چاپ خبر

نتایج آزمون فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور اعلام شد

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : نتایج آزمون های کارشناسی ارشد فراگیر سال 1392 دانشگاه پیام‌نور اعلام شد / انتشار کارنامه همزمان با اعلام نتایج

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : شرکت‌کنندگان در آزمون دوره‌ های فراگیر کارشناسی ارشد سال 92 دانشگاه پیام نور می توانند با ارایه شماره داوطلبی، شماره شناسنامه یا شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد از نتایج آزمون خود مطلع شوند.

 

 مشاهده نتایج آزمون دوره کــــارشنــــاسی ارشد فراگیر  سال 92 (نوبت سیزدهم) پیام نور – کلیک کنید

 


* مشخص نیست تکمیل ظرفیتی در کار باشد یا خیر – دوره قبل تکمیل ظرفیتی در کار نبود.

* دانشجویان مشروط قبول باید در ترم نخست دروس مردودی خود را اخذ کنند. بعد از قبولی در دروس دانشپذیری ، نمرات مردودی دانشپذیری کد 3 میگیرند و از معدل کل دانشجو حذف می شوند.

 


گفتنی است آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت سیزدهم دانشگاه پیام نور ،  ۲۹ آذرماه امسال در ۱۲۵ کد رشته امتحانی و حضور ۱۰۹ هزار و ۸۸۴ داوطلب برگزار شد.

آزمون در ۸۵ شهرستان مختلف کشور برگزار شد و از میان ثبت نام کنندگان تعداد ۵۱ هزار و ۲ نفر زن و ۵۸ هزار و ۸۸۲ نفر مرد بودند.

پذیرش قبول شدگان برای بهمن ماه می باشد و می توانند تحصیل خود را از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ آغاز کنند.

ثبت نام پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری و از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir انجام خواهد شد.

 کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شگان بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. داوطلبان هر گونه سئوال خود را صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش ارسال کنند.

 


 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره های فراگیرتحصیلات تکمیلی( دانش پذیری کارشناسی ارشد) پذیرش بهمن ماه سال 1392دانشگاه پیام نور(نوبت سیزدهم)

 

 

زمان ثبت نام به صورت غیرحضوری از تاریخ 19 بهمن ماه 92 لغایت 24 بهمن ماه 92 از طریق سیستم گلستان دانشگاه پیام نور می باشد
 

 

مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1)- اصل مدرک کارشناسی(لیسانس)مورد تاییدوزارت علوم،تحقیقات و فناوری یاوزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که درآن معدل دوره کارشناسی قید شده باشدو تاریخ فراغت از تحصیل آن حداکثر 30/11/92 باشد.

تذکر: کلیه پذیرفته شدگان مدرک کارشناسی  معادل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مطابق بندب صفحه 2دفترچه ثبت نام اقدام شود.

1-1.    پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی(لیسانس) نمی باشند؛لازم است اصل گواهی دانش آموختگی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذکارشناسی(لیسانس)را ارائه نمایندکه درآن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده موردتایید وزارت علوم،تحقیقات فناوری یا وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی می باشد.

تبصره1. براساس مصوبه شماره 368مورخ 3/11/74شورای عالی انقلاب فرهنگی،طلاب و فضلاء حوزه علمیه که بر اساس مدارک صادر شده مدیریت حوزه علمیه قم و خراسان  دوره سطح دو را باموفقیت گذرانده اند،همانند دارندگان مدارک کارشناسی می توانند در رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی این دوره تحصیل نمایند.

تبصره2. مدارک تحصیلی خارج از کشور در صورت تایید و برابری آن با مدارک کارشناسی داخلی توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معتبر می باشد.

2)- سری کامل تصویراسکن شده و اصل شناسنامه

3)– اصل و تصویر اسکن شده کارت ملی(پشت و رو)

4)– 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری(مشمولین 12قطعه)

5)– مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان )باتوجه به بندج  صفحه3دفترچه راهنمای ثبت نام

شایان ذکر است چنانچه سهمیه پذیرفته شده ای مورد تائید قرار نگرفت؛ قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92از تحصیل نامبرده جلوگیری و اسامی این قبیل از پذیرفته شدگان به مرکز آزمون اعلام گردد.

 

مدارکی که لازم است به دقت بررسی و در موعد مقرر اقدام لازم معمول گردد:

1-  کلیه دانش آموختگان دوره های کارشناسی مورد تایید(بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی)می تواننددر دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال1392 ثبت نام نمایند.( پذیرفته شدگان سطح 2 حوزه های علمیه فقط در رشته های علوم انسانی و معارف مجاز به تحصیل هستند).

2-  مطابق مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد سال1392؛لازم است پذیرفته شدگان حداکثر تاتاریخ 30/11/92درمقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوند.بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ فوق فارغ التحصیل نمی شوند ممانعت به عمل آید.

3-  معدل کارشناسی(لیسانس)پذیرفته شدگان در فایل اطلاعات باید با معدل مندرج در مدرک کارشناسی(لیسانس) آنان برمبنای 0تا20یکسان باشد،درصورت مشاهده مغایرت بررسی و حداکثر تا پایان اردیبهشت سال 93به صورت یک لیست واحد به مرکز آزمون گزارش شود.

تبصره1. آن دسته از پذیرفته شدگانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثرتا تاریخ 30/11/92فارغ التحصیل شده اندلازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان تا تاریخ ثبت نام در دوره فراگیر (14/7/92) بر اساس 0تا20  بامعدل کل مربوط در فایل اطلاعات یکسان باشد،درصورت مغایرت نتیجه  به عنوان مغایرت معدل به مرکزآزمون گزارش شود.

تبصره2. از پذیرفته شدگان مشمول  که بهنگام ثبت نام قادر به ارائه گواهی معدل واحدهای گذارنده شده نمی باشند،به طور مشروط با اخذتعهد،ثبت نام به عمل آید.بدیهی است افرادمذکور باید قبل از انتخاب واحد برای نیمسال دوم سال تحصیلی93-92 مدارک مربوطه را ارائه نمایند،درغیر این صورت ازثبت نام آنان ممانعت به عمل آید.

 

تذکرات مهم :

1_ خواهشمند است مقرر دارند در صورتی که مشخصات شناسنامه ای پذیرفته شده ای با مشخصات شناسنامه ای مندرج در فایل اطلاعات و یاعنوان مدرک کارشناسی (لیسانس) با عنوان مندرج در مدرک فراغت از تحصیل مغایرت داشته باشد از پذیرفته شده موقتاً ثبت نام به عمل آید و کلیه موارد کتباً حداکثر یک ماه پس از ثبت نام به مرکز آزمون اعلام گردد. بدیهی است پس از تاریخ اعلام شده هیچ گونه اقدامی در خصوص این دسته از پذیرفته شدگان میسر نمی باشد.

2_ خواهشمند است مقرر فرمائید در صورتی که سهمیه پذیرفته شده ای با سهمیه  ثبت نامی  اعلام شده در فایل اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مغایرت داشته باشد از ثبت نام وی ممانعت بعمل آورند و موضوع برای بررسی به مرکز آزمون اعلام گردد تا با در نظر گرفتن سهمیه واقعی ،وضعیت پذیرفته شده بررسی گردد. لیست اسامی این افراد حد اکثر تا پایان اردیبهشت سال 1393 به صورت یکجا بر حسب مورد مغایرت به مرکز آزمون اعلام گردد .

3 _ کلیه مراکز  و واحدهای مجری لازم است با رعایت ضوابط نسبت به ثبت نام و ترخیص از خدمت  پذیرفته شدگان مشمول اقدام نمایند.

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : *** - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام
    در مقطع ارشد اگر درسی دارای منبع باشد برای آن درس کلاس تشکیل می شود که هر که دوست داشت در آن شرکت کند؟ یا کلا برای دروس دارای منبع کلاس تشکیل نمی شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    بله تشکیل می شود

  2. نویسنده دیدگاه : علي - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام
    قابل توجه دوستانی که دنبال قبول شدگان هم رشته اشون(مدیریت بازرگانی – بین الملل) بودند.
    ایمیل من:
    ma_Zare78@yahoo.com
    شاید بشه به همدیگه همفکری بدیم.

    موفق باشید

  3. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 13 بهمن 1392

    سلام.
    Saleh جان شما که اعتراض حضوری کردید آیا قبول شده اید و اعتراض کردید که پیشتیبان محترم می گن منتظر تغییر در نتیجه نباشید؟

    من قبول نشدم و فردای اعلام نتایج بدلیل شهرستانی بودن نامه پست کردم و امروز که با دبیرخانه سنجش تماس گرفتم همین جواب را به منم دادند و گفتند نامه شما دیروز رسیده و پس از بررسی مجدد توسط کارشناسان دو هفته دیگه جواب مثبت یا منفی(یعنی یا اعتراض درست بوده و نتیجه را تغییر دادن یا اعتراض وارد نبوده و نتیجه اولیه درست بوده)با پست میاد در خونه.
    راستی حالا شما رفتی اونجا فرم اعتراض پر کردی،من که یه نامه هفت-هشت خطی نوشتم و کارنامم را هم پیوستش کردم رسیدگی می کنند؟

    یک سوال مهم هم از پشتیبان محترم دارم و اون اینکه منظور شما از اینکه به Saleh گفتید منتظر تغییر در نتیجه نباشید این هست که چون ایشون به هر حال قبول شدن نتیجشون را تغییر نمی دن یا اینکه کسانی هم که مردود شدن نتیجشون تغییر نمی کنه؟
    من کاملا مطمئن هستم که اشتباهی صورت گرفته و نمرم کم شده چون جواب تمام سوالات را می شه از داخل کتاب پیدا کرد و راحت نمره را حساب کرد.پیشتیبان محترم به نظر شما اگر کلید درست بوده باشه آیا ممکنه هست بعضی از تست ها را دستگاه تصحیح درست نتونسته باشه بخونه و در بررسی مجدد این مورد تصحیح بشه و کسی که حقش ضایع شده به حقش برسه؟
    خواهشا جواب بدید دو ماه کامل بشدت وقف درس خوندن کردم و چون مطمئنم حقم ضایع شده اگر جواب اعتراضم رسیدگی نشه زندگیم به هم می ریزه.برای چی شما می گید منتظر تغییر در نتیجه نباشید؟بخدا انصاف نیست

    در آخر هم از Saleh عزیز خواهشمندم شما که تهران هستی و حضوری اعتراض زدی بشدت پیگیر باش منم دعا می کنم هم من هم شما و هم هرکس حقش ضایع شده به حقش برسه.
    Saleh جان باور کن من اگر تهران سکونت داشتم بشدت پیگیر می شدم ولی امید ما شهرستانی ها بعد از خدا به شما تهرانی هاست.
    به امید رسیدن به حق.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    ما کلی گفتیم. بعید هست چیزی اشتباه شده باشد. باز هم منتظر نتیجه باشد شاید جواب گرفتید

  4. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام من مدیریت بازرگانی با رتبه 7واحد تهران غرب قبول شدم. ایمیل sfatemeh63@yahoo.com

  5. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با سلام خدمت پشتیبان عزیز که با سعه صدر به دوستان جواب میده. تو را خدا این سوال منا جواب بده که خیلی برام مهمه. تو خبرای 40 روز پیش دیدم که گفته شده احتمال زیاد امتحانات ارشد پیام نور به صورت تشریحی برگزار میشه. از طرفی تو لیست دروسی که دادید اکثر امتحانات تستی بود. بالاخره تصمیمشون چیه؟ من ارشد مدیریت ورزشی قشم قبول شدم. 16 ساله که معلمم با هزار تا مشکلات. اگه واقعا بخواد اینجوری باشه شاید اصلا ثبت نام نکنم. من لیسانسمم پیام نور گرفتم. هر کتابی چند صد تا صفحه بدون استادو…. الان چیکار کنم. ممنون که جواب میدی.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    فعلا برای این نیمسال اجرایی نشده . حالا تا نیمسال بعد که باز مشخص نیست چه تصمیمی گرفته شود

  6. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با سلام مجدد. راستی آیا شهریه مرکزی مثل پیام نور بین الملل قشم تو ارشد فراگیر مثل بقیه مراکزه؟ چون تو دفترچه که برای همه مراکز یک قیمت زده بود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    بله

  7. نویسنده دیدگاه : کاوه - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام دوسوال داشتم دروس جبرانی را باید ترم اول بگیریم یا به مرور سوال دوم منظور از دروس انتحابی چیه واز دروس انتخابی چند درس را باید پاس کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    به مرور ولی اول دروس جبرانی و بعد دروس اصلی رو اخذ کنید.
    تعداد واحدی که از دروس اختیاری باید پاس کنید در لیست ارائه دروس رشتتون ذکر شده.

  8. نویسنده دیدگاه : الهام - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    برای اگاهی از زمان ثبت نام قبول شدگان فراگیر ارشد به سایت زیر مراجعه نمایید.
    ………

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    زمان ثبت نام از تاریخ 92/11/19 لغایت 92/11/24 می باشد و از طریق سیستم گلستان انحام می شود. در سایت رسمی سازمان مرکزی اعلام شده و احتیاجی نیست سایت دیگری رو معرفی کنید

  9. نویسنده دیدگاه : ساره - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام و خسته نباشید پشتیبان عزیز
    1- چطور میشه از آموزش محور به پژوهش محور منتقل بشم؟
    2-معدل دوره دانش پذیری من زیر 14 شده مشروط اعلام میشه؟اگه میشه آیا توی کارنامه نهایی قید میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    1- باید به مرکز قبولی درخواست بدید
    2- در مدرک خیر ذکر نمی شود ولی در کارنامه بله

  10. نویسنده دیدگاه : ریحانه - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با سلام
    پشتیبان گرامی یه سوال
    برای تحویل مدارک ارشد اصل مدرک تحصیلی لیسانس که معدل ذکر شده لازم است .من مدرک دانشنامه دارم که توی اون معدل ذکر نشده ایا ریز نمرات کفایت میکنه/ممنون از پاسختون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    باید مدرکی داشته باشید که معدل حتما ذکر شده باشد

  11. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با سلام خدمت پشتیبان عزیز.
    1- من معلم رسمی آموزش و پرورش هستم و تعهد 5 ساله من به آموزش و پرورش هم سالها پیش تموم شده منتها هنوز کارت پایان خدمتم را نگرفتم(البته نیازی هم نداشتم ما به جای خدمت باید 5 سال برای آ.پ خدمت میکردیم که الان 16 ساله خدمت کردیم) حالا برای ثبت نام گواهی اشتغال به کار در آ.پ کافیه برای ثبت نام غ حضوری و حضوری؟
    2- من لیسانس مدیریت دولتی پیام نور هستم و الان ارشد مدیریت ورزشی(مدیرت سازمانهای ورزشی) قبول شدم. تو لیست دروس 12 واحد جبرانی قاعدتا باید بگذرونم. آیا به نظرتون همین الان 12 واحد جبرانی را تو همین ترم بگذرونم بهتر نیست.(من تمام واحهای دانش پذیری را بالای 12 گرفتم و معدل دانشپذیری هم دقیقا 14 میشه).
    3 آیا واحدهای انتخابی به این معنا هست که بالاتر از سقف مجاز میشه انتخابشون کرد؟ مثلا اگه مجاز به 14 واحد باشی میتونی با اختیاری 16 واحد بگیری؟
    4- درس حفظ جزء 30 تو لیست منابع من که دانلود کردم هست ولی تو برنامه ارائه دروس نیست. قصه این درس چیه؟ آیا اضافه بر سقف میشه گرفتش؟
    5 به نظرتون آیا ارزش اینقدر هزینه را برای من این رشته داره؟ (به عنوان یه برادر جواب بدید.)
    بسیاربسیاربسیار ممنون و شرمنده ازاین که وقتتون راگرفتم. خدا خیرتون بده که حداقل شما هستید که درست جواب دانشجوها را یدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    1- یک گواهی اگر از آموزش و پرورش بگیرید کفایت می کند.
    2- ترتیب اخذ دروس باید به این صورت باشد. 1- دروس مردودی دانشپذیری. 2- دروس جبرانی. 3- دروس اصلی
    3- خیر سقف واحد همراه با دروس اختیاری می باشد
    4- این درس یک درس کاملا اختیاری – بدون شهریه – بدون دخالت در سقف واحد می باشد که نمره ان بر روی معدل کل شما تاثر مثبت خواهد داشت.
    5- تصمیم با خود شماست. اگر پژوهش محور هستید قاعدتا خوب است.

  12. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    میشه آدرس سایت رسمی سازمان مرکزی رو بگید؟
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    pnu.ac.ir

  13. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    لطفا شهریه ها رو اعلام کنید. یا لینک اون رو بزارید
    با تشکر

  14. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    من مدیریت بازرگانی بین الملل واحد شهر ری قبول شدم- کسی اینجا هست که شهر ری این رشته رو قبول شده باشه؟

  15. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با عرض سلام
    ***پاسخ به سمیرا خانم****
    تبریک عرض می کنم.بنده ام همین مرکز هستم بزرگوار

  16. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    ***پاسخ به خان یا آقای پور هاشم****
    سلام.
    خوشوقتم
    میتونم آدرس ایمیلتون رو داشته باشم تا در صورت نیاز باهم در طول چند ترم تحصیلی ارتباط داشته باشیم

  17. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    لطفا لینک تاریخ ثبت نام در سایت رسمی رو بزارید
    ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    دوست عزیز آدرس سایت رسمی رو دادیم.برین به همون سایت رسمی در صفحه اول ذکر شده
    pnu.ac.ir

  18. نویسنده دیدگاه : افرا - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام این گذر وشناسه کاربری رو چه جوری باید دریافت کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    اعلام می شود صبور باشید

  19. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    آیا بدانشجویان ارشد فراگیر هم کارت دانشجویی میدن؟کی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    بله
    بعد از ثبت نام

  20. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    پشتیبان عزیز باتوجه به دستور العمل ثبت نام ارشد فراگیرکه امروز رو سایت اومد.مغایرت معدل هارو ثبت نام میکنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    فعلا بله ثبت نام انجام می شود

  21. نویسنده دیدگاه : MK - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    من زبانشناسی همگانی آموزش محور اردبیل قبول شدم.خوشحال میشم با دوستانی که در این رشته و مرکز قبول شدند جهت کسب اطلاعات بیشتر تبادل نظر داشته باشیم.
    wittlinguist@gmail.com

  22. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام.شهریه این نیمسال با نیمسال قبل یکی هس؟و اینکه من دوره دانشپذیری معدلم زیر 14 شد اگه در طول تحصیل یک بارم زیر 14 شه اخراج میشم؟؟؟؟؟؟؟ممنون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    بله.
    خیر هیچ مشکلی ندارد

  23. نویسنده دیدگاه : الهه - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با عرض سلام به پشتیبان محترم
    زمان ثبت نام قبول شدگان فراگیر ارشد مگه از 15/11/92 شروع نمیشه(طبق آگهی سایت سازمان سنجش)؟آخه بالا زده بودید از 19/11/92؟و اینکه ثبت نام و ارائه مدارک به صورت حضوری نیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر. ثبت نام از 19 بهمن ماه از طریق سیستم گلستان پیام نور انجام می شود.

  24. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با عرض سلام
    ***پاسخ به سمیرا خانم****
    خواهش می کنم بنده نه خان هستم نه آقا
    همان پورهاشم کفایت می کند
    jamalpourhashem@yahoo.com

  25. نویسنده دیدگاه : پورهاشم - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با عرض سلام و تشکر از پشتیبان محترم برای فراهم آوردن امکان تبادل نظر بین کاربران فهیم سایت وزین pnuna
    **پاسخ آقا امید***
    هم کارنامه آزاد و هم کارنامه پیام نور را فرستادم از صمیم قلب آرزوی موفقیت برایتان دارم
    ****پاسخ به خانم dashtiani_s****
    سوالاتتان را جواب دادم خدمتتون میل کردم

  26. نویسنده دیدگاه : حسین - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    با سلام
    من ارشد معماری تهران شرق قبول شدم ، کارشناسی رو هم یزد خونده بودم ولی هنوز نرفتم مدرکم یا گواهی موقتمو بگیرم ولی گواهی اتمام تحصیل که برای نظام وظیفه گرفتمو دارم که توش هم معدل ام هست هم نوشته که درسم تموم شده .سربازی رو هم رفتم و کارتمو گرفتم آیا با این مدرک فعلا می تونم ثبت نام کنم تا اینکه برم یزد و مدرکمو یا مدرک موقتمو بگیرم ؟ با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    بله احتمالا کفایت کند ولی حتما مدرکتون رو هم بعدا باید تحویل بدید

  27. نویسنده دیدگاه : راحله - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام ایا من که در دوره 13 مردود شدم اگه تکمیل ظرفیت بخواهید من هم میتوانم شرکت کنم؟اصلا تکمیل ظرفیت داره/

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    تکمیل ظرفیتی در کار نیست

  28. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام
    باید کل شهریه رو یه جه واسه ارشد فراگیر بریزیم, میخواستم ببینم باید از اول اسفند واسه دادن مدارک بریم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    کل شهریه ترم رو بله.
    مرکزتان زمان تحویل فیزیکی مدارک رو اعلام می کند

  29. نویسنده دیدگاه : safarnejaf - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام ایا کسی هست که اقلیم شناسی کیش قبول شده باشه اگه هست ادرس ایمیل بده ممنون میشم

  30. نویسنده دیدگاه : maryam - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام لطفا بگین تکمیل ظرفیت فراگیر پیام نور ارشد تو چه تاریخیه؟
    و از کجا باید ثبت نام کرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 14 بهمن 1392 :

    سلام
    تکمیل ظرفیتی در کار نیست. متن خبر رو بخونید دوست عزیز

  31. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام دوستان اگرکسی حسابداری قشم قبول شده لطفا به من ایمیل بزنه باهم برنامه ریزی کنیم ممنون
    mmb_1351@yahoo.com

  32. نویسنده دیدگاه : Saleh - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    خواهشا همه دوستان توجه کنند :

    ۱) من وقتی حضوری برای اعتراض رفتم سازمان سنجش ازشون پرسیدم تکمیل ظرفیت داره یا نه؟ گفتن نداره

    ۲)اکثر صندلی های دانشگاه توسط سهمیه های کارمندی و ایثارگری پرشده

    ۳)اونایی که مثل من عسلویه و قشم و اینجور جاها قبول شدن اگه ثبت نام کنند چیزی جز دردسر عایدشون نمیشه

    ۴)من ۳ ماه تو یکی از بهترین موسسات تهران واسه آمادگی پیام نور کلاس میرفتم،همه بچه های کلاس میگفتن هرکی تهران قبول نشه تو یکی میشی،روزی ۶ ساعت میخوندم و کل تست های سال های قبل هم زدم،کنکورمم خیلی عالی دادم شک ندارم اشتباه شده،کلا سیستم پیام نور به درد خوشون میخوره،تازه شنیدم موقع انتخاب واحد و حذف و اضافه و امتحانا کلی دردسر واسه دانشجو ها پیش میاد مخصوصا تو دانشگاه های غیر تهران

  33. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 14 بهمن 1392

    سلام.
    یک سوالی از پشتیبان محترم دارم.
    درسته که سال های 90 و 91 تکمیل ظرفیتی در کار نبوده چون پذیرش هم زیاد بوده ولی سال 89 فراگیر ارشد تکمیل ظرفیت داشته و حدود 1800 نفر هم پذیرش کرده و لینک اعلام نتایجش هم در سایت سنجش قسمت پیام نور وجود داره.
    حال سوال من این است که با توجه به اینکه امسال پذیرش کمتر بوده و طبق اعلام رئیس مرکز آزمون پیام نور که گفته بودن 13650 نفر پذیرش می شن ولی کمتر از 10 هزار نفر پذیرش صورت گرفته بدلیل متقاضی کمتر برخی رشته ها آیا ممکن هست اگر در اردیبهشت ماه آزمون فراگیر دیگری برگزار نگردد تکمیل ظرفیت فراگیر ارشد اعلام شود؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    چون احتمالا به زودی مجددا آزمون فراگیر ارشد برگزار شود پس قضیه احتمال تکمیل ظرفیت به کمترین میزان خود میرسد

  34. نویسنده دیدگاه : یوسف رکوتا - در تاریخ : 15 بهمن 1392

    با سلام و خسته نباشید. هیچ جستجویی یرای جواب سوالم نبود. پس ممنون میشم جواب بدین. شاید سوالم خنده دار باشه. آیا امکانش هست دو نفری که در یک رشته محل در آزمون شرکت کردن و یکی از اونا قبول شده و دیگری نه. شخص قبول شده تمایلی به ثبت نام نداره به هر دلیلی. میتونه بجاش فرد قبول نشده ثبت نام کنه. با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    خیر دوست عزیز نمی شود

  35. نویسنده دیدگاه : امین - در تاریخ : 15 بهمن 1392

    سلام
    من رشته مدیریت اجرایی قبول شدم(ورامین)
    ایمیل: mr_monami@yahoo.com

  36. نویسنده دیدگاه : کریم - در تاریخ : 15 بهمن 1392

    سلام.
    Saleh جان ممنون از پیگیری و توضیحات شما.
    آره منم شنیدم سیستم پیام نور خیلی اشکال داره ولی خوب این آزمون همه کارش سنجش بوده و سنجش باید پاسخگوی اعتراضات باشه.
    امیدوارم هرکس حقی ازش ضایع شده و اعتراض کرده حقش را بهش بدن.

  37. نویسنده دیدگاه : میثم - در تاریخ : 15 بهمن 1392

    سلام رشته مدیریت ساخت کی قبول شده؟.فکر کنم باید نمراتمون از 20 بیشتر میشد تا قبول شیم.واسه نیمسال بعدی ممکنه ازهمین کنکور استفاده کنن؟یا یه کنکوره جدا داره؟تورو خدا یکی جواب بده

  38. نویسنده دیدگاه : ریحانه - در تاریخ : 15 بهمن 1392

    سلام صبح بخیر
    ببخشید یه سوال دروس با منبع ازمایشی یعنی چی؟
    هر درسی غیر از فاقد منبع( ازمایشی /درسنامه/جزوه/کتاب)کلاس براشون تشکیل میشه؟
    ممنون از پاسختون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 15 بهمن 1392 :

    سلام
    یعنی منبع درس به صورت آزمایشی هست و احتمال تغییرش در نیمسال های بعد هست.
    بستگی به مرکز قبولیتان دارد بله تشکیل می شود

  39. نویسنده دیدگاه : سمیرا - در تاریخ : 15 بهمن 1392

    ***پاسخ به آقای پورهاشم****
    سلام
    ممنون از آدرس ایمیلتون

  40. نویسنده دیدگاه : مانی - در تاریخ : 15 بهمن 1392

    ترم اخر رشته کارشناسی ارشد حسابداری پیام نور بهشهر هستم اگه سوال یا نظری داشتید در خدمت شما هستم
    ایمیلم : mani2020amiri@gmail .com

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top