چاپ خبر
توضیحات کامل نحوه و چگونگی ثبت نام /

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پذیرش و ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری انجام می شود / نحوه و چگونگی ثبت نام

 

 

بر اساس پیگیری پیام نورنا (در ساعت 9:45 دقیقه 19 آبان ماه) مشکل خطای کد ۸۴۸۵-۷ برطرف گردیده است – پذیرفته شدگانی که با این خطا مواجه شده اند مجددا برای پذیرش غیرحضوری از طریق سایت گلستان اقدام کنند

 

 


پیگیری های پیام نورنا برای 3 سوال متداول پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت

 

با توجه به 3 سوال متداولی که بازدیدکنندگان در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پرسیده بودند ، طی پیگیری از سازمان مرکزی پیام نور به شرح زیر می باشد:

1- پذیرفته شدگان چه زمانی برای ثبت نام حضوری به مراکز خود مراجعه کنند:

پاسخ : پذیرفته شدگان استان تهران بعد از پذیرش غیرحضوری ، در بازده زمانی اعلام شده (18 تا 21 آبان ماه) برای اینکه ثبت نامشان تایید شود ، باید حتما به مراکز قبولی خود مراجعه کنند. و پذیرفته شدگان سایر مراکز شهرستان ها ، زمان مراجعه حضوری توسط خود مراکز اطلاع رسانی می شود (احتمالا در سایت مراکز اعلام می شود)

 

2- نیمسال ورودی پذیرفته شدگان چه زمانی می باشد:

پاسخ : پذیرفته خود می تواند انتخاب کند که ورودی نیمسال اول باشد و یا ورودی نیمسال دوم. مشروط بر اینکه حتما پذیرش از دانشجو انجام شود و بعد می تواند انتخاب کند که پذیرش برای کدام نیمسال باشد. پس پذیرفته شده می تواند نیمسال ورودی خود را از بین نیمسال های اول 94-93 و یا نیمسال دوم 94-93 انتحاب کند.

 

3- شهریه ثابت تا چه زمانی امکان پرداختش هست و امکان قسطی کردن شهریه ثابت هست یا خیر:

پاسخ : شهریه ثاب باید در همین زمان بعد از پذیرش واریز شود و برای نیمسال بعدی دانشج ذخیره می شود.خیر امکان قسطی کردن شهریه ثابت نیست و باید کامل پرداخت شود

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور که قرار بود به صورت حضوری انجام شود ، براساس پیگیری های پیام نورنا و بر اساس اطلاعیه درج شده در سیستم جامع گلستان دانشگاه پیام نور  ، شیوه ثبت نام تغییر کرد و  ثبت نام به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق سایت گلستان انجام می شود.

این دسته از پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و براساس دستور العمل اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

 

مهلت ثبت نام غیرحضوری از 18 آبان ماه لغایت 21 آبان ماه 93 می باشد.

 

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

 

پذیرش این دسته از دانشجویان برای نیمسال دوم (ورودی نیمسال دوم 94-93) می باشد

 


 

آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

راهنما و آموزش تصویری انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 


خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:

الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

ب) پرداخت شهریه ثابت

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 


الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:

 

* پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93

– شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931

– گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد)

مثال : شناسه کاربری: u931600707 – گذرواژه: 0061111111

 

نکته مهم 1 : شماره داوطلبی شما در کارنامه اعلام شده در سایت سازمان سنجش وجود دارد

نکته مهم 2 : گذر واژه دانشجویان در صورتیکه در اطلاعات سازمان سنجش فاقد شماره ملی باشند ، شماره شناسنامه می باشد.

 

سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

 

نکته: سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر (مرورگر اصلی ویندوز) باز می شود.

2- از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

آموزش –> دانشجو –> پذیرش غیرحضوری –> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”

 

تذکر: حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

_____________________________________________________

 

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور

(کلیه مدارک باید اسکن شوند و در سیستم ارائه داده شوند)
1- مدرک کارشناسی پیوسته / ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت
2- مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
3- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴- تصویر کلیه صفحات شناسنامه
۵- تصویر کارت ملی
۶- عکس با زمینه روشن
۷- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان – برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید )

 

_____________________________________________________

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

3- بعد از پذیرش نهایی ،می بایست با:

شناسه کاربری : شماره دانشجویی

گذرواژه: شماره شناسنامه

 

نکته مهم : تا زمانی که شما همچنان با شماره داوطلبی وارد سایت می شوید یعنی شماره دانشجویی شما فعال نشده است  و باید صبر کنید تا مدارک شما توسط مرکزتان تایید شوند زمان دقیقی را نمی شود برای موضوع بیان کرد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

_____________________________________________________

 

ب) پرداخت شهریه ثابت دانشگاه

4- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور)اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها –> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

تذکر1: پرداخت شهریه از 2 طریق : الکترونیکی، دستگاه خودپرداز بانک صادرات مقدور می باشد.

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

تذکر2: در صورت موفقیت تراکنش پرداخت پس از حداکثر 2 ساعت، وضعیت دانشجو از حالت بدهکار به فعال تبدیل خواهد شد.

تذکر3: شایان ذکر است در صورت عدم موفقیت تراکنش (در پرداخت غیر حضوری) و برگشت وجه شهریه، وضعیت دانشجو مجدد به غیر فعال تبدیل خواهد شد.

 


تذکرات بسیار مهم :

1- دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده هستند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

الف) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی در سایر دانشگاهها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند ثبت نامدر سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد و پس از واریز شهریه ثابت توسط دانشجو برای نیمسال اول 94-93 مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه درج گردد. شایان ذکر است شهریه ثابت ایشان برای نیمسال دوم 94-93 ذخیره می شود.

ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور می باشد و در حال تحصیل در آن می باشند، می توانند تا پایان نیمسال جاری در کد قبولی اولیه تحصیل  و در نیمسال دوم 94-93 و بر اساس فایل اسامی پذیرفته شدگان برای ایشان تغییر کد قبولی اقدام شود.

ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور بوده ولی در آن ثبت نام ننموده اند، حسب مراجعه و درخواست، تغییر کد قبولی در سیستم اعمال شود و امور ثبت نام آنها مطابق بند الف انجام شود.

یاد آوری مهم: برای دانشجویانی که دارای کد قبولی در دانشگاه هستند و متقاضی تحصیل در کد قبولی جدید می باشند، لازم است نام رشته جدید در سیستم جامع گلستان در بخش اصلاح نظام آموزشی اصلاح گردد و در صورت نیاز به تغییر نام مرکز، اسامی و شماره دانشجویی آنها به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد.

شایان ذکر است تاریخ اخذ مدرک کارشناسی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ  30 بهمن 93 خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدرک با تاریخ دانش آموختگی فوق الذکر نشوند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید.

 

2-درصورتی که رشته کارشناسی با رشته قبولی کارشناسی ارشد همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی مرکزاستان؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد، دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی استان تعیین گردد)

3- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

3-1 – پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم جامع گلستان موجود است.

3-2 – پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از24 ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

4- تاریخ مراجعه حضوری برای هر مرکزی متفاوت است و باید از سایت اینترنتی مرکزتان پیگیری کنید.

5- افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی(سهمیه) پذیرفته شده اند ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانها ویا تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

6- کارمندان استان ،مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

به دانشجویان عزیز توصیه می شود مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایند:

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1- اصل شناسنامه به همراه 2 سری کپی از تمام صفحات.
2- اصل کارت ملی به همراه 2 سری کپی.
3- اصل مدرک لیسانس به همراه 2 سری کپی (تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا 30 بهمن ماه 1393).
دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به تهیه کپی برابر با اصل  مدرک لیسانس از ارگان مربوطه اقدام فرمایند.
4- اصل مدرک کاردانی به همراه 2 سری کپی .( دانشجویان کاردانی به کارشناسی )
5- دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به کپی برابر با اصل  مدرک کاردانی از ارگان مربوطه اقدام فرمایند .
7- اصل ریز نمرات کارشناسی و کاردانی در صورت در دسترس بودن .
8- اصل مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی به همراه کپی
9- عکس پرسنلی 4*3 پشت نویسی شده . (6 قطعه به همراه پاکت عکس)
10- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت به همراه 2 سری کپی.
11- تهیه گزارش 260 از سیستم گلستان.(گواهی پذیرش ثبت نام)
12- تهیه گزارش 1800 از سیستم گلستان. (اطلاعات عمومی ثبت نام)
13- فرم تعهد شهریه .(فرم شماره 6)
14- گواهی اشتغال و حکم کارگزینی از سازمان مربوطه (برای دانشجویانی که از سهمیه کارمندی استفاده نموده اند به ویژه دانشجویان مجازی پردیس خودگردان)
15- تهیه گواهی سهمیه برای دانشجویانی که از سهمیه شاهد و یا ایثارگر استفاده نموده اند.( اعلام کد 16 رقمی در گواهی الزامی است ).

تذکر : دانشجویانی که به سازمان آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند بایستی نسبت به کپی مدرک ، حکم کارگزینی و گواهی اشتغال اقدام فرمایند   

  


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 17 آبان 1393

    با سلام شما گفتید پذیرفته شدگان استان تهران بعد از ثبت نام غیرحضوری وقبل از واریز شهریه جهت تکمیل پرونده ی خود باید به مراکز مربوطه مراجعه کنند باتوجه به اینکه در توضیحات شمابه پرداخت شهریه ثابت تاکید شده است آیا ما پذیرفته شدگان استان تهران بدون واریز شهریه برای ثبت نام غیرحضوری دچار مشکل نمیشویم وآیا سامانه اجازه ثبت نام میدهد وشهریه ثابت را باید حضوری پرداخت کنیم لطف کنیدشفاف توضیح دهید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 آبان 1393 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد.
    خیر پرداخت شهریه به صورت اینترنتی و یا مراجعه به بانک انجام می شود بعد از قطعی شدن و ثبت شدن ثبت نام شما

  2. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 17 آبان 1393

    سلتم .تور خدا به من جواب بدید.من خیلی از تهران فاصله دارم و تهران جنوب قبول شدم.فردا باید چی کار کنم؟تا فردا صبح مدارکو اینترنتی بارگذاری کردم بلیط بگیرم برم تهران؟همین فردا برم؟من سر کارم.به من مرخثی نمیدن.ما باید چیکار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 17 آبان 1393 :

    سلام
    اول ثبت نام غیر حضوری می کنید و بعد به مرکزتان برای تایید ثبت نام مراجعه حضوری می کنید.
    برای مراجعه حضوری هم اول با مرکزتان تماس بگیرید و یا از سایت اینترنتی مرکزتان پیگیری کنید شاید تاریخ مراجعه حضوری رو زمان دیگری اعلام کنند. این موضوع دست خود مراکز می باشد.

  3. نویسنده دیدگاه : پروانه - در تاریخ : 17 آبان 1393

    سلام ، شهریه ثابت را چه زمانی باید پرداخت کنیم? واگر پرداخت شود چه اتفاقی میافتد و اگر نکنیم چه?

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    شهریه ثابت باید در همین بازه زمانی واریز شود.

  4. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 17 آبان 1393

    دوستان لطفا اگر کسی هست که رشته ی معارف و الهیات دانشگاه پیام نور تفت یزد قبول شده یه ندا بده تا ببینم که از دانشگاه چه خبری داره من که هر چی با دانشگاه تماس میگیرم کسی جوابگو نیست……

  5. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 17 آبان 1393

    سلام.من مرکز پاکدشت قبول شدم اما تو سایت دانشگاه چیزی در این رابطه(مراجعه حضوری)نوشته نشده تماسم که میگیرم یا اشغاله یا کسی جوابگو نیست به نظر شما تکلیف ما چیست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    طبق پیگیری که از سازمان مرکزی پیام نور داشتیم بله در همین تاریخ 18 تا 21 آبان ماه حتما پذیرفته شدگان استان تهران باید مراجعه حضوری برای تایید ثبت نام داشته باشند.

  6. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام.تو فایلایی که باید پر کنیم گزینه ترم ورود رو چی بنویسیم؟ در ضمن عکسمون هم حداثر 250 کیلو بایت باشه؟ممنون که جواب میدید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    نیمسال دوم 94-93
    بله
    (لطفا با یک اسم نظر ارسال کنید – احسان – مریم)!!!

  7. نویسنده دیدگاه : احسان - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام و خسته نباشید.حداقلی برای اسکن مدارک نگفتن؟حداثر 250 کیلو بایت ،حداقلش چی؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    حداقل ندارد
    (لطفا با یک اسم نظر ارسال کنید – احسان – مریم)!!!

  8. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام.ممنون از جواباتون.سایت تهران جنوب هیچ تاریخی رو برای مراجعه حضوری هنوز نگفته.ما که مراکز تهران قبول شدیم و 1200 کیلومتر فاصله داریم الان باید چیکار کنیم.منظور من اینه که میشه تو ی تاریخ دیگه حضوری مراجعخ کنیم و شهریه پرواخت کنیم؟یا همین تاریخ 18 تا 21 آبان بریم مراجعه حضوری؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    طبق پیگیری که از سازمان مرکزی پیام نور داشتیم بله در همین تاریخ 18 تا 21 آبان ماه حتما پذیرفته شدگان استان تهران باید مراجعه حضوری برای تایید ثبت نام داشته باشند.

  9. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام.میشه برای ما بپرسید واسه قبول شدگان تهران که چه تاریخی بریم تهران بعد از ثبت نام غیر حضوری؟ ما سوالمون اینه که آیا تو همین تاریخها 18 تا 21 آبان بریم مراجعه حضوری یا اینکه چند روز بعد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    طبق پیگیری که از سازمان مرکزی پیام نور داشتیم بله در همین تاریخ 18 تا 21 آبان ماه حتما پذیرفته شدگان استان تهران باید مراجعه حضوری برای تایید ثبت نام داشته باشند.

  10. نویسنده دیدگاه : e.k - در تاریخ : 18 آبان 1393

    کد 8485-7 : تاریخ جاری در محدوده تاریخ مشخص شده برای پذیرش غیرحضوری دانشجو ، قرار ندارد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    احتمالا مشکل از سیستم گلستان هست. ساعاتی بعد مراجعه کنید.

  11. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 18 آبان 1393

    باسلام
    نمی توانم وارد سایت شوم کاربری و گجذز وازه ام را می گوید اشتباه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    شما قبلا پذیرفته شده پیام نور بوده اید و ثبت نام کرده اید؟؟
    با دقت وارد کنید. اول u931 و بعد بدون فاصله شماره داوطلبیتون رو وارد کنید.
    رمز عبورتون هم که کد ملی شماست

  12. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 18 آبان 1393

    من دارم ثبت نام میکنم در انتخاب گزینه نظام وظیفه موندم کدومشو بزنم؟ من شهرویر سال 93 فارغ تحسیل شدم کارشناسی. الان از قانون فراغت تحسیل یک ساله استفاده میکنم . کدوم گزینه شامل من میشه ؟ مشمول ؟. معافیت تحصیلی؟. دانش اموخته مقطع تحصیلی کارشناسی با فرجه ی (6 ماه)؟ معافیت موقت ؟ راهنماییم کنید لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    دانش اموخته مقطع تحصیلی کارشناسی با فرجه ی (۶ ماه)

  13. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام بنده با مراجعه به سایت سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور متوجه شدم دانشگاه هیچ اطلاعیه ای در خصوص غیر حضوری بودن ثبت نام نگذاشته است البته در سامانه گلستان این اطلاعیه وجود دارد ولی متاسفانه سامانه باز نمی شود لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    وقتی سایت گلستان اطلاعیه زده پس مشکلی ندارد.
    مشکلی در ورود هم نیست احتمالا اطلاعات رو اشتباه وارد می کنید

  14. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام
    ممنون از راهنمایی ها و پاسخ هاتون.واقعا ما ها رو از سردرگمی نجات میدین.
    فقط یه سوال؟ من نمیتونم مثلا اولش دویست تومن واریز کنم بعد مابقیشو تو طول ترم بریزم؟
    یا نه همون اول باید 621 تومن شهریه ثابت رو حتما حتما واریز کنم/
    دوم این که سایت گلستان هم واسه من خطای کد ۸۴۸۵-۷ میده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    شهریه ثابت رو باید کامل واریز کنید
    احتمالا مشکل از سیستم گلستان هست و اگر ادامه داشت برای ثبت نام به صورت حضوری به مرکزتان مراجعه کنید

  15. نویسنده دیدگاه : نا شناس - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با عرض سلام.
    من شهریور ماه در دانشگاه پیام نور قبلی همه ی مراحل ثبت نام را انجام داده ام و شهریه ثابت را پرداخت کرده ام و وام هم گرفته ام و حالا در تکمیل ظرفیت تهران پذیرفته شده ام و می خواهم این ترم هم قبولی قبلی را ادامه ندم چون دانشگاهش دوره. اکنون باشرایط گفته شده نمی توانم وارد سایت بشم و ثبت نام کنم . و دانشگاه تهران شمال هم نه اطلاعیه زده و نه پاسخگو هستند. من باید چکار کنم؟ فرصت را از دست ندم؟
    ممنون از راهنماییتون

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    باید به دانشگاه قبولی خود در تکمیل ظرفیت مراجعه کنید و ثبت نام به صورت حضوری انجام بدید.

  16. نویسنده دیدگاه : مهشيد - در تاریخ : 18 آبان 1393

    من در حال حاضر دانشجوی ترم اول ارشد دانشگاه غیر انتفاعی هستم الان توی تکمیل ظرفیت پیام نور تهران قبول شدم حالا ١- برای ثبت نام در پیام نور نوشته اسکن مدرک کارشناسی ، من که تمام مدارکم اونجاست چکارباید بکنم؟ ٢- تکلیف شهریه ای که اونجا پرداخت کردم چی میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    از دانشگاه مورد نظر میتونید انصراف بدید و مدارکتون رو تحویل بگیرید. و در ضمن قبل از هر کاری حتما با مرکز قبولی خود تماس بگیرید

  17. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام
    دوستان سایت گلستان واسه من فقط مشکل داره یا واسه بقیه هم همینطوره؟؟
    کد 8485-7 : تاریخ جاری در محدوده تاریخ مشخص شده برای پذیرش غیرحضوری دانشجو ، قرار ندارد

    !!!!!!!!!یعنی چی این؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    احتمالا مشکل از سیستم گلستان هست و اگر ادامه داشت برای ثبت نام به صورت حضوری به مرکزتان مراجعه کنید

  18. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام وارد شدم
    ولی در قسمت اول که اطلاعات را باید وارد کنم فعال نیست

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    بهتر است با مرکز قبولی خود تماس بگیرید

  19. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 18 آبان 1393

    باسلام و خسته نباشید
    من در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نیشابور رشته زبان وادبیات فارسی قبول شدم
    جلوی اسم دانشگاه یک کد به شماره ی 2308 نوشته شده
    میشه لطف کنید بگید معنای این کد چی هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    کد مرکز قبولی هست
    مسئول آموزش مرکز نیشابور خانم صفریان هستند اگر سوالی داشتید از ایشون بپرسید.
    من یکی از پشتیبان های سایت هستم که در نیشابور زندگی میکنم و پیام نور نیشابور هم درس خوانده ام 🙂 اگر سوالی داشتید می توانید بپرسید

  20. نویسنده دیدگاه : شهرام - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام من قبلا پیام نور شهرکرد قبول شدم نرفتم ولی تو تکمیل ظرفیت کرمان قبول شدم زنگ زدم کرمان میگه تو سایت گلستان با همون شهرکرد ثبت نام کنید و شهریه را پرداخت کن بعد خود ما با شهرکرد هماهنگ می کنیم بنظرتون این کار انجام بدم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    شما ثبت نام غیرحضوری رو انجام بدید بقیه اش رو خود دانشگاه قبولی اکی میکند

  21. نویسنده دیدگاه : محدثه - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام
    خیلی خوبین ممنون واقعا

  22. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام.من اول بابل قبول شدم ونرفتم.الان کرج قبول شدم.چطور تغییر نظام آموزشی روانجام بدم؟میگن باید برین روسایت،ازچه مسیری باید برم؟لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    شما ثبت نام غیرحضوری کنید و بعد خود دانشگاه قبولیتون اینکارو انجام می دهد در زمان مراجعه حضوری

  23. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام.من ثبت نام غیر حضوری کردم.اما چون قبولی تهران هستم فرم واریز شهریه واسم فعال نبود که بگیرم و شهریه را پرداخت کنم.حالا کی باید برم مراجعه حضوری بخ تهران.سایت تهران جنوب هیچی نزده.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    اگر قبولی تهران هستید باید اول به صورت حضوری به مرکز قبولی خود در بازه زمانی 18 تا 21 آبان ماه مراجعه کنید تا ثبت نام شما تایید شود و بعد فرم واریز شهریه برایتان فعال می شود.

  24. نویسنده دیدگاه : سعید - در تاریخ : 18 آبان 1393

    یعنی الان باهمون بابل ثبت نام غیرحضوریروانجام بدم؟واسه انتخاب واحد واسه همین ترم مشکلی واسم پیش نمیاد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    ثبت نام غیرحضوری رو با مشخصاتی که بالا گفته شده انجام دهید و بعد به مرکز قبولی خود مراجعه حضوری داشته باشید برای ادامه کارها

  25. نویسنده دیدگاه : e.k - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام
    من چند بار تلاش کردم ولی دوباره همین پیام میاد
    کد 8485-7 : تاریخ جاری در محدوده تاریخ مشخص شده برای پذیرش غیرحضوری دانشجو ، قرار ندارد

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    اگر نمی توانید وارد شوید ، ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید. قبل از مراجعه حتما تا جایی که می توانید تماسی با مرکزتان داشته باشید.

  26. نویسنده دیدگاه : شهرام - در تاریخ : 18 آبان 1393

    یعنی پشتیبان جان من تو سایت گلستان شهرکرد شهریه را پرداخت کنم بعدش خود کرمان درستش میکنه ؟مطمن باشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    اگر در سیستم همان اطلاعات مربوط به رشته و مرکز قبلی شما هست خیر!! باید به صورت حضوری مراجعه کنید به مرکز قبولیتون تا تغییر کد قبولی در سیستم توسط مرکز جدید ثبت شود و بعد اقدام به واریز شهریه کنید.

  27. نویسنده دیدگاه : رها - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام پشتیبان، خسته نباشید، من تکمیل ظرفیت اصفهان قبول شدم امروز هم ثبت نام غیر حضوری رو انجام دادم ولی فرم واریز شهریه نیومد بالا، الان باید چی کار کنم، باید برام دانشگاه اصفهان؟ لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    ثبت نام غیرحضوری رو انجام داده اید؟؟ اگر انجام داده اید حالا باید با شماره دانشجویی خود وارد شوید برای پرداخت شهریه.

  28. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 18 آبان 1393

    چه قدر امکان تمدید ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد هست؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    احتمال زیاد تمدید خواهد شد

  29. نویسنده دیدگاه : saba - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام خسته نباشید من مراحل ثبت نام و انجام دادم فقط شهریه پرداخت نکردم میخوام برم توسایت اجازه ورود نمیده میگه شماره داوطلبی و گذرواژه اشتباهه در حالی که اینطور نیست چندبار امتحان کردم درست نشد الان باید چیکارکنم؟ثبت نامم منحل شده یا نه؟ممنون میشم جوابمو بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    ثبت نام غیرحضوری رو انجام داده اید؟؟ اگر انجام داده اید حالا باید با شماره دانشجویی خود وارد شوید برای پرداخت شهریه.

  30. نویسنده دیدگاه : آرین - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام. من دانشگاه پیام نور بوشهر قبول شدم ثبت نام نکردم الآن پیام نور شیراز قبول شدم ولی برای ثبت نام کد و دانشگاه بوشهر میاد و شیراز هم اصلا جواب نمیده.برای ثبت نام چی کار کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    اگر در سیستم همان اطلاعات مربوط به رشته و مرکز قبلی شما هست خیر!! باید به صورت حضوری مراجعه کنید به مرکز قبولیتون تا تغییر کد قبولی در سیستم توسط مرکز جدید ثبت شود.
    قبل از مراجعه تا جایی که می توانید حتما با مرکز قبولی خود تماس بگیری و هماهنگ کنید

  31. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 18 آبان 1393

    آیا در نیشابور بیش از یک واحد دانشگاهی پیام نور وجود داره؟

    یعنی این کد 2308 منحصر به یکی از واحدهای دانشگاهی نیشابور هست؟

    آیا میشه ثبت نام غیر حضوری انجام داد ولی شهریه ثابت رو پرداخت نکرد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    بله یک واحد دانشگاهی پیام نور هست در خود شهر نیشابور
    هر مرکز و واحدی یک کد مخصوص دارد. اگر زده شده نیشابور پس توی خود شهرستان نیشابور هست.
    خیر شهریه ثابت هم باید واریز شود

  32. نویسنده دیدگاه : ازیتا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام پشتیبان مهربان ” من امروز18/8/93 از طریق کافی نت ثبت نام غیر حضوری انجام دادم “و شمار دانشجویی هم گرفتم و حضورا رفت دانشگاه که قبول شدم “به من گفتند فردا حضوری بیام برای مر خصی تحصیلی برای این ترم چون انتخا ب واحد ما در بهمن ماه هست “ولی یک سوالی که از شما دارم این هست که با شماره داو طلبی و گذر واژوارد سایت میشوم “متا سفا نه سایت اعلام میکنه کد 1 خطا یا شناشه کاربری یا گذرواژه اشتباه می باشد خواستم ببینم علتش چی هست ” من مهر ماه در ارشد فراگیر ثبت نام کردم و به من شماره دانشجویی داده شد ولی نه شهریه پرداخت کردم و نه انتخاب واحد پس علت این مشکل در سایت چیست لطفا من رو راهنمایی کنید که دچار مشکل نشم ممنون از شما.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    ثبت نام غیرحضوری شما انجام شده و الان دیگه باید با شماره دانشجویی جدید خود وارد شوید.

  33. نویسنده دیدگاه : hossein - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام ،من تهران قبول شدم امروز هم غیر حضوری ثبت نام کردم.
    باید بازم تو بازده زمانی 18تا 21 آبان برم تهران حضوری؟؟
    پس مفهوم ثبت نام غیر حضوری چی میشه اونوقت؟؟؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    بله باید در همین بازده زمانی مراجعه حضوری داشته باشید

  34. نویسنده دیدگاه : میلاد عباسی مشایی - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام. کروکی آدرس دانشگاه تهران جنوب رو از تهران پارس می‌خواستم.
    با تشکر

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    متاسفانه اطلاعی ندارم. نظرتون رو تایید میکنید تا دوستان دیگر که اشنایی دارند بتوانند شما را راهنمایی کنند

  35. نویسنده دیدگاه : سعیده - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام من هرچی با دانشگاه قبولیم تماس میگیرم پاسخگو نیستن راستش چون شاغلم پاسخ چندتا سوال خیلی برام مهمه اگرکمک بدین ممنون میشم یکی اینکه می تونم کلاس ها رو شرکت نکنم؟ و دمی اینکه میتونم امتحاناتم رو درپیام نور شهرستان خودم بدم چون شهرستان قبولیم با شهرخودمون خیلی فاصله داره البته باید بگم پیام نور شهرستان ما ارشد نداره این امکان وجود داره؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    حضور در کلاسهای پیام نور اختیاری می باشد به جز دروسی که واحد عملی دارد و دروسی که فاقد منبع هستند.
    اگر ارشد هستید بله امتحانات رو میتونید در هر مرکزی که دوست دارید امتحان دهید (تعیین محل آزمون که در زمان امتحانات برای ارشدها فعال می شود)

  36. نویسنده دیدگاه : سعیده - در تاریخ : 18 آبان 1393

    خواهش می کنم جواب بدین می تونم امتحانات پایان ترمم رو در شهرستان محل سکونت خودم بدم باتوجه به اینگه دانشگاه شهرستان خودم ارشد نداره

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    اگر پذیرفته شده ارشد هستید بله می توانید

  37. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 18 آبان 1393

    با سلام و تشکر . من با u931 وارد سایت گلستان شدم همون رشته قبلی که قبول شدم و نرفتم میاد؟ 1 – چجوری باید ثبت نام غیر حضوری کنم با همون رشته شهر قبلی؟؟؟ 2 -زمان واریز شهریه همزمان با ثبت نام غیر حضوری است یا بهمن ماهه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    اگر با مشخصات زیر وارد می شوید و همان رشته قبلی شما هست:
    – شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931
    – گذرواژه : شماره ملی
    ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا تغییر کد قبولی شما توسط مرکزتان در سیستم انجام شود.
    بعد از ثبت نام حضوری واریز شهریه می باشد

  38. نویسنده دیدگاه : طیبه - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام . از این که پیگیری کردید که ثبت نام غیر حضوری شد واقعا ممنونم . خدا خیرتان بدهد .

  39. نویسنده دیدگاه : صبا - در تاریخ : 18 آبان 1393

    سلام خسته نباشید مگه نباید کل شهریه ثابت پرداخت کنیم؟برای من نصف شهریه ثابت به عنوان شهریه نوشته شده اشتباه از خود سیستمه یا برای همه همینطوره ممنون میشم جوابمو بدین

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    برای مساعدت با دانشجویان ورودی جدید ، در زمان ثبت نام و انتخاب واحد ، 50 درصد از شهریه ثابت دریافت شود و ما بقی بعد از انتخاب واحد به همراه شهریه متغییر تا پایان نیمسال اول 94-93 از دانشجویان ورودی جدید دریافت شود.

  40. نویسنده دیدگاه : میلاد - در تاریخ : 18 آبان 1393

    من پیام نور تبریز قبول شدم ثبت نام غیر حضوری کردم . ولی گواهی رو 260 فعلا ظاهر نشده . و نمیتونم چرداخت شهریه ثابت کنم . چی کار باد بکنم . زاهنمایی کنید لطفا

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 18 آبان 1393 :

    سلام
    شما باید با شماره دانشجویی وارد شوید تا بتوانید شهریه رو واریز کنید دوست عزیز

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top