش‌پذیری دریافت خواهد شد.

  31. نویسنده دیدگاه : زهــــــــــــــــــــــــرا:) - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    ممنونم ار اطلاع رسانی دوستان….و صحبتاشون..پتیبان خسته نباشی..

    منم کارشناسیمو تو پیام نور بودم ..خیلی هم عالی و خوب..الانم که ارشدم باز تو پیام نوریم..
    اگه کسی حسابداری تهران قبول شده نمره هاشو بزاره ممنون میشم

  32. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام

    برای دوره دانشپذیری چقدر شهریه ثابت اخذ می شود ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    فقط شهریه دروس دانشپذیری اخذ می شود

  33. نویسنده دیدگاه : بهار - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام پشتیبان جان
    فکر میکنید نوبت بعدی ثبت نام فراگیر ارشد ،اردیبهشته یا ثبت نام تا پایان امساله و مانند سال 90،اردیبهشت آزمونه؟؟؟؟؟؟
    تو رو خدا لطف کنین حدود تاریخ این موضوع را پیگیر باشین.
    از لحاظ برنامه ریزی و آمادگی آزمون برامون خیلی مهمه.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    اصلا مشخص نیست چون فعلا در حال رایزنی هستند و هنوز هیچی اعلام نشده

  34. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    با عرض سلام و تقدیر وتشکر از پشتیبان محترم برای فراهم آوردن امکان تبادل نظر بین دانشجویان فرهیخته دانشگاه پیام نور
    +++++++++++شاید برای دوستان جالب باشد+++++++++
    شخصا به عنوان یکی از رتبه های تک رقمی کشور و داشتن سابقه تدریس در این دانشگاه در کلاس های دانشجویی می خواستم از جو این دانشگاه کمی برای دوستان که شاید هنوز دلشون با این دانشگاه نیست صحبت کنم.
    اگر پشتیبان محترم اجازه دهند در پیام بعدی وقت شما بزرگان را می گیرم.با آرزوی موفقیت

  35. نویسنده دیدگاه : امید - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام.
    دوستان عزیزی که برا تبادل اطلاعات ایمیل میذارن حداقل روزی یه بار ایمیلهاشونو چک کنند.
    من به آقای پورهاشم و سمانه خانم که هم رشته ایم بودن ایمیل زدم اما دریغ از جواب.
    بابا فقط نمراتتون رو دروس امتحانی بگین تا حساب کار بیاد دستم.
    رشتم مدیریت بازرگانیه
    ممنون میشم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 13 بهمن 1392 :

    سلام
    به زودی انجمن سایت برای تبادل اطلاعات دانشجویان افتتاح خواهد شد که راه تبادل اطلاعاتتون رو آسانتر خواهد کرد.

  36. نویسنده دیدگاه : Saleh - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    من که امتحانا رو میخوام تهران بدم،واسه ثبت نام نیازی به حضور نیس؟آخه شنیدم بعد از ثبت نام اینترنتی باید حضوری هم رفت بعدش! من راهم دوره،کلا 1 بار اونم واسه گرفتن مدرک میخوام برم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    !!! دوست عزیز اینجوری نیست که فقط برای مدرک مراجعه کنید.
    برای تحویل مدارک به صورت فیزیکی هم باید مراجعه کنید و مطمئنا در هر ترم برای مسائل گوناگون چندباری باید مراجعه داشته باشید

  37. نویسنده دیدگاه : m - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام پشتیبان ببخشید من خیلی سوال می کنم ولی یه کم گیج شدم نفهمیدم بالاخره حضور تو کلاسها لازم هست یا نه ؟ اگه حاضر شیم 6 نمره کلاسی میگیریم ولی اگه نشیم نمره از14 حساب میشه ضربدر 10 هفتم که میشه همون بیست یعنی اگه هم تو کلاس حضور پیدا نکنیم نمرمون از بیست حساب میشه البته تو نمره های پائین تر یه درصد جزئی کمتر میشه درسته؟لطفا شفاف کنید برام ،آخه از شهرستان باید بیام تهران سرکارم هستم نمیدونم چیکارکنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که دارای واحد عملی هستند و دروسی که فاقد منبع هستند.
    نمرات پایان ترم کلا از 14 نمره می باشد:
    1- اگر در کلاسها حضور پیدا کنید و نمره میان ترم داشته باشید که 6 نمره دست استاد هست و 14+6 = 20
    2- اگر در کلاسها حضور نداشته باشید نمره 14 شما هر چی که بگیرید ضربدر 10هفتم می شود که در کل می شود 20

  38. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    با سلام به همه دوستان

    من مدیریت بازرگانی آموزش محور تهران غرب قبول شدم.خوشحال میشم دوستانی که در این رشته و مرکز قبول شدند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط انتخاب واحد و دیگر موارد لازم این رشته با یکدیگر تبادل نظر داشته باشیم.
    با سپاس
    mohsen_accountant61@yahoo.com

  39. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    با عرض سلام
    پاسخ به شیما خانم
    نظرتان برای بنده محترم است . دل نگرانی شما برای دکترای را درک می کنم.اما دوست من اینگونه نیست
    2 نفر از دوستان بنده الان دانشجوی دکترا هستند در دانشگاه آزاد (علوم تحقیقات ) شاید برایتان جالب باشد که بدانید الان در دانشگاه پیام نور هم تدریس دارند.(( یکی از آنها لیسانس زبان را دانشگاه آزاد گرفتن فوق را در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت و دکترا را در دانشگاه آزاد دانشجو هستند))
    چرا پذیرش نشوید؟ برای اطمینان از صحت عرض بنده فقط یک روزنامه همشهری بردارید و در قسمت ادامه تحصیل در خارج کشور چند جا زنگ بزنید
    برای آزمون دکترا خوب نمی توان گفت صرف اینکه تستی می خوانیم پس تشریحی ضعیف هستیم ضمن آنکه برخی دروس در این دانشگاه تشریحی است.
    بنده در دانشگاه آزاد هم دانشجو بودم باور بفرمایید بچه های دانشگاه پیام نور چیزی کم ندارند.
    ببخشید صحبت به درازا کشید.با آرزوی موفقیت برای شما و دوستان بزرگوار.

  40. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    با عرض سلام
    پاسخ به برادر بزرگوارمان امید خان
    معذرت می خواهم.چشم برایتان ارسال می کنم هم آزاد و هم پیام نور را. با آرزوی موفقیت برای شما.

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top