چاپ خبر
توضیحات کامل نحوه و چگونگی ثبت نام /

ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 پیام نور

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) : پذیرش و ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری انجام می شود / نحوه و چگونگی ثبت نام

 

 

بر اساس پیگیری پیام نورنا (در ساعت 9:45 دقیقه 19 آبان ماه) مشکل خطای کد ۸۴۸۵-۷ برطرف گردیده است – پذیرفته شدگانی که با این خطا مواجه شده اند مجددا برای پذیرش غیرحضوری از طریق سایت گلستان اقدام کنند

 

 


پیگیری های پیام نورنا برای 3 سوال متداول پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت

 

با توجه به 3 سوال متداولی که بازدیدکنندگان در مورد ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت پرسیده بودند ، طی پیگیری از سازمان مرکزی پیام نور به شرح زیر می باشد:

1- پذیرفته شدگان چه زمانی برای ثبت نام حضوری به مراکز خود مراجعه کنند:

پاسخ : پذیرفته شدگان استان تهران بعد از پذیرش غیرحضوری ، در بازده زمانی اعلام شده (18 تا 21 آبان ماه) برای اینکه ثبت نامشان تایید شود ، باید حتما به مراکز قبولی خود مراجعه کنند. و پذیرفته شدگان سایر مراکز شهرستان ها ، زمان مراجعه حضوری توسط خود مراکز اطلاع رسانی می شود (احتمالا در سایت مراکز اعلام می شود)

 

2- نیمسال ورودی پذیرفته شدگان چه زمانی می باشد:

پاسخ : پذیرفته خود می تواند انتخاب کند که ورودی نیمسال اول باشد و یا ورودی نیمسال دوم. مشروط بر اینکه حتما پذیرش از دانشجو انجام شود و بعد می تواند انتخاب کند که پذیرش برای کدام نیمسال باشد. پس پذیرفته شده می تواند نیمسال ورودی خود را از بین نیمسال های اول 94-93 و یا نیمسال دوم 94-93 انتحاب کند.

 

3- شهریه ثابت تا چه زمانی امکان پرداختش هست و امکان قسطی کردن شهریه ثابت هست یا خیر:

پاسخ : شهریه ثاب باید در همین زمان بعد از پذیرش واریز شود و برای نیمسال بعدی دانشج ذخیره می شود.خیر امکان قسطی کردن شهریه ثابت نیست و باید کامل پرداخت شود

 


به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد سال 93 دانشگاه پیام نور که قرار بود به صورت حضوری انجام شود ، براساس پیگیری های پیام نورنا و بر اساس اطلاعیه درج شده در سیستم جامع گلستان دانشگاه پیام نور  ، شیوه ثبت نام تغییر کرد و  ثبت نام به صورت غیرحضوری و اینترنتی از طریق سایت گلستان انجام می شود.

این دسته از پذیرفته شدگان می توانند با ورود به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و براساس دستور العمل اعلام شده نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند.

 

مهلت ثبت نام غیرحضوری از 18 آبان ماه لغایت 21 آبان ماه 93 می باشد.

 

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

 

پذیرش این دسته از دانشجویان برای نیمسال دوم (ورودی نیمسال دوم 94-93) می باشد

 


 

آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

راهنما و آموزش تصویری انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

 


خلاصه مراحل پذیرش و انتخاب واحد:

الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

ب) پرداخت شهریه ثابت

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 


الف) تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت “گزارش260”

1- کلیه پذیرفته شدگان میبایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:

 

* پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93

– شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931

– گذرواژه : شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد)

مثال : شناسه کاربری: u931600707 – گذرواژه: 0061111111

 

نکته مهم 1 : شماره داوطلبی شما در کارنامه اعلام شده در سایت سازمان سنجش وجود دارد

نکته مهم 2 : گذر واژه دانشجویان در صورتیکه در اطلاعات سازمان سنجش فاقد شماره ملی باشند ، شماره شناسنامه می باشد.

 

سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

 

نکته: سایت خدمات آموزشی و انتخاب واحد دانشگاه پیام نور فقط با مرورگر اینترنت اکسپلورر (مرورگر اصلی ویندوز) باز می شود.

2- از طریق مسیرزیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام نمائید.

آموزش –> دانشجو –> پذیرش غیرحضوری –> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود”

 

تذکر: حجم هر تصویر حداکثر 250 کیلوبایت و ترجیحا فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

_____________________________________________________

 

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور

(کلیه مدارک باید اسکن شوند و در سیستم ارائه داده شوند)
1- مدرک کارشناسی پیوسته / ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت
2- مدرک کاردانی برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته
3- گواهی تائیدیه سهمیه ایثارگری ازمراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه ایثارگری
۴- تصویر کلیه صفحات شناسنامه
۵- تصویر کارت ملی
۶- عکس با زمینه روشن
۷- مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه آقایان – برای این کار باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنید )

 

_____________________________________________________

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

3- بعد از پذیرش نهایی ،می بایست با:

شناسه کاربری : شماره دانشجویی

گذرواژه: شماره شناسنامه

 

نکته مهم : تا زمانی که شما همچنان با شماره داوطلبی وارد سایت می شوید یعنی شماره دانشجویی شما فعال نشده است  و باید صبر کنید تا مدارک شما توسط مرکزتان تایید شوند زمان دقیقی را نمی شود برای موضوع بیان کرد.

 

کاملترین و جامع ترین آموزش تصویری ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید پیام نور – کلیک کنید

 

نکته مهم : کلیه پذیرفته‌ شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 93 مراکز و واحدهای استان تهران ؛ شامل تهران/ری/دماوند/رباط‌کریم(پرند)/پردیس/لواسان/ پاکدشت/ ورامین ، باید پس از تکمیل مرحله ثبت‌نام غیرحضوری در سامانه آموزشی گلستان و قبل از واریز شهریه ، جهت تشکیل پرونده و تایید ثبت‌نام در ساعات اداری به مراکز قبولی مراجعه کنند.

 

_____________________________________________________

 

ب) پرداخت شهریه ثابت دانشگاه

4- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت میباشند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از مسیر زیر نسبت به دریافت گزارش 163 (فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور)اقدام نمایید:

منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها –> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

 

تذکر1: پرداخت شهریه از 2 طریق : الکترونیکی، دستگاه خودپرداز بانک صادرات مقدور می باشد.

آموزش تصویری پرداخت الکترونیکی شهریه در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

 

تذکر2: در صورت موفقیت تراکنش پرداخت پس از حداکثر 2 ساعت، وضعیت دانشجو از حالت بدهکار به فعال تبدیل خواهد شد.

تذکر3: شایان ذکر است در صورت عدم موفقیت تراکنش (در پرداخت غیر حضوری) و برگشت وجه شهریه، وضعیت دانشجو مجدد به غیر فعال تبدیل خواهد شد.

 


تذکرات بسیار مهم :

1- دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده هستند و تغییر آن امکان پذیر نمی باشد.

الف) برای پذیرفته شدگانی که دارای کد قبولی جدید یا کد قبولی در سایر دانشگاهها بوده و در تکمیل ظرفیت پذیرفته شده اند ثبت نامدر سیستم جامع خدمات آموزشی صورت می پذیرد و پس از واریز شهریه ثابت توسط دانشجو برای نیمسال اول 94-93 مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه درج گردد. شایان ذکر است شهریه ثابت ایشان برای نیمسال دوم 94-93 ذخیره می شود.

ب) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور می باشد و در حال تحصیل در آن می باشند، می توانند تا پایان نیمسال جاری در کد قبولی اولیه تحصیل  و در نیمسال دوم 94-93 و بر اساس فایل اسامی پذیرفته شدگان برای ایشان تغییر کد قبولی اقدام شود.

ج) پذیرفته شدگانی که کد قبولی قبلی آنها دانشگاه پیام نور بوده ولی در آن ثبت نام ننموده اند، حسب مراجعه و درخواست، تغییر کد قبولی در سیستم اعمال شود و امور ثبت نام آنها مطابق بند الف انجام شود.

یاد آوری مهم: برای دانشجویانی که دارای کد قبولی در دانشگاه هستند و متقاضی تحصیل در کد قبولی جدید می باشند، لازم است نام رشته جدید در سیستم جامع گلستان در بخش اصلاح نظام آموزشی اصلاح گردد و در صورت نیاز به تغییر نام مرکز، اسامی و شماره دانشجویی آنها به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد.

شایان ذکر است تاریخ اخذ مدرک کارشناسی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ  30 بهمن 93 خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدرک با تاریخ دانش آموختگی فوق الذکر نشوند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید.

 

2-درصورتی که رشته کارشناسی با رشته قبولی کارشناسی ارشد همنام نباشد به تشخیص گروه آموزشی و پژوهشی مرکزاستان؛ دانشجو علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد باید واحدهای جبرانی ازمقطع کارشناسی همان رشته رادر اولین نیمسال تحصیلی ممکن اخذ و بگذراند.(درصورتی که برای رشته ای دروس جبرانی تعریف نشده باشد، دروس جبرانی توسط گروههای آموزشی و پژوهشی استان تعیین گردد)

3- ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

3-1 – پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند.شایان ذکر است مراحل ثبت نام، گام به گام در Help سیستم جامع گلستان موجود است.

3-2 – پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و پس از24 ساعت امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود، لازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

4- تاریخ مراجعه حضوری برای هر مرکزی متفاوت است و باید از سایت اینترنتی مرکزتان پیگیری کنید.

5- افرادی که با استفاده از تسهیلات آموزشی(سهمیه) پذیرفته شده اند ملزم به ارائه مدارک مثبته اشتغال به کار در سازمانها ویا تائیدیه سهمیه به هنگام ثبت نام هستند.

از اینگونه پذیرفته شدگان باید گواهی لازم دال بر صحت ادعا اخذ و در پرونده ضبط گردد. ( برای کارکنان ارائه گواهی اشتغال به کار و اصل حکم کارگزینی الزامی است)

یادآوری مهم : کلیه مراکز / واحدها موظف هستند وضعیت سهمیه پذیرفته شدگان را به صورت محرمانه از سازمان مربوطه استعلام و تائیدیه آن را در پرونده دانشجو قرار دهند.

6- کارمندان استان ،مراکز و واحدهای تحت پوشش پیام نور با هر وضعیت استخدامی مجاز به انتخاب رشته درمرکز یا واحد محل اشتغال خود نیستند. ضروری است در صورت قبولی در محل اشتغال از ثبت نام ادامه تحصیل آنها جلوگیری به عمل آید.

به دانشجویان عزیز توصیه می شود مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایند:

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 


مدارکی که پذیرفته شدگان لازم است بصورت حضوری جهت تشکیل پرونده ارائه نمایند:

1- اصل شناسنامه به همراه 2 سری کپی از تمام صفحات.
2- اصل کارت ملی به همراه 2 سری کپی.
3- اصل مدرک لیسانس به همراه 2 سری کپی (تاریخ فراغت از تحصیل حداکثر تا 30 بهمن ماه 1393).
دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به تهیه کپی برابر با اصل  مدرک لیسانس از ارگان مربوطه اقدام فرمایند.
4- اصل مدرک کاردانی به همراه 2 سری کپی .( دانشجویان کاردانی به کارشناسی )
5- دانشجویانی که تعهد خدمت دارند نسبت به کپی برابر با اصل  مدرک کاردانی از ارگان مربوطه اقدام فرمایند .
7- اصل ریز نمرات کارشناسی و کاردانی در صورت در دسترس بودن .
8- اصل مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی به همراه کپی
9- عکس پرسنلی 4*3 پشت نویسی شده . (6 قطعه به همراه پاکت عکس)
10- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت به همراه 2 سری کپی.
11- تهیه گزارش 260 از سیستم گلستان.(گواهی پذیرش ثبت نام)
12- تهیه گزارش 1800 از سیستم گلستان. (اطلاعات عمومی ثبت نام)
13- فرم تعهد شهریه .(فرم شماره 6)
14- گواهی اشتغال و حکم کارگزینی از سازمان مربوطه (برای دانشجویانی که از سهمیه کارمندی استفاده نموده اند به ویژه دانشجویان مجازی پردیس خودگردان)
15- تهیه گواهی سهمیه برای دانشجویانی که از سهمیه شاهد و یا ایثارگر استفاده نموده اند.( اعلام کد 16 رقمی در گواهی الزامی است ).

تذکر : دانشجویانی که به سازمان آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند بایستی نسبت به کپی مدرک ، حکم کارگزینی و گواهی اشتغال اقدام فرمایند   

  


در همین زمینه بخوانید:

پاسخگویی به برخی از سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور

آنچه که دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور باید بدانند!

 

Share داغ کن - کلوب دات کام 
کلید واژه ها :

نظرات کاربران

صفحات نظرات :
  1. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    من ارشد میخام ثبت نام کنم . صبح بعد از ده بار تلاش با شماره داوطلبی وارد شدم توی سایت دیدم که برام شماره دانشجویی نوشته اما اون جدولی که باید توش مشخصات وارد کنم اصلا وجود نداره حالا که بعد از کمی صبر کردن که دوباره وارد میشم هر چی شماره داوطلبی یا شماره دانشجویی و کد ملی یا ش شناسنامه رو وارد میکنم همش خطا میده. 

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز راهنمای ثبت نام غیرحضوری رو گذاشتیم باید بر اساس آن اطلاعات رو ارد میکردید. به هر حال اگر الان نمی توانید باید با مرکزتان تماس بگیرید

  2. نویسنده دیدگاه : مرضیه - در تاریخ : 19 آبان 1393

    ببخشید یک سوال دیگه ، مهلت پرداخت شهریه تا کی هست؟
    با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    شهریه ثابت رو بعد از ثبت نام غیرحضوری باید پرداخت کنید

  3. نویسنده دیدگاه : e.k - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    خیلی ممنون از راهنمایی های شما
    من شهریه رو پرداخت کردم و سیستم هم تایید کرد
    چطور می تونم ترم اول 93 رو ثبت نام و انتخاب واحد کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا توسط کاربر ارشد اگر اجازه دادن و موافقت کردن برایتان انتخاب واحد انجام شود

  4. نویسنده دیدگاه : رضا - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام دیروز مکاتباتی با شما در مورد نیمسال شروع داشتیم که فرمدین پاسخ ما در بالا هست.

    پاسخ : پذیرفته خود می تواند انتخاب کند که ورودی نیمسال اول باشد و یا ورودی نیمسال دوم. مشروط بر اینکه حتما پذیرش از دانشجو انجام شود و بعد می تواند انتخاب کند که پذیرش برای کدام نیمسال باشد. پس پذیرفته شده می تواند نیمسال ورودی خود را از بین نیمسال های اول 94-93 و یا نیمسال دوم 94-93 انتحاب کند.

    ولی من امروز که با مرکز دماوند تماس گرفتم ایشون گفتن قطعا ترم آغاز شما بهمن خواهد بود

    شما میگین چیکار کنیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    ببینید این دست مراکز هست ولی دیروز ما با خدمات آموزشی تماس داشتیم و گفتم دانشجو می تواند خودش مشخص کند از چه ترمی وارد دانشگاه شود

  5. نویسنده دیدگاه : مهشيد - در تاریخ : 19 آبان 1393

    من غیرانتفاعی قزوین ارشد دانشجوی ترم یک هستم الان تو تکمیل ظرفیت قبول شدم میخام پیام نور ثبت نام کنم میخام بدونم تکلیف یک میلیون و هفتصدهزارتومن شهریه ای که اونجا پرداخت کردم چی میشه؟؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    شاید بعد از ثبت نام انتقال بدن. ولی مشخص نیست!!

  6. نویسنده دیدگاه : علی احسان - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام. من غیر حضوری ثبت نام کردم .و گواهی پذیرش غیر حضوری هم گرفتم .ولی نمی تونم با شماره دانشجویی و کد ملی شناسنامه وارد سیستم بشم الان باید چیکار کنم!!!

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    باید صبر کنید تا پذیرش غیرحضوری شما توس مرکزتان تایید شود تا بعد بتوانید با شماره دانشجویی وارد شوید.

  7. نویسنده دیدگاه : هانیه - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام من توی ارسال مدارک دچار مشکل شدم و هنگام انتتخاب فایل هیچ پنجره ای باز نمی شود و در پایین صفحه خطای error on page “میدهدلطفا راهنمایی کنید واقعا از این بساط خسته شدیم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    سایت نباید مشکلی داشته باشد دوست عزیز!! احتمال داره مشکل از سیستم شما باشد

  8. نویسنده دیدگاه : امین - در تاریخ : 19 آبان 1393

    با سلام
    شهریه رو به صورت حضوری در بانک صادرات پرداخت کردم الان چطوری بفهمم که شهریه من ثبت شده یا نه . از کدوم گزینه ها باید برم . مگه طول میکشه که شهریه ثبت بشه ؟خیلی نگرانم میترسم که ثبت نشده باشه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    نگران نباشید. اگر به صورت حضوری پرداخت کرده اید 48 الی 72 ساعت کاری زمان میبرد تا در سیستم ثبت شود.

  9. نویسنده دیدگاه : سجاد - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    میخواستم بدونم میشه شهریه رو قسطی کرد؟
    ممنون میشم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    شهریه متغییر بله تا پایان نیمسال می توانید قسطی بدید ولی شهریه ثابت خیر

  10. نویسنده دیدگاه : ناصر - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام.من ارشد فراگیر 93 قبول شدم ولی ثبت نام نکردم. لطفا میشه بگین کی تکمیل ظرفیت اعلام می کنن؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    مشخص نیست ارشد فراگیر تکمیل ظرفیتی داشته باشد یا خیر

  11. نویسنده دیدگاه : e.k - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام
    من شهریه رو اینترنتی پرداخت کردم ولی هنوز نوشته بدهکار و اجازه ثبت نام نمیده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 19 آبان 1393 :

    سلام
    باید صبر کنید تا واریزی شهریه شما در سیستم ثبت شود

  12. نویسنده دیدگاه : e.k - در تاریخ : 19 آبان 1393

    سلام مجدد
    برا دوره های مجازی لیست دروس با غیر مجاری ها یکی هست؟

    شرکت در کلاس هایی که عملی هستند برای مجازی هم اجباریه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    بله یکی هست
    بله اجباری می باشد

  13. نویسنده دیدگاه : لیلا(مدیریت بازرگانی) - در تاریخ : 20 آبان 1393

    من هرچه نام کاربری و رمز عبور به سیستم میدهم میگوید اشتباه است. و تنها با. شماره دانشجویی دانشگاه قبلیم وارد گلستان میشود. چطور میشود کد قبولی را تغییر داد؟ اخه من هردو قبولیم پیام نوره ولی در دو مرکز و رشته متفاوت. چطور باید غیرحضوری ثبت نام کنم؟ آیا فقط میتوانم 4 واحدم که تطبیق میخورد را امتحان دهم یا باالاجبار باید 6 واحد پاس کنم. تو رو خدا دارم دیوونه میشم راهنماییم کنید. مرسی

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلسلام
    اگر با مشخصات زیر وارد می شوید و همان رشته قبلی شما هست:
    – شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931
    – گذرواژه : شماره ملی
    ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا تغییر کد قبولی شما توسط مرکزتان در سیستم انجام شود.

  14. نویسنده دیدگاه : پرستو - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام من ثبت نام کردم ترم ورود رو برام زده3931 یعنی نیمسال اول؟چطوربایدتغییرش بدم به نیمسال دوم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    به مرکزتان بگید برایتان اصلاح میکنند

  15. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام.موقع ثبت نام غیر حضوری به صورت پیش فرض از قبل ترم ورودی رو زده بود:3931. این یعنی چی؟من اصلا تغییرش ندادم.مشکل ایجاد میشه.منظور از این عدد چی هست؟اینکه من ترمکیک هستم؟ما که گفتن ترم بهمن حساب میشیم.به شدت نگرانم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    مشکلی ندارد

  16. نویسنده دیدگاه : آبشناسی. ابهر - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام
    میشه درمورد مرخصی ترم اول و پرداختن شهریه درزمان مرخصی توضیح بدین؟
    ممنونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    مرخصی بدون شهریه و بدون سنوات هست.
    شهریه ای که پرداخت میکنید ذخیره می شود برای نیمسال بعدی شما

  17. نویسنده دیدگاه : sss - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام.میخواستم بدونم من که ترم پیش ثبتنام کرده بودم.حالا دوباره میخوام شرکت کنم تو بدون آزمون همون رشته رو ولی یه شهر دیگه.اگه این ترم رو بخونم همین دانشگاهی که هستم بعدش واسه بهمنم قبول شم میتونم انصراف بدم و درسام رو تطبیق بدم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    بعد از قبولی می توانید از رشته قبلی انصراف دهید و در رشته جدید ثبت نام کنید و بعد درخواست تطبیق واحد بدید

  18. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 20 آبان 1393

    باسلام
    راستی من نهج البلاغه
    دوره ی اموزشی الکترونیکی رسمی قبول شدم این دوره به چه شکل هست
    ودیروز هم ثبت نام کردم باید شهریه ام رو بریزم یا منتظر تائید دانشگاهم باشم بعد بریزم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    کلاسهایش به صورت مجازی برگزار می شود
    اگر با شماره دانشجویی می توانید وارد شوید شهریه را واریز کنید

  19. نویسنده دیدگاه : رویا - در تاریخ : 20 آبان 1393

    باسلام.من قبلا بوشهرقبول شدم،نرفتم.الان تکمیل ظرفیت همدان قبول شدم اما باز اطلاعات بوشهرومیاره.مشهدم،راهم دوره.چکارکنم واسه ثبت نام؟دانشگاه هم اصلا جواب تلفنونمیدن،من از کجابدونم کی حضوری ثبت نامه؟نه غیرحضوری میتونم ثبت نام کنم،نه حضوری میدونمآکیه.کارمندم هستم،مرخصی نمیدن.توروخدادکمک کنیدمشکلم حل بشه جانمونم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    اگر با مشخصات زیر وارد می شوید و همان رشته قبلی شما هست:
    – شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931
    – گذرواژه : شماره ملی
    ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا تغییر کد قبولی شما توسط مرکزتان در سیستم انجام شود.

  20. نویسنده دیدگاه : جدیدالورود - در تاریخ : 20 آبان 1393

    باتشکر لطفا بفرمایید چرا سوالات من را حذف شد!؟ الان فقط باید مراجعه حضوری داشته باشیم چون سیستم گلستان که همون اطلاعات قبلی دانشجویی که ثبت نام کردیم را نمایش میده و امکان ثبت نام مجدد با کاربری u931 برای کسانی که قبلا ثبت نام کردند وجود ندارد
    ممنون بابت اطلاع رسانی ها

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    اگر با مشخصات زیر وارد می شوید و همان رشته قبلی شما هست:
    – شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931
    – گذرواژه : شماره ملی
    ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا تغییر کد قبولی شما توسط مرکزتان در سیستم انجام شود.

  21. نویسنده دیدگاه : elahe - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام خسته نباشید
    من آموزش محور بازاریابی قبول شدم میخواستم بپرسم امکانش وجود داره تا پژوهش محور همین رشته رو بخونم؟ با تشکر از زحمات شما

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلامپ
    امکات تغییر شیوه وجود دارد. در همین سایت شرایط تغییر شیوه اعلام شده است جستجو کنید

  22. نویسنده دیدگاه : امین - در تاریخ : 20 آبان 1393

    با سلام
    دیروز شهریه را پرداخت کردم مبلغ شهریه در فرم وجوه واریزی سیصد و ده هزار تومن بود امروز که دوباره به همان فرم مراجعه میکنم مبلغ شهریه صفر نوشته شده است . این یعنی پرداخت شهریه من ثبت شده است ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    بله ثبت شده است

  23. نویسنده دیدگاه : نازنین - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام پشتیبان عزیز

    لطف کنید پاسخ منو بدید؟

    اگر کسی در دانشگاه آزاد در سال 92 فقط ثبت نام اولیه کرده باشه
    و نه انتخاب واحدی کرده باشد و نه سرکلاس حاضر شده باشد وهیچگونه شهریه ای هم پرداخت نکرده باشد
    حال باید برای تحویل گرفتن اصل مدرک درخواست انصراف داده و شهریه ثابت 3ترم را پرداخت کند؟

    خواهش میکنم پیگیری کنید
    دانشگاه آزاد بوشهر جواب درستی به من نمیده

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز قوانین هر دانشگاه متفاوت است و ما از قوانین دانشگاه آزاد اطلاعی نداریم

  24. نویسنده دیدگاه : مریم - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام . من شامل بند ج میشم قبول شده بودم ولی اصلا ثبت نام نکردم .یه بارگفتید با کد قبولی قبلی ثبت نام کنیم وبعدا تو مراجعه کد قبلی رو دانشگاه عوض میکنه یه با هم میگید ثبت نام ما حضوریه !!!مرکز قبولی جواب نمیدن تو سایتشون هم هیچ خبری نیست برای مراجعه!! تو رو خدابپرسید چیکار کنیم؟بهتر نیست حداقل اینترنتی ثبت نام کنیم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    اگر با مشخصات زیر وارد می شوید و همان رشته قبلی شما هست:
    – شناسه کاربری : شماره داوطلبیu931
    – گذرواژه : شماره ملی
    ثبت نام شما به صورت حضوری انجام می شود و باید به مرکز قبولی خود مراجعه کنید تا تغییر کد قبولی شما توسط مرکزتان در سیستم انجام شود.

  25. نویسنده دیدگاه : طیبه - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام . ثبت نام غیر حضوری را انجام داده ام دانشگاه گفت انتخاب واحد را هم انجام بده ولی انتخاب واحد نمی شود موقع انتخاب واحد کد 18 میاد ومی نویسد اجازه دسترسی به این مکان برای شما وجود ندارد چه کار کنم ؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    دوست عزیز انتخاب واحد که بسته است!! احتمالا اشتباه بهتون گفتند

  26. نویسنده دیدگاه : دهر - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام من ثبت نام حضوری انجام دادم الان برای شهریه که میزنم فقط 2500تومان پول بیمه رو میزنه بدهی این موضوع چیه وچطورمن شهریه ثابت رو باید واریز کنم ؟
    ممنون میشم سریع پاسخ واطلاع رسانی کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    هر شهریه ای برای شما زده همان را پرداخت کنید فقط

  27. نویسنده دیدگاه : علی اکبر - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام خسته نباشید.
    میخواستم بدونم شهریه ثابت و انتخاب واحد الان هست یا ما وردی بهمن ماه هستیم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    شهریه ثابت رو باید پرداخت کنید. انتخاب واحد برای بهمن ماه می باشد

  28. نویسنده دیدگاه : A.D - در تاریخ : 20 آبان 1393

    ﺳﻠﺎﻡ
    ﺑﻌﺪﺍﺯ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺍﺭﺷﺪﺑﻴﺎﻡنوردرکلﻞ ﺟﻘﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﺷﻬﺮﻳﻪ ﺑﺪﻳﻢ?ﺷﻬﺮﻳﻪ ﺛﺎﺑﺖ و ﻣﺘﻐﻴﺮ ﺭﻭ ﻳﻜﺠﺎ ﻣﻴﺸﻪ ﺍﻟﺎﻥ ﺩﺍﺩ?

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    جدول شهریه سال 94-93 دانشگاه پیام نور
    دوست عزیز تا زمانی که انتخاب واحد نکنید شهریه متغییر شما که مشخص نمی شود!!

  29. نویسنده دیدگاه : محسن - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام.خسته نباشید.شهریه ثابت مگه 621000 تومان نیست؟واسه من زده 310000 تومان.مال همه همینطوره؟با تشکر.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    برای مساعدت با دانشجویان ورودی جدید ، در زمان ثبت نام و انتخاب واحد ، 50 درصد از شهریه ثابت دریافت شود و ما بقی بعد از انتخاب واحد به همراه شهریه متغییر تا پایان نیمسال از دانشجویان ورودی جدید دریافت شود.

  30. نویسنده دیدگاه : Mohammad Mohseni Amirabadi - در تاریخ : 20 آبان 1393

    با سلام
    من ثبت نامه غیر حضوری کردم تایید نهایی را کردم ولی هم اکنون با شماره دانشجویی و داوطلبی نمی توانم جهت پرداخت شهریه وارد شوم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    اگر مراکز تهران هستید که باید مراجعه حضوری داشته باشید تا ثبت نام شما تایید شود
    اگر مراکز سایر استانها هستید باید صبر کنید تا مرکزتان ثبت نام شما را تایید کند. پس صبور باشید/

  31. نویسنده دیدگاه : محمد - در تاریخ : 20 آبان 1393

    با سلام پشنیبان گرامی میدونم اینجا جای این سوال نیست ولی لطفا جواب بدید.بنده تو سامانه یادگیری الکترونیکlms نمی تونم عکسم رو بارگزاری کنم میشه راهنمایی بفرمائید.قسمتی برای آپلود عکس نداره از مرکز مجری هم پرسیدم گفتن خودتون باید بارگزاری کنید.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    فکر میکنم کاربر ارشد باید براتون آپلود کند. بهتر است با نماینده قطبتون تماس بگیرید

  32. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 20 آبان 1393

    سلام تو رو خدا جواب من رو بدید من امروز صبح شهریه رو به صورت الکترونیکی پرداخت کردم اما هنوز وضعیت من رو میزنه بدهکار یعنی چه? مشکلی پیش امده تو رو خدا بگید فردا مهلت تمام میشود من چکار کنم?

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 20 آبان 1393 :

    سلام
    نگران نباشید و صبور باشید ثبت می شود.
    نه دیگه از این نظر اصلا نگران نباشید چون ثبت نام شما انجام شده است و برای شهریه مشکلی ندارد

  33. نویسنده دیدگاه : محمد کاظم اندجی گرمارودی - در تاریخ : 20 آبان 1393

    آیا دربهمن ماه 93 برای ارشد تکمیل ظرفیت دیگری وجود دارد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    مشخص نیست!!!

  34. نویسنده دیدگاه : نازنين - در تاریخ : 21 آبان 1393

    با سلام و خسته نباشید
    آیا دانشگاه پیام نور نیشابور از همان ترم اول با درخواست وام موافقت میکند؟

    آیا از همان ترم اول میشود به استان دیگرى مهمان شد؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    معمولا ترم اول موافقت نمی شود. البته بستگی به مرکز مورد نظر دارد!
    باید درخواست دهید و بستگی به موافقت مرکز مبدا و مقصد دارد

  35. نویسنده دیدگاه : مژگان - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام ببخشید من ثبت نام غیر حضوری رو انجام دادم واسه پرداخت شهریه روز شنبه 25 آبان
    دیر میشه؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    خیر مشکلی ندارد

  36. نویسنده دیدگاه : ناشناس - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام صبح به خیر

    هنوزمدارکم ارسال نکردم اگربفرستم

    وتا پایان امروز ثبت نشد میتوانم شهریه
    ثابتم رافردابریزم حساب؟وثبت نام کنم.

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    بله مشکلی ندارد

  37. نویسنده دیدگاه : فاطمه - در تاریخ : 21 آبان 1393

    باسلام من شهریه ام رونریختم وثبت نام کردم امروز هم که آخرین روزه ثبت نام سیستم گلستان هم برام باز نمیشه چون کاربری ام رو قبول نمی کنه چیکار کنم

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    اگر ثبت نام غیرحضوری انجام داده اید مشکلی ندارد و نگران نباشید برای پرداخت شهریه زمان دارید

  38. نویسنده دیدگاه : mahsa - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام
    مقدار شهریه ای که دانشگاه ها میگیرن متفاوته؟؟
    آخه من رفتم پیام نور تهران جنوب برای ثبت نام بهم گفتن نصف شهریه ثابت واریز کنم یعنی 310 تومن حالا این ترم هم گفتن مرخصی محصوب میشه!!!
    همه جا نوشته شهریه 620 تومنه اونم واسه ترم بعد میمونه
    این دانشگاه چرا اینطوریه؟؟
    اگه کارشون غیرقانونیه لطفا راهنمایی کنین که برای پیگیری به کجا مراجعه کنم؟

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    خیر بخشنامه هست و درست عمل میکنند
    [ برای مساعدت با دانشجویان ورودی جدید ، در زمان ثبت نام و انتخاب واحد ، 50 درصد از شهریه ثابت دریافت شود و ما بقی بعد از انتخاب واحد به همراه شهریه متغییر تا پایان نیمسال از دانشجویان ورودی جدید دریافت شود.]

  39. نویسنده دیدگاه : سلام - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام من شهریه رو دیروز واریز کردم برام تراکنش با عدم موفقیت رو زد امروز دوباره پرداخت کردم ، اما الان هنوز وضعیتم زده بدهکار اما مبلغ واریزی رو میزنه صفر لطفا راهنماییم کنید خواهشا،الان یعنی وضعیتم از نظر شهریه درسته یا نه?

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    اگر شهریه صفر شده مشکلی ندارد و درست هست

  40. نویسنده دیدگاه : الی - در تاریخ : 21 آبان 1393

    سلام زمان ثبت نام تمدید نمیشه کلافه شدم غیر حضوری برا شناسه کاربریم خطا میده دانشگاه هم جواب نمیده >من چکار کنم یکی کمک کنه

    پاسخ پشتیبان در تاريخ 21 آبان 1393 :

    سلام
    مشخص نیست که تمدید می شود یا خیر. خوب وقتی خطا میدهد دوست عزیز مراجعه حضوری داشته باشید.
    ثبت نام غیرحضوری اصلا انجام ندادید؟؟

  • نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد .
  • نظرات حاوی الفاظ رکیک، توهین، شماره تلفن و موبایل، آدرس ایمیل، عقاید سیاسی، نام بردن از مسئولین و امثالهم تایید نمی شود.
  • از نوشتن دیدگاهایتان با حروف فینگلیش جدا" خودداری کنید .
  • پاسخ های پشتیبان های سایت به رنگ سبز نمایش داده می شود . مسئولیت نظرات دیگران بر عهده ما نمی باشد.
  • قبل از ارسال هر گونه سوال ، در جستجوگر پيشرفته سايت ، سوال خود را جستجو كنيد . سوالات تكراري پاسخ داده نمي شوند و حذف مي شوند

محدودیت زمانی - کد مورد نظر رو دوباره لود کنید



  • قوانين و آيين نامه هاي دانشگاه پيام نور
  • راهنما و آموزش هاي تصويري براي دانشجويان

خبر های ویژه دانشگاه پیام نور

۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر : 69173

جزییات ، شرایط و لینک ثبت نام /

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد بهمن 99 (نوبت 21) پیام نور / دفترچه ثبت نام

پیام نورنا : ثبت نام داوطلبان آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم سال 1399 دانشگاه پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور تمدید شد / دانلود دفترچه ثبت نام + لینک ثبت نام

۲۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68676

به دلیل وجود ویروس کرونا/

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

اعلام نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا: دستورالعمل اجرایی ارزشیابی امتحانات پایان نیمسال اول دانشگاه پیام نور سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد / شرایط جدید به دلیل وجود ویروس کرونا

۱۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر : 68513

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : برنامه امتحانات نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از طریق سایت پیام نورنا برای دانشجویان تهیه و قابل دریافت شد.

۱۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67659

شرایط و نکات بسیار مهم /

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

آغاز مهلت ثبت و آزمون معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

سایت پیام نورنا : طبق تقویم آموزشی مهلت ثبت انتخاب و ثبت نمره معرفی به استاد نیمسال اول 1400-1399 پیام نور از 16 شهریور ماه 99 آغاز شده است.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67302

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

دانلود لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور

پیام نورنا : لیست ارائه دروس و منابع درسی نیمسال اول 1400-1399 پیام نور برای دانلود قرار داده شده است/ این لیست به صورت خودکار آپدیت می شود.

۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر : 67290

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور / تاریخ انتخاب واحد و مهمان

پیام نورنا :تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه پیام نور اعلام گردید / مهمترین تاریخ های آموزشی و دانشگاهی دانشگاه پیام نور

۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر : 65827

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه / تمامی رشته ها

پیام نورنا: دانلود نمونه سوالات پیام نور با پاسخنامه تستی و تشریحی / برای تمامی رشته های دانشگاه پیام نور

ابزارهای سایت

ارتباط تلفنی: فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات
ارتباط با ما
شماره های اعلام شده فقط جهت ارتباط مراکز پیام نور و سفارش تبلیغات می باشد و به هیچ عنوان جوابگوی سوالات آموزشی شما نیست

تبلیغات متنی

» تبليغات متني شما در پيام نورنا
با بازديد مناســـب و بــازدهي عالي
» بهبود سطح دانشجویان پیام نور
کمک به دانشجویان پیام نور برای رفع مشکلات خود
گپ و گفتگو - خاطرات دانشجویی - دانستنی های پیام نوری و ...
» ترجمه کتاب،ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی
ترجمه فوری کلیه زبان ها در دارالترجمه رسمی پارسیس
» اقدام پژوهی
» گزارش تخصصی
» کارشناسی ارشد بدون کنکور
» رشته های فراگیر پیام نور
» نمونه سوالات دانشگاه پیام نور
به همراه پاسخــــــــنامه
شامل آزمون نیمسال های مختلف دانشگاه پیام نور
تفکیک شده به صورت رشتـــــــــــه ای

Goto Top