چاپ خبر

نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور اعلام شد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : نتایج آزمون های کارشناسی ارشد فراگیر سال 1392 دانشگاه پیام‌نور اعلام شد / انتشار کارنامه همزمان با اعلام نتایج

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : شرکت‌کنندگان در آزمون دوره‌ های فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور می توانند با ارایه شماره داوطلبی، شماره شناسنامه یا شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

 

 مشاهده نتایج آزمون دوره کــــارشنــــاسی ارشد فراگیر  سال 92 (نوبت سیزدهم) پیام نور – کلیک کنید

 


* مشخص نیست تکمیل ظرفیتی در کار باشد یا خیر – دوره قبل تکمیل ظرفیتی در کار نبود.

* دانشجویان مشروط قبول باید در ترم نخست دروس مردودی خود را اخذ کنند. بعد از قبولی در دروس دانشپذیری ، نمرات مردودی دانشپذیری کد 3 میگیرند و از معدل کل دانشجو حذف می شوند.

 


گفتنی است آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور ،  ۲۹ آذرماه امسال در ۱۲۵ کد رشته امتحانی و حضور ۱۰۹ هزار و ۸۸۴ داوطلب برگزار شد.

آزمون در ۸۵ شهرستان مختلف کشور برگزار شد و از میان ثبت نام کنندگان تعداد ۵۱ هزار و ۲ نفر زن و ۵۸ هزار و ۸۸۲ نفر مرد بودند.

پذیرش قبول شدگان برای بهمن ماه می باشد و می توانند تحصیل خود را از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ آغاز کنند.

ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری و از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

 کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شگان بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. داوطلبان هر گونه سئوال خود را صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش ارسال کنند.

 


 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره های فراگیرتحصیلات تکمیلی( دانش پذیری کارشناسی ارشد) پذیرش بهمن ماه سال 1392دانشگاه پیام نور(نوبت سیزدهم)

 

 

زمان ثبت نام به صورت غیرحضوری از تاریخ 19 بهمن ماه 92 لغایت 24 بهمن ماه 92 از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور می باشد
 

 

مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1)- اصل مدرک کارشناسی(لیسانس)مورد تاییدوزارت علوم،تحقیقات و فناوری یاوزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که درآن معدل دوره کارشناسی قید شده باشدو تاریخ فراغت از تحصیل آن حداکثر 30/11/92 باشد.

تذکر: کلیه پذیرفته شدگان مدرک کارشناسی  معادل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابق بندب صفحه 2دفترچه ثبت نام اقدام شود.

1-1.    پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند؛لازم است اصل گواهی دانش آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذکارشناسی(لیسانس)را ارائه نمایندکه درآن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده موردتایید وزارت علوم،تحقیقات فناوری یا وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی می باشد.

تبصره1. براساس مصوبه شماره 368مورخ 3/11/74شورای عالی انقلاب فرهنگی،طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و خراسان  دوره سطح دو را باموفقیت گذرانده اند،همانند دارندگان مدارک کارشناسی می توانند در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی این دوره تحصیل نمایند.

تبصره2. مدارک تحصیلی خارج از کشور در صورت تایید و برابری آن با مدارک کارشناسی داخلی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معتبر می باشد.

2)- سری کامل تصویراسکن شده و اصل شناسنامه

3)– اصل و تصویر اسکن شده کارت ملی(پشت و رو)

4)– 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری(مشمولین 12قطعه)

5)– مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )باتوجه به بندج  صفحه3دفترچه راهنمای ثبت نام

شایان ذکر است چنانچه سهمیه پذیرفته شده ای مورد تائید قرار نگرفت؛ قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92از تحصیل نامبرده جلوگیری و اسامی این قبیل از پذیرفته شدگان به مرکز آزمون اعلام گردد.

 

مدارکی که لازم است به دقت بررسی و در موعد مقرر اقدام لازم معمول گردد:

1-  کلیه دانش آموختگان دوره های کارشناسی مورد تایید(بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی)می تواننددر دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال1392 ثبت نام نمایند.( پذیرفته شدگان سطح 2 حوزه های علمیه فقط در رشته های علوم انسانی و معارف مجاز به تحصیل هستند).

2-  مطابق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال1392؛لازم است پذیرفته شدگان حداکثر تاتاریخ 30/11/92درمقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوند.بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ فوق فارغ التحصیل نمی شوند ممانعت به عمل آید.

3-  معدل کارشناسی(لیسانس)پذیرفته شدگان در فایل اطلاعات باید با معدل مندرج در مدرک کارشناسی(لیسانس) آنان برمبنای 0تا20یکسان باشد،درصورت مشاهده مغایرت بررسی و حداکثر تا پایان اردیبهشت سال 93به صورت یک لیست واحد به مرکز آزمون گزارش شود.

تبصره1. آن دسته از پذیرفته شدگانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثرتا تاریخ 30/11/92فارغ التحصیل شده اندلازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان تا تاریخ ثبت نام در دوره فراگیر (14/7/92) بر اساس 0تا20  بامعدل کل مربوط در فایل اطلاعات یکسان باشد،درصورت مغایرت نتیجه  به عنوان مغایرت معدل به مرکزآزمون گزارش شود.

تبصره2. از پذیرفته شدگان مشمول  که بهنگام ثبت نام قادر به ارائه گواهی معدل واحدهای گذارنده شده نمی باشند،به طور مشروط با اخذتعهد،ثبت نام به عمل آید.بدیهی است افرادمذکور باید قبل از انتخاب واحد برای نیمسال دوم سال تحصیلی93-92 مدارک مربوطه را ارائه نمایند،درغیر این صورت ازثبت نام آنان ممانعت به عمل آید.

 

تذکرات مهم :

1_ خواهشمند است مقرر دارند در صورتی که مشخصات شناسنامه ای پذیرفته شده ای با مشخصات شناسنامه ای مندرج در فایل اطلاعات و یاعنوان مدرک کارشناسی (لیسانس) با عنوان مندرج در مدرک فراغت از تحصیل مغایرت داشته باشد از پذیرفته شده موقتاً ثبت نام به عمل آید و کلیه موارد کتباً حداکثر یک ماه پس از ثبت نام به مرکز آزمون اعلام گردد. بدیهی است پس از تاریخ اعلام شده هیچ گونه اقدامی در خصوص این دسته از پذیرفته شدگان میسر نمی باشد.

2_ خواهشمند است مقرر فرمائید در صورتی که سهمیه پذیرفته شده ای با سهمیه  ثبت نامی  اعلام شده در فایل اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مغایرت داشته باشد از ثبت نام وی ممانعت بعمل آورند و موضوع برای بررسی به مرکز آزمون اعلام گردد تا با در نظر گرفتن سهمیه واقعی ،وضعیت پذیرفته شده بررسی گردد. لیست اسامی این افراد حد اکثر تا پایان اردیبهشت سال 1393 به صورت یکجا بر حسب مورد مغایرت به مرکز آزمون اعلام گردد .

3 _ کلیه مراکز  و واحدهای مجری لازم است با رعایت ضوابط نسبت به ثبت نام و ترخیص از خدمت  پذیرفته شدگان مشمول اقدام نمایند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 بهمن 1392

    سلام .من ارشد مدیریت قبول شدم از کجا باید بفهمم که اموزش محور یا پژوهش محور؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 بهمن 1392 :

    سلام
    اگر در نتیجه نوشته نشده از دفترچه ثبت نام کد رشته را نگاه کنید و احتمالا آموزش محور باشید اگر ننوشته باشد.

  2. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 17 بهمن 1392

    سلام .در مورد اعلام ظرفیت پذیرش فراگیر ارشد که ۱۳۰۰۰ نفر تعیین شده بود چرا ۹۰۰۰ نفر جذب نمودید؟ با توجه به پیام های ارسالی از طرف جذب شدگان که به خاطر شرایط ذیل از زمره دانشجویان ارشد خارج می شوند که عبارتند از: ۱ – فارغ التحصیلان تیر ماه ۹۳ در مقطع کارشناسی ۲- مغایرت معدل ۳- انصراف به دلایل شخصی و اعلام اینکه ظرفیت رشته محلها خالی مانده چرا از تکمیل ظرفیت استفاده نمی کنید؟ با توجه به این که هزینه کارت ثبت نامی ۵۰ هزار تومان می باشد و به احتمال زیاد اردیبهشت سال آینده نیز آزمون برگزار خواهد شد؛ خواهشمند است برای تمکیل ظرفیت نیز همان مبلغ را دریافت نموده ولی متقاضیان را یک ترم معطل ننماید. خواهشاً سئوال را حذف نکنید و جواب بدهید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 بهمن 1392 :

    سلام
    دوست عزیز این سوال رو باید مسئولین دانشگاه پاسخ بدهند!!!

  3. نویسنده دیدگاه : م.و - در تاریخ : 17 بهمن 1392

    با سلام و تشکر از پاسخ شما.اما من متوجه یک موضوع نمی شوم.یعنی من می باید بدون نام نویسی در کلاس ها شرکت کنم.
    من رشته بیوتکنولوژی قبول شدم و تازه متوجه شدم که دیروز برای آزمایشگاه گروه بندی بوده است. و من نمی دونم این دیگر چه برنامه ی نا هماهنگی است که هنوز ثبت نام نشده و انتخاب واحد نکرده باید گروه بندی و شروع کلاس ها انجام شود.لطفا مرا راهنمایی کنید…

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 بهمن 1392 :

    سلام
    دوست عزیز شما اول ثبت نام کنید و انتخاب واحد کنید و بعد نگران گروه بندی آزمایشگاه باشید!!! هنوز انتخاب واحد نکرده اید نگران گروه بندی آزمایشگاه هستید!!!

  4. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 17 بهمن 1392

    سلام پشتیبان عزیز و عرض تشکر:
    1- آیا موقع ثبت نام غیر حضوری که با شماره داوطلبی وارد سایت گلستان میشیم و مدارک اسکن شده را بارگذاری میکنیم همون لحظه شهریه ثابت را هم واریز میکنیم و یا اینکه باید وقتی چند ساعت بعد مدارک تایید شد باشماره دانشجویی جدید دوباره وارد گلستان بشیم و شهریه ثابت را واریز کنیم؟
    2- آیا نمرات دانشپذیری در معدل کل تاثیر دارند؟
    3- نمره قبولیی دروس جبرانی چنده؟10 یا 12 و آیا نمرات دروس جبرانی در معدل کل تاثیر دارند؟ ممنوننننننننننننننننننننن

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 بهمن 1392 :

    سلام
    1- باید مدارک شما تایید شود و به شما شماره دانشجویی داده شود و بعد که با شماره دانشجویی وارد شدید اقدام به پرداخت شهریه ثابت می کنید
    2- نمرات قبولی بله
    3- دروس جبرانی کارشناسی 10 و جبرانی الزامی 12

  5. نویسنده دیدگاه : زهــــــــــــــرا - در تاریخ : 17 بهمن 1392

    سلام مریم جان رو چه حسابی میگی اگه 2 نمره بالا بگیری میای شمال ..چون نمره ه ات نزدیک نمره های منه:(:(:(

  6. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 17 بهمن 1392

    بجای اینکه برین دنبال اعتراض بشینین برا سراسری بخونین والا قبول شدنش آسونتر ار کارشناسی و رفتن دنبال اعتراضه

  7. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 17 بهمن 1392

    پشتیبان عزیز که فرمودید این سوال رو باید مسئولین دانشگاه پاسخ بدهند!!! با توجه به اینکه شماره تماس سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور همیشه در حالت پیامگیر بوده و حتی در صورت ثبت پیام هم پاسخگو نمی باشند لطفاً بفرمائید از چه طریقی از مسئولین دانشگاه سئوال کنیم؟ لازم به ذکر است که ظاهراً این سایت پایگاه خبری دانشجویان پیام نور بوده و احتمالاً هدفی جز ایجاد پل ارتباطی بین دانشجو و مسئولین دانشگاه ندارد. و جای بسی پرسش است که آیا دانشگاه پیام نور با تماس یک نفر داوطلب سیاست های خود را تغییر می دهند؟ با توجه به درخواست های مکرر داوطلبین برای تکمیل ظرفیت، دلیل اصرار شما مبنی بر منتفی بودن بحث تکمیل ظرفیت چیست؟ با توجه بر اینکه سال 89 نیز تکمیل ظرفیت اجرا شد.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    دوست عزیز اصلا شما از سیاست تکمیل ظرفیت اطلاع دارید!!! تکمیل ظرفیت یعنی صندلی های خالی پر شوند. ولی با توجه به اینکه پذیرش ها پشت سر هم هستند پس دلیلی بر خالی ماندن صندلی ها نیست و چون باز برای نیمسال بعدی پذیرش جدید انجام می شود دلیلی بر تکمیل ظرفیت نیست!!!

  8. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 17 بهمن 1392

    باسلام خدمت پشتیبان محترم
    آیا تغییرازپژوهش محوربه آموزش محور ممکن است؟اگرممکنه درچه صورتی امکانش هست؟من خودم درهمان مرکزپیام نوری که قبول شدم هم آموزش محور وهم پژوهش محورقبول شدم منتهی رشته انتخابی علامت زده شده درکارنامه پژوهش محورمی باشد.آیاتغییرامکانپذیراست؟ باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    از پژوهش محور به اموزش محور بله باید به مرکزتان درخواست بدید تا بررسی کنند.

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    با عرض سلام و خسته نباشید.مرسی از راهنماییهاتون.میخواستم بدونم فرق اموزش محور با پژوهش محور چیه؟ تو اموزش محور باید چه کار کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    آموزش محور = ارشد بدون واحد پایان نامه
    پژوهش محور = ارشد با واحد پایان نامه

  10. نویسنده دیدگاه : ایمان - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    میدونم از زمانش گذشته
    من شرکت کرده بودم
    سوالاش رو هم گیر آوردم
    خط به خط کتاب رو تصحیح کردم
    بخدا نمره هایی که باید بگیرم فرق داره با این
    اینقدر که به درستیه جوابام اعتقاد دارم به اسم و فامیل خودم اعتماد ندارم

    کاربر “فرزاد” اگه این پست رو دیدی به من ایمیل بزن
    یا هر کس دیگه که رشته حقوق بین الملل قبول شده
    niikmehr@gmail.com

  11. نویسنده دیدگاه : میر - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    سلام//تودفترچه درمورد هررشته دوتاکد نوشته شده که یکی جلوش نوشته اموزش محور ودیگری چیزی جلوش ننوشنه مثلاکد1575 این کدی که جلوش خالیه پژوهش محور محسوب میشه؟؟تواعلام نتیجه هم نوعش مشخص نکرده!!!باتشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    بله اگر چیزی ذکر نشده یعنی پژوهش محور

  12. نویسنده دیدگاه : ندا - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    سلام
    من در انتخاب رشته اول علوم تربیتی تهران مرکز و دوم ری زدم و انتخاب دوم قبول شدم. رتبه ام با نفر قبلی برای قبولی در تهران مرکز 11 نفر فاصله داره. آیا راهی وجود نداره که بتونم انتقال بگیرم برای تهران مرکز ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر هیچ راهی ندارد

  13. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    سلام یه سوال داشتم
    من رفتم سایت جامع گلستان تو راهنما نوشته : کلمه عبور کد داوطلبی و گذر واژه کد ملی است. و توضیحاتی در زمینه داشتن صفر در ابتدای کد ملی داده که من متوجه نشدم :

    1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:
    – شناسه کاربری: شماره داوظلبی h922و گذرواژه : شماره ملی ( در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد.)

    می شه لطفا توضیح بدید ممنون می شم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    یعنی نام کاربری شما به این صورت هست
    h922 و بعد شماره داوطلبی شما. یعنی اگر شماره داوطلبی شما 95242 می باشد نام کاربری شما می شود h92295242
    و رمز عبور شما هم کد ملی شما می باشد که اگر اول کد ملی شما 0 دارد آن را هم باید وارد کنید.

  14. نویسنده دیدگاه : صوفیا - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    سلام من قیول شدم و فقط یک کد رشته انتخاب کردم شک دارم کد 1485 آموزش محور است یا پژوهش محور

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    از داخل دفترچه راهنمای ثبت نام ببینید

  15. نویسنده دیدگاه : ادم - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    سلام من سهمیه شاهدقبول شدم موقع ثبت نام غیرحضوری ایابایدشهریه پرداخت کنم یاازپرداخت ان معافم لطفاراهنماییم کنید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    برای نیمسال اول فعلا بله تا مدارک شما برای معافیت شهریه صادر شود

  16. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    سلام
    من مددجوی کمیته ی امداد هستم آیا بعد ثبت نام، شهریه ی ثابت این ترم شامل تخفیف شهریه می شه؟ یا باید پرداخت کنم تا بتونم انتخاب واحد کنم؟ خواهش می کنم جواب بدین خیلی برام ضروریِ!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر شهریه ثابت ترم اول رو باید پرداخت کنید تا بعد دنبال کارهای تخفیف و معافیت شهریه از طرف ارگان مورد نظرتون باشید

  17. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    سلام.پشتیبان عزیز که فرمودید صندلی ها خالی نیستند از شما این حرف بعید است چرا که 1- از 13000 نفر فقط 9000 نفر پذیرش شده است. پس 4000 صندلی،خالی می باشد. 2- با توجه به پیام های ارسالی از طرف جذب شدگان که به خاطر شرایط ذیل طبق قانون و مفاد مندرج در دفترچه از زمره دانشجویان ارشد خارج می شوند که عبارتند از: ۱ – فارغ التحصیلان تیر ماه ۹۳ در مقطع کارشناسی ۲- مغایرت معدل ۳- انصراف به دلایل شخصی و اعلام از سوی شما مبنی بر این که ظرفیت رشته محل ها خالی مانده، در جواب داوطلبین طی روزهای گذشته پس نتیجه گرفته می شود صندلی ها خالی می باشد. لذا از شما خواهشمندم این موارد را به سمع و نظر مسئولین ذیربط برسانید. لطفا جواب دهید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    دوست عزیز ببنید الان اگر تکمیل ظرفیتی هم باشد برای نیمسال بعد هست درسته؟؟؟
    پس وقتی برای نیمسال بعد پذیرش مجدد هست چرا تکمیل ظرفیت بذارن!!!
    باز هم هنوز مضخص نیست و ما نگفتیم تکمیل ظرفیت کلا نیست میگیم احتمال 95 درصد تکمیل ظرفیتی در کار نیست

  18. نویسنده دیدگاه : صوفیا - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    سلام شرمنده که از شما سوال می کنم چون کمی نگرانم دفترچه را دیدم چیزی ننوشته خالی است در دفترچه فقط آموزش محورها نوشته شده ولی کنار کد من خالی است یعنی پژوهش محور است چون داخل دفترچه اصلا پژوهش محور درج نشده فقط برای یکسری کدها آموزش محور نوشته که کد من جزو آن نیست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    سلام
    کدهایی که خالی هستند پژوهش محور هستند.

  19. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    اولا هنوز قطعی نشده است که برای نیمسال اول سال تحصیلی بعد آزمون برگزار شود. ثانیا ما به این خاطر دنبال تکمیل ظرفیت هستیم چون ۴ ماه شبانه روز عمر و انرژی و جوونی مون رو صرف این آزمون کردیم و قطعاً برای رسیدن به هدف خاصی به دنبال ادامه تحصیل در این مقطع زمانی هستیم و الا صبر می کردیم بعد از ۵۰ سالگی برای ارشد شرکت می کردیم چون تا آن زمان کنکور ارشد هم برداشته می شود.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 بهمن 1392 :

    دوست عزیز شما از خیلی چیزها بی خبر هستید.

  20. نویسنده دیدگاه : vahid - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    با سلام تو رو خدا جواب بدین داخل سایت گلستان جه جوری بدونیم آموزش محور یا پژوهش محوریم؟
    بعدش تو قبولی جلوی قبولی ننوشته آموزش محور نظر شما چیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    اگر ننوشته آموزش محور پس پژوهش محور هستید

  21. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 18 بهمن 1392

    ممنون از آقای صالح وکریم بخاطر راهنمایی من .براتون آرزوی سعادت دارم .منم ازاعتراض منصرف شدم چون اینطور که دوستان نوشتند این مسئله برای همه بوده که نمرهاشون کمتر محاسبه شده جون همه به راحتی جوابهارو پیدا کردند من خودم با 1 غلط 17 شدم واون 1سوال هم از قسمتی بود که حذف شده بود دیگه چی شده به قول پشتیبان ما بی خبریم .

  22. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    با عرض سلام وادب
    بنده ثبت نام خودم را انجام دادم با کسب اجازه از پشتیبان محترم اگر سوالی بود با کمال افتخار پاسخگو خواهم بود.
    با آرزوی موفقیت برای همه دوستان

  23. نویسنده دیدگاه : ریحانه - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    سلام/ببخشید من گزارش 260 رو تکمیل کردم و فرم مشخصات تایید شد/فقط یک سوال 24 ساعت دیگه باید وارد شم شهریه پرداخت کنم الان شماره دانشجویی بهم داده ولی وارد میکنم میگه نام کاربری معتبر نیست/یه سوال دیگه توی قسمت ارسال مدارک نوع مدرک :الکترنیکی هست یا الکترونیکی -فیزیکی..کدومو انتخاب کنیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    باید صبر کنید تا اطلاعات و ثبت نام ارسالی شما تایید شود و زمانی که تونستید با شماره دانشجویی وارد شوید یعنی ثبت نام شما تایید شده.
    الکترونیکی

  24. نویسنده دیدگاه : amir - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    سلام و عرض تشکر
    1- آیا نمرات دروس جبرانی در معدل کل ارشد تاثیر دارند؟
    2- آیادروس جبرانی کارشناسی یعنی درسهایی که کسانی که رشته شون با کارشناسی یکسان نیست باید بگذرونن و دروس جبرانی اجباری یعنی درسهایی که همه ارشدها باید بگذرونن؟
    3- آیا شهریه دروس جبرانی کارشناسی در ارشد مثل شهریه کارشناسی حساب میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    1- خیر
    2- بله درست هست
    3- بله

  25. نویسنده دیدگاه : میثم - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    سلام .من معدلمو موقع ثبت نام ده در صد کمتر از معدل واقعیم نوشتم الان تو ثبت نام مشکلی پیش نمیاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    فعلا خیر

  26. نویسنده دیدگاه : میثم - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    و اینکه میشه اون درسی که دانشپذبری رد شدمو این ترم برندارم؟؟یا اجباریه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    باید دروس مردودی رو در ترم اول اخذ کنید

  27. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    پشتیبان جان جواب ندادین به سوال من
    من اگه سراسری روزانه قبول شم میتونم انصراف بدم از فراگیر؟اخه تو دفترچه نوشته بودن دانشجویان ارشد و دکتری نمیتونن کنکور شرکت کنن ولی من شرکت کردم کارت ورود به جلسه رو هم گرفتم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    اگر انصراف دهید مشکلی ندارد

  28. نویسنده دیدگاه : آتیلا - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    سلام مدیر عزیز
    من لیسانس حسابداری هستم ولی ارشد علوم تربیتی قبول شدم که با لیسانسم غیر مرتبط است و حتی یک واحد مشابه هم بین این دو رشته وجود ندارد.در لیست دروس ۱۲ واحد جبرانی برای رشته های غیر مرتبط تعریف کرده اند. حال دو سوال خدمتتان دارم
    ۱) آیا کل این ۱۲ واحد جبرانی را باید پاس کنم یا به تشخیص مدیر گروه تعدادی از آنها کافی است؟
    ۲) چطور میشه با مدیر گروه ارتباط برقرار کرد؟
    آیا باید حضورا” مراجعه کنم؟
    بازم ممنون و خسته نباشید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    1- بله همه 12 واحد باید اخذ و پاس کنید
    2- بله مراجعه حضوری به مرکزتان

  29. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    سلام. من ثبت نام کردم. هیچکدام از درسهای دانشپذیری رو قبول نشدم. الان میخوام این 3تا درس (دانشپدیری) رو بردارم تو لیست دروس نیست!!!
    باید صبر کنم تا ارایه بشه؟ چه کار کنم؟؟؟؟

    (ارشد برق-الکترونیک تهران شمال)

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    بله صبر کنید تا ارائه شود. اگر ارائه نشد از دروس جبرانی و اصلی اخذ کنید فعلا

  30. نویسنده دیدگاه : صوفیا - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    سلام
    ایا زمان حذف اضافه هم داریم در ضمن درس زبان در رشته مدیریت دولتی نوشته جبرانی اجباری از سوی دیگر در قسمتی نوشته اگر در کارشناسی گذراندید لازم نیست بگیریم چکار کنم به نظر شما ایا در انتخاب واحدم امنتخاب کنم یا نه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    بله حذف و اضافه از 26 بهمن می باشد.
    جبرانی الزامی رو باید همه اخذ و پاس کنند

  31. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    سلام .من 3تا درسم هم مردود شدم مجبرم این ترم تون 3تارو بردارم یا اجباری در کار نیس؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 بهمن 1392 :

    سلام
    بله باید اخذ کنید در ترم اول

  32. نویسنده دیدگاه : ثنا - در تاریخ : 19 بهمن 1392

    کسی اینجا نیس فیزیک قبول شده باشه؟اخه ارزش داره فیزیک تو پیام نور بخونی

  33. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 20 بهمن 1392

    باسلام من هیچکدام از دروس دانشپذیری را قبول نشدم آیامی تونم دروس اصلی را انتخاب کنم واین دروس قبول نشده برای ترم های بعدی بگذارم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر. در ترم اول باید دروس مردودی دانشپذیری رو اخذ کنید

  34. نویسنده دیدگاه : علی - در تاریخ : 20 بهمن 1392

    باسلام وخسته نباشید من در زمان ثبت نام فراگیر کد نظام وظیفه را اشتباه زدم والان که دارم انتخاب واحد می کنم واطلاعات دانشجویی را پر می کنم کد صحیح نظام وظیفه را تیک زدم به نظر شما مشکلی پیش نمی آید؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1392 :

    سلام
    احتمالا مشکلی نباشد

  35. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 20 بهمن 1392

    سلام
    من امروز شهریه رو ریختم کد پیگیری داد و از حسابم مبلغ کم شده اما جواب بانک میگه خطای شبکه مالی من چیکار کنم.
    من سه درس رو قبول شدم و زبان رو 6می تونم ترم بعد بردارم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1392 :

    سلام
    احتمالا به حساب دانشگاه نرفته. بهتره از بانک صادرات با کد رهگیری داده شده پیگیری کنید.

  36. نویسنده دیدگاه : سالیا - در تاریخ : 20 بهمن 1392

    سلام
    من ارشد رشته حسابداری امتحان دادم با اینکه همه دروسم پاس شدن و معدلم14.60 شده قبول نشدم درحالیکه بعضی کاربران دروسشون و افتادن و قبول شدن؟؟؟؟ واقعا شرایط قبولی چی هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 بهمن 1392 :

    سلام
    دوست عزیز آزمون رقابتی بوده. ممکنه در ان کد رشته محلی که شما انتخاب کرده اید معدل سایرین از شما بهتر بوده!!!

  37. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 20 بهمن 1392

    سلام.
    آقا صالح نامه اعتراض هنوز جوابش نیومده؟
    اگر ممکن هست و براتون مقدوره یه سر برید سازمان سنجش و پیگیری کنید که پس کی این جواب اعتراضات را پست می کنند؟
    من اگر تهران بودم حتما می رفتم و می گفتم با توجه به اینکه الان زمان ثبت نام پذیرفته شدگان هست زودتر تکلیف کسانی که اعتراض کردند را مشخص کنید.خسته شدیم از این همه انتظار کشیدن.
    ممنون می شم یه پیگیری بکنید و اینجا اطلاع رسانی کنید.

  38. نویسنده دیدگاه : ثنا - در تاریخ : 20 بهمن 1392

    سالیا جون رشته با رشته فرق داره امتحان رقابتیه به نمره ربط نداره من 3تاشو افتادم ولی نفر دوم هستم تو انتخاب اول

  39. نویسنده دیدگاه : مهدیه - در تاریخ : 21 بهمن 1392

    سلام. در جواب ثنا خانم بحث رقابتی بودن جای خود، نکته حائز اهمیت این است که ظرفیت رو از 13000 نفر به 9000 نفر کاهش دادند و از قرار معلوم به جای پذیرش 15 نفر در هر کد رشته محل احتمالا به نصف آن اکتفا نمودند. و الا اکثر دوستانی که طی روزهای گذشته نظرات خود را مطرح کردند با آخرین فرد قبولی 3 یا 4 یا … نفر فاصله داشتند. در ضمن پشتیبان عزیز که فرمودید بحث تکمیل ظرفیت در کار نیست اگر هم باشد برای نیمسال بعدی است و از آن جایی که طبق سال های گذشته تکمیل ظرفیت در نیمسال بعدی انجام می گرفت می خواستم پیشنهادی بدم، بعد از ثبت نام و انتخاب واحد که تا 24 بهمن می باشد و از آن جایی که ظرفیت خالی برای همگان و مسئولین ذیربط معلوم است سازمان سنجش بعد از 24 بهمن اطلاعیه تکمیل ظرفیت را به همان مبلغ هزینه ثبت نام، منتشر کند و بعد از یک هفته بررسی، نتیجه را اعلام کند و اگر برای اردیبهشت سال بعد نیز آزمون برگزار شود باز هم شرکت خواهیم کرد. در انتظار جواب

  40. نویسنده دیدگاه : Saleh - در تاریخ : 21 بهمن 1392

    ***پاسخ به کریم***

    هنوز 2هفته که نشده،شنبه میشه 2هفته،درضمن سیستم پیام نور رو جدی نگیر،اگه بر فرض محال اعتراضمون به نتیجه رسید و قبول شدیم بعد 24 ام هم میشه ثبت نام کرد

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top